|
|
|
|
|
|
|
TVN jesienią bez premierowych odcinków ,,Szpitala", zamiast nich powtórki ,,Kuchennych rewolucji". ,,Decyzja biznesowa"
Telewizja TVN podjęła decyzję o tymczasowym wstrzymaniu emisji kolejnego sezonu „Szpitala”. W miejscu zarezerwowanym dla paradokumentalnej produkcji stacja pokazywać będzie powtórki „Kuchennych rewolucji”. - Emisję premierowych odcinków serialu „Szpital” planujemy w późniejszym terminie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl komentuje Joanna Górska, dyrektor działu PR TVN Discovery Polska .
więcej
|
TVP i Polskie Radio będą relacjonować akcję ,,Polska pod Krzyżem". Czabański: to misja narodowa
Telewizja Polska i Polskie Radio będą szeroko relacjonować akcję modlitewną „Polska pod Krzyżem”. - Z przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do relacjonowania i propagowania wartości, które stoją za tym wydarzeniem. W przeciwieństwie do mediów komercyjnych, media publiczne powinny szczególną uwagę przywiązywać do wydarzeń, które budują naszą duchowość i tożsamość narodową - skomentował Krzysztof Czabański, poseł PiS i przewodniczący Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
Polsat kontynuuje ,,Zawsze warto", trwają zdjęcia do drugiego sezonu. ,,Genialny serial"
Telewizja Polsat jeszcze przed premierą pierwszego sezonu „Zawsze warto” podjęła decyzję o kontynuacji tego projektu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji już wynika, że już trwają prace na planie nowych odcinków, które na antenę stacji trafią zimą lub wiosną przyszłego roku. - To genialny serial, który został świetnie zagrany przez całą obsadę - komentuje nam osoba związana z Polsatem.
więcej
|
Zoom TV z odświeżoną oprawą graficzną (wideo)
Kanał naziemny Zoom TV odświeżył oprawę graficzną. Nowe hasło stacji brzmi „Humor Skandal Tajemnica”.
więcej
|
Nowi dyrektorzy w RTL Group. Powołano komitet zarządzający firmą
Grupa medialna RTL Group wprowadziła zmiany personalne związane z zarządzaniem koncernem. Elmar Heggen został powołany na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego, zaś Bjo?rn Bauer jest nowym dyrektorem ds. finansowych. RTL Group utworzyła także komitet zarządzający, który ma ułatwiać sprawne zarządzanie firmą oraz formułować kierunki jej dalszego rozwoju.
więcej
|
Drugi sezon ,,Moje Disco Moje Wszystko" w Disco Polo Music i Polsacie
W niedzielę, 1 września na antenie Disco Polo Music wystartuje drugi sezon programu „Moje Disco Moje Wszystko”. Prowadzącą bez zmian jest Paulina Sykut-Jeżyna. Odcinki będą do obejrzenia także w Polsacie.
więcej
|
BBC Earth pokaże filmy o nowych technologiach w medycynie
BBC Earth zacznie we wrześniu nowy cykl filmów dokumentalnych i programów o przełomowych terapiach i technologiach w służbie zdrowia. Produkcje będą emitowane w poniedziałki od 16 września.
więcej
|
Fokus TV kontynuuje ,,Misję skarb". Drugi sezon od 8 września
W niedzielę, 8 września Fokus TV rozpocznie emisję drugiego sezonu swojej autorskiej produkcji „Misja skarb” - cyklu opowiadającego o grupie osób szukających hobbystycznie cennych miejsc i przedmiotów.
więcej
|
Seria dokumentalna ,,Kolejarze" w Discovery Channel. Projekt powstał przy współpracy z PKP (wideo)
W środę, 28 sierpnia kanał Discovery Channel rozpoczął stałą emisję nowego cyklu dokumentalnego „Kolejarze”.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Eska z nowymi dżinglami. We ,,Wrzuć na luz" Karpiński i Pirowski za Deczkowskiego i Pawelca
Jan Pirowski i Paweł Karpiński od września będą nowymi gospodarzami audycji „Wrzuć Na Luz” w Radiu Eska. Katarzyna Węsierska poprowadzi pasmo „ImprEska”. Jesienią zmieni się też oprawa dźwiękowa stacji.
więcej
|
|
41 mln zł z budżetu państwa na KRRiT, wzrost dotacji dla UKE i PISF
W przyszłym roku mają wzrosnąć środki z budżetu państwa na Urząd Komunikacji Elektronicznej i Polski Instytut Sztuki Filmowej, a zmaleją na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Nie zmienią się natomiast dotacje dla PAP i CBOS.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio będą relacjonować akcję ,,Polska pod Krzyżem". Czabański: to misja narodowa
Telewizja Polska i Polskie Radio będą szeroko relacjonować akcję modlitewną „Polska pod Krzyżem”. - Z przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do relacjonowania i propagowania wartości, które stoją za tym wydarzeniem. W przeciwieństwie do mediów komercyjnych, media publiczne powinny szczególną uwagę przywiązywać do wydarzeń, które budują naszą duchowość i tożsamość narodową - skomentował Krzysztof Czabański, poseł PiS i przewodniczący Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
"Cześć pracy" i "RMF Classic? Naturalnie" oraz dłuższa audycja "Śniadanie mistrzów" w jesiennej ramówce RMF Classic
W jesiennej ramówce RMF Classic (Grupa RMF FM), która będzie obowiązywać od 2 września br. zmienią się pory nadawania m.in. "Śniadania mistrzów" oraz programu "Bliskie Spotkania". Na antenie pojawią się także dwie nowości "Cześć pracy" oraz "RMF Classic? Naturalnie".
więcej
|
|
Czabański proponuje 3-3,5 mld zł z budżetu państwa na TVP i Polskie Radio. Rekompensata dla płacących abonament rtv
Według Krzysztofa Czabańskiego, posła PiS i przewodniczącego Rady Mediów Narodowych, media publiczne zamiast abonamentu rtv powinny otrzymywać dotację z budżetu państwa stanowiącą ustaloną część PKB. Zaproponował, żeby było to 0,2 proc., czyli ok. 3-3,5 mld zł rocznie. PiS w kampanii chce obiecać rekompensatę osobom, które nadal płacą abonament rtv.
więcej
|
|
Jesienna ramówka Radia Pogoda: ,,Turniej Miast" i zmiany w audycji Roberta Janowskiego
W poniedziałek, 2 września br. startuje jesienna ramówka Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory). Pojawią się w niej nowe programy, zmieni się też formuła audycji Roberta Janowskiego.
więcej
|
|
RMF FM na czele rynku w Częstochowie. Twoja Polska Stacja debiutuje na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Twoja Polska Stacja i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Clear Channel Poland ukarany przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie nałożył na firmę reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland kary o łącznej wysokości 647 tys. zł. ZDM uznał, że digitalowe nośniki należące do firmy nielegalnie zajmują pas drogi. Clear Channel Poland nie zgadza się ze stanowiskiem ZDM - uważa, że nośniki były umieszczane zgodnie z prawem.
więcej
|
Deichmann reklamuje się już bez Julii Wieniawy (wideo)
Pod hasłem „Show who you are” ruszyła jesienna kampania reklamowa sklepów obuwniczych Deichmann. Marki nie promuje już aktorka Julia Wieniawa.
więcej
|
Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu i rzecznik Tomasz Siedlecki
Tomasz Siedlecki po 14 latach pracy odchodzi z firmy Euro-net (należą do niej sieć elektromarketów RTV Euro AGD i sklep internetowy OleOle.pl). Pełnił w niej funkcję dyrektora marketingu i rzecznika prasowego.
więcej
|
Lifetube i agencja Słucham tworzą sieć podcasterów
Sieć partnerska LifeTube i agencja podcast marketingowa Słucham wspólnie stworzą sieć zrzeszającą podcasterów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W jej portfolio są już tacy twórcy jak Karolina Sobańska, Remigiusz Maciaszek, Joanna Okuniewska i Justyna Mazur.
więcej
|
Adidas i streamer "Ninja" podpisali kontrakt sponsorski
Popularny streamer Tyler "Ninja" Blevins zawarł umowę sponsorską z Adidasem. To pierwsza taka umowa na rynku reklamowym. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Ponad połowa konsumentów wie co chce kupić, zanim zacznie zakupy (raport)
49 proc. konsumentów wie jaką markę kupić jeszcze zanim w ogóle planuje zakup w danej kategorii. Preferencje te występują najpowszechniej w przypadku wyboru supermarketu, telefonu czy samochodu - pokazują dane z Momentum, projektu badawczego agencji Wavemaker.
więcej
|
Kaufland wycofuje plastikowe torby, zastępuje je tymi wykonanymi m.in. z papieru
Sieć sklepów Kaufland rezygnuje ze sprzedaży klientom plastikowych foliowych toreb. Zastępuje je zamiennikami wielorazowego użytku wykonanymi m.in. z papieru, bawełny i plecionki.
więcej
|
,,Back 2 the game" w spocie Cropp (wideo)
Startuje kampania promująca jesienno-zimową kolekcję odzieży Cropp (produkowanej przez LPP) dla mężczyzn.
więcej
|
Pornhub przygotował wyjątkowy film dla dorosłych. Dochód przeznaczy na sprzątanie planety
"Dirtiest Porn Ever" to nowy film dla dorosłych serwisu pornograficznego Pornhub. Za każde wyświetlenie przekaże darowiznę Ocean Polymers, organizacji zajmującej się zbieraniem śmieci z oceanów.
więcej
|
Mike Tyson w spoce Żabki reklamuje promocję napoju Black (wideo)
Nowa odsłona kampanii reklamowej sklepów Żabka promuje m.in. napój energetyczny Black. W spocie występuje jego ambasador marketingowych Mike Tyson. Akcję przygotowały PZL i Spark Foundry.
więcej
|
Link4 z cyklem animacji edukacyjnych
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczyciela Link4, w której pokazywane są różne ciekawostki o bezpieczeństwie. Za realizację odpowiada Discovery Channel.
więcej
|
Grupa Manta zmienia nazwę na Live Age
Agencja eventowa Grupa Manta działa teraz pod nazwą Live Age. Zmienia także swoją strategię.
więcej
|
Fort reklamowana jako ,,esencja dobrej kawy" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca kawę Fort (produkowanej przez Strauss Cafe Poland). Spot na potrzeby akcji przygotowała GPD Agency.
więcej
|
Trzy nowe warianty napoju energetycznego Tiger
Maspex poszerza ofertę napoju energetycznego Tiger o trzy nowe warianty: Carbon, Nitro i Fuel.
więcej
|
Ruszyła kampania ,,Klimat się zmienia. Zmień sposób myślenia!"
Rozpoczęła się kampania informacyjno-promocyjna pod hasłem „Klimat się zmienia. Zmień sposób myślenia!”. Działania realizowane są w ramach projektu Klimada 2.0 Instytutu Ochrony Środowiska we współpracy z agencjami DSK, 38 Content Communication i JU.
więcej
|
Cukier Diamant w promocyjnych opakowaniach z magnesami
Marka Diamant startuje z nową akcją, w ramach której cukier Dry Demerara trafił do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę.
więcej
|
IKEA kontynuuje promocję nowego katalogu online. Tym razem na rynku arabskim
Kolejny oddział IKEA wystartował z kampanią promującą nowy katalog oferty szwedzkiej sieci na rok 2020. Reklamę emitowaną w Zjednoczonych Emiratach Arabskich przygotowała agencja Ogilvy.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Na nowej naklejce ,,Gazety Polskiej" Matka Boska Częstochowska. ,,Stań w jej obronie"
Na nalepkach dołączonych do nowego numeru „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie” znalazł się wizerunek Matki Boskiej Częstochowskiej z hasłem „Królowa Polski, stań w jej obronie”. Zespół tygodnika do końca utrzymywał w tajemnicy treść naklejek. - Nowa naklejka to przypomnienie Polakom o naszej godności i honorze - komentuje szef „GP” Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
"Dziennik Gazeta Prawna" z wydaniem specjalnym z okazji 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej
W piątek 30 sierpnia "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) ukaże się ze specjalnym dodatkiem, w którym zaprezentowane zostaną nagłówki gazet i komunikatów sprzed 80 lat - począwszy od marca 1938 roku aż do września 1939 roku i ataku na Polskę.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Podróże" na delikatnym plusie
Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym półroczu br. był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Filip Łobodziński wygrał sprawę przeciwko oczerniającej go internautce. ,,Okazuje się, że nikt nie jest anonimowy"
Dziennikarz i tłumacz Filip Łobodziński wygrał proces w sądzie pierwszej instancji z internautką, która zarzuciła mu niesamodzielne tłumaczenia tekstów Boba Dylana w książce „Duszny kraj”. - Jako tłumacz jestem obarczony dużą odpowiedzialnością, moja praca musi więc być objęta ochroną - stwierdza Łobodziński w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska zainwestowała 5 mln zł w Mubi.pl, rozmawia z nadawcami o reklamach addressable tv
Wirtualna Polska za 20 proc. udziałów spółki Digitics, która uruchomiła niedawno porównywarkę ubezpieczeniową MUbi.pl, zapłaciła 5 mln zł. Wydawca cały czas testuje w Telewizji WP na swojej platformie WP Pilot usługę reklamową typu addressable tv. - Jestem przekonany, że wszyscy duzi nadawcy myślą już o tym i planują różne rozwiązania. My rozmawiamy z mniejszymi stacjami, które nie mają własnych platform dystrybucyjnych - mówi prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Deutsche Welle, Interia i Wirtualna Polska z akcją "Zbrodnia bez kary" z okazji 80-lecia wybuchu II wojny światowej
Dzień przed obchodami 80. rocznicy napaści nazistowskich Niemiec na Polskę Deutsche Welle, Wirtualna Polska oraz Interia wystartują z cyklem reportaży "Zbrodnia bez kary". Będzie on poświęcony hitlerowskim zbrodniarzom, którzy uniknęli odpowiedzialności za popełnione przestępstwa oraz ich ofiarom.
więcej
|
Google Maps zaplanuje trasy różnymi środkami transportu. W Polsce tylko opcja komunikacji miejskiej i rowerów
Koncern Google wprowadził w aplikacji Mapy nową opcję pozwalającą na zaplanowanie podróży do wybranego punktu różnymi środkami transportu. Dzięki temu można ułożyć trasę, którą użytkownik pokona odcinkami wykorzystując na nich takie pojazdy jak autobus, rower miejski, hulajnoga czy taksówka. W Polsce funkcja będzie na razie dostępna w wersji dla iOS i pozwoli łączyć ze sobą jedynie podróże komunikacją publiczną oraz miejskimi rowerami.
więcej
|
Maffashion przygotowała kolekcję dla AliExpress
Chińska platforma ecommerce AliExpress współpracuje z Julią "Maffashion" Kuczyńską. Na mocy umowy blogerka zaprojektowała własną kolekcję dla platformy.
więcej
|
Google stawia na mobilne strony w wyszukiwarce. ,,Wersje desktopowe nie znikną z wyników"
Google wprowadził nowy sposób funkcjonowania mechanizmu Mobile First Index w swojej wyszukiwarce. Zgodnie z nim w wypadku wszystkich nowych stron internetowych w pierwszej kolejności będą indeksowane ich wersje przystosowane do urządzeń mobilnych. - To nie znaczy że strona zbudowana wyłącznie w wersji do desktopa nie pojawi się w wynikach wyszukiwania. Będzie obecna w wyszukiwarce, ale na dalszych pozycjach - wyjaśnia Google.
więcej
|
Adidas i streamer "Ninja" podpisali kontrakt sponsorski
Popularny streamer Tyler "Ninja" Blevins zawarł umowę sponsorską z Adidasem. To pierwsza taka umowa na rynku reklamowym. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Instagram pracuje nad aplikacją przypominającą Snapchata
Threads to nowa aplikacja do dzielenia się treściami ze znajomymi, nad którą pracuje Instagram.
więcej
|
Facebook wprowadza w USA lokalne alerty. Będą ostrzegać mieszkańców o zagrożeniach
Facebook wprowadził w swojej aplikacji nową funkcję o nazwie Local Alerts. Będzie ona wysyłać do mieszkańców w konkretnych lokalizacjach ostrzeżenia o potencjalnie groźnych wydarzeniach, takich jak strzelaniny, wypadki czy gwałtowne załamania pogody. Na razie lokalne alerty będą kierowane jedynie do użytkowników Facebooka w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Noizz Food z nową kampanią wizerunkową
Rusza wizerunkowa kampania serwisu Noizz Food (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Poseł PiS zawiadomił prokuraturę, zarzuca Tomaszowi Lisowi znieważenie Trumpa na Twitterze
Dominik Tarczyński z PiS skierował do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez redaktora naczelnego „Newsweek Polska” Tomasza Lisa, który na Twitterze nazwał Donalda Trumpa kłamcą i pajacem. Lis zwrócił uwagę, że według CNN w czasie dotychczasowej kadencji Trump skłamał lub wprowadził w błąd prawie 11 tys. razy.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|