Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 3 Października 2019
 
 
 
PAP odmówiła wynajęcia sali na debatę o mediach publicznych
 
Polska Agencja Prasowa wycofała zgodę na wynajem sali Instytutowi Bronisława Komorowskiego, kiedy ten poinformował, że planowana konferencja będzie mieć temat: „Media publiczne 2015-2019: Studium Upadku. Co dalej?”. - Zmieniony w ostatnich dniach temat jest niezgodny z regulaminem Centrum Prasowego PAP - wyjaśnia zarząd firmy. więcej
 
 
Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem""
 
W Warszawie przedstawiciele branżowych stowarzyszeń reklamowych i mediowych zainicjowali współpracę w ramach kodeksu na rzecz czystej reklamy i informacji. Dokument ma być opublikowany na początku kwietnia przyszłego roku. więcej
 
 
Debata przedwyborcza w TVP dziś nie wnosi już nic nowego - zastąpiły ją media społecznościowe (opinie)
 
Wtorkową debatę wyborczą zorganizowaną przez Telewizję Polską oglądało prawie 2 mln widzów. Komitety wyborcze nie wystawiły do niej jednak swoich liderów. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego stało się tak m.in. dlatego, że obecnie telewizyjne debaty nie wnoszą żadnej nowej jakości i nie trzeba je oglądać, aby śledzić pojedynki polityków. Tę rolę przejęły media społecznościowe. więcej
 
 
,,Fakty" najchętniej oglądane we wrześniu, najwięcej widzów zyskały ,,Wiadomości"
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowała „Panorama” TVP2 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Druga edycja BI Trends Festival wskazuje kierunki rozwoju biznesu. ,,To nie tylko lokalne wydarzenie"
 
Od 2 do 3 października br. w Warszawie odbywa się druga edycja konferencji firmowanej przez należący do RASP serwis Business Insider. Na kilku scenach występuje w sumie ponad 120 międzynarodowych prelegentów, którzy rysują obecne i nadchodzące technologiczne trendy w rozmaitych dziedzinach życia i gospodarki. W imprezie uczestniczy prawie 3 tysiące widzów. -  Staramy się, by organizowane przez nas konferencje były zgodne z DNA tych marek, które je firmują. Trends Festival stał się imprezą rangi europejskiej, i to w szybkim tempie – zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 liderem we wrześniu, TVN na czele w grupie 16-49. ,,M jak miłość" hitem więcej
 
Chillizet z nową ramówką, profilem muzycznym i hasłem ,,Jest dobrze". Urszula Prussak dyrektorem muzycznym więcej
 
Kuba Wątły uruchamia internetowe Halo.Radio. Potrzebuje miesięcznie 100 tys. zł, ma już jedną trzecią więcej
 
Wpływy Discovery Polska zmalały o 6 proc. Nadawca Metro z 10,3 mln zł wpływów i 14,6 mln zł straty więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
Operator Kamery Studyjnej TVP
Montażysta TVP
Realizator Wizji TVP
Redaktor Naczelna/y WP SportoweFakty Wirtualna Polska Media
BRAND PARTNERSHIP SALES MANAGER / WARSAW Fox Networks Group Poland
LocationScout Production Services
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" najchętniej oglądane we wrześniu, najwięcej widzów zyskały ,,Wiadomości"

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowała „Panorama” TVP2 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych. ,,Dzień dobry TVN" straciło widzów

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. notowało „Pytanie na śniadanie”, które względem września ub.r. wyprzedziło konkurencyjne „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Oba serwisy od ponad miesiąca rozpoczynają się wcześniej niż dotychczas. więcej

Canal+ zakończył zdjęcia do ,,Króla". W roli głównej Michał Żurawski

Właśnie zakończyły się zdjęcia do nowego serialu Canal+ „Król” na podstawie książki Szczepana Twardocha. W główną rolę wciela się Michał Żurawski, a drugoplanowe postacie zagrali m.in. Arkadiusz Jakubik, Magdalena Boczarska, Andrzej Seweryn i Borys Szyc. więcej

Skarbówka chce od ATM Grupy 7,9 mln zaległego podatku, firma się odwoła

Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał firmie producenckiej ATM Grupa zapłatę zaległego podatku dochodowego z 2014 roku w wysokości 5,82 mln zł plus 2,05 mln zł odsetek. Firma nie zgadza się z tą decyzją i złoży odwołanie. więcej

TVP pozwała Joannę Scheuring-Wielgus za słowa o szczuciu na Pawła Adamowicza

Posłanka Joanna Scheuring-Wielgus poinformowała, że Telewizja Polska pozwała ją i żąda przeprosin oraz 25 tys. zł na WOŚP za słowa o „szczuciu” na prezydenta Pawła Adamowicza. - Trzeba być bezczelnym jak Jacek Kurski, by twierdzić, że TVP nie uwzięła się na prezydenta Adamowicza - komentuje Scheuring-Wielgus. więcej

Superstacja, Fokus TV i Polo TV będą emitowane w jakości HD

Od piątku, 11 października kanały należące do Cyfrowego Polsatu: Superstacja, Fokus TV oraz Polo TV rozpoczną nadawanie w jakości HD. Ich pozycja na liście kanałów nie ulegnie zmianie. więcej

Debatę wyborczą w TVP1 oglądało 1,2 mln widzów, w TVP Info 727 tys., a w TV Republika - 2,5 tys.

Łącznie 1,94 mln widzów oglądało wtorkową debatę wyborczą, którą zorganizowała Telewizja Polska. Najwięcej widzów transmisję śledziło w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ruszyły konkursy KRRiT dla nadawców społeczno-religijnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła postępowanie na pakiet pięciu częstotliwości dla nadawcy o charakterze społeczno-religijnym. Zasięgiem nadawania miałaby być objęta Biała Podlaska, Bielsk, Lublin, Sokółka oraz Siemiatycze. więcej

 
Jan M. Kujawski konsultantem merytorycznym Komitetu Badań Radiowych

Jan M. Kujawski rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny m.in. za analizę metodologii badań radia na świecie oraz przegląd możliwości i rozwiązań dostępnych w firmach badawczych, działających na polskim rynku. więcej

 
Nowe konkursy na częstotliwości KRRiT w Strzegomiu i Paprotni

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpisała konkursy dla spółek zainteresowanych możliwością uzyskania koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze lokalnym w Paprotni – na 106,0 MHz oraz w Strzegomiu – na 101,7 MHz. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności, Złote Przeboje Na Fali z dużym wzrostem

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem""

W Warszawie przedstawiciele branżowych stowarzyszeń reklamowych i mediowych zainicjowali współpracę w ramach kodeksu na rzecz czystej reklamy i informacji. Dokument ma być opublikowany na początku kwietnia przyszłego roku. więcej

Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"

Od czwartku w sklepach Lidl można kupić proszek i płyn do prania Mr. Ziggi, których ambasadorem marketingowym jest dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer. Produkt jest promowany m.in. w konkursie antenowym w Radiu Złote Przeboje. więcej

Spot czekolady Wedel w Afryce bez rasismu. KER: żartobliwa konwencja, mieszkańcy to eksperci (wideo)

Reklama promująca markę Wedel (Lotte Wedel), w której zebra tłumaczy tubylcom w Afryce jak powstaje gorzka czekolada tej marki nie zawiera treści rasistowskich - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Stwierdziła, że spot utrzymany jest w żartobliwej konwencji, a mieszkańcy Afryki występują w nim w roli ekspertów. więcej

Sonia Bohosiewicz ,,bez nonsensów" reklamuje ofertę T-Mobile ze światłowodem i serwisami VoD (wideo)

W nowej kampanii reklamującej ofertę abonamentową T-Mobile Polska występuje aktorka Sonia Bohosiewicz. Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają firmy DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide Polska i Mindshare Polska. więcej

Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)

W kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Bytom (produkowanej przez VRG, poprzednio Vistula Group) występują aktorzy Jan Frycz i Kamil Nożyński. Akcja jest realizowana pod hasłem „Na styku krawiectwa i filmu”. więcej

Mediacap po przejęciu LifeTube'a: wpływy 48 proc. w górę i 1,33 mln zł zysku netto

W drugim kwartale br. holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 48 proc. do 31,31 mln zł i zysku netto z 253 tys. zł do 1,33 mln zł. Przyczyniło się do tego przejęcie sieci partnerskiej LifeTube, która wspólnie z TalentMedia zanotowała 14 mln zł wpływów i 0,6 mln zł zysku EBITDA. więcej

Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)

Bohaterką kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Reserved (produkowanej prze LPP) jest amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. To kolejna zagraniczna gwiazda promująca tę markę. więcej

Almette wykorzystało do reklamy telewizję hybrydową. "To bardzo obiecująca technologia"

Dom mediowy Value Media (GroupOne) i telewizja TVN przygotowały pierwszą reklamę w telewizji hybrydowej. W ten sposób promowana będzie marka Almette, należąca do Hochland Polska. więcej

Mistrz świata baristów i ziarna z trzech kontynentów w spocie MK Cafe Premium (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania kawy MK Cafe Premium (produkowanej przez Strauss Cafe Poland). Spot do akcji przygotowała GPD Agency. więcej

Tiry z ,,ładunkiem dumy" z rządów PO odpowiedzią na ,,Cysterny wstydu"

Po regionie śląskim zaczęły jeździć dwie ciężarówki przedstawiające osiągnięcia 8 lat rządów Platformy Obywatelskiej. To odpowiedź KO na akcję „Cysterny wstydu” prowadzoną przez PiS od początku września. więcej

"Gang Seniorów" i Piotr Fronczewski w kampanii ZDM ,,Obudź się! Uwaga=życie"

Wystartowała kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie „Obudź się! Uwaga=życie". Akcja ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach. W jednym ze spotów reklamujących kampanię wystąpił aktor Piotr Fronczewski. więcej

Menedżerowie spółki zależnej K2 w programie motywacyjnym obejmą 19,1 proc. jej udziałów

Fabrity, spółka z grupy kapitałowej K2 zajmująca się tworzeniem oprogramowania, porozumiała się ze swoim kierownictwem co do zasad programu motywacyjnego. Trzech menedżerów firmy będzie mogło kupić 19,12 proc. jej udziałów po 1 zł za sztukę. więcej

Taco Hemingway, Peja, Sokół, Żabson i Borixon w akcji zachęcającej do udziału w wyborach parlamentarnych

W kampanii społecznej "Olśnienie" raperzy tacy jak Peja, Sokół, Żabson, Taco Hemingway, Otsochodzi czy Kizo zachęcają do głosowania w wyborach parlamentarnych. więcej

Kawę na stacjach Lotosu można nalewać do własnego kubka

Od początku października każdy, kto kupuje kawę na stacjach Lotosu (w Cafe Punkt) może poprosić o jej nalanie do własnego kubka. Zapłaci za nią wtedy 1 zł mniej niż gdyby kupował kawę w papierowym kubku kawiarni. więcej

Jakub Duks w dziale kreatywnym Apptension

Jakub Duks dołącza do działu kreatywnego firmy Apptension, gdzie objął stanowisko art directora. Ostatnio pracował w firmie Spacecamp. więcej

Karolina Szostak, Beata Sadowska, Marzena Rogalska w kampanii edukacyjnej ,,Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat"

Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Dotykam=Wygrywam. Działania pod hasłem edukacyjnej „Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat” wspierają dziennikarki aktorki i influencerki. Ambasadorem akcji został również trener personalny i youtuber Qczaj. więcej

Browar Pilsweizer sponsorem Cracovii. Na rynek wchodzi piwo Cracovia

Browar Pilsweizer podpisał trzyletnią umowę z sponsoringową z klubem sportowym Cracovia. W ramach współpracy w najbliższych dniach na rynek wprowadzone zostanie piwo pod marką Cracovia, kierowane do kibiców i fanów klubu. więcej

Hołd adidasa i Pharrella Williamsa złożony kobietom w kampanii ,,Now is her time"

Do sprzedaży trafiła specjalna linia Adidas Originals, która powstała we współpracy marki z muzykiem Pharrellem Williamsem. Motywem przewodnim kolekcji jest siła kobiet oraz równość obu płci. więcej

Accenture z 43,2 mld dolarów rocznych przychodów, ponad 8, 7 mld z działalności marketingowej

Amerykański koncern doradczy Accenture w zakończonym roku finansowym 2019 osiągnął przychody przekraczające 43,2 mld dolarów, a zysk netto spółki zwiększył się do kwoty 4,85 mld dol. Coraz większe znaczenie dla wyników koncernu ma działalność związana z segmentem marketingowym, który osiągnął przychody w wysokości 8,76 mld dolarów. więcej

Inovox Express reklamowany jako "zwalczający ból gardła w minutę!"

1 października  wystartowała nowa kampania telewizyjna marki Inovox (USP Zdrowie), za kreację której odpowiada agencja AżTuNagle. więcej

Hyundai już wyprzedaje modele z tego rocznika (wideo)

Hyundai Motor Polska rozpoczął promocję wyprzedażową SUV-ów i innych modeli z tego rocznika. Wspiera to kampanią przygotowaną przez agencje Opus B i Havas Media. więcej

Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"

Marka wafelków Familijne (Colian) wraca w jesiennej ramówce w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”. więcej

John-Paul Pietrus autorem zdjęć do kampanii centrów Designer Outlet

Ruszyła kampania wizerunkowa Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa. Zdjęcia wykonał John-Paul Pietrus. więcej

Stratosfera wygrała przetarg Maspexu

Stratosfera - firma konsultingowa operująca w ramach platformy Brand New Galaxy - wygrała przetarg na realizację projektu strategicznego dla Maspex Food. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
PAP odmówiła wynajęcia sali na debatę o mediach publicznych

Polska Agencja Prasowa wycofała zgodę na wynajem sali Instytutowi Bronisława Komorowskiego, kiedy ten poinformował, że planowana konferencja będzie mieć temat: „Media publiczne 2015-2019: Studium Upadku. Co dalej?”. - Zmieniony w ostatnich dniach temat jest niezgodny z regulaminem Centrum Prasowego PAP - wyjaśnia zarząd firmy. więcej

,,Masz dość? Nadszedł czas wyborów" w kampanii ,,Gazety Wyborczej". "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczyna profrekwencyjną kampanię przedwyborczą pod hasłem „Masz dość? Nadszedł czas wyborów”. W rysunkowych spotach dyskryminowane osoby zdecydowanie mówią, że mają dosyć obecnych rządów. Plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online dziennika. więcej

Właściciel Gremi Media: wpływy 5,8 proc. w górę, 12,1 mln zł zysku netto

W pierwszej połowie br. KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zanotowało wzrost przychodów o 5,8 proc. do 57,63 mln zł oraz 12,1 mln zł zysku netto (wobec 3,52 mln zł rok wcześniej). Zdecydowaną większość wyników zapewnia spółce właśnie Gremi Media. więcej

Joanna Lichocka zestawiła ,,Gazetę Wyborczą" z komunistycznym ,,Żołnierzem Wolności". ,,Nie rozmawiam z nimi ani z TVN"

Środowiska postkomunistyczne, które po 1989 roku kontrolowały media, straciły tę kontrolę i to je boli - powiedziała w radiowej Trójce posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka. Skomentowała w ten sposób „Czarną księgę PiS”, wydaną w środę przez „Gazetę Wyborczą”. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży w lipcu, ,,Program TV" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Księżna Meghan i książę Harry pozywają "Mail on Sunday"

Meghan Markle, księżna Sussexu i jej mąż, wnuczek Elżbiety II książę Harry, złożyli do sądu pozew przeciwko brytyjskiej gazecie "Mail on Sunday". Chodzi o publikację prywatnego listu księżnej z 2018 roku. Jak stwierdził w wydanym oświadczeniu książę Harry, jego żona pada ofiarą "tych samych potężnych sił", przez które "stracił matkę". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Druga edycja BI Trends Festival wskazuje kierunki rozwoju biznesu. ,,To nie tylko lokalne wydarzenie"

Od 2 do 3 października br. w Warszawie odbywa się druga edycja konferencji firmowanej przez należący do RASP serwis Business Insider. Na kilku scenach występuje w sumie ponad 120 międzynarodowych prelegentów, którzy rysują obecne i nadchodzące technologiczne trendy w rozmaitych dziedzinach życia i gospodarki. W imprezie uczestniczy prawie 3 tysiące widzów. -  Staramy się, by organizowane przez nas konferencje były zgodne z DNA tych marek, które je firmują. Trends Festival stał się imprezą rangi europejskiej, i to w szybkim tempie – zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu. więcej

Goldenline: Tadeusz Kuropatwiński prezesem. Deptuła, Gil, Zalewska i Hendel w zespole

Prezesem spółki Goldenline (należącej do Agory), zarządzającej internetową platformą rekrutacyjną o takiej samej nazwie, został Tadeusz Kuropatwiński, zastępując Macieja Nowaka. W nowym zespole menedżerskim firmy są Wioleta Deptuła, Michał Gil, Honorata Fidos-Bodzan, Małgorzata Maciejewska, Magdalena Ostrowska, Magdalena Zalewska, Piotr Malinowski i Renata Hendel. więcej

Amazon Prime Video w ofercie T-Mobile Polska za 26 zł

T-Mobile Polska wprowadza do swojej oferty usługę Amazon Prime Video, a użytkownicy komórkowej sieci będą mogli zapłacić za nią wraz z rachunkiem za telefon. T-Mobile udostępni aplikację Prime Video również na swoim dekoderze. więcej

Menedżerowie spółki zależnej K2 w programie motywacyjnym obejmą 19,1 proc. jej udziałów

Fabrity, spółka z grupy kapitałowej K2 zajmująca się tworzeniem oprogramowania, porozumiała się ze swoim kierownictwem co do zasad programu motywacyjnego. Trzech menedżerów firmy będzie mogło kupić 19,12 proc. jej udziałów po 1 zł za sztukę. więcej

"Gang Słodziaków" Biedronki rządzi na YouTube

Klip z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka był najpopularniejszą w sierpniu reklamą w serwisie YouTube - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Jakie skutki podniesienia płacy minimalnej? Polacy podzieleni

Wzrost cen, zwolnienie części pracowników oraz zatrudnianie „na czarno” to trzy najbardziej prawdopodobne skutki podniesienia pensji minimalnej wskazywane przez Polaków - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Debata przedwyborcza w TVP dziś nie wnosi już nic nowego - zastąpiły ją media społecznościowe (opinie)

Wtorkową debatę wyborczą zorganizowaną przez Telewizję Polską oglądało prawie 2 mln widzów. Komitety wyborcze nie wystawiły do niej jednak swoich liderów. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego stało się tak m.in. dlatego, że obecnie telewizyjne debaty nie wnoszą żadnej nowej jakości i nie trzeba je oglądać, aby śledzić pojedynki polityków. Tę rolę przejęły media społecznościowe. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft przedstawia Surface Duo, swój pierwszy smartfon z rozkładanym ekranem
Microsoft: dwa nowe laptopy Surface 3 (wideo)
Amazon Prime Video w ofercie T-Mobile Polska za 26 zł
Microsoft zapowiada tablety Surface Pro 7 i Surface Pro X. Ceny od 749 i 999 dolarów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Kawę na stacjach Lotosu można nalewać do własnego kubka
Jakie skutki podniesienia płacy minimalnej? Polacy podzieleni
Apple Pay w Banku Pocztowym i EnveloBanku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Canal+ zakończył zdjęcia do ,,Króla". W roli głównej Michał Żurawski
Dawid Posiadło wyruszy w akustyczną trasę koncertową
Linda Hamilton walczy z terminatorami w "Terminator: Mroczne przeznaczenie"
Scarlett Johansson w filmie "JoJo Rabbit" wyjaśnia czym jest miłość
Nat Wolff zagra w serialu "Bastion". Za reżyserię i scenariusz odpowiada Josh Boone
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj