|
|
|
|
|
|
|
,,Big Brother 2" zadebiutuje 13 września, ,,Arena" przeniesiona na piątek. 28 tys. zgłoszeń
Od 13 września TVN7 i player.pl rozpoczną emisję drugiego sezonu „Big Brothera” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że „Arena” w jesiennej ramówce będzie emitowana nie w niedziele, a w piątki. Dotychczas do udziału w reality-show wpłynęło 28 tys. zgłoszeń.
więcej
|
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska jako pełnomocnik zarządu TVP odpowiada za TVP Rozrywka
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska po odwołaniu z funkcji szefowej „Pytania na śniadanie” została pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej ds. TVP Rozrywka. Nie wiadomo jeszcze, kto zamiast niej będzie teraz kierował programem śniadaniowym.
więcej
|
,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami" nowym programem TTV. Premiera w październiku
W październiku br. stacja TTV rozpocznie emisję nowej serii dokumentalnej „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego autorem jest Rinke Rooyens, szef firmy Rochstar.
więcej
|
TV Okazje ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 5,6 mln zł straty. 4,4 mln zł pożyczek od Cyfrowego Polsatu
W ub.r. przychody spółki TVO, właściciel kanału telezakupowego TV Okazje, zanotowała spadek przychodów o 9,9 proc. do 11,16 mln zł oraz wzrost straty netto z 2,81 do 5,6 mln zł. Ma do spłaty 4,4 mln zł pożyczek od swojego większościowego udziałowca Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
23. sezon ,,Klanu" od 9 września w TVP1. Maria Winiarska i Wojciech Wysocki wracają do obsady
Od 9 września telewizyjna Jedynka będzie emitować 23. sezon telenoweli „Klan”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w dni powszednie o godz. 18.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po kilku latach przerwy do produkcji powrócą Maria Winiarska i Wojciech Wysocki.
więcej
|
Komisja Etyki TVP oddaliła skargę na reportaż ,,Alarmu!" demaskujący bioenergoterapeutkę. ,,Dziennikarze mają prawo do takich tematów"
Reporterka „Alarmu!” (TVP1) Anna Sarzyńska, nie naruszyła zasad etyki dziennikarskiej, pokazując kulisy pracy bioenergoterapeutki - orzekła Komisja Etyki Telewizji Polskiej. - Dziennikarze są uprawnieni do podejmowania tematów, które dotyczą nieuczciwych praktyk, mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia - czytamy w uzasadnieniu.
więcej
|
15 listopada premiera filmu TVN ,,1800 gramów". W roli głównej Magdalena Różczka
15 listopada br. odbędzie się kinowa premiera nowego filmu obyczajowego „1800 gramów”, którego producentem jest TVN. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Magdalena Różczka (główna rola), Danuta Stenka, Maciej Zakościelny i Roma Gąsiorowska.
więcej
|
Piotr Zieliński po 11 latach odchodzi z Grupy TVN
Piotr Zieliński, wydawca "Dzień dobry TVN", żegna się ze stacją po 11 latach współpracy. Zastąpi go Aleksandra Bielec, która wraca na stanowisko wydawcy po urlopie macierzyńskim.
więcej
|
TVP1 liderem tygodnia, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,Zniewolona" i ,,Festiwal muzyki tanecznej" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial TVP1 „Zniewolona”, „Festiwal muzyki tanecznej w Kielcach” TVP2 oraz prognoza pogody TVP1. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska odwołana z funkcji szefowej ,,Pytania na śniadanie"
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska przestała kierować zespołem „Pytania na śniadanie” w TVP2, poinformowano ją o tym w czasie urlopu. Ma nadal pracować w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Antoni Trzmiel gospodarzem ,,Kwadransa politycznego" w TVP1
Redaktor naczelny DoRzeczy.pl Antoni Trzmiel dołączył do prowadzących cykl wywiadów „Kwadrans polityczny” w TVP1. Z Telewizją Polską jest związany od ponad dwudziestu blat.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hubert Świtalski za Tomasza Piątkowskiego szefem Meetrics w Polsce
Hubert Świtalski objął stanowisko country managera na polskim rynku w firmie Meetrics oferującej rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Świtalski przechodzi z Polsat Media, a w Meetrics zastępuje żegnającego się ze spółką Tomasza Piątkowskiego.
więcej
|
Konrad Wullert z Feeders Agency do newonce.media
Konrad Wullert rozpoczął pracę w newonce.media, gdzie jako creative director odpowiedzialny będzie za tworzenie działu kreacji. Ostatnio pracował w Feeders Agency.
więcej
|
Santander wybiera do obsługi reklamowej Red8 i FCB Bridge2Fun
Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) rozstrzygnął przetarg reklamowy. Do współpracy wybrano Red8 Advertising (obecnie pracującą dla marketera) oraz FCB Bridge2Fun.
więcej
|
Biotebal rusza z kampanią "Siła leku, której zaufały miliony". Jej autorami Serviceplan Health i Change Serviceplan
Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio spółki Polpharma. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.
więcej
|
Jerzy Bralczyk w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej ,,Adwokat w każdym przypadku"
Pod hasłem „Adwokat w każdym przypadku” wystartowała kampania informacyjna organizowana przez Naczelną Radę Adwokacką (NRA). Do akcji zaangażowano językoznawcę, prof. Jerzego Bralczyka. Za przygotowanie działań odpowiada Remarkable Ones.
więcej
|
Biuro Informacji Kredytowej wybiera agencję reklamową
Biuro Informacji Kredytowej (BIK) rozpoczęło przetarg, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy przy nowym projekcie.
więcej
|
Nowa kampania kaszek BoboVita
Ruszyła kampania reklamowa promująca kaszki dla dzieci BoboVita (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, Mediacom, K2 Precise i Alert Media Communications.
więcej
|
Podupadający na zdrowiu pies w antynikotynowej kampanii PSA (wideo)
Nowozelandzka organizacja promująca zdrowy tryb życia PSA rozpoczęła nową kampanię antynikotynową pod hasłem „Quit for your pets”. Pokazuje w niej, że palenie tytoniu jest szkodliwe nie tylko dla ludzi, ale również dla otaczających ich zwierząt.
więcej
|
Władze Chin wściekłe za koszulki, Versace przeprasza
Firma odzieżowa Versace wprowadziła do sprzedaży t-shirty z wydrukowanymi na nich nazwami miast przyporządkowanych do poszczególnych państw. Wzburzyło to władze Chin, które uznały, że firma nie szanuje suwerenności tego państwa. Koszulki wycofano ze sprzedaży.
więcej
|
CCC tanecznie reklamuje ,,najlepsze sportowe marki" dla młodych (wideo)
Firma obuwnicza CCC rozpoczęła jesienną kampanię reklamową, która jest kolejną odsłoną komunikacji Youngsters dedykowanej młodym odbiorcom. Za jej realizację odpowiadają 2012 Agency, Lemon Films, Jan Wąż, Łukasz Ziętek, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Magdalena Mazurkiewicz: z Ogilvy do Gameset
Magdalena Mazurkiewicz objęła stanowisko senior strategy managera w agencji Gameset.
więcej
|
Agata Dutkowska: ze Starcomu do Media People
Agata Dutkowska dołącza do teamu digital w domu mediowym Media People. Przez ostatnich pięć lat pracowała w Starcomie.
więcej
|
Kompania Piwowarska otworzyła punkt skupu butelek po piwie
Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa, jak m.in. Lech, Tyskie, Żubr otworzyła w Poznaniu punkt skupu butelek zwrotnych. Można w nim oddawać butelki po piwie wszystkich producentów.
więcej
|
Monika Sidorowicz i Piotr Szulc założyli agencję Outrage
Monika Sidorowicz i Piotr Szulc założyli agencję OUTRAGE. Zajmuje się ona kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru muzyki, rozrywki i kultury, integrując je ze światem reklamy.
więcej
|
Bukmacher Fortuna sponsorem koszykarzy Legii Warszawa
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie została głównym sponsorem Sekcji Koszykówki Legii Warszawa. Umowa została podpisana na trzy sezony, począwszy od najbliższego.
więcej
|
Coca-Cola HBC promuje się jako pracodawca
Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią employer brandingową pod hasłem "REDefine Your Limits". W ten sposób firma chce dotrzeć do potencjalnych pracowników - przedstawicieli handlowych.
więcej
|
Łukasz Dach design leaderem w Harbingers
Pracę jako design leader w agencji performance marketingu Harbingers zaczął Łukasz Dach. Wcześniej był zawiązany m.in. z Grupą Interia.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
SE.pl wyprzedził Wyborcza.pl i Fakt.pl, najmocniej przyciąga PrzeglądSportowy.pl (serwisy dzienników)
Portal „Super Expressu” wyprzedził Wyborcza.pl pod względem liczby użytkowników, a Fakt.pl pod względem liczby odsłon, awansując na pierwsze miejsce wśród witryn dzienników ogólnopolskich. Z miesiąca na miesiąc spore spadki odwiedzalności zanotowały PrzeglądSportowy.pl, Wyborcza.biz i Forsal.pl.
więcej
|
Salon24.pl z 995 tys. zł wpływów i 275,3 tys. zł zysku, firma zmieniła nazwę
W ub.r. spółka zarządzająca platformą blogową Salon24.pl osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 62,3 proc. do 995 tys. zł oraz zysku netto z 4 do 275,3 tys. zł. Na początku ub.r. na stronie mocno promował się GetBack. W lutym br. spółka akcyjna Salon24.pl przekształciła się w spółkę komandytową Web Content Hub. Jej jedynym właścicielem jest Bogna Janke.
więcej
|
Facebook pozywa twórców aplikacji generujących fałszywe wyświetlenia reklam w serwisie
Facebook wniósł do sądu pozew przeciwko pochodzącym z Hongkongu i Singapuru twórcom dwóch aplikacji, które po zainstalowaniu w smartfonach użytkowników generowały fałszywe kliknięcie w reklamy publikowane w serwisie. Funkcjonowanie obu programów naraziło na straty zarówno reklamodawców jak i Facebooka, który zwrócił swoim partnerom stracone pieniądze.
więcej
|
Agnieszka Jankowiak-Maik szefową TwojaHistoria.pl i CiekawostkiHistoryczne.pl. ,,Otworzę je na pop-kulturę"
Nową redaktor naczelną serwisu TwojaHistoria.pl i CiekawostkiHistoryczne.pl (LubimyCzytać.pl) została Agnieszka Jankowiak-Maik. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapowiada zmiany dotyczące składu redakcji i prezentowanych na serwisach treści. - Będziemy pojawiać się tam, gdzie popularyzowana jest historia - mówi.
więcej
|
W 2020 roku Facebook zintegruje komunikator Instagrama z Messengerem
W 2020 roku Facebook zamierza zintegrować komunikator Instagram Direct z platformą Messenger. Dzięki temu użytkownicy dwóch serwisów należących do Facebooka uzyskają dodatkowe możliwości komunikacji pomiędzy sobą, a na Instagramie powstanie możliwość stosowania chatbotów obecnych dzisiaj w aplikacji Messenger.
więcej
|
Trzeci sezon "The Crown" od 17 listopada na Netfliksie (teaser)
Trzeci sezon serialu "The Crown" zadebiutuje na Netfliksie w niedzielę 17 listopada. W rolę królowej Elżbiety II wcieli się laureatka Oskara Olivia Colman.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|