|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska uruchamia kanał TVP Wilno
Nowy kanał TVP Wilno, którego emisja zaplanowana jest na Wileńszczyźnie, w rejonach święciańskim, solecznickim i wileńskim rozpocznie emisję 17 września o 17.30. Ma być skierowany do Polaków zainteresowanych polską historią, kulturą i aktualnymi wydarzeniami.
więcej
|
Lewandowski: Media publiczne będą finansowe z budżetu państwa od kolejnej kadencji
Media publiczne w kolejnej kadencji - w razie wygranej PiS - będą finansowe z budżetu państwa - zapowiedział wiceszef Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Lewandowski. Wcześniej do sprawy odnosił się już przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Do tej pory - mimo zapowiedzi - partia rządząca nie zmieniła systemu finansowania TVP, Polskiego Radia i ośrodków regionalnych PR.
więcej
|
W nowym sezonie Teatru Telewizji 14 premier. Wśród hitów ,,Hamlet", ,,Inny świat" i remake ,,Igraszek z diabłem"
W sezonie 2019-2020 Teatr Telewizji TVP przygotował 14 premier, w tym 9 na antenie TVP1, 4 dla TVP Kultura i jedną dla dziecięcego kanału TVP ABC. - To szalenie trudne zadanie, wybrać kilkanaście spektakli z 600 propozycji, które spłynęły - komentuje Ewa Millies-Lacroix, dyrektor Agencji Kreacji Teatru Telewizji Polskiej.
więcej
|
Czabański nie komentuje zarzutów Kowalewskiego wobec TVP. Lichocka: wywiad niewiarygodny, to część kampanii wyborczej
Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański nie odniósł się do twierdzeń Mariusza Kowalewskiego w „Polityce”, jakoby dziennikarzom TVP Info kazano zbierać na niego kompromitujące materiały. - Jest kampania wyborcza i tygodnik Polityka zaangażowany w kampanię opozycji drukuje taki materiał, by dowodzić jak źle dzieje się w mediach publicznych po tym jak zostały one wyrwane z rąk propagandzistów PO-PSL-SLD - komentuje Joanna Lichocka, członkini RMN.
więcej
|
,,Podróże z historią" nie wrócą do TVP, Radosław Kotarski ma koncepcję nowego programu
Youtuber Radosław Kotarski poinformował, że w Telewizji Polskiej nie pojawią się już nowe odcinki jego programu „Podróże z historią”. - Nie czuję woli współpracy ze mną i mimo deklaracji ze strony TVP nie widzę szansy na powodzenie tego projektu w tej stacji. Mamy gotową koncepcję i dokumentację nowego programu, który w luźny sposób będzie przekazywał ciekawe informacje na temat historii, kuchni i obyczajów ludzi, do których na co dzień trudno dotrzeć - zapowiada Kotarski.
więcej
|
Value Media przez kolejny rok będzie mediowo obsługiwać TVP
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii Telewizji Polskiej pokonując w nim Arena Media (Havas Media Group). Zajmie się obsługą budżetu 10 mln zł netto.
więcej
|
TVN startuje z 20. edycją ,,Kuchennych rewolucji". ,,Magda jest nieprzewidywalna, bezpośrednia i nie przebiera w słowach" (wideo)
W czwartek, 5 września TVN rozpocznie emisję 20. edycji „Kuchennych rewolucji”. - Magda Gessler ma duży talent w rozszyfrowywaniu charakterów osób, którym pomaga w programie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Fromowitz, producent cyklu.
więcej
|
Do 36,2 tys. zł za spot wyborczy w Polsacie
Polsat, podobnie jak TVP i TVN umożliwia komitetom wyborczym odpłatną emisję spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 36,2 tys. zł w niedzielnym paśmie wieczornym „Kabaret na żywo”.
więcej
|
1,68 mln widzów debiutu ,,Ninja Warrior", 424 tys. ,,Naszej Klasy"
Pokazany we wtorek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało średnio 1,68 mln widzów. Z kolei debiut „Naszej Klasy” w telewizyjnej Czwórce zainteresował 424 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reklama telewizyjna w sierpniu wzrosła o 7 proc., znacznie większe wpływy TVP1 i TVP2
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Telewizja Polska utworzyła biuro dystrybucji, kieruje nim Marcin Klepacki
Marcin Klepacki został szefem nowo utworzonego biura dystrybucji Telewizji Polskiej. Będzie zajmował się dystrybuowaniem kontentu wyprodukowanego przez TVP. To początek wprowadzania zmian w strukturze publicznej telewizji.
więcej
|
Były wiceszef publicystyki TAI: kazano nam zbierać haki na Czabańskiego, Lisa i Nielsen. TVP zaprzecza i zapowiada pozwy
Mariusz Kowalewski, były wiceszef redakcji publicystyki i reportażu w TAI w wywiadzie dla „Polityki” opowiada m.in. o stosunkach panujących w publicznej telewizji oraz „szukaniu haków” na zlecenie prezesa TVP i dyrekcji TAI. - Na wszystko mam potwierdzenia - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Telewizja publiczna zaprzecza tezom tekstu i zapowiada pozwy.
więcej
|
Mecwaldowski, Musiał i Bobek w obsadzie drugiej serii ,,Ultravioletu"
Do obsady drugiego sezonu serialu „Ultraviolet” dołączyli trzej nowi aktorzy: Maciej Musiał, Wojciech Mecwaldowski i Filip Bobek. Emisja serialu - od 2 października w AXN.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewandowski: Media publiczne będą finansowe z budżetu państwa od kolejnej kadencji
Media publiczne w kolejnej kadencji - w razie wygranej PiS - będą finansowe z budżetu państwa - zapowiedział wiceszef Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Lewandowski. Wcześniej do sprawy odnosił się już przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Do tej pory - mimo zapowiedzi - partia rządząca nie zmieniła systemu finansowania TVP, Polskiego Radia i ośrodków regionalnych PR.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: VOX FM i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Value Media przez kolejny rok będzie mediowo obsługiwać TVP
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii Telewizji Polskiej pokonując w nim Arena Media (Havas Media Group). Zajmie się obsługą budżetu 10 mln zł netto.
więcej
|
Żywiec Zdrój w akcji #DoŻółtegoKosza uczy segregacji plastiku (wideo)
Wystartowała kampania edukacyjna Żywiec Zdrój Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze #DoŻółtegoKosza, mająca na celu podniesienie świadomości społecznej w zakresie właściwej segregacji i recyklingu plastiku. W ramach 11. edycji programu „Po stronie natury” Żywiec Zdrój(Grupa Danone) zmienił warszawskie słupy reklamowe w żółte kosze do segregacji. W akcję zaangażował się vloger Krzysztof Gonciarz.
więcej
|
Agencja Brasil przy spadku wpływów o 22 proc. wyszła na plus
Wpływy sprzedażowe agencji reklamowej Brasil były na koniec 2018 roku niższe od tych osiągniętych w 2017 roku o 22 proc. Zmalały też - o 34 proc. - koszty działalności operacyjnej. Agencji udało się odrobić ponad 0,5 mln zł straty z 2017 roku i zamknąć ub.r. zyskiem w kwocie blisko 600 tys. zł.
więcej
|
Do 36,2 tys. zł za spot wyborczy w Polsacie
Polsat, podobnie jak TVP i TVN umożliwia komitetom wyborczym odpłatną emisję spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 36,2 tys. zł w niedzielnym paśmie wieczornym „Kabaret na żywo”.
więcej
|
Reklama telewizyjna w sierpniu wzrosła o 7 proc., znacznie większe wpływy TVP1 i TVP2
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Smyk z kampanią "Back To School" (wideo)
Sieć sklepów Smyk ruszyła z jesienną kampanią reklamową, przygotowaną przez GonnaBe i M5 Film.
więcej
|
Unique One organizuje dla Nestlé Polska loterię w sklepach Kaufland
„Wybierz Nestlé. Wybierz nagrodę” - to hasło loterii Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję Unique One.
więcej
|
Kontrowersje wokół reklamy Diora z Johnnym Deppem. Marka oskarżana o rasizm
Marka Dior mierzy się z oskarżeniami o rasizm w związku z najnowszą kampanią reklamową perfum Sauvage. Chodzi o spot, w którym Johnny Depp nawiązuje do kultury rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej.
więcej
|
Zabawki Schleich "Napędzane wyobraźnią!" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa marki zabawek Schleich, którą wyprodukował dom produkcyjny Szut Szut Studio. Kreacją zajęła się agencja Huta19 im. Joachima Fersengelda.
więcej
|
Startuje urodzinowa loteria Payback
Z okazji 10. urodzin marki programu bonusowego Payback wystartowała urodzinowa loteria. Wspiera ją kampania reklamowa, która została przygotowana przez agencję Kalicińscy.com.
więcej
|
PepsiCo wprowadza na rynek kombuchę o nazwie KeVita
W wybranych sklepach w Warszawie pojawił się nowy produkt od koncernu PepsiCo - KeVita. Jest to kombucha, czyli napój powstały na drodze fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów.
więcej
|
Bony na zakupy do Biedronki za doładowania konta w Plusie
„Zakupy w Biedronce od Plusa” to nowa promocja dla użytkowników usług prepaid, w której za doładowanie konta za pośrednictwem kanału bankowo-internetowego kwotą co najmniej 20 zł można otrzymać 10 zł na zakupy w sklepach Biedronka.
więcej
|
CBA zatrzymało byłego prezesa Orlenu i pracowników agencji eventowej, zarzuty niegospodarności
Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało byłego prezesa Orlenu Jacka K. oraz pięć osób z branży marketingowej, m.in. właściciela i członków zarządu obsługującej firmę agencji eventowej. Postawiono im zarzuty związane z korupcją przy organizacji imprez masowych i kampanii reklamowych.
więcej
|
PiS zaczyna akcję ,,cysterny wstydu PO-PSL". Morawiecki: dziecko traciło 500+ co 22 sekundy
W nowym etapie kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości, pod hasłem „Cysterny wstydu PO-PSL”, po kraju będą jeździć cysterny zarzucające rządowi PO-PSL, że dopuścił do dużych strat podatkowych, przez które niemożliwe były obecne programy społeczne. Politycy partii rządzącej zapewnili, że samochody wynajęto od prywatnej firmy, a nie Orlenu.
więcej
|
Obsessive klientem OX Media
Obsessive - marka produkującą bieliznę - dołączyła do grona klientów agencji OX Media.
więcej
|
Do Polski wraca konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
Otwarty konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki wraca do Polski. Do 30 września można przesyłać zdjęcia, które zbudują największy zbiór fotografii prezentujący polskie dziedzictwo materialne.
więcej
|
Up&More ma nowego klienta z branży stomatologicznej
Agencja Up&More zajmie się promocją w internecie produktu z sektora stomatologicznego - salistat SGL03 (z portfolio Nutropharma).
więcej
|
Złota Wiśnia Solidarności w nowych opakowaniach
Czekoladowe praliny Złota Wiśnia marki Solidarność (Colian) mają nowy wygląd opakowań. Za projekt odpowiada Opus B Brand Design.
więcej
|
Telemetria Polska nowym sposobem badania konsumpcji mediów? (promocja)
Dzięki nowym technologiom granice pomiędzy poszczególnymi mediami zacierają się. Telewizja działa nie tylko jako medium linearne, ale też w segmencie online - przekonywali w Krynicy uczestnicy panelu "Nowe technologie - nowe wyzwania". Według nich stanowi to wyzwanie dla skutecznego pomiaru mediów na polskim rynku. Rozwiązaniem ma być przygotowany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji projekt Telemetria Polska.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie" z największymi spadkami. Na czele ,,Fakt"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Angory": wpływy 13,5 proc. w górę, 593 tys. zł straty wskutek odpisu dot. Ruchu
Wydawnictwo Westa Druk, wydawca tygodnika „Angora”, w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 13,5 proc. do 41,4 mln zł. Natomiast jego wynik netto zmalał z 1,13 mln zł zysku do 592,7 tys. zł straty, głównie wskutek 4,62 mln zł kosztów aktualizacji należności od Ruchu.
więcej
|
Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media
Katarzyna Cegiełka została dyrektorem sprzedaży w ZPR Media. Będzie odpowiadała w spółce za komercjalizację jej oferty.
więcej
|
Tomasz Jarosz szefem redakcji zagranicznej PAP, Robert Szulc wiceszefem
Od września br. redaktorem naczelnym redakcji zagranicznej Polskiej Agencji Prasowej został Tomasz Jarosz. Z kolei Robert Szulc przejął obowiązki wicenaczelnego tego działu.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" co środę z ,,Plusem Minusem na wybory"
W „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) pojawił się nowy cotygodniowy dodatek „Plus Minus na wybory”. Będzie ukazywał się w środy do wyborów parlamentarnych.
więcej
|
|
|
Szef kancelarii premiera: nie pracujemy nad podatkiem cyfrowym, zajmowała się tym Komisja Europejska
Michał Dworczyk, szef kancelarii premiera Mateusza Morawieckiego, stwierdził, że rząd nie prowadzi obecnie prac nad podatkiem od niektórych usług cyfrowych. W poniedziałek zasugerował to wicepremier USA Mike Pence.
więcej
|
Marta Korycka i Justyna Bryczkowska prowadzącymi ,,POPkulturę" na Gazeta.pl
W czwartek 5 września na portalu Gazeta.pl (Agora) zadebiutuje nowy format wideo „POPkultura”. Jego autorkami są Marta Korycka i Justyna Bryczkowska, dziennikarki działu Kultura Gazeta.pl.
więcej
|
UOKiK ostrzega przed firmami obiecującymi zarobki za oglądanie reklam. ,,To mogą być piramidy"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie dotyczące firm Omega, Hybryd Cykler, Alternet&AdBlast i Team-Coin. - Podejrzewamy, że kolejne nieuczciwe firmy mogły stworzyć systemy typu piramida i wyłudzać pieniądze pod pretekstem zarabiania na oglądaniu reklam - uzasadnia prezes UOKiK-u Marek Niechciał.
więcej
|
TikTok wysyła wydawcom newsletter z wiodącymi hasztagami. Chce przyciągnąć do siebie media
Chińska platforma społecznościowa TikTok zaczęła wysyłać do wybranych wydawców regularny newsletter, w którym informuje o aktualnie najpopularniejszych hasztagach pojawiających się na platformie. Dzięki temu media mogą publikować w serwisie materiały, które mają szansę trafić do dużej grupy odbiorców. Nowa forma komunikacji ma przyciągnąć do TikToka wydawców i zwiększyć ich zaangażowanie na platformie.
więcej
|
Business Insider Polska z autorską listą "People Transforming Business"
Portal Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) ogłosił autorską listę "People Transforming Business" – osób ze świata biznesu i innowacji, którzy zmieniają świat.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|