|
|
|
|
|
|
|
Ewa Drzyzga poprowadzi program "Raport Life", a Agata Młynarska "Bez tabu" w Discovery Life
Od czwartku, 22 sierpnia br. ruszyła nowa odsłona kanału Discovery Life (TVN Discovery Polska). W nowej formule stacja postawi na tematy związane ze zdrowiem. Gwiazdami i ambasadorkami kanału będą Agata Młynarska, która poprowadzi program "Bez tabu" oraz Ewa Drzyzga - z programem "Raport life".
więcej
|
Pogoda i serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu
W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają spoty emitowane przy prognozie pogody i serwisie sportowym - kosztują ponad 90 tys. zł.
więcej
|
Rusza nowy kanał tematyczny o zdrowiu i medycynie Studiomed TV
Od 27 sierpnia ruszy kanał Studiomed TV, który w całości będzie poświęcony zagadnieniom profilaktyki zdrowotnej i medycynie. Na początek będzie dostępna dla klientów platformy satelitarnej nc+ oraz operatora telekomunikacyjnego JMDI.
więcej
|
,,The Voice of Poland 10" od 7 września w TVP2. Adam Zdrójkowski wśród gospodarzy
Od 7 września TVP2 rozpocznie emisję dziesiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 20.05. W gronie prowadzących znajdzie się również Adam Zdrójkowski.
więcej
|
TVN International w kolejnych sześciu krajach także z treściami VoD
W sierpniu br. TVN International został wzbogacony o treści VoD i udostępniony w sześciu kolejnych państwach z Europy. Dotychczas można było go oglądać (za pośrednictwem platformy Player.pl) w dwunastu krajach, nie licząc Polski.
więcej
|
Nadia Jóźwiak: z Radia Września do TVN24
Nadia Jóźwiak zaczęła współpracę z TVN24 jako reporterka w Wielkopolsce. Poprzednio była związana z Radiem Września.
więcej
|
Transmisje z Vuelta a Espana w Eurosport 1 i Eurosport Playerze
W sobotę 24 sierpnia zaczyna się tegoroczny wyścig kolarski Vuelta a Espana. Zmagania pokaże kanał Eurosport 1, będzie można je też oglądać na Eurosport Playerze.
więcej
|
,,Paras: jednostka specjalna" w BBC Brit
Od 16 września kanał BBC Brit będzie emitować nowy serial „Paras: jednostka specjalna”.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton
Marka odzieżowa Patrizia Aryton rozpoczęła nową kampanię, która z jednej strony promuje kolekcję jesień-zima 2019/2020, a z drugiej związana jest z obchodami 30-lecia istnienia marki.
więcej
|
Mondelez konsoliduje globalną obsługę reklamową w holdingach WPP i Publicis
Firma Mondelez, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka, Oreo, Halls zakończył przetarg na globalną obsługę reklamową i zdecydował się skonsolidować ją w grupach reklamowych WPP i Publicis Groupe. Wcześniej pracował z IPG Mediabrands, Dentsu Aegis Network i Havas.
więcej
|
Lena Stryjewska zarządza Feeders Agency
Lena Stryjewska objęła stanowisko managing direcora w Feeders Agency. Analogiczną funkcję sprawuje dalej w 2012 Agency.
więcej
|
Zwijanie się promuje McWrapa w McDonald's (wideo)
W nowej kampanii sieci gastronomicznej McDonald’s reklamowane są kanapki McWrap. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy OMD.
więcej
|
Agencja Warszawa z USP Zdrowie
Agencja Warszawa wygrała przetarg i rozpoczyna współpracę z USP Zdrowie w obszarze social media i digital.
więcej
|
Cut The Mustard wypromuje serwis Morizon
Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis z nieruchomościami Morizon.
więcej
|
Dzieci i młodzież z zespołem Downa bohaterami wystawy "Nie jestem z innej bajki"
W Poznaniu na Starym Rynku pojawiła się wystawa „Nie jestem z innej bajki", której głównymi bohaterami zostały dzieci i młodzież z zespołem Downa.
więcej
|
,,Nie musisz się ograniczać" w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary Lubelskie Perła). Spoty do akcji, realizowanej pod hasłem „Nie musisz się ograniczać”, przygotowało Please Productions.
więcej
|
Od 1 września wszystkie torby foliowe będą płatne
Minister środowiska Henryk Kowalczyk zapowiedział, że od 1 września każda torba foliowa wydawana w sklepach (oprócz tzw. zrywek) będzie kosztowała 20 groszy plus podatek VAT.
więcej
|
Nike App wchodzi do Polski
Na polskim rynku dostępna jest już platforma zakupowa Nike App. Jej użytkownicy otrzymują m.in. pierwszeństwo zakupu nowych produktów oraz zaproszenia na wydarzenia.
więcej
|
Noizz i Fundacja DKMS ponownie z kampanią "Historie, które uskrzydlają"
Portal Noizz (Ringier Axel Springer Polska) i Fundacja DKMS ruszyły z kolejną wspólną kampanią promującą dawstwo szpiku kostnego. W nowej edycji kampania "Historie, które uskrzydlają" jest oparta na relacjach dawców, które będą publikowane w portalu Noizz oraz na stronie projektu.
więcej
|
Oreo będzie sprzedawać ciastka polizane przez Lewisa Capaldi'ego (wideo)
Należąca do koncernu Mondelez marka ciastek Oreo rozpoczęła nową kampanię z udziałem muzyka Lewisa Capaldi’ego, szkockiego piosenkarza znanego z utworu „Someone you loved”. Chce nią dotrzeć do osób w wieku 18-45 lat. W ramach akcji na aukcję w Ebay zostaną wystawione ciastka, które muzyk polizał podczas kręcenia reklamy.
więcej
|
We Wrocławiu pojawią się ruchome murale
We wrześniu wrocławskie Nadodrze zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki - a to za sprawą projektu Kinomural. Na dwunastu ścianach ośmiu kamienic pojawią się ruchome murale.
więcej
|
Red Bull klientem Whites
Marka Red Bull dołącza do grona klientów Whites. Współpraca dotyczy działań SEO.
więcej
|
Rusza internetowy cykl "Profesjonaliści Wólczanka"
Wólczanka promuje swoją najnowszą kolekcję jesień-zima cyklem "Profesjonaliści Wólczanka". Jego bohaterami będą przedstawiciele różnych zawodów, na co dzień wybierający do pracy koszule Wólczanki.
więcej
|
Wycieczka do Abu Dhabi w konkursie Stock Prestige
Marka Stock Prestige Vodka (Stock Polska) wystartowała z konkursem konsumenckim na Facebooku. Nagroda główna to wyjazd na Grand Prix Formuły 1 do Abu Dhabi. Konkurs jest elementem akcji „Stock Prestige Abu Dhabi”.
więcej
|
Reserved przedstawia kolekcję "back to school"
Reserved przygotował nową dziecięcą kolekcję z myślą o powrocie do szkoły. Inspiracją do powstania sesji zdjęciowej był klimat retro.
więcej
|
Aleksandra Opala senior communication plannerem w Digital Resolution
Aleksandra Opala awansowała na stanowisko senior communication plannera w agencji Digital Resolution (Grupa OMD).
więcej
|
innogy Polska promuje ekologiczne rozwiązania programem ,,innogy goes green"
Koncern energetyczny innogy Polska rozpoczyna wdrażanie programu „innogy goes green”. Chce w ten sposób promować proekologiczne rozwiązania w firmie i poza nią.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" w I półroczu spadła o 35 tys. egz. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Joy”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Piątek przegrał z Dorotą Kanią i ,,Gazetą Polską" proces dot. tekstu krytykującego książkę o Macierewiczu
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Tomasza Piątka wobec Doroty Kani i wydawcy „Gazety Polskiej”. Pisarz domagał się przeprosin i w sumie 100 tys. złotych za naruszenie dóbr osobistych w artykule Kani.
więcej
|
Ewa Ivanova o wpisie Kasta Watch: to obrzydliwa próba dyskredytacji, ,,Gazeta Wyborcza" podjęła kroki prawne
Twitterowe konto Kasta Watch opublikowało informację, że dziennikarka „Gazety Wyborczej”, Ewa Ivanova próbowała skontaktować się internautką Emilią współpracującą z wiceministrem sprawiedliwości przy oczernianiu sędziów, by nakłonić ją do zbiórki na walkę „z sędziowską kastą”. Opublikowano też numer telefonu dziennikarki. - To forma nękania i obrzydliwa próba dyskredytacji. Redakcja podjęła już kroki prawne - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Ewa Ivanova.
więcej
|
Mariusz Janik: z INNpoland.pl do ,,Parkietu"
Dziennikarz Mariusz Janik dołączył do redakcji dziennika „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media). Poprzednio pracował w INNpoland.pl, a wcześniej m.in. we „Wprost”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Pulsie Biznesu” i „Dzienniku”.
więcej
|
Wrześniowe ,,Wysokie Obcasy Extra" z pakietem zniżek do sklepów
W czwartek 22 sierpnia ukaże się nowe wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). W numerze znajdą się kupony zniżkowe na zakupy w jeden z wrześniowych weekendów.
więcej
|
|
|
Broker Demotywatorów i Mistrzowie.org ze spadkiem wpływów o 34 proc. Pewex.pl szuka inwestora
Spółka Monster Media Group, obsługująca jako broker reklamowy ok. 20 serwisów ze śmiesznymi treściami na czele z Demotywatory.pl, Joemonster.org i Mistrzowie.org, zanotował w ub.r. spadek przychodów o 34,1 proc. do 1,54 mln zł oraz zysku netto z 201,3 do 61,2 tys. zł. Natomiast powiązany z nią sklep internetowy Pewex.pl przy 878,7 tys. zł wpływów miał 287,9 tys. zł straty netto.
więcej
|
TVN International w kolejnych sześciu krajach także z treściami VoD
W sierpniu br. TVN International został wzbogacony o treści VoD i udostępniony w sześciu kolejnych państwach z Europy. Dotychczas można było go oglądać (za pośrednictwem platformy Player.pl) w dwunastu krajach, nie licząc Polski.
więcej
|
Unia Europejska bierze pod lupę projekt Libra. Powodem obawy o zmonopolizowanie rynku
Unia Europejska rozpocznie dochodzenie w sprawie planów wprowadzenia przez Facebook jego kryptowaluty Libra - wynika z nieoficjalnych informacji. Unijne instytucje regulacyjne mają zbadać czy realizacja tego projektu nie ograniczy konkurencji w branży cyfrowych finansów, a także w segmencie przetwarzania danych użytkowników.
więcej
|
Internetowe kasyno Total Casino z 2,24 mld zł przychodów w osiem miesięcy. Do końca 2019 r. ma być 3,8 mld
W okresie od początku grudnia 2018 do końca lipca 2019 roku Total Casino, jedyne legalne internetowe kasyno w Polsce prowadzone przez Totalizator Sportowy zanotowało przychody w wysokości 2,24 mld złotych odpowiadając za 40 proc. wszystkich wpływów firmy. Według przewidywań do końca roku przychody Total Casino mogą sięgnąć 3,8 mld złotych, a łączne wpływy Totalizatora dojść do kwoty 9 mld.
więcej
|
Wiktor Świetlik felietonistą WP.pl, Łukasz Warzecha przeszedł do Onetu
Dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik zaczął współpracę z Wirtualną Polską jako felietonista. Z publikowania na WP.pl zrezygnował natomiast Łukasz Warzecha, który przeniósł się z felietonami do Onetu.
więcej
|
naTemat.pl z nową szatą graficzną, w mobile'u opcja Story
Portal naTemat.pl (należący do Glob360) został udostępniony w zmienionej odsłonie. W wersji mobilnej pojawiła się funkcjonalność podobna do opcji Story na Instagramie.
więcej
|
Mieszkańcy Krakowa kupią bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Jakdojade
Mieszkańcy Krakowa otrzymali możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem mobilnej aplikacji Jakdojade. To kolejne polskie miasto w którym pasażerowie mogą opłacić przejazd autobusem czy tramwajem za pomocą tej platformy.
więcej
|
Deweloper Media uruchomiło IMOsports.pl. Szefem Matusiak, w redakcji Godlewski, Klemba i Oliwa
Należąca do Cavatina Holding spółka Deweloper Media uruchomiła serwis IMOsports.pl. Jego szefem jest Jarosław Matusiak, poprzednio prezes spółki Whizz wydającej dziennik „Sport”, a redakcję tworzą m.in. Adam Godlewski, Łukasz Żurek, Krzysztof Oliwa (przeszli ze „Sportu”) i Andrzej Klemba (wcześniej w Widzewie Łódź i „Gazecie Wyborczej”).
więcej
|
Facebook wprowadza opcję Off-Facebook Activity. Zablokuje śledzenie użytkowników przez serwis Zuckerberga
Facebook zapowiedział wprowadzenie nowej funkcji o nazwie Off-Facebook Activity, która ma pozwolić użytkownikom na większą kontrolę nad danymi na ich temat. Opcja umożliwia przejrzenie informacji, które zewnętrzne serwisy i aplikacje przesyłają do Facebooka w celach reklamowych. W przyszłości każdy właściciel konta na Facebooku będzie mógł zablokować przesyłanie tych danych i ograniczyć śledzenie jego aktywności. Na początek funkcja zostanie wprowadzona w wybranych krajach.
więcej
|
Ponad 21 mln fałszywych kont usuniętych z LinkedIn w ciągu pół roku. 98 proc. zablokowały automaty
Od początku stycznia do końca czerwca 2019 roku z LinkedIn usunięto 21,6 mln fałszywych kont. 98 proc. takich profili zostało zablokowanych przez automatyczne systemy oparte na sztucznej inteligencji.
więcej
|
Światłowód Orange najlepszy do korzystania z Netfliksa. Plus wygrywa wśród dostawców mobilnych
W Polsce do odtwarzania treści z Netfliksa najlepiej nadaje się łącze światłowodowe oferowane przez Orange Polska - wynika z najnowszego rankingu opublikowanego przez serwis. Wśród dostawców mobilnych wygrywa Plus z przesyłem na poziomie 2,46 Mb/s.
więcej
|
Storytel ma ponad milion abonentów
Storytel, platforma umożliwiająca streaming audiobooków i e-booków, ogłosiła, że ma już ponad 1 milion płacących użytkowników.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|