|
|
|
|
|
|
|
Piotr Korycki: Nasza strategia to najlepsze treści dostarczane wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców
- Niezmiennie kontynuujemy naszą strategię - produkcji najlepszych treści i dostarczenia ich wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców. To bardzo proste - oferujemy najlepsze treści - sport, newsy, rozrywkę - we wszystkich możliwych kanałach dostępu: liniowo, cyfrowo, satelitarnie - dla wszystkich grup odbiorców. To nasza strategia i tego się będziemy trzymać - zapowiada Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska. Od października na rynku polskim pojawi się MotorTrend, duży, amerykański serwis motoryzacyjny.
więcej
|
Sześć nowości jesienią w TVP1 i TVP2. Jacek Kurski: wszyscy widzowie będą zadowoleni
Telewizja Polska od początku jesiennej ramówki na swoich głównych antenach pokaże sześć nowości, w tym aż pięć pozycji trafi do TVP2. - W naszej nowej ramówce dla każdego przygotowaliśmy coś ciekawego - mówi Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Trzy nowości jesienią w TVN. Edward Miszczak: W naszej galerii programowej nie ma podróbek
W jesiennej ramówce TVN pokaże trzy nowości: program „Starsza pani musi fiknąć”, serial „39 i pół tygodnia” oraz reality-show z Edytą Górniak „My Way”. - Telewizja ma się świetnie - to dobrze, bo już mieliśmy być schodzącym medium, a ciągle widzimy ogromne rzesze ludzi, którzy kochają telewizję. Ciągle tak jest. W naszej galerii programowej nie ma podróbek, przecen, to produkcje najwyższej jakości - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Wojewódzki i Gessler królewską parą w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)
W spocie jesiennej ramówki TVN gwiazdy najważniejszych programów i seriali stacji są pokazywane w przestrzeniach klasycznej architektury. Tłem muzycznym jest piosenka „Powerful”.
więcej
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" w TVP1, a serial ,,Echo serca" - w TVP2
Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Dwójki do Jedynki. Z kolei emitowany dotychczas w TVP1 serial „Echo serca” trafi do TVP2. Obie pozycje nie zmienią swoich pasm względem poprzednich sezonów.
więcej
|
Piotr Woźniak-Starak nie żyje, odnaleziono jego ciało
W czwartek z mazurskiego jeziora Kisajno wyłowiono ciało producenta filmowego i reklamowego Piotra Woźniaka-Staraka. Poszukiwania mężczyzny trwały od niedzieli. Miał 39 lat.
więcej
|
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 39 proc., 10,2 mln zł zysku netto, Zoom TV z mniejszą stratą
W minionym półroczu grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 39 proc. do 89,54 mln zł i zysku EBITDA o 46 proc. do 38,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 35,53 do 10,21 mln zł. Duży wzrost wpływów i spadek straty zanotował Zoom TV.
więcej
|
Nowakowska, Sikora i Węgiel poprowadzą konkurs Eurowizji Junior 2019
Ida Nowakowska, Aleksander Sikora i Roksana Węgiel będą prowadzącymi Konkurs Piosenki Eurowizji Junior 2019. Odbędzie się on 24 listopada w Gliwicach. Piosenkarka została jednocześnie ambasadorką tegorocznego wydarzenia.
więcej
|
Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. Kino Polska Muzyka w czołówce
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej stracił kanał 4Fun.TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W Fokus TV wraca serial ,,Elektryczni" z pracownikami Taurona
Od 7 września telewizja Fokus TV zacznie emitować drugi sezon dokumentalnej serii „Elektryczni”. Patronem serii jest firma Tauron.
więcej
|
W Polsat Sport transmisje mistrzostw Europy siatkarek. Mecze Polek skomentują Jarosz i Brzozowski
Od piątku, 23 sierpnia, na antenie Polsat Sport będzie można oglądać mecze mistrzostw Europy kobiet w siatkówce. Spotkania polskiej grupy komentować będą Adrian Brzozowski i Maciej Jarosz.
więcej
|
,,My Way" - reality-show z Edytą Górniak w TVN od 30 października
W środę, 30 października o godz. 21.30 TVN rozpocznie emisję „My Way” - nowego reality-show w którym Edyta Górniak będzie uczyć się jazdy samochodem. Program w swoim paśmie zastąpi cykl „Starsza pani musi fiknąć”.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marta Zarosa head of social audience w Open Mobi
Marta Zarosa objęła stanowisko head of social audience w agencji digitalowej Open Mobi. Poprzednio pracowała w indaHash.
więcej
|
Wojewódzki i Gessler królewską parą w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)
W spocie jesiennej ramówki TVN gwiazdy najważniejszych programów i seriali stacji są pokazywane w przestrzeniach klasycznej architektury. Tłem muzycznym jest piosenka „Powerful”.
więcej
|
Radio Zet, Trójka i Jedynka ze spadkami wpływów reklamowych, RMF FM 19 proc. w górę (Top10)
W pierwszej połowie br. cztery stacje radiowe z czołówki tych o największych przychodach z reklam miały wpływy mniejsze niż przed rokiem: Radio Zet, Trójka, Jedynka i Tok FM. RMF Classic i Eska Wrocław odnotowały najwyższy ich wzrost w skali roku.
więcej
|
Piotr Woźniak-Starak nie żyje, odnaleziono jego ciało
W czwartek z mazurskiego jeziora Kisajno wyłowiono ciało producenta filmowego i reklamowego Piotra Woźniaka-Staraka. Poszukiwania mężczyzny trwały od niedzieli. Miał 39 lat.
więcej
|
Trwa przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości szuka w przetargu firmy, która zajmie się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości. Będzie z nią pracować przez rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dom mediowy Roberta Lewandowskiego z 2,2 mln zł wpływów i 281 tys. zł zysku
Firma RL Media, którą Robert Lewandowski uruchomił wspólnie z holdingiem marketingowym Group One, w ub.r. osiągnęła 2,23 mln zł przychodów sprzedażowych i 281,2 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Walmark wprowadza na rynek Marsjanki Futura
Pod hasłem “Aby pewnego dnia nas przerosły” wystartowała kampania reklamowa komunikująca nowość na rynku Marsjanki Futura (Walmark). Za jej przeprowadzenie odpowiadają agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon.
więcej
|
Miasto Jest Nasze z akcją przeciw dokarmianiu zwierząt w Warszawie
Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze ruszyło z akcją "Zwierzęta to nie śmietnik - nie krzywdź proszę". Akcja ma uświadamiać mieszkańców stolicy, że wolno żyjących zwierzęta, dokarmiane przez ludzi, cierpią.
więcej
|
Złota ciężarówka i elegancki kierowca w nowej reklamie Volvo Trucks (wideo)
Volvo Trucks rozpoczęło kampanię, w której promuje nowy silnik turbinowy w swoich samochodach ciężarowych. Kierowcą złotego samochodu jest elegancki kierowca Bob.
więcej
|
Buty Ozweego marki Adidas promowane animowanym muralem
W Warszawie można zobaczyć murale promujące model Ozweego marki Adidas. Przygotowała je agencja Good Looking Studio.
więcej
|
McDonald's wprowadza do menu krewetki
Od 21 sierpnia w McDonald’s ruszyła wakacyjna oferta promocyjna - a w niej krewetki, McWrap Krewetki, McWrap Kurczak Tzatziki oraz Burger Szefa.
więcej
|
Tomasz Waligórski prezesem TXM
Polską siecią dyskontów odzieżowych TXM pokieruje Tomasz Waligórski. Rada nadzorcza spółki powołała go na stanowisko prezesa zarządu w ramach prowadzonej restrukturyzacji.
więcej
|
Communication Unlimited przygotuje strategię komunikacji marki Aurec Home
Agencja Communication Unlimited (CU) opracuje strategię komunikacji marki Aurec Home, która na polskim rynku zadebiutuje w czwartym kwartale tego roku.
więcej
|
Multimedia Polska oferuje internet dla studentów z aktywacją za 1 zł
Multimedia Polska przygotowała dla studentów jesienną promocję internetu. Ci, którzy zdecydują się na e-fakturę, mogą korzystać z sieci w dwóch różnych prędkościach w niższych cenach.
więcej
|
Brian Shen odpowiada za marketing w Oppo. Alen Wu odpowiada za globalną sprzedaż koncernu
Chiński producent smartfonów Oppo utworzył nowe stanowiska w zarządzie. Funkcję wiceprezesa i prezesa ds. globalnej sprzedaży objął Alen Wu, a wiceprezesa i prezesa ds. globalnego marketingu Brian Shen.
więcej
|
MBridge pracuje dla Wydawnictwa Zwierciadło
Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts nawiązała współpracę z Wydawnictwem Zwierciadło w zakresie działań SEO.
więcej
|
Anita Brzozowska senior account managerem w Cape Morris
Do zespołu Cape Morris dołącza Anita Brzozowska, objęła stanowisko senior account managera.
więcej
|
Gerber po 90 latach odświeża logo na opakowaniach
Marka produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber odświeża swoje logo.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" zapowiada kolejną nalepkę. Sakiewicz: zło przerażone jeszcze bardziej
W najbliższym numerze „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) ukaże się kolejna naklejka. Redakcja nie ujawnia jej treści, obawiając się działań prawnych mających na celu blokadę sprzedaży. - Mogę powiedzieć tylko, że to zło, które było przerażone poprzednią nalepką, powinno być przerażone jeszcze bardziej - komentuje redaktor naczelny „GP” Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
Wpływy wydawcy ,,Kukbuka" zmalały o 30,4 proc., a wynik netto o 667 tys. zł
W ub.r. Wydawnictw Kukbuk zanotowało spadek przychodów o 30,4 proc. do 6,24 mln zł, a jego wynik netto pogorszył się z 579,2 tys. zł zysku do 87,8 tys. zł straty.
więcej
|
Sąd umorzył proces o zniesławienie prof. Chodakiewicza przez Adama Michnika
Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył sprawę o zniesławienie, w której oskarżonym był redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik. Wniosek o umorzenie złożyła strona skarżąca - adwokat prof. Marka Chodakiewicza.
więcej
|
Hejterka Emilia S. ustalała z Wojciechem Biedroniem z ,,Sieci" tekst o niskim wyroku dla sędzi za wypadek
Emilia S., która wspólnie m.in. z wiceministrem sprawiedliwości Łukaszem Piebiakiem oczerniała w internecie sędziów, w połowie ub.r. dostarczyła Wojciechowi Biedroniowi z „Sieci” materiały dotyczące wypadku samochodowego spowodowanego przez sędzią - poinformowała „Gazeta Wyborcza”. Od zleceniodawców kobieta chciała otrzymywać pieniądze „na drobiazgi dla dziennikarzy”, którym „warto podziękować”. - Jako dziennikarz, który zajmuje się tematyką śledczą, pracuję z różnymi źródłami i informatorami, podobnie jak inni dziennikarze. Każdą informację dokładnie weryfikuję - zapewnia Biedroń.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży w I półroczu. ,,Poradnik 50+" wiceliderem
W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" bez zakazu opisywania pracy w KGHM chrześniaka wiceprezesa PiS. ,,Prasa jest filarem demokracji"
Sąd Apelacyjny w Warszawie odrzucił wniosek KGHM Polska Miedź o zakaz opisywania przez „Gazetę Wyborczą” (Agora) okoliczności zatrudnienia w firmie Karola Kosa, chrześniaka wiceprezesa PiS Adama Lipińskiego. Wyrok jest prawomocny i nie podlega zaskarżeniu.
więcej
|
MBridge pracuje dla Wydawnictwa Zwierciadło
Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts nawiązała współpracę z Wydawnictwem Zwierciadło w zakresie działań SEO.
więcej
|
|
|
Piotr Korycki: Nasza strategia to najlepsze treści dostarczane wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców
- Niezmiennie kontynuujemy naszą strategię - produkcji najlepszych treści i dostarczenia ich wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców. To bardzo proste - oferujemy najlepsze treści - sport, newsy, rozrywkę - we wszystkich możliwych kanałach dostępu: liniowo, cyfrowo, satelitarnie - dla wszystkich grup odbiorców. To nasza strategia i tego się będziemy trzymać - zapowiada Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska. Od października na rynku polskim pojawi się MotorTrend, duży, amerykański serwis motoryzacyjny.
więcej
|
Google zmienia nazwy swojego systemu operacyjnego i wprowadza nowe logo. Android Q będzie Androidem 10
Koncern Google zapowiedział zmianę systemu nazewnictwa produkowanego przez siebie systemu operacyjnego Android. Firma zamierza zakończyć nadawanie kolejnym wersjom kodowych nazw pozostając jedynie przy numerach ułatwiających identyfikację konkretnej edycji platformy. Zgodnie z tym najnowszy Android Q otrzyma nazwę Android 10. Jednocześnie firma wprowadza odświeżone logo systemu.
więcej
|
Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową dla widzów spoza Polski
Ekstraklasa rusza z własną platformą OTT (Over The Top). Serwis Ekstraklasa.TV przeznaczony będzie dla kibiców z zagranicy (oprócz Bałkanów).
więcej
|
Spotify przedłuża darmowy okres próbny do 90 dni. Nie dla użytkowników korzystających już z promocji
Serwis Spotify zaoferował użytkownikom możliwość wypróbowania za darmo konta Premium przez okres 90 dni zamiast dotychczasowego miesiąca. Opcja jest dostępna także w Polsce dla użytkowników kont indywidualnych i studentów, w przyszłości obejmie plany Premium dla rodziny i Premium Duo. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl osoby korzystające już z 30-dniowego darmowego dostępu do Spotify nie mogą liczyć na przedłużenie promocji.
więcej
|
Dziewięć polskich firm nominowanych do Google Premier Partner Awards 2019
Google ogłosił nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019. Wśród wyróżnionych agencji dziewięć jest z Polski - Bluerank, Cube Group, Harbingers, Performance Media Poland, Semahead, Sempai, SalesTube, They.pl i Traffic Trends.
więcej
|
Zalando wdraża zmiany w procedurze płatności
Platforma ecommerce Zalando wdrożyła dyrektywę UE w sprawie cyfrowych usług płatniczych (PSD2). W ramach dodatkowego uwierzytelnianie, na platformie wymagane będzie od kupujących potwierdzenia transakcji np. za pomocą odcisku palca.
więcej
|
YouTube likwiduje sekcję prywatnych wiadomości. Postawi na inne formy komunikacji w serwisie
YouTube zapowiedział zlikwidowanie w swoim serwisie sekcji pozwalającej na wymienianie przez użytkowników prywatnych wiadomości. Usługa ma zniknąć 18 września 2019 roku zarówno z aplikacji mobilnej, jak i z wersji w przeglądarce internetowej. Oficjalnie jako przyczynę tej decyzji YouTube podaje chęć rozwijania innych form komunikacji pomiędzy użytkownikami.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|