|
|
|
|
|
|
|
Od października startuje MotorTrend w Polsce. Ambasadorem Patryk Mikiciuk
W październiku br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ofercie Player.pl (TVN Discovery Polska). - MotorTrend na tym pierwszym etapie rozwoju będzie kolekcją w Playerze, takim subserwisem. Powstanie w oparciu o treści MotorTrend, największego brandu motoryzacyjnego w Ameryce, który jest od kilku lat częścią Grupy Discovery - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" jesienią o 30 min wcześniej, a ,,Pytanie na śniadanie" - o 40 min. ,,Nikt nie wyprzedzi TVP"
Telewizja TVN podjęła decyzję o wydłużeniu swojego śniadaniowego programu „Dzień dobry TVN” o 30 minut. Na ten ruch zareagowała Telewizja Polska, która wydłużyła swój morning-show „Pytanie na śniadanie" o 40 min. - Nie ma sensu ścigania się na siłę z TVP - komentuje Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes publicznego nadawcy.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości", ,,Ninja Warrior Polska" i ,,Zawsze warto" nowościami Polsatu na jesień. Oto spot ramówkowy
W jesiennej ramówce Telewizja Polsat pokaże trzy nowości: duży randkowy program „Love Island. Wyspa miłości”, reality-show „Ninja Warrior Polska” oraz cotygodniowy serial „Zawsze warto”. Komercyjny nadawca właśnie zaczął emitować spot wizerunkowy, w którym promowane są zarówno nowe pozycje, jak i kontynuacje sprawdzonych programów i seriali.
więcej
|
TVP przenosi ,,Postaw na milion" do Jedynki. Emisja od 7 września
Telewizja Polska zdecydowała o przeniesieniu emisji z Dwójki do Jedynki teleturnieju „Postaw na milion”. Producentem programu jest Endemol Shine Polska.
więcej
|
Za 3,3 mld funtów Hasbro kupuje Entertainment One. Świnka Peppa zmienia właściciela
Koncern Hasbro przejmie kanadyjską firmę Entertainment One (eOne), do której należą prawa do wielu filmów i seriali, m.in. do animowanej serii „Świnka Peppa”. Kwotę transakcji ustalono na 3,3 mld funtów, po jej zamknięciu czołowi menedżerowie eOne przejdą do zarządu Hasbro.
więcej
|
Superstacja od poniedziałku z nową ramówką. W ofercie informacje, motoryzacja i rozrywka
Od poniedziałku, 26 sierpnia br. Superstacja po raz kolejny wprowadziła korekty w ramówce. W nowej ofercie kanału znalazły się magazyny motoryzacyjne, rozrywkowe, popularnonaukowe oraz informacje. Bez zmian nadawana będzie „Interwencja” Polsatu.
więcej
|
,,Tęczowa godzina" z artystami LGBT nowym pasmem muzycznym w 4Fun Gold (wideo)
We wtorek, 27 sierpnia stacja 4Fun Gold ruszy z emisją nowego pasma muzycznego „Tęczowa godzina”, w którym będą prezentowane utwory artystów środowiska LGBT - m.in. George’a Michaela, Davida Bowie, czy Queen.
więcej
|
Szef TVP Sport: to nie jest moja docelowa praca. Dostaję dużo różnych ofert, ostatnio odrzuciłem taką za cztery razy więcej pieniędzy
- Myślę, że jeżeli za pięć lat byłbym szefem TVP Sport, to znaczy, że coś poszło nie tak. Absolutnie to nie jest moja docelowa praca, to jakiś etap - stwierdził Marek Szkolnikowski. Wyśmiał też sugestie, że stacja często pokazuje mecze Lechii Gdańsk w PKO Ekstraklasie, bo temu klubowi kibicuje Jacek Kurski.
więcej
|
Martyna Wojciechowska z programem "Na ratunek planecie" w Travel Channel
Od listopada Travel Channel pokaże nowy program Martyny Wojciechowskiej - "Na ratunek planecie". Będzie poruszać zagadnienia ochrony Ziemi oraz potrzeby troski o ekologię. Kanał jesienią wyemituje także nowości: "Czy wiesz, że…", "Przetrwać na Alasce" czy "Chiny według Jarka Nowaka".
więcej
|
Manowska, Brzozowski, Norbi i Cichopek w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)
W czwartek Telewizja Polska oficjalnie przedstawiła jesienną ofertę programową. Zaprezentowano także spot wizerunkowy.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności. DTX najbardziej w dół
W lipcu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał DTX - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółki 14" od 5 września w Polsacie (wideo)
Od 5 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję czternastego sezonu „Przyjaciółek”, który będzie emitowany bez zmian w czwartki o godz. 21.10. Do obsady nowych odcinków dołączą Stefan Pawłowski i Maria Pawłowska.
więcej
|
Producent ,,Nielegalnych" przy wzroście wpływów o 24 proc. nadal ze stratą
W ub.r. firma Telemark produkująca seriale i filmy dokumentalne zanotowała wzrost przychodów o 24,5 proc. do 9,96 mln zł oraz 304,1 tys. zł straty netto (wobec 320,8 tys. zł rok wcześniej).
więcej
|
Kablówki w USA przez kwartał straciły 1,5 mln klientów, mocno w dół Comcast i AT&T
Comcast traci co minutę dwóch klientów telewizji kablowej, a AT&T jednego co 10 sekund - wynika z analizy serwisu DecisionData.org.
więcej
|
Gigabitowy internet od UPC w kolejnych pięciu miastach
UPC Polska wprowadza od września światłowodowy internet o prędkości 1 Gb/s w kolejnych pięciu miastach. Wśród nich są Gdynia i Sopot, co oznacza, że w zasięgu usługi znajdzie się całe Trójmiasto.
więcej
|
Rachoń, Wenerski, Łęski i Adamczyk wyjaśniają kontakty z hejterką Emilią S. ,,Gdzie tu złamanie zasad?"
Ujawniono internetowe wiadomości, które w ub.r. dziennikarze Telewizji Polskiej Michał Rachoń, Przemysław Wenerski, Jacek Łęski i Michał Adamczyk wymieniali z Emilią S. uczestniczącą w oczernianiu niektórych sędziów. Dziennikarze zapewniają, że nie naruszyli zasad etycznych, podobnie uważa część publicystów z innych mediów. - Ktoś w tym naprawdę widzi aferę? Gdzie tu złamanie zasad? Innym dziennikarzom tematy przynoszą aniołki? - spytał Wenerski.
więcej
|
Robert Janowski o "Gra Muzyka": To zupełnie inny program
- Nie mam parcia na szkło. To nie była tragedia, że nie ma mnie w „okienku”. To nie jest tak, że będę mieć głód występowania w telewizji do końca życia. Często powtarzałem, że życie nie kończy się na Woronicza 17. Coś takiego miało miejsce. Poza tym nic się nie zmienia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Janowski, gospodarz programu "Gra Muzyka" w TV Puls, a przez ponad 20 lat - "Jaka to melodia".
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Radia Wrocław ma zostać wybrany w głosowaniu korespondencyjnym
Prezes Radia Wrocław ma zostać wybrany w głosowaniu korespondencyjnym - zdecydował Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. Jedynym kandydatem na to stanowisko jest ponownie Marcin Rosiński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krzysztof Luft kandyduje z listy KO do Sejmu. ,,Będę pracował na rzecz odbudowy mediów publicznych"
Były dziennikarz i członek KRRiT Krzysztof Luft wystartuje do Sejmu z warszawskiej listy Koalicji Obywatelskiej. Na liście pojawił się kilka dni temu, po rezygnacji Krzysztofa Liedla. - Gotowość zgłaszałem już wcześniej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl kandydat, zapowiadając, że idzie do Sejmu, by odbudować media publiczne.
więcej
|
|
Tomasz Kammel i Robert Karpowicz w Radiu ZET, Beata Tadla z nową audycją
W nowej ramówce Radia ZET Tomasz Kammel będzie prowadził swoją audycję poradnikową „Kammel Czanel”, a Robert Karpowicz dołącza do gospodarzy „Dzień dobry bardzo”. Natomiast Beata Tadla poprowadzi nowy cykl „ZET jak związki”, na antenę wraca też wiele dotychczasowych programów.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem. Eska Bydgoszcz wypadła z podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Internet największym medium reklamowym w Polsce
W pierwszym kwartale br. wydatki na reklamę internetową w Polsce wyniosły 1,08 mld zł, o 8,8 proc. - wynika z badania IAB AdEx Pierwszy raz były wyższe od wartości reklamy telewizyjnej. - Jako dojrzałe medium, internet czeka w najbliższym czasie wiele zmian w obszarze jakościowym. Widać to doskonale na rynkach bardziej rozwiniętych - komentuje prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt.
więcej
|
Katalog IKEA 2020 nie będzie rozsyłany do polskich domów
IKEA zaprezentowała swój katalog IKEA 2020. W tym roku szwedzka firma nie wysyła jego papierowej wersji - jak to miało miejsce dotychczas - do domów swoich klientów. Można go zamówić przez internet, obejrzeć online lub w sklepach należących do marki. Pod koniec sierpnia rusza kampania reklamowa.
więcej
|
Tomasz Tomczyk odchodzi z funkcji prezesa K2
Z grupą kapitałową K2 żegna się Tomasz Tomczyk, przez ostatnie prawie sześć lat prezes spółki. Jego obowiązki przejmie na trzy miesiące Janusz Przemysław Żebrowski, członek rady nadzorczej i jeden z głównych akcjonariuszy K2.
więcej
|
Instagram testuje więcej reklam w serwisie. Chce zbadać reakcje użytkowników
Należący do Facebooka serwis Instagram rozpoczął testowanie nowego rozwiązania polegającego na wyświetlaniu użytkownikom większej liczby reklam niż do tej pory – wynika z nieoficjalnych informacji. W ramach prób w sekcji Stories pojawiają się dwie reklamy jedna po drugiej. Facebook wyjaśnia, że w ten sposób chce zbadać reakcje użytkowników na bardziej intensywny przekaz reklamowy, choć komfort korzystania z platformy ma pozostawać priorytetem.
więcej
|
Zygmunt i Filip Chajzerowie promują Vision Express (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczyna kolejną odsłonę promocji „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. We wspierających to reklamach występują prezenterzy telewizyjni Zygmunt i Filip Chajzerowie.
więcej
|
W nowej reklamie Balcerzaka ,,Kroi się coś wyjątkowego" (wideo)
„Kroi się coś wyjątkowego...” pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa producenta wędlin marki Balcerzak. Nowy spot został przygotowany przez agencję Just. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Just i U2 Media (IPG Mediabrands) i Opus Film.
więcej
|
Adam Małysz z żoną i córką reklamują Homebox w Play z Huawei P20 Pro (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Adama Małysza oraz jego żony i córki reklamowana jest oferta Homebox, w ramach której smartfon Huawei P20 Pro można kupić z 500 zł zniżki.
więcej
|
Samsung przymierza się do przetargu reklamowego
Samsung Electronics Polska planuje przetarg reklamowy.
więcej
|
Good Looking Studio protestuje przeciw zamalowaniu historycznych warszawskich murali
W połowie lipca na warszawskiej Pradze zamalowane zostały dwa charakterystyczne murale, „Jubiler” oraz „Foton”. W proteście Good Looking Studio stworzyło malowidło łączące motywy z obu pochodzących z czasów PRL murali.
więcej
|
Manowska, Brzozowski, Norbi i Cichopek w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)
W czwartek Telewizja Polska oficjalnie przedstawiła jesienną ofertę programową. Zaprezentowano także spot wizerunkowy.
więcej
|
Plus z ofertą "back to school", w reklamie Szymon Majewski
Plus (Polkomtel) rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje ofertę "na powrót do szkoły". Kampanię przygotowały Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum.
więcej
|
ING przerabia nośniki reklamowe na gadżety ekologiczne
ING Bank Śląski przerobił już 4700 m2 wielkoformatowych reklam na ekologiczne gadżety – torby, plecaki, nerki i torby na laptopy.
więcej
|
Przystanek tramwajowy w centrum Łodzi cały w kwiatach - to praca studentki ASP
Na placu Dąbrowskiego w centrum Łodzi, przy Teatrze Wielkim jeden z przystanków tramwajowych ozdobiono setką suszonych kwiatów i roślin. To instalacja "Nostalgia", której autorką jest Dominika Cebula, studentka łódzkiej ASP, a projekt zrealizowało Łódzkie Centrum Wydarzeń
więcej
|
Marka 4F otworzyła flagowy salon w Warszawie
Marka 4F (OTCF) otworzyła flagowy salon w warszawskim centrum handlowym Arkadia.
więcej
|
Puma zachęcała w sklepie do ,,zamiany kalorii na endorfiny"
Puma na jeden dzień otworzyła w Wielkiej Brytanii sklep Puma Endorphin Store, w którym zachęcała klientów, by „zamieniali kalorie na endorfiny” i bardziej skupiali się na zdrowiu fizycznym i psychicznym.
więcej
|
Tymek Pieszka reprezentowany przez Papaya Films
Do grona twórców rostera Papaya Films dołączył Tymek Pieszka, operator obrazu.
więcej
|
Disney ma 5 filmów z przychodami powyżej miliarda dolarów. ,,Niepodzielny władca ekranów"
„Toy Story 4”, najnowsza hitowa produkcja wytwórni Disneya przyniosła dotąd wpływy przekraczające miliard dolarów. To oznacza, że amerykański koncern jest rekordzistą mającym w swoim dorobku pięć filmów z przychodami powyżej granicy miliarda. - Disney jest w tym momencie niepodzielnym władcą światowych ekranów kinowych. A dzięki zakupowi 20th Century Fox i dołączeniu kolejnych kultowych tytułów zapewnił sobie pozycję lidera na wiele lat - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Dawid Muszyński, redaktor naczelny naekranie.pl.
więcej
|
Almette z czwartą edycją loterii "Dom z widokiem na Giewont"
1 września rusza czwarta edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
więcej
|
Rzecznik PO: Jachira uprawia performance youtuberski, teraz jej komunikacja będzie nieco poważniejsza
Klaudia Jachira nigdy nie przekroczyła poziomu żenady, jaki przekroczyli posłowie PiS i wyraża swoje stanowisko polityczne w sposób właściwy youtuberom - tak rzecznik PO, Jan Grabiec, mówił o znanej youtuberce, startującej do Sejmu z list KO.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dostawca prasy do Empiku spytał ,,Gazetę Polską" o nową naklejkę. ,,Dystrybuowaliśmy numer z poprzednią nalepką"
Dostarczająca prasę m.in. do salonów Empik spółka Pol Perfect poprosiła „Gazetą Polską” o wizualizację naklejki, która zostanie dołączona do nowego numeru pisma. Redakcja pisma określiła to jako próbę cenzury prewencyjnej, a krytyczne stanowisko wydało Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Prezes Pol Perfectu Sławomir Skłodowski zapewnia, że to standardowa procedura, a firma tak czy inaczej będzie dystrybuować nowy numer „GP”.
więcej
|
,,Fakt": Mikołaj Wójcik odchodzi, Tomasz Kozłowski i Dariusz Burliński nowymi szefami działów
Z początkiem września w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) funkcję szefa działu Polityka obejmie Tomasz Kozłowski, a szefem działu wydarzeń i zespołu reporterów zostanie Dariusz Burliński. Mikołaj Wójcik, poprzednio szef działu politycznego, odchodzi z tabloidu po ponad 8 latach pracy.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I półroczu, tylko ,,Auto Świat Poradnik" na plusie
W pierwszym półroczu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kropka TV" w zmienionej odsłonie z pierwszym tomem ,,Willa Morena"
W sklepach Biedronka pojawiło się nowe, zrelaunchowane wydanie tygodnika „Kropka TV” (wydawanego na zlecenie Jeronimo Martins Polska przez P&P). Do całego nakładu dodano gratisowo pierwszy tom sagi „Willa Morena”.
więcej
|
Prokuratura nie zajmie się nalepką ,,Strefa wolna od LGBT" w ,,Gazecie Polskiej". ,,Brak znamion czynu zabronionego"
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Śródmieście odmówiła podjęcia postępowania dotyczącego naklejek z hasłem „Strefa wolna od LGBT” dołączonych miesiąc temu w „Gazecie Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Zawiadomienie w tej sprawie złożył wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej.
więcej
|
Cezary Gmyz: Łukasz Warzecha znów przytulony przez niemiecki ,,Fakt". Warzecha: Gmyz to już mój były kolega
Korespondent TVP w Niemczech Cezary Gmyz skrytykował współpracę Łukasza Warzechy (obaj są związani z tygodnikiem „Do Rzeczy”) z „Faktem”, sugerując jej wpływ na to, że Warzecha negatywnie ocenia postulaty reparacji wojennych od Niemiec. - Merytoryczny komentarz mojego byłego już kolegi - odpowiedział Łukasz Warzecha.
więcej
|
|
|
Od października startuje MotorTrend w Polsce. Ambasadorem Patryk Mikiciuk
W październiku br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ofercie Player.pl (TVN Discovery Polska). - MotorTrend na tym pierwszym etapie rozwoju będzie kolekcją w Playerze, takim subserwisem. Powstanie w oparciu o treści MotorTrend, największego brandu motoryzacyjnego w Ameryce, który jest od kilku lat częścią Grupy Discovery - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
Internet największym medium reklamowym w Polsce
W pierwszym kwartale br. wydatki na reklamę internetową w Polsce wyniosły 1,08 mld zł, o 8,8 proc. - wynika z badania IAB AdEx Pierwszy raz były wyższe od wartości reklamy telewizyjnej. - Jako dojrzałe medium, internet czeka w najbliższym czasie wiele zmian w obszarze jakościowym. Widać to doskonale na rynkach bardziej rozwiniętych - komentuje prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt.
więcej
|
Antyweb ze wzrostem wpływów. Bezprawnik.pl je podwoił, Spiders Agency na minusie
Spółka Antyweb, wydawca serwisów technologicznych Antyweb.pl i Antyapps.pl, zanotowała w ub.r. wzrost wpływów o 15 proc. Konkurencyjny Spidersweb nie ujawnia swoich wyników finansowych. Powiązana z nim Spiders Agency przy 620,3 tys. zł przychodów miała 64,4 tys. zł straty, a Bezprawnik.pl zwiększył wpływy o 145 proc. do 533,4 tys. zł.
więcej
|
Netflix testuje sekcję Kolekcje. Eksperci serwisu pomogą w sugerowaniu treści
Serwis Netflix rozpoczął próby nowej sekcji o nazwie Kolekcje. Mają się w niej znaleźć pogrupowane treści dobrane tematycznie do konkretnego użytkownika przygotowane wspólnie przez algorytm oraz ekspertów Netfliksa. Dzięki temu internauci mają łatwiej odnaleźć filmy i seriale dopasowane do swoich upodobań czy nastroju.
więcej
|
Nowe platformy VOD szykują ofensywę wymierzoną w Netfliksa. ,,Najciekawszą ofertę ma Disney+"
W ciągu nadchodzących miesięcy na rynku pojawią nowe serwisy streamingowe szykowane przez największe koncerny medialne na świecie. Swoją ofertę zaprezentują platformy firmowane przez Disneya, HBO, NBCUniversal czy Apple. Każda z nich może stanowić potencjalną konkurencję dla Netfliksa i Amazona, ale trudno wskazać tu zdecydowanego faworyta. - Nowe platformy często dysponują właścicielskim wsparciem wielkich wytwórni filmowych i potężnych firm technologicznych. Jest prawdopodobne, że Netflix będzie tracił, ale żaden z nowych graczy nie uzyska dominującej pozycji. Najciekawszą ofertę zapowiada Disney+ - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku VOD.
więcej
|
Tomasz Tomczyk odchodzi z funkcji prezesa K2
Z grupą kapitałową K2 żegna się Tomasz Tomczyk, przez ostatnie prawie sześć lat prezes spółki. Jego obowiązki przejmie na trzy miesiące Janusz Przemysław Żebrowski, członek rady nadzorczej i jeden z głównych akcjonariuszy K2.
więcej
|
Banki szykują się na dyrektywę PSD2. Sprawdź, co się zmieni po 14 września
Od 14 września czekają nas zmiany w obszarze płatności internetowych oraz transakcji z użyciem kart płatniczych. Banki stopniowo wdrażają nowe zasady w związku z unijną dyrektywą PSD2. Sprawdziliśmy, co zmieni się w największych polskich bankach i jak będą o tym informowani klienci.
więcej
|
Instagram testuje więcej reklam w serwisie. Chce zbadać reakcje użytkowników
Należący do Facebooka serwis Instagram rozpoczął testowanie nowego rozwiązania polegającego na wyświetlaniu użytkownikom większej liczby reklam niż do tej pory – wynika z nieoficjalnych informacji. W ramach prób w sekcji Stories pojawiają się dwie reklamy jedna po drugiej. Facebook wyjaśnia, że w ten sposób chce zbadać reakcje użytkowników na bardziej intensywny przekaz reklamowy, choć komfort korzystania z platformy ma pozostawać priorytetem.
więcej
|
Grupa Abstra chce w tym roku być bliska rentowności, ale dalej jest na minusie
Grupa Abstra, producent treści wideo na YouTube'a, w pierwszym półroczu br. odnotowała wzrost przychodów z wpływów reklamowych do 3,5 mln zł. Jak informuje Maciej Szwarc, prezes firmy strategiczny cel na ten rok to zbliżenie się do progu rentowności.
więcej
|
Disney+: Siedem profili na koncie, filmy na 10 urządzeniach i offline bez limitów. Pokazano zwiastun ,,The Mandalorian"
Koncern Disney ujawnił kolejne szczegóły związane z zapowiedzianym na jesień 2019 roku nowym serwisem VOD Disney+. Jedno konto będzie pozwalało na stworzenie siedmiu niezależnych profili, a jednocześnie będzie można odtwarzać 4 różne filmy na 10 urządzeniach. Obraz będzie dostępny w jakości 4K UHD, pojawi się też opcja oglądania treści offline na sprzęcie mobilnym, a tryb dla dzieci ułatwi kontrolę rodzicielską. Jednym z nowych tytułów w dniu premiery Disney+ będzie serial „The Mandalorian”, jako zapowiedź ujawniono jego pierwszy zwiastun.
więcej
|
30 mln zł zebrane dzięki Beesfund, 14,5 mln w ostatnich sześciu miesiącach. ,,Uruchomimy własną platformę opartą o blockchain"
W ciągu siedmiu lat istnienia Beesfund, polskiej platformy crowdfundingu udziałowego, spółki zebrały przy jej pomocy 30 mln zł. Rekordowa okazała się pierwsza połowa 2019 roku, w której inwestorzy przeznaczyli na wsparcie wybranych firm 14,5 mln złotych, a największym beneficjentem platformy jest klub Wisła Kraków z finansowaniem w wysokości 4 mln. - Crowdfunding udziałowy cieszy się dużą popularnością wśród firm technologicznych, producentów alkoholi, a także klubów sportowych. Dla nich jest to nie tylko sposób na pozyskanie kapitału, ale też na wzrost zasięgu marki – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Zgiep, dyrektor operacyjny Beesfund.
więcej
|
Kamil Durczok może stracić pozwolenie na broń i usłyszeć dodatkowy zarzut
Jadąc po pijanemu samochodem 26 lipca, Kamil Durczok miał w kasetce pistolet. Policja podjęła postępowanie w celu odebrania mu pozwolenia na broń, dziennikarz może też usłyszeć zarzut z Kodeksu wykroczeń.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Za 3,3 mld funtów Hasbro kupuje Entertainment One. Świnka Peppa zmienia właściciela
|
Powieść ,,Metro 2033" zostanie zekranizowana. Premiera w 2022 r.
|
,,Przyjaciółki 14" od 5 września w Polsacie (wideo)
|
Disney+: Siedem profili na koncie, filmy na 10 urządzeniach i offline bez limitów. Pokazano zwiastun ,,The Mandalorian"
|
Disney ma 5 filmów z przychodami powyżej miliarda dolarów. ,,Niepodzielny władca ekranów"
|
Dwayne Johnson najlepiej zarabiającym aktorem 2019 roku
|
|
|