|
|
|
|
|
|
|
Ruszyła nowa ramówka Superstacji, zmieniona oprawa i prowadzący. "Pierwszy polski telewizyjny tabloid"
W poniedziałek, 30 września o 14.00 wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiada Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca tego roku.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" ma o 740 tys. widzów więcej niż ,,World of Dance - Polska". Polsat liderem rynku
Dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,10 mln widzów, czyli o 740 tys. osób więcej niż nowe widowisko World of Dance - Polska” emitowane w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest liderem rynku telewizyjnego w 4+.
więcej
|
468 tys. widzów nowego teleturnieju ,,Gra słów. Krzyżówka". TVP1 stacją trzeciego wyboru
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” ogląda średnio 468 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania nowej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem
Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
ATM Grupa z 116,8 mln zł wpływów i 15,5 mln zł zysku w I półroczu 2019 r.
W pierwszym półroczu ATM Grupa zanotowała 116,82 mln zł przychodów ze sprzedaży (12,78 proc. więcej niż rok wcześniej) i 15,52 mln zł zysku netto (do góry o 40,82 proc.). - Nasze produkcje odnotowały w pierwszym półroczu doskonałe wyniki oglądalności, mimo szerokiej oferty programowej nadawców i bardzo silnej konkurencji - komentuje Andrzej Muszyński, prezes firmy ATM Grupa.
więcej
|
Stabilna oglądalność ,,The Voice of Poland". TVP2 liderem rynku w 16-49
Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,65 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49.
więcej
|
Właściciel pirackiego serwisu udostępniającego ,,Belfra" skazany na 8 miesięcy ograniczenia wolności
Sąd skazał na 8 miesięcy ograniczenia wolności właściciela serwisu internetowego Patrzajto.pl (wcześniej działającego jako Vodtu.pl), w którym nielegalnie udostępniano drugi sezon serialu „Belfer”. Organa ścigania o działalności witryny zawiadomiła Platforma Canal+.
więcej
|
528 tys. widzów nowego programu ,,Gotowi do gotowania. Start!" w TVP2
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” ogląda średnio 528 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
,,Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?" śledzi w Dwójce 415 tys. widzów
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” ogląda średnio 415 tys. widzów. Dwójka w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi
Październik to miesiąc walki z rakiem piersi, a jego symbolem jest różowa wstążka. Na znak potrzeby profilaktyki badań wśród kobiet, kanał Discovery Life umieści ją w swoim logotypie. Stacja wyemituje także cykl programów poświęcony temu zagadnieniu.
więcej
|
TVP pokazała projekt aranżacji sceny 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019
Telewizja Polska zaprezentowała projekt aranżacji sceny 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019. Autorem scenografii jest Giorgos Stylianou-Matsis.
więcej
|
TVP1 liderem. ,,M jak miłość", mecz Słowenia-Polska i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, mecz ME w siatkówce mężczyzn Słowenia-Polska oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konfederacja wygrała proces z TVP: przeprosiny w ,,Wiadomościach" za pominięcie jej w sondażu
Sąd Okręgowy w Warszawie przychylił się do pozwu Konfederacji złożonym w trybie wyborczym przeciw Telewizji Polskiej. Nakazał emisję w „Wiadomościach” przeprosin za nierzetelne omówienie sondażu wyborczego z pominięciem tego ugrupowania. - Kuriozalny wyrok. Sędziowie kolejny raz angażują się w politykę - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Red Carpet TV wprowadza nowy format programu na żywo "Red Carpet Live"
Pół roku od rebrandingu stacji, Red Carpet TV wraz z jesienną ramówką wprowadza nowy format – relację na żywo. "Red Carpet Live" będzie pokazywać premiery filmowe, teatralne oraz pokazy prosto z czerwonego dywanu.
więcej
|
Wieczór wyborczy w Polsacie "Polska Wybiera - Wybory Parlamentarne 2019" z transmisją z trzech studiów
Polsat News - podobnie jak pozostałe stacje informacyjne - pokaże wieczór wyborczy, który odbędzie się 13 października br. Program "Polska wybiera" poprowadzi Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski, a reporterzy kanału będą obecni w sztabach.
więcej
|
,,The Graham Norton Show" wraca na antenę BBC Lifestyle
17 października w BBC Lifestyle startuje 26. sezon programu „The Graham Norton Show”. Kolejne odcinki będą do oglądania co czwartek o godz. 21.55.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba Wątły uruchamia internetowe Halo.Radio. Potrzebuje miesięcznie 100 tys. zł, ma już jedną trzecią
We wtorek, 1 października br. o godzinie 7.00 rozpocznie nadawanie Halo.Radio - internetowe medium obywatelskie, stworzone przez publicystę Kubę Wątłego. Promuje się hasłem „Pierwsze radio do gadania”. - Powinniśmy mieć na naszą działalność ponad 100 tys. złotych miesięcznie, abyśmy mogli rozwinąć skrzydła i nie bawić się w półśrodki. W tej chwili dysponujemy 1/3 tej kwoty - tłumaczy nam Wątły.
więcej
|
|
Polsat i RMF FM to najwyżej oceniane media w Polsce. Najwięcej zastrzeżeń do TVP
71 proc. ankietowanych pozytywnie wypowiada się o telewizji Polsat, 63 proc. respondentów przychylnie odbiera TVN, a 56 proc. - TVP - wynika z wrześniowego sondażu CBOS. Jeśli chodzi o nadawców radiowych najwyżej oceniane jest RMF FM.
więcej
|
|
Kasia ,,Novika" Nowicka i Bartek Winczewski rozstają się z Chillizet
Bartek Winczewski i Kasia Nowicka „Novika” w poniedziałek zakończyli pracę w Chillizet (Eurozet) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ani prezenterzy ani stacja nie komentują odejścia prezenterów.
więcej
|
|
Michał Adamski po dwóch latach przechodzi z RMF FM do Radia ZET
Od października br. do zespołu programowego Radia ZET dołącza Michał Adamski. Poprowadzi nocne audycje i weekendowe pasmo.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w RMF FM, relacje ze sztabów i serwisy specjalne
Nadawcy radiowi oraz telewizyjni, a także portale internetowe szykują swoje wieczory wyborcze. RMF FM przygotowuje specjalny serwis, w którym w dniu wyborów - 13 października br. - będzie łączyć się z wszystkimi komitetami.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od marca do sierpnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 1,3 proc. do 26,8 mln zł oraz spadek wyniku netto z 4,74 mln zł zysku do 2,08 mln zł straty. Segment e-commerce firmy rozwija się wolniej od założeń, dlatego rozpoczęto w nim restrukturyzację, która obejmie głównie platformę Naimpreze.pl i spółkę Print Logistic.
więcej
|
Sportmaster Operations nowym właścicielem GO Sport Polska. Polską firmą pokieruje Janusz Gembarski, planowany rebranding
Francuska firma GO Sport Group i Sportmaster Operations z Singapuru zawarły umowę dotyczącą sprzedaży sieci detalicznej GO Sport Polska, będącej częścią GO Sport Group. Nowy właściciel chce dzięki tej akwizycji rozwijać swoją detaliczną działalność Sportmaster. Sprzedaż objęła 34 placówki w całym kraju. Nie wiadomo jednak, ile wyniosła wartość transakcji. Na razie sklep będzie działać pod dotychczasową marką.
więcej
|
Ten Square Games reklamuje ,,Fishing Clash" w amerykańskie telewizji (wideo)
Spółka Ten Square Games rozpoczęła kampanię reklamującą jej hitową grę mobilną „Fishing Clash” w telewizji kablowej w USA. To pierwsza telewizyjna akcja reklamowa w historii firmy.
więcej
|
Gaspol wybrał agencję Madogz do obsługi w digitalu
Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę firmy Gaspol w kanale digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji firmy w social media z uwzględnieniem działań niestandardowych.
więcej
|
Tadeusz Drozda radzi internautom w kampanii x-kom (wideo)
Sieć sklepów x-kom ze sprzętem elektronicznym rozpoczęła internetową kampanię, której bohaterem jest satyryk Tadeusz Drozda. Akcja jest realizowana głównie na YouTubie.
więcej
|
Adam Nowak global loyalty leaderem w centrali IKEA Group w Szwecji
Adam Nowak, od 11 lat związany z polskim oddziałem IKEA pracuje w centrali tej firmy w Szwecji. Zajmuje się działaniami lojalnościowymi grupy na całym świecie.
więcej
|
Janusz Rewiński w spocie PiS straszy Platformą Obywatelską i zachęca do głosowania (wideo)
W nowym spocie wyborczym Prawa i Sprawiedliwości występuje satyryk Janusz Rewiński. Przestrzega przed zmianami na gorsze po ewentualnym przejęciu władzy przez PO.
więcej
|
Poduszka finansowa w Getin Banku pomoże przy niespodziewanych wydatkach (wideo)
Getin Bank ruszył z nową kampanią promującą Elastyczne Konto Oszczędnościowe. Tomek - “człowiek z zasadami”, znany z poprzednich spotów reklamowych zachęca w niej do posiadania poduszki finansowej, którą w razie potrzeby można wykorzystać do sfinansowania zaplanowanych lub niespodziewanych wydatków. Kampanię przygotowały agencje BBDO Warszawa, OMD i Performics.
więcej
|
Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach
Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Współpracę rozpoczęto od akcji "Starbucks- kawa mi gra".
więcej
|
Craig van Niekerk dyrektorem marketingu Wyborowa Pernod Ricard
Stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard (producent takich wódek, jak Pan Tadeusz, Absolut, Wyborowa) objął Craig van Niekerk, który dotychczas pełnił identyczną funkcję w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpił Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.
więcej
|
Młodzi nieufni wobec polityków PiS i piosenka ,,Na lepsze" w spocie Koalicji Obywatelskiej (wideo)
W nowym spocie Koalicji Obywatelskiej zaprezentowano oficjalną piosenkę wyborczą ugrupowania. Klip ma przekonywać, że młode osoby nie wierzą politykom PiS, bo ich zapewnienia nijak mają się do rzeczywistości.
więcej
|
Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu
Coca-Cola dzięki współpracy z marką Diesel wprowadzi na rynek tzw. kolekcję kapsułową, która powstała z materiałów pochodzących z recyklingu. Będą sprzedawane online.
więcej
|
LPP zwiększa liczbę sklepów w których klienci będą mogli oddać używaną odzież
Grupa LPP od ponad roku prowadzi w swoich salonach zbiórkę używanej odzieży. Od września br. zwiększyła liczbę sklepów, gdzie klienci mogą oddać ubrania z dowolną metką. Kontenery pojawią się w 30 salonach marek House oraz Mohito.
więcej
|
Ferrero wybrało Mindshare do globalnej obsługi mediowej
Producent słodyczy, firma Ferrero (należą do niej takie marki, jak Kinder Bueno, Nutella, Tic-Tac, Ferrero Rocher) wybrał do obsługi globalnego budżetu mediowe agencję Mindshare (GroupM/WPP). W Polsce obsługą w tym zakresie zajmuje się Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
,,Przełomowa 13" reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)
Rozpoczęła się kampania digitalowa promująca Nest Konto Samodzielne w Nest Banku. Działania przygotowane przez agencję ASAP&ASAP Communication mają charakter edukacyjny i skierowana jest do rodziców nastolatków.
więcej
|
Marzena Szczuka: z Mimo.ooo do DDB Warszawa
Marzena Szczuka dołączyła do zespołu agencji reklamowej DDB Warszawa obejmując nowo utworzone stanowisko creative resource management. Poprzednio pracowała m.in. w Mimo.ooo i Ogilvy.
więcej
|
Nowe smaki Danonków bio wsparte kampanią
Danone Polska poszerzył ofertę Danonków o Danonki BIO o smaku gruszki i smaku maliny. Nowość wspiera kampanią przygotowaną przez VMLY&R, MediaCom i K2.
więcej
|
Forever 21 ogłasza bankructwo, zamknie wszystkie sklepy w Polsce
Sieć modowa Forever 21 z odzieżą dla nastolatków zgłosiła do sądu United States Bankruptcy Court wniosek o ochronę przed wierzycielami w ramach postępowania naprawczego. Firma planuje restrukturyzację, której istotną częścią ma być likwidacja większości zagranicznych sklepów, m.in. w Polsce.
więcej
|
BBDO obroniło obsługę reklamową Imperial Tobacco
Agencja reklamowa BBDO obroniła w przetargu obsługę reklamową firmy tytoniowej Imperial Tobacco. Pracuje dla niej w tym zakresie globalnie.
więcej
|
Spoty w konwencji komediowych scenek reklamują Fortunę Zakłady Bukmacherskie (wideo)
Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię telewizyjną promującą działania sponsoringowe Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W ramach projektu zaplanowano emisję 4 spotów, które nawiązują do sponsoringu piłki nożnej.
więcej
|
Marcin Dobrock dyrektorem zarządzającym Mondel?z International
Z początkiem października br. Marcin Dobrock obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego w Polsce i Krajach Bałtyckich w Mondel?z International (producent takich słodyczy, jak Milka, Oreo, Lubisie, Delicje). Zastąpi na tym stanowisku Janusza Idczaka.
więcej
|
Paula Głębocka z Creative Pro Group do Kerris Group i San Markos
Do działów kreacji Kerris Group i San Markos na stanowisku senior graphic designera dołączyła Paula Głębocka. Poprzednio pełniła identyczną funkcję w Creative Pro Group.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nowe wydanie specjalne ,,Polityki" ,,Salon" dotyczy ekologii
W środę 2 października trafi do sprzedaży drugi numer „Salonu” - specjalnego wydania tygodnika „Polityka” (Polityka). Pismo poświęcone jest wnętrzom, architekturze i stylowi życia. Redaktorem prowadzącym jest Małgorzata Tomczyk.
więcej
|
Sommer, Kowalczyk, Bednarz dołączyli do "Dziennika Gazety Prawnej", Szczerek współpracownikiem
Do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączyli Marceli Sommer, Grzegorz Kowalczyk i Paweł Bednarz. Współpracę z dziennikiem rozpoczął też reporter, pisarz i tłumacz Ziemowit Szczerek.
więcej
|
Kornel Morawiecki zmarł w wieku 78 lat. Kondolencje od polityków, dziennikarzy i firm państwowych
W poniedziałek w wieku 78 lat zmarł Kornel Morawiecki. Był wieloletnim działaczem Solidarności Walczącej, posłem, kandydował na prezydenta RP, zajmował się też działalnością publicystyczną.
więcej
|
|
|
Właściciel pirackiego serwisu udostępniającego ,,Belfra" skazany na 8 miesięcy ograniczenia wolności
Sąd skazał na 8 miesięcy ograniczenia wolności właściciela serwisu internetowego Patrzajto.pl (wcześniej działającego jako Vodtu.pl), w którym nielegalnie udostępniano drugi sezon serialu „Belfer”. Organa ścigania o działalności witryny zawiadomiła Platforma Canal+.
więcej
|
IKEA Retail w Polsce zwiększyła sprzedaż do 4,5 mld zł, zakupy online były większe o 68 proc.
IKEA Retail w Polsce miała w zakończonym 31 sierpnia br. roku finansowym 4,5 mld zł wpływów sprzedażowych. Było to 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż online wzrosła w omawianym okresie o 68 proc.
więcej
|
Od 1 października w Onecie cykl reportaży "Lagom. Prosto ze Szwecji"
Od wtorku, 1 października w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) wystartuje pierwszy odcinek w ramach cyklu reportaży "Lagom. Prosto ze Szwecji". W programie bohaterowie opowiedzą o historii swoich domów oraz o szwedzkim stylu życia, który skupia się na docenianiu równowagi oraz czasie spędzonym z rodziną i przyjaciółmi.
więcej
|
No Fluff Jobs wchodzi na Węgry. Zwiększy obecność Ringier Axel Springer na lokalnym rynku ogłoszeń o pracę
Należący do Ringier Axel Springer Media AG serwis ogłoszeń o pracę No Fluff Jobs pojawił się na Węgrzech. Platforma ma pomóc we wzajemnych kontaktach lokalnym pracodawcom i specjalistom w branży nowych technologii oraz rozszerzyć obecność Ringier Axel Springer na węgierskim rynku ogłoszeń o pracę.
więcej
|
Powstanie czwarty sezon serialu ,,Stranger Things" oraz inne seriale i filmy. Netflix podpisał wieloletnią umowę braćmi Duffer
Netflix ogłosił w poniedziałek, że powstanie czwarty sezon serialu „Stranger Things” i podpisał z jego twórcami - braćmi Duffer - wieloletnią umowę o współpracy przy produkcji seriali i filmów.
więcej
|
Start zdjęć do serialu Netflixa ,,Kierunek: Noc", w obsadzie Ksawery Szlenkier
Ruszyły zdjęcia do serialu „Kierunek: Noc”, pierwszej belgijskiej produkcji serialowej Netflixa. W międzynarodowej obsadzie jest aktor z Polski - Ksawery Szlenkier.
więcej
|
Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube
Karolina Cwalina, influencerka, autorka książki o rozwoju osobistym rusza z nowymi odcinkami i formatami na swoim kanale YouTube, które zrealizuje we współpracy z siecią partnerską LifeTube. Oznacza to koniec jej współpracy z Grupą Abstra.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Test rakiety Starship Elona Muska za pół roku. Ma zabrać ludzi na Marsa
|
Smartfony ZTE wracają do Polski. Na start Axon 10 Pro, Blade V10 Vita i Blade A5 2019 (wideo)
|
Orange rozszerza program elektronicznej obsługi klientów. Zawieranie umów na tablecie w 600 salonach operatora
|
Aplikacja Play24 z trybem ciemnym
|
Visa i Revolut rozszerzają współpracę. Aplikacja wchodzi na 24 nowe rynki
|
Dyrektywa o ,,Prawie do naprawy" wchodzi w życie w Unii Europejskiej. Urządzenia AGD mają działać dłużej
|
Playway z 55,4 mln zł wpływów i 33,2 mln zł zysku, wysoka sprzedaż ,,Car Mechanic Simulator" i ,,Thief Simulator"
|
|
|
Powstanie czwarty sezon serialu ,,Stranger Things" oraz inne seriale i filmy. Netflix podpisał wieloletnią umowę braćmi Duffer
|
Start zdjęć do serialu Netflixa ,,Kierunek: Noc", w obsadzie Ksawery Szlenkier
|
"Space Force" - nowy serial Netfliksa. Zagrają John Malkovich, Ben Schwartz, Diana Silvers, Jimmy O. Yang, Alex Sparrow i Tawny Newsome
|
HBO zapowiada serial "The Gilded Age". Zagrają Christine Baranaski i Amanda Peet
|
"Czarownica 2" od 18 października w kinach. Nie taka znowu zła Angelina Jolie
|
W grudniu premiera filmu "Futro z misia". Wystąpią Michał Milowicz, Olaf Lubaszenko, Cezary Pazura i Sławomir Zapała
|
Koniec serialu "Bojack Horseman"
|
|
|