|
|
|
|
|
|
|
MotorTrend startuje w Polsce, amerykański serwis motoryzacyjny w ofercie Player.pl
W środę, 2 października br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ramach oferty startowej Player.pl (TVN Discovery Polska). - Wprowadzamy na rynek MotorTrend, bo chcemy zwiększyć zaangażowanie naszej męskiej publiczności poprzez rozszerzenie biblioteki o unikalny na polskim rynku kontent motoryzacyjny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
więcej
|
TVP1 liderem we wrześniu, TVN na czele w grupie 16-49. ,,M jak miłość" hitem
Nowym liderem oglądalności we wrześniu br. została TVP1, która wyprzedziła TVN i Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość”, eliminacyjny mecz do Euro 2020 Polska-Austria oraz pojedynek Słowenia-Polska podczas ME w siatkówce mężczyzn - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kilkadziesiąt osób zwolnionych z biura reklamy TVN Media. "Nie ma planów zwolnień grupowych"
Z biura reklamy TVN Media zwolnionych zostało kilkadziesiąt osób. Spółka nie podaje dokładnie ile, ale ma to być poniżej 30 osób. Marcin Barcz członek zarządu i dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Discovery Polska podkreśla, że nie ma planów zwolnień grupowych.
więcej
|
Prezes NIK w pozwie dot. reportażu ,,Superwizjera". Chce przeprosin, sprostowania i zapłaty na cel społeczny
Szef Najwyższej Izby Kontroli Marian Banaś zgodnie z zapowiedzią skierował pozew sądowy w sprawie reportażu w „Superwizjerze” o wynajmie przez niego kamienicy w Krakowie. Od TVN i autora materiału Bertolda Kittela domaga się przeprosin, sprostowania i zapłaty na cel społeczny.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z Brzozowskim ma więcej widzów niż z Norbim, TVP1 wiceliderem
Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,35 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 190 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
,,Europa filmowa", ,,Seriaale" i ,,Motywy filmowe" jesiennymi nowościami TVN Fabuła
W jesiennej ramówce TVN Fabuła znajdą się trzy nowe programy „Europa filmowa”, „Seriaale” i „Motywy filmowe”. Stacja kontynuuje również sprawdzone projekty, m.in. „Grażyna Torbicka Zaprasza”.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019" dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku, 948 tys. zł z reklam
Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” oglądało średnio 1,58 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 948 tys. zł.
więcej
|
4,2 mln widzów meczu Francja-Polska, ME w siatkówce najchętniej oglądane w TVP1
Największą widownię transmisje z meczów ME w piłce siatkowej mężczyzn gromadziły w TVP1. Pokazywany na czterech antenach pojedynek reprezentacji Polski z Francją o trzecie miejsce śledziło 4,2 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Pytania na Śniadanie" zawieszony za piosenkę Ronniego Ferrari z aluzjami do seksu i narkotyków
Telewizja Polska zawiesiła wydawcę niedzielnego wydania „Pytania na Śniadanie” w TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest wyemitowanie w programie piosenki Ronniego Ferrari „Ona by tak chciała” opisującej m.in. zażywanie narkotyków.
więcej
|
Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną
Od początku października Discovery Channel można oglądać w nowej identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Nowy serial ,,Mustang: Duch wolności" w Puls 2. Tytułowa piosenka i teledysk w wykonaniu 4Dreamers (wideo)
16 września Puls 2 rozpoczął emisję nowej animacji „Mustang: Duch wolności”. Autorem tytułowej piosenki i teledysku do kreskówki jest 4Dreamers.
więcej
|
Kanadyjski remake ,,Komisarza Rexa" w 13 Ulica
Od 3 października 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Hudson i Rex”. Jest to kanadyjski remake „Komisarza Rexa”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chillizet z nową ramówką, profilem muzycznym i hasłem ,,Jest dobrze". Urszula Prussak dyrektorem muzycznym
Chillizet (należące do Eurozetu) wprowadza nową ramówkę, strategię muzyczną i liner „Jest dobrze”. Do zespołu stacji dołączają Agata Passent, Maciej „Envee” Goliński i Paweł Juzwuk, a funkcję dyrektora muzycznego objęła Urszula Prussak.
więcej
|
|
KRRiT podzieliła środki z abonamentu rtv. TVP dostanie 331 mln zł, Polskie Radio - 159 mln zł
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podzieliła wpływy z opłat abonamentowych w 2020 roku między spółki mediów publicznych. Połowa przypadnie Telewizji Polskiej, 1/4 Polskiemu Radiu a pozostała część - regionalnym rozgłośniom PR.
więcej
|
|
Monika Krasińska po 17 latach odeszła z Polskiego Radia Katowice. ,,To już nie jest moje radio"
Z Polskim Radiem Katowice pożegnała się dziennikarka Monika Krasińska. Z rozgłośnią była związana przez 17 lat.
więcej
|
|
Polskie Radio: 6 tys. różowych beretów promujących Trójkę do utylizacji
Prezes Polskiego Radia zdecydował, że 6 tys. różowych beretów mających promować Trójkę zostanie zniszczonych. Nadawca tłumaczy, że od kilku lat zalegają w magazynie. Była szefowa Trójki Magda Jethon ocenia, że nie podobają się obecnym władzom firmy, więc już trzy lata temu wycofano je ze sprzedaży.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, RMF FM wyprzedziło Trójkę
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Kilkadziesiąt osób zwolnionych z biura reklamy TVN Media. "Nie ma planów zwolnień grupowych"
Z biura reklamy TVN Media zwolnionych zostało kilkadziesiąt osób. Spółka nie podaje dokładnie ile, ale ma to być poniżej 30 osób. Marcin Barcz członek zarządu i dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Discovery Polska podkreśla, że nie ma planów zwolnień grupowych.
więcej
|
Carrefour w loterii konsumenckiej rozda nagrody za 4 mln zł (wideo)
Sieć sklepów Carrefour rozpoczęła loterię konsumencką pod hasłem „Wielkie darmowe zakupy”. Rozda w niej nagrody o łącznej wartości blisko 4 mln zł. Akcję wspiera kampanią reklamową.
więcej
|
Mikołaj Szymborski zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu Legii Warszawa. Mikołaj Wójcik szefem komunikacji
Po niecałych dwóch miesiącach Mikołaj Szymborski złożył rezygnację ze stanowiska szefa marketingu Legii Warszawa. Od października nowym szefem komunikacji klubu został Michał Wójcik.
więcej
|
PKO BP rusza z przetargiem digitalowym
Bank PKO BP rozpoczął postępowanie przetargowe, w którym wybierze agencję do obsługi w digitalu.
więcej
|
Bank Millennium połączył się z Euro Bankiem. Marka eurobank zniknie w połowie listopada
W Krajowym Rejestrze Sądowym zapisano fuzję Banku Millennium z przejętym wiosną br. Euro Bankiem. W długi weekend 9-11 listopada Bank Millennium przeniesie obsługę klientów eurobanku do swojego systemu i wycofa tę markę z rynku.
więcej
|
,,Pornografia uzależnia dzieci" w spocie Stowarzyszenia Twoja Sprawa (wideo)
Stowarzyszenie Twoja Sprawa rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Pornografia uzależnia dzieci”. Wspiera ją minister sprawiedliwości ze środków Funduszu Sprawiedliwości.
więcej
|
Inspekcja Handlowa: sklepy źle oznaczają warzywa i owoce, ,,Polska" przy produktach z zagranicy
W jednej trzeciej sklepów skontrolowanych przez Inspekcję Handlową owoce i warzywa były nieprawidłowo oznaczone. Zdarzało się, że na wywieszce przy produkcie podane było kilka krajów pochodzenia, a przy produktach z zagranicy informowano, że są z Polski.
więcej
|
Bartosz Studenny prezesem agencji Artefakt
Z początkiem października stanowisko prezesa agencji Artefakt (Grupa Bauer) został Bartosz Studenny - dotychczasowy kierownik działu SEO. Poprzedni prezes firmy, Błażej Miernikiewicz, pozostaje zatrudniony na stanowisku doradcy zarządu d.s. marketingu i sprzedaży.
więcej
|
ING udostępnia skutery i hulajnogi w akcji ,,Hulaj bez spalin"
ING Bank Śląski w ramach akcji „Hulaj bez spalin” zachęca do skorzystania z 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi blinkee.city – skuterami i hulajnogami.
więcej
|
Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce
Z początkiem października Stacy Ligas obejmuje funkcję senior partnera KPMG w Polsce. Zastępuje Andrzeja Ścisłowskiego, który pozostanie w firmie jako emerytowany senior partner.
więcej
|
SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa kurczaków Sielskich marki SuperDrob. Akcję przygotowały GPD Agency i One House.
więcej
|
Flegamax walczy z mokrym kaszlem (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na kaszel Flegamax produkowanego przez Polpharmę. Odpowiadają za nią agencje Opus B i MediaCom (GroupM/WPP).
więcej
|
Noblebet sponsorem głównym Śląska Wrocław
Firma bukmacherska Noblebet została nowym sponsorem głównym Śląska Wrocław. Umowa obowiązywać będzie przez trzy sezony, w trakcie których logo marki eksponowane będzie w centralnej części koszulek WKS-u.
więcej
|
Velvet rusza z loterią ,,Na wszystko, co kochasz"
Wystartowała nowa ogólnopolska akcja Velvet Care pod hasłem „Na wszystko, co kochasz”. Za organizację loterii odpowiada Grzegrzółka&Ko.
więcej
|
Temat braku samoakceptacji wśród kobiet w nowej kampanii Sloggi (wideo)
Wczoraj odbyła się polska premiera wideo, które jest częścią kampanii marki Sloggi. Projekt porusza temat braku samoakceptacji wśród kobiet. Przekonuje też, że wygodne majtki są lepsze od tych uznawanych za seksowne.
więcej
|
Prezerwatywy od Saint Laurent, w reklamie Anja Rubik
Dom mody Saint Laurent poinformował, że wprowadza do sprzedaży po swoją marką prezerwatywy. Kosztują ok.2 euro za opakowanie, a promowane są reklamami z udziałem polskiej modelki Anji Rubik.
więcej
|
McDonald's z nową kampanią employer brandingową
Pod hasłem "McDonald's? Mnie pasuje!" ruszyła kampania sieci restauracji typu fast-food McDonald's. Firma promuje się w niej jako atrakcyjny pracodawca.
więcej
|
Piwo Bud wchodzi do sprzedaży w Polsce, kampania oparta na eventach
Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zaczęła w Polsce dystrybucję piwa Bud - popularnego w USA lagera. Rynkowy debiut marki wspiera seria muzycznych eventów. Marką w Polsce zarządza Bart Goense.
więcej
|
Unique One przygotowała loterię ,,Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"
Pod hasłem „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé” rozpoczęła się loteria promocyjna marki Nescafé (Nestlé Polska). Za realizację odpowiada agencja Unique One, która zdobyła zlecenie w przetargu.
więcej
|
Aldi z Klubem Gaja zasadzi 2800 drzew. Rusza 17. edycja ,,Święta Drzewa"
„Drzewa dla klimatu” to hasło 17. edycji programu „Święto Drzewa” Klubu Gaja, którego celem jest zaktywizowanie Polaków do podejmowania lokalnych akcji sadzenia i ochrony drzew. W ogólnopolską kampanię włączają się m.in. przedszkola, szkoły, samorządy i firmy. Wśród partnerów strategicznych w tym roku po raz pierwszy znalazła się sieć sklepów spożywczych Aldi.
więcej
|
Dimitri Maex globalnym CEO w agencji Reprise
Dimitri Maex został powołany na nowego globalnego CEO agencji Reprise, należącej do IPG Mediabrands. Zastąpił Tima Ringela, który odszedł z firmy.
więcej
|
Sun & Fun Holidays z nowym logo
Biuro podróży Sun & Fun Holidays (należące do Blue Style) ma nowe logo.
więcej
|
Mariusz Pudzianowski i jego koń będą reklamować Betfan
Były strongman Mariusz Pudzianowski został ambasadorem marketingowym firmy bukmacherskiej Betfan. Będzie ją reklamował także jego koń wyścigowy, któremu nadano imię Betfan.
więcej
|
Fielmann chce być synonimem modnych okularów dla osób z własnym stylem (wideo)
Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała zintegrowaną kampanię digitalową, prowadzoną pod hasłem „Znajdziesz swoją parę”. Jej celem jest relaunch marki Fielmann, która chce być postrzegana jako synonim modnych okularów dla osób z własnym stylem.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
"Przewodnik Katolicki" zmienia papier. Powodem troska o środowisko
Tygodnik społeczno-religijny "Przewodnik Katolicki" od najbliższej niedzieli ukaże się na papierze z certyfikatem FSC (Forest Stewardship Council). Redakcja uzasadnia, że powodem zmiany są względy ekologiczne.
więcej
|
Estera Flieger odchodzi z ,,Gazety Wyborczej". ,,Chciałabym pozostać w dziennikarstwie"
Dziennikarka Estera Flieger, zajmująca się tematyką historyczną, po prawie czterech latach pracy żegna się z „Gazetą Wyborczą” (Agora). - Nie mam jeszcze planów. Chciałabym dalej pisać, pozostać w dziennikarstwie - mówi.
więcej
|
Michał Bugno dołączył do Polsat Sport
Michał Bugno, który po 13 latach pracy odszedł z Wirtualnej Polski. Od października rozpoczął pracę w Polsat Sport.
więcej
|
Rafał Mrowicki przechodzi z Radia Gdańsk do ,,Dziennika Bałtyckiego"
Dziennikarz Rafał Mrowicki po trzech latach pracy rozstał się z Radiem Gdańsk i zaczął pracować w „Dzienniku Bałtyckim”.
więcej
|
Trzaskowski pozwie Ziemkiewicza za wpis: ,,Oddaj złodzieju dzieciom ich 500+"
- Oddaj złodzieju dzieciom ich 500+ - napisał na Twitterze publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz do Rafała Trzaskowskiego. Prezydent Warszawy zapowiedział, że pozwie go za to do sądu. - Przecież zniknięcie kasy na zasiłek dla dzieci to tylko jedno z wielu nadużyć w platformerskiej Warszawie - a Rafał Trzaskowski odpowiada za wszystkie, także za te z czasów jego poprzedniczki - skomentował Ziemkiewicz.
więcej
|
Pożar w redakcji "Press", ruszyła zbiórka na pokrycie strat
W poniedziałek, około godziny 18 w wyniku pożaru niemal doszczętnie została zniszczona siedziba magazynu "Press". Trwa zbiórka internetowa na pokrycie strat.
więcej
|
|
|
Allegro cenniejszym źródeł informacji niż Google
Prawie co trzeci konsument zaczyna szukać czegoś do kupienia na platformach zakupowych. Polscy konsumenci pod tym względem bardziej doceniają rodzime Allegro niż amerykańskiego Google'a - pokazuje badanie IRCenter.
więcej
|
Facebook wykluczy opinie i materiały satyryczne z programu walki z fake newsami. ,,Uchyla furtkę do braku ingerencji w treści"
Facebook przewiduje wyłączenie niektórych kategorii treści ze swojego programu walki z dezinformacją i fake newsami. Serwis planuje, że wszystkie opinie oraz materiały o charakterze satyrycznym nie będą podlegały weryfikacji ze strony zatrudnionych przez Facebooka organizacji typu fact-checkers. - Prawie wszystko można ubrać w szaty satyry czy opinii. Co zatem zostaje z wcześniejszych deklaracji FB odnośnie obniżania liczby fake newsów czy hejtu w serwisie? Niewiele. Być może opinie powinny być osobno oznaczane - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu mediów społecznościowych.
więcej
|
Wycena Wirtualnej Polski przekroczyła 2 mld zł, rekordowa cena akcji w historii spółki
Grupa Wirtualna Polska Holding pojawiła się na giełdzie w maju 2015 roku, a ponad cztery lata po debiucie cena jednej akcji osiągnęła rekordową wartość 69 złotych. Dało to łączną kapitalizację biznesu na ponad 2 miliardy złotych.
więcej
|
Dorota Bugajska-Marzec wiceszefem wydawców strony głównej Interii
Z początkiem października Dorota Bugajska-Marzec awansowała w redakcji Interii na stanowisko zastępcy szefa wydawców strony głównej. W portalu pracuje od 14 lat.
więcej
|
Nowe śledztwo w sprawie technologicznych gigantów. Chodzi o dyskryminację mniejszych przedsiębiorców
Największe amerykańskie firmy technologiczne czeka kolejne postępowanie antymonopolowe. Tym razem Google, Amazon i Facebook będą przesłuchiwane przez kongresmenów w sprawie negatywnego wpływu ich strategii na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w USA.
więcej
|
Claes Meyer zu Allendorf zamiast Michała Grzybkowskiego prezesem Beyond.pl
Duński menedżer Claes Meyer zu Allendorf został nowym prezesem kontrolowanego przez Sebastiana Kulczyka centrum przetwarzania danych Beyond.pl. Dotychczasowy szef firmy Michał Grzybkowski pozostaje w zarządzie i skoncentruje się na rozwoju technologicznym spółki.
więcej
|
Merlin Group uruchomiła sklep dla firm BiznesiKultura.pl
Udostępniono BiznesiKultura.pl - nowy sklep internetowy Merlin Group. Jest skierowany do klientów biznesowych i segmentu B2B, oferuje ponad 300 tys. produktów.
więcej
|
Google wprowadzi aplikację Personal Safety. Będzie alarmować o wypadkach drogowych
Koncern Google planuje wprowadzenie w swoich smartfonach Pixel aplikacji o nazwie Personal Safety, która ma zwiększać bezpieczeństwo jej użytkowników. Oprócz monitorowania stanu zdrowia program ma także wykrywać wypadki samochodowe z udziałem posiadacza smartfona i automatycznie powiadamiać o tym wydarzeniu odpowiednie służby ratunkowe.
więcej
|
Piotr Dobrowolski: z ,,Super Expressu" do Weszło.com
Dziennikarz piłkarski Piotr Dobrowolski zaczął pracę w serwisie Weszło.com. Poprzednio przez 9 lat był związany z „Super Expressem”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Allegro cenniejszym źródeł informacji niż Google
Prawie co trzeci konsument zaczyna szukać czegoś do kupienia na platformach zakupowych. Polscy konsumenci pod tym względem bardziej doceniają rodzime Allegro niż amerykańskiego Google'a - pokazuje badanie IRCenter.
więcej
|
Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce
Z początkiem października Stacy Ligas obejmuje funkcję senior partnera KPMG w Polsce. Zastępuje Andrzeja Ścisłowskiego, który pozostanie w firmie jako emerytowany senior partner.
więcej
|
Polacy jedzą słodycze impulsywnie i kilka razy w tygodniu
Polacy bardzo chętnie sięgają po słodkie przekąski. To jedna z najpopularniejszych rzeczy, które kojarzą im się z przyjemnością, obok relaksu w ciągu dnia, spotkania z przyjaciółmi czy przerwy na kawę - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
|