|
|
|
|
|
|
|
Przedwyborcza debata w TVP1 za tydzień. Prowadzącym Michał Adamczyk
We wtorek 1 października o godz. 20.00 odbędzie się debata wyborcza w Telewizji Polskiej. Stosowne porozumienie w tej sprawie podpisali w poniedziałek przedstawiciele wszystkich pięciu zarejestrowanych komitetów wyborczych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVP1 nokautuje konkurencję
Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,22 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 50 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku w 4+.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości" daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 604 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49.
więcej
|
Widownia ,,Wojennych dziewczyn" rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem
Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,21 mln osób, minimalnie mniej niż gromadziła druga edycja wiosną ub.r. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
więcej
|
1,52 mln widzów nowego serialu ,,39 i pół tygodnia". TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy serial „39 i pół tygodnia” gromadzi średnio 1,52 mln widzów, o 710 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Pułapka”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest zdecydowanym liderem.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" w nowym paśmie straciła 220 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Piętnasty sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia ogląda średnio 805 tys. widzów, o 220 tys. osób mniej niż początek trzynastego sezonu pokazywanego rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
Tylko 622 tys. widzów ,,The Wall. Wygraj marzenia". Oglądalność teleturnieju po przeniesieniu do TVP2 spadła o połowę
Trzeci sezon teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 622 tys. widzów, o 630 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu początek drugiej serii w TVP1. Produkcja daje Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Polska się zmienia" nowym autorskim programem National Geographic. Emisja od 30 września
W poniedziałek, 30 września National Geographic rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Polska się zmienia”. Cykl powstał we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju.
więcej
|
Paulina Drażba współprowadzącą "Na tapecie" w Polsat Cafe
Program "Na tapecie" - do tej pory na antenie Superstacji - od 1 października będzie emitowany w Polsat Cafe. Jego gospodyniami będą prezenterki Paulina Drażba oraz tak, jak poprzednio - Dorota Michałowska.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Śladu" od 20 października w Polsacie. Emisja raz w tygodniu po ,,W rytmie serca"
Od 20 października Telewizja Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Ślad”. Produkcja będzie nadawana w niedziele o godz. 23.10, tuż po serialu „W rytmie serca”.
więcej
|
TVP1 nowym liderem, udany tydzień TVP2. 1,67 mln widzów zobaczyło ,,Czar par"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz mecz ME w siatkówce mężczyzn Polska-Ukraina. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki reaktywowanego teleturnieju „Czar par” oglądało średnio 1,67 mln widzów.
więcej
|
Znamy zwycięzców nagród Emmy 2019. ,,Gra o tron" najlepszym serialem dramatycznym, ,,Czarnobyl" najlepszym miniserialem
Poznaliśmy zdobywców "telewizyjnych Oscarów" - w Los Angeles wręczono statuetki Emmy Awards. Mimo największej liczby nominacji, "Gra o tron" HBO na gali głównej otrzymała zaledwie dwie nagrody. Wielkim wygranym gali został komediowy "Fleabag" Amazona i BBC, który zgarnął cztery statuetki. HBO pokonało za to konkurencję, jeśli chodzi o łączną liczbę zdobytych nagród (34 statuetki), pokonując Netfliksa (27) i Amazon Prime Video (15).
więcej
|
TVN zgłosił na policję hejt wobec Katarzyny Lubnauer, sprawcą funkcjonariusz Straży Marszałkowskiej
Szefowa Nowoczesnej, Katarzyna Lubnauer, poinformowała, że w niedzielę podczas programu „Kawa na Ławę” w TVN24 na adres Kontakt24@tvn.pl wysłano mail, w którym grożono jej śmiercią. Wysłał go mężczyzna pracujący w Straży Marszałkowskiej. Został zatrzymany przez policję, ma być wydalony ze służby.
więcej
|
O.S.T.R. reklamuje ligę angielską w Canal+ Sport jako ,,wściekle szybką" (wideo)
Wykonawca hip-hopowy O.S.T.R. (jego właściwe imię i nazwisko to Adam Ostrowski) zaczyna współpracę z Canal+ Sport. Pojawił się w spocie promującym transmisje z angielskiej ligi piłkarskiej Premier League.
więcej
|
Eurosport z prawami do MŚ w lekkoatletyce w Doha
Od 27 września do 6 października w Doha odbywać się będą mistrzostwa świata w lekkoatletyce. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju zrelacjonuje Eurosport 1. Wszystkie transmisje dostępne będą także w Eurosport Playerze.
więcej
|
1,67 mln widzów debiutu ,,Czaru par" w TVP2
Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki reaktywowanego po 23 letniej przerwie teleturnieju „Czar par” oglądało średnio 1,67 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przedstawiciele branży reklamowej rzadziej korzystają z telewizora niż przeciętny Polak, Częściej oglądają seriale na żądanie
Zarówno wśród przedstawicieli mediów, jak i wśród Kowalskich wzrósł współczynnik posiadaczy telewizorów. Z kolei branża częściej ogląda seriale, filmy i programy na laptopie niż Kowalski, który korzysta wtedy głównie z telewizora - wynika z drugiej edycji raportu "AdNation 2019".
więcej
|
,,Znajdź to, co najważniejsze" - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)
W nowej kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!, pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, występuje ojciec noworodka. To pierwsza duża kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy Poland.
więcej
|
Ireneusz Krosny "Bez gadania" reklamuje Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank ruszył z nową kampanią reklamową "Bez gadania" z udziałem artysty-mima Ireneusza Krosnego. Działania przygotowały Oldboys&Freshmilk oraz Film Republic.
więcej
|
Dobra decyzja o remoncie kuchni reklamują kredyt w mBanku (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre decyzje” promującej kredyt gotówkowy oferowany przez mBank. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Energy BBDO i Mindshare Polska.
więcej
|
Dzieci domagają się od dorosłych proekologicznych działań w kampanii ING
Pod hasłem „Czy potrzebujmy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić” ruszyła kampania banku ING pokazująca, że działanie należy do dorosłych i to oni mogą dokonać zmiany. Działania przygotowały Gong, Brain i Mullenlowe MediaHub.
więcej
|
Apple otwiera po remoncie swój prestiżowy salon na Fifth Avenue
Sklep Apple na Piątej Alei (Fifth Avenue) jest otwarty ponownie po remoncie. Powierzchnia lokalu jest teraz dwa razy większa. Na otwarciu był obecny szef koncernu Tim Cook.
więcej
|
Filmy wideo z ankietami, treści AR i grywalne reklamy - Facebook wprowadza nowe formaty dla marek
Facebook zapowiedział wprowadzenie na swojej platformie nowych form reklamowych. W ofercie mają się znaleźć filmy wideo z ankietami dla odbiorców, rozszerzenie dostępności dla marek treści budowanych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także reklamy grywalne zwiększające zaangażowanie użytkowników.
więcej
|
Roman Terelak: z dentsu X do MasterBrand
Do zespołu agencji event marketingowej MasterBrand dołączył Roman Terelak jako client service & production director. Wcześniej zajmował się rozwojem biznesu w agencji dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Wyborowa w nowej butelce. W reklamach Maciej Zakościelny
Marka wódki Wyborowa (Wyborowa Pernod Ricard) wprowadza nowy design butelek, za który odpowiada agencja Dragon Rouge. Zmianie towarzyszy kampania „Ikona spotkań w nowej butelce”, której twarzą jest aktor Maciej Zakościelny.
więcej
|
Michelin przygotował mural uczulający na bezpieczeństwo na drogach
W ramach akcji „Bezpiecznie do szkoły” producent opon Michelin przygotował mural z myślą o najmłodszych uczestnikach ruchu drogowego. Malowidło informuje o najważniejszych zasadach bezpieczeństwa na drogach.
więcej
|
Vileda promuje suszarkę Infinity kampanią ,,Wiele potrzeb, jedna odpowiedź"
Pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną suszarki Infinity.
więcej
|
Kobiety budują lepszą przyszłość m.in. dla swoich córek w kampanii ,,Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?" (wideo)
Wystartowała kampania fundraisingowa „Chcę dla niej lepszego świata“, przygotowana przez Fundusz Feministyczny. Jest ona skierowana do kobiet, a jej celem jest pozyskiwanie środków na wspieranie kobiet.
więcej
|
,,Zaopiekuj się rzeką" - apeluje muzycznie WWF Polska (wideo)
W poniedziałek odbyła się w internecie premiera teledysku „Zaopiekuj się rzeką”, stworzonego przez zespół Rezerwat oraz Fundację WWF Polska. Piosenka ma zwrócić uwagę na fakt, że polskie rzeki „wysychają” i „dławią się” z winy destrukcyjnej działalności człowieka.
więcej
|
Henkel wybrał agencję TBWA do globalnej obsługi marek kosmetycznych
Firma Henkel, właściciel takich marek jak Persil, Somat, Fa wybrała agencję reklamową TBWA do globalnej obsługi reklamowej swojego biznesu kosmetycznego. Są to takie brandy, jak m.in. Schwarzkopf, Schauma i Fa.
więcej
|
Koniec plastikowych zabawek w zestawach Burger Kinga
Brytyjski oddział Burger Kinga wycofuje plastikowe zabawki dołączane do zestawów dla dzieci.
więcej
|
Małe centra handlowe tracą klientów
Obroty małych centrów handlowych w pierwszym półroczu tego roku spadły o 4,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Ogólnie jednak, polskie centra handlowe notują nieznaczny wzrost liczby klientów.
więcej
|
"Zabierz głos, bo go stracisz" - Andrzej Seweryn w profrekwencyjnej kampanii Fundacji Batorego
Fundacja Batorego rozpoczęła kampanię profrekwencyjną przed październikowymi wyborami parlamentarnymi. Organizacja zachęca do pójścia na wybory hasłem "Zabierz głos, bo go stracisz". W spocie głosu udziela aktor Andrzej Seweryn.
więcej
|
Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)
Marka kosmetyków Under Twenty (Dr Irena Eris) promuje się filmem, który ma być manifestem samoakceptacji. Jego bohaterkami są nastolatki oraz influencerka Katarzyna Gandor. Przy akcji pracował dom produkcyjny Truskavka i agencja Albo Albo.
więcej
|
Joanna Adamczyk szefową działu legal w Brand New Galaxy
Działem prawnym platformy holdingowej Brand New Galaxy zarządzać będzie Joanna Adamczyk, która obejmie stanowisko head of legal.
więcej
|
Nowa kampania marki Ricola oparta na platformie ,,Wish you well"
Wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Aztorin na koleje dwa lata parterem Ekstraklasy
Marka zegarków męskich Aztorin przez kolejne dwa sezony ma status oficjalnego partnera Ekstraklasy. W ramach obecnej umowy zaprojektowano nowy zegarek w dwóch wersjach, sygnowany marką rozgrywek.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w lipcu, wszystkie tytuły ze spadkami
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mariusz Staniszewski wrócił na łamy ,,Do Rzeczy"
Publicysta Mariusz Staniszewski po kilku latach przerwy wznowił współpracę z tygodnikiem „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Ostatnio był członkiem zarządu Polskiego Radia.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski nie pozwie TVP, krytykuje skazanie Ziemkiewicza i Mitera. ,,Moda na pozwy za wszystko"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski poinformował, że wbrew zapowiedzi nie skieruje pozwu sądowego przeciw Telewizji Polskiej. Ponadto krytycznie ocenił niedawne wyroki skazujące Rafała Ziemkiewicza i Pawła Mitera. - Przecież jak tak dalej pójdzie, to zaczniemy się pozywać za głupie żarty i nieprzemyślane wypowiedzi - ocenił.
więcej
|
|
|
Założyciel Soku z Buraka prowadzi dla warszawskiego ratusza profile w social media. Dąbrowa: niech mi ktoś pokaże jego hejterski wpis
Mariusz Kozak-Zagozda, który według „Sieci” jest założycielem fanpage’a Sok z Buraka, we wrześniu kończy pracę dla warszawskiego ratusza. Czy umowa będzie przedłużona? - Trudno powiedzieć, ale niech mi ktoś pokaże jeden hejterski wpis tej osoby na ratuszowych stronach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kamil Dąbrowa, rzecznik prasowy ratusza.
więcej
|
,,Znajdź to, co najważniejsze" - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)
W nowej kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!, pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, występuje ojciec noworodka. To pierwsza duża kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy Poland.
więcej
|
Filmy wideo z ankietami, treści AR i grywalne reklamy - Facebook wprowadza nowe formaty dla marek
Facebook zapowiedział wprowadzenie na swojej platformie nowych form reklamowych. W ofercie mają się znaleźć filmy wideo z ankietami dla odbiorców, rozszerzenie dostępności dla marek treści budowanych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także reklamy grywalne zwiększające zaangażowanie użytkowników.
więcej
|
Wirtualna Polska uruchamia infolinię dla niesłyszących użytkowników poczty WP i o2
W ramach projektu "Poczta bez granic" Wirtualna Polska uruchomiła możliwość połączenia się z Biurem Obsługi Klienta dla osób niesłyszących przy pomocy tłumacza języka migowego Migam. Z pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2.
więcej
|
Startuje platforma Mój GOV. Wszystkie usługi e-administracji w jednym miejscu
Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło platformę internetową o nazwie Mój GOV. Według zapowiedzi ma ona stanowić dla polskich użytkowników miejsce, w którym znajdą oni wszystkie usługi oferowane przez administrację publiczną w formie cyfrowej. Do korzystania z Mój GOV konieczne jest posiadanie Profilu Zaufanego lub e-dowodu.
więcej
|
GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy
England.pl - właściciel komunikatora GG - poinformował że ta platforma komunikacyjna po weryfikacji bazy użytkowników ma obecnie miesięcznie ok. miliona aktywnych odbiorców. Większość stanowią mężczyźni i osoby do 25 roku życia. GG uruchomiło sklep internetowy, w którym oferuje gadżety firmowane przez markę.
więcej
|
Krzysztof Czabański pozywa Facebooka. ,,Mętny regulamin, wpisy z mojego konta są niezatwierdzane"
Poseł PiS i szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański złożył pozew cywilny przeciw Facebookowi. Zarzuca portalowi, że wedle własnego uznania rozpowszechnia i promuje różne wpisy, także z oficjalnego profilu Czabańskiego, czym narusza konstytucyjną wolność słowa.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|