|
|
|
|
|
|
|
Paweł Gajewski pełnomocnikiem zarządu TVP ds. wyborów. Michał Adamczyk poprowadzi debatę
Wicedyrektor TAI Paweł Gajewski został we wtorek pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej do spraw wyborów parlamentarnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem debaty przedwyborczej będzie prowadzący „Wiadomości” Michał Adamczyk.
więcej
|
Wiceminister sprawiedliwości rezygnuje. Onet ujawnił, że ustalał z hejterką, jak oczerniać sędziów m.in. w ,,Alarmie!" TVP1
Onet ujawnił, że wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak ustalał z internautką, jak rozpowszechniać materiały mające kompromitować sędziów krytykujących reformę sądownictwa. Omawiali m.in. reportaż o sędzim Piotrze Gąciarku, którzy pod koniec maja ub.r. wyemitowano w „Alarmie!” TVP1. We wtorek Piebiak zrezygnował z funkcji wiceministra i zapowiedział pozwanie Onetu.
więcej
|
Filmy od Monolith Films przez trzy lata w Telewizji Polskiej
Telewizja Polska podpisała trzyletnią umowę ramową, na mocy której będzie kupować wyłączne prawa do emisji filmów dystrybuowanych przez firmę Monolith Films. W pierwszym roku pokaże ponad 100 produkcji.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" TVN24 zwiększa przewagę nad ,,W tyle wizji" TVP Info
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku śledzi średnio 597 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami średnio 515 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 550 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Brzozowski poprowadzi show ,,Jaka to melodia?". Emisja od 7 września w TVP1 (zdjęcia)
Wystartowały zdjęcia do nowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?”, które poprowadzi Rafał Brzozowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejny sezon cyklu na antenie TVP1 zadebiutuje 7 września. - Popularność programów, które wcześniej Brzozowski prowadził, dowodzi, że jest do tej roli doskonale przygotowany - mówi nam Marek Bik, reżyser projektu.
więcej
|
,,Starsza pani musi fiknąć" od 4 września w TVN, emisja w środowe wieczory (wideo)
Od 4 września TVN rozpocznie emisję nowego reality-show „Starsza pani musi fiknąć”, który będzie można oglądać w środy o godz. 21.30. W 8-odcinkowym programie wystąpią: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.
więcej
|
Żmijewski, Kuna, Karolak i Adamczyk w nowym serialu ,,Lepsza połowa". Emisja od 7 września w TVP2
Od 7 września br. TVP2 będzie pokazywać nowy serial „Lepsza połowa”. Główne role w produkcji grają: Artur Żmijewski, Izabela Kuna, Tomasz Karolak i Piotr Adamczyk.
więcej
|
"Ach, ten ślub!" w TVN Style od 15 września. Prowadzącymi Magda Socha-Włodarska i Agnieszka Winnicka
Nowy program "Ach, ten ślub!" - o tematyce przygotowań do ślubu - znajdzie się w jesiennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska). Show poprowadzą Magda Socha-Włodarska i Agnieszka Winnicka.
więcej
|
Mimo braku skarg KRRiT sprawdzi Festiwal Muzyki Tanecznej w TVP2 pod kątem seksualizacji dzieci
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła z urzędu postępowanie sprawdzające, czy treści nadawane przez TVP podczas Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach nie deprawowały dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Redakcja ,,Alarmu!" broni reportażu o sędzim Gąciarku: jest rzetelny, nie wiedzieliśmy o kontaktach internautki z wiceministrem
Zespół redakcyjny programu „Alarm!” w TVP1 stwierdził, że pokazany w maju ub.r. reportaż o problemach osobistych sędziego Piotra Gąciarka został przygotowany z zachowaniem zasad rzetelności dziennikarskiej. O materiale półtora miesiąca przed emisją korespondowała internautka, która we współpracy z wiceministrem sprawiedliwości Łukaszem Piebiakiem ustalała, jak oczerniać niektórych sędziów. Redakcja „Alarmu!” zapewnia, że o tym nie wiedziała.
więcej
|
Zalando autorem metamorfoz kobiet w ,,Dzień Dobry TVN"
Platforma modowa i lifestyle’owa Zalando została partnerem strategicznym cyklu metamorfoz „Cała Ty” w Dzień Dobry TVN.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biedronka z nową odsłoną Gangu Słodziaków (wideo)
W poniedziałek sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rusza z nową odsłoną akcji „Gang Słodziaków - Magiczny Portal”. Akcja teaserowa pod hasłem „Przygotuj się, bo coś magicznego zbliża się do Biedronki” rozpoczęła się w tym tygodniu.
więcej
|
Robert Larsson odpowiada za wzrost przychodów Yieldbird
Do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Objął nowo utworzone stanowisko chief revenue officera.
więcej
|
Plejada gwiazd w spocie Otwartej Rzeczpospolitej apeluje: "Bądźmy solidarni"
Stowarzyszenie przeciw Antysemityzmowi i Ksenofobii Otwarta Rzeczpospolita rozpoczęło kampanię społeczną "Bądźmy z tymi, których prześladują! Bądźmy solidarni!". Wzywa do solidarności społecznej, wspierania postawy tolerancji i wzajemnego szacunku.
więcej
|
Izabela Głodek będzie dyrektorem marketingu Coca-Cola Services Poland
We wrześniu Izabela Głodek obejmie stanowisko dyrektor marketingu Coca-Cola Services Poland na Polskę i Kraje Bałtyckie. Zastąpi Paolę Sandoval, która rozstaje się z koncernem.
więcej
|
Wilk morski na grillu promuje pożyczkę Mini Ratka w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski w nowej kampanii reklamuje pożyczkę gotówkową Mini Ratka „na gorące potrzeby”. Obsługą marketingową banku zajmują się Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.
więcej
|
,,Przejdźmy na Ty w różnych stylach" w reklamach piwa Tyskie (wideo)
Rusza kampania reklamująca nowe warianty piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Gong, Zenith i Tailor Made PR.
więcej
|
Publicis zajmie się obsługą reklamową USP Zdrowie
Agencja reklamowa Publicis Worldwide Polska (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę firmy farmaceutycznej USP Zdrowie, do której należą m.in. takie marki jak Apap, Ibuprom, Gripex, Stoperan, Iskial, Verdin, Artresan, Multilac, Acatar.
więcej
|
Zalando w nowej kampanii przekonuje, że dobry wygląd to nie kwestia budżetu
Platforma ecommerce Zalando ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?”. Koncept przygotowały zespól marketingu platformy oraz berlińska agencja VCCP.
więcej
|
"Jazda do szkoły" z batonikami Grześki
W ramach kampanii "Grześki & paczka Jazda do szkoły" właściciel marki, firma Colian, przygotowała szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs dla konsumentów.
więcej
|
Michał Kubik i Łukasz Stachniak dołączą do 2012 Agency
W październiku Michał Kubik i Łukasz Stachniak rozpoczną pracę w 2012 Agency jako seniorski team kreatywny.
więcej
|
Wspólna akcja francuskich kolei i agencji Ogilvy zmniejszyła oddawanie moczu w miejscach publicznych
Wspólna akcja przygotowana przez agencję Ogilvy i Narodowe Towarzystwo Kolei Francuskich wykorzystująca tzw. nauki behawioralne spowodowała, że znacząco zmniejszyło się oddawanie moczu w miejscach publicznych, z którym zmagają się władze Paryża.
więcej
|
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Programu Polska Bezgotówkowa
Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną, ogólnopolską kampanią promocyjną.
więcej
|
Somehead będzie obsługiwać działania reklamowe Black Red White w internecie
Agencja Somehead wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy meblarskiej Black Red White w digitalu. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy.
więcej
|
Hendrick's Gin promuje się pachnącymi reklamami w Londynie
Marka Hendrick’s Gin postawiła na nietypową promocję. Ściany i podłoże tunelu na stacji King’s Cross w Londynie wyłożono grafikami, które pachną ogórkiem i różami.
więcej
|
Tommy Hilfiger rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie i Ameryce Północnej
Marka odzieżowa Tommy Hillfiger rozpoczęła przetarg na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Ameryce Północnej. Klienta broni agencja Vizeum należąca do Dentsu Aegis Network.
więcej
|
Accenture Interactive przejmuje agencję Insitum
Accenture Interactive podpisała umowę kupna meksykańskiej agencji Insitum, zajmującej się projektowaniem usług (service design) oraz badaniami nad innowacjami w marketingu.
więcej
|
Influencerzy w akcji ,,#Obecny#Obecna" Komputronika o swoim pierwszym dniu w szkole
Sieć Komputronik rozpoczęła kampanię pod hasłem „Obecny#Obecna”, którą chce przygotować swoich klientów na powrót do szkoły po wakacyjnej przerwie. W akcję zostali zaangażowani infleuncerzy: Sylwia Lipka, Weronika Juszczak, Artur Sikorski, Oliwia Klinka i Lena Kociszewska, którzy będą wspominać swój pierwszy dzień w szkole.
więcej
|
Zalando autorem metamorfoz kobiet w ,,Dzień Dobry TVN"
Platforma modowa i lifestyle’owa Zalando została partnerem strategicznym cyklu metamorfoz „Cała Ty” w Dzień Dobry TVN.
więcej
|
Nestlé i Answear ze wspólną akcją obsługiwaną przez Unique One
Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki Nescafé (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Apple TV+ wystartuje w listopadzie 2019 roku. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol.
Platforma SVOD Apple TV+ pojawi się na rynku w listopadzie 2019 roku. Serwis, który ma wystartować jednocześnie w ponad 150 krajach na świecie w USA będzie kosztował miesięcznie 9,99 dolara, na własne produkcje Apple przewiduje w nadchodzących latach budżet w wysokości 6 mld dolarów. Jako zapowiedź nadchodzącej platformy udostępniono nowy zwiastun serialu „The Morning Show”.
więcej
|
Wiceminister sprawiedliwości rezygnuje. Onet ujawnił, że ustalał z hejterką, jak oczerniać sędziów m.in. w ,,Alarmie!" TVP1
Onet ujawnił, że wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak ustalał z internautką, jak rozpowszechniać materiały mające kompromitować sędziów krytykujących reformę sądownictwa. Omawiali m.in. reportaż o sędzim Piotrze Gąciarku, którzy pod koniec maja ub.r. wyemitowano w „Alarmie!” TVP1. We wtorek Piebiak zrezygnował z funkcji wiceministra i zapowiedział pozwanie Onetu.
więcej
|
Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle Europy
Wskaźnik viewability reklam online w Polsce po trzech kolejnych kwartałach wzrostów (i osiągnięciu w I kwartale br. rekordowego poziomu 59 proc.) odnotował w II kwartale br. minimalny spadek (o jeden punkt procentowy), jednak wobec spadków w innych krajach pozycja polskiego rynku na ich tle relatywnie się wzmocniła. Europejskim liderem pozostaje Austria, z wynikiem viewability na poziomie 68 proc. (71 proc. w poprzednim kwartale) - wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019”.
więcej
|
Platforma Apple Arcade pojawi się jesienią 2019 roku. 4,99 dolara za dostęp do 100 gier
Na jesień 2019 roku koncern Apple przewiduje start Apple Arcade, platformy internetowej zapewniającej korzystanie z gier przeznaczonych do sprzętu tego producenta. Z nieoficjalnych informacji wynika, że miesięczny abonament w Apple Arcade będzie kosztował 4,99 dolara oferując w zamian korzystanie z około 100 tytułów. W planach jest także miesięczny darmowy okres próbny.
więcej
|
Inea z najszybszym internetem w lipcu. Play liderem dostawców internetu mobilnego
Z rankingu prędkości łączy internetowych prowadzonych przez platformę SpeedTest wynika, że w lipcu 2019 roku najszybszy dostęp do sieci oferował wielkopolski operator Inea. Wśród dostawców mobilnych liderem okazał się Play, który wyprzedził T-Mobile i Orange.
więcej
|
Twitter zablokuje treści sponsorowane od państwowych mediów. Reakcja na manipulacje chińskich nadawców
Twitter zapowiedział blokowanie sponsorowanych wpisów pochodzących od mediów uzależnionych od władz w poszczególnych krajach na świecie. Tacy wydawcy będą nadal uczestniczyć w dyskusjach na platformie, jednak nie będą mogli zamieszczać własnych treści w formie reklam. To reakcja na kampanię dezinformacji prowadzoną przez chińskie media państwowe w związku z protestami mieszkańców Hongkongu.
więcej
|
Spotify zmienia ofertę rodzinną. Kontrola rodzicielska, nowe narzędzia i spersonalizowane playlisty
Serwis Spotify zapowiedział zmiany w abonamencie Premium kierowanym do rodzin. Wprowadzone zostaną dodatkowe narzędzia w postaci kontroli rodzicielskiej, odnowionych narzędzi do zarządzania kontami użytkowników oraz spersonalizowane playlisty dla członków całej rodziny.
więcej
|
Sprzedaż w CCC wzrosła w II kwartale br. o blisko jedną trzecią, a w e-commerce - o 50 proc.
Grupa CCC, właściciel sklepów z obuwiem miała na koniec II kwartału br. 1 641,5 mln przychodów ze sprzedaży, czyli 29 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Skonsolidowany zysk netto spadł z 240,6 mln zł do 96,9 mln zł.
więcej
|
Youtuberka Klaudia Jachira wystartuje do Sejmu z listy KO. Dziennikarze kpią: będzie żenująco
Przewodniczący Platformy Obywatelskiej Grzegorz Schetyna zapowiedział, że youtuberka Klaudia Jachira, wyśmiewająca w swoich materiałach obecny obóz rządzący, znajdzie się na listach Koalicji Obywatelskiej w wyborach parlamentarnych. Niektórzy dziennikarze ocenili tę kandydaturę jako zupełnie niepoważną, przypominając specyficzne materiały Jachiry.
więcej
|
Prokuratura bada weksle Kamila Durczoka na ponad 2 mln franków. Jego była żona podejrzewa, że podrobiono jej podpis
Marianna Dufek, była żona Kamila Durczoka, zawiadomiła katowicką prokuraturę, że podrobiono jej podpis na wystawionych przez dziennikarza wekslu na ponad 2 mln franków szwajcarskich. Bank zwrócił się o spłatę weksli, bo nie regulowano powiązanego z nim kredytu hipotecznego. Podpis na wekslu zostanie zbadany przez grafologa.
więcej
|
Accenture Interactive przejmuje agencję Insitum
Accenture Interactive podpisała umowę kupna meksykańskiej agencji Insitum, zajmującej się projektowaniem usług (service design) oraz badaniami nad innowacjami w marketingu.
więcej
|
Link4 i Wirtualna Polska z cyklem "Mamy mają moc"
Link4 rozpoczyna sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama. Produkcją cyklu zajęło się WP brand studio.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|