|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem oglądalności w wakacje, duży wzrost TVP1 i TVP2. Hitem ,,Zniewolona"
Liderem oglądalności w wakacje br. był Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial TVP1 „Zniewolona”, interwencyjny magazyn TVP1 „Alarm!” oraz dziennik TVN „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gdańsk zarzuca TVP bezprawne emitowanie swojej reklamy. Wiceszef publicystyki w TVP Info: spot wcześniej udostępniono
TVP Info wyemitowało spot reklamowy Miasta Gdańsk, którego prezentacja była zaplanowana na październik br. Miasto pyta, skąd nadawca wziął film, grozi krokami prawnymi i nawołuje do zaprzestania emisji. Autor materiału w TVP odpowiada, że spot pobrano z oficjalnej strony producenta, skąd wkrótce potem miał zniknąć.
więcej
|
1,9 mln zł z dziesiątego charytatywnego balu Fundacji TVN
Podczas dziesiątej edycji organizowanego przez Fundację TVN Balu Nocy Letniej zabrano 1,915 mln zł. - Jestem szczerze wzruszona postawą gości balu, co roku dają od siebie coraz więcej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kolenda-Zaleska, prezes Fundacja TVN „Nie jesteś sam”.
więcej
|
Telewizja Republika chce uruchomić studio w Waszyngtonie
W 2018 roku główni akcjonariusze Telewizji Republika utworzyli nową spółkę Poland Daily SA, która ma rozwijać ofertę programową w języku angielskim. Obecnie kanał nadaje pasmo Poland Daily, ale to nie koniec planów. Trwają prace nad uruchomieniem studia w Waszyngtonie - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ulubieniec rodziny UPCeusz w reklamach UPC Polska od K2 (wideo)
W nowej kampanii reklamowej UPC Polska wprowadza brand hero - UPCeusza, która ma symbolizować od teraz markę oraz usługi UPC. Kreacją reklam zajęła się agencja K2, która po wygranym przetargu przejęła od Opus B obsługę UPC.
więcej
|
,,Internet idealny w każdym wymiarze" w promocji Multimedia Polska
Multimedia Polska uruchomiła promocję pod hasłem „Internet idealny w każdym wymiarze”. Każdy klient, który z niej skorzysta, otrzyma m.in. bezpłatne wsparcie indywidualnego doradcy technicznego.
więcej
|
Fokus TV: ,,Patrol Tatry" i ,,Rolnicy. Podlasie" nowymi serialami, wracają ,,Misja Skarb", ,,Elektryczni" i OSP. Na ratunek"
Dwa zupełnie nowe seriale i trzy kontynuacje przygotowała w jesiennej ramówce telewizja Fokus TV. Na antenę wraca „Misja Skarb”, „Elektryczni” i OSP. Na ratunek”. Nowościami są „Patrol Tatry” i „Rolnicy. Podlasie”.
więcej
|
,,39 i pół tygodnia" startuje w TVN. ,,Przed laty był to bardzo lubiany i popularny serial" (wideo)
W niedzielę, 8 września TVN rozpocznie emisję serialu „39 i pół tygodnia” będącego reaktywacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat. - W pewnym sensie jest to kontynuacja tego serialu, ale traktujemy go jako nowy projekt - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Pawlak, producent cyklu.
więcej
|
,,MasterChef 8" od 8 września w TVN. ,,Polacy wciąż kochają formaty kulinarne" (wideo)
Od 8 września w niedziele o godz. 20.00 TVN będzie emitować ósmą edycję reality-show „MasterChef”. - Choć jesteśmy na antenie TVN od 2012 roku, wciąż nie brakuje nam świeżego spojrzenia i nowych pomysłów na konkurencje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu.
więcej
|
Nowe programy ,,Wszystko gra" oraz ,,Nowa gra+" jesienią w Polsat Games
W jesiennej ramówce Polsat Games pokaże dwa nowe programy „Wszystko gra” oraz „Nowa gra+”. Widzowie zobaczą także kontynuacje „Faux Paux”, „Po lekcjach” oraz „Rock w grach”, a także relacje z MŚ i ME League of Legends czy Ultraligi w EU Masters.
więcej
|
Szesnastu uczestników w ,,Big Brother 2". Program rusza 13 września
W programie „Big Brothera 2” wystąpi szesnastu uczestników. Ostatni z nich zostanie wybrany przez widzów spośród trzech kandydatów, którzy właśnie zostali ogłoszeni.
więcej
|
Hotele w Dublinie nie zgodziły się na występ Wojciecha Cejrowskiego, odbył się mimo protestów LGBT
Po protestach społeczności LGBT dwa hotele w Dublinie odwołały spotkanie autora książek i programów podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego z fanami. Spotkanie się jednak odbyło, organizatorzy zdołali znaleźć inne miejsce. - Jak ja się tęczy brzydzę, no chorobę taką mam, to chcą mi występy odwoływać - skomentował Cejrowski.
więcej
|
Kidawa-Błońska ogłasza program KO: likwidacja abonamentu rtv i RMN, darmowy internet dla młodych i głosowanie przez sieć
Małgorzata Kidawa-Błońska podczas konwencji Koalicji Obywatelskiej ogłosiła założenia programowe na wybory parlamentarne. Najważniejsze postulaty dotyczące mediów to likwidacja abonamentu radiowo-telewizyjnego i Rady Mediów Narodowych, naprawa mediów publicznych, darmowy internet dla osób do 24. roku życia oraz głosowanie przez sieć w wyborach. Hasło główne ugrupowania brzmi: „Jutro może być lepsze”.
więcej
|
,,Mam talent! 12" w TVN. ,,Siłą talent-show od zawsze były emocje" (wideo)
Od 7 września w soboty o godz. 20.00 TVN będzie emitować 12. edycję „Mam talent!”. - Od dwunastu lat w programie pokazujemy talenty i antytalenty. Ludzi z pasją, szlifujących wytrwale swoje umiejętności, perfekcjonistów i szaleńców - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szałańska, producentka cyklu.
więcej
|
PO zawiesza bojkot TVP. Schetyna: musimy dać sobie równe szanse w kampanii
Zarząd krajowy Platformy Obywatelskiej zdecydował, żeby zawiesić bojkot programów publicystycznych Telewizji Polskiej - poinformował szef partii Grzegorz Schetyna. - Będziemy tam po to, żeby dawać świadectwo prawdzie, i żeby nie pozwalać na posługiwanie się kłamstwem - zapowiedział.
więcej
|
Siódmy sezon ,,Kabaret na żywo" od 8 września w Polsacie. Emisja w nowym paśmie (wideo)
Od 8 września w niedzielne wieczory Polsat będzie emitować siódmą edycję widowiska „Kabaret na żywo”. Program względem poprzednich sezonów będzie emitowany o godzinę wcześniej.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po niemal 25 latach "Klub Ludzi Ciekawych Wszystkiego" znika z Dwójki. Hanna Maria Giza pisze list do prezesa Polskiego Radia
W propozycji ramówki na jesień w Programie II Polskiego Radia nie ma audycji "Klub ludzi ciekawych wszystkiego", którego gospodynią od 1995 roku jest Hanna Maria Giza. Dziennikarka i reżyserka słuchowisk teatralnych napisała w tej sprawie list do prezesa rozgłośni Andrzeja Rogoyskiego. - Nikt mnie o tym nie poinformował. Ani dyrekcja, ani kierownicy Redakcji Publicystyki nie zdobyli się na to, aby zaprosić mnie na spotkanie i poinformować o swojej decyzji - mówi dziennikarka portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Nakręceni..." i "Aria czy barbaria?" w Polskim Radio 24
Na antenie Polskiego Radia 24 pojawiają się dwa nowe magazyny kulturalne. Będzie to audycja "Aria czy barbaria?", którą poprowadzi Magdalena Piejko oraz "Nakręceni - magazyn premier filmowych" Piotra Goćka i Łukasza Adamskiego.
więcej
|
|
Tomasz Figura i Marcin Grabowski ekspertami KRRiT przy projekcie Telemetria Polska
Ekspertami KRRiT przy realizacji projektu Telemetrii Polska - jednoźródłowego badania radia, internetu oraz telewizji zostali Tomasz Figura oraz Marcin Grabowski.
więcej
|
|
RMF FM z cyklem debat wyborczych "Po prostu Polska"
Od 9 września br. na antenie RMF FM (Grupa RMF FM) ruszy cykl debat wyborczych "Po prostu Polska". Gospodarzami audycji będą Marcin Zaborski i Patryk Michalski z RMF FM oraz dziennikarze "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) i portalu Interia.pl.
więcej
|
|
Tok FM przed wyborami: cykl spotkań z kandydatami w różnych miastach, audycje i podcasty
Radio Tok FM wyemituje przed wyborami parlamentarnymi 17 debat, w tym 8 z publicznością w różnych miastach, pod hasłem „Usłysz swojego posła”. Poprowadzą je Karolina Lewicka i Agata Kowalska. To tylko część przedwyborczych audycji stacji.
więcej
|
|
ASZdziennik i Pan Pielęgniarka w weekendy na antenie Radia Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) zaczęła współpracę z ASZdziennikiem. Marta Nowak z tego serwisu od 7 września prezentuje na antenie weekendowe komentarze.
więcej
|
|
Prezes Polskiego Radia: w przyszłym roku więcej miast i rozwój trasy koncertowej "Lato z Radiem"
- Zapewne pójdziemy w stronę większej liczby miast, rozwiniemy trasę koncertową, wzbogacimy trasę reporterską, która w tym roku bardzo dobrze zdała egzamin - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Rogoyski, prezes Polskiego Radia pytany o plany rozwoju "Lato z Radiem".
więcej
|
|
,,Muzyczna podróż po Polsce" znika z Jedynki, Adam Strug nie zgodził się na zmianę pasma z 11:45 na 5:30
W radiowej Jedynce nie będzie już emitowana audycja „Muzyczna podróż po Polsce”. Jej autor Adam Strug nie zgodził się na zmianę godziny emisji z 11:45 na 5:30.
więcej
|
|
|
|
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
W minionym półroczu wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 4,7 mld zł, o 1,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki wzrosły jedynie w internecie i kinach, natomiast w telewizji zmalały o 1,8 proc., a w radiu o 1,3 proc. - szacuje Starcom.
więcej
|
Kaufland z hitem muzyki dance w nowej kampanii ,,Sobota Superłup!" (wideo)
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Sobota Superłup!”. To pierwszy z elementów nowej platformy komunikacji tego detalisty. Działania reklamowe przygotowała agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
Mediacap: po przejęciu LifeTube'a: wpływy 47 proc. w górę, 2,9 mln zł zysku EBITDA
Według szacunkowych danych holding marketingowo-badawczy Mediacap w drugim kwartale br. zanotował ok. 31 mln zł przychodów sprzedażowych (47 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,9 mln zł zysku EBITDA.
więcej
|
Ulubieniec rodziny UPCeusz w reklamach UPC Polska od K2 (wideo)
W nowej kampanii reklamowej UPC Polska wprowadza brand hero - UPCeusza, która ma symbolizować od teraz markę oraz usługi UPC. Kreacją reklam zajęła się agencja K2, która po wygranym przetargu przejęła od Opus B obsługę UPC.
więcej
|
Zbigniew Boniek reklamuje Biznes Box Pro w Play (wideo)
W kampanii reklamującej ofertę Biznes Box Pro wprowadzoną właśnie przez sieć Play występuje Zbigniew Boniek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Plej, MediaCom Warszawa oraz MSL.
więcej
|
Coca-Cola sponsorem Euro 2020
Koncern Coca-Cola podpisał nową umową z UEFA obejmującą sponsoring przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2020 - będzie oficjalnym sponsorem turnieju.
więcej
|
Ruszyła kampania ,,A Ty, co ułożysz z Cheetos?"
Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów. Za realizację odpowiadają VMLY&R oraz Media Direction OMD.
więcej
|
Maskotki ekipy Małego Głoda w wygrania w loterii Danio
Wystartowała loteria Wielkie rozDanio, która potrwa do 31 października. Co 2 minuty do wygrania maskotki członków ekipy Małego Głoda.
więcej
|
Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny w ,,365 Dni Testów Renault" (wideo)
Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny już trzeci raz wystąpią w kampanii dla marki Renault. Tym razem w roli testerów akcji 365 Dni Testów Renault. Akcję przygotowały agencje Publicis, Publicis DWL i OMD.
więcej
|
Psie ,,Love Story" w reklamie IKEA (wideo)
Grecki oddział sklepów IKEA rozpoczął emisję nowego spotu reklamowego „Love story”. Prezentuje w nim swoją ofertę opowiadając historię psiej miłości i tęsknoty. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy.
więcej
|
Timberland posadzi 50 mln drzew, a ubrania ma produkować z ekologicznej bawełny
Marka odzieżowa Timberland rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Nature nieeds heroes”. Chce nią wywołać dyskusję wokół długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju i umocnić pozycję wśród swoich klientów. W jej ramach zadeklarowała, że do 2025 roku zasadzi na świecie 50 mln drzew.
więcej
|
Francuski Havas przejmuje lokalną agencję Buzzman
Havas Group kupuje 51 proc. akcji francuskiej agencji kreatywnej Buzzman. W ciągu pięciu kolejnych lat może wykupić pozostałą część udziałów.
więcej
|
Ruszyła outdoorowa kampania Hyundaia KONA Electric
Na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania samochodu Hyundai KONA Electric. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Opus B i Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Kino Atlantic pokazuje, jak działają organizacje społeczne
Pod hasłem „Organizacje społeczne. To działa!” w Kinie Atlantic trwa kampania przybliżająca zasady działania różnych organizacji społecznych. Kino wspiera w ten sposób rozwój społecznej tkanki miasta, a także budowę szeroko rozumianej lokalnej perspektywy.
więcej
|
Maffashion i Żabson twarzami gry adidasa
Adidas promuje nowy model butów Ozweego specjalną grą w salonach Sizeer. Twarzami akcji są blogerka modowa Maffashion i raper Żabson. Aktywację przygotowała agencja The Digitals.
więcej
|
Jakub Blank w rosterze reżyserskim Papaya Films
Do grona reżyserów reprezentowanych przez Papaya Films dołączył Jakub Blank.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora planuje dobrą końcówkę roku w segmencie kinowym. Mocnymi punktami biografia Zenka Martyniuka i ostatni film Piotra Staraka
Jeszcze w tym roku Agora spodziewa się sporych zysków w kinach, w związku z kilkoma ważnymi premierami filmowymi - informuje członek zarządu spółki, Tomasz Jagiełło. Grupa zamierza też w ciągu ostatniego kwartału otworzyć pięć do sześciu restauracji w swoich kinach.
więcej
|
Prokurator Generalny złożył skargę nadzwyczajną na wyrok skazujący Wojciecha Biedronia ws. sędziego Łączewskiego
Prokurator generalny Zbigniew Ziobro wniósł skargę nadzwyczajną w sprawie wyroku na dziennikarza Wojciecha Biedronia, skazanego prawomocnie na grzywnę za pomówienie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Wyrok w tej sprawie zapadł w lutym br.
więcej
|
Agora ze wzrostem wpływów o 8 proc. i 10 mln zł straty. Więcej z Heliosa, AMS i ,,GW", koszty zamknięcia drukarni
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Agora zanotowała wzrost przychodów o 7,8 proc. do 578,2 mln zł oraz 10 mln zł straty netto (wobec 9,9 mln zł zysku przed rokiem). Mocno zwiększyły się wpływy z kin Helios i grupy AMS, a koszty obciążyło zamknięcie dwóch drukarni.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" z serwisem dla małych i średnich firm, redaktorami Artur Osiecki i Jeremi Jędrzejkowski
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomił serwis dla menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw. Witrynę redagują Artur Osiecki i Jeremi Jędrzejkowski.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Siódemka nominowanych do Nagrody Nike 2019
Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej Nagrody Literackiej Nike. O wyróżnienie powalczą cztery powieści, dwie książki reporterskie i jedna biografia.
więcej
|
|
|
Koalicja Obywatelska wydaje na reklamy na Facebooku więcej niż PiS. ,,Będzie dużo ostrzej niż w eurowyborach"
W mediach społecznościowych ruszyła kampania wyborcza do sejmu i senatu. Od 30 sierpnia do 5 września 2019 roku Koalicja Obywatelska wydała na reklamy polityczne na Facebooku ponad 68 tys. złotych, Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość mniej - z górą 17 tys. Ale to dopiero początek, bo podczas eurowyborów na Facebooku na reklamy wydano łącznie prawie 1,7 mln złotych. - Jesienna kampania w social media będzie ostrzejsza niż poprzednia. Oficjalne reklamy to wierzchołek góry lodowej, będą siatki trolli i podejrzane zabiegi socjotechniczne. Na działania na Facebooku czy w Google partie polityczne mogą wydać w sumie dwukrotnie więcej niż podczas wyborów do Parlamentu Europejskiego - oceniają dla Wirtualnemedia.pl socjolodzy i eksperci mediów społecznościowych.
więcej
|
YouTube wyda 100 mln dolarów na treści dla dzieci. Nie będzie reklam przy filmach dla najmłodszych
YouTube zapowiedział zmiany w swojej polityce dotyczącej najmłodszych użytkowników platformy. Serwis zamierza drastycznie ograniczyć ilość danych zbieranych o widzach filmów przeznaczonych dla dzieci, pod takimi materiałami nie będzie też możliwości zamieszczania komentarzy. Dodatkowo w ciągu najbliższych trzech lat YouTube przeznaczy 100 mln dolarów na produkcję oryginalnych, wysokiej jakości treści kierowanych do najmłodszych.
więcej
|
Facebook i Microsoft chcą skutecznie walczyć z deepfake'ami. 10 mln dolarów na nowe narzędzia
Facebook, Microsoft oraz kilka uczelni powołali inicjatywę o nazwie Deepfake Detection Challenge (DFDC). Partnerzy projektu chcą wspomagać tworzenie nowych narzędzi ułatwiający wykrywanie deepfake’ów, czyli zmanipulowanych filmów wideo, zdjęć i nagrań dźwiękowych. Na potrzeby inicjatywy Facebook zamierza przeznaczyć kwotę 10 mln dolarów.
więcej
|
5,4 mld dolarów przychodów amerykańskiej branży muzycznej. 80 procent ze streamingu audio
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2019 roku przychody przemysłu muzycznego w USA wyniosły 5,4 mld dolarów - wynika z danych Recording Industry Association of America. 80 procent półrocznych wpływów branży pochodziło z muzycznych platform streamingowych, rok do roku wzrosły one o 26 procent.
więcej
|
Właściciel Sotrendera ze wzrostem przychodów, 94 tys. zł straty
Firma Smart Net Research & Solutions, oferująca platformę Sotrender do analityki komunikacji w mediach społecznościowych, zanotowała w 2018 r. wzrost wpływów o 11,8 proc. do 3,36 mln zł. Strata netto wyniosła zaś 94,7 tys. zł.
więcej
|
Były szef CBS News doradcą w Spotify. Będzie wspierał rozwój podcastów
David Rhodes, były szef stacji CBS News zawarł umowę z serwisem Spotify. Jako konsultant platformy ma wspierać i nadzorować rozwój segmentu podcastów, szczególnie tych dotyczących bieżących wydarzeń.
więcej
|
Facebook usuwa hasło o tym, że zawsze będzie darmowy. Nadchodzi płatna wersja serwisu?
Bez większego rozgłosu Facebook usunął ze swojej strony rejestracyjnej hasło reklamowe zapowiadające, że serwis będzie zawsze dostępny za darmo. Zamiast tego pojawił się slogan odnoszący się do sprawnego działania platformy. Facebook nie wyjaśnia przyczyn wprowadzonej zmiany, może być ona wstępem do wprowadzenia w serwisie płatnych kont pozbawionych reklam.
więcej
|
TVN24.pl dominuje, zyskał TVN24BiS.pl - traci TelewizjaRepublika.pl (portale stacji informacyjnych)
TVN24 ma zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy wśród telewizyjnych kanałów informacyjnych. W skali miesiąca duży wzrost odwiedzalności osiągnął TVN24BiS.pl, a spory spadek - TelewizjaRepublika.pl.
więcej
|
10 filmów Netfliksa trafi najpierw do kin
Netflix zapowiedział, że co najmniej 10 jego oryginalnych filmów trafi w pierwszej kolejności do kin, a kilka tygodni później na platformę. Taki model dystrybucji wymuszają głównie wymogi organizatorów festiwali filmowych.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agencja 24/7 Comumnication przy spadku wpływów o 22 proc. zwiększyła zysk
Agencja 24/7 Comumnication w 2018 roku odnotowała 16,2 mln zł przychodów wobec 20,7 mln zł w roku 2017. Zysk w skali roku wzrósł z 70,5 tys. zł do 329,7 tys. zł.
więcej
|
NIK: polska kultura promowana za granicą bez planu, instytucje nie współpracują
Promocja polskiej kultury za granicą wciąż nie jest prowadzona spójny, przemyślanie i konsekwentnie. Odbywa się głównie przez pojedyncze programy, okazjonalne koncerty, wystawy, seanse filmowe czy przedstawienia teatralne. Brakuje koordynacji działań i współpracy między poszczególnymi instytucjami - to główne wnioski z kontroli NIK.
więcej
|
Szef TVP3 Opole zarzuca działaczowi Razem kradzież w siedzibie stacji. ,,Doszło do pomyłki, z torby nic nie zginęło"
Mateusz Magdziarz, dyrektor TVP3 Opole, zarzucił Michałowi Pytlikowi, regionalnemu rzecznikowi prasowemu partii Razem, że goszcząc w stacji, zabrał torbę reportera. - Sytuacja została wyjaśniona po paru chwilach. Doszło do pomyłki, właściciel torby został przeze mnie przeproszony, z torby nic nie zginęło - tłumaczy Pytlik.
więcej
|
Dampai klientem agencji Blame Us
Marka modowa Dampai z początkiem września dołączyła do grona klientów agencji Blame Us.
więcej
|
|
|