|
|
|
|
|
|
|
TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"
Zarząd TVN Discovery Polska planuje rozwój platformy TVN24 GO, uruchomionej przed kilkoma miesiącami. Przygląda się także metodom płatności za serwisy newsowe za granicą i rozważa częściowe wprowadzenie paywall’a w portalu TVN24.pl - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: nie ma decyzji o terminie podwyżek dla klientów, z 5G czekamy na decyzję regulatora
Zarząd Cyfrowego Polsatu nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji w sprawie wprowadzenia terminu podwyżek cen dla klientów. - Jesteśmy w momencie planowania, decyzja będzie w ciągu najbliższych tygodni - powiedział Maciej Stec, członek zarządu firmy. Jak dodaje trwają przygotowania do wprowadzenia sieci 5G, lecz wszystko zależy od decyzji ogłoszonych w tej sprawie przez regulatora.
więcej
|
Nina Terentiew o jesiennej ramówce Polsatu: Chcieliśmy, aby była ,,słoneczna"
Jesienią w Telewizji Polsat będzie można zobaczyć trzy nowości: randkowe reality show „Love Island. Wyspa miłości”, program „Ninja Warrior Polska” oraz serial „Zawsze warto”. Oprócz tego na antenie nie zabraknie kontynuacji „Przyjaciółek”, „Tańca z Gwiazdami”, show „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Kabaretu na żywo” oraz programu „Nasz nowy dom”. - Chcieliśmy, aby nasza ramówka odzwierciedlała symbol naszej stacji, czyli aby była „słoneczna” - mówi Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Canal+ zwiększa budżet na własne produkcje do 90 mln euro. Chce skuteczniej konkurować z Netfliksem i Amazonem
Grupa Canal+ zamierza zwiększyć do kwoty 90 mln euro wydatki na oryginalne filmy i seriale. Własne produkcje mają przyciągnąć przede wszystkim użytkowników we Francji, gdzie nadawca traci rynek na rzecz konkurencyjnych platform - Netfliksa i Amazona.
więcej
|
Discovery Life na jesień: "Bez tabu", "Raport Life" oraz "In vitro - nauka czy cud"
Po zmianie oprawy kanału Discovery Life (TVN Discovery Polska) rozpoczęło już emisję nowego programu "Bez tabu", prowadzonego przez Agatę Młynarską. To jednak nie koniec nowości na jesień: na antenie pojawi się również "Raport Life", którego gospodynią będzie Ewa Drzyzga, "Klinika bez tajemnic", "In vitro – nauka czy cud?" oraz "Świeże kosmetyki".
więcej
|
Portal Telewizji Polskiej w nowej wersji: Program TV z dodatkowymi opcjami
Serwis TVP.pl został udostępniony w nowej odsłonie, zmieniono w nim szatę graficzną oraz wprowadzono nowe funkcjonalności. Zmiany przygotował i wdrożył Ośrodek Mediów Interaktywnych Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 7" od 2 września w Czwórce. Nowe pasmo emisji (wideo)
Od 2 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”. Produkcja będzie emitowana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30.
więcej
|
Cztery nowe kanały w ofercie Play Now. Na liście Crime+Investigation Polsat, 4FUN TV, 4FUN Dance i 4FUN Gold
Użytkownicy prowadzonej przez Play usługi Play Now otrzymują dostęp do czterech nowych kanałów telewizyjnych. Odbiorcy pakietu Extra oprócz dostępnych wcześniej kanałów będą mogli oglądać treści z Crime+Investigation Polsat oraz 4FUN Gold, zaś do pakietu podstawowego dołączą 4FUN TV i 4FUN Dance.
więcej
|
Jedenasty sezon ,,Policjantek i policjantów" jesienią w Czwórce (wideo)
Od 2 września telewizyjna Czwórka będzie emitować nowe odcinki „Policjantek i policjantów”, które będą pokazywane w dotychczasowym paśmie. To już jedenasta edycja tego serialu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat ze wzrostem wpływów i zysku. Kupił resztę udziałów Eleven Sports
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 5,71 mld zł przychodów sprzedażowych i 566,2 mln zł zysku netto. Liczba sprzedanych usług firmy wzrosła o 2,2 proc., a liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. Firma kupiła kolejny pakiet udziałów Eleven Sports.
więcej
|
HBO zapowiada serial "The New Pope" (wideo)
Stacja HBO zamieściła w sieci zapowiedź serialu "The New Pope" ("Nowy papież"), kontynuacją głośnego "Młodego papieża".
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama zewnętrzna zyskała kwartalnie 4,2 proc., jedna piąta więcej na nośniki cyfrowe
W minionym kwartale wydatki na reklamę outdoorową wyniosły 160,8 mln zł, o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast sama wartość reklamy tranzytowej wzrosła o 1,5 proc. do 12,8 mln zł, a cyfrowej reklamy out-of-home - o 21,5 proc. do 16,4 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
VMLY&R Poland zdobywa w przetargu obsługę Wyborowej
VMLY&R Poland w następstwie wygranego przetargu odpowiada za obsługę digitalową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark, Wyborowa Core (z portfolio Pernod Ricard).
więcej
|
Aviva: Bartosz Niewiadomski odchodzi, Jolanta Karny szefową sprzedaży
Jolanta Karny objęła stanowisko szefa sprzedaży w firmie ubezpieczeniowej Aviva. Zastąpiła odchodzącego ze spółki Bartosza Niewiadomskiego.
więcej
|
Polacy polubili programy lojalnościowe. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vita
59 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vitay - pokazuje nowe badanie ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Jacek Koskowski co-managing directorem w firmie Cool Company
Jacek Koskowski, dotychczasowy dyrektor generalny i wiceprezes BBC Studios na Polskę objął stanowisko co-manaing directora w firmie marketingowej Cool Company - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lego wprowadza instrukcje dla niewidomych i słabo widzących (wideo)
Grupa Lego wprowadza program pilotażowy: instrukcje dla osób z upośledzeniem wzroku Lego Audio & Braille Instructions. Instrukcje w formie audio mają pomóc dzieciom z upośledzeniem wzroku budować i uczyć się poprzez zabawę klockami.
więcej
|
Grupa IMS: wpływy 18 proc. w górę, zysk zmalał wskutek inwestycji
Zajmująca się marketingiem sensorycznym Grupa IMS w pierwszej połowie br. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych w skali roku o 18 proc. do 27,87 mln zł oraz spadek zysku netto o 11 proc. do 3,85 mln zł. - Ponieśliśmy w I półroczu 2019 szereg wydatków inwestycyjnych, które, jesteśmy przekonani, zaowocują w najbliższej przyszłości - komentuje wiceprezes spółki Piotr Bielawski.
więcej
|
Carrefour wprowadza ,,ciche godziny" w wybranych sklepach w Warszawie
Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, Carrefour Polska wprowadza „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami Synapsis oraz Kultury bez Barier będzie testowane od 2 września.
więcej
|
Łukasz Piszczek "gwarancją spokoju" reklamuje Krispol
Piłkarz Łukasz Piszczek został twarzą kampanii reklamowej marki produktów dla domu i przemysłu Krispol.
więcej
|
Michelin edukuje dzieci w akcji #BezpiecznieDoSzkoły
Firma Michelin Polska, producent opon wystartowała z akcją #BezpiecznieDoSzkoły, która ma przypominać o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Działania skierowane są do uczniów szkół podstawowych i ich rodziców. Za kreację odpowiada Publicis Polska, zakupem mediów zajęła się Havas Media Group, natomiast działania PR prowadzi Weber Shandwick. W organizacji eventów Michelin wspiera MindBlowing.
więcej
|
Puma zwiększy globalne wydatki na media, bo angażuje się w rozwój w USA za pomocą flagowego sklepowego w Nowym Jorku
W środę Puma otworzyła swój flagowy sklep przy Piątej Alei na Manhattanie w Nowym Jorku. To „pewny” powrót tej marki sportowej na rynek amerykański. Firma chce zwiększyć świadomość marki i zamierza zwiększyć globalne wydatki na media.
więcej
|
Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra
Spotify we współpracy z siecią reklamową Dentsu Aegis Network i firmą Budweiser rozpoczął pierwszą globalną, tzw. dynamiczną kampanię audio wspierającą niskokaloryczne piwo Michelob Ultra.
więcej
|
Orangina odkrywa ,,to coś" (wideo)
Rozpoczęła się szeroko zasięgowa kampania telewizyjna i internetowa marki napojów Orangina (Orangina Schweppes Polska). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje H2O Creative i Wavemaker (GroupM/WPP).
więcej
|
Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere
Walk Creative wygrała przetarg reklamowy maki wódki Belvedere (Moët Hennessy Polska).
więcej
|
Pandora ogłasza relaunch marki
Marka biżuterii Pandora wraz z ogłoszeniem jesiennej kolekcji ogłasza relaunch. Inauguracja odbyła się 28 sierpnia podczas globalnego eventu w Los Angeles.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora ma ofertę kupna pakietu kontrolnego Online Technologies HR za 7,7 mln zł
Agora otrzymała ofertę przejęcia 33,65 proc. udziałów spółki Online Technologies HR, w której ma już 46,15 proc. udziałów. Wartość potencjalnej transakcji to 7,7 mln zł.
więcej
|
Piotr Król: z Gazeta.pl do Edipresse Polska
W sierpniu do kadry menadżerskiej wydawnictwa Edipresse Polska dołączył Piotr Król. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora do spraw rozwoju platformy wydawniczej. Tym samym wzmocnił dział digitalowy spółki.
więcej
|
Adam Bodnar chce, żeby sąd uchylił dziennikarzowi ,,Polityki" zakaz pisania o prokuratorach od afery taśmowej
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się do warszawskiego sądu żeby oddalił wniosek o usunięcie z serwisu Polityka.pl tekstów Grzegorza Rzeczkowskiego o jednym z wątków afery taśmowej. Zdaniem Bodnara sąd nie zestawił odpowiednio dwóch interesów: publicznego i osób wnoszących pozew.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej
W pierwszym półroczu 2019 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Zyskało tylko „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz Marcin D. aresztowany, przesiedzi 3 miesiące za posiadanie narkotyków
Marcin D., były dziennikarz kilku tytułów prasowych, został aresztowany na 89 dni - podało DoRzeczy.pl. W listopadzie ub.r. D. został skazany za posiadanie narkotyków i nie odbył zasądzonych prac społecznych.
więcej
|
|
|
Firma Patryka Vegi miała w ub.r. 18 mln zł wpływów i 11 mln zł zysku z ,,Kobiet mafii" i ,,Botoksu", mały zysk od Showmaxu
Spółka Vega Investments, która wyprodukowała ostatnie filmy Patryka Vegi, w ub.r. dzięki premierze „Kobiet mafii” i dalszej dystrybucji „Botoksu” zanotowała 17,74 mln zł przychodów sprzedażowych i 11,2 mln zł zysku netto. Natomiast firma odpowiadająca za „Plagi Breslau” i niewyemitowany serial „Kobiety mafii 2” miała 6,5 mln zł wpływów i 288,8 tys. zł zysku.
więcej
|
TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"
Zarząd TVN Discovery Polska planuje rozwój platformy TVN24 GO, uruchomionej przed kilkoma miesiącami. Przygląda się także metodom płatności za serwisy newsowe za granicą i rozważa częściowe wprowadzenie paywall’a w portalu TVN24.pl - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wraca ,,Ucho Prezesa", nowe odcinki w internecie
Jesienią pojawią się nowe odcinki serialu satyrycznego „Ucho Prezesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, czy będą dostępne za darmo na YouTubie. W realizację nie jest zaangażowana Telewizja WP, która pokazywała serial w ub.r.
więcej
|
Agora ma ofertę kupna pakietu kontrolnego Online Technologies HR za 7,7 mln zł
Agora otrzymała ofertę przejęcia 33,65 proc. udziałów spółki Online Technologies HR, w której ma już 46,15 proc. udziałów. Wartość potencjalnej transakcji to 7,7 mln zł.
więcej
|
Jerzy Szulwic prezesem i współwłaścicielem Digital Avenue. 240 tys. zł pożyczki dla spółki
Jerzy Szulwic, w przeszłości menedżer m.in. w Wydawnictwie Bauer, Marquardzie i PMPG, oraz prawnik Grzegorz Wanio za 60 tys. zł kupili 50 proc. udziałów Digital Avenue (wydawcy serwisów Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm) i zobowiązali się pożyczyć spółce 240 tys. zł. Szulwic został jej prezesem.
więcej
|
Portal Telewizji Polskiej w nowej wersji: Program TV z dodatkowymi opcjami
Serwis TVP.pl został udostępniony w nowej odsłonie, zmieniono w nim szatę graficzną oraz wprowadzono nowe funkcjonalności. Zmiany przygotował i wdrożył Ośrodek Mediów Interaktywnych Telewizji Polskiej.
więcej
|
Asystent Google udzieli kibicom informacji o wynikach Ekstraklasy
Ekstraklasa nawiązała współpracę z koncernem technologicznym Google. Kibice polskiej ligi piłki nożnej będą mogli za pomocą Asystenta Google uzyskać informacje na temat wyników czy terminarza rozgrywek.
więcej
|
Do Ipla trafił nowy autorski program ,,Sit down. Rozmowy o stand-upie" (wideo)
W Ipla zadebiutował nowy program „Sit down. Rozmowy o stand-upie”. Jest to cykl, który powstał z myślą o serwisie VOD Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rzecznik urzędu Gdańsk tłumaczy fakturę na 49 tys. zł za ,,usługę wywiadu" w RASP: źle opisana, to błąd urzędnika
Wydawca „Gazety Gdańskiej”, Marek Formela spytał na antenie Polskiego Radia 24, dlaczego Urząd Miasta w Gdańsku zapłacił niemal 50 tys. zł za wywiad w mediach Rignier Axel Springer Polska. - To po prostu źle opisana faktura, błąd urzędnika - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Daniel Stenzel, rzecznik prasowy Miasta Gdańsk.
więcej
|
BMW nowym klientem Grayling Poland
Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI.
więcej
|
Ewa Ziętek-Maciejczyk nową PR & marketing manager Result Media
Ewa Ziętek-Maciejczyk objęła stanowisko PR & marketing managera w agencji marketingu internetowego Result Media. Zastąpiła Adama Bodziaka, który rozstał się z firmą.
więcej
|
Van Graaf klientem agencji Blame Us
Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła marka odzieżowa Van Graaf.
więcej
|
Agencja Grow dla JoBot24
Agencja Grow rozpoczęła współpracę z JoBot24, firmą tworzącą chatbot rekrutacyjny dla pracodawców i kandydatów.
więcej
|
|
|
Za 25 mln zł CBA kupiło system inwigilacji Pegasus, ale nie chce przyznać czy go używa. ,,Nie kupiono go w celach testowych"
|
Samsung dominuje na polskim rynku smartfonów, Huawei ze stratą 11 procent. ,,Rosną oczekiwania użytkowników"
|
Huawei Mate 30 może trafić na rynek bez Androida i usług Google. ,,Będziemy kontynuowali rozwój własnego systemu operacyjnego"
|
T-Mobile Polska wprowadzi Giga Taryfy. Pakiety do 70 GB w cenie 79 złotych w najwyższym abonamencie
|
Cztery nowe kanały w ofercie Play Now. Na liście Crime+Investigation Polsat, 4FUN TV, 4FUN Dance i 4FUN Gold
|
Orange sprzedał nieruchomości w centrum Warszawy za ok. 350 mln zł
|
Xiaomi: smartfon Mi 9T Pro w Polsce za 1999 zł (wideo)
|
Mobile Connect w T-Mobile ułatwi korzystanie z Profilu Zaufanego. Podpisano porozumienie
|
Asystent Google udzieli kibicom informacji o wynikach Ekstraklasy
|
Google Pay oferuje 10 złotych na kolejne zakupy na bilety w Jakdojade
|
iPhone XI na filmie (wideo)
|
|
|