|
|
|
|
|
|
|
Drugi sezon ,,Pułapki" będzie najpierw pokazywany w Player.pl. Serial TVN z interaktywną grą ,,Pułapka - Bunt" (wideo)
Prapremierowe odcinki drugiego sezonu „Pułapki” z tygodniowym wyprzedzeniem będą udostępniane w player.pl, a pierwszy z nich w serwisie pojawi się 27 sierpnia. Z myślą o fanach produkcji TVN przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”.
więcej
|
Play z 467 mln zł półrocznego zysku netto. Operator ma ponad 15 mln klientów, 17,6 tys. korzysta z usługi Play Now TV Box
W II kwartale 2019 roku Play zanotował przychody w wysokości ponad 1,75 mld złotych, zaś zysk netto spółki osiągnął poziom 254 mln. W całej pierwszej połowie br. operator poprawił te wskaźniki odpowiednio o 3,6 oraz 32,6 proc. Na koniec czerwca całkowita liczba użytkowników sieci przekraczała 15 mln, z czego ponad 66 proc. stanowili abonenci. Uruchomiona wiosną 2019 r. platforma Play Now TV Box ma 17,6 tys. odbiorców.
więcej
|
Wakacyjne wydania ,,Alarmu!" zyskały 710 tys. widzów
Podczas wakacji „Alarm!” ogląda średnio 1,89 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 710 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program Wojciecha Jagielskiego do 15 września, potem zmiana formuły Superstacji
Talk-show "Wojtek Jagielski na żywo" będzie obecny na antenie Superstacji do połowy września. Później kanał czeka radykalna zmiana formuły. Z anteny zniknie także program "Drozda na weekend” oraz show rozrywkowe "Na tapecie".
więcej
|
Pełne sezony ,,Zawsze warto" i ,,Przyjaciółek 14" dostępne w Ipli za 20 zł
W poniedziałek, 26 sierpnia na platformie Ipla zadebiutowały pełne sezony cotygodniowych seriali „Zawsze warto” i „Przyjaciółki 14”, które jesienią pokaże Polsat. Przedterminowy dostęp do każdej z tych produkcji kosztuje 20 zł.
więcej
|
TVP1 nowym liderem oglądalności w DVB-T, Zoom TV z największym wzrostem
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lipcu br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Zoom TV, a najwięcej straciła Czwórka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowości jesienią w TVN Style: "Stylowy projekt", "Pani Gadżet erotycznie" i "Korepetycje z seksu"
Kanał TVN Style na jesień przygotował kilka nowości, widzowie zobaczą m.in. "Pani Gadżet erotycznie" a Anną Nowak-Ibisz, "Korepetycje z seksu" poświęcone edukacji seksualnej, "Stylowy projekt", "Dieta czy cud?" oraz "Ach, ten ślub". - TVN Style zawsze kreowała trendy i otwierała różne zamknięte drzwi - mówi nam Małgorzata Łupina, szefowa kanałów lifestylowych TVN.
więcej
|
Krzysztof Brejza grozi pozwami dziennikarzom TVP za przypisywanie mu organizacji inowrocławskiego ,,wydziału hejtu"
Poseł Platformy Obywatelskiej Krzysztof Brejza zapowiada składanie pozwów przeciw Telewizji Polskiej za emitowane od kilku dni materiały o jego rzekomym udziale w tzw. aferze hejterskiej w inowrocławskim ratuszu. - Materiały przygotowane przez naszych dziennikarzy są rzetelne - zapewnia TVP.
więcej
|
Serialowa kampania HBO na rocznicę przyznania kobietom w USA praw wyborczych
W ramach świętowania 99. rocznicy uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety, HBO przygotowało serię plakatów nawiązujących do popularnych seriali.
więcej
|
TVP koprodukuje ,,Czas Bogów" - fabularny debiut dokumentalisty Piotra Stasika
Zaczęły się zdjęcia do „Czasu Bogów”- filmowego eksperymentu w reżyserii Piotra Stasika. Obraz otrzymał na początku roku dofinansowanie Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Jego koproducentem jest Telewizja Polska.
więcej
|
Rafał Zawierucha jesienią z programem "Europa filmowa" w TVN Fabuła
Aktor Rafał Zawierucha, Grażyna Torbicka, Anna Wendzikowska oraz Andrzej Sołtysik będą gospodarzami premierowych programów w TVN Fabuła (TVN Discovery Polska). Oprócz tego kanał pokaże nowy cykl "Seriale" oraz wyemituje filmowe hity.
więcej
|
Talk-show Tadeusza Drozdy znika z Superstacji. ,,Trafiłem do niewielkiej grupy 'żołnierzy wyklętych'"
Superstacja nie będzie już emitować talk-show „Drozda na weekend” autorstwa satyryka Tadeusza Drozdy. Program był w ramówce kanału przez 4,5 roku.
więcej
|
TVP1 liderem, udany tydzień stacji newsowych. ,,Zniewolona", ,,Alarm!" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „Zniewolona”, magazyn „Alarm!” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Drugi sezon miniserii ,,George Clarke - stary nowy dom" w BBC Lifestyle
Od 17 września BBC Lifestyle będzie emitować drugi sezon miniserii „George Clarke - stary nowy dom”.
więcej
|
Studiomed TV w ofercie nc+, TVN Media brokerem reklamowym
Biuro reklamy TVN Media zajmie się sprzedażą i planowaniem czasu reklamowego nowego kanału tematycznego - Studiomed TV. Stacja od startu będzie dostępna na platformie nc+.
więcej
|
TVN Mobile Production kupił wóz transmisyjny pozwalający na dwie jednoczesne transmisje 4K HDR
Sony Professional Solutions Europe dostarczyła niemieckiej firmie TVN Mobile Production jeden z nowocześniejszych wozów transmisyjnych, pozwalających na mobilne transmitowanie w jakości 4K HDR.
więcej
|
Nowe seriale ,,Komisarz Heldt" i ,,Wszystko dla pań" od września w Romance TV
We wrześniu Romance TV rozpocznie emisję dwóch nowych seriali „Komisarz Heldt” i „Wszystko dla pań”.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK prześwietla domy mediowe, ich wynagrodzenia i umowy z klientami
Domy mediowe mają dwa tygodnie na odesłanie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ankiet z odpowiedziami dotyczącymi sposobów ich wynagradzania, rozliczania z klientami, zasad współpracy z marketerami czy umów z największymi kontrahentami. - Prowadzone postępowanie jest wyjaśniającym, co oznacza że badany jest rynek a nie konkretny jego uczestnik - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urzędu.
więcej
|
Lotos partnerem głównym Huberta Hurkacza, logo firmy na koszulce tenisisty
Grupa Lotos podpisana umowę sponsorską, w ramach której do końca 2022 roku będzie partnerem głównym tenisisty Huberta Hurkacza. Logo firmy będzie widoczne na koszulce zawodnika.
więcej
|
Tomasz Kuisz: z GroupM na dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe
Tomasz Kuisz, dotychczas dyrektor zarządzający [m] Platform w GroupM, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe (należą do niej m.in. agencje Publicis, Leo Burnett, Starcom, Zenith). W tej roli będzie odpowiadał za rozwój oferty strategicznej i produktowej Publicis Groupe w dziedzinie danych.
więcej
|
Michnik, Sekielski, Bereś, Bosacka, Jachira i Żakowski w akcji ,,Czytamy Konstytucję" (wideo)
W internecie ruszyła kampania, w której znane osoby czytają Konstytucję RP. Wśród nich są dziennikarze i publicyści, m.in. Adam Michnik, Tomasz Piątek, Jacek Rakowiecki, Tomasz Sekielski, Ewa Siedlecka, Katarzyna Bosacka i Leszek Jażdżewski, a także startujący do Sejmu Tomasz Zimoch i Klaudia Jachira.
więcej
|
Orlen ma porozumienie ze Skarbem Państwa dotyczące przejęcia Lotosu
PKN Orlen podpisał porozumienie ze Skarbem Państwa i Grupą Lotos dotyczące realizacji transakcji nabycia akcji gdańskiej spółki. To kolejny krok zmierzający do połączenia obu spółek i utworzenia zintegrowanego koncernu, skutecznie konkurującego na międzynarodowych rynkach.
więcej
|
ING edukuje, jak zdalnie założyć firmę
ING Bank Śląski ruszył z kampanią promującą zdalny proces rejestracji działalności gospodarczej. Działania przygotowały Brain, Gong i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
OSM Piątnica przekonuje, że "śniadanie to podstawa"
Ruszyła kampania reklamowa OSM Piątnica pod hasłem „Śniadanie to podstawa”, będąca kontynuacją platformy komunikacyjnej „Z Piątnicy, no bo skąd”. Akcję przygotowały Plej, Melting Pot, Five Media i Oto Film.
więcej
|
Plushak odbija dziewczynę raperowi w spocie Plush na kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję „Gruba tuba do YouTube’a” w Plush na Kartę. Za obsługę marketingową Plusha odpowiadają przez Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.
więcej
|
Marta Niemira założyła agencję "Słucham"
Na rynku działa nowa agencja "Słucham", specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu. Jej założycielką i szefową jest Marta Niemira.
więcej
|
Pogrzeb Piotra Woźniaka-Staraka w piątek, rodzina żegna go w nekrologu prasowym
Msza żałobna za zmarłego tragicznie producenta filmowego Piotra Woźniaka-Staraka odbędzie się w najbliższy czwartek, a urna z jego prochami zostanie złożona do grobu dzień później. Poinformowała o tym najbliższa rodzina Woźniaka-Staraka w nekrologu zamieszczonym w poniedziałek w kilku dziennikach.
więcej
|
Serialowa kampania HBO na rocznicę przyznania kobietom w USA praw wyborczych
W ramach świętowania 99. rocznicy uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety, HBO przygotowało serię plakatów nawiązujących do popularnych seriali.
więcej
|
Vizeum obsługuje mediowo firmę Bracia Sadownicy
Do grona klientów domu mediowego Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła firma Bracia Sadownicy, którą na rynek wprowadzili w ub.r. Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński.
więcej
|
Agencja Warszawa dla Sodexo
Agencja Warszawa wygrała przetarg i rozpoczyna współpracę z Sodexo, operatora benefitów poza płacowych w firmach.
więcej
|
Cadbury stworzyła równościową tabliczkę czekolady
Z okazji indyjskiego Dnia Niepodległości Cadbury przygotowała limitowaną edycję czekolad. Każda tabliczka ma cztery różne smaki - oddające różnorodność społeczeństwa w Indiach.
więcej
|
Cupra partnerem FC Barcelony
Cupra (marka należąca do Seata) została wyłącznym, oficjalnym partnerem motoryzacyjnym oraz ds. mobilności piłkarskiego klubu FC Barcelona. Umowa obowiązuje przez najbliższe pięć sezonów.
więcej
|
Studiomed TV w ofercie nc+, TVN Media brokerem reklamowym
Biuro reklamy TVN Media zajmie się sprzedażą i planowaniem czasu reklamowego nowego kanału tematycznego - Studiomed TV. Stacja od startu będzie dostępna na platformie nc+.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Feluś, Pochłopień i Domaniewski uruchamiają warsztaty komunikacyjne z symulacją kolegium redakcyjnego
Były redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś, były szef „Wprost” Jacek Pochłopień i były wicenaczelny „Faktu” Jan Domaniewski wprowadzają na rynek szkolenia z komunikacji. Są one oparte na autorskim standardzie College Method obejmującym m.in. symulację warunków kolegium redakcyjnego.
więcej
|
,,Polityka" ukaże się z książką Władyki i Janickiego o Jarosławie Kaczyńskim
Na początku września br. ukaże się nowa książka publicystów tygodnika „Polityka” Wiesława Władyki i Mariusza Janickiego zatytułowana „Brat bez brata. Dokąd prowadzi Polskę Jarosław Kaczyński”. Część jej nakładu zostanie dołączona do „Polityki”.
więcej
|
Waldemar Izdebski dyrektorem biura ZKDP. Zastąpił Iwonę Szczęsną
Szef firmy Polskie Badania Czytelnictwa Waldemar Izdebski został nowym dyrektorem biura Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Zastąpił na tym stanowisku Iwonę Szczęsną, która odchodzi z ZKDP.
więcej
|
KKR przejmuje 43,5 procent akcji Axel Springer. Jest największym udziałowcem koncernu
Amerykański fundusz KKR wykupił 43,5 procent akcji koncernu medialnego Axel Springer. Dzięki tej transakcji KKR stał się największym udziałowcem niemieckiego wydawcy, Fredie Springer posiada obecnie 42,6 proc. akcji spółki, a do Mathiasa Doepfnera należy 2,8 proc.
więcej
|
Michalina Szczepańska: z ,,Pulsu Biznesu" na szefową ,,Handlu"
Od września Michalina Szczepańska obejmie stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Handel” (VFP Communications). Poprzednio pracowała jako dziennikarka w „Pulsie Biznesu”.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu, ,,Playboy" stracił najwięcej
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,National Geographic Kids" zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl
Miesięcznik „National Geographic Kids” (Edipresse) uruchomił własną stronę internetową. Pod adresem Natgeokids.pl znaleźć można zdjęcia dzikiej przyrody, ciekawostki, konkursy i inne treści, publikowane także przez użytkowników. Prace nad portalem cały czas trwają.
więcej
|
Mariusz Pawlak po 9 latach odszedł z rady nadzorczej PMPG Polskie Media
Z funkcji członka rady nadzorczej PMPG Polskie Media (właściciela m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) zrezygnował Mariusz Pawlak. Zajmował to stanowisko od czerwca 2010 roku.
więcej
|
|
|
Drugi sezon ,,Pułapki" będzie najpierw pokazywany w Player.pl. Serial TVN z interaktywną grą ,,Pułapka - Bunt" (wideo)
Prapremierowe odcinki drugiego sezonu „Pułapki” z tygodniowym wyprzedzeniem będą udostępniane w player.pl, a pierwszy z nich w serwisie pojawi się 27 sierpnia. Z myślą o fanach produkcji TVN przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”.
więcej
|
Grupa Pracuj: wpływy 20 proc. w górę, 67,2 mln zł zysku, zadłużenie zmalało o połowę
Wydająca serwisy i rozwiązania rekrutacyjne Grupa Pracuj w ub.r. osiągnęła wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 19,6 proc. do 327,23 mln zł oraz zysku netto z 44,26 do 67,22 mln zł. Firma zrezygnowała z platformy emplo, a swoim udziałowcom wypłaciła w br. 44,5 mln zł dywidendy.
więcej
|
Koniec Blog Forum Gdańsk. Miasto stawia na współpracę z SeeBlogers i Festiwal Kobiet Internetu
Gdański ratusz ostatecznie zrezygnował z organizacji Blog Forum Gdańsk - wydarzenia poświęconego twórcom internetowym. Od tego roku będzie wspierać imprezę organizowaną przez SeeBlogers - Festiwal Kobiet Internetu. Firma uzyskała od miasta ponad pół miliona złotych dotacji na organizację eventu. Część twórców internetowych z optymizmem ocenia projekt.
więcej
|
Pełne sezony ,,Zawsze warto" i ,,Przyjaciółek 14" dostępne w Ipli za 20 zł
W poniedziałek, 26 sierpnia na platformie Ipla zadebiutowały pełne sezony cotygodniowych seriali „Zawsze warto” i „Przyjaciółki 14”, które jesienią pokaże Polsat. Przedterminowy dostęp do każdej z tych produkcji kosztuje 20 zł.
więcej
|
Google nie chce biurowych dyskusji pracowników o polityce. ,,Zaciekłe debaty o newsach i sprawach politycznych nie pomagają w pracy"
Google wprowadził nowe wytyczne dla swoich pracowników dotyczące ich zachowania w miejscu pracy. Zgodnie z tymi zasadami osoby zatrudnione w koncernie w trakcie pobytu w biurze nie powinny prowadzić zaciekłych dyskusji dotyczących polityki czy bieżących wydarzeń, bowiem mają one niekorzystnych wpływ na pracę i wspólnotę pracowników. Google planuje też flagowanie maili oraz moderację biurowych platform komunikacyjnych.
więcej
|
PewDiePie ma ponad 100 milionów subskrypcji na YouTube
Liczba subskrypcji kanału PewDiePie, prowadzonego przez Szweda Felixa Kjellberga, przekroczyła właśnie 100 milionów. To pierwszy indywidualny twórca na YouTube z tak dużą liczbą subskrypcji.
więcej
|
Reklamy Play najpopularniejsze w polskim internecie w lipcu
Lipcowy ranking YouTube Ads Leaderboard otwiera reklama Play z udziałem Sarsy. Inny spot operatora z piosenkarką zajął trzecie miejsce na podium. Pierwszą trójkę uzupełnia kolejny odcinek serii "Kuchnia Lidla".
więcej
|
Rosną straty firm z powodu utraty danych. 3 biliony dolarów w 2019, 5 bilionów w 2024 roku
W 2019 roku straty firm spowodowane utratą danych, ich wyciekami i działalnością cyberprzestępców wyniosą 3 bln dolarów, zaś do roku 2024 wzrosną do 5 bln - przewidują prognozy firmy Juniper Research. W tym okresie globalne wydatki dotyczące bezpieczeństwa cyfrowego będą się zwiększać rocznie o 8 procent.
więcej
|
Katarzyna Grzęda-Łozicka, Agnieszka Zieniuk i Dorota Mielcarek w Wirtualnej Polsce
Katarzyna Grzęda-Łozicka, Agnieszka Zieniuk oraz Dorota Mielcarek dołączyły do zespołu Wirtualnej Polski.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Afera hejterska nie zachwieje poparciem dla PiS, wyborcy nie przywiązują do niej tak dużej wagi (opinie)
Ujawnione w ostatnich dniach informacje o tym, że pracujący w Ministerstwie Sprawiedliwości sędziowie organizowali i opłacali akcję hejtowania i nagonki na sędziów, którzy protestowali przeciwko reformie sądownictwa, na chwilę zachwiała sondażami wyborczymi. Nie zaszkodzi jednak rządzącej partii aż tak, by jej pozycja w nadchodzących wyborach parlamentarnych była zagrożona. Przeciętny wyborca nie wie bowiem, kim jest Łukasz Piebiak, średnio go obchodzą wycieki poufnych informacji z personalnych teczek, a zdjęcia sędziego "z husarzem na wierzchu" bardziej go bawią niż oburzają - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego.
więcej
|
Feluś, Pochłopień i Domaniewski uruchamiają warsztaty komunikacyjne z symulacją kolegium redakcyjnego
Były redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś, były szef „Wprost” Jacek Pochłopień i były wicenaczelny „Faktu” Jan Domaniewski wprowadzają na rynek szkolenia z komunikacji. Są one oparte na autorskim standardzie College Method obejmującym m.in. symulację warunków kolegium redakcyjnego.
więcej
|
Piński: rzecznik CBA chciał skompromitować funkcjonariusza od ,,sekstaśmy PiS". Brodowski: podtrzymywałem kontakt z mediami
Rzecznik CBA Temistokles Brodowski miał oferować jednemu z dziennikarzy dostęp do materiałów kompromitujących byłego funkcjonariusza tej służby Wojciecha Janika - pisze serwis SłużbySpecjalne.com. - Moje spotkanie z dziennikarzem mieściło się w standardach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Brodowski.
więcej
|
Agnieszka Bacińska jurorką na festiwalu reklamowym w Lizbonie
Agnieszka Bacińska, szefowa agencji Walk PR, będzie oceniała prace w tegorocznej edycji Lisbon International Advertising Festival. To jedyna reprezentantka Polski w jury tego konkursu.
więcej
|
|
|