|
|
|
|
|
|
|
Od dzisiaj Platforma CANAL+ zamiast nc+. "Będziemy mogli lepiej wykorzystać siłę i innowacyjność międzynarodowej marki"
We wtorek, 3 września platforma cyfrowa nc+ zmieni nazwę na „Platforma CANAL+”. - Im bardziej spójna marka i bardziej koherentny sposób tworzenia jej, tym jest ona silniejsza - komentuje Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+.
więcej
|
TVP1 nowym liderem w sierpniu po wzroście o 32 proc. Grupa komercyjna należała do Polsatu i TVN
Nowym liderem oglądalności w sierpniu br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat i TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „Zniewolona”, magazyn „Alarm!” oraz koncert „Festiwal muzyki tanecznej w Kielcach”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność ,,Zniewolonej" rosła niemal z tygodnia na tydzień, TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Nowy ukraiński serial „Zniewolona” śledziło 2,54 mln widzów, a TVP1 w paśmie była zdecydowanym liderem w 4+. Widownia kostiumowej produkcji rosła od początku emisji, a w ostatnim tygodniu wyniosła 3,27 mln osób.
więcej
|
,,Gość Wydarzeń" wraca do Polsat News. Fragment rozmowy w Polsacie. ,,Integralna cześć naszego pasma"
Telewizja Polsat podjęła decyzję o wznowieniu emisji programu „Gość Wydarzeń” w Polsat News. Początek rozmowy z gościem danego wydania odbywa się jeszcze na łamach głównego wydania „Wydarzeń”. - „Gość Wydarzeń” to integralna cześć naszego pasma - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Polsat nowym liderem. ,,Zniewolona" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz prognoza pogody TVP1. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel wzmocni sygnał cyfrowej telewizji naziemnej dla mieszkańców Chełma
Firma Emitel, operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej - po tym, jak uzyska odpowiednie zgody administracyjne - ma uruchomić dodatkowe emisje wzmacniające sygnał multipleksów MUX-1, MUX-2 i MUX-3 w Chełmie i okolicach.
więcej
|
Jubileuszowa gala KSW do obejrzenia w PPV, rusza sprzedaż w Cyfrowym Polsacie i Ipli
14 września w Londynie odbędzie się gala KSW 50. Transmitować ją będzie - w systemie pay-per-view - Cyfrowy Polsat i Ipla. Nadawca właśnie uruchomił sprzedaż, dostęp do wydarzenia kosztuje 40 zł.
więcej
|
W Comedy Central powtórki ,,Ucha Prezesa", na razie bez nowych odcinków
16 września Comedy Central (należący do Viacom International Media Networks) zacznie emisję dotychczasowych czterech sezonów serialu „Ucho Prezesa”. Nadawca nie planuje na razie realizacji nowych odcinków.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GetHero ofiarą ataku hakerskiego. Do sieci trafiły umowy z influencerami
Agencja influencer marketingowa GetHero padła ofiarą kradzieży wrażliwych danych. Do sieci trafiły skany umów opiewających na kilkanaście tysięcy złotych, zawartych m.in. z kilkoma markami, Young Multim czy Frizem. Sprawę bada UODO oraz policja.
więcej
|
IKEA zmienia hasło na ,,Czym Tobie się odwdzięczy?", w reklamach nocny krwiopijca (wideo)
Sieć sklepów meblowych IKEA zmienia swój slogan reklamowy z „Niech żyje dom!” na „Czym Tobie się odwdzięczy?”. Nowa kampania towarzyszy promocji dostępnej dla członków Klubu IKEA Family.
więcej
|
Maciej Stuhr pokazuje ,,dekady świeżości" w kampanii Tic Taca (wideo)
Ruszyła promocji z okazji 50-lecia marki drażetek i gum do żucia Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska). Akcji, pod hasłem „Dekady świeżości”, towarzyszy kampania reklamowa z udziałem aktora Macieja Stuhra.
więcej
|
Kamil Grosicki twarzą marki odzieży piłkarskiej Zina
Zina, polski producent odzieży i akcesoriów piłkarskich, podpisał trzyletnią umową z Kamilem Grosickim. Piłkarz będzie promował swoim wizerunkiem linię odzieży streetwear TG 11.
więcej
|
Aldi z nową kampanią i sloganem ,,Raz Aldi, Zawsze Aldi", Sonia Bohosiewicz ambasadorką
Sieć dyskontów Aldi wprowadza nową komunikację startując z ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem „Raz Aldi, Zawsze Aldi”, będącym także nowym sloganem marki. Firma skupia się na markach własnych. Bohaterką reklam została aktorka Sonia Bohosiewicz. Za akcję odpowiadają firmy marketingowe: Scholz&Friends, U2 Media, Booost i The Digitals.
więcej
|
Małgorzata Olkowicz dyrektor operacyjną w agencji Ministry of creativity
Od września do agencji event marketingu Ministry of creativity dołączyła Małgorzata Olkowicz. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor operacyjnej.
więcej
|
Olga Bończyk reklamuje Domodi.pl (wideo)
Od września rozpoczęła się ogólnopolska kampania modowej platformy e-commerce’owej Domodi.pl. Działania przygotowały agencja Dziadek do orzechów oraz OTO Film.
więcej
|
Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut
Feeders Agency wygrała przetarg firmy AmRest na obsługę reklamową marki Pizza Hut.
więcej
|
Marriott International wycofa ze swoich hoteli jednorazowe przybory toaletowe
Międzynarodowa sieć hoteli Marriott International poinformowała, że do grudnia 2020 roku wycofa ze swoich obiektów plastikowe przybory toaletowe jednorazowego użytku.
więcej
|
Porty Lotnicze ostrzegają przed pozostawianiem bagaży i fałszywymi alarmami bombowymi
Wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze, pod hasłem „Fałszywy alarm, prawdziwy problem”. Akcja ma na celu uzmysłowienie odbiorcom, jakim problemem są fałszywe alarmy bombowe oraz jakie kary grożą osobom, które taki alarm wywołają.
więcej
|
Hortex wprowadza soki Zimnotłoczone, reklamy pod hasłem "Prosto z natury" (wideo)
Marka Hortex wprowadza na rynek nowy produkt - soki Zimnotłoczone. W związku z tym rusza kampania reklamowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury". Działania przygotowały Opus B, Mediacom, Dobro Films, Chimney i F11.
więcej
|
Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave
W pierwszej połowie br. Grupa K2 przy spadku przychodów sprzedażowych o 0,5 proc. do 50,37 mln zł miała 1,57 mln zł straty netto (wobec 512 tys. zł zysku rok wcześniej). Straty EBITDA zanotowały jej spółki zależne K2 i Fabrity.
więcej
|
Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne
Yieldbird, firma specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców (należy do Agory), we współpracy z agencją Resolution z Grupy OMD, przeprowadziła kampanię wykorzystującą reklamę audio sprzedawaną w modelu programatycznym. Działania reklamowe dla klienta z segmentu motoryzacyjnego premium były prowadzone na powierzchniach należących do Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
Wszystkie foliówki w sklepach płatne. Skarb Państwa ma zarobić 1,2 mld zł
1 września br. zaczęła obowiązywać znowelizowana tzw. ustawa śmieciowa, która zobowiązuje sklepy do pobierania opłat od klientów za wszystkie torby foliowe, niezależnie od ich grubości. Wyjątkiem są tzw zrywki do pakowania np. warzyw lub pieczywa. Dzięki tym zmianom Skarb Państwa ma zarobić 1,2 mld zł.
więcej
|
Maciej Zieliński z 4Fun Media Group do Warner Music Poland
Maciej Zieliński objął funkcję brand partnerships & new business director w Warner Music Poland. W ostatnim czasie był zatrudniony w 4Fun Media Group.
więcej
|
Ubisoft w reklamie Rainbow Six Siege uczy cierpliwości (wideo)
Ubisoft kampanią pod hasłem "The cemetery" promuje grę Rainbow Six Siege. Zwraca w niej uwagę, że gra ta to nie tylko "strzelanka", ale wymaga przede wszystkim umiejętności, cierpliwość, taktyka i praca zespołowa. Za jej realizację odpowiadają agencje CLM BBDO z Paryża i Proximity BBDO.
więcej
|
,,Let the Song Play" - nowa kampania Spotify dla kierowców
Serwis streamingu treści audio Spotify ruszył z kampanią „Let the Song Play”, której główną grupą docelową są kierowcy samochodów.
więcej
|
Wybory we francuskim Burger Kingu (wideo)
Burger King we Francji rozpoczął akcję wyborów „najbardziej demokratycznego” burgera, którego będzie można kupić za 2 euro. Akcja trwa do 6 października.
więcej
|
400 zł zwrotu za zakup Samsunga Galaxy S10 i S10+. Ruszyła promocja
Od września ruszyła nowa promocja, w ramach której zakup Galaxy S10 i S10+ u autoryzowanych parterów Samsung może być premiowany kwotą 400zł. Środki można odebrać w bankomacie sieci Euronet.
więcej
|
Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"
Z początkiem września rusza kampania Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Pasaż Tesco. Śniadanie na szóstkę”. Twarzą akcji został ambasador Pasaży Tesco, szef kuchni Mateusz Gessler.
więcej
|
Producent słodyczy Solidarność z nową loterią "Złotobranie"
Od września do końca listopada potrwa przygotowana przez Solidarność (markę z portfolio Colian) loteria „Złotobranie”. Nagrodą główną jest złota Toyota Yaris.
więcej
|
Somersby z jesienną edycją konkursu ,,Przymierz się do nagród"
Ruszyła jesienna odsłona konkursu Somersby (Carlsberg Polska) „Przymierz się do nagród”, organizowanego we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Do wygrania ubrania z kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby.
więcej
|
Górnik Zabrze przez kolejne dwa lata współpracuje z Zarys International Group
Zarys International Group będzie przez kolejne dwa lata oficjalnym partnerem medycznym klubu piłkarskiego Górnik Zabrze. Porozumienie obowiązuje do końca czerwca 2021 roku.
więcej
|
Produkty Mlekpolu w programie kulinarnym "Doradca Smaku"
Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie będą lokowane w programie "Doradca Smaku", emitowanym przez TVN.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Pol i Rudzki odchodzą z RASP. Przed przyjęciem Kołodziejczyka ,,Przeglądem Sportowym" kieruje Wołosik
Z Ringier Axel Springer Polska żegnają się szef segmentu sportowego Michał Pol i redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki. Nowym szefem „PS” i Onet Sport od wiosny 2020 roku będzie Michał Kołodziejczyk, a do tego czasu redakcją będzie kierował wicenaczelny Paweł Wołosik. - Myślę, że w ciągu roku liczba wydań „PS” może zostać obniżona do dwóch tygodniowo. Wydawnictwo szykuje się na takie większe zmiany - komentuje Rafał Romaniuk.
więcej
|
Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
Tomasz Dudek zaczął pracę w wydawnictwie Edipresse Polska. Jako head of growth będzie odpowiadał m.in. za wzrosty i optymalizację ruchu internetowego. Ostatnio pracował w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Piotr Dobrowolski po 9 latach odszedł z ,,Super Expressu"
Dziennikarz sportowy Piotr Dobrowolski po 9 latach pracy pożegnał się z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media).
więcej
|
Michał Kołodziejczyk szefem ,,Przeglądu Sportowego" i Onet Sport, Przemysław Rudzki i Michał Pol odchodzą
Wiosną przyszłego roku nowym redaktorem „Przeglądu Sportowego” i Onet Sport (Ringier Axel Springer) zostanie Michał Kołodziejczyk, przejdzie z Wirtualnej Polski. Obecny szef „PS” Przemysław Rudzki i szef sportu w RASP Michał Pol rozstają się z tymi stanowiskami.
więcej
|
|
|
Brand 24 i Michał Sadowski zablokowani na Facebooku i Instagramie. ,,Wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami"
Funkcjonujące na Facebooku i Instagramie konta firmy Brand24 oraz jej prezesa Michała Sadowskiego zostały zablokowane. To konsekwencja prasowej publikacji sugerującej, że Brand24 posługuje się niedozwolonymi metodami pozyskiwania danych do prowadzenia swojego biznesu. - Chcemy zrozumieć powody z których wynika blokada. Zostaliśmy wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, a eksperci wskazują na ryzyko opierania swojego biznesu na partnerstwie z Facebookiem czy Google.
więcej
|
GetHero ofiarą ataku hakerskiego. Do sieci trafiły umowy z influencerami
Agencja influencer marketingowa GetHero padła ofiarą kradzieży wrażliwych danych. Do sieci trafiły skany umów opiewających na kilkanaście tysięcy złotych, zawartych m.in. z kilkoma markami, Young Multim czy Frizem. Sprawę bada UODO oraz policja.
więcej
|
Chińska aplikacja ZAO bije rekordy popularności. "Maszyna do tworzenia fake newsów"
Aplikacja ZAO bijąca rekordy popularności w Chinach umożliwia dowolną zamianę twarzy w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji. Użytkownik tym samym może "wcielić się" w ulubionego bohatera. - ZAO powstało zapewne dla zabawy i pieniędzy. Deep fake jednak nie jest ani trochę zabawny. Wręcz przeciwnie. To maszyna do tworzenia fake newsów na sterydach - komentuje ekspert.
więcej
|
Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
Tomasz Dudek zaczął pracę w wydawnictwie Edipresse Polska. Jako head of growth będzie odpowiadał m.in. za wzrosty i optymalizację ruchu internetowego. Ostatnio pracował w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Facebook planuje ukrywanie liczby polubień pod postami. Chce zachęcić użytkowników do większej aktywności
Facebook przyznał, że rozważa ukrywanie w swoim serwisie statystyk dotyczących polubień konkretnych wpisów zamieszczanych na platformie. Niebawem ruszą testy tego rozwiązania, wcześniej podobne próby rozpoczęto na Instagramie. Według Facebooka ogólnie dostępny licznik lajków może zniechęcać część użytkowników do zamieszczania większej liczby treści w serwisie.
więcej
|
Google zapłaci w USA 200 mln dolarów grzywny. Kara za wykorzystywanie danych nieletnich użytkowników
Google porozumiał się z amerykańską Federalną Komisją Handlu w sprawie śledztwa związanego z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych nieletnich użytkowników YouTube’a - wynika z nieoficjalnych informacji. Koncern ma zapłacić grzywnę w wysokości od 150 do 200 mln dolarów.
więcej
|
Na Gazeta.pl wraca 17 dziennikarskich formatów, teraz z łatwiejszym dostępem ze strony głównej
Portal Gazeta.pl (Agora) przywrócił po wakacjach redakcyjne cykle, m.in. „Rozmowę na żywo”, „Wywiady Sroczyńskiego”, „Kiedrosport” i „Studio Biznes”. Na głównej stronie pojawił się też nowy pasek, ułatwiający nawigację po cyklach.
więcej
|
Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave
W pierwszej połowie br. Grupa K2 przy spadku przychodów sprzedażowych o 0,5 proc. do 50,37 mln zł miała 1,57 mln zł straty netto (wobec 512 tys. zł zysku rok wcześniej). Straty EBITDA zanotowały jej spółki zależne K2 i Fabrity.
więcej
|
Michał Kołodziejczyk szefem ,,Przeglądu Sportowego" i Onet Sport, Przemysław Rudzki i Michał Pol odchodzą
Wiosną przyszłego roku nowym redaktorem „Przeglądu Sportowego” i Onet Sport (Ringier Axel Springer) zostanie Michał Kołodziejczyk, przejdzie z Wirtualnej Polski. Obecny szef „PS” Przemysław Rudzki i szef sportu w RASP Michał Pol rozstają się z tymi stanowiskami.
więcej
|
Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube'owy
Po ponad sześciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef segmentu sportowego Michał Pol. - Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|