Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 1 Października 2019
 
 
 
Kuba Wątły uruchamia internetowe Halo.Radio. Potrzebuje miesięcznie 100 tys. zł, ma już jedną trzecią
 
We wtorek, 1 października br. o godzinie 7.00 rozpocznie nadawanie Halo.Radio - internetowe medium obywatelskie, stworzone przez publicystę Kubę Wątłego. Promuje się hasłem „Pierwsze radio do gadania”. - Powinniśmy mieć na naszą działalność ponad 100 tys. złotych miesięcznie, abyśmy mogli rozwinąć skrzydła i nie bawić się w półśrodki. W tej chwili dysponujemy 1/3 tej kwoty - tłumaczy nam Wątły. więcej
 
 
Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce
 
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 1,3 proc. do 26,8 mln zł oraz spadek wyniku netto z 4,74 mln zł zysku do 2,08 mln zł straty. Segment e-commerce firmy rozwija się wolniej od założeń, dlatego rozpoczęto w nim restrukturyzację, która obejmie głównie platformę Naimpreze.pl i spółkę Print Logistic. więcej
 
 
Polsat i RMF FM to najwyżej oceniane media w Polsce. Najwięcej zastrzeżeń do TVP
 
71 proc. ankietowanych pozytywnie wypowiada się o telewizji Polsat, 63 proc. respondentów przychylnie odbiera TVN, a 56 proc. - TVP - wynika z wrześniowego sondażu CBOS. Jeśli chodzi o nadawców radiowych najwyżej oceniane jest RMF FM. więcej
 
 
Ruszyła nowa ramówka Superstacji, zmieniona oprawa i prowadzący. "Pierwszy polski telewizyjny tabloid"
 
W poniedziałek, 30 września o 14.00 wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiada Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca tego roku. więcej
 
 
Kasia ,,Novika" Nowicka i Bartek Winczewski rozstają się z Chillizet
 
Bartek Winczewski i Kasia Nowicka „Novika” w poniedziałek zakończyli pracę w Chillizet (Eurozet) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ani prezenterzy ani stacja nie komentują odejścia prezenterów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wpływy Discovery Polska zmalały o 6 proc. Nadawca Metro z 10,3 mln zł wpływów i 14,6 mln zł straty więcej
 
PiS nadaje rytm kampanii wyborczej. Jarosław Kaczyński wszechobecny, Koalicja Obywatelska spóźniona (opinie) więcej
 
Portale zyskały w informacjach i publicystyce: WP.pl, liderem, SE.pl przed Interią i Fakt.pl (TOP 10) więcej
 
Urząd KNF bez zastrzeżeń do RahimCoinów. Blak pozyskał 216 tys. zł od 85 inwestorów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
Operator Kamery Studyjnej TVP
Montażysta TVP
Realizator Wizji TVP
Redaktor Naczelna/y WP SportoweFakty Wirtualna Polska Media
BRAND PARTNERSHIP SALES MANAGER / WARSAW Fox Networks Group Poland
LocationScout Production Services
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ruszyła nowa ramówka Superstacji, zmieniona oprawa i prowadzący. "Pierwszy polski telewizyjny tabloid"

W poniedziałek, 30 września o 14.00 wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiada Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca tego roku. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" ma o 740 tys. widzów więcej niż ,,World of Dance - Polska". Polsat liderem rynku

Dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,10 mln widzów, czyli o 740 tys. osób więcej niż nowe widowisko World of Dance - Polska” emitowane w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest liderem rynku telewizyjnego w 4+. więcej

468 tys. widzów nowego teleturnieju ,,Gra słów. Krzyżówka". TVP1 stacją trzeciego wyboru

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” ogląda średnio 468 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania nowej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku. więcej

,,Dziewczyny ze Lwowa" w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem

Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

ATM Grupa z 116,8 mln zł wpływów i 15,5 mln zł zysku w I półroczu 2019 r.

W pierwszym półroczu ATM Grupa zanotowała 116,82 mln zł przychodów ze sprzedaży (12,78 proc. więcej niż rok wcześniej) i 15,52 mln zł zysku netto (do góry o 40,82 proc.). - Nasze produkcje odnotowały w pierwszym półroczu doskonałe wyniki oglądalności, mimo szerokiej oferty programowej nadawców i bardzo silnej konkurencji - komentuje Andrzej Muszyński, prezes firmy ATM Grupa. więcej

Stabilna oglądalność ,,The Voice of Poland". TVP2 liderem rynku w 16-49

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,65 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. więcej

Właściciel pirackiego serwisu udostępniającego ,,Belfra" skazany na 8 miesięcy ograniczenia wolności

Sąd skazał na 8 miesięcy ograniczenia wolności właściciela serwisu internetowego Patrzajto.pl (wcześniej działającego jako Vodtu.pl), w którym nielegalnie udostępniano drugi sezon serialu „Belfer”. Organa ścigania o działalności witryny zawiadomiła Platforma Canal+. więcej

528 tys. widzów nowego programu ,,Gotowi do gotowania. Start!" w TVP2

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” ogląda średnio 528 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

,,Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?" śledzi w Dwójce 415 tys. widzów

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” ogląda średnio 415 tys. widzów. Dwójka w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi, a jego symbolem jest różowa wstążka. Na znak potrzeby profilaktyki badań wśród kobiet, kanał Discovery Life umieści ją w swoim logotypie. Stacja wyemituje także cykl programów poświęcony temu zagadnieniu. więcej

TVP pokazała projekt aranżacji sceny 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019

Telewizja Polska zaprezentowała projekt aranżacji sceny 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019. Autorem scenografii jest Giorgos Stylianou-Matsis. więcej

TVP1 liderem. ,,M jak miłość", mecz Słowenia-Polska i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, mecz ME w siatkówce mężczyzn Słowenia-Polska oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Konfederacja wygrała proces z TVP: przeprosiny w ,,Wiadomościach" za pominięcie jej w sondażu

Sąd Okręgowy w Warszawie przychylił się do pozwu Konfederacji złożonym w trybie wyborczym przeciw Telewizji Polskiej. Nakazał emisję w „Wiadomościach” przeprosin za nierzetelne omówienie sondażu wyborczego z pominięciem tego ugrupowania. - Kuriozalny wyrok. Sędziowie kolejny raz angażują się w politykę - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Red Carpet TV wprowadza nowy format programu na żywo "Red Carpet Live"

Pół roku od rebrandingu stacji, Red Carpet TV wraz z jesienną ramówką wprowadza nowy format – relację na żywo. "Red Carpet Live" będzie pokazywać premiery filmowe, teatralne oraz pokazy prosto z czerwonego dywanu. więcej

Wieczór wyborczy w Polsacie "Polska Wybiera - Wybory Parlamentarne 2019" z transmisją z trzech studiów

Polsat News - podobnie jak pozostałe stacje informacyjne - pokaże wieczór wyborczy, który odbędzie się 13 października br. Program "Polska wybiera" poprowadzi Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski, a reporterzy kanału będą obecni w sztabach. więcej

,,The Graham Norton Show" wraca na antenę BBC Lifestyle

17 października w BBC Lifestyle startuje 26. sezon programu „The Graham Norton Show”. Kolejne odcinki będą do oglądania co czwartek o godz. 21.55. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kuba Wątły uruchamia internetowe Halo.Radio. Potrzebuje miesięcznie 100 tys. zł, ma już jedną trzecią

We wtorek, 1 października br. o godzinie 7.00 rozpocznie nadawanie Halo.Radio - internetowe medium obywatelskie, stworzone przez publicystę Kubę Wątłego. Promuje się hasłem „Pierwsze radio do gadania”. - Powinniśmy mieć na naszą działalność ponad 100 tys. złotych miesięcznie, abyśmy mogli rozwinąć skrzydła i nie bawić się w półśrodki. W tej chwili dysponujemy 1/3 tej kwoty - tłumaczy nam Wątły. więcej

 
Polsat i RMF FM to najwyżej oceniane media w Polsce. Najwięcej zastrzeżeń do TVP

71 proc. ankietowanych pozytywnie wypowiada się o telewizji Polsat, 63 proc. respondentów przychylnie odbiera TVN, a 56 proc. - TVP - wynika z wrześniowego sondażu CBOS. Jeśli chodzi o nadawców radiowych najwyżej oceniane jest RMF FM. więcej

 
Kasia ,,Novika" Nowicka i Bartek Winczewski rozstają się z Chillizet

Bartek Winczewski i Kasia Nowicka „Novika” w poniedziałek zakończyli pracę w Chillizet (Eurozet) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ani prezenterzy ani stacja nie komentują odejścia prezenterów. więcej

 
Michał Adamski po dwóch latach przechodzi z RMF FM do Radia ZET

Od października br. do zespołu programowego Radia ZET dołącza Michał Adamski. Poprowadzi nocne audycje i weekendowe pasmo. więcej

 
Wieczór wyborczy w RMF FM, relacje ze sztabów i serwisy specjalne

Nadawcy radiowi oraz telewizyjni, a także portale internetowe szykują swoje wieczory wyborcze. RMF FM przygotowuje specjalny serwis, w którym w dniu wyborów - 13 października br. - będzie łączyć się z wszystkimi komitetami. więcej

 
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od marca do sierpnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 1,3 proc. do 26,8 mln zł oraz spadek wyniku netto z 4,74 mln zł zysku do 2,08 mln zł straty. Segment e-commerce firmy rozwija się wolniej od założeń, dlatego rozpoczęto w nim restrukturyzację, która obejmie głównie platformę Naimpreze.pl i spółkę Print Logistic. więcej

Sportmaster Operations nowym właścicielem GO Sport Polska. Polską firmą pokieruje Janusz Gembarski, planowany rebranding

Francuska firma GO Sport Group i Sportmaster Operations z Singapuru zawarły umowę dotyczącą sprzedaży sieci detalicznej GO Sport Polska, będącej częścią GO Sport Group. Nowy właściciel chce dzięki tej akwizycji rozwijać swoją detaliczną działalność Sportmaster. Sprzedaż objęła 34 placówki w całym kraju. Nie wiadomo jednak, ile wyniosła wartość transakcji. Na razie sklep będzie działać pod dotychczasową marką. więcej

Ten Square Games reklamuje ,,Fishing Clash" w amerykańskie telewizji (wideo)

Spółka Ten Square Games rozpoczęła kampanię reklamującą jej hitową grę mobilną „Fishing Clash” w telewizji kablowej w USA. To pierwsza telewizyjna akcja reklamowa w historii firmy. więcej

Gaspol wybrał agencję Madogz do obsługi w digitalu

Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę firmy Gaspol w kanale digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji firmy w social media z uwzględnieniem działań niestandardowych. więcej

Tadeusz Drozda radzi internautom w kampanii x-kom (wideo)

Sieć sklepów x-kom ze sprzętem elektronicznym rozpoczęła internetową kampanię, której bohaterem jest satyryk Tadeusz Drozda. Akcja jest realizowana głównie na YouTubie. więcej

Adam Nowak global loyalty leaderem w centrali IKEA Group w Szwecji

Adam Nowak, od 11 lat związany z polskim oddziałem IKEA pracuje w centrali tej firmy w Szwecji. Zajmuje się działaniami lojalnościowymi grupy na całym świecie. więcej

Janusz Rewiński w spocie PiS straszy Platformą Obywatelską i zachęca do głosowania (wideo)

W nowym spocie wyborczym Prawa i Sprawiedliwości występuje satyryk Janusz Rewiński. Przestrzega przed zmianami na gorsze po ewentualnym przejęciu władzy przez PO. więcej

Poduszka finansowa w Getin Banku pomoże przy niespodziewanych wydatkach (wideo)

Getin Bank ruszył z nową kampanią promującą Elastyczne Konto Oszczędnościowe. Tomek - “człowiek z zasadami”, znany z poprzednich spotów reklamowych zachęca w niej do posiadania poduszki  finansowej, którą w razie potrzeby można wykorzystać do sfinansowania zaplanowanych lub niespodziewanych wydatków. Kampanię przygotowały agencje BBDO Warszawa, OMD i Performics. więcej

Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Współpracę rozpoczęto od akcji "Starbucks- kawa mi gra". więcej

Craig van Niekerk dyrektorem marketingu Wyborowa Pernod Ricard

Stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard (producent takich wódek, jak Pan Tadeusz, Absolut, Wyborowa) objął Craig van Niekerk, który dotychczas pełnił identyczną funkcję w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpił Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie. więcej

Młodzi nieufni wobec polityków PiS i piosenka ,,Na lepsze" w spocie Koalicji Obywatelskiej (wideo)

W nowym spocie Koalicji Obywatelskiej zaprezentowano oficjalną piosenkę wyborczą ugrupowania. Klip ma przekonywać, że młode osoby nie wierzą politykom PiS, bo ich zapewnienia nijak mają się do rzeczywistości. więcej

Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu

Coca-Cola dzięki współpracy z marką Diesel wprowadzi na rynek tzw. kolekcję kapsułową, która powstała z materiałów pochodzących z recyklingu. Będą sprzedawane online. więcej

LPP zwiększa liczbę sklepów w których klienci będą mogli oddać używaną odzież

Grupa LPP od ponad roku prowadzi w swoich salonach zbiórkę używanej odzieży. Od września br. zwiększyła liczbę sklepów, gdzie klienci mogą oddać ubrania z dowolną metką. Kontenery pojawią się w 30 salonach marek House oraz Mohito. więcej

Ferrero wybrało Mindshare do globalnej obsługi mediowej

Producent słodyczy, firma Ferrero (należą do niej takie marki, jak Kinder Bueno, Nutella, Tic-Tac, Ferrero Rocher) wybrał do obsługi globalnego budżetu mediowe agencję Mindshare (GroupM/WPP). W Polsce obsługą w tym zakresie zajmuje się Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

,,Przełomowa 13" reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)

Rozpoczęła się kampania digitalowa promująca Nest Konto Samodzielne w Nest Banku. Działania przygotowane przez agencję ASAP&ASAP Communication mają charakter edukacyjny i skierowana jest do rodziców nastolatków. więcej

Marzena Szczuka: z Mimo.ooo do DDB Warszawa

Marzena Szczuka dołączyła do zespołu agencji reklamowej DDB Warszawa obejmując nowo utworzone stanowisko creative resource management. Poprzednio pracowała m.in. w Mimo.ooo i Ogilvy. więcej

Nowe smaki Danonków bio wsparte kampanią

Danone Polska poszerzył ofertę Danonków o Danonki BIO o smaku gruszki i smaku maliny. Nowość wspiera kampanią przygotowaną przez VMLY&R, MediaCom i K2. więcej

Forever 21 ogłasza bankructwo, zamknie wszystkie sklepy w Polsce

Sieć modowa Forever 21 z odzieżą dla nastolatków zgłosiła do sądu United States Bankruptcy Court wniosek o ochronę przed wierzycielami w ramach postępowania naprawczego. Firma planuje restrukturyzację, której istotną częścią ma być likwidacja większości zagranicznych sklepów, m.in. w Polsce. więcej

BBDO obroniło obsługę reklamową Imperial Tobacco

Agencja reklamowa BBDO obroniła w przetargu obsługę reklamową firmy tytoniowej Imperial Tobacco. Pracuje dla niej w tym zakresie globalnie. więcej

Spoty w konwencji komediowych scenek reklamują Fortunę Zakłady Bukmacherskie (wideo)

Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię telewizyjną promującą działania sponsoringowe Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W ramach projektu zaplanowano emisję 4 spotów, które nawiązują do sponsoringu piłki nożnej. więcej

Marcin Dobrock dyrektorem zarządzającym Mondel?z International

Z początkiem października br. Marcin Dobrock obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego w Polsce i Krajach Bałtyckich w Mondel?z International (producent takich słodyczy, jak Milka, Oreo, Lubisie, Delicje). Zastąpi na tym stanowisku Janusza Idczaka. więcej

Paula Głębocka z Creative Pro Group do Kerris Group i San Markos

Do działów kreacji Kerris Group i San Markos na stanowisku senior graphic designera dołączyła Paula Głębocka. Poprzednio pełniła identyczną funkcję w Creative Pro Group. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Nowe wydanie specjalne ,,Polityki" ,,Salon" dotyczy ekologii

W środę 2 października trafi do sprzedaży drugi numer „Salonu” - specjalnego wydania tygodnika „Polityka” (Polityka). Pismo poświęcone jest wnętrzom, architekturze i stylowi życia. Redaktorem prowadzącym jest Małgorzata Tomczyk. więcej

Sommer, Kowalczyk, Bednarz dołączyli do "Dziennika Gazety Prawnej", Szczerek współpracownikiem

Do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączyli Marceli Sommer, Grzegorz Kowalczyk i Paweł Bednarz. Współpracę z dziennikiem rozpoczął też reporter, pisarz i tłumacz Ziemowit Szczerek. więcej

Kornel Morawiecki zmarł w wieku 78 lat. Kondolencje od polityków, dziennikarzy i firm państwowych

W poniedziałek w wieku 78 lat zmarł Kornel Morawiecki. Był wieloletnim działaczem Solidarności Walczącej, posłem, kandydował na prezydenta RP, zajmował się też działalnością publicystyczną. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Właściciel pirackiego serwisu udostępniającego ,,Belfra" skazany na 8 miesięcy ograniczenia wolności

Sąd skazał na 8 miesięcy ograniczenia wolności właściciela serwisu internetowego Patrzajto.pl (wcześniej działającego jako Vodtu.pl), w którym nielegalnie udostępniano drugi sezon serialu „Belfer”. Organa ścigania o działalności witryny zawiadomiła Platforma Canal+. więcej

IKEA Retail w Polsce zwiększyła sprzedaż do 4,5 mld zł, zakupy online były większe o 68 proc.

IKEA Retail w Polsce miała w zakończonym 31 sierpnia br. roku finansowym 4,5 mld zł wpływów sprzedażowych. Było to 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż online wzrosła w omawianym okresie o 68 proc. więcej

Od 1 października w Onecie cykl reportaży "Lagom. Prosto ze Szwecji"

Od wtorku, 1 października w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) wystartuje pierwszy odcinek w ramach cyklu reportaży "Lagom. Prosto ze Szwecji". W programie bohaterowie opowiedzą o historii swoich domów oraz o szwedzkim stylu życia, który skupia się na docenianiu równowagi oraz czasie spędzonym z rodziną i przyjaciółmi. więcej

No Fluff Jobs wchodzi na Węgry. Zwiększy obecność Ringier Axel Springer na lokalnym rynku ogłoszeń o pracę

Należący do Ringier Axel Springer Media AG serwis ogłoszeń o pracę No Fluff Jobs pojawił się na Węgrzech. Platforma ma pomóc we wzajemnych kontaktach lokalnym pracodawcom i specjalistom w branży nowych technologii oraz rozszerzyć obecność Ringier Axel Springer na węgierskim rynku ogłoszeń o pracę. więcej

Powstanie czwarty sezon serialu ,,Stranger Things" oraz inne seriale i filmy. Netflix podpisał wieloletnią umowę braćmi Duffer

Netflix ogłosił w poniedziałek, że powstanie czwarty sezon serialu „Stranger Things” i podpisał z jego twórcami - braćmi Duffer - wieloletnią umowę o współpracy przy produkcji seriali i filmów. więcej

Start zdjęć do serialu Netflixa ,,Kierunek: Noc", w obsadzie Ksawery Szlenkier

Ruszyły zdjęcia do serialu „Kierunek: Noc”, pierwszej belgijskiej produkcji serialowej Netflixa. W międzynarodowej obsadzie jest aktor z Polski - Ksawery Szlenkier. więcej

Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube

Karolina Cwalina, influencerka, autorka książki o rozwoju osobistym rusza z nowymi odcinkami i formatami na swoim kanale YouTube, które zrealizuje we współpracy z siecią partnerską LifeTube. Oznacza to koniec jej współpracy z Grupą Abstra. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Test rakiety Starship Elona Muska za pół roku. Ma zabrać ludzi na Marsa
Smartfony ZTE wracają do Polski. Na start Axon 10 Pro, Blade V10 Vita i Blade A5 2019 (wideo)
Orange rozszerza program elektronicznej obsługi klientów. Zawieranie umów na tablecie w 600 salonach operatora
Aplikacja Play24 z trybem ciemnym
Visa i Revolut rozszerzają współpracę. Aplikacja wchodzi na 24 nowe rynki
Dyrektywa o ,,Prawie do naprawy" wchodzi w życie w Unii Europejskiej. Urządzenia AGD mają działać dłużej
Playway z 55,4 mln zł wpływów i 33,2 mln zł zysku, wysoka sprzedaż ,,Car Mechanic Simulator" i ,,Thief Simulator"
 
 
 
GOSPODARKA
 
Sportmaster Operations nowym właścicielem GO Sport Polska. Polską firmą pokieruje Janusz Gembarski, planowany rebranding
Test rakiety Starship Elona Muska za pół roku. Ma zabrać ludzi na Marsa
IKEA Retail w Polsce zwiększyła sprzedaż do 4,5 mld zł, zakupy online były większe o 68 proc.
Visa i Revolut rozszerzają współpracę. Aplikacja wchodzi na 24 nowe rynki
Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu
LPP zwiększa liczbę sklepów w których klienci będą mogli oddać używaną odzież
Forever 21 ogłasza bankructwo, zamknie wszystkie sklepy w Polsce
Połowa małych i średnich firm planuje sukcesję. Co trzecia - fuzję lub przejęcie
Marcin Dobrock dyrektorem zarządzającym Mondel?z International
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie czwarty sezon serialu ,,Stranger Things" oraz inne seriale i filmy. Netflix podpisał wieloletnią umowę braćmi Duffer
Start zdjęć do serialu Netflixa ,,Kierunek: Noc", w obsadzie Ksawery Szlenkier
"Space Force" - nowy serial Netfliksa. Zagrają John Malkovich, Ben Schwartz, Diana Silvers, Jimmy O. Yang, Alex Sparrow i Tawny Newsome
HBO zapowiada serial "The Gilded Age". Zagrają Christine Baranaski i Amanda Peet
"Czarownica 2" od 18 października w kinach. Nie taka znowu zła Angelina Jolie
W grudniu premiera filmu "Futro z misia". Wystąpią Michał Milowicz, Olaf Lubaszenko, Cezary Pazura i Sławomir Zapała
Koniec serialu "Bojack Horseman"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj