|
|
|
|
|
|
|
Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja" będzie można zobaczyć w listopadzie. Premiera w Player.pl
Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja" z Magdaleną Cielecką w roli głównej - na podstawie powieści Remigiusza Mroza - będzie mieć swoją premierę w Player.pl (TVN Discovery Polska) w listopadzie br. Ruszyły już zdjęcia do produkcji, za reżyserię odpowiada Łukasz Palkowski.
więcej
|
Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Zyskują na tym serwisy VoD
Aż 53 proc. widzów telewizji odczuwa irytację z powodu obecności reklam - pokazują badania agencji Wavemaker. Korzystają na tym płatne serwisy wideo - ze względu na brak reklam wybiera je 47 proc. klientów.
więcej
|
1,74 mln widzów debiutu ,,39 i pół tygodnia", ,,Gra Muzyka" z 440 tys. TVP1 nowym liderem tygodnia, duży wzrost TVN
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek serialu „39 i pół tygodnia” oglądało średnio 1,74 mln widzów. Z kolei debiut „Gra Muzyka” w Telewizji Puls dzień wcześniej zainteresował 440 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Słowenia-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat.
więcej
|
TVP przenosi emisję nowego serialu ,,Lepsza połowa" na wiosnę 2020 roku
Telewizja Polska podjęła decyzję o przeniesieniu emisji nowego serialu „Lepsza połowa” na wiosnę 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja miała być pokazywana w jesiennej ramówce tego roku.
więcej
|
Toya z nowymi pakietami internetu. Prędkość do 1 Gb/s
Toya wprowadza do sprzedaży nowe pakiety internetu, w których zaczyna oferować przepływności do 1 Gb/s.
więcej
|
Programy Petersburskiego i Wakulińskiego nowościami TVP3 Warszawa
W jesiennej ramówce TVP3 Warszawa widzowie zobaczą trzy nowe formaty: „Gra Warszawa”, „Ludzie z Mazowsza” i „Antykwariat”, premierowe sezony programów kulturalno-społecznych oraz specjalne magazyny przedwyborcze.
więcej
|
Widzowie chcą od telewizji wszystkich odcinków seriali naraz. Najwięcej zwolenników wśród użytkowników Netfliksa
Pomad połowa użytkowników telewizji w Stanach Zjednoczonych chce aby nadawcy udostępniali od razu wszystkie odcinki emitowanych przez siebie seriali - wynika z badań firmy Civic Science. Wśród zwolenników takiego rozwiązania przeważają widzowie w młodszym wieku oraz użytkownicy serwisów VOD, w szczególności platformy Netflix.
więcej
|
TVP Seriale liderem oglądalności. Comedy Central Family zyskał najwięcej
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 nowym liderem, duży wzrost TVN. Powtórka ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Słowenia-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości" jesienią w Eska TV. Aleksandra Ciupa nową prowadzącą
W jesiennej ramówce Eska TV pokazuje nowe odcinki sprawdzonych już programów, a także emituje powtórki reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. Do grona prezenterów stacji dołączyła Aleksandra Ciupa.
więcej
|
Cezary Gmyz oskarży Pińskiego, Sikorskiego i OMZRiK o zniesławienie ws. antysemickiego plakatu
Po tym jak poseł PO Stanisław Gawłowski opublikował na Twitterze grafikę porównującą PiS do kleszczy, dziennikarz TVP Cezary Gmyz przypomniał podobny plakat przeciw Żydom z propagandy III Rzeszy. Jan Piński, Radosław Sikorski i Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych zarzucili mu antysemityzm. - Składam zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa zniesławienia przez Jana Pińskigo, Radosława Sikorskiego i Ośrodek Monitorowania. Normalnie mam bardzo grubą skórę przy oskarżeniach o antysemityzm robi się cieńsza niż bibułka - zapowiedział Gmyz.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicis Poland ze wzrostem przychodów i 4,78 mln zł zysku mimo utraty obsługi Orange
Agencja Publicis Poland (Publicis Groupe) miała na koniec 2018 roku przychody wyższe niż rok wcześniej o 15,4 proc. i 4,78 mln zł zysku netto. Spółce udało się wygenerować wzrost wpływów sprzedażowych mimo utraty na koniec 2017 roku budżetu reklamowego Orange Polska. 70 proc. przychodów w tym roku została zabezpieczona długoterminowymi kontraktami.
więcej
|
Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Zyskują na tym serwisy VoD
Aż 53 proc. widzów telewizji odczuwa irytację z powodu obecności reklam - pokazują badania agencji Wavemaker. Korzystają na tym płatne serwisy wideo - ze względu na brak reklam wybiera je 47 proc. klientów.
więcej
|
Gutkowski, Panek-Owsiańska, Uchańska i Ziębiński w jury Effie Europe 2019
W tegorocznej edycji konkursu Effie Europe 2019 w jury Polskę reprezentować będą: Mirella Panek-Owsiańska ("Kosmos dla dziewczynek"), Urszula Uchańska (Philips), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa) i Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe).
więcej
|
T-Mobile reklamuje ofertę MagentaBiznes (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile "Bez nonsensów". Operator promuje ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w specjalnej cenie. Za przygotowanie działań odpowiadają departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide, Tank Group oraz Mindshare Polska.
więcej
|
Pączek nowym brand hero WP Pilot
„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii platformy WP Pilot (Wirtualna Polska Holding). Brand hero marki został różowy, animowany pączek. Akcję przygotowała agencja Spot & Dot.
więcej
|
Carrefour w nowej reklamie z bobasem stawia na produkty eko (wideo)
Wystartowała druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Działania przygotowały i realizują agencje Saatchi&Saatchi, Arena Media, K2 Media i Performics.
więcej
|
Fachowcy przychodzą na ratunek w reklamie Fixly
Ruszyła kampania reklamowa serwisu usługowego Fixly (Grupa OLX). Akcję pod hasłem "Do usług" przygotowały GoldenSubmarine, One Production oraz UM (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
Fabryka Cukierków Pszczółka wybiera agencję do rocznej współpracy
Fabryka Cukierków Pszczółka (należy do Krajowej Spółki Cukrowej) szuka w przetargu agencji, która opracuje i przeprowadzi dla niej kampanię reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą chce pracować przez rok.
więcej
|
Nowoczesny ,,duch kowboja" w pierwszej w historii globalnej kampanii Wranglera (wideo)
Pod hasłem „Wear with Abandon” ruszyła w Stanach Zjednoczonych nowa kampania reklamowa marki odzieży jeansowej Wrangler. W najbliższych miesiącach zostanie wprowadzona na pozostałe rynki na świecie. To pierwsze w historii marki globalne działania reklamowe.
więcej
|
Dan Cake promuje "smaki beztroski zawsze pod ręką" w nowej kampanii reklamowej
Dan Cake, producent z branży piekarniczo-cukierniczej, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”.
więcej
|
Carrefour uruchomił system ,,Poleceni". Rabaty za polecenia w sklepie online
Sieć handlowa Carrefour wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.
więcej
|
Alicja Miłuńska szefową biznesu w Spacecamp
Do zespołu agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy) dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko digital business directora.
więcej
|
Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska w firmie Stratosfera
Agencja Stratosfera powiększa zespół w Polsce i na rynkach zagranicznych. Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska wzmocnią kompetencje strategiczne spółki na polskim rynku. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Mariusz Zielke nie zebrał 100 tys. zł na film o pedofilii. Przedłuża zbiórkę i rozmawia z inwestorami
Niecałe 25 tys. zł zebrał Mariusz Zielke na zapowiadany film o pedofilii w środowiskach artystycznych. Potrzeba 100 tys., więc dziennikarz przedłuża o miesiąc internetową zbiórkę i rozmawia z koproducentami, którzy mogliby finansowo wspomóc dzieło. - Film powstanie, jestem tego pewien - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zielke.
więcej
|
Jakub Krupa odchodzi z PAP, był korespondentem w Wielkiej Brytanii. "Różnice w rozumieniu roli i obowiązku dziennikarza agencyjnego"
Jakub Krupa, korespondent Polskiej Agencji Prasowej zdecydował się na odejście z firmy po ponad 4 latach pracy. - Zrezygnowałem ze stanowiska z powodu zasadniczych różnic w naszym rozumieniu roli i obowiązków dziennikarza agencyjnego, które traktuję niezwykle poważnie - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Baca-Pogorzelska z umorzeniem sprawy o zniesławienie. ,,Czeka mnie jeszcze proces cywilny"
Sąd Okręgowy w Warszawie podtrzymał decyzję sądu pierwszej instancji i umorzył sprawę wniesioną przeciwko dziennikarce Karolinie Bacy-Pogorzelskiej z artykułu 212 Kodeksu karnego. - Wyrok mnie cieszy, używanie tego artykułu to zamykanie ust dziennikarzom - komentuje dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Harvad Business Review Polska": mniej z wydawnictw i reklam, więcej ze szkoleń
Spółka Ican, wydająca polską wersję magazynu „Harvad Business Review”, w ub.r. zanotowała 35,17 mln zł wpływów sprzedażowych i 6,04 mln zł zysku netto, wobec 35,4 mln zł przychodów i 4,65 mln zł zysku rok wcześniej. Większość wpływów osiąga z usług edukacyjnych, a zmalały jej przychody z wydawnictw i reklam.
więcej
|
Axel Springer planuje zwolnienia, zespół ,,Bilda" mniejszy o 20 procent. ,,Bez konsekwencji w Polsce"
Na jesień br. koncern Axel Springer szykuje redukcję pracowników. Zwolnienia dotkną między innymi dzienniki „Welt” i „Bild”, w wypadku tego drugiego redakcja zostanie zmniejszona o 20 procent. - W Axel Springer trwają prace nad nową strategią dla „Welt” i „Bilda”. Nie ma to jednak wpływu na Ringier Axel Springer w Polsce - wyjaśnia RASP w komunikacie dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Agencja Prasowa chce sprzedać tytuły z portfolio "Detektywa", zaprasza do składania ofert
PAP ma zamiar sprzedaż pisma i portale z portfolio "Detektywa" - spółkę tą przejęła wraz z połączeniem się z Przedsiębiorstwem Wydawniczym "Rzeczpospolita". Zainteresowane podmioty mogą składać swoje oferty do 20 września br.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w sierpniu. "Rzeczpospolita" wyprzedziła WP, wysoko Wirtualnemedia.pl
W sierpniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się "Rzeczpospolita" oraz Wirtualna Polska. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu" liderem w maju. ,,Tomek i Przyjaciele" najbardziej w dół
W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął miesięcznik „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najbardziej stracił „Tomek i Przyjaciele” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
otoMoto.pl przed motoryzacyjnym OLX.pl, Autokult.pl łeb w łeb z Auto-swiat.pl (TOP10)
Na czele serwisów motoryzacyjnych są dwie platformy ogłoszeniowe: otoMoto.pl wyraźnie wyprzedza sekcję motoryzacyjną OLX.pl. Wśród stron z treściami dziennikarskimi o miano lidera rywalizują Autokult.pl i Auto-swiat.pl.
więcej
|
Michał Żebrowski lektorem w polskim zwiastunie "Wiedźmina"
Netflix udostępnił zwiastun serialu "Wiedźmin" z polskim lektorem. Głosu w trailerze udzielił Michał Żebrowski, który zagrał w polskim serialu o przygodach Geralta z Rivii.
więcej
|
Pączek nowym brand hero WP Pilot
„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii platformy WP Pilot (Wirtualna Polska Holding). Brand hero marki został różowy, animowany pączek. Akcję przygotowała agencja Spot & Dot.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w sierpniu. "Rzeczpospolita" wyprzedziła WP, wysoko Wirtualnemedia.pl
W sierpniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się "Rzeczpospolita" oraz Wirtualna Polska. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Home.pl z wyższymi przychodami i zyskiem w 2018 roku
W 2018 roku Grupa home.pl osiągnęła przychody w wysokości ponad 130 mln złotych. To wynik lepszy od osiągniętego rok wcześniej. Firma zanotowała też z górą 46 mln złotych zysku netto. Na koniec 2018 roku home.pl miał ponad 240 mln kapitału własnego.
więcej
|
Carrefour uruchomił system ,,Poleceni". Rabaty za polecenia w sklepie online
Sieć handlowa Carrefour wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nastroje przedsiębiorców pogarszają się. Najgorzej w inwestycjach, optymizm na rynku pracy
Indeks nastrojów wśród przedsiębiorców Busometr ZPP na drugie półrocze 2019 r. wyniósł 48,8 pkt. (spadek z 55,6 pkt. w poprzednim półroczu), co oznacza, że nastroje przedsiębiorców się pogarszają. Nadal optymistyczne nastroje panują w obszarze rynku pracy (57,1 pkt.), ale za to mamy kompletny spadek w inwestycjach (35,4 pkt.). Jest to najniższy wynik w historii badania (od 2011 r.) przeprowadzonego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców wśród przedsiębiorców sektora małych i średnich firm.
więcej
|
|
|
Festiwal obietnic opozycji nie przebije tego, co wyborcom daje PiS (opinie)
Wyborcy chętniej niż opozycję wybiorą w nadchodzących wyborach PiS, bo nie chcą otrzymać wędki, tylko gotową, złowioną rybę i tą rybą jest socjal, który gwarantuje im rządząca obecnie partia. Dodatkowo, dotychczas obiecane i przekazane świadczenia - uwiarygadniają partię rządzącą jako tę, która jak obieca tak zrobi. PiS na podstawie sondaży może poważnie myśleć o kontynuacji rządów, dla opozycji ich wyniki sugerują, że walczą o dobry wynik, ale władzy nie zmienią. Dlatego też opozycja składa odważne, ale niezobowiązujące deklaracje, z których i tak nie będzie rozliczana, ponieważ nie przejmie władzy. A obiecać w takich wypadkach wypada i nie zaszkodzi - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego.
więcej
|
Wpływy 38PR & Content Communication o 25,9 proc. w górę
W ubiegłym roku agencja 38PR & Content Communication odnotowała wzrost przychodów z 14,8 mln do 18,7 mln złotych (+25,9 proc.). Agencja zamknęła omawiany okres zyskiem w wysokości 432,4 tys. zł.
więcej
|
Piotr Piłat dołączył do zespołu MediaLeaders
Dziennikarz i producent telewizyjny Piotr Piłat dołączył do firmy MediaLeaders. Założycielem start-upu jest Piotr Zieliński, m.in. były wydawca weekendowych programów "Dzień dobry TVN".
więcej
|
|
|