|
|
|
|
|
|
|
KRRiT chce rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie kanały telewizji naziemnej
- Chcemy rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie bezpłatne kanały naziemnej telewizji cyfrowej. Tak, by dać pełną podstawę do konstruowania oferty programowej dla wszystkich operatorów - zarówno dużych, jak i małych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
,,Big Brother Arena" wraca na niedzielny prime-time
Telewizyjna Siódemka przenosi emisję nadawanego na żywo programu „Big Brother Arena” na niedzielny prime-time. Zmiana ta będzie obowiązywać od tego tygodnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek stacja pokaże specjalny odcinek reality-show, w którym widzowie na żywo zobaczą odwiedziny Magdy Gessler w Domu Wielkiego Brata.
więcej
|
385 tys. widzów ogląda nowy program ,,Gra Muzyka" w TV Puls
Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 385 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od TVN7, ale słabiej od Czwórki.
więcej
|
,,Mam talent!" stracił widzów, ale TVN nadal zdecydowanym liderem rynku
Dwunasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,36 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 160 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
1,52 mln widzów programu ,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019". TVP2 nokautuje konkurencję
Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,52 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
1,45 mln widzów ,,Kabaretu na żywo 7". Polsat stacją trzeciego wyboru
Siódmy sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,45 mln osób, o 160 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Dokument "Prasowanie piersi" autorstwa Małgorzaty Łupiny z nagrodą na festiwalu Best Shorts
Produkcja w reżyserii Małgorzaty Łupiny - na co dzień zastępcy dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych - "Prasowanie piersi" otrzymała nagrodę na festiwalu Best Shorts w Kalifornii. Dokument został uhonorowany "Award of Excellence" w kategorii "African American".
więcej
|
,,BH90210" od 9 października w FOX. Kontynuacja ,,Beverly Hills 90210"
W środę, 9 października na antenie FOX odbędzie się premiera serialu „BH90210”, będącego kontynuacją „Beverly Hills 90210”. W nowym cyklu pojawi się niemal cała obsada kultowego projektu z lat 90. XX wieku.
więcej
|
Turecki serial ,,Narzeczona ze Stambułu" od 30 września w Zoom TV
W poniedziałek, 30 września premierę w Zoom TV będzie miał turecki serial „Narzeczona ze Stambułu”. Cykl w polskiej telewizji będzie emitowany po raz pierwszy.
więcej
|
Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun w HBO Max
Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun dołączyli do zespołu HBO Max, platformy streamingowej należącej do AT&T WarnerMedia.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz Kirstein szefem marketingu w People Can Fly
Z początkiem października Mateusz Kirstein obejmie funkcję dyrektora marketingu w spółce People Can Fly produkującej gry wideo. Poprzednio pracował w firmach Dobro i Platige Image, a wcześniej m.in. w Film Produkcji i Eurozecie.
więcej
|
Hellena zmienia logo i opakowania napojów
Firma Colian zmodyfikowała logo marki napojów Hellena. Dzięki zmianom opracowanym przez agencję Brandwell marka ma mieć bardziej aspiracyjny image.
więcej
|
Niestandardowe aktywacje marek cieszą się uznaniem klientów. TVN i Coca-Cola najczęściej zauważane
Sześciu na dziesięciu konsumentów pozytywnie ocenia niestandardowe formy promocji marek - pokazują wyniki badania Havas Media Group. Klienci cenią bezpośredni kontaktu z brandem i możliwość wzięcia udziału w ciekawej aktywacji. Najczęściej badani zauważali niestandardowe aktywności TVN i Coca-Coli.
więcej
|
,,Poczuj lekkość po jedzeniu" w kampanii Verdin Complexx (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa wspomagającego trawienie suplementu diety Verdin Complexx (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcja jest realizowana pod hasłem „Poczuj lekkość po jedzeniu”.
więcej
|
Netguru przejmuje zespół agencji 7ninjas
Spółka technologiczna Netguru przejęła 12-osobowy zespół agencji 7ninjas, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie (custom software development). Dotychczasowa siedziba 7ninjas w Rzeszowie również wchodzi w struktury Netguru, stając się dziewiątym biurem firmy w Polsce. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Oblicza wolności Marcina Gortata w reklamie batonów FreeYu (wideo)
Pod koniec września rusza kampania reklamowa produkowanych przez Grupę Otmuchów batonów funkcjonalnych FreeYu. Jej bohaterem jest koszykarz Marcin Gortat. Przygotowała ją agencja Coollective.
więcej
|
,,Życie ma pierwszeństwo" w rządowej kampanii o korytarzach życia na drogach (wideo)
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła kampanię edukacyjną „Życie ma pierwszeństwo” dotyczącą tworzenia korytarzy życia w sytuacjach, gdy na zatłoczonych drogach dochodzi do wypadków. Akcja jest oparta na interaktywnym spocie.
więcej
|
Mariusz Kukwa head of multiscreen investment w Amplifi
Do zespołu agencji Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując nowo utworzone stanowisko head of multiscreen investment. Wcześniej pracował w siostrzanej agencji Vizeum.
więcej
|
Kinder Mleczna Kanapka w nowej kampanii zaprasza do wspólnego czytania
Ruszyła kolejna edycja kampanii Kinder Mleczna Kanapka „Przerwa na wspólne czytanie”, której celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci.
więcej
|
Fantasyexpo przechodzi rebranding. Nowe hasło "first choice in gaming"
Agencja marketingu gamingowego Fantasyexpo po sześciu latach na rynku zmieniła swój wizerunek i przeszła rebranding. Nowe hasło firmy to “first choice in gaming”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
KCI: wyegzekwowano należności od internauty pomawiającego Grzegorza Hajdarowicza i Gremi Media
Firma KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), w komunikacie giełdowym poinformowała, że uzyskała należności zasądzone w procesie karnym od Zygmunta Fury, który w internecie obrażał Grzegorza Hajdarowicza i Gremi Media.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w lipcu, tylko ,,Logo" na plusie
W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Playboy”. Jedyny wzrost odnotowało „Logo”, a pozycję lidera sprzedaży zajął „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
,,Dziennik Zachodni" wyprzedził w internecie ,,Gazetę Pomorską", Wyborcza.pl przed Onetem i SE.pl (serwisy regionalne)
Zdecydowanym liderem serwisów regionalnych jest niezmiennie Naszemiasto.pl, natomiast Wyborcza.pl wyprzedza w tej kategorii Onet.pl i SE.pl. Wśród stron dotyczących wybranych regionów Dziennikzachodni.pl wysunął się zasięgowo przed Pomorska.pl, która podobnie jak warszawskie sekcje TVN24.pl i Onetu zanotowała spory spadek.
więcej
|
Facebook kupuje za miliard dolarów firmę CTRL-Labs, która chce czytać nam w myślach
Facebook przejął firmę CTRL-Labs, która tworzy specjalną opaskę pozwalającą na kontrolowanie komputera za pomocą myśli. Wartość transakcji wyniosła blisko miliard dolarów.
więcej
|
Sąd: Google nie musi stosować globalnie ,,prawa do bycia zapomnianym"
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) orzekł, że koncern Google nie musi stosować „prawa do bycia zapomnianym” na całym świecie. To oznacza że sporne wyniki wyszukiwania dotyczące użytkowników w krajach unijnych będą usuwane jedynie w wersjach platformy funkcjonujących na obszarze europejskiej wspólnoty.
więcej
|
Google wprowadza platformę Play Pass. Dostęp do 350 gier i aplikacji za 4,99 dolara miesięcznie
Google uruchomił platformę Google Play Pass funkcjonującą jako część sklepu Google Play. Serwis w ramach abonamentu w wysokości 4,99 dolara miesięcznie zapewnia darmowy dostęp do ponad 350 aplikacji i gier mobilnych. Usługa jest na razie przeznaczona tylko dla użytkowników w USA.
więcej
|
Ponad 850 filmów i seriali na Disney+
Disney opublikował pełną listę filmów i seriali, które będą dostępne dla subskrybentów platformy Disney+ już w dniu jej startu, 12 listopada br.
więcej
|
Ponad połowa Polaków kupuje w zagranicznych e-sklepach, głównie chińskich
54 proc. Polaków korzysta z zagranicznych platform e-commerce - pokazuje badanie autorstwa Blue Media. Co dziesiąty badany robi w nich zakupy bardzo często.
więcej
|
Justyna Suchecka po przejściu do TVN24.pl dalej będzie tworzyła ,,Krótką przerwę" w mediach Agory
Dziennikarka Justyna Suchecka po odejściu z „Gazety Wyborczej” nadal będzie publikować na portalu Gazeta.pl oraz w wydawanym przez Agorę dwumiesięczniku „Książki”. Wspólne z Natalią Szostak prowadzi tam cykl „Krótka przerwa”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wpływy Ipsosu wzrosły o 10 proc., a zysk o 2 mln zł. Sprzedaż krajowa w górę bardziej od zagranicznej
Firma badawcza Ipsos w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 9,7 proc. do 67,62 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,19 do 6,16 mln zł. Wpływy spółki w kraju zwiększyły się bardziej niż od klientów zagranicznych.
więcej
|
Polacy są zagubieni w kwestii zmian klimatu
72 proc. Polaków uważa, że stan, w jakim znalazła się Ziemia jest poważny i wymaga natychmiastowych działań. Aż połowa nie wie, co należy zrobić, by poprawić stan środowiska - wynika z badania agencji Kantar.
więcej
|
Niestandardowe aktywacje marek cieszą się uznaniem klientów. TVN i Coca-Cola najczęściej zauważane
Sześciu na dziesięciu konsumentów pozytywnie ocenia niestandardowe formy promocji marek - pokazują wyniki badania Havas Media Group. Klienci cenią bezpośredni kontaktu z brandem i możliwość wzięcia udziału w ciekawej aktywacji. Najczęściej badani zauważali niestandardowe aktywności TVN i Coca-Coli.
więcej
|
Polki są gotowe płacić więcej za naturalne kosmetyki
93 proc. Polek z największych miast deklaruje, że używa kosmetyków naturalnych, a co dziesiąta - wyłącznie takich - wynika z badania SW Research.
więcej
|
Ponad połowa Polaków kupuje w zagranicznych e-sklepach, głównie chińskich
54 proc. Polaków korzysta z zagranicznych platform e-commerce - pokazuje badanie autorstwa Blue Media. Co dziesiąty badany robi w nich zakupy bardzo często.
więcej
|
|
|
Wyjaśnienia szefa NIK ws. wynajmu kamienicy nie przekonały ekspertów. ,,Urlop to próba przeczekania sprawy"
Prezes NIK Marian Banaś w odpowiedzi na reportaż „Superwizjera” TVN stwierdził, że sprzedał już kamienicę wynajmowaną pod hotel na godziny, a z najemcami miał sporadyczny kontakt. Teraz idzie na bezpłatny urlop, który potrwa przynajmniej do wyborów. Zdaniem dziennikarzy ucieka w ten sposób przed pytaniami w tej sprawie, a jego wyjaśnienia są mało przekonujące, bo mimowolnie potwierdził sporo informacji podanych w reportażu.
więcej
|
Alior Bank klientem Clear Communication Group
Agencja Clear Communication Group rozpoczęła współpracę z Alior Bankiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Arkadiusz Bruliński szefem zespołu PR i social media w PZU
Arkadiusz Bruliński, który ostatnio był rzecznikiem prasowym w Grupie Ergo Hestia objął w biurze prasowym firmy ubezpieczeniowej PZU stanowisko head of PR&social media team - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kamila Syroka rzecznikiem prasowym Moderna Holding
Deweloper Moderna Holding powołał rzecznika prasowego i PR managera. Obie funkcje objęła Kamila Syroka.
więcej
|
Krakowska kuria usunęła z komunikatu, że zwolnione pracownice są niezamężne. ,,Zarządzenie Kościelnego Inspektora Ochrony Danych
W poniedziałek Kuria Metropolitalna w Krakowie zamieściła zmienioną wersję komunikatu o zwolnieniu trzech pracownic jej biura prasowego. Usunięto informację, że są one niezamężne, natomiast dwie kobiety, które pozostają zatrudnione, „w życiu prywatnym jako matki tworzą wraz ze swymi mężami katolickie rodziny”.
więcej
|
INC partnerem InnerValue
Grupa inwestycyjno-doradcza INC podpisała umowę o współpracy strategicznej z firmą doradczą InnerValue.
więcej
|
Jagoda Mówińska na nowym stanowisku w OKK! PR
Jagoda Mówińska awansowała w zespole OKK! PR na stanowisko account executive.
więcej
|
|
|