Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 13 Sierpnia 2019
 
 
 
,,Big Brother 2" zadebiutuje 13 września, ,,Arena" przeniesiona na piątek. 28 tys. zgłoszeń
 
Od 13 września TVN7 i player.pl rozpoczną emisję drugiego sezonu „Big Brothera” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że „Arena” w jesiennej ramówce będzie emitowana nie w niedziele, a w piątki. Dotychczas do udziału w reality-show wpłynęło 28 tys. zgłoszeń. więcej
 
 
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska jako pełnomocnik zarządu TVP odpowiada za TVP Rozrywka
 
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska po odwołaniu z funkcji szefowej „Pytania na śniadanie” została pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej ds. TVP Rozrywka. Nie wiadomo jeszcze, kto zamiast niej będzie teraz kierował programem śniadaniowym. więcej
 
 
SE.pl wyprzedził Wyborcza.pl i Fakt.pl, najmocniej przyciąga PrzeglądSportowy.pl (serwisy dzienników)
 
Portal „Super Expressu” wyprzedził Wyborcza.pl pod względem liczby użytkowników, a Fakt.pl pod względem liczby odsłon, awansując na pierwsze miejsce wśród witryn dzienników ogólnopolskich. Z miesiąca na miesiąc spore spadki odwiedzalności zanotowały PrzeglądSportowy.pl, Wyborcza.biz i Forsal.pl. więcej
 
 
,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami" nowym programem TTV. Premiera w październiku
 
W październiku br. stacja TTV rozpocznie emisję nowej serii dokumentalnej „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego autorem jest Rinke Rooyens, szef firmy Rochstar. więcej
 
 
TV Okazje ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 5,6 mln zł straty. 4,4 mln zł pożyczek od Cyfrowego Polsatu
 
W ub.r. przychody spółki TVO, właściciel kanału telezakupowego TV Okazje, zanotowała spadek przychodów o 9,9 proc. do 11,16 mln zł oraz wzrost straty netto z 2,81 do 5,6 mln zł. Ma do spłaty 4,4 mln zł pożyczek od swojego większościowego udziałowca Cyfrowego Polsatu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, PR1 najbardziej w dół. Rekord RMF Maxxx więcej
 
Jesienna ramówka TVN: ,,Starsza pani musi fiknąć" w środy o 21.30, a ,,39 i pół tygodnia" - w niedziele o 21.30 więcej
 
,,Ninja Warrior" we wtorki o 20.05, a ,,Zawsze warto" - w środy o 21.05. Więcej ,,Naszego nowego domu" jesienią w Polsacie więcej
 
Onet.pl znów przed WP.pl, a OLX.pl przed Interią. Mocno w górę SE.pl (Gemius/PBI z lipca) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. SEM/PPC Ringier Axel Springer Media
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Wydawca w dziale wideo wyborcza.pl Agora
Dziennikarz Ekonomiczny Super Express
Redaktor SEO Ringier Axel Springer Media
Product Manager ds. Programmatic Agora
Specjalista ds. Obróbki Multimedialnej Ringier Axel Springer Media
Trainee in Programing Department Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
Kierownik Produkcji, Dział Video Ringier Axel Springer Media
PR Account Executive (corporate PR) Walk PR
Senior Account Executive Walk Creative
Team Kreatywny Walk Creative
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Big Brother 2" zadebiutuje 13 września, ,,Arena" przeniesiona na piątek. 28 tys. zgłoszeń

Od 13 września TVN7 i player.pl rozpoczną emisję drugiego sezonu „Big Brothera” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że „Arena” w jesiennej ramówce będzie emitowana nie w niedziele, a w piątki. Dotychczas do udziału w reality-show wpłynęło 28 tys. zgłoszeń. więcej

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska jako pełnomocnik zarządu TVP odpowiada za TVP Rozrywka

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska po odwołaniu z funkcji szefowej „Pytania na śniadanie” została pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej ds. TVP Rozrywka. Nie wiadomo jeszcze, kto zamiast niej będzie teraz kierował programem śniadaniowym. więcej

,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami" nowym programem TTV. Premiera w październiku

W październiku br. stacja TTV rozpocznie emisję nowej serii dokumentalnej „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego autorem jest Rinke Rooyens, szef firmy Rochstar. więcej

TV Okazje ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 5,6 mln zł straty. 4,4 mln zł pożyczek od Cyfrowego Polsatu

W ub.r. przychody spółki TVO, właściciel kanału telezakupowego TV Okazje, zanotowała spadek przychodów o 9,9 proc. do 11,16 mln zł oraz wzrost straty netto z 2,81 do 5,6 mln zł. Ma do spłaty 4,4 mln zł pożyczek od swojego większościowego udziałowca Cyfrowego Polsatu. więcej

23. sezon ,,Klanu" od 9 września w TVP1. Maria Winiarska i Wojciech Wysocki wracają do obsady

Od 9 września telewizyjna Jedynka będzie emitować 23. sezon telenoweli „Klan”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w dni powszednie o godz. 18.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po kilku latach przerwy do produkcji powrócą Maria Winiarska i Wojciech Wysocki. więcej

Komisja Etyki TVP oddaliła skargę na reportaż ,,Alarmu!" demaskujący bioenergoterapeutkę. ,,Dziennikarze mają prawo do takich tematów"

Reporterka „Alarmu!” (TVP1) Anna Sarzyńska, nie naruszyła zasad etyki dziennikarskiej, pokazując kulisy pracy bioenergoterapeutki - orzekła Komisja Etyki Telewizji Polskiej. - Dziennikarze są uprawnieni do podejmowania tematów, które dotyczą nieuczciwych praktyk, mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia - czytamy w uzasadnieniu. więcej

15 listopada premiera filmu TVN ,,1800 gramów". W roli głównej Magdalena Różczka

15 listopada br. odbędzie się kinowa premiera nowego filmu obyczajowego „1800 gramów”, którego producentem jest TVN. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Magdalena Różczka (główna rola), Danuta Stenka, Maciej Zakościelny i Roma Gąsiorowska. więcej

Piotr Zieliński po 11 latach odchodzi z Grupy TVN

Piotr Zieliński, wydawca "Dzień dobry TVN", żegna się ze stacją po 11 latach współpracy. Zastąpi go Aleksandra Bielec, która wraca na stanowisko wydawcy po urlopie macierzyńskim. więcej

TVP1 liderem tygodnia, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,Zniewolona" i ,,Festiwal muzyki tanecznej" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial TVP1 „Zniewolona”, „Festiwal muzyki tanecznej w Kielcach” TVP2 oraz prognoza pogody TVP1. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska odwołana z funkcji szefowej ,,Pytania na śniadanie"

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska przestała kierować zespołem „Pytania na śniadanie” w TVP2, poinformowano ją o tym w czasie urlopu. Ma nadal pracować w Telewizji Polskiej. więcej

Antoni Trzmiel gospodarzem ,,Kwadransa politycznego" w TVP1

Redaktor naczelny DoRzeczy.pl Antoni Trzmiel dołączył do prowadzących cykl wywiadów „Kwadrans polityczny” w TVP1. Z Telewizją Polską jest związany od ponad dwudziestu blat. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio szykuje wypowiedzenia dla Zadrożnej i Kasprolewicz, związkowcy to krytykują

Związki zawodowe działające w Polskim Radiu negatywnie zaopiniowały zwolnienie dwóch dziennikarek: Sylwii Zadrożnej i Agaty Kasprolewicz. Z wnioskiem o taką opinię zwrócił się zarząd firmy. - Nie mogę tego komentować, nawet nie wiem o planowanym zwolnieniu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kasprolewicz. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Rzeszowie w I półroczu

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w pierwszym półroczu 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Hubert Świtalski za Tomasza Piątkowskiego szefem Meetrics w Polsce

Hubert Świtalski objął stanowisko country managera na polskim rynku w firmie Meetrics oferującej rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Świtalski przechodzi z Polsat Media, a w Meetrics zastępuje żegnającego się ze spółką Tomasza Piątkowskiego. więcej

Konrad Wullert z Feeders Agency do newonce.media

Konrad Wullert rozpoczął pracę w newonce.media, gdzie jako creative director odpowiedzialny będzie za tworzenie działu kreacji. Ostatnio pracował w Feeders Agency. więcej

Santander wybiera do obsługi reklamowej Red8 i FCB Bridge2Fun

Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) rozstrzygnął przetarg reklamowy. Do współpracy wybrano Red8 Advertising (obecnie pracującą dla marketera) oraz FCB Bridge2Fun. więcej

Biotebal rusza z kampanią "Siła leku, której zaufały miliony". Jej autorami Serviceplan Health i Change Serviceplan

Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio spółki Polpharma. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan. więcej

Jerzy Bralczyk w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej ,,Adwokat w każdym przypadku"

Pod hasłem „Adwokat w każdym przypadku” wystartowała kampania informacyjna organizowana przez Naczelną Radę Adwokacką (NRA). Do akcji zaangażowano językoznawcę, prof. Jerzego Bralczyka. Za przygotowanie działań odpowiada Remarkable Ones. więcej

Biuro Informacji Kredytowej wybiera agencję reklamową

Biuro Informacji Kredytowej (BIK) rozpoczęło przetarg, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy przy nowym projekcie. więcej

Nowa kampania kaszek BoboVita

Ruszyła kampania reklamowa promująca kaszki dla dzieci BoboVita (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, Mediacom, K2 Precise i Alert Media Communications. więcej

Podupadający na zdrowiu pies w antynikotynowej kampanii PSA (wideo)

Nowozelandzka organizacja promująca zdrowy tryb życia PSA rozpoczęła nową kampanię antynikotynową pod hasłem „Quit for your pets”. Pokazuje w niej, że palenie tytoniu jest szkodliwe nie tylko dla ludzi, ale również dla otaczających ich zwierząt. więcej

Władze Chin wściekłe za koszulki, Versace przeprasza

Firma odzieżowa Versace wprowadziła do sprzedaży t-shirty z wydrukowanymi na nich nazwami miast przyporządkowanych do poszczególnych państw. Wzburzyło to władze Chin, które uznały, że  firma nie szanuje suwerenności tego państwa. Koszulki wycofano ze sprzedaży. więcej

CCC tanecznie reklamuje ,,najlepsze sportowe marki" dla młodych (wideo)

Firma obuwnicza CCC rozpoczęła jesienną kampanię reklamową, która jest kolejną odsłoną komunikacji Youngsters dedykowanej młodym odbiorcom. Za jej realizację odpowiadają 2012 Agency, Lemon Films, Jan Wąż, Łukasz Ziętek, H2O Creative i MullenLowe MediaHub. więcej

Magdalena Mazurkiewicz: z Ogilvy do Gameset

Magdalena Mazurkiewicz objęła stanowisko senior strategy managera w agencji Gameset. więcej

Agata Dutkowska: ze Starcomu do Media People

Agata Dutkowska dołącza do teamu digital w domu mediowym Media People. Przez ostatnich pięć lat pracowała w Starcomie. więcej

Kompania Piwowarska otworzyła punkt skupu butelek po piwie

Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa, jak m.in. Lech, Tyskie, Żubr otworzyła w Poznaniu punkt skupu butelek zwrotnych. Można w nim oddawać butelki po piwie wszystkich producentów. więcej

Monika Sidorowicz i Piotr Szulc założyli agencję Outrage

Monika Sidorowicz i Piotr Szulc założyli agencję OUTRAGE. Zajmuje się ona kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru muzyki, rozrywki i kultury, integrując je ze światem reklamy. więcej

Bukmacher Fortuna sponsorem koszykarzy Legii Warszawa

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie została głównym sponsorem Sekcji Koszykówki Legii Warszawa. Umowa została podpisana na trzy sezony, począwszy od najbliższego. więcej

Coca-Cola HBC promuje się jako pracodawca

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią employer brandingową pod hasłem "REDefine Your Limits". W ten sposób firma chce dotrzeć do potencjalnych pracowników - przedstawicieli handlowych. więcej

Łukasz Dach design leaderem w Harbingers

Pracę jako design leader w agencji performance marketingu Harbingers zaczął Łukasz Dach. Wcześniej był zawiązany m.in. z Grupą Interia. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wybranowski kontra Ogórek ws. pochlebstw dla marszałka Sejmu. ,,Ex kociak Millera - język pogardy"

Publicysta tygodnika „Do Rzeczy” Wojciech Wybranowski nazwał na Twitterze Magdalenę Ogórek „ex kociakiem Millera”, po tym jak dziennikarka skomplementowała marszałka Sejmu Stanisława Karczewskiego, reagując na krytyczny tekst w „Newsweek Polska”. - Jestem zażenowana tym językiem pogardy - odpisała Ogórek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
SE.pl wyprzedził Wyborcza.pl i Fakt.pl, najmocniej przyciąga PrzeglądSportowy.pl (serwisy dzienników)

Portal „Super Expressu” wyprzedził Wyborcza.pl pod względem liczby użytkowników, a Fakt.pl pod względem liczby odsłon, awansując na pierwsze miejsce wśród witryn dzienników ogólnopolskich. Z miesiąca na miesiąc spore spadki odwiedzalności zanotowały PrzeglądSportowy.pl, Wyborcza.biz i Forsal.pl. więcej

Salon24.pl z 995 tys. zł wpływów i 275,3 tys. zł zysku, firma zmieniła nazwę

W ub.r. spółka zarządzająca platformą blogową Salon24.pl osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 62,3 proc. do 995 tys. zł oraz zysku netto z 4 do 275,3 tys. zł. Na początku ub.r. na stronie mocno promował się GetBack. W lutym br. spółka akcyjna Salon24.pl przekształciła się w spółkę komandytową Web Content Hub. Jej jedynym właścicielem jest Bogna Janke. więcej

Facebook pozywa twórców aplikacji generujących fałszywe wyświetlenia reklam w serwisie

Facebook wniósł do sądu pozew przeciwko pochodzącym z Hongkongu i Singapuru twórcom dwóch aplikacji, które po zainstalowaniu w smartfonach użytkowników generowały fałszywe kliknięcie w reklamy publikowane w serwisie. Funkcjonowanie obu programów naraziło na straty zarówno reklamodawców jak i Facebooka, który zwrócił swoim partnerom stracone pieniądze. więcej

Agnieszka Jankowiak-Maik szefową TwojaHistoria.pl i CiekawostkiHistoryczne.pl. ,,Otworzę je na pop-kulturę"

Nową redaktor naczelną serwisu TwojaHistoria.pl i CiekawostkiHistoryczne.pl (LubimyCzytać.pl) została Agnieszka Jankowiak-Maik. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapowiada zmiany dotyczące składu redakcji i prezentowanych na serwisach treści. - Będziemy pojawiać się tam, gdzie popularyzowana jest historia - mówi. więcej

W 2020 roku Facebook zintegruje komunikator Instagrama z Messengerem

W 2020 roku Facebook zamierza zintegrować komunikator Instagram Direct z platformą Messenger. Dzięki temu użytkownicy dwóch serwisów należących do Facebooka uzyskają dodatkowe możliwości komunikacji pomiędzy sobą, a na Instagramie powstanie możliwość stosowania chatbotów obecnych dzisiaj w aplikacji Messenger. więcej

Trzeci sezon "The Crown" od 17 listopada na Netfliksie (teaser)

Trzeci sezon serialu "The Crown" zadebiutuje na Netfliksie w niedzielę 17 listopada. W rolę królowej Elżbiety II wcieli się laureatka Oskara Olivia Colman. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Barbara Tokarz managerem ds. komunikacji i marketingu w Nielsenie

Barbara Tokarz objęła stanowisko managera ds. komunikacji i marketingu w firmie badawczej Nielsen. Ostatnio przez blisko 9 lat pracowała w Jeronimo Martins Polska (sieć sklepów Biedronka i drogerii Hebe). więcej

Większość Polaków wyjeżdżających na wczasy za granicę kupuje ubezpieczenie turystyczne

Korzystanie z oferty ubezpieczeń turystycznych jest w Polsce popularną praktyką. Większość Polaków wyjeżdżających na wczasy za granicę regularnie z nich korzysta - wynika z badania Havas Media Group. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Barbara Tokarz managerem ds. komunikacji i marketingu w Nielsenie

Barbara Tokarz objęła stanowisko managera ds. komunikacji i marketingu w firmie badawczej Nielsen. Ostatnio przez blisko 9 lat pracowała w Jeronimo Martins Polska (sieć sklepów Biedronka i drogerii Hebe). więcej

On Board Think Kong dla marki Brother

Agencja On Board Think Kong odpowiada za komunikację w social mediach marki Brother, dostawcy i producenta drukarek, maszyn do szycia i urządzeń elektronicznych. Współpraca obejmuje kilkanaście rynków Europy Centralnej i Wschodniej. więcej

Ahava PR pracuje dla Assay

Grupa Assay, niezależny fundusz inwestycyjny, rozpoczyna współpracę z Ahava PR. więcej

OKK! PR współpracuje z firmą Aqina

Aqina, dystrybutor luksusowych marek wnętrzarskich, nawiązał współpracę z agencją OKK! PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Honor przedstawia telewizory Honor Vision. Pierwsze urządzenia z systemem HarmonyOS
Orange z nowymi planami w ofercie Flex. Od 25 do 80 złotych za 15 do 100 GB danych
OnePlus zapowiada własną serię telewizorów. Obraz w jakości 4K i integracja ze smartfonami
Apple zaprasza hakerów do wykrywania błędów w iPhonie. Zapłaci milion dolarów nagrody
Samsung i Xiaomi pokazują mobilny sensor o rozdzielczości 108 megapikseli. Trafi do smartfona Mi Mix 4
Samsung największym dostawcą smartfonów w Europie, Xiaomi ze wzrostem o 48 procent
Andrzej Gibas dyrektorem zarządzającym SAP Polska
 
 
 
GOSPODARKA
 
Władze Chin wściekłe za koszulki, Versace przeprasza
Kompania Piwowarska otworzyła punkt skupu butelek po piwie
Andrzej Gibas dyrektorem zarządzającym SAP Polska
Większość Polaków wyjeżdżających na wczasy za granicę kupuje ubezpieczenie turystyczne
25 proc. osób w wieku produkcyjnym jest bierna zawodowo. Ich aktywizacja jest najpilniejszą potrzebą rynku pracy
Joanna Tomicka-Zawora odchodzi z zarządu Open Finance
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
23. sezon ,,Klanu" od 9 września w TVP1. Maria Winiarska i Wojciech Wysocki wracają do obsady
15 listopada premiera filmu TVN ,,1800 gramów". W roli głównej Magdalena Różczka
Trzeci sezon "The Crown" od 17 listopada na Netfliksie (teaser)
Katy Perry pokazała "Small Talk"
Ed Sheeran promuje album "No. 6 Collaborations Project" piosenką "Nothing on You"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj