|
|
|
|
|
|
|
Startuje ,,Big Brother 2". ,,Przenikanie dwóch światów - telewizji i internetu"
Siódemka i player.pl rozpoczynają emisję drugiego sezonu show „Big Brothera”. Dzisiaj do Domu Wielkiego Brata wprowadzi się szesnastu uczestników reality-show. - Będzie jeszcze więcej emocji, dramaturgii, a także muzyki za sprawą specjalizującej się w tej branży Gabi Drzewieckiej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7 i TVN Fabuła.
więcej
|
TVP chce od widza, który pozwał ją za "manipulacje informacjami" 100 tys. zł na cele charytatywne
Waldemar Sadowski na początku br. postanowił pozwać Telewizję Polską za „manipulowanie informacjami”. Sąd zdecydował jednak, że TVP nie naruszyła jego godności. Teraz telewizja żąda od niego 100 tys. złotych na Caritas Polska za wywiad, którego udzielił „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
Piotr Fromowitz odchodzi z Constantin Entertainment Polska. Michał Brożonowicz nowym szefem spółki
Piotr Fromowitz - współzałożyciel, producent i szef Constantin Entertainment Polska - kończy współpracę ze spółką. Od początku przyszłego roku jej nowym szefem zostanie Michał Brożonowicz.
więcej
|
Bartosz Kurek gospodarzem popołudniowych ,,Wydarzeń"
Nowym gospodarzem popołudniowego wydania „Wydarzeń” został Bartosz Kurek.
więcej
|
TVP Sport liderem w sierpniu, Eurosport 1 z największym spadkiem
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eleven Sports 1, a na czele spadków uplasował się Eurosport 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Wataha 3" od 30 października w HBO i HBO GO
Trzeci sezon serialu „Wataha” będzie emitowany w HBO i dostępny w HBO GO od środy 30 października. Oprócz wcześniej ogłoszonych aktorów zagrają w nim Olga Bołądź, Maria Maj, Filip Gurłacz, Agnieszka Suchora i Michał Kaleta.
więcej
|
Kolejny sezon Ligi Mistrzów VELUX EHF piłkarzy ręcznych na Platformie Canal+
Platforma Canal+ przedłużyła współpracę z EHF Marketing GmbH i pozyskała wyłączne prawa do transmisji Ligi Mistrzów VELUX EHF na sezon 2019/2020. Pierwsze mecze Canal+ Sport pokaże w weekend 14-15 września.
więcej
|
Ipla obniża ceny niektórych pakietów, ,,Przyjaciółki" i ,,Zawsze warto" przedpremierowo za 20 zł
Platforma Ipla (należąca do Cyfrowego Polsatu) wprowadziła nowy pakiet - Ipla Premium. Kosztuje 15 zł i daje dostęp seriali, filmów fabularnych i rozrywki dla najmłodszych. Jesienią na platformie niektóre nowości będą pojawiać się szybciej niż na antenie Polsatu.
więcej
|
Platforma Canal+ z rozwiązaniem satelitarnym UHD ADB. Stawia na 4K
Platforma Canal+ podjęła decyzję o nabyciu rozwiązania satelitarnego UHD ADB, które ma zapewnić abonentom zaawansowane usługi telewizyjne w rozdzielczości 4K.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Mann nadal nie trafił przed Komisję Etyki Polskiego Radia ws. słów o Morawieckim
Komisja Etyki Polskiego Radia nie wezwała jeszcze Wojciecha Manna do złożenia wyjaśnień w sprawie jego słów sprzed ponad trzech miesięcy o premierze Mateuszu Morawieckim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca zapewnia, że „Komisja jest w trakcie procedowania”.
więcej
|
|
Od 15 września jesienna ramówka Polskiego Radia 24, większa korekta po wyborach
Od połowy września oficjalnie zacznie obowiązywać nowa ramówka Polskiego Radia 24 na jesień. Pojawią się takie nowości jak: „Aria czy barbaria?” oraz „Nakręceni”, a wśród prowadzących nie zabraknie Piotra Goćka, Łukasza Orbitowskiego, Anny Popek czy Antoniego Opalińskiego.
więcej
|
|
Adam Chmielecki prezesem Radia Gdańsk
W czwartek Rada Mediów Narodowych jednogłośnie wybrała nowego szefa Radia Gdańsk. Adam Chmielecki z miesięcznika "Magazyn Solidarność" był jedynym kandydatem na to stanowisko.
więcej
|
|
Radio Wnet dostało od KRRiT częstotliwość we Wrocławiu
KRRiT podjęła uchwałę o rozszerzeniu spółce Radio WNET koncesji o stację nadawczą we Wrocławiu - 96,8 MHz.
więcej
|
|
Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski w telewizyjnej kampanii ,,Co tam słychać w Radiu ZET?"
Wystartował drugi etap kampanii reklamowej „Co tam słychać w Radiu ZET?”. W jej ramach w telewizji, kinach i internecie pojawiły się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
więcej
|
|
Rada programowa Polskiego Radia przyjęła ramówkę Jedynki, Trójki i Polskiego Radia 24
Podczas czwartkowego posiedzenia, rada programowa Polskiego Radia zajęła się opiniowaniem jesiennych ramówek Polskiego Radia. Zaakceptowała układ ramowy Jedynki, Trójki oraz Polskiego Radia 24.
więcej
|
|
|
|
,,Piękne chwile. Piękne życie" reklamują Gino Rossi, od teraz w sklepach CCC (wideo)
Wystartowała pierwsza od lat kompleksowa kampania reklamowa marki obuwniczej Gino Rossi, która od sezonu jesień/zima 2019 dostępna jest w sieci sklepów CCC w Polsce i za granicą. Działania reklamowe przygotowały Agencja 2012, H2O Creative, MullenLowe MediaHub i Lemon Film.
więcej
|
Znamy koncepcje Centralnego Portu Komunikacyjnego
Brytyjscy architekci z firm Woods Bagot, Populous i KPF przyjechali do Warszawy, aby zaprezentować inwestorowi wstępne koncepcje Centralnego Portu Komunikacyjnego.
więcej
|
ClickAd i Codemedia zajmą się obsługą kampanii reklamowo-sprzedażowych Tauronu w internecie
Agencje ClickAd i Codemedia wygrały przetarg spółki Tauron Sprzedaż na przygotowanie, realizację i monitorowanie kampanii reklamowo-sprzedażowych tej spółki w internecie. Zaproponowana przez nie prowizja od zakupu powierzchni reklamowej wynosiła odpowiednio 0,01 proc. i 0,5 proc.
więcej
|
W. Kruk debiutuje w kategorii kosmetyków i zachęca ,,Tak pachnie blask" (wideo)
Marka jubilerska W. Kruk debiutuje na rynku z autorską kolekcją luksusowych zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata. Wspiera je szeroko zakrojoną kampanią reklamową, przy której pracowały m.in. Platige Image i masik production.
więcej
|
Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak w zespole kreatywnym Havas Warsaw
Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyli Mateusz Reiss - art director oraz Filip Zbrzeźniak - senior designer.
więcej
|
Komitet Ochrony Praw Dziecka i Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej z kampanią społeczną na temat przemocy domowej wobec dzieci
Pod hasłem „Nie pozwól, aby narodziły się w nim demony" ruszyła kampania społeczno-edukacyjna Komitetu Ochrony Praw Dziecka i Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej. Jej celem jest profilaktyka i edukacja w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
więcej
|
Sceny z codziennego życia reklamują iPhone 11 i Apple Watch Series 5 (wideo)
Koncern Apple rozpoczął kampanię promującą dwa nowe produkty w swojej ofercie - iPhone 11 i Apple Watch Series 5. W spotach pokazano to, na co są narażone te urządzenia w codziennym życiu ich użytkowników.
więcej
|
Wojciech Szymczyk odpowiada za rozwiązania internetowe grupy VUE International
Z początkiem września Wojciech Szymczyk awansował na nowo utworzone stanowisko group lead of digital product w VUE International, właściciela sieci Multikino.
więcej
|
WhitePress przejmuje platformę GoodContent
WhitePress, platforma wspomagająca publikację artykułów, tworzenie treści i współpracę z influencerami, przejmuje GoodContent, serwis do zakupów tekstów. Kwota transakcji nie została ujawniona.
więcej
|
Captain Jack wprowadza nowość o smaku rumu i pomarańczy
Na rynku debiutuje nowy wariant piwa Captain Jack Pirate Orange (Kompania Piwowarska), o smaku rumu i pomarańczy.
więcej
|
Forum Gdańsk zdobi mural. Jego autorem Seikon
Artysta Seikon stworzył w Gdańsku instalację artystyczną na terenie Forum Gdańsk. Tym razem jest to mural, który w połączeniu z neonem zdobi fasadę od strony ulicy Armii Krajowej.
więcej
|
Rafał Jonkisz wprowadza na rynek własną markę Balmora
Rafał Jonkisz, Mister Polski 2015 i model, wspólnie z Sebastianem Chłodnickim wprowadzają na polski rynek markę streetwearową Balmora. Komunikują to kampanią reklamową, w której obok innych właścicieli sklepów internetowych promują Shopera – dostawcę oprogramowania dla ecommerce.
więcej
|
Producent wody Borjomi reklamuje się muralem
Woda mineralna Borjomi ma nową etykietę. Promuje to kampania z wykorzystaniem muralu w Warszawie.
więcej
|
Linie lotnicze KLM zorganizowały pokaz mody w samolocie
Linie KLM zaprezentowały kolekcję swoich historycznych uniformów podczas pokazu w czasie jednego z lotów z Amsterdamu do Nowego Jorku.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora kupiła pakiet kontrolny Online Technologies HR. ,,Pozwoli to rozwinąć technologię i sprzedaż"
Agora skorzystała z oferty przejęcia kontrolnego pakietu udziałów spółki Online Technologies HR oferującej aplikację HRlink.pl do rekrutacji pracowników. - Spółka Online Technologies HR działa na rynku o dużym potencjale wzrostu, sama rosnąc w imponującym tempie. Nasza inwestycja pozwoli rozwinąć technologię i sprzedaż oraz zwiększyć udział rynkowy - zapowiada Agnieszka Sadowska, członek zarządu Agory.
więcej
|
,,Gazeta Finansowa" ze spadkiem wpływów o 23 proc., ,,Warszawska Gazeta" i ,,Polska Niepodległa" o 7 proc.
Wydająca „Gazetę Finansową” spółka Federal Media Company FMC zanotowała w ub.r. spadek wpływów o 22,7 proc. do 532,5 tys. zł, a jej strata netto zmalała ze 107,9 do 0,8 tys. zł. W przypadku FreeDomMedia, wydawcy „Warszawskiej Gazety” i „Polski Niepodległej”, przychody zmniejszyły się o 6,6 proc. do 4,83 mln zł, a zysk netto z 746,1 do 507,5 tys. zł.
więcej
|
Mateusz Borek najcenniejszym dziennikarzem komentującym piłkę nożną. Ponad 10 mln zł wartości mediowej
Mateusz Borek, dziennikarz sportowy Polsatu był w ostatnim roku najbardziej popularnym w internecie komentatorem zajmującym się piłką nożną - wynika z danych firmy analitycznej Pentagon Research. Szacowana wartość mediowa Borka w ciągu ostatniego roku przekroczyła kwotę 10,9 mln złotych. Na kolejnych miejscach znaleźli się Michał Pol i Przemysław Rudzki.
więcej
|
CMWP SDP protestuje przeciw zawieszeniu felietonisty ,,Sieci" za tekst o LGBT. ,,Naruszona wolność słowa"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaprotestowało przeciwko zawieszeniu w prawach nauczyciela akademickiego prof. Aleksandra Nalaskowskiego z powodu felietonu w „Sieciach” (Fratria) ostro krytykującego marsze LGBT. - Ta decyzja narusza fundamentalną zasadę wolności słowa - ocenia dr Jolanta Hajdasz, szefowa CMWP. W obronie naukowca stanął także Michał Karnowski.
więcej
|
|
|
Agora kupiła pakiet kontrolny Online Technologies HR. ,,Pozwoli to rozwinąć technologię i sprzedaż"
Agora skorzystała z oferty przejęcia kontrolnego pakietu udziałów spółki Online Technologies HR oferującej aplikację HRlink.pl do rekrutacji pracowników. - Spółka Online Technologies HR działa na rynku o dużym potencjale wzrostu, sama rosnąc w imponującym tempie. Nasza inwestycja pozwoli rozwinąć technologię i sprzedaż oraz zwiększyć udział rynkowy - zapowiada Agnieszka Sadowska, członek zarządu Agory.
więcej
|
Rekordowo duża sprzedaż LPP w internecie, ponad 50 proc. ze smartfonów. Firma stawia na elektroniczne metki
W minionym półroczu Grupa LPP (producent odzieży Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) osiągnęła wzrost wpływów o 11 proc. do 4,04 mld zł oraz 90,0 mln zł zysku netto (wobec 101,4 mln zł rok wcześniej). W drugim kwartale osiągnęła rekordowe 258,1 mln zł przychodów z e-commerce, w całym br. planuje 1 mld zł. Ponad połowa tej sprzedaży jest realizowana na smartfonach.
więcej
|
WP.pl z mniejszą przewagą nad Onetem, Gazeta.pl dogoniła Interię w zasięgu (strony główne)
Strona główna Onetu po sporym wzroście odwiedzalności w skali miesiąca zbliżyła się do liderującej konkurentki z WP.pl. Gazeta.pl zyskała 11 proc. użytkowników na stronie głównej i dogoniła pod tym względem Interię, natomiast spory spadek zanotowało o2.pl.
więcej
|
Holendrzy pierwsi testują Disney+. Od 12 września mogą korzystać z darmowego okresu próbnego
Użytkownicy w Holandii jako pierwsi na świecie otrzymali możliwość przetestowania nowego serwisu VOD Disney+. Od 12 września mogą oni skorzystać z darmowego okresu próbnego pozwalającego na dostęp do wielu filmów i seriali firmowanych przez Disneya i należące do niego marki. Testowe używanie Disney+ w Holandii potrwa do 12 listopada br.
więcej
|
Prokuratura zleciła przeszukanie u blogera, który fotografował auta wjeżdżające do MSWiA
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego przeszukała mieszkanie mężczyzny, który planując założenie bloga, robił zdjęcia aut wjeżdżających do siedziby Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
więcej
|
Blisko 1 mld euro kary i zaległego podatku zapłaci Google we Francji
500 mln euro grzywny i 465 mln euro podatku zapłaci Google we Francji dzięki zawartej z tamtejszą prokuraturą ugodzie. Francuskie ministerstwo domagało się 1,6 mld euro.
więcej
|
,,W głębi lasu" kolejnym polskim serialem Netflixa, produkuje ATM Grupa
W 2020 roku Netflix udostępni kolejny polski serial - „W głębi lasu” w reżyserii Bartosza Konopki i Leszka Dawida. To ekranizacja thrillera Harlana Cobena. Produkcją zajmuje się ATM Grupa.
więcej
|
Platforma płatności online Stripe już dostępna w Polsce
Na polskim rynku rozpoczyna działalność globalna firma technologiczna Stripe, oferująca platformę płatności online. Równolegle startuje też na sześciu innych rynkach europejskich.
więcej
|
Zalando wprowadzi opakowania wielokrotnego użytku. Rusza pilotaż w Skandynawii
Platforma Zalando planuje dostarczanie użytkownikom przesyłek w opakowaniach wielokrotnego użytku. Po otrzymaniu paczki odbiorca będzie mógł odesłać ją za darmo do Zalando. Projekt ma być rozwiązaniem proekologicznym, w ramach pilotażu pierwsze paczki w zwrotnych opakowaniach otrzymają klienci platformy w krajach nordyckich.
więcej
|
IMOsports.pl już nie działa. Boniek do Godlewskiego: podobno szukasz pracy w PZPN
Serwis IMOsports.pl, należący do spółki Deweloper Media, w minionym tygodniu przestał działać po zaledwie kilku miesiącach na rynku. Szef witryny Jarosław Matusiak nie komentuje zamknięcia strony. Prezes PZPN Zbigniew Boniek w środę zasugerował, że jeden z dziennikarzy IMOsports.pl Adam Godlewski chciałby pracować jako szef departamentu komunikacji i mediów w Związku. Godlewski temu zaprzeczył.
więcej
|
Starsi Polacy mniej chętni do zakupów online
Zakupy w sklepach internetowych robią najczęściej młodzi zamożni mieszkańcy dużych miast. Powyżej 35. roku życia skłonność do kupowania online znacząco maleje - wynika z raportu GfK Polonia.
więcej
|
Microsoft, Hewlett Foundation i Facebook będą walczyć z cyberatakami. Powstaje fundacja Cyber Peace Institute
Koncern Microsoft i Hewlett Foundation planują powołanie fundacji o nazwie Cyber Peace Institute. Zadaniem organizacji ma być walka z cyberatakami oraz pomoc ofiarom działań hakerów. Projekt wspierają także Facebook, MasterCard i Ford Foundation.
więcej
|
Wojciech Szymczyk odpowiada za rozwiązania internetowe grupy VUE International
Z początkiem września Wojciech Szymczyk awansował na nowo utworzone stanowisko group lead of digital product w VUE International, właściciela sieci Multikino.
więcej
|
Netflix omyłkowo ujawnił datę premiery serialu "Wiedźmin"
Holenderski oddział Netflixa przez przypadek zdradził premierę serialu "Wiedźmin". Długo wyczekiwany tytuł trafi na platformę 17 grudnia.
więcej
|
Stowarzyszenie Demagog będzie walczyć z fake newsami na polskim Facebooku
Facebook zawarł porozumienie ze stowarzyszeniem Demagog, które będzie zajmowało się wykrywaniem fałszywych treści w polskiej wersji serwisu. Demagog jest pierwszą rodzimą organizacją walczącą z fake newsami na Facebooku, wcześniej platforma na potrzeby lokalnej wersji zatrudniła Agence France Presse.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|