Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 3 Września 2019
 
 
 
Pol i Rudzki odchodzą z RASP. Przed przyjęciem Kołodziejczyka ,,Przeglądem Sportowym" kieruje Wołosik
 
Z Ringier Axel Springer Polska żegnają się szef segmentu sportowego Michał Pol i redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki. Nowym szefem „PS” i Onet Sport od wiosny 2020 roku będzie Michał Kołodziejczyk, a do tego czasu redakcją będzie kierował wicenaczelny Paweł Wołosik. - Myślę, że w ciągu roku liczba wydań „PS” może zostać obniżona do dwóch tygodniowo. Wydawnictwo szykuje się na takie większe zmiany - komentuje Rafał Romaniuk. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Od dzisiaj Platforma CANAL+ zamiast nc+. "Będziemy mogli lepiej wykorzystać siłę i innowacyjność międzynarodowej marki"
 
We wtorek, 3 września platforma cyfrowa nc+ zmieni nazwę na „Platforma CANAL+”. - Im bardziej spójna marka i bardziej koherentny sposób tworzenia jej, tym jest ona silniejsza - komentuje Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+. więcej
 
 
Brand 24 i Michał Sadowski zablokowani na Facebooku i Instagramie. ,,Wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami"
 
Funkcjonujące na Facebooku i Instagramie konta firmy Brand24 oraz jej prezesa Michała Sadowskiego zostały zablokowane. To konsekwencja prasowej publikacji sugerującej, że Brand24 posługuje się niedozwolonymi metodami pozyskiwania danych do prowadzenia swojego biznesu. - Chcemy zrozumieć powody z których wynika blokada. Zostaliśmy wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, a eksperci wskazują na ryzyko opierania swojego biznesu na partnerstwie z Facebookiem czy Google. więcej
 
 
GetHero ofiarą ataku hakerskiego. Do sieci trafiły umowy z influencerami
 
Agencja influencer marketingowa GetHero padła ofiarą kradzieży wrażliwych danych. Do sieci trafiły skany umów opiewających na kilkanaście tysięcy złotych, zawartych m.in. z kilkoma markami, Young Multim czy Frizem. Sprawę bada UODO oraz policja. więcej
 
 
TVP1 nowym liderem w sierpniu po wzroście o 32 proc. Grupa komercyjna należała do Polsatu i TVN
 
Nowym liderem oglądalności w sierpniu br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat i TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „Zniewolona”, magazyn „Alarm!” oraz koncert „Festiwal muzyki tanecznej w Kielcach”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadaptuje klasyczny świat mediów więcej
 
Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie więcej
 
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie) więcej
 
Tenisiści Hurkacz, Majchrzak i Linette nie są jeszcze masowo poularni, więc nieprędko zareklamują duże marki (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
Analityk ds. Narzędzi YouTube TVN
Junior YouTube Partnership Consultant TVN
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Specjalista Programmatic TVP
Dziennikarz, Fakt Poznań Ringier Axel Springer Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Senior Media Planner Central Europe Fox Networks Group Poland
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
Dyżurny Inżynier Ośrodka TVN
Montażysta GPD
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Od dzisiaj Platforma CANAL+ zamiast nc+. "Będziemy mogli lepiej wykorzystać siłę i innowacyjność międzynarodowej marki"

We wtorek, 3 września platforma cyfrowa nc+ zmieni nazwę na „Platforma CANAL+”. - Im bardziej spójna marka i bardziej koherentny sposób tworzenia jej, tym jest ona silniejsza - komentuje Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+. więcej

TVP1 nowym liderem w sierpniu po wzroście o 32 proc. Grupa komercyjna należała do Polsatu i TVN

Nowym liderem oglądalności w sierpniu br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat i TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „Zniewolona”, magazyn „Alarm!” oraz koncert „Festiwal muzyki tanecznej w Kielcach”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Oglądalność ,,Zniewolonej" rosła niemal z tygodnia na tydzień, TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Nowy ukraiński serial „Zniewolona” śledziło 2,54 mln widzów, a TVP1 w paśmie była zdecydowanym liderem w 4+. Widownia kostiumowej produkcji rosła od początku emisji, a w ostatnim tygodniu wyniosła 3,27 mln osób. więcej

,,Gość Wydarzeń" wraca do Polsat News. Fragment rozmowy w Polsacie. ,,Integralna cześć naszego pasma"

Telewizja Polsat podjęła decyzję o wznowieniu emisji programu „Gość Wydarzeń” w Polsat News. Początek rozmowy z gościem danego wydania odbywa się jeszcze na łamach głównego wydania „Wydarzeń”. - „Gość Wydarzeń” to integralna cześć naszego pasma - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Polsat nowym liderem. ,,Zniewolona" i ,,Fakty" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz prognoza pogody TVP1. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Emitel wzmocni sygnał cyfrowej telewizji naziemnej dla mieszkańców Chełma

Firma Emitel, operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej - po tym, jak uzyska odpowiednie zgody administracyjne - ma uruchomić dodatkowe emisje wzmacniające sygnał multipleksów MUX-1, MUX-2 i MUX-3 w Chełmie i okolicach. więcej

Jubileuszowa gala KSW do obejrzenia w PPV, rusza sprzedaż w Cyfrowym Polsacie i Ipli

14 września w Londynie odbędzie się gala KSW 50. Transmitować ją będzie - w systemie pay-per-view - Cyfrowy Polsat i Ipla. Nadawca właśnie uruchomił sprzedaż, dostęp do wydarzenia kosztuje 40 zł. więcej

W Comedy Central powtórki ,,Ucha Prezesa", na razie bez nowych odcinków

16 września Comedy Central (należący do Viacom International Media Networks) zacznie emisję dotychczasowych czterech sezonów serialu „Ucho Prezesa”. Nadawca nie planuje na razie realizacji nowych odcinków. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
"Rodzina pod żaglami" i "Książka do poduszki" w Polskim Radiu Dzieciom

Od września startuje jesienna ramówka Polskiego Radia Dzieciom, w której znajdzie się program z krótkimi lekcjami nauki języków obcych oraz nowość - audycja familijna "Rodzina pod żaglami", która ma zachęcić do podróżowania i rodzinnych rejsów żeglarskich. więcej

 
Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne

Yieldbird, firma specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców (należy do Agory), we współpracy z agencją Resolution z Grupy OMD, przeprowadziła kampanię wykorzystującą reklamę audio sprzedawaną w modelu programatycznym. Działania reklamowe dla klienta z segmentu motoryzacyjnego premium były prowadzone na powierzchniach należących do Grupy Radiowej Agory. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności, Złote Przeboje Na Fali z dużym wzrostem

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
GetHero ofiarą ataku hakerskiego. Do sieci trafiły umowy z influencerami

Agencja influencer marketingowa GetHero padła ofiarą kradzieży wrażliwych danych. Do sieci trafiły skany umów opiewających na kilkanaście tysięcy złotych, zawartych m.in. z kilkoma markami, Young Multim czy Frizem. Sprawę bada UODO oraz policja. więcej

IKEA zmienia hasło na ,,Czym Tobie się odwdzięczy?", w reklamach nocny krwiopijca (wideo)

Sieć sklepów meblowych IKEA zmienia swój slogan reklamowy z „Niech żyje dom!” na „Czym Tobie się odwdzięczy?”. Nowa kampania towarzyszy promocji dostępnej dla członków Klubu IKEA Family. więcej

Maciej Stuhr pokazuje ,,dekady świeżości" w kampanii Tic Taca (wideo)

Ruszyła promocji z okazji 50-lecia marki drażetek i gum do żucia Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska). Akcji, pod hasłem „Dekady świeżości”, towarzyszy kampania reklamowa z udziałem aktora Macieja Stuhra. więcej

Kamil Grosicki twarzą marki odzieży piłkarskiej Zina

Zina, polski producent odzieży i akcesoriów piłkarskich, podpisał trzyletnią umową z Kamilem Grosickim. Piłkarz będzie promował swoim wizerunkiem linię odzieży streetwear TG 11. więcej

Aldi z nową kampanią i sloganem ,,Raz Aldi, Zawsze Aldi", Sonia Bohosiewicz ambasadorką

Sieć dyskontów Aldi wprowadza nową komunikację startując z ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem „Raz Aldi, Zawsze Aldi”, będącym także nowym sloganem marki. Firma skupia się na markach własnych. Bohaterką reklam została aktorka Sonia Bohosiewicz. Za akcję odpowiadają firmy marketingowe: Scholz&Friends, U2 Media, Booost i The Digitals.    więcej

Małgorzata Olkowicz dyrektor operacyjną w agencji Ministry of creativity

Od września do agencji event marketingu Ministry of creativity dołączyła Małgorzata Olkowicz. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor operacyjnej. więcej

Olga Bończyk reklamuje Domodi.pl (wideo)

Od września rozpoczęła się ogólnopolska kampania modowej platformy e-commerce’owej Domodi.pl. Działania przygotowały agencja Dziadek do orzechów oraz OTO Film. więcej

Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut

Feeders Agency wygrała przetarg firmy AmRest na obsługę reklamową marki Pizza Hut. więcej

Marriott International wycofa ze swoich hoteli jednorazowe przybory toaletowe

Międzynarodowa sieć hoteli Marriott International poinformowała, że do grudnia 2020 roku wycofa ze swoich obiektów plastikowe przybory toaletowe jednorazowego użytku. więcej

Porty Lotnicze ostrzegają przed pozostawianiem bagaży i fałszywymi alarmami bombowymi

Wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze, pod hasłem „Fałszywy alarm, prawdziwy problem”. Akcja ma na celu uzmysłowienie odbiorcom, jakim problemem są fałszywe alarmy bombowe oraz jakie kary grożą osobom, które taki alarm wywołają. więcej

Hortex wprowadza soki Zimnotłoczone, reklamy pod hasłem "Prosto z natury" (wideo)

Marka Hortex wprowadza na rynek nowy produkt - soki Zimnotłoczone. W związku z tym rusza kampania reklamowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury". Działania przygotowały Opus B, Mediacom, Dobro Films, Chimney i F11. więcej

Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave

W pierwszej połowie br. Grupa K2 przy spadku przychodów sprzedażowych o 0,5 proc. do 50,37 mln zł miała 1,57 mln zł straty netto (wobec 512 tys. zł zysku rok wcześniej). Straty EBITDA zanotowały jej spółki zależne K2 i Fabrity. więcej

Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne

Yieldbird, firma specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców (należy do Agory), we współpracy z agencją Resolution z Grupy OMD, przeprowadziła kampanię wykorzystującą reklamę audio sprzedawaną w modelu programatycznym. Działania reklamowe dla klienta z segmentu motoryzacyjnego premium były prowadzone na powierzchniach należących do Grupy Radiowej Agory. więcej

Wszystkie foliówki w sklepach płatne. Skarb Państwa ma zarobić 1,2 mld zł

1 września br. zaczęła obowiązywać znowelizowana tzw. ustawa śmieciowa, która zobowiązuje sklepy do pobierania opłat od klientów za wszystkie torby foliowe, niezależnie od ich grubości. Wyjątkiem są tzw zrywki do pakowania np. warzyw lub pieczywa. Dzięki tym zmianom Skarb Państwa ma zarobić 1,2 mld zł. więcej

Maciej Zieliński z 4Fun Media Group do Warner Music Poland

Maciej Zieliński objął funkcję brand partnerships & new business director w Warner Music Poland. W ostatnim czasie był zatrudniony w 4Fun Media Group. więcej

Ubisoft w reklamie Rainbow Six Siege uczy cierpliwości (wideo)

Ubisoft kampanią pod hasłem "The cemetery" promuje grę Rainbow Six Siege. Zwraca w niej uwagę, że gra ta to nie tylko "strzelanka", ale wymaga przede wszystkim umiejętności, cierpliwość, taktyka i praca zespołowa. Za jej realizację odpowiadają agencje CLM BBDO z Paryża i Proximity BBDO.   więcej

,,Let the Song Play" - nowa kampania Spotify dla kierowców

Serwis streamingu treści audio Spotify ruszył z kampanią „Let the Song Play”, której główną grupą docelową są kierowcy samochodów. więcej

Wybory we francuskim Burger Kingu (wideo)

Burger King we Francji rozpoczął akcję wyborów „najbardziej demokratycznego” burgera, którego będzie można kupić za 2 euro. Akcja trwa do 6 października. więcej

400 zł zwrotu za zakup Samsunga Galaxy S10 i S10+. Ruszyła promocja

Od września ruszyła nowa promocja, w ramach której zakup Galaxy S10 i S10+ u autoryzowanych parterów Samsung może być premiowany kwotą 400zł. Środki można odebrać w bankomacie sieci Euronet. więcej

Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"

Z początkiem września rusza kampania Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Pasaż Tesco. Śniadanie na szóstkę”. Twarzą akcji został ambasador Pasaży Tesco, szef kuchni Mateusz Gessler. więcej

Producent słodyczy Solidarność z nową loterią "Złotobranie"

Od września do końca listopada potrwa przygotowana przez Solidarność (markę z portfolio Colian) loteria „Złotobranie”. Nagrodą główną jest złota Toyota Yaris. więcej

Somersby z jesienną edycją konkursu ,,Przymierz się do nagród"

Ruszyła jesienna odsłona konkursu Somersby (Carlsberg Polska) „Przymierz się do nagród”, organizowanego we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Do wygrania ubrania z kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby. więcej

Górnik Zabrze przez kolejne dwa lata współpracuje z Zarys International Group

Zarys International Group będzie przez kolejne dwa lata oficjalnym partnerem medycznym klubu piłkarskiego Górnik Zabrze. Porozumienie obowiązuje do końca czerwca 2021 roku. więcej

Produkty Mlekpolu w programie kulinarnym "Doradca Smaku"

Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie będą lokowane w programie "Doradca Smaku", emitowanym przez TVN. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Pol i Rudzki odchodzą z RASP. Przed przyjęciem Kołodziejczyka ,,Przeglądem Sportowym" kieruje Wołosik

Z Ringier Axel Springer Polska żegnają się szef segmentu sportowego Michał Pol i redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki. Nowym szefem „PS” i Onet Sport od wiosny 2020 roku będzie Michał Kołodziejczyk, a do tego czasu redakcją będzie kierował wicenaczelny Paweł Wołosik. - Myślę, że w ciągu roku liczba wydań „PS” może zostać obniżona do dwóch tygodniowo. Wydawnictwo szykuje się na takie większe zmiany - komentuje Rafał Romaniuk. więcej

Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska

Tomasz Dudek zaczął pracę w wydawnictwie Edipresse Polska. Jako head of growth będzie odpowiadał m.in. za wzrosty i optymalizację ruchu internetowego. Ostatnio pracował w Grupie Wirtualna Polska. więcej

Piotr Dobrowolski po 9 latach odszedł z ,,Super Expressu"

Dziennikarz sportowy Piotr Dobrowolski po 9 latach pracy pożegnał się z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media). więcej

Michał Kołodziejczyk szefem ,,Przeglądu Sportowego" i Onet Sport, Przemysław Rudzki i Michał Pol odchodzą

Wiosną przyszłego roku nowym redaktorem „Przeglądu Sportowego” i Onet Sport (Ringier Axel Springer) zostanie Michał Kołodziejczyk, przejdzie z Wirtualnej Polski. Obecny szef „PS” Przemysław Rudzki i szef sportu w RASP Michał Pol rozstają się z tymi stanowiskami. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Brand 24 i Michał Sadowski zablokowani na Facebooku i Instagramie. ,,Wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami"

Funkcjonujące na Facebooku i Instagramie konta firmy Brand24 oraz jej prezesa Michała Sadowskiego zostały zablokowane. To konsekwencja prasowej publikacji sugerującej, że Brand24 posługuje się niedozwolonymi metodami pozyskiwania danych do prowadzenia swojego biznesu. - Chcemy zrozumieć powody z których wynika blokada. Zostaliśmy wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, a eksperci wskazują na ryzyko opierania swojego biznesu na partnerstwie z Facebookiem czy Google. więcej

GetHero ofiarą ataku hakerskiego. Do sieci trafiły umowy z influencerami

Agencja influencer marketingowa GetHero padła ofiarą kradzieży wrażliwych danych. Do sieci trafiły skany umów opiewających na kilkanaście tysięcy złotych, zawartych m.in. z kilkoma markami, Young Multim czy Frizem. Sprawę bada UODO oraz policja. więcej

Chińska aplikacja ZAO bije rekordy popularności. "Maszyna do tworzenia fake newsów"

Aplikacja ZAO bijąca rekordy popularności w Chinach umożliwia dowolną zamianę twarzy w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji. Użytkownik tym samym może "wcielić się" w ulubionego bohatera. - ZAO powstało zapewne dla zabawy i pieniędzy. Deep fake jednak nie jest ani trochę zabawny. Wręcz przeciwnie. To maszyna do tworzenia fake newsów na sterydach - komentuje ekspert. więcej

Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska

Tomasz Dudek zaczął pracę w wydawnictwie Edipresse Polska. Jako head of growth będzie odpowiadał m.in. za wzrosty i optymalizację ruchu internetowego. Ostatnio pracował w Grupie Wirtualna Polska. więcej

Facebook planuje ukrywanie liczby polubień pod postami. Chce zachęcić użytkowników do większej aktywności

Facebook przyznał, że rozważa ukrywanie w swoim serwisie statystyk dotyczących polubień konkretnych wpisów zamieszczanych na platformie. Niebawem ruszą testy tego rozwiązania, wcześniej podobne próby rozpoczęto na Instagramie. Według Facebooka ogólnie dostępny licznik lajków może zniechęcać część użytkowników do zamieszczania większej liczby treści w serwisie. więcej

Google zapłaci w USA 200 mln dolarów grzywny. Kara za wykorzystywanie danych nieletnich użytkowników

Google porozumiał się z amerykańską Federalną Komisją Handlu w sprawie śledztwa związanego z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych nieletnich użytkowników YouTube’a - wynika z nieoficjalnych informacji. Koncern ma zapłacić grzywnę w wysokości od 150 do 200 mln dolarów. więcej

Na Gazeta.pl wraca 17 dziennikarskich formatów, teraz z łatwiejszym dostępem ze strony głównej

Portal Gazeta.pl (Agora) przywrócił po wakacjach redakcyjne cykle, m.in. „Rozmowę na żywo”, „Wywiady Sroczyńskiego”, „Kiedrosport” i „Studio Biznes”.  Na głównej stronie pojawił się też nowy pasek, ułatwiający nawigację po cyklach. więcej

Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave

W pierwszej połowie br. Grupa K2 przy spadku przychodów sprzedażowych o 0,5 proc. do 50,37 mln zł miała 1,57 mln zł straty netto (wobec 512 tys. zł zysku rok wcześniej). Straty EBITDA zanotowały jej spółki zależne K2 i Fabrity. więcej

Michał Kołodziejczyk szefem ,,Przeglądu Sportowego" i Onet Sport, Przemysław Rudzki i Michał Pol odchodzą

Wiosną przyszłego roku nowym redaktorem „Przeglądu Sportowego” i Onet Sport (Ringier Axel Springer) zostanie Michał Kołodziejczyk, przejdzie z Wirtualnej Polski. Obecny szef „PS” Przemysław Rudzki i szef sportu w RASP Michał Pol rozstają się z tymi stanowiskami. więcej

Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube'owy

Po ponad sześciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef segmentu sportowego Michał Pol. - Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Sondaż przedwyborczy: cztery partie w Sejmie, PiS ma 15 pkt proc. więcej niż Koalicja Obywatelska

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się we wrześniu br., Prawo i Sprawiedliwość zdobyłoby w nich 45 procent poparcia, co przełożyłoby się na 246 mandatów i samodzielne rządy. Natomiast Koalicja Obywatelska mogłaby liczyć na 30-procentowe poparcie i 155 mandatów  wynika z sondażu na zlecenie Polska Press Grupy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
MSL Group: wpływy wzrosły o 18 proc., zysk do 3,6 mln zł

W 2018 roku przychody agencji MSL Group wyniosły 32,9 mln zł (wobec 27,87 mln zł w roku poprzednim). Zysk netto w skali roku wzrósł z 2,35 mln zł do 3,56 mln zł. więcej

Małgorzata Olkowicz dyrektor operacyjną w agencji Ministry of creativity

Od września do agencji event marketingu Ministry of creativity dołączyła Małgorzata Olkowicz. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor operacyjnej. więcej

Monday dla MediaMarkt Polska

Agencja Monday nawiązała współpracę z siecią elektromarketów MediaMarkt Polska. więcej

The Icon Agency wprowadzi na rynek nową markę Weekday

The Icon Agency wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną szwedzkiej marki odzieżowej Weekday, która jesienią wejdzie do Polski. więcej

Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback

Agencja Asap&Asap Communication w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę programu lojalnościowego Payback (Loyalty Partner) w social mediach. Wcześniej zajmowała się tym agencja Digital Kingdom. więcej

Agnieszka Krysztofowicz dołącza do Lighthouse

Do działu komunikacji kryzysowej agencji Lighthouse dołączyła Agnieszka Krysztofowicz, która objęła stanowisko senior project managera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Chińska aplikacja ZAO bije rekordy popularności. "Maszyna do tworzenia fake newsów"
Dunkierka z powodzeniem wdrożyła darmowy transport publiczny
Polska i USA ze wspólną deklaracją o bezpieczeństwie sieci 5G. ,,Tylko zaufani i niezawodni dostawcy"
Telewizory 8K z gotową specyfikacją, które modele ją spełniają?
Huawei Mate30 zadebiutuje 19 września. Nie wiadomo czy dostanie system Android
400 zł zwrotu za zakup Samsunga Galaxy S10 i S10+. Ruszyła promocja
GX290 - nowy smartfon Gigaset ze wzmocnioną obudową
 
 
 
GOSPODARKA
 
Dunkierka z powodzeniem wdrożyła darmowy transport publiczny
Marriott International wycofa ze swoich hoteli jednorazowe przybory toaletowe
Porty Lotnicze ostrzegają przed pozostawianiem bagaży i fałszywymi alarmami bombowymi
Polacy mają 76,65 mld zł zaległości. Wielu uważa, że można przestać płacić rachunki
Spółki Piotr i Paweł podpisały porozumienia z bankami w zakresie wierzytelności sanacyjnych
Wszystkie foliówki w sklepach płatne. Skarb Państwa ma zarobić 1,2 mld zł
Andrzej Miron członkiem zarządu i CIO w Nationale-Nederlanden
Wonga wprowadza własny Kodeks Etyki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Stefano Sollima, Pablo Trapero i Janus Metz odpowiadają za serial "ZeroZeroZero"
"Oficer i szpieg" - nowy film Romana Polańskiego (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj