|
|
|
|
|
|
|
Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie
Debiutujące dzisiaj jesienne ramówki głównych nadawców telewizyjnych imponują pod względem zaproponowanych nowości. Wybija się w nich oferta TVP, która dzięki premierom ma szansę powalczyć o młodszego odbiorcę. Jednak o pozycję lidera oglądalności w grupie komercyjnej tradycyjnie już bój toczyć będą Polsat i TVN, których jesienne ramówki s przede wszystkim konsekwentne. I choć w ostatnich miesiącach roku pieniędzy na rynku reklamowym będzie zapewne więcej, to nie należy spodziewać się wzrostu inwestycji w reklamę tv i wypełnienia bloków reklamowych - twierdzą eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Opus Film ze spadkiem przychodów i stratą. 18 mln zł wpływów Opus TV z ,,Kruka", ,,Ultraviolet" i reklam
W ub.r. produkująca filmy spółka Opus Film, odpowiadająca m.in. za „Zimną wojnę”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 9,5 proc. do 26,72 mln zł i 457,3 tys. zł straty netto. Natomiast jej siostrzana firma Opus TV, która w ub.r. realizowała seriale „Kruk”, „Ultraviolet” i „Liberator” oraz reklamy, osiągnęła 18,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 540,4 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Gabi Drzewiecka zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak w jesiennej edycji ,,Big Brothera"
Nową prowadzącą jesiennej edycji „Big Brothera” będzie Gabi Drzewiecka. Zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak, która zrezygnowała z prowadzenia reality-show TVN7.
więcej
|
Nowe studio i oprawa ,,Dzień dobry TVN"
W sobotę, 31 sierpnia TVN rozpoczął emisję kolejnego sezonu „Dzień dobry TVN”, który startuje 30 minut wcześniej niż dotychczas. Poranny program zyskał odświeżone studio, a także nową oprawę.
więcej
|
Canal+ będzie udostępniał Netfliksa. Trwają rozmowy
Grupa Canal+ i Netflix rozpoczęli rozmowy na temat współpracy, w wyniku której francuski nadawca będzie oferował swoim subskrybentom dostęp do treści z biblioteki Netfliksa - wynika z nieoficjalnych informacji. Szczegóły umowy pozostają nieznane.
więcej
|
UPC Polska wprowadza na rynek 5 nowych pakietów
Operator UPC Polska właśnie wprowadził na rynek pięć nowych pakietów: Internetowi, Super-internetowi, Telewizyjno-internetowi, Rozrywkowi oraz Multi-rozrywkowi.
więcej
|
Patryk Vega twierdzi, że telewizje nie chcą reklam filmu ,,Polityka". Polsat i TVP zaprzeczają
Reżyser Patryk Vega stwierdził, że TVP i Telewizja Polsat odmówiły emitowania spotów reklamowych jego najnowszego filmu „Polityka”. Obaj nadawcy to dementują, tłumacząc, dlaczego nie pokazują jeszcze reklam.
więcej
|
Top Kids Junior Music nowym kanałem MWE Networks
W niedzielę, 1 września rozpoczął nadawanie nowy kanał Top Kids Junior Music. W ofercie stacji znajdują się klipy muzyczne skierowane dla dzieci.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" od 7.15 w TVP2 (wideo)
Od poniedziałku, 2 września morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” będzie się zaczynać o godz. 7.15, a więc o 40 minut wcześniej niż dotychczas.
więcej
|
Grzegorz Łaguna odchodzi z Superstacji, rozpoczyna współpracę z Meloradiem
Grzegorz Łaguna zdecydował się na odejście z Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat) i rozpocznie współpracę z Meloradiem (Grupa Eurozet). Nadal będzie także publikował teksty dla Wirtualnej Polski - wynika z naszych informacji.
więcej
|
Jesienią w TVP Info sprawdzone pozycje: "Woronicza 17", "Minęła 20", kontynuacja "Jedziemy"
W jesiennej ramówce TVP Info znajdą się dobrze znane widzom programy: "Minęła 20", kontynuacja "Jedziemy" Michała Rachonia, "Studio Polska" czy "Woronicza 17". Stacja pokaże również przedwyborczą debatę, którą wyprodukuje agencja kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych, poprowadzi ją Michał Adamczyk.
więcej
|
,,Zdrowie za kulisami" pierwszym autorskim programem Studiomed TV. Prowadzącą Beata Jankowska-Tzimas
W sobotę, 30 sierpnia kanał Studiomed TV rozpoczął emisję nowego programu „Zdrowie za kulisami”, który prowadzi Beata Jankowska-Tzimas. Jest to pierwsza autorska produkcja tej stacji.
więcej
|
Polsat liderem, TVN24, TVP Info i TVP Seriale na czele kanałów tematycznych (top 150)
W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rusza jesienna ramówka RMF FM. Opyrchał za Karpowicza w "Lepszej połowie dnia"
Od poniedziałku, 2 września rusza jesienna ramówka radia RMF FM (Grupa RMF FM). Na antenie w "Byle do piątku" pojawi się w piątki Aleksandra Filipek, a "Lepszą połowę dnia" poprowadzi nowy duet - Mateusz Opyrchał i Jacek Tomkowicz.
więcej
|
|
Pezet, Smolasty, Przygoński w jesienno-zimowej ramówce newonce.radio. "Radio tylko z nazwy"
W jesienno-zimowej ramówce newonce.radio, która rusza od 2 września na antenie będzie można nadal usłyszeć Kubę Wojewódzkiego w duecie z Piotrem Kędzierskim; Mateusza Gesslera czy Filipa Kapicę i Mateusza Święcickiego. W eterze zagości także Pezet, Smolasty czy Kuba Przygoński.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Co tam słychać w Radiu ZET?". Tadla, Kammel i Majewski twarzami rozgłośni
Od września - pod hasłem „Co tam słychać w Radiu ZET?” - wystartowała nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. Jej twarzami są Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
więcej
|
|
RMF FM z nowym logo na 30-lecie stacji, specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel"
Stacja RMF FM (Grupa RMF FM) w przyszłym roku będzie obchodzić 30-lecie swojego powstania. Jednak już od poniedziałku, 2 września br. rozpoczyna świętowanie swoich urodzin - towarzyszyć temu będzie nowe logo oraz specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel".
więcej
|
|
Łukasz Ciechański rzadziej w Rock Radiu, stawia na własną firmę i kanał na YouTubie
Dziennikarz i prezenter radiowy Łukasz „Ciechan” Ciechański nie będzie już prowadził porannego programu Rock Radia. Chce mieć więcej czasu na rozwój własnej firmy produkującej wideo i kanału na YouTubie. - Nie znikam zupełnie z radia - zapewnia.
więcej
|
|
Jesienna ramówka Rock Radia ze znanymi audycjami, Jan Bajorek gospodarzem porannego pasma
W poniedziałek 2 września Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) zacznie nową, jesienną ramówkę. Na antenie pojawią się znane audycje, niektóre będą prowadzone nowych prezenterów. Wróci też program nadawany na żywo z warszawskiej Hard Rock Cafe.
więcej
|
|
Marek Sierocki poprowadzi trzy audycje w Radiu Plus
Marek Sierocki od 2 września dołącza do grona prowadzących Radia Plus, gdzie będzie gospodarzem trzech audycji.
więcej
|
|
Grzegorz Łaguna odchodzi z Superstacji, rozpoczyna współpracę z Meloradiem
Grzegorz Łaguna zdecydował się na odejście z Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat) i rozpocznie współpracę z Meloradiem (Grupa Eurozet). Nadal będzie także publikował teksty dla Wirtualnej Polski - wynika z naszych informacji.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Meloradio tuż za podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od lutego do lipca br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
"Wrzenie" nową książką Karoliny Korwin-Piotrowskiej. Wywiad-rzeka z jezuitą Grzegorzem Kramerem
W środę, 16 października br. nakładem Wydawnictwa WAM ukaże się książka dziennikarki Karoliny Korwin-Piotrowskiej, w której z jezuitą Grzegorzem Kramerem będzie rozmawiać o problemie pedofilii w Kościele, ruchu LGBT, hejcie i nacjonalizmie.
więcej
|
|
|
|
Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadoptuje klasyczny świat mediów
- Za chwilę będziemy doświadczać digitalizacji mediów tradycyjnych. Patrząc na wciąż olbrzymie znaczenie telewizji oraz radia, to w nich właśnie nastąpi przyspieszenie rozwoju technologii, transformacji podejścia do danych oraz koncentracja na efektach, czyli to, z czym mamy do czynienia w obszarze online. Słowem - reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadoptuje klasyczny świat mediów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Wolnomiejski, chief commercial officer w Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie
Debiutujące dzisiaj jesienne ramówki głównych nadawców telewizyjnych imponują pod względem zaproponowanych nowości. Wybija się w nich oferta TVP, która dzięki premierom ma szansę powalczyć o młodszego odbiorcę. Jednak o pozycję lidera oglądalności w grupie komercyjnej tradycyjnie już bój toczyć będą Polsat i TVN, których jesienne ramówki s przede wszystkim konsekwentne. I choć w ostatnich miesiącach roku pieniędzy na rynku reklamowym będzie zapewne więcej, to nie należy spodziewać się wzrostu inwestycji w reklamę tv i wypełnienia bloków reklamowych - twierdzą eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)
Wydatki na marketing w internecie rosną w Polsce dużo szybciej niż w telewizji nie tylko z uwagi na jego rosnący zasięg i oferowanie bardziej różnorodnych i lepiej mierzalnych formatów reklamowych. W przeciwieństwie do telewizji jest też kanałem sprzedażowym - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży internetowej.
więcej
|
Magdalena Różczka w kampanii gum Orbit ,,Dziel się uśmiechem" (wideo)
Mars Polska zaczął kolejną odsłonę akcji społecznej „Dziel się uśmiechem” dotyczącej gum do żucia Orbit. W kampanii występuje aktorka Magdalena Różczka.
więcej
|
,,Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" w nowej kampanii Nationale-Nederlanden '
Od września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Nationale-Nederlanden, promująca ubezpieczenie na dziecięce wypadki. Działania przygotowały DDB&tribal, Wavemaker, PHD oraz CutCut Production House.
więcej
|
Plus dla Firm: Szymon Majewski w reklamie pomaga lekarce z telefonem
Trwa kampania reklamowa oferty Plus dla Firm (Polkomtel) z udziałem Szymona Majewskiego. Przygotowały ja Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP oraz Rio de Post.
więcej
|
Michał Koterski bez stresu uczy angielskiego w reklamie Speak Up (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa szkół językowych Speak Up z udziałem Michała Koterskiego. Spot przewrotnie nawiązuje do słynnej sceny z aktorem w „Dniu świra”.
więcej
|
Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze
Grupa PGE rozpoczęła oficjalnie komunikację na Twitterze. Z tej okazji powstał spot reklamowy z udziałem znanego komentatora sportowego, Dariusza Szpakowskiego.
więcej
|
Zalando głównym partnerem programu "Stylowy Projekt" w TVN Style
Platforma modowa ecommerce Zalando została głównym partnerem programu "Stylowy Projekt" w TVN Style, który zadebiutował na antenie 31 sierpnia.
więcej
|
93-letnia wegetarianka w kampanii RoślinnieJemy
W najnowszej kampanii RoślinnieJemy 93-letnia pani Irena opowiada o swojej diecie wegetariańskiej, na której jest od ponad 30 lat.
więcej
|
Szymon Majewski jako detektyw i obrońca przed kosmitami w kampanii Plusa
Plus (Polkomtel) rozpoczął kampanię reklamową wspierającą możliwość zakupu sprzętu na raty 0%. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP, Rio de Post.
więcej
|
Promod w kampanii społecznej pomaga kobietom chorym na raka
Francuska marka Promod i organizacja Kwiat Kobiecości prowadzą akcję #ModaDlaZdrowia. Jej celem jest zakup cytobusa, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego.
więcej
|
Trzy centra handlowe Auchan wprowadzają ,,godziny ciszy"
Od 3 września CH Auchan Piaseczno, Galeria Łomianki oraz CH Auchan Modlińska wprowadzają „godziny ciszy”. W godzinach 15:00-17:00 w tych hipermarketach będzie przyciemnione oświetlenie, zostaną wyłączone telewizory, muzyka oraz komunikaty płynące z głośników. To rozwiązanie ma ułatwić zakupy osobom ze spektrum autyzmu.
więcej
|
Canon zwraca gotówkę w promocji "Zrób sobie prezent"
Ruszyła promocja na wybrane modele drukarek Canon, w ramach której klienci mogą otrzymać zwrot kosztów do 300 złotych.
więcej
|
Tenisiści Hurkacz, Majchrzak i Linette nie są jeszcze masowo poularni, więc nieprędko zareklamują duże marki (opinie)
Hubert Hurkacz, Kamil Majchrzak, Iga Świątek i Magda Linette dołączają właśnie do grona polskich sportowców odnoszących sukcesy na arenie międzynarodowej. Według ekspertów od marketingu sportowego nie oznacza to, że już za chwilę zobaczymy ich w dużych kampaniach reklamowych. Do tego, by sportowiec był atrakcyjny marketingowo nie wystarczą bowiem tylko ważne sportowe osiągnięcia. Te muszą być powtarzalne, ale istotna jest też rozpoznawalność budowana poza areną sportową, a tej czwórce młodych zdolnych polskich tenisistów jeszcze raczej daleko.
więcej
|
McDonald's przeprasza za pływające logo w Łazienkach. ,,Postaramy się, żeby podobna sytuacja się nie powtórzyła"
McDonald’s Polska w ogłoszeniu prasowym przeprosił osoby urażone tym, że w mijającym tygodniu jego duże logo było eksponowane w Łazienkach Królewskich. - Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja więcej się nie powtórzyła - zapewniła firma.
więcej
|
W zachodniej prasie dodatki o historii Polski w rocznicę wybuchu II wojny światowej. Teksty m.in. Dudy i Morawieckiego
W weekend z okazji 60. rocznicy wybuchu II wojny światowej w wielu zagranicznych tytułach prasowych ukażą się dodatki o historii tego konfliktu z polskiej perspektywy. Za projekt odpowiadają Instytut Nowych Mediów i Polska Fundacja Narodowa.
więcej
|
"Graj o bon na nowy tron" w promocji Domestosa w Biedronce
Pod hasłem "Graj o bon na nowy tron" ruszyła promocja środków czystości Domestos (Unilever) w sklepach Biedronka. Stylistyką materiały promocyjne konkursu nawiązują do "Gry o tron" HBO.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Fakty" jako ,,magazyn dialogu społecznego" zmienia profil i szatę graficzną. Szumlewicz: stanie się miesięcznikiem
Dwumiesięcznik „Magazyn Gospodarczy Fakty” (wydawany przez MaxMedia) zmienił nazwę na „Magazyn Dialogu Społecznego Fakty”, zyskał też nowy profil i szatę graficzną. - Planujemy, aby po kilku numerach przejść w tryb miesięczny. Na chwilę obecną redakcja się rozwija i jej ostateczny kształt będzie ustalony w najbliższych tygodniach - zapowiada redaktor naczelny Piotr Szumlewicz.
więcej
|
PMPG Polskie Media odpisało 486 tys. zł należności od dłużników
Spółka PMPG Polskie Media, właściciel m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” utworzyła odpisy wynoszące 485,7 tys. zł. - Powodem dokonania odpisów jest wątpliwość co do możliwości spłaty należności przez dłużników - uzasadniła.
więcej
|
Sąd zatwierdził układy Ruchu z wierzycielami. ,,To otwiera drogę do transakcji z Orlenem"
Sąd Okręgowy prawomocnie zatwierdził dwa porozumienia układowe z wierzycielami zawarte w kwietniu br. przez Ruch, oddalając skargi części wydawców. - Decyzja Sądu otwiera drogę do transakcji z inwestorem PKN Orlen - skomentował Ruch. - PKN Orlen ma przygotowany plan działania, który pozwoli odzyskać spółce stabilność finansową oraz odbudować pozycję na rynku - deklaruje prezes Orlenu Daniel Obajtek.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Mam Ogród" najbardziej w dół
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Pozostałe magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fronda ze wzrostem wpływów o 31 proc. 524 tys. zł zysku zamiast 426 tys. zł straty
W ub.r. spółka Fronda PL, wydająca pisma „Fronda Lux” i „Lux” oraz książki, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,5 proc. do 4,45 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 426,4 tys. zł straty do 524,4 tys. zł zysku. 1,8 mln przychodów zapewniła spółce księgarnia internetowa.
więcej
|
Agora znów przedłużyła limit kredytowy, dalej negocjuje z bankami kredyt do 500 mln zł
Agora kolejny raz przedłużyła umowę z DNB Bank Polska o limit kredytowy, tym razem do 27 grudnia br. Spółka nadal prowadzi negocjacje z konsorcjum banków w sprawie pozyskania kredytu w wysokości do 500 mln zł.
więcej
|
,,Newsweek" prawomocnie przegrał z szefem ,,Solidarności", musi go przeprosić za tekst o hotelu związkowym
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji w procesie wytoczonym wydawcy „Newsweek Polska” Ringier Axel Springer Polska przez szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudę. Tygodnik ma przeprosić Dudę za tekst z września 2015 roku o jego pobytach w hotelu należącym do tej organizacji.
więcej
|
|
|
Canal+ będzie udostępniał Netfliksa. Trwają rozmowy
Grupa Canal+ i Netflix rozpoczęli rozmowy na temat współpracy, w wyniku której francuski nadawca będzie oferował swoim subskrybentom dostęp do treści z biblioteki Netfliksa - wynika z nieoficjalnych informacji. Szczegóły umowy pozostają nieznane.
więcej
|
Sylwester Wardęga krytykuje YouTube'a w Polsce: zawiść twórców i sieci partnerskich, wyrywanie sobie zleceń reklamowych
Jeden z najpopularniejszych polskich youtuberów Sylwester Wardęga mocno skrytykował branżę twórców internetowych i sieci partnerskich za niezdrową rywalizację o budżety marketingowe. - Większość youtuberów źle życzy innym youtuberom. Ja nie chcę być tego częścią, bo to strasznie mi ryło psychikę przez kilka ostatnich lat - stwierdził.
więcej
|
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)
Wydatki na marketing w internecie rosną w Polsce dużo szybciej niż w telewizji nie tylko z uwagi na jego rosnący zasięg i oferowanie bardziej różnorodnych i lepiej mierzalnych formatów reklamowych. W przeciwieństwie do telewizji jest też kanałem sprzedażowym - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży internetowej.
więcej
|
Facebook dominuje wśród platform społecznościowych w Polsce. Twitter przed Wykopem, WhatsApp, Snapchat i TikTok ze spadkami
W social media w Polsce zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Facebook, a wśród aplikacji mobilnych na czele są cztery należące do niego platformy. W skali miesiąca spore spadki zasięgów zanotowały WhatsApp, Snapchat i TikTok.
więcej
|
Michał Chabas przejął obowiązki dyrektora strony głównej WP
Michał Chabas, dyrektor zarządzający obszarem sport w WP (Wirtualna Polska Holding) przejął obowiązki dyrektora zarządzającego stroną główną WP.pl.
więcej
|
Audioteka: wpływy wzrosły o 23 proc., a zysk do 4,2 mln zł. Firma dalej szuka inwestorów
W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Audioteka poszły w górę o 22,8 proc. do 62,1 mln zł, a zysk netto zwiększył się z 1,46 do 4,22 mln zł. Firma chce rozszerzyć działalność na rynkach niemiecko- i hiszpańskojęzycznych, dalej szuka też inwestorów.
więcej
|
YouTube Originals za darmo i z reklamami dla wszystkich użytkowników
Produkcje YouTube Originals będą udostępniane wszystkim użytkownikom za darmo, z przerwami reklamowymi. Od 29 sierpnia na platformie można oglądać cały pierwszy sezon serialu „Cobra Kai”.
więcej
|
Sport.pl zaczyna drugi sezon ,,Sekcji piłkarskiej", gospodarzami Paweł Wilkowicz i Michał Gąsiorowski
W poniedziałek 2 września rusza drugi sezon „Sekcji piłkarskiej” - programu na żywo portalu Sport.pl (należącego do Agory). Premierowe odcinki serii emitowane będą w poniedziałki o godz. 20.00.
więcej
|
Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze
Grupa PGE rozpoczęła oficjalnie komunikację na Twitterze. Z tej okazji powstał spot reklamowy z udziałem znanego komentatora sportowego, Dariusza Szpakowskiego.
więcej
|
,,Tablice ogłoszeń, bez dyskusji z obywatelami" - Watchdog Polska o profilach gmin w social media
Ponad 70 procent gmin prowadzi urzędowe media społecznościowe, lecz ich regulaminy czasem stwarzają zagrożenie dla wolności słowa. Popularnością cieszy się Facebook, Twitter jest mało popularny, a w bu serwisach mieszkańcy czasem są blokowani bez podania powodu. Takie wnioski płyną z raportu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|