|
|
|
|
|
|
|
887 tys. widzów ,,Zawsze warto", Polsat przegrywa z konkurencją. Serial hitem w Ipla
Nowy serial „Zawsze warto” gromadzi średnio 887 tys. widzów, a Polsat w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Obyczajowa produkcja jest jednak hitem w Ipla będąc trzecią najchętniej oglądaną pozycją serwisu.
więcej
|
TVN rusza z platformą TVN Discovery Talents dla twórców filmowych i telewizyjnych
TVN Discovery Polska uruchomiło platformę dla twórców filmowych i telewizyjnych TVN Discovery Talents. W ramach projektu będzie współpracować zarówno z debiutantami, jak i doświadczonymi pisarzami, scenarzystami, reżyserami i producentami. Za przedsięwzięcie odpowiada Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7 i TVN Fabuła.
więcej
|
1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN ,,Starsza pani musi fiknąć"
Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” gromadzi średnio 1,29 mln widzów, o 240 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Radosław Sławiński dyrektorem kanałów tematycznych w Telewizji Polsat
Radosław Sławiński - związany z Telewizją Polsat od 2005 roku - został dyrektorem kanałów tematycznych stacji. To nowo utworzone stanowisko w strukturach Polsatu.
więcej
|
Reaktywowany ,,Czar par" startuje w TVP2. Jacek Kurski: widzowie ten program mogą pokochać na nowo (wideo)
TVP2 rozpocznie dzisiaj emisję reaktywowanego teleturnieju „Czar par”. - Jest to pozytywna rozrywka, którą nasi widzowie mogą pokochać na nowo, bo przed laty był to bardzo popularny program - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
2,65 mln widzów ,,Na dobre i na złe", widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 2,65 mln osób, a jego widownia rośnie z odcinka na odcinek. Produkcja daje Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
,,Na sygnale" ogląda 1,54 mln osób. TVP2 wiceliderem
Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” ogląda średnio 1,54 mln osób. Jest to o 410 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP2 w czasie jej emisji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Nowa technologia w studio Polsatu Sport. Paulina Chylewska wirtualnie przeniosła się na stadion piłkarski (wideo)
Polsat Sport do swojego studia wprowadził nową technologię, dzięki której dziennikarz może się wirtualnie przenieść na miejsce dowolnego wydarzenia sportowego.
więcej
|
,,W rytmie serca 5" od 20 października w Polsacie. Emisja w niedziele po 22.00
Od 20 października Polsat rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „W rytmie serca”, który będzie emitowany w niedziele około godz. 22.15. Tuż po tej produkcji będzie można oglądać trzeci sezon „Śladu”.
więcej
|
622 tys. widzów ,,Gabinetu numer 5". Czwórka wygrywa z TV Puls i TVN7
Nowy serial „Gabinet numer 5” gromadzi średnio 622 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls i TVN7.
więcej
|
,,Mega Hit", ,,Ninja Warrior Polska" i sport z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na październik br. najdroższe są reklamy emitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”, programie „Ninja Warrior Polska” i serwisie sportowym.
więcej
|
Walki MMA w nowym reality-show w TVP Sport. Zwycięzca dostanie kontrakt zawodowy
11 października na antenie TVP Sport pojawi się reality-show „Best of the Best - Turniej MMA”. Widzowie zdecydują, którzy z uczestników wygra cykl walk w klatce oraz dostanie 50 tys. zł. nagrody i kontrakt z federacją MMA.
więcej
|
Czwórka przenosi premiery ,,Naszej klasy" z wtorku na niedzielę, mniej ,,Septagonu"
Telewizyjna Czwórka modyfikuje jesienną ramówkę, w której premierowe odcinki nowego programu „Nasza klasa” zostały przeniesione z wtorku na niedzielę. Stacja ogranicza również liczbę premier serialu „Septagon” z pięciu do trzech w każdym tygodniu.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PKN Orlen chce dalej wspierać Roberta Kubicę. "Efekty sponsoringowe przerosły najśmielsze oczekiwania"
Robert Kubica po bieżącym sezonie Formuły 1 pożegna się z zespołem Williams. Równocześnie partnerem sponsorskim tego teamu przestanie być PKN Orlen, który w br. wydał na to ok. 40 mln zł. Firma i kierowca prowadzą już rozmowy z innymi zespołami. Jak uważają eksperci decyzja Kubicy o zakończeniu współpracy jest najlepszą jaką podjął. Orlen kończąc współpracę z Williamsem traci skalę swojego sponsoringu. Mimo słabych wyników polskiego kierowcy i tak osiągnął wszystkie cele marketingowe. Zawsze już będzie postrzegany jako sponsor F1 i sponsor jedynego Polaka w tych wyścigach.
więcej
|
BNP Paribas reklamuje się jako ,,bank zielonych zmian" - będzie sadził drzewa za otwierane konta (wideo)
Bank BNP Paribas w ramach nowej promocji zasadzi do 50 tys. drzew tlenowych w zamian za nowe rachunki otwierane przez klientów. W kampanii reklamowej przestrzega, że niekorzystne zmiany klimatyczne mogą spowodować ogromne wzrosty cen żywności.
więcej
|
Fiat 125p sprzed 40 lat nagrodą w urodzinowej loterii Polomarket (wideo)
Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła loterię konsumencką z okazji 22-lecia istnienia na polskim rynku. Wspiera to kampanią reklamową, za którą podobnie jak za akcję promocyjną odpowiada Reklamownia.
więcej
|
Heart&Brain realizuje kampanie dla TVN Discovery
Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową TVN Discovery. Będzie pracować przy kampaniach kanałów i programów nadawcy.
więcej
|
,,Mega Hit", ,,Ninja Warrior Polska" i sport z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na październik br. najdroższe są reklamy emitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”, programie „Ninja Warrior Polska” i serwisie sportowym.
więcej
|
Lidl stawia na zjawisko ASMR w kampanii na Instagramie
Sieć dyskontów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanię na Instagramie wykorzystującą format Instastory. Detalista promuje tam produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach wykorzystując zjawisko ASMR.
więcej
|
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok.
więcej
|
PKO Bank Polski promuje się jako sponsor Ekstraklasy w nowej kampanii "Gramy Razem"
Ruszyła kampania reklamowa „Gramy Razem” PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy, promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Przygotowały ją Agencja Warszawa, Film Produkcja, Havas Media, Orka i Juice.
więcej
|
Grandes Kochonos wypromuje piwo Capital Jack
Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg na obsługę reklamową marki piwa Captain Jack (Kompania Piwowarska).
więcej
|
Walka z nawracającymi infekcjami reklamuje Groprinosin (wideo)
Wystartowała kampania marki leku na przeziębienie Groprinosin (Gedeon Richter). Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja Opus B.
więcej
|
American Airlines przeprosiły władze miasta za spot zapraszający na wódkę do Krakowa (wideo)
Linie lotnicze American Airlines przeprosiły władze Krakowa w oficjalnym piśmie za spot reklamowy, w którym promują połączenia lotnicze tego miasta z Chicago zapraszając do Polski na wódkę.
więcej
|
"Druga Twarz Instalatora" w kampanii Purmo
Pod hasłem "Druga Twarz Instalatora" ruszyła kampania reklamowa Purmo, fińskiego producenta grzejników dekoracyjnych. Akcję przygotowały InPlus Media i Palm Fiction.
więcej
|
Bartłomiej Kozieł w zarządzie Efigence
Bartłomiej Kozieł, UX director fintechu Efigence (Grupa Efigence), w połowie września dołączył do zarządu firmy.
więcej
|
Robert Kubica odchodzi z Williamsa, sponsorem zespołu przestanie być Orlen
Robert Kubica po bieżącym sezonie Formuły 1 pożegna się z zespołem Williams. Równocześnie partnerem sponsorskim tego teamu przestanie być PKN Orlen, który w br. wydał na to ok. 40 mln zł. Firma i kierowca prowadzą już rozmowy z innymi zespołami. - Zamierzamy pozostać w Formule 1, wzmacniając międzynarodową rozpoznawalność marki Orlen - zapowiada prezes Orlenu Daniel Obajtek.
więcej
|
Uczciwi sprzedawcy aut formują pisemną gwarancję przebiegów w akcji ,,Sprawdzony - Niekręcony"
Wystartowała wspólna kampania koalicji Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony - Niekręcony", mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - pisemną gwarancję przebiegu samochodu.
więcej
|
Toshiba wchodzi z nową linią AGD do Polski, wkrótce kampania
Już wkrótce na polskim rynku zadebiutuje nowa linia produktów AGD marki Toshiba (jej dystrybutorem jest u nas firma Union Distribution). Debiut będzie wsparty kampanią.
więcej
|
Patryk Felmet, dyrektor działu marketingu i komunikacji odchodzi z Portu Gdańsk
Dyrektor działu marketingu i komunikacji, Patryk Felmet, po dwóch latach rozstaje się z zarządem Morskiego Portu Gdańsk. Będzie rozwijać własną agencję marketingową High5Studio i zarządzać browarem Brodacz.
więcej
|
Opoczno w nowej kampanii obiecuje: "Z nami urządzisz cały dom"
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Opoczno, w której producent chce zainspirować klientów do tworzenia pięknych, oryginalnych wnętrz całego domu z wykorzystaniem płytek ceramicznych. Akcję pod hasłem "Z nami urządzisz cały dom" przygotowały Cube Group oraz Blue Milk.
więcej
|
Suzuki rusza z jesienną kampanią
We wrześniu ruszyła komunikacja „Jesiennej Oferty Suzuki”. Kampanię przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Frosta chce walczyć z zaśmiecaniem oceanów
Marka żywności mrożonej Frosta otworzyła food trucka, w którym zbiera środki na organizację sprzątającą oceany.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PMPG Polskie Media ze spadkiem wpływów i 1,5 mln zł straty. ,,Trudne otoczenie rynkowe"
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą m.in. wydawcy „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 22,72 mln zł oraz 1,48 mln zł straty netto (wobec 4,53 mln zł zysku rok wcześniej). Firma podkreśla, że w samym drugim kwartale gdyby nie prawie 0,5 mln zł odpisu osiągnęłaby zysk netto.
więcej
|
Dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" na ,,nieformalnym stypendium" doradza Radosławowi Sikorskiemu w Brukseli
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Remigiusz Jaskot wziął półroczny urlop i zaczął doradzać w Parlamencie Europejskim Radosławowi Sikorskiemu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Robi to w ramach ufundowanego przeze mnie nieformalnego stypendium - informuje nas Sikorski.
więcej
|
,,Twój Styl" z największym spadkiem sprzedaży w lipcu, ,,Zwierciadło" najbardziej do góry
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, który odnotował największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka" droższa o złotówkę, bo z dodatkiem. ,,To nie jest zmiana ceny na stałe"
Nowy numer tygodnika „Polityka” kosztuje 8,90 zł, o złotówkę więcej niż zwykle, bo zawiera dodatek ekologiczny. - To nie jest zmiana ceny na stałe. Na razie nie planujemy podwyższenia ceny tygodnika, ale na pewno przy okazji zwiększonej ilości stron będziemy jednostkowo zwiększać cenę - tłumaczy Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy spółki Polityka.
więcej
|
Dziennikarze i RPO krytykują akcję ,,Nie świruj, idź na wybory". Organizator przeprasza urażonych
Część dziennikarzy skrytykowała kampanię „Nie świruj, idź na wybory”, w której znane osoby zachęcają do udziału w wyborach parlamentarnych. Ocenili, że hasło i niektóre spoty można odebrać jako żarty z osób niepełnosprawnych. Podobnie skomentował to Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar, zwracają uwagę, że chorzy psychicznie są szczególnie narażenie na dyskryminację. Akcji bronią natomiast Tomasz Lis i Przemysław Szubartowicz, w pozytywnym tonie poinformowano o niej w „Faktach” TVN. - Jeśli ktoś poczuł się urażony, to najmocniej przepraszam - stwierdził organizator kampanii Tomasz Sikora.
więcej
|
|
|
Eliza Michalik chce zebrać w internecie 500 tys. zł na platformę Akademia Siły Kobiet
Dziennikarka i prezenterka Eliza Michalik uruchomiła zbiórkę crowdfundingową w serwisie Patronite. Na początek chce zebrać 100 tys. złotych na uruchomienie platformy Akademia Siły Kobiet - interaktywnego portalu z warsztatami, poradami oraz grupą wsparcia dla kobiet. Tematem ma być rozwój osobisty, życie zawodowe oraz motywacja. Docelowo potrzeba na ten cel między 250 tys. a 500 tys. złotych.
więcej
|
Grupa Morele ma zapłacić 2,8 mln zł kary za wyciek danych klientów wskutek ataku hakerskiego
Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył na Grupę Morele karę w wysokości 2,83 mln zł za wyciek danych klientów jej sklepów internetowych, do którego doszło pod koniec ub.r. wskutek ataku hakerskiego. To najwyższa grzywna wymierzona przez UODO. Firma zapowiada, że odwoła się od decyzji do sądu.
więcej
|
2 miliardy dolarów na cele dobroczynne zabrane na Facebooku. W Polsce rekordowe 16 mln złotych na WOŚP
Facebook ujawnił, że w ciągu ostatnich lat w ramach zbiórek organizowanych przez użytkowników serwisu na całym świecie zgromadzono 2 mld dolarów przeznaczonych na cele charytatywne. Wpłaty pochodzą od ponad 45 mln użytkowników Facebooka. W Polsce rekordowa okazała się zbiórka prawie 16 mln złotych w ramach akcji „Zapełnijmy ostatnią puszkę Pana Prezydenta dla WOŚP” zorganizowanej po zabójstwie prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.
więcej
|
Lidl stawia na zjawisko ASMR w kampanii na Instagramie
Sieć dyskontów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanię na Instagramie wykorzystującą format Instastory. Detalista promuje tam produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach wykorzystując zjawisko ASMR.
więcej
|
Hejterzy skazani za wpisy po śmierci Adamowicza: prace społeczne, grzywna i strata telefonów
Sąd Rejonowy w Łowiczu skazał dwóch mężczyzn za nienawistne komentarze, które zamieścili w internecie po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Obaj zostali skazani na prace społeczne, kary pieniężne i pokrycie sądowych opłat oraz kosztów. Dodatkowo stracą telefony, przy pomocy których zamieścili wpisy.
więcej
|
Facebook zapowiada Portal TV - kamerę do telewizora
Portal TV to już trzecie - po serii inteligentnych głośników z kamerami Portal i Portal Mini - urządzenie z serii Portal opracowane przez Facebooka. Kamerka pojawi się na rynku już w przyszłym miesiącu.
więcej
|
Marketer, czyli cyfrowy detektyw
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kontrowersyjna kampania ,,Nie świruj, idź na wybory" nie osiągnie zakładanego celu. "Stratedzy PiS nie mogliby sobie wymarzyć lepszej reklamy"
Kampania pod hasłem „Nie świruj, idź na wybory” miała według założeń jej twórców poprzez wzbudzenie kontrowersji zachęcić do udziału w nadchodzących wyborach i zmobilizować Polaków do pójścia do urn 13 października. Te kontrowersje wywołano kosztem osób niepełnosprawnych, które zostały w spocie ośmieszone i przez to skutki kampanii nie będą takie, jak zakładano. - Nawet granie na snobizmie i poczuciu ekskluzywności może skutecznie i pozytywnie promować udział w wyborach, ale nie zrobi tego poniżanie innych i wywyższanie się ich kosztem - komentują eksperci z agencji PR i reklamowych.
więcej
|
Rzecznik szefa policji zatrzymał poszukiwanego w stacji telewizyjnej
Mariusz Ciarka, rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, brał udział w zatrzymaniu podejrzanego mężczyzny w siedzibie jednej ze stacji telewizyjnych. Ciarka był na miejscu, bo tak samo jak podejrzany gościł w programie tej stacji.
więcej
|
|
|
887 tys. widzów ,,Zawsze warto", Polsat przegrywa z konkurencją. Serial hitem w Ipla
|
TVN rusza z platformą TVN Discovery Talents dla twórców filmowych i telewizyjnych
|
,,W rytmie serca 5" od 20 października w Polsacie. Emisja w niedziele po 22.00
|
Serial "Władca pierścieni" będzie kręcony w Nowej Zelandii. Kontrakt opiewa na 1,3 mld dolarów
|
Netflix pokaże serial "Raising Dion". Ja'Siah Young przyciąga burze
|
W październiku na Netfliksie nowe sezony ,,Peaky Blinders" i ,,The Walking Dead", film ,,El Camino: Breaking Bad" (lista premier)
|
|
|