|
|
|
|
|
|
|
Polsat News dostępny bezpłatnie w telewizji naziemnej, nadawca testuje możliwości HbbTV
W ramach testów w naziemnej telewizji cyfrowej w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście została włączona emisja kanału Polsat News w technologii DVB-T na multipleksie czwartym. Telewizja Polsat testuje również możliwości telewizji hybrydowej HbbTV.
więcej
|
Rzecznicy warszawskich teatrów protestują w związku ze zwolnieniem dziennikarki TVP Kultura
Rzecznicy prasowi i kierownicy działów komunikacji warszawskich teatrów napisali list otwarty w sprawie zwolnienia Sabiny Zygmanowskiej z redakcji "Informacji Kulturalnych" w TVP Kultura. - Wciąż wierzę w to, że dyrekcja TVP Kultura zaproponuje mi coś, odpowiadającego moim kompetencjom i doświadczeniu - komentuje dziennikarka w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dwudziesty sezon show ,,Kuchenne rewolucje" ogląda 2 mln widzów
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,99 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show nadal daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
,,Big Brother 2" stracił widzów. Jesienną edycję ogląda 423 tys. osób
W pierwszych siedmiu dniach główne emisje „Big Brothera” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 423 tys. widzów, o 335 tys. osób mniej względem całego poprzedniego sezonu reality-show. „Big Brother Nocą” śledzi 152 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nasz nowy dom" emitowany dwa razy w tygodniu stracił 310 tys. widzów
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie - emitowany dwa razy w tygodniu - śledzi średnio 1,37 mln osób. W porównaniu do jedenastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 310 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Teleturniej ,,Milionerzy" stracił 210 tys. widzów. Hitem czwartkowe odcinki
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,76 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie głównie swoje hitowe seriale.
więcej
|
Krzysztof Czabański: jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem
- Po co weryfikować zawód dziennikarza? Jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem, jeśli coś takiego będzie mieć miejsce. W życiu - deklaruje Krzysztof Czabański w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. O pomysłach programowych PiS i planach na kolejną kadencję, ocenie zawodu dziennikarza, dekoncentracji, repolonizacji i finansowaniu mediów publicznych rozmawiamy z przewodniczącym Rady Mediów Narodowych i posłem PiS.
więcej
|
,,O tym się nie mówi", ,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami" i ,,DeLux" jesienią w TTV
TTV w jesiennej ramówce pokaże cztery nowości. Widzowie już mogą oglądać court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska”, w październiku zadebiutują programy „O tym się nie mówi” i „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami”, a w listopadzie - „DeLux”. - Konsekwentnie stawiamy na programy o charakterze reality, a dodatkowo w większości przypadków mamy nosa z doborem bohaterów i postaci telewizyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Przyjaciółek 14". Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
TVP odmówiła emisji spotu ,,Polska to chory kraj". ,,Niezgodny z linią programową"
Telewizja Polska nie zgodziła się pokazywać spotu z kampanii „Polska to chory kraj” - poinformowała organizująca tę akcję Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie. Jako powód nadawca podał m.in. to, że spot „jest niezgodny z linią programową TVP”.
więcej
|
Szef NIK pozwie ,,Superwizjer" TVN za reportaż o jego finansach i hotelu na godziny. Dziennikarze chwalą materiał
Marian Banaś, od niedawna prezes Najwyżej Izby Kontroli, a przedtem minister i wiceminister finansów, zapowiedział pozew w sprawie reportażu Bertolda Kittela w „Superwizerze” w TVN24. - Materiał odbieram jako próbę manipulacji, szkalowania i podważania dobrego imienia nie tylko mojej osoby, ale również kierowanych przeze mnie instytucji - ocenił. Za to część dziennikarzy uważa, że w reportażu podano ważne informacje.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska" ma o 420 tys. widzów więcej niż ,,Ślad". Nina Terentiew: bardzo dobre wyniki, warto było zaryzykować
Nowy reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,60 mln widzów, o 420 tys. osób więcej niż niemal rok temu w tym paśmie miał serial „Ślad”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest drugi w rynku. - Mieliśmy znakomity casting do tego programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Brytyjski ITV startuje z programem newsowym na Instagramie
Największa komercyjna stacja telewizyjna w Wielkiej Brytanii ITV uruchamia na Instagramie nowy serwis informacyjny "The Rundown", który jest skierowany do nastolatków.
więcej
|
Poseł PO do dziennikarza TVP: fachowcami od ścieków to wy jesteście (wideo)
Poseł Platformy Obywatelskiej Mariusz Witczak spytany przez reportera TVP o działania prezydenta Warszawy w sprawie awarii w oczyszczalni ścieków Czajka stwierdził: „Fachowcami od ścieków to wy jesteście w telewizji publicznej”. PO promuje to na Twitterze, natomiast publicyści różnie oceniają zachowanie Witczaka.
więcej
|
,,Solid Gold" wraca na festiwal w Gdyni. TVP rozwiązała umowę z Akson Studio, zarzuca Bromskiemu oszustwo
Film „Solid Gold” został przywrócony do konkursu głównego na festiwalu filmowym w Gdyni - poinformował reżyser produkcji Jacek Bromski. W piątek Telewizja Polska rozwiązała umowę z Akson Studio dotyczącą koprodukcji filmu. - Decyzja o rozwiązaniu umowy uchroniła TVP przed autoryzowaniem cenzury, konformizmu i rezygnacji z ambicji twórczej, których efektem jest dzieło słabe, pozbawione dramaturgii i spójności oraz całkowicie inne niż projekt, który pan Bromski pierwotnie zaproponował - stwierdził nadawca.
więcej
|
Jachira chce pozwać TVP, zarzuca ,,Wiadomościom" manipulacje. ,,To nie moje słowa, to hejty, które dostaję"
Youtuberka Klaudia Jachira, kandydująca na posła z listy Koalicji Obywatelskiej, zapowiedziała, że pozwie Telewizję Polską za wykorzystywanie w materiałach „Wiadomości” jej zmanipulowanych - jak twierdzi - wypowiedzi. - Żądanie sprostowania pozostaje bez odpowiedzi - informuje. Szef TAI nie komentuje sprawy.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Czabański: jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem
- Po co weryfikować zawód dziennikarza? Jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem, jeśli coś takiego będzie mieć miejsce. W życiu - deklaruje Krzysztof Czabański w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. O pomysłach programowych PiS i planach na kolejną kadencję, ocenie zawodu dziennikarza, dekoncentracji, repolonizacji i finansowaniu mediów publicznych rozmawiamy z przewodniczącym Rady Mediów Narodowych i posłem PiS.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, VOX FM straciło najwięcej
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od czerwca do sierpnia br. było RMF FM, które równocześnie zanotowało największy wzrost. Z kolei najbardziej straciło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Świata podgląd", "Stan rzeczy", "Dwie strony" i "Suma wydarzeń" w Polskim Radiu 24
"Dwie strony", "Suma wydarzeń", "Świata podgląd" i "Stan rzeczy" - to nowości Polskiego Radia 24.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Jesienna ramówka Dwójki przyjęta, awantura wokół "Klubu ludzi ciekawych wszystkiego"
Na ostatnim posiedzeniu rady programowej Polskiego Radia jej członkowie dyskutowali o jesiennej ramówce Dwójki oraz ściągnięciu z anteny "Klubu ludzi ciekawych wszystkiego" autorstwa Hanny Marii Gizy. Poruszano też problemy wokół innych dziennikarzy: Mądrzejewskiego, Kasprolewicz, Zadrożnej i Zozunia.
więcej
|
|
|
|
Unilver chce wdrożyć nowy system mierzenia kampanii w całym ekosystemie reklamowym
Podczas rozpoczynającego się dziś tygodnia reklamowego w Nowy Jorku Unilever będzie przekonywać innych globalnych reklamodawców do wprowadzenia na wszystkich rynkach jednego pomiaru skuteczności kampanii reklamowych we wszystkich mediach. Rozwiązanie to już testował na swoich kampaniach. Firma ma już poparcie firm Mastercard i Electronic Arts.
więcej
|
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg reklamowy STS
Bukmacher STS rozstrzygnął przetarg na nową platformę kreatywną. Postępowanie wygrała agencja Przestrzeń, która odpowiada za najnowszą kampanię marketera "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać".
więcej
|
FritoLay po raz pierwszy od ponad dekady modyfikuje logo Lay's
Należąca do koncernu PepsiCo spółka FritoLay zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej i opakowań marki chipsów Lay’s. Robi to po raz pierwszy od 12 lat.
więcej
|
Polska Grupa Górnicza chce zatrudnić agencję interaktywną
Polska Grupa Górnicza szuka w przetargu agencji, która przeprowadzi w internecie zleconą przez nią kampanię reklamową – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,4 mln zł na kampanię GUS o spisach powszechnych, ruszył przetarg
Główny Urząd Statystyczny rozpoczął przetarg na ogólnopolskie kampanie promujące tzw. spisy powszechne. Przeznaczy na to blisko 2,4 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Po prostu dla Ciebie" w jesiennych reklamach sklepów Deichmann (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca jesienno-zimową ofertę butów skórzanych w sklepach Deichmann. Jest realizowana pod hasłem „Po prostu dla Ciebie”.
więcej
|
Właściciel RTV Euro AGD i OleOle.pl: wpływy wzrosły o 14 proc., 616 mln zł z reklam
W ub.r. Euro-net, właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD oraz e-sklepów Euro.com.pl i OleOle.pl, zanotował wzrost przychodów o 13,9 proc. do 6,87 mld zł oraz 122,7 mln zł zysku netto. 616,3 mln zł wpływów firmy pochodziło z usług reklamowych.
więcej
|
Natalia Kukulska, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska i Lidia Popiel promują Pantene (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odżywek do włosów Pantene (produkowanych przez Procter & Gamble), której gwiazdami są piosenkarka Natalia Kukulska, modelka Karolina Pisarek, aktorka Katarzyna Zielińska i fotografka Lidia Popiel.
więcej
|
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty sponsoring multiscreen
W ofercie Biura Reklamy TVN Media wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej pojawiła się nowa propozycja reklamowa - sponsoring multiscreen. Reklamodawcy będą mogli wykupić kampanię sponsoringową w pakiecie - związaną z wybranym formatem - niezależnie od kanału dystrybucji treści.
więcej
|
Unique One wprowadza bota do obsługi akcji promocyjnych
Agencja Unique One wdraża wirtualną asystentkę do obsługi zwycięzców prowadzonych przez nią akcji promocyjnych.
więcej
|
Ruszyła kampania ,,Nowa Kia XCeed. Już jest"
„Nowa Kia XCeed. Już jest” to tytuł nowej kampanii reklamowej modelu Kia XCeed. Akcję przygotowały Interactive Partners, Havas Media, WebTalk.
więcej
|
Andrzej Bargiel, Jakub Przygoński, Maciej Janowski i Dawid Godziek w kampanii Red Bulla "Nie odpuszczaj!"
Ruszyła kampania marki Red Bull „Nie odpuszczaj", w której producent napojów energetycznych zachęca do podjęcia aktywności sportowych. W serii spotów występują Andrzej Bargiel - pierwszy człowiek, który zjechał na nartach z K2, kierowca Jakub Przygoński, żużlowiec Maciej Janowski i Dawid Godziek - zawodnik freestyle BMX i kolarstwa grawitacyjnego. Akcję przygotowała agencja VMLY&R Poland i studio produkcyjne Artcore.
więcej
|
LV BET sponsorem głównym koszykarzy Śląska Wrocław
Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie przedłuża o kolejne dwa lata współpracę z koszykarskim Śląskiem Wrocław. Od początku sezonu 2019/2020 bukmacher zostanie sponsorem głównym drużyny z Wrocławia.
więcej
|
Muzeum Getta Warszawskiego ogłasza konkurs na identyfikację wizualną
Muzeum Getta Warszawskiego przy współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiło międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną instytucji. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę w wysokości 35 tysięcy złotych.
więcej
|
E.Leclerc stawia na ekologię, zero waste oraz własną aplikację
Sieć handlowa E.Leclerc zaprezentowała listę zobowiązań, jakie podejmie w kierunku zrównoważonego rozwoju. Główne założenia planu obejmują ograniczanie plastiku, promowanie ekologicznych produktów czy wdrażanie opcji pakowania produktów w opakowania klientów. Sieć zapowiedziała także m.in. własną aplikację mobilną, która w wersji pilotażowej ma ruszyć jeszcze w tym roku.
więcej
|
GSK szuka agencji do globalnej obsługi kreatywnej
Koncern farmaceutyczny GSK, właściciel takich marek, jak Cholinex, Fenistil, Orofar, Otrivin rozpoczął globalny przetarg na obsługę kreatywną swojego biznesu farmaceutycznego. Jego budżet szacowany jest na 30 mln dolarów.
więcej
|
Nescafe i Many Mornings ze wspólną promocją ,,Skarpetki 3w1"
Trwa promocja „Skarpetki 3w1” Nescafe we współpracy z marką odzieżową Many Mornings. Akcja organizowana jest przez agencję GoldenSubmarine.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PAP przedstawia 4-letnią strategię: więcej korespondentów, wiarygodność i jakość informacji
Polska Agencja Prasowa opracowała nową strategię i wizję rozwoju na kolejne cztery lata. Opiera się ona na trzech filarach: wiarygodności i jakości informacji, realizowaniu zadań publicznych oraz byciu pośrednikiem w wymianie informacji i "miejscem spotkań" świata mediów, polityki i biznesu.
więcej
|
Jacek Żakowski powiesił na swoim płocie baner kandydatki Koalicji Obywatelskiej. ,,Dopóki mamy demokrację, trzeba korzystać"
Publicysta Jacek Żakowski zaangażował się w kampanię Aleksandry Gajewskiej startującej na posła z listy Koalicji Obywatelskiej, osobiście wieszając baner kandydatki na swojej posesji. - Trzeba korzystać z demokracji, dopóki ją mamy i pokazywać, co myślimy - uzasadnia Żakowski. Niektórzy dziennikarze krytykują go za to.
więcej
|
Wydawcy krytykują projekt wyborczy PiS. ,,Szkodliwy dla wolności prasy"
PiS w swoim programie wyborczym zapowiedział ustawowe uregulowanie zawodu dziennikarza, które zakładałoby m.in. utworzenie samorządu dziennikarskiego, który "dbałby o standardy etyczne i zawodowe". Zarząd Izby Wydawców Prasy zwraca uwagę, że to mogłoby być "szkodliwe dla wolności prasy i samego zawodu dziennikarskiego, tworzyć obszary wykluczenia i generować konflikty w naszym różnorodnym środowisku".
więcej
|
Dochodzenie ws. ataku na dziennikarkę ,,Gazety Wyborczej" podczas Marszu Niepodległości umorzone
Warszawska prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie ataku na dziennikarkę „Gazety Wyborczej” podczas ubiegłorocznego Marszu Niepodległości. Śledczy nie zdołali ustalić, kim był zamaskowany napastnik, który próbował wyrwać kamerę reporterce.
więcej
|
,,Kobiety i Życia" i ,,Poradnik 50+ na czele miesięczników poradnikowych
W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska szuka nowego redaktora naczelnego WP Sportowych Faktów. Skwierawski za Kołodziejczyka w ,,Drugiej połowie"
Wirtualna Polska chce jak najszybciej wybrać nową osobę na zwolnione przez Michała Kołodziejczyka stanowisko redaktora naczelnego serwisu WP Sportowe Fakty. - Mamy bardzo dużo zgłoszeń czołowych ludzi z różnych mediów. Zaczynamy od rekrutacji wewnętrznej - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media. W programie „Druga połowa” Kołodziejczyka zastąpił Mateusz Skwierawski.
więcej
|
Agencja współpracująca z PFN chce pozwać Onet za nierzetelność. Stankiewicz: na wszystko są dokumenty, marzę o procesie
Przedstawicielka opisywanej przez Onet agencji White House Writers Group zagroziła portalowi procesem. Zażądała też przeprosin i usunięcia krytycznych tekstów o współpracy z Polską Fundacją Narodową. - Marzę o takim procesie, ale niestety nie zostanę pozwany - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Stankiewicz, autor tych artykułów.
więcej
|
Plotek.pl liderem zasięgowym, Pudelek przyciąga najbardziej (TOP9 serwisów plotkarskich)
W sierpniu Plotek.pl po dużym wzroście został liderem pod względem zasięgu wśród serwisów o tematyce show-biznesowej. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów notuje niezmiennie Pudelek.pl. Wszystkie witryny w skali miesiąca znacząco zyskały na odwiedzalności.
więcej
|
Facebook wprowadzi platformę Fashion++. Sztuczna inteligencja pomoże w dobraniu strojów
Facebook planuje wprowadzenie systemu o nazwie Fashion++. Będzie to platforma, która wykorzystując sztuczną inteligencję będzie podpowiadać użytkownikom jak dobrać do siebie części garderoby, aby prezentować się jak najlepiej.
więcej
|
Klienci szukają w e-commerce informacji, a nie tylko produktów
E-commerce to dla współczesnego konsumenta nie tylko platforma do zakupów. To również kopalnia wiedzy o produktach, miejsce do dzielenia się swoimi opiniami i uwagami. Dla marketerów kanał internetowy może stanowić niewyczerpane wręcz źródło danych o klientach - wynika z raportu Publicis Groupe.
więcej
|
VoD.pl wyprzedził Netflixa, VoD TVP i Chili.com mocno w górę
W sierpniu br. na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów z wideo na żądanie wrócił VoD.pl, wyprzedzając Netflixa. Duże wzrosty osiągnęły sekcja VoD na TVP.pl oraz działający w Polsce od niedawna Chili.com, natomiast spadki zanotowały Player.pl i Ipla.tv.
więcej
|
Google inwestuje w energię odnawialną. 18 nowych umów na 1600 MW
Google ogłosiło, że nabyło zestaw obejmujący 18 nowych umów na energię o łącznej mocy 1600 MW.
więcej
|
Polacy w internecie najwięcej wydają na odzież i obuwie
Polscy najczęściej kupują w internecie odzież i obuwie - pokazuje raport Gemiusa. Respondenci w większości deklarują, że w przyszłym roku ich wydatki na artykuły online utrzymają się przynajmniej na tym samym poziomie.
więcej
|
,,Sztuczne pary" w social mediach tworzone dla reklamodawców to nic nowego (opinie)
„Fake love”, czyli związki kreowane i tworzone sztucznie w social mediach przez znane w sieci osoby to zdaniem większości ekspertów zajmujących się komunikacją w internecie nic nowego. „Pary” się bowiem lepiej klikają, generują zasięgi, lajki itp. - uzasadniają. Z tego też powodu coraz więcej influencerów czy youtuberów otrzymuje oferty udawania w sieci „uczuciowych związków” na potrzeby kampanii zainteresowanych tym marek. Istnieje jednak ryzyko sztuczności końcowego efektu w kanale, w którym marka powinna być jak najbardziej naturalna. Kolejne ryzyko to potencjalna sytuacja kryzysowa, gdyby influencer ujawnił nazwę marki krytykując pomysł na akcję.
więcej
|
TikTok wprowadzi dwa nowe formaty reklamowe
Platforma społecznościowa TikTok wprowadzi na polski rynek dwa nowe formaty reklamowe. Zaczną funkcjonować już w październiku.
więcej
|
,,Sieci": twórca Soku z Buraka zatrudniony w Platformie Obywatelskiej i warszawskim ratuszu
Założycielem fanpage’a facebookowego Sok z Buraka, wspierającego Platformę Obywatelską i ostro krytykującego obóz rządzący, jest Mariusz Kozak-Zagozda. Od półtora roku jest zatrudniony w PO, a od kwietnia br. także w urzędzie miejskim Warszawy - ustalił tygodnik „Sieci”.
więcej
|
Brytyjski ITV startuje z programem newsowym na Instagramie
Największa komercyjna stacja telewizyjna w Wielkiej Brytanii ITV uruchamia na Instagramie nowy serwis informacyjny "The Rundown", który jest skierowany do nastolatków.
więcej
|
Facebook rozpoczyna współpracę z Viacom. Będzie publikował serie krótkometrażowych programów
Koncern medialny Viacom International Media Networks opublikuje na Facebooku serię krótkometrażowych serii wideo. To owoc współpracy w ramach platformy Facebook Watch.
więcej
|
Itaka, Neckermann i Rainbow najaktywniejszymi reklamodawcami w branży turystycznej
W internecie najaktywniejszymi reklamowo touroperatorami są Itaka, Neckermann i Rainbow, które rywalizowały z agregatami ofert - Travelplanet i Wakacje.pl. "Last minute" jest najczęstszą frazą w reklamach digitalowych branży turystycznej - wynika z raportu agencji digital marketingowej Whites.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Adrian Kubicki: z PLL LOT na szefa Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku
Adrian Kubicki zaczął pracę jako dyrektor Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku. Poprzednio był rzecznikiem prasowym i dyrektorem wykonawczym ds. komunikacji w PLL LOT.
więcej
|
Krakowska kuria zwolniła trzy kobiety z biura prasowego. ,,Są niezamężne, inne pracownice tworzą katolickie rodziny"
Kuria Metropolitalna w Krakowie sprecyzowała w sobotę, że zwolnione zostały trzy, a nie jak podawano wcześniej pięć pracownic jej biura prasowego. Dodano, że zwolnione kobiety są niezamężne. - Pozostałe osoby, które w życiu prywatnym jako matki tworzą wraz ze swymi mężami katolickie rodziny, nadal pozostają pracownikami Biura Prasowego - zaznaczono. Zwolniona szefowa biura Joanna Adamik stwierdziła, że arcybiskup krakowski Marek Jędraszewski od dawna znał jej sytuację rodzinną i nie zgłaszał zastrzeżeń.
więcej
|
38 Group uruchamia nową agencję Magna Talenta
38 Group uruchomiła nową agencję Magna Talenta, która powstała z połączenia 38 Content Communication oraz Top Personal Branding.
więcej
|
Ahava PR wypromuje jesienią markę dr Gerard
Agencja Ahava PR zajmie się obsługą public relations jesiennej kampanii marki dr Gerard.
więcej
|
|
|