Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Września 2019
 
 
 
Publicis Poland ze wzrostem przychodów i 4,78 mln zł zysku mimo utraty obsługi Orange
 
Agencja Publicis Poland (Publicis Groupe) miała na koniec 2018 roku przychody wyższe niż rok wcześniej o 15,4 proc. i 4,78 mln zł zysku netto. Spółce udało się wygenerować wzrost wpływów sprzedażowych mimo utraty na koniec 2017 roku budżetu reklamowego Orange Polska. 70 proc. przychodów w tym roku została zabezpieczona długoterminowymi kontraktami. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Festiwal obietnic opozycji nie przebije tego, co wyborcom daje PiS (opinie)
 
Wyborcy chętniej niż opozycję wybiorą w nadchodzących wyborach PiS, bo nie chcą otrzymać wędki, tylko gotową, złowioną rybę i tą rybą jest socjal, który gwarantuje im rządząca obecnie partia. Dodatkowo, dotychczas obiecane i przekazane świadczenia - uwiarygadniają partię rządzącą jako tę, która jak obieca tak zrobi. PiS na podstawie sondaży może poważnie myśleć o kontynuacji rządów, dla opozycji ich wyniki sugerują, że walczą o dobry wynik, ale władzy nie zmienią. Dlatego też opozycja składa odważne, ale  niezobowiązujące deklaracje, z których i tak nie będzie rozliczana, ponieważ nie przejmie władzy. A obiecać w takich wypadkach wypada i nie zaszkodzi - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego. więcej
 
 
Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja" będzie można zobaczyć w listopadzie. Premiera w Player.pl
 
Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja"  z Magdaleną Cielecką w roli głównej - na podstawie powieści Remigiusza Mroza - będzie mieć swoją premierę w Player.pl (TVN Discovery Polska) w listopadzie br. Ruszyły już zdjęcia do produkcji, za reżyserię odpowiada Łukasz Palkowski. więcej
 
 
Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Zyskują na tym serwisy VoD
 
Aż 53 proc. widzów telewizji odczuwa irytację z powodu obecności reklam - pokazują badania agencji Wavemaker. Korzystają na tym płatne serwisy wideo - ze względu na brak reklam wybiera je 47 proc. klientów. więcej
 
 
"Z muzyką po Kresach" oraz "Radio Gra" w jesiennej ramówce Jedynki Polskiego Radia
 
Od września Jedynka Polskiego Radia wprowadziła nową ramówkę, w której znalazły się dwie nowości: "Z muzyką po Kresach" Piotra Kędziorka oraz "Radio Gra" Urszuli Kuczyńskiej i Marcina Kusego. Nowością jest również rozszczepienie emisji rozmów w "Sygnałach dnia" - ich kontynuacja będzie odbywać się w internecie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport) więcej
 
Agora ze wzrostem wpływów o 8 proc. i 10 mln zł straty. Więcej z Heliosa, AMS i ,,GW", koszty zamknięcia drukarni więcej
 
RMF FM: Radio ZET konkuruje nieuczciwie, uporczywe oferty pracy dla naszych prezenterów. Celeda: działamy zgodnie z prawem więcej
 
,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie" z największymi spadkami. Na czele ,,Fakt" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Screen Network
Analytics / Research Manager Viacom International Media Networks
Performance Specialist Media Impact Polska
Specjalista ds. dystrybucji książek Wydawnictwo Bauer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
Analityk ds. Narzędzi YouTube TVN
Junior YouTube Partnership Consultant TVN
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Dziennikarz, Fakt Poznań Ringier Axel Springer Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Senior Media Planner Central Europe Fox Networks Group Poland
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
Dyżurny Inżynier Ośrodka TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja" będzie można zobaczyć w listopadzie. Premiera w Player.pl

Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja"  z Magdaleną Cielecką w roli głównej - na podstawie powieści Remigiusza Mroza - będzie mieć swoją premierę w Player.pl (TVN Discovery Polska) w listopadzie br. Ruszyły już zdjęcia do produkcji, za reżyserię odpowiada Łukasz Palkowski. więcej

Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Zyskują na tym serwisy VoD

Aż 53 proc. widzów telewizji odczuwa irytację z powodu obecności reklam - pokazują badania agencji Wavemaker. Korzystają na tym płatne serwisy wideo - ze względu na brak reklam wybiera je 47 proc. klientów. więcej

1,74 mln widzów debiutu ,,39 i pół tygodnia", ,,Gra Muzyka" z 440 tys. TVP1 nowym liderem tygodnia, duży wzrost TVN

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek serialu „39 i pół tygodnia” oglądało średnio 1,74 mln widzów. Z kolei debiut „Gra Muzyka” w Telewizji Puls dzień wcześniej zainteresował 440 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Słowenia-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat. więcej

TVP przenosi emisję nowego serialu ,,Lepsza połowa" na wiosnę 2020 roku

Telewizja Polska podjęła decyzję o przeniesieniu emisji nowego serialu „Lepsza połowa” na wiosnę 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja miała być pokazywana w jesiennej ramówce tego roku. więcej

Toya z nowymi pakietami internetu. Prędkość do 1 Gb/s

Toya wprowadza do sprzedaży nowe pakiety internetu, w których zaczyna oferować przepływności do 1 Gb/s. więcej

Programy Petersburskiego i Wakulińskiego nowościami TVP3 Warszawa

W jesiennej ramówce TVP3 Warszawa widzowie zobaczą trzy nowe formaty: „Gra Warszawa”, „Ludzie z Mazowsza” i „Antykwariat”, premierowe sezony programów kulturalno-społecznych oraz specjalne magazyny przedwyborcze. więcej

Widzowie chcą od telewizji wszystkich odcinków seriali naraz. Najwięcej zwolenników wśród użytkowników Netfliksa

Pomad połowa użytkowników telewizji w Stanach Zjednoczonych chce aby nadawcy udostępniali od razu wszystkie odcinki emitowanych przez siebie seriali - wynika z badań firmy Civic Science. Wśród zwolenników takiego rozwiązania przeważają widzowie w młodszym wieku oraz użytkownicy serwisów VOD, w szczególności platformy Netflix. więcej

TVP Seriale liderem oglądalności. Comedy Central Family zyskał najwięcej

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 nowym liderem, duży wzrost TVN. Powtórka ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Słowenia-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Love Island. Wyspa miłości" jesienią w Eska TV. Aleksandra Ciupa nową prowadzącą

W jesiennej ramówce Eska TV pokazuje nowe odcinki sprawdzonych już programów, a także emituje powtórki reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. Do grona prezenterów stacji dołączyła Aleksandra Ciupa. więcej

Cezary Gmyz oskarży Pińskiego, Sikorskiego i OMZRiK o zniesławienie ws. antysemickiego plakatu

Po tym jak poseł PO Stanisław Gawłowski opublikował na Twitterze grafikę porównującą PiS do kleszczy, dziennikarz TVP Cezary Gmyz przypomniał podobny plakat przeciw Żydom z propagandy III Rzeszy. Jan Piński, Radosław Sikorski i Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych zarzucili mu antysemityzm. - Składam zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa zniesławienia przez Jana Pińskigo, Radosława Sikorskiego i Ośrodek Monitorowania. Normalnie mam bardzo grubą skórę przy oskarżeniach o antysemityzm robi się cieńsza niż bibułka - zapowiedział Gmyz. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
"Z muzyką po Kresach" oraz "Radio Gra" w jesiennej ramówce Jedynki Polskiego Radia

Od września Jedynka Polskiego Radia wprowadziła nową ramówkę, w której znalazły się dwie nowości: "Z muzyką po Kresach" Piotra Kędziorka oraz "Radio Gra" Urszuli Kuczyńskiej i Marcina Kusego. Nowością jest również rozszczepienie emisji rozmów w "Sygnałach dnia" - ich kontynuacja będzie odbywać się w internecie. więcej

 
Nagroda Radia ZET im. A. Woyciechowskiego 2019 ze specjalnym wyróżnieniem dla ,,Dziennikarza Dekady"

W listopadzie br. odbędzie się kolejna edycja nagrody Radia ZET im. A. Woyciechowskiego. Tym razem organizatorzy wydarzenia dodatkowo wręczą dwa specjalne wyróżnienia dla „Dziennikarza Dekady”. Jej fundatorem jest Zbigniew Jakubas. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Publicis Poland ze wzrostem przychodów i 4,78 mln zł zysku mimo utraty obsługi Orange

Agencja Publicis Poland (Publicis Groupe) miała na koniec 2018 roku przychody wyższe niż rok wcześniej o 15,4 proc. i 4,78 mln zł zysku netto. Spółce udało się wygenerować wzrost wpływów sprzedażowych mimo utraty na koniec 2017 roku budżetu reklamowego Orange Polska. 70 proc. przychodów w tym roku została zabezpieczona długoterminowymi kontraktami. więcej

Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Zyskują na tym serwisy VoD

Aż 53 proc. widzów telewizji odczuwa irytację z powodu obecności reklam - pokazują badania agencji Wavemaker. Korzystają na tym płatne serwisy wideo - ze względu na brak reklam wybiera je 47 proc. klientów. więcej

Gutkowski, Panek-Owsiańska, Uchańska i Ziębiński w jury Effie Europe 2019

W tegorocznej edycji konkursu Effie Europe 2019 w jury Polskę reprezentować będą: Mirella Panek-Owsiańska ("Kosmos dla dziewczynek"), Urszula Uchańska (Philips), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa) i Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe). więcej

T-Mobile reklamuje ofertę MagentaBiznes (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile "Bez nonsensów". Operator promuje ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w specjalnej cenie. Za przygotowanie działań odpowiadają departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide, Tank Group oraz Mindshare Polska. więcej

Pączek nowym brand hero WP Pilot

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii platformy WP Pilot (Wirtualna Polska Holding). Brand hero marki został różowy, animowany pączek. Akcję przygotowała agencja Spot & Dot. więcej

Carrefour w nowej reklamie z bobasem stawia na produkty eko (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Działania przygotowały i realizują agencje Saatchi&Saatchi,  Arena Media, K2 Media i Performics. więcej

Fachowcy przychodzą na ratunek w reklamie Fixly

Ruszyła kampania reklamowa serwisu usługowego Fixly (Grupa OLX). Akcję pod hasłem "Do usług" przygotowały GoldenSubmarine, One Production oraz UM (grupa IPG Mediabrands). więcej

Fabryka Cukierków Pszczółka wybiera agencję do rocznej współpracy

Fabryka Cukierków Pszczółka (należy do Krajowej Spółki Cukrowej) szuka w przetargu agencji, która opracuje i przeprowadzi dla niej kampanię reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą chce pracować przez rok. więcej

Nowoczesny ,,duch kowboja" w pierwszej w historii globalnej kampanii Wranglera (wideo)

Pod hasłem „Wear with Abandon” ruszyła w Stanach Zjednoczonych nowa kampania reklamowa marki odzieży jeansowej Wrangler. W najbliższych miesiącach zostanie wprowadzona na pozostałe rynki na świecie. To pierwsze w historii marki globalne działania reklamowe. więcej

Dan Cake promuje "smaki beztroski zawsze pod ręką" w nowej kampanii reklamowej

Dan Cake, producent z branży piekarniczo-cukierniczej, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. więcej

Carrefour uruchomił system ,,Poleceni". Rabaty za polecenia w sklepie online

Sieć handlowa Carrefour wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń  „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy. więcej

Alicja Miłuńska szefową biznesu w Spacecamp

Do zespołu agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy) dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko digital business directora. więcej

Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska w firmie Stratosfera

Agencja Stratosfera powiększa zespół w Polsce i na rynkach zagranicznych. Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska wzmocnią kompetencje strategiczne spółki na polskim rynku. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Mariusz Zielke nie zebrał 100 tys. zł na film o pedofilii. Przedłuża zbiórkę i rozmawia z inwestorami

Niecałe 25 tys. zł zebrał Mariusz Zielke na zapowiadany film o pedofilii w środowiskach artystycznych. Potrzeba 100 tys., więc dziennikarz przedłuża o miesiąc internetową zbiórkę i rozmawia z koproducentami, którzy mogliby finansowo wspomóc dzieło. - Film powstanie, jestem tego pewien - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zielke. więcej

Jakub Krupa odchodzi z PAP, był korespondentem w Wielkiej Brytanii. "Różnice w rozumieniu roli i obowiązku dziennikarza agencyjnego"

Jakub Krupa, korespondent Polskiej Agencji Prasowej zdecydował się na odejście z firmy po ponad 4 latach pracy. - Zrezygnowałem ze stanowiska z powodu zasadniczych różnic w naszym rozumieniu roli i obowiązków dziennikarza agencyjnego, które traktuję niezwykle poważnie - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Karolina Baca-Pogorzelska z umorzeniem sprawy o zniesławienie. ,,Czeka mnie jeszcze proces cywilny"

Sąd Okręgowy w Warszawie podtrzymał decyzję sądu pierwszej instancji i umorzył sprawę wniesioną przeciwko dziennikarce Karolinie Bacy-Pogorzelskiej z artykułu 212 Kodeksu karnego. - Wyrok mnie cieszy, używanie tego artykułu to zamykanie ust dziennikarzom - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawca ,,Harvad Business Review Polska": mniej z wydawnictw i reklam, więcej ze szkoleń

Spółka Ican, wydająca polską wersję magazynu „Harvad Business Review”, w ub.r. zanotowała 35,17 mln zł wpływów sprzedażowych i 6,04 mln zł zysku netto, wobec 35,4 mln zł przychodów i 4,65 mln zł zysku rok wcześniej. Większość wpływów osiąga z usług edukacyjnych, a zmalały jej przychody z wydawnictw i reklam. więcej

Axel Springer planuje zwolnienia, zespół ,,Bilda" mniejszy o 20 procent. ,,Bez konsekwencji w Polsce"

Na jesień br. koncern Axel Springer szykuje redukcję pracowników. Zwolnienia dotkną między innymi dzienniki „Welt” i „Bild”, w wypadku tego drugiego redakcja zostanie zmniejszona o 20 procent. - W Axel Springer trwają prace nad nową strategią dla „Welt” i „Bilda”. Nie ma to jednak wpływu na Ringier Axel Springer w Polsce - wyjaśnia RASP w komunikacie dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Polska Agencja Prasowa chce sprzedać tytuły z portfolio "Detektywa", zaprasza do składania ofert

PAP ma zamiar sprzedaż pisma i portale z portfolio "Detektywa" - spółkę tą przejęła wraz z połączeniem się z Przedsiębiorstwem Wydawniczym "Rzeczpospolita". Zainteresowane podmioty mogą składać swoje oferty do 20 września br. więcej

Onet najbardziej opiniotwórczym medium w sierpniu. "Rzeczpospolita" wyprzedziła WP, wysoko Wirtualnemedia.pl

W sierpniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się "Rzeczpospolita" oraz Wirtualna Polska. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu" liderem w maju. ,,Tomek i Przyjaciele" najbardziej w dół

W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął miesięcznik „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najbardziej stracił „Tomek i Przyjaciele” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
otoMoto.pl przed motoryzacyjnym OLX.pl, Autokult.pl łeb w łeb z Auto-swiat.pl (TOP10)

Na czele serwisów motoryzacyjnych są dwie platformy ogłoszeniowe: otoMoto.pl wyraźnie wyprzedza sekcję motoryzacyjną OLX.pl. Wśród stron z treściami dziennikarskimi o miano lidera rywalizują Autokult.pl i Auto-swiat.pl. więcej

Michał Żebrowski lektorem w polskim zwiastunie "Wiedźmina"

Netflix udostępnił zwiastun serialu "Wiedźmin" z polskim lektorem. Głosu w trailerze udzielił Michał Żebrowski, który zagrał w polskim serialu o przygodach Geralta z Rivii. więcej

Pączek nowym brand hero WP Pilot

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii platformy WP Pilot (Wirtualna Polska Holding). Brand hero marki został różowy, animowany pączek. Akcję przygotowała agencja Spot & Dot. więcej

Onet najbardziej opiniotwórczym medium w sierpniu. "Rzeczpospolita" wyprzedziła WP, wysoko Wirtualnemedia.pl

W sierpniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się "Rzeczpospolita" oraz Wirtualna Polska. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Home.pl z wyższymi przychodami i zyskiem w 2018 roku

W 2018 roku Grupa home.pl osiągnęła przychody w wysokości ponad 130 mln złotych. To wynik lepszy od osiągniętego rok wcześniej. Firma zanotowała też z górą 46 mln złotych zysku netto. Na koniec 2018 roku home.pl miał ponad 240 mln kapitału własnego. więcej

Carrefour uruchomił system ,,Poleceni". Rabaty za polecenia w sklepie online

Sieć handlowa Carrefour wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń  „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nastroje przedsiębiorców pogarszają się. Najgorzej w inwestycjach, optymizm na rynku pracy

Indeks nastrojów wśród przedsiębiorców Busometr ZPP na drugie półrocze 2019 r. wyniósł 48,8 pkt. (spadek z 55,6 pkt. w poprzednim półroczu), co oznacza, że nastroje przedsiębiorców się pogarszają. Nadal optymistyczne nastroje panują w obszarze rynku pracy (57,1 pkt.), ale za to mamy kompletny spadek w inwestycjach (35,4 pkt.). Jest to najniższy wynik w historii badania (od 2011 r.) przeprowadzonego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców wśród przedsiębiorców sektora małych i średnich firm. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Festiwal obietnic opozycji nie przebije tego, co wyborcom daje PiS (opinie)

Wyborcy chętniej niż opozycję wybiorą w nadchodzących wyborach PiS, bo nie chcą otrzymać wędki, tylko gotową, złowioną rybę i tą rybą jest socjal, który gwarantuje im rządząca obecnie partia. Dodatkowo, dotychczas obiecane i przekazane świadczenia - uwiarygadniają partię rządzącą jako tę, która jak obieca tak zrobi. PiS na podstawie sondaży może poważnie myśleć o kontynuacji rządów, dla opozycji ich wyniki sugerują, że walczą o dobry wynik, ale władzy nie zmienią. Dlatego też opozycja składa odważne, ale  niezobowiązujące deklaracje, z których i tak nie będzie rozliczana, ponieważ nie przejmie władzy. A obiecać w takich wypadkach wypada i nie zaszkodzi - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego. więcej

Wpływy 38PR & Content Communication o 25,9 proc. w górę

W ubiegłym roku agencja 38PR & Content Communication odnotowała wzrost przychodów z 14,8 mln do 18,7 mln złotych (+25,9 proc.). Agencja zamknęła omawiany okres zyskiem w wysokości 432,4 tys. zł. więcej

Piotr Piłat dołączył do zespołu MediaLeaders

Dziennikarz i producent telewizyjny Piotr Piłat dołączył do firmy MediaLeaders. Założycielem start-upu jest Piotr Zieliński, m.in. były wydawca weekendowych programów "Dzień dobry TVN". więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Xiaomi pokazuje bezprzewodową ładowarkę 30 W w Mi 9 Pro 5G
Grupa LeadsMansion zapowiada Leadorium, platformę afiliacyjną w technologii blockchain
UOKiK wygrywa przed Sądem Apelacyjnym. SOKiK ma ponownie zbadać 4,5 mln zł kary nałożonej na T-Mobile Polska
Toshiba pokazała nowe telewizory smart z Asystentem Google i Amazon Alexa
 
 
 
GOSPODARKA
 
Nastroje przedsiębiorców pogarszają się. Najgorzej w inwestycjach, optymizm na rynku pracy
Carrefour uruchomił system ,,Poleceni". Rabaty za polecenia w sklepie online
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Drugi sezon serialu "Chyłka - Kasacja" będzie można zobaczyć w listopadzie. Premiera w Player.pl
Michał Żebrowski lektorem w polskim zwiastunie "Wiedźmina"
Ponad 930 tys. widzów ,,Polityki" w weekend otwarcia w kinach
W październiku premiera serialu "Katarzyna Wielka" z Helen Mirren
Gillian Anderson jako Margaret Thatcher w serialu "The Crown"
Joseph Gordon-Levitt w serialu "Mr. Corman" nauczycielem w Los Angeles
Nowa wersja serialu "Szaleje za Tobą". Premiera w listopadzie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj