|
|
|
|
|
|
|
,,Gra muzyka", ,,Lombard. Życie pod zastaw 5" i ,,Rodzinny interes 2" jesienią w TV Puls. ,,Inwestujemy w rozwój naszych kanałów"
W jesiennej ramówce Telewizji Puls pojawi się nowe rozrywkowe show „Gra muzyka”. Widzowie zobaczą również nowe odcinki codziennych seriali „Lombard. Życie pod zastaw” i „Rodzinny interes” oraz premierowe emisje w telewizji naziemnej zagranicznych filmów. - Inwestujemy w rozwój naszych obu kanałów, aby oferowały rozrywkę na najwyższym poziomie i spełniały oczekiwania naszych widzów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
UOKiK karze UPC za podwyżki bez powodu i zmiany na listach kanałów. 33 mln zł grzywny i zwroty dla klientów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na UPC Polska prawie 33 mln zł kary i nakazał zwrócić klientom niesłusznie naliczone opłaty. Według UOKiK-u operator stosował w umowach sześć niedozwolonych klauzul, dzięki którym m.in. bez uzasadnienia podnosił stawki abonamentu, pobierał opłatę za wizytę technika i jednostronnie zmieniał listy oferowanych kanałów.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości" - nowy tytuł reality-show Polsatu. Emisja od 2 września
Telewizja Polsat zmienia tytuł swojego nowego reality-show „Love Island Polska” na „Love Island. Wyspa miłości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie stacji zadebiutuje 2 września - będzie emitowany w dni powszednie i w niedziele po godz. 22.00.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Mam talent" najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
TVN, który już 2 września startuje z nową, jesienną ramówką ogłosił cennik reklamowy na wrzesień br. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy premierowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” i przy sobotnim show „Mam talent”.
więcej
|
Value Media i Arena Media Communication walczą o budżet TVP
W trwającym od kilku miesięcy przetargu Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii wpłynęły dwie oferty. Złożyły je agencje Arena Media Communication (Havas Media Group) i Value Media (Group One), broniący budżetu publicznego nadawcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Shopping Queens. Królowe zakupów" od 14 sierpnia w Polsat Cafe
W środę, 14 sierpnia Polsat Cafe rozpocznie emisję czwartego sezonu programu „Shopping Queens. Królowe zakupów”. Tym razem cykl będzie liczyć 20 odcinków, a niezmiennie jego gospodarzem będzie Joanna Horodyńska.
więcej
|
Anna Lucińska i Aleksander Sikora poprowadzą program ,,Wkręceni w randkę" w TVP2
Polska edycja programu „Matchmakers” będzie emitowana w TVP2 pod nazwą „Wkręceni w randkę”. Show, który ma trafić na antenę późną jesienią, będą prowadzili Anna Lucińska i Aleksander Sikora.
więcej
|
2,14 mln widzów Festiwalu Muzyki Tanecznej 2019. TVP2 znokautowała konkurencję
Tegoroczną edycję Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach oglądało średnio 1,74 mln widzów. TVP2 w czasie transmisji dwudniowej imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
TVP Seriale liderem w lipcu. AXN Black z największym wzrostem
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Black, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz ,,GW" składa skargę do KRRiT dot. koncertu disco polo w TVP2. ,,Brutalna seksualizacja"
Według OKO.press w transmisji TVP2 z Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach dochodziło do seksualizacji dzieci, bo w piosenkach padały mało stosowne nawiązania do seksu. - Składam skargę do KRRiT - zapowiedział Bartosz Wieliński z „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Eleven Sports pokaże mecz FC Bayern kontra Hertha BSC na Facebooku
W piątek, 16 sierpnia na polskim fanpage’u Eleven Sports na Facebooku będzie można zobaczyć na żywo mecz FC Bayern Monachium-Hertha BSC, który otworzy nowy sezon Bundesligi. Tym samym będzie to czwarte spotkanie, które nadawca pokaże za pośrednictwem Facebook Live.
więcej
|
Jennifer Aniston i Reese Witherspoon w serialu "The Morning Show"
W sieci pojawiła się pierwsza zapowiedź serialu Apple "The Morning Show".
więcej
|
,,Bear Grylls w Indiach" od 19 sierpnia w Metro
W poniedziałek, 19 sierpnia Metro rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Bear Grylls w Indiach”. Będzie to premiera tej produkcji w telewizji naziemnej w naszym kraju.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM
Tomasz Piątkowski - po dwuletniej pracy w Meetrics - wraca do GroupM (należą do niej domy mediowe Wavemaker, MediaCom, MindshareO). Jako chief digital oficer będzie odpowiadał za rozwój oferty reklamy cyfrowej oraz technologicznego zaplecza firmy.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Mam talent" najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
TVN, który już 2 września startuje z nową, jesienną ramówką ogłosił cennik reklamowy na wrzesień br. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy premierowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” i przy sobotnim show „Mam talent”.
więcej
|
Value Media i Arena Media Communication walczą o budżet TVP
W trwającym od kilku miesięcy przetargu Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii wpłynęły dwie oferty. Złożyły je agencje Arena Media Communication (Havas Media Group) i Value Media (Group One), broniący budżetu publicznego nadawcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ETi dołącza do grona klientów agencji Gong
Agencja strategiczno-kreatywna Gong (należy do Group One) wygrała przetarg dla marki ETi European Food Industries, producenta m.in. ciastek i czekolad (właściciel marek Wanted, Dare, Petito). Będzie odpowiedzialna za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych.
więcej
|
Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową AmRest
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała trwający od kwietnia br. przetarg na obsługę reklamową firmy AmRest, operatora sieci takich restauracji i kawiarni, jak m.in. KFC, Burger King, Pizza Hut, Starbucks.
więcej
|
Polski fundusz bValue inwestuje milion złotych w startup z Niemiec
Fundusz bValue zainwestował milion złotych w Roq.ad, niemieckie narzędzie do marketingu online łączące dane o aktywności klienta na wszystkich urządzeniach online i stacjonarnych.
więcej
|
Huta 19 im. Joachima Fersengelda tworzy dział social media i public relations, na czele Artur Roguski
Agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda poszerza zakres świadczonych usług o kompetencje o działania w zakresie mediów społecznościowych oraz public relations. Nowym działem kieruje Artur Roguski, head of social media.
więcej
|
Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz
Tatuaże Eda Sheerana zdobią butelki ketchupu Heinz. To kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem brytyjskiej gwiazdy muzyki.
więcej
|
Rusza polska odsłona kampanii KIA z Robertem de Niro
Wystartowała polska odsłona kampanii promującej nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Akcję przygotowały Innocean Worldwide, Interactive Partners i Havas Media.
więcej
|
Ariel w nowej kampanii przypomina mężczyznom o domowych obowiązkach (wideo)
Należąca do koncernu Procter&Gamble marka środków piorących Ariel rozpoczęła w Brazylii kampanię, w której zwraca uwagę na to, że domowe obowiązki powinny być podzielone między kobiety i mężczyzn. Podkreśla w niej, że stereotypowy podział ról w związku obecnie nie ma racji bytu. Kampanię przygotowała agencja Publicis Brazil.
więcej
|
Marketingowcy Stowarzyszenia Wiosna przeszli do InFaktu
Jakub Marczyński po ponad 10 latach odszedł ze Stowarzyszenia Wiosna, gdzie był dyrektorem kreatywnym ds. mediów, influencerów i biznesu i wiceprezesem zarządu. Ze Stowarzyszenia odszedł także Piotr Nawrocki. Obaj menażerowie przeszli do firmy InFakt, zajmującej się rozwojem technologii dla księgowości.
więcej
|
Umbro wychodzi na ulice polskich miast z kampanią ,,Na zawsze razem"
Brytyjska marka Umbro z kampanią „Na zawsze razem”, w ramach której na ulicach największych polskich miast pojawiły się plakaty promujące nową kolekcję marki.
więcej
|
Papa John's zwiększa wydatki reklamowe i zatrudnia Shaquille'a O'Neala, by poprawić wizerunek
Sieć pizzerii Papa John’s rozpoczęła współpracę ze znanym amerykańskim koszykarzem Shaquille’m O’Nealem i jednocześnie zwiększa do 40 mln dolarów budżet marketingowy. Chce w ten sposób odbudować zaufanie konsumentów i poprawić nadszarpnięty wizerunek.
więcej
|
Papaya Films zrealizowała kampanię dla Mars Wrigley
Papaya Films wraz z Biscuit Filmworks realizuje międzynarodową kampanię dla Galaxy, drugiej pod względem wielkości marki słodyczy w Wielkiej Brytanii i jednego z największych brandów koncernu Mars Wrigley.
więcej
|
Żabson i Young Multi w muzycznej kampanii Bacardi
Raperzy Żabson i Young Multi zostali ambasadorami nowej aktywacji wizerunkowej producenta rumu Bacardi. Za realizację projektu odpowiedzialne są agencje GetHero oraz Outrage.
więcej
|
Shell akcją promocyjną wspiera warsztaty samochodowe w związku z wprowadzeniem w nich kas fiskalnych online (wideo)
Pod hasłem „Hit Kasowy” wystartowała ogólnopolska promocja olejów silnikowych Shell Helix skierowana do niezależnych warsztatów samochodowych. Do zdobycia jest premia gotówkowa o łącznej wysokości do 800 złotych, którą można przeznaczyć na zakup kasy fiskalnej. Za akcję odpowiadają agencje ConTrust Communication i Motivation Direct.
więcej
|
Michał Sosiński graphic designerem w Walk Creative
Do zespołu agencji Walk Creative dołączył Michał Sosiński, który objął stanowisko graphic designera.
więcej
|
Zbigniew Niedziałek: z Warner Music Poland do Magic Records
Zbigniew Niedziałek objął nowo utworzone stanowisko new business directora w wytwórni płytowej Magic Records. Wcześniej pracował w Warner Music Poland.
więcej
|
Adam Matwijczyk awansował w agencji Resolution
Adam Matwijczyk po dwóch latach pracy na stanowisku senior performance specialist awansował na performance managera w agencji Resolution, należącej do Grupy OMD.
więcej
|
MBridge dla spółki z Grupy mBanku
Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts rozpoczęła współpracę ze spółką mFinanse (Grupa mBanku).
więcej
|
W Ekstraklasa Games grają niemal wyłącznie mężczyźni
Mężczyzna w wieku 18-29 lat, interesujący się piłką nożną i FIFA - tak prezentuje się profil statystycznego uczestnika rozgrywek Ekstraklasa Games, pierwszych rozgrywek turnieju FIFA w Polsce.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
E-Kiosk ma po pierwszym półroczu 0,8 mln zł zysku. Firma wdraża platformę Get Licensed
W minionym półroczu spółka E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 9,9 proc. do 5,05 mln zł oraz 827 tys. zł zysku netto (wobec 81 tys. zł straty rok wcześniej).
więcej
|
100 tys. zł przekazanych na ,,Więź" w serwisie Patronite. ,,To informacja, że robimy potrzebne rzeczy"
55 złotych - tyle średnio wpłacają jednorazowo patroni czasopisma „Więź” na serwisie Patronite.pl. W sumie daje to 8380 zł miesięcznych wpłat. Na dalsze funkcjonowanie pisma przekazano już ponad 100 tys. zł, co oznacza ósme miejsce wśród najlepiej zarabiających profili na platformie. - To przykład potencjału niezależnego dziennikarstwa, finansowanego dzięki sile społeczności - uważa Mateusz Górski z serwisu Patronite.
więcej
|
Fiałkowski tłumaczy się z komentowania okładki ,,Tygodnika Powszechnego": nie życzę śmierci Kaczyńskiemu, to czarny humor
Najnowszy „Tygodnik Powszechny” publikuje na okładce fotografię Jarosława Kaczyńskiego w ozdobnych ramach. Na uwagę internauty, że zdjęcie wygląda jak portret trumienny, dziennikarz pisma Tomasz Fiałkowski odpowiedział: „Byłoby miło”. Odpowiadając na krytyczne opinie, zapewnił, że żartował i nie życzy śmierci prezesowi PiS.
więcej
|
,,Fakt" zaczął przepraszać na pierwszej stronie Monikę Janowską
We wtorek na pierwszej stronie „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) pojawiły się duże przeprosiny za naruszenie dóbr osobistych Moniki Janowskiej (dawniej Głodek). To początek realizacji prawomocnego wyroku sądowego. Podobne przeprosiny zamieścił już Pudelek.pl, ma je również opublikować „Super Express”.
więcej
|
|
|
Google: Na YouTube zdarzyły się błędy. Ale ocena treści i skala wolności słowa to nie nauka ścisła
W ostatnich dniach YouTube zablokował kontrowersyjne treści opublikowane przez kanały wRealu24.tv oraz Radio Maryja. W krótkim czasie jednak budzące wątpliwości materiały zostały przywrócone przez administrację serwisu. Polityka oceny i blokowania treści na YT od lat wywołuje protesty. W wywiadzie dla serwisu Wirtualnemedia.pl głos w tej sprawie zabiera Marta Poślad, dyrektorka ds. polityki publicznej Google w Europie Środkowo-Wschodniej. - Na YouTube publikują twórcy, dla których wcześniej nie było miejsca w tradycyjnych mediach. Zaostrzyliśmy zasady dotyczące mowy nienawiści, ale zdarzyło nam się kilka błędów w ocenie treści, które stały na pograniczu. Te błędy nie powinny mieć miejsca. Ocena skali wolności słowa nie jest nauką ścisłą, zależy od wielu czynników - zaznacza Poślad.
więcej
|
Netflix awansował na lidera serwisów VoD w Polsce. W dół HBO GO i witryny nadawców tv
W ostatnich dwóch miesiącach Netflix był liderem zasięgowym wśród serwisów VoD w polskim internecie, wyprzedając VoD.pl, sekcje wideo na WP.pl i CDA Premium. Po zakończeniu ramówek wiosennych spore spadki zanotowały Player.pl, dział VoD na TVP.pl i Ipla.tv.
więcej
|
Allegro uruchamia Allegro Lokalnie z ofertami od osób prywatnych. 10 proc. prowizji od sprzedaży i opcja zupełnie za darmo
W połowie września ruszy serwis AllegroLokalnie.pl, w którym będą publikowane oferty od osób prywatnych prowadzących sprzedaż na Allegro. W nowym serwisie nie będzie opłat za zamieszczanie ogłoszeń, a prowizja od sprzedaży przy licytacjach i ofertach „Kup teraz” będzie wynosić 10 proc. (maksymalnie 50 zł).
więcej
|
Właściciel platformy WordPress.com kupuje TumbIra za 20 mln dol. W 2013 roku serwis kosztował ponad miliard
Firma Automattic, do której należy popularna platforma wydawnicza WordPress.com zakupi internetowy serwis TumbIr należący obecnie do koncernu Verizon. Nieoficjalnie cena sprzedaży ma wynosić 20 mln dolarów, podczas gdy w 2013 roku za TumbIra zapłacono kwotę 1,1 mld dolarów. Platforma straciła wielu użytkowników po decyzji o usunięciu z niej treści o charakterze pornograficznym i przegrała walkę z konkurencją.
więcej
|
AmRest za 35 mln euro sprzedaje PizzaPortal.pl właścicielowi aplikacji Glovo
Koncern AmRest po dwóch latach od jego kupna sprzedaje serwis PizzaPortal agregujący oferty z lokali gastronomicznych. Nabywcą jest właściciel aplikacji zakupowej Glovo, a wartość transakcji to 30 mln euro plus 5 mln euro w formie earn-out.
więcej
|
Facebook szykuje tryb ciemny w aplikacji mobilnej. Ułatwi korzystanie z serwisu w nocy
Facebook prowadzi prace nad wersją aplikacji oferującej tryb ciemny. Dark Mode ma ułatwiać korzystanie z serwisu w nocy i w warunkach słabego oświetlenia, ale przygotowania nowej opcji są dopiero na wczesnym etapie i mogą długo potrwać.
więcej
|
Właściciel TikToka szykuje w Chinach własną wyszukiwarkę. Ma być konkurencją dla Baidu
Firma ByteDance, właściciel popularnej aplikacji społecznościowej TikTok pracuje nad własną wyszukiwarką internetową – wynika z nieoficjalnych informacji. Platforma o nazwie Toutiao Search jest w fazie testowej, będzie wyświetlać użytkownikom w Chinach ocenzurowane wyniki zgodnie z tamtejszymi przepisami. Nowa wyszukiwarka stanie się konkurentem dla platformy Baidu, która dominuje na lokalnym rynku wyszukiwarek.
więcej
|
Polski fundusz bValue inwestuje milion złotych w startup z Niemiec
Fundusz bValue zainwestował milion złotych w Roq.ad, niemieckie narzędzie do marketingu online łączące dane o aktywności klienta na wszystkich urządzeniach online i stacjonarnych.
więcej
|
Wielka Brytania zaostrzy politykę wobec Facebooka i YouTube'a. Wysokie kary za tolerowanie szkodliwych treści
Brytyjski rząd planuje wprowadzenie nowych przepisów, zgodnie z którymi firmy technologiczne prowadzące swoje serwisy społecznościowe mają płacić wysokie kary za opieszałość w walce ze szkodliwymi treściami publikowanymi na tych platformach, a także za brak skutecznej weryfikacji wieku użytkowników. Grzywny mają sięgać 5 procent przychodów firm, w grę wchodzi także możliwość zablokowania dostępu do konkretnego serwisu na terenie Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|