|
|
|
|
|
|
|
,,Pułapka" w nowym paśmie straciła widzów. ,,Postawiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko"
Drugi sezon serialu „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,22 mln osób, o 1,01 mln widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Echo serca" hitem TVP2, stacja zdecydowanym liderem. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Drugi sezon obyczajowego serialu „Echo serca” w TVP2 ogląda średnio 1,80 mln osób, a widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w paśmie emisji produkcji jest zdecydowanym liderem rynku w 4+.
więcej
|
Show ,,Kuba Wojewódzki" ogląda milion widzów. TVN nokautuje konkurencję
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,04 mln osób, niemal tyle samo ile w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Nowi reporterzy w Polsat News, część zespołu przechodzi z Superstacji
Bartek Cebeńko, Dawid Styś, Artur Molęda, Piotr Małecki i Marcin Wojciechowski dołączyli do redakcji Polsat News. Część z nich przeszła z Superstacji, gdyż kanał zakończył nadawanie programów na żywo.
więcej
|
,,Rodzinny interes 2" od 30 września w TV Puls (wideo)
Od 30 września TV Puls rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Rodzinny interes”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w dni powszednie o godz. 17.00.
więcej
|
Danuta Holecka w kapitule konkursu NBP dla dziennikarzy ekonomicznych
Szefowa „Wiadomości” TVP Danuta Holecka dołączyła do kapituły Konkursu im. Władysława Grabskiego dla dziennikarzy ekonomicznych organizowanego przez Narodowy Bank Polski.
więcej
|
Sąd: PiS bezprawnie wykorzystał wizerunek Justyny Śliwowskiej-Mróz w spocie antyuchodźczym
Sąd zdecydował, że wykorzystanie wizerunku dziennikarki TVP Justyny Śliwowskiej-Mróz bez jej zgody w spocie wyborczym PiS w 2018 roku było bezprawne. Partia ma zamieścić ogłoszenie z informacją o wykorzystaniu wizerunku dziennikarki oraz wpłacić na rzecz jednej z fundacji 10 tys. zł. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje", sport i ,,Masterchef" najdroższe w TVN w październiku
TVN Media opublikowało cennik reklamowy TVN na październik br. Najwięcej kosztują w nim spoty przy „Kuchennych rewolucjach”, niedzielnym serwisie sportowym i show „Masterchef”.
więcej
|
CNN International z nowymi programami publicystycznymi, ,,Connect the World" o godzinę dłuższy
W najbliższy poniedziałek CNN International uruchomi dwa nowe weekendowe programy informacyjne: „The Brief” i „Your World Today”. Wydłuży też o godzinę flagową produkcję „Connect the World” nadawaną z Abu Zabi.
więcej
|
Szef Jake Vision: wiedziałem, że ,,Ninja Warrior" w Polsacie będzie hitem (promocja)
Pierwsze odcinki show „Ninja Warrior Polska” w Polsacie osiągają rosnące wyniki oglądalności. - W „Ninja Warrior” jest wszystko: emocje sportowe, ryzyko, historie ludzi z różnymi problemami. Polska lubi sport, dlatego wiedziałem, że „Ninja Warrior” ma ogromny potencjał - komentuje Jan Kępiński, prezes produkującej program firmy Jake Vision.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora: UOKiK powinien zgodzić się na kupno reszty Eurozetu, to repolonizacja zwiększająca konkurencję dla RMF FM
Zarząd Agory zdecydował, że spółka zamierza skorzystać z opcji kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu, którego 40 proc. przejęła w lutym za 130 mln zł. Firma przygotowuje wniosek w tej sprawie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Agora uważa, że przejęcie przez nią pozostałych udziałów sprawi, że RMF FM będzie miał realnego konkurenta. - Dołączenie spółki Eurozet do naszego portfolio z jednej strony umożliwiłoby powrót tego aktywa w ręce polskiego inwestora, a z drugiej zintensyfikowałoby konkurencję na polskim rynku radiowym - argumentuje.
więcej
|
|
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska
W ramach prac nad projektem nowych badań mediów, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz eksperci Telemetrii Polska proponują utworzenie Rady Metodologicznej do spraw RPD, składającej się z operatorów platform telewizyjnych.
więcej
|
|
Piotr Gociek prowadzi ,,Komentarz Dnia" w radiowej Jedynce
Do grona prowadzących cykl „Komentarz Dnia” Programie I Polskiego Radia dołączył Piotr Gociek. Ze stacją jest związany ponad 3,5 roku.
więcej
|
|
W Trójce słuchowisko "Rodzina Średnickich" ze Śleszyńską, Wawrzeckim i Opanią
Od czwartku, 19 września Program 3 Polskiego Radia rozpocznie nadawanie słuchowiska w odcinkach "Rodzina Średnickich. Mały Świat 21". W komediodramacie radiowym pojawi się Hanna Śleszyńska, Paweł Wawrzecki i Marian Opania.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Awans Antyradia
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Aneta Gergont-Gałązka dyrektor marketingu Wonga Polska
Aneta Gergont-Gałązka objęła nowe stanowisko dyrektora departamentu marketingu Wonga Polska. Z firmą związana jest od trzech lat.
więcej
|
Krzysztof Piątek będzie promował grę ,,FIFA 20" (wideo)
Piłkarz AC Milan i reprezentacji Polski Krzysztof Piątek został ambasadorem marketingowym gry „FIFA 20” (Electronic Arts) w naszym kraju.
więcej
|
Grażyna Torbicka z Anną Markowską i Radzką bez retuszu reklamują L'Oréal True Match (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kosmetyków L’Oréal dziennikarka Grażyna Torbicka występują razem z modelką Anną Markowską (znaną m.in. z „Top Model”) i inluencerką Radzką zajmującą się tematyką urody. W spocie bohaterki są pokazywane bez retuszu skóry.
więcej
|
"Głosuję na miłość" - Piróg, Szczygielski, Szpura i Grabarczyk w akcji Kampanii Przeciw Homofobii
"Głosuję na miłość" to nowa akcja Kampanii Przeciw Homofobii, która zachęca do wzięcia udziału w jesiennych wyborach parlamentarnych i oddania głosu na kandydatów wspierających prawa osób LGBT. Twarzami akcji są m.in. tancerz Michał Piróg, aktywistka Areta Szpura, influencer Piotr Grabarczyk czy dziennikarz Anton Ambroziak. Kampania powstaje we współpracy z agencją VMLY&R Poland.
więcej
|
Zenith broni obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa, jak m.in. Tyskie, Żubr, Lech jest w trakcie przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni dom mediowy Zenith (Publicis Media).
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje", sport i ,,Masterchef" najdroższe w TVN w październiku
TVN Media opublikowało cennik reklamowy TVN na październik br. Najwięcej kosztują w nim spoty przy „Kuchennych rewolucjach”, niedzielnym serwisie sportowym i show „Masterchef”.
więcej
|
Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka udziałowcami Agencji Whites
Agencja digital marketingowa Whites będzie miała nowych udziałowców. W ramach drugiej edycji programu pracowniczego akcje pracodawcy nabyli Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka.
więcej
|
Natalia Pelak i Ewa Fiwek otworzyły agencję dla ilustratorów Mad illustrations
Na rynek weszła nowa agencja Mad illustrations, która specjalizuje się w reprezentowaniu ilustratorów, Mad illustrations. Jej założycielkami są Natalia Pelak i Ewa Fiwek.
więcej
|
Ryan Socash promuje PGNiG
Amerykański dziennikarz oraz dyrektor zarządzający i członek zarządu Mediakraft TV Ryan Socash na swoim kanale youtubowym The Legacy of Polish Power promuje PGNiG.
więcej
|
Samsung zwraca do 1500 zł za zakupy
Samsung ruszył z nową promocją, w ramach której klienci kupujący sprzęt AGD i RTV mogą otrzymać do 1500 zł zwrotu za zakupy.
więcej
|
Zdjęcia kotów zamiast reklam w londyńskim metrze
Na stacjach londyńskiego metra można spodziewać się w najbliższym czasie kociej inwazji. Ulubione zwierzęta internetu będą zdobić ściany przejść i peronów zamiast zwyczajowo tam obecnych reklam. Inicjatorzy tego pomysłu muszą jedynie zebrać wystarczająco dużo środków na wykup miejsca.
więcej
|
Radosław Wójcik dyrektorem kreatywnym Grupy Arskom
W Grupie Arskom wydzielono stanowisko dyrektora kreatywnego. Objął je Radosław Wójcik, do tej pory prezes Creathink, agencji włączonej niedawno do Arskomu.
więcej
|
Lidl wprowadza nową ekologiczną marką Pure Home by W5
Sieć dyskontów Lidl Polska wprowadziła do sprzedaży w ofercie marki własnej nową linię środków do czyszczenia Pure Home by W5. Produkty te zawierają do 98 proc. naturalnych składników i w 100 proc. są produkowane w Polsce.
więcej
|
Pilot Łukasz Czepiela w kampanii Porsche Macan
Porsche rozpoczęło kampanię Porsche Macan z udziałem ambasadora marki Łukasza Czepieli – pilota akrobacyjnego i mistrza świata wyścigów samolotowych Red Bull Air Race. Akcję pod hasłem "Oderwij się" przygotowała agencja DDB Warszawa przy współpracy z Shootme Visual Artists.
więcej
|
Biedronka z kolejną edycją kampanii ,,Kromka chleba dla sąsiada"
W najbliższy weekend, 20-21 września rozpoczyna się kolejny finał kampanii społecznej “Kromka chleba dla sąsiada”. Dzięki współpracy sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) z Caritas Polska, najbardziej potrzebujący i samotni seniorzy otrzymają paczki z żywnością.
więcej
|
Kakao Puchatek z licencją ,,Angry Birds 2", rusza kampania
W związku ze zbliżającą się premierą kinową animowanej serii „Angry Birds 2” Maspex wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję marki kakao Puchatek ze specjalną grafiką i dedykowanymi naklejkami.
więcej
|
Brain Juice Group rozszerza współpracę z klientem z branży nieruchomości
Brain Juice Group rozszerza współpracę ze spółką Atlas Estates o dodatkowe działania w social mediach.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruszył serwis PAP Regiony dedykowany mediom lokalnym
Polska Agencja Prasowa uruchomiła serwis PAP Regiony, dedykowany mediom lokalnym, którego treści będzie udostępniać lokalnym i regionalnym mediom. W zamian ich wydawcom zaoferuje swoje depesze. - Do 200 serwisów regionalnych w wakacje trafiły umowy, sukcesywnie spływają po wakacjach. Do końca roku chcemy dopiąć umowy z 200 portalami regionalnymi z całej Polski - komentuje Wojciech Surmacz, prezes PAP dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert Szulc szefem działu wydarzeń PAP
Robert Szulc, który od września br. przeszedł do Polskiej Agencji Prasowej i został zastępcą redaktora naczelnego redakcji zagranicznej, od środy przeszedł na stanowisko szefa działu „Wydarzenia” w redakcji krajowej.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska z 6 mln zł zysku i 29 mln zł rezerwy dot. Ruchu, stawia na cyfryzację
W ub.r. Ringier Axel Springer Polska osiągnął 6 mln zł zysku netto. W ciągu roku firma połączyła się z 10 powiązanymi z nią spółkami. Ze względu na restrukturyzację Ruchu utworzyła 28,7 mln zł rezerwy.
więcej
|
SDRP: samorząd dziennikarski niepotrzebny, plany PiS w celu zawłaszczenia mediów przez jedną partię
- Nie ma potrzeby tworzenia organu regulującego przynależność do zawodu, który z natury rzeczy pozostaje otwarty - uważa prezydium Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. W ten sposób członkowie tej organizacji ustosunkowali się do planów PiS, dotyczących wprowadzenia prawnych regulacji w zawodzie dziennikarza.
więcej
|
Kamila Biedrzycka z cyklem wywiadów na SE.pl i w ,,Super Expressie"
Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) ruszył program wideo „Express Biedrzyckiej”, w którym Kamila Biedrzycka rozmawia z politykami. Zapisy wywiadów będą też publikowane w drukowanej wersji „SE”.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w lipcu, ,,Wieści z Głowna i Strykowa" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Wieści z Głowna i Strykowa” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prof. Nalaskowski przywrócony do pracy na UMK, postępowanie ws. felietonu w ,,Sieciach" potrwa dalej
Rektor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu uwzględnił odwołanie prof. Aleksandra Nalaskowskiego i przywrócił go do pracy na uczelni. Naukowiec został zawieszony po felietonie w tygodniku „Sieci” ostro krytykującym demonstracje LGBT.
więcej
|
Agora chce kupić pozostałe 60 proc. udziałów Eurozetu, szykuje wniosek do UOKiK-u
Zarząd Agory zdecydował, że spółka zamierza skorzystać z opcji kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu, którego 40 proc. przejęła w lutym za 130 mln zł. Firma przygotowuje wniosek w tej sprawie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
,,The New York Times" zamyka serwis w hiszpańskiej wersji językowej. Strona nie przynosiła spodziewanych przychodów
Dziennik „The New York Times” zdecydował o zamknięciu prowadzonego przez siebie serwisu w hiszpańskiej wersji językowej. W ciągu trzech lat na stronie opublikowano ponad tysiąc materiałów przeznaczonych dla czytelników mówiących o hiszpańsku, jednak serwis nie przyniósł wydawcy spodziewanych wyników finansowych.
więcej
|
|
|
Joanna Pawlak: Blokada cookies w przeglądarkach groźniejsza od adblocków
- Dzisiaj Wirtualna Polska to szeroki ekosystem oferujący treści dla odbiorców i rozbudowane portfolio produktów dla partnerów. Stoimy przed wyzwaniami, jedno z największych to blokowanie przez producentów przeglądarek informacji o użytkownikach - zdradza w rozmowie z nami Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.
więcej
|
Agata Młynarska wygrała proces z Niezalezna.pl. Serwis musi publicznie przeprosić dziennikarkę i wypłacić jej odszkodowanie
Zgodnie z wyrokiem Sądu Apelacyjnego serwis Niezalezna.pl (Słowo Niezależne) musi publicznie przeprosić Agatę Młynarską, a także wypłacić jej odszkodowanie w wysokości 20 tys. zł (plus odsetki) za porównanie wpisu dziennikarki do propagandy hitlerowskiej.
więcej
|
TVP nie zgodziła się emitować spotu ,,#StopMowieNienawiści" Wirtualnej Polski. ,,Może naruszać godność ludzką"
Biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu z kampanii Wirtualnej Polski pod hasłem „#StopMowieNienawiści”, uzasadniając, że może on naruszać Ustawę o radiofonii i telewizji. Natomiast Grupa TVN Discovery pokazuje spot tylko po godz. 20.
więcej
|
Amazon wprowadza serwis Amazon Music HD. Muzyka w wysokiej jakości za 14,99 dol. miesięcznie
Koncern Amazon poszerzył ofertę serwisu muzycznego Amazon Music o opcję słuchania wysokiej jakości nagrań w formacie HD. Za miesięczny dostęp do muzyki w bezstratnej formie trzeba zapłacić miesięcznie 14,99 dolara. Amazon Music HD jest na razie dostępny dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Facebook powoła zewnętrzną radę nadzorczą. Będzie decydować o zamieszczaniu spornych treści w serwisie
Facebook zapowiedział że powoła zewnętrzną radę nadzorczą, która będzie zajmować się kwestiami dotyczącymi publikowania na platformie treści budzących kontrowersje. Nowe ciało pojawi się w 2020 roku i ma się składać z ekspertów, którzy nie będą mieli prawa do decydowania o polityce i strategii rozwoju Facebooka.
więcej
|
Marcin Dorociński zagra w serialu Netflixa ,,The Quenn's Gambit"
Marcin Dorociński dołącza do obsady mini serialu pt. „The Queen’s Gambit”, produkowanego przez Netflix. Zagra radzieckiego mistrza szachowego Vasylija Borgova. Serial zadebiutuje na platformie w 2020 roku, reżyseruje go Scott Frank.
więcej
|
Gliński po tekście Onetu o PFN: nie wiem, czy są tam jeszcze dziennikarze. Węglarczyk: powinien wyjaśnić te wydatki
Po krytycznym artykule Onetu o współpracy Polskiej Fundacji Narodowej z amerykańską agencją public relations minister kultury Piotr Gliński powiedział: „Życzę powodzenia panom dziennikarzom, choć nie wiem, czy oni są jeszcze dziennikarzami”. - Wicepremier jest od tego, żeby tłumaczyć, na co poszły publiczne pieniądze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu.
więcej
|
Grupa ZPR Media na Jeszcolubisz.pl oferuje plany dietetyczne
Grupa ZPR Media uruchomiła internetową platformę dietetyczną Jeszcolubisz.pl. Dzięki niej można spersonalizować dietę, ustalić cele żywieniowe lub wybrać zdrowy plan dietetyczny.
więcej
|
Szef Jake Vision: wiedziałem, że ,,Ninja Warrior" w Polsacie będzie hitem (promocja)
Pierwsze odcinki show „Ninja Warrior Polska” w Polsacie osiągają rosnące wyniki oglądalności. - W „Ninja Warrior” jest wszystko: emocje sportowe, ryzyko, historie ludzi z różnymi problemami. Polska lubi sport, dlatego wiedziałem, że „Ninja Warrior” ma ogromny potencjał - komentuje Jan Kępiński, prezes produkującej program firmy Jake Vision.
materiał partnerski
więcej
|
|
|