|
|
|
|
|
|
|
Netflix będzie dostępny na Platformie Canal+. ,,Najlepsza i najpełniejsza oferta na polskim rynku"
Od 15 października br. dla abonentów Canal+ we Francji udostępniony zostanie serwis Netflix. Podobna oferta wkrótce ma się pojawić w naszym kraju. - Będziemy mogli stworzyć najlepszą i najpełniejszą ofertę na polskim rynku, w tym unikalną ofertę dostępu do treści w 4K - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalny platformy Canal+.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z Brzozowskim ma o 190 tys. widzów więcej niż z Norbim
Pierwsze siedem wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 190 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,4 mln widzów ,,Koła fortuny" z Norbim. Teleturniej ze wzrostem oglądalności
Pierwsze dziewięć odcinków „Koła fortuny” z udziałem Norberta „Norbi” Dudziuka w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,40 mln osób. Początek obecnego sezonu teleturnieju względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 80 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Duńska telewizja publiczna kręci reportaż o "państwie PiS", jednym z bohaterów były pracownik TVP
Były dziennikarz Telewizji Polskiej Piotr Owczarski, który w wystąpieniu w Parlamencie Europejskim porównywał pracę w Telewizji Polskiej do "obozu pracy w Korei Północnej" i nazywał spółkę "chorą machiną" ma być jednym z bohaterów dokumentu o "państwie PiS", który szykuje duńska telewizja publiczna. Sam startuje w jesiennych wyborach do parlamentu z listy Polskiego Stronnictwa Ludowego.
więcej
|
Szef TAI zapewnia: TVP Info pokazuje konwencje KO, opozycja przez minimum 2 godziny dziennie
Dominika Wielowieyska w „Gazecie Wyborczej” zarzuciła Telewizji Polskiej, że w czasie kampanii wyborczej faworyzuje Prawo i Sprawiedliwość, za to ogranicza relacje z konwencji innych partii. - Pokazujemy wystąpienia liderów opozycji - na żywo lub z lekkim opóźnieniem (jeżeli kolidują z innymi wydarzeniami) - zapewnił Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Ślad" od 14 października w Polsacie. Zastąpi ,,Love Island"
W poniedziałek, 14 października Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Ślad” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że produkcja będzie emitowana w dotychczasowym paśmie, czyli od poniedziałku do czwartku około godz. 22.00.
więcej
|
Superstacja zawiesiła nadawanie programów na żywo
Od poniedziałku, 16 września br. Superstacja nie nadaje już programów na żywo, a jedynie pasmo powtórkowe. Taka sytuacja potrwa prawdopodobnie do października, kiedy ma pojawić się nowa, docelowa ramówka kanału.
więcej
|
Canal+ będzie transmitować mecze NBA przez kolejne dwa sezony
Platforma Canal+ (do niedawna działająca pod nazwą nc+) przedłużyła o dwa sezony umowę dotyczącą transmisji w Polsce meczów ligi koszykarskiej NBA. W każdym sezonie będzie mogła pokazać 154 spotkania.
więcej
|
Polsat nowym liderem, udany tydzień TV Puls. ,,M jak miłość" i mecz Polska-Austria hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, eliminacyjny mecz do Euro 2020 Polska-Austria oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
508 tys. widzów debiutu drugiej edycji ,,Big Brothera" w TVN7
Pokazany w piątek wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek drugiego sezonu reality-show „Big Brother” oglądało średnio 508 tys. widzów.
więcej
|
Matka Krzysztofa Brejzy wytacza proces karny Samuelowi Pereirze za zarzucanie jej udziału w tzw. aferze hejterskiej
Poseł Platformy Obywatelskiej Krzysztof Brejza poinformował, że jego matka Aleksandra złożyła prywatny akt oskarżenia przeciw Samuelowi Pereirze, szefowi portalu TVP.Info. Serwis kilka dni temu opisał jej rzekomy udział w tzw. aferze hejterskiej w inowrocławskim ratuszu. - Dość bezkarności opłacanych przez PiS hejterów - zapowiada na Twitterze Krzysztof Brejza. Pereira odpowiada: - Pan kłamie i odwraca pojęcia.
więcej
|
,,Na tapecie" przeniesione z Superstacji do Polsat Cafe
W niedzielę wyemitowano ostatni w Superstacji odcinek programu „Na tapecie” o tematyce show-biznesowej. Od początku października cykl będzie emitowany w Polsat Cafe.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Tysiące pracowników, tysiące historii" - Lidl znów reklamuje się jako pracodawca (wideo)
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”. Firma podkreśla, że przez rok podwyższyła pensje o 9 proc. i zapowiada zatrudnienie tysiąca nowych pracowników.
więcej
|
Mateusz Kirstein odchodzi ze studia Dobro i grupy Platige Image
Z końcem września Mateusz Kirstein żegna się z grupą Platige Image, w której przez ostatnie 3,5 roku był wiceprezesem studia produkcyjnego Dobro. Wcześniej pracował m.in. w Film Produkcji i Eurozecie.
więcej
|
Beata Bacieczko head of video production w Prodigious
Beata Bacieczko objęła nowo utworzone stanowisko head of video production w Prodigious, działającym w ramach Publicis Groupe centrum tworzenia contentu i produkcji. Firma rozszerza działalność na nowe kraje europejskie, Rosję, Bliski Wschód i Indie oraz rozbudowuje kompetencje w trzech pozostałych dziedzinach: CGI - filmowej animacji 3D, w DTP oraz produkcji BTL.
więcej
|
Firma mfind zmienia się w Punkta i startuje z kampanią telewizyjną "ubezpieczenia trafione w punkt"
Porównywarka ubezpieczeniowa mfind zmieniła nazwę na Punkta. Rebrandigowi towarzyszy kampania reklamowa, przygotowana przez LiquidThread, Mamastudio, Highnoon i Arena Media.
więcej
|
PZU w kampanii ,,Prowadzisz? Odłóż telefon" uświadamia zagrożenia (wideo)
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem „Prowadzisz? Odłóż telefon”, która ma uświadamiać zagrożenia związane m.in. z jednoczesnym korzystaniem z telefonu i prowadzeniem samochodu.
więcej
|
Billboardy McDonald's wykorzystywane jako ule dla pszczół (wideo)
Szwedzki oddział McDonald’s we współpracy z agencją reklamową Nord DBB instaluje na billboardach z jego reklamami miniaturowe ule dla pszczół.
więcej
|
Wielka siła małych gestów w kampanii #DobryKierowca PKN Orlen
Pod hasłem #DobryKierowca ruszyła kampania wizerunkowa PKN Orlen w której koncern promujeą swoje działania prospołeczne. Akcję przygotowała agencja Red8 Advertising.
więcej
|
Antonina Banaś: Z Grupy Abstra do Spotlight Agency
Antonina Banaś objęła stanowisko producenta wykonawczego w agencji influencer marketingu Spotlight. Przez ostatnie cztery lata była związana z Grupą Abstra.
więcej
|
Carrefour z kolejną odsłoną akcji ,,BIO na zdrowie"
W drugiej odsłonie kampanii „BIO na zdrowie” Carrefour Polska pokazuje rolników i producentów produktów naturalnych, współpracujących na stałe z detalistą. Działania przygotowały Saatchi&Saatchi, Arena Media, K2 Precise i Performics.
więcej
|
"Jak być samcem alfa?" pyta Snickers
Marka batonów Snickers rozpoczęła kampanię reklamową w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Akcję przygotowała agencja BBDO Dubaj.
więcej
|
Miejskie okna reklamowe MORE w ofercie Jet Line
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line uruchamia nową sieć nośników MORE - Miejskie Okna Reklamowe. W październiku pojawią się w Warszawie, a później w kolejnych, największych miastach w Polsce.
więcej
|
Stowarzyszenie Wiosna z kampanią społeczną #OdpowiadamDobrem
Ruszyła akcja społeczna #OdpowiadamDobrem Stowarzyszenia Wiosna, odpowiedzialnego za inicjatywy Szlachetna Paczka oraz Akademia Przyszłości.
więcej
|
IKEA podnosi o 100 proc. cenę hot-dogów
Szwedzka sieć sklepów IKEA zdecydowała się podnieść cenę hot-dogów o 100 proc. Nie zmieniała jej od 22 lat.
więcej
|
Bodo Kaniewski senior art directorem w Feeders Agency
Bodo Kaniewski dołączył do zespołu Feeders Agency, na stanowisko senior art director.
więcej
|
Leniva Studio przygotuje wizualizacje na stoisko Polski na Expo Dubai 2020
Studio graficzne i brandingowe Leniva Studio wygrała konkurs na „Stworzenie znaku graficznego (logo) i systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO Dubaj 2020 oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski”.
więcej
|
Wiśniowski przedłużył umowę sponsorską z Girondins Bordeaux
Firma Wiśniowski produkująca bramy, okna, drzwi i ogrodzenia przedłużyła kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Girondins Bordeaux. Współpracuje z nim w tym zakresie od jesieni 2017 roku.
więcej
|
Vodafone przenosi obsługę mediową z Wavemaker do Carat
Koncern Vodafone rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrał w nim do współpracy agencję Carat (Dentsu Aegis Network), co jest równoznaczne z zakończeniem kooperacji z Wavemaker (GroupM/WPP).
więcej
|
Koalicja Obywatelska promuje się z hasłem ,,#SilniRazem". PiS wytyka hejt, rzeczniczka Lewicy krytykuje, Lis mobilizuje
Koalicja Obywatelska zainaugurowała nową odsłonę swojej kampanii wyborczej pod hasłem „#SilniRazem”. Za przyjęcie tego sloganu krytykują KO zarówno PiS, jak i rzeczniczka SLD Anna Maria Żukowska, natomiast podchwycił go Tomasz Lis. Od łącznia sloganu z jej plakatami wyborczymi odcięła się Małgorzata Kidawa-Błońska, kandydatka KO na premiera.
więcej
|
T-Mobile umieścił na muralach bohaterów produkcji Netfliksa
Przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej w Warszawie T-Mobile umieścił murale z bohaterami produkcji oryginalnych platformy Netflix.
więcej
|
Carex z loterią, do wygrania bony na łazienkę
Marka kosmetyków pielęgnacyjnych Carex (Grupa PZ Cussons) wystartowała z loterią konsumencką „Nowa łazienka w zasięgu ręki”. Akcja potrwa do 31 października.
więcej
|
Goplana z konkursem ,,#Let's Bake!"
Ruszył konkurs konsumencki „#Let’s Bake!” marki słodyczy Goplana (Colian), adresowany do pasjonatów wypieków i pięknych zdjęć. Działania wspiera kampania w internecie i komunikacja w punktach sprzedaży.
więcej
|
Caprio w dwóch nowych smakach
Marka soków Caprio (Maspex) ma nowe log i opakowania, do oferty wprowadzono dwa nowe smaki: jabłko – mango oraz jabłko – truskawka.
więcej
|
Wieden+Kennedy obsługuje reklamowo McDonald's
McDonald’s w USA wybrał nowojorski oddział agencji Wieden+Kennedy do stałej obsługi kreatywnej.
więcej
|
Opoka Ventures i White Morecra za 800 tys. zł kupują 60 proc. udziałów Adepto z Grupy Sare
Spółka Adepto należąca do Grupy Sare zawarła umowę, na mocy której jej nowe udziały za 800 tys. zł kupią fundusze Opoka Ventures i White Morecra. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój biznesowy i spłatę zadłużenia wobec Sare.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PKN Orlen złożył wniosek do Komisji Europejskiej w sprawie przejęcia Ruchu
PKN Orlen liczy, że do sfinalizowania przejęcia Ruchu dojdzie jeszcze w 2019 roku. Prezes Orlenu Daniel Obajtek poinformował, że trwają rozmowy o warunkach transakcji, a do Komisji Europejskiej trafił wniosek o zgodę na koncentrację.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: plany PiS to śmierć niezależnego dziennikarstwa. Ministerstwo Kultury: dostęp do zawodu będzie otwarty
PiS w swoim programie wyborczym zapowiedział ustawowe uregulowanie zawodu dziennikarza, które zakładałoby m.in. utworzenie samorządu dziennikarskiego, który "dbałby o standardy etyczne i zawodowe". Towarzystwo Dziennikarskie uważa, że plany tej partii to zapowiedź "śmierci niezależnego dziennikarstwa", ale Ministerstwo Kultury zapewnia, że dostęp do zawodu będzie otwarty.
więcej
|
,,Party" na czele dwutygodników people w lipcu. ,,Gala" o 59 proc. w dół
W lipcu 2019 br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w ,,Tygodniku Poradnik Rolniczy": treści lifestyle'owe i powieść kryminalna w odcinkach
„Tygodnik Poradnik Rolniczy” (Polskie Wydawnictwo Rolnicze) ukazał się w odświeżonej szacie graficznej. W magazynie pojawiły się nowe działy, zmieniły się okładka i makieta.
więcej
|
Artur Wichniarek, Kamil Kosowski i Łukasz Kadziewicz felietonistami ,,Przeglądu Sportowego"
Współpracę z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) jako felietoniści zaczęli byli piłkarze Artur Wichniarek i Kamil Kosowski oraz były siatkarz Łukasz Kadziewicz.
więcej
|
|
|
Netflix będzie dostępny na Platformie Canal+. ,,Najlepsza i najpełniejsza oferta na polskim rynku"
Od 15 października br. dla abonentów Canal+ we Francji udostępniony zostanie serwis Netflix. Podobna oferta wkrótce ma się pojawić w naszym kraju. - Będziemy mogli stworzyć najlepszą i najpełniejszą ofertę na polskim rynku, w tym unikalną ofertę dostępu do treści w 4K - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalny platformy Canal+.
więcej
|
Michał Pietniczka żegna się z Ringier Axel Springer Polska, Robert Mojsak na czele wideo Onetu
Po ponad pięciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Michał Pietniczka, dyrektor wideo w Onecie. Jego obowiązki przejmie Robert Mojsak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polacy w 2021 roku będą oglądać wideo w internecie 70 minut dziennie, reklama wideo 18 proc. w górę
W 2021 roku średni czas poświęcony na konsumpcję treści wideo w internecie osiągnie w Polsce 70 minut dziennie. To wciąż mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie). Wartość rynku reklamy online video na świecie przekroczy w 2021 roku 1/3 wartości rynku reklamy telewizyjnej - wynika z raportu agencji mediowej Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Facebook z nowymi narzędziami dla twórców wideo. Próbne relacje live, powtórki transmisji i dodatkowe statystyki
Facebook zapowiedział wprowadzenie na swojej platformie nowych rozwiązań przeznaczonych dla twórców treści wideo. W ofercie pojawią się próbne transmisje na żywo, dodatkowe narzędzia edycji filmów, a także bardziej rozbudowane statystyki związane z platformą Creator Studio.
więcej
|
Unia Europejska chce przyspieszyć prace nad podatkiem cyfrowym. Ma obowiązywać we wszystkich państwach członkowskich
Paolo Gentiloni, nowy komisarz do spraw ekonomii i finansów zapowiedział, że Unia Europejska będzie dążyć do jak najszybszego wprowadzenia podatku cyfrowego dla największych firm technologicznych. Według zapowiedzi danina miałaby zostać wprowadzona w 2020 roku we wszystkich państwach członkowskich wspólnoty.
więcej
|
Youtuberzy z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja promują AliExpress
Platforma ecommerce AliExpress ruszyła z kampanią promocyjną z udziałem polskich youtuberów: z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiada LifeTube.
więcej
|
Moto.pl z plebiscytem The Best of Moto. W jury Odeta Moro i Łukasz Kijek
Ruszyła druga edycja branżowego plebiscytu The Best of Moto organizowanego przez redakcję Moto.pl (Agora). Internauci wybiorą w nim najlepsze modele samochodów w 10 kategoriach i wskażą debiut roku.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|