|
|
|
|
|
|
|
Adam Widomski po 23 latach pracy odszedł z Eurosportu, stacjami zarządza Dorota Żurkowska-Bytner
Z Eurosport Polska pożegnał się dyrektor Adam Widomski. Był związany z nadawcą przez 23 lata, nie ujawnia na razie swoich planów zawodowych. Jego stanowisko zostało zlikwidowane, Eurosportem zarządza obecnie Dorota Żurkowska-Bytner z zarządu Grupy TVN Discovery.
więcej
|
TVP drugi sezon serialu ,,Stulecie Winnych". Emisja wiosną 2020 roku
Na Śląsku rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Stulecia Winnych”, zatytułowanego „Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli”. Do obsady nowych odcinków produkcji dołączą: Stefan Pawłowski, Piotr Rogucki, Mateusz Janicki i Lesław Żurek. Premiera w TVP1 odbędzie się wiosną 2020 roku.
więcej
|
620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu ,,Love Island. Wyspa miłości"
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad tygodniu emisji ogląda 620 tys. widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ipsos przeprowadzi dla Polsat, TVP i TVN exit poll z wyborów parlamentarnych
W dniu wyborów parlamentarnych Polsat, Telewizja Polska i TVN będą korzystały z wyników badania exit poll, przeprowadzonego przez Ipsos przed 900 lokalami wyborczymi.
więcej
|
Debiut ,,Gra słów. Krzyżówka" z 573 tys. widzów, ,,Gotowi do gotowania. Start!" z - 469 tys., a ,,Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?" z - 544 tys.
Pokazany w poniedziałek popołudniu w TVP1 pierwszy odcinek nowego teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka” oglądało średnio 573 tys. widzów. Debiut programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2 miał 469 tys., oglądających, a pokazana tuż po nim produkcja „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” zainteresowała 544 tys. osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat z nowym stołem prezenterskim w studiu informacyjnym. Premiera w najbliższym wydaniu ,,Śniadania w Polsat News"
Telewizja Polsat podjęła decyzję o wymianie głównego stołu prezenterskiego w studiu informacyjnym. Nowy obiekt najprawdopodobniej zadebiutuje w najbliższą niedzielę w „Śniadaniu w Polsat News” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial ,,I Am the Night" od 16 września w TNT (wideo)
W poniedziałek, 16 września stacja TNT rozpocznie emisję nowego 6-odcinkowego serialu „I Am the Night”.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów i 901 mln zł zysku, zatrudnia 18 tys. osób. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego br. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.
więcej
|
Nowe logo Volkswagena jest proste i praktyczne, a hasło mało oryginalne (opinie)
Koncern motoryzacyjny Volkswagen pokazał nowy logotyp i identyfikację wizualną marki. Są one związane ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji. Jak oceniają eksperci wizualnie marka podąża za trendem "less is more" widocznym, szczególnie w branży technologicznej, czyli logo staje się płaskie, często monochromatyczne. Z kolei nowe hasło marki „Nowy Volkswagen” podkreśla raczej nowe otwarcie, ale nie jest szczególnie oryginalne.
więcej
|
Katarzyna Włodarczyk za Igora Kaleńskiego dyrektor zarządzającą BBDO Warszawa
Z początkiem września Katarzyna Włodarczyk, dotychczasowa client service director, awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji BBDO Warszawa. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie agencją w kluczowych obszarach jej działalności. Zastąpiła Igora Kaleńskiego, który pozostaje prezesem BBDO.
więcej
|
Lidl w nowej kampanii podkreśla, że ,,mniej plastiku to więcej na radość z życia" (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której pokazuje konsumentom, jakie działania podejmuje, by zredukować ilość używanego plastiku. Akcję przygotowała GPD Agency.
więcej
|
,,Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom" w kampanii OLX
Serwis ogłoszeniowy OLX przygotował nową kampanię reklamową pod hasłem „Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”. Portal promuje w niej ogłoszenia z kategorii praca.
więcej
|
,,Polska to chory kraj" w kampanii Okręgowej Izby Lekarskiej na rzecz poprawy służby zdrowia (wideo)
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie zaczęła akcję społeczną „Polska to chory kraj” dotyczącą publicznego systemu ochrony zdrowia. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Today.
więcej
|
Ania Lucińska ponownie w reklamie Rankomatu, promuje ideę smart choice
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej porównywarki ubezpieczeń, usług finansowych i ofert GSM Rankomat. Twarzą akcji ponownie została Ania Lucińska, aktorka i prezenterka. Akcję przygotowały Wavamaker oraz Papaya Films.
więcej
|
Sąd ogłosił upadłość ICP Group, wierzyciele mają miesiąc na zgłoszenie roszczeń
Warszawski sąd przychylił się do wniosku o upadłość złożonego pod koniec maja br. przez agencję marketingową ICP Group. W ciągu 30 dni od publikacji tego postanowienia wierzyciele firmy mogą zgłaszać swoje roszczenia.
więcej
|
Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów
Wydatki reklamowe na podcasty w USA wyniosą w przyszłym roku 960 mld dolarów, a w 2022 roku okrągły miliard - szacuje agencja Magna Global (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
Pepsi dziękuje za kolejną edycję Wyzwania Smaku w kampanii ,,To Pepsi dla Was"
Trwa kampania „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania marki "For the love of it". Akcja jest także wyrazem wdzięczności dla konsumentów biorących udział w siódmej edycji Wyzwania Smaku Pepsi.
więcej
|
W Białymstoku przystanki autobusowe pełne roślinności
Trzy przystanki autobusowe w centrum Białegostoku są pełne roślin. Na dachach wiat oraz wokół nich posadzono wieloletnie krzewy i ozdobne trawy, które mają nie tylko zdobić, ale też poprawiać jakość powietrza.
więcej
|
Małgorzata Marcinkowska: z centrali Oriflame do Synerise
Małgorzata Marcinkowska objęła stanowisko wiceprezes ds. projektowania doświadczeń klientów w spółce technologicznej Synerise.
więcej
|
Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze
Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Zmienia się też nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.
więcej
|
Nirvik Singh global COO w Grey Group
Nirvik Singh, dotychczasowy prezes i dyrektor generalny agencji Grey Group w regionie Azji i Pacyfiku został mianowany globalnym chief operating officerem w Grey Group. To nowa funkcja w strukturze agencji.
więcej
|
Tymbark w nowym kartonie reklamowany ,,do ostatniej kropli" (wideo)
Ruszyła kampania promująca soki Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) w nowych kartonowych opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Starcom.
więcej
|
Frances Ralston-Good jako global account director odpowiada za obsługę Procter&Gamble w MediaComie
Frances Ralston-Good została powołana na stanowisko global account directora w sieci MediaCom (GroupM/WPP). Będzie odpowiadać za globalną obsługą koncernu Procter7Gamble, największego klienta agencji.
więcej
|
Arskom dla Budimeksu
Agencja marketingu sportowego Arskom odpowiada za komunikację programu firmy Budimex dotyczącego bezpieczeństwa dzieci na drogach "Hello ICE".
więcej
|
Volkswagen pokazał nowe logo. ,,Wkraczamy w erę elektromobilności"
Koncern motoryzacyjny Volkswagen zaprezentował swój nowy logotyp i identyfikację wizualną marki. Są one związane ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji. Slogan marki to teraz „Nowy Volkswagen”.
więcej
|
Polomarket sponsorem reality-show ,,Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?"
Sieć sklepów Polomarket została sponsorem nowego reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”. Program zadebiutował na antenie 9 września.
więcej
|
Marta Kobińska odpowiada za finanse spółek Brand New Galaxy
Marta Kobińska obejmuje stanowisko chief financial officer w Brand New Galaxy. Będzie zarządzać finansami wszystkich spółek zrzeszonych przez platformę.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Olivia" z nowymi działami, layoutem i logo. Dorota Szelągowska i Leszek Talko felietonistami
W środę 11 września na rynku ukaże się odnowiony miesięcznik „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Odświeżono makietę, w piśmie pojawią się też nowi autorzy, rubryki i tematy. Pismo zyskuje lifestylowy charakter, ma być pozycjonowane w segmencie premium.
więcej
|
,,Twój Styl" i ,,Show" z kuponami rabatowymi na zakupy i badania dla kobiet
Październikowe wydanie magazynu „Twój Styl” ukaże się w rekordowej objętości 424 stron. Zawierać będzie kupony rabatowe do 13 tysięcy sklepów i zniżkę na badania dla kobiet. Podobne kupony będą dostępne w nowym numerze „Show” (oba tytuły należą do Wydawnictwa Bauer).
więcej
|
W trzylecie śmierci Krzysztofa Millera w siedzibie ,,Gazety Wyborczej" odsłonięto jego mural
„Gazeta Wyborcza” (Agora) odsłoniła w poniedziałek mural na siedzibie wydawcy, poświęcony twórczości zmarłego fotoreportera Krzysztofa Millera. - Był inspiracją dla kilku pokoleń fotoreporterów - mówi szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej” Beata Łyżwa. Mural przygotował Bruno Alhamer.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski ma zapłacić 1 tys. zł zadośćuczynienia za znieważenie żołnierza
Serwis TVP.Info podał, że Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej” (Agora) został uznany przez sąd za winnego znieważenia funkcjonariusza Żandarmerii Wojskowej, ma zapłacić mu 1 tys. zł zadośćuczynienia i pokryć koszty procesu. Dziennikarz zapewnia, że nie został skazany, a sprawę warunkowo umorzono.
więcej
|
|
|
Katolicka Agencja Informacyjna uruchomiła internetową zbiórkę. Potrzebuje 49 tys. zł miesięcznie
Katolicka Agencja Informacyjna założyła profil w internetowym serwisie Patronite, by zbierać pieniądze na działalność. Celem jest 49 tys. zł miesięcznie. - Naszym obowiązkiem jest korzystanie z możliwości, jakie dają współczesne środki komunikacji - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Marcin Przeciszewski, prezes i redaktor naczelny KAI.
więcej
|
Huawei uruchamia w Polsce własny sklep internetowy z darmową dostawą. ,,Naturalna ewolucja marki"
Na 19 września br. koncern Huawei zapowiedział uruchomienie w Polsce własnego sklepu internetowego. Nowa platforma zaoferuje wszystkie urządzenia producenta dostępne na naszym rynku, a także unikalne oferty dla użytkowników. Sklep ma zapewnić darmową i szybką dostawę zamówień, jego uruchomienie wesprze kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego. - Sklep internetowy to kolejny etap ewolucji naszej marki. Platforma ma być dobrze rozpoznawalnym miejscem obecności Huawei w polskiej sieci - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei w Polsce.
więcej
|
Apple TV+ od listopada za 24,99 zł, Apple Arcade od 19 września 2019
Podczas wtorkowej konferencji koncern Apple zapowiedział, że platforma Apple TV+ pojawi się na rynku od 1 listopada 2019 roku w cenie 24,99 zł po siedmiodniowym okresie próbnym. Serwis ma być dostępny w 100 krajach na świecie. Z kolei platforma Apple Arcade wejdzie na rynek 19 września i zaoferuje na początek 100 oryginalnych gier. Miesięczna subskrypcja wyniesie również 24,99 zł.
więcej
|
Allegro: w ramach Zapłać Później można na 30 dni odroczyć do 500 zł za zakupy
Platforma Allegro wprowadziła opcję Zapłać Później, w ramach której bezpłatnie będzie można odroczyć na 30 dni płatność za zakup o wartości maksymalnie 500 zł. Serwis współpracuje przy tej usłudze z PayPo.
więcej
|
50 prokuratorów w USA prowadzi śledztwo w sprawie Google. Chodzi o reklamy i wyszukiwarkę
Prokuratorzy z 50 stanów w USA rozpoczęli dochodzenie w sprawie możliwego wykorzystywania przez Google dominującej pozycji na amerykańskim rynku. Chodzi o praktyki dotyczące reklamy cyfrowej oraz segmentu internetowych wyszukiwarek.
więcej
|
Jack Ma przestał być prezesem Alibaba Group. Zastąpi go Daniel Zhang
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Jack Ma, założyciel Alibaba Group odszedł z funkcji prezesa koncernu. Menedżer i jeden z najbogatszych Chińczyków zamierza poświęcić się działalności charytatywnej w sektorze edukacji. Koncernem pokieruje teraz w całości Daniel Zhang, dotychczasowy dyrektor wykonawczy Alibaba Group.
więcej
|
Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów
Wydatki reklamowe na podcasty w USA wyniosą w przyszłym roku 960 mld dolarów, a w 2022 roku okrągły miliard - szacuje agencja Magna Global (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|