|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" najchętniej oglądane we wrześniu, najwięcej widzów zyskały ,,Wiadomości"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowała „Panorama” TVP2 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych. ,,Dzień dobry TVN" straciło widzów
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. notowało „Pytanie na śniadanie”, które względem września ub.r. wyprzedziło konkurencyjne „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Oba serwisy od ponad miesiąca rozpoczynają się wcześniej niż dotychczas.
więcej
|
Canal+ zakończył zdjęcia do ,,Króla". W roli głównej Michał Żurawski
Właśnie zakończyły się zdjęcia do nowego serialu Canal+ „Król” na podstawie książki Szczepana Twardocha. W główną rolę wciela się Michał Żurawski, a drugoplanowe postacie zagrali m.in. Arkadiusz Jakubik, Magdalena Boczarska, Andrzej Seweryn i Borys Szyc.
więcej
|
Skarbówka chce od ATM Grupy 7,9 mln zaległego podatku, firma się odwoła
Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał firmie producenckiej ATM Grupa zapłatę zaległego podatku dochodowego z 2014 roku w wysokości 5,82 mln zł plus 2,05 mln zł odsetek. Firma nie zgadza się z tą decyzją i złoży odwołanie.
więcej
|
TVP pozwała Joannę Scheuring-Wielgus za słowa o szczuciu na Pawła Adamowicza
Posłanka Joanna Scheuring-Wielgus poinformowała, że Telewizja Polska pozwała ją i żąda przeprosin oraz 25 tys. zł na WOŚP za słowa o „szczuciu” na prezydenta Pawła Adamowicza. - Trzeba być bezczelnym jak Jacek Kurski, by twierdzić, że TVP nie uwzięła się na prezydenta Adamowicza - komentuje Scheuring-Wielgus.
więcej
|
Superstacja, Fokus TV i Polo TV będą emitowane w jakości HD
Od piątku, 11 października kanały należące do Cyfrowego Polsatu: Superstacja, Fokus TV oraz Polo TV rozpoczną nadawanie w jakości HD. Ich pozycja na liście kanałów nie ulegnie zmianie.
więcej
|
Debatę wyborczą w TVP1 oglądało 1,2 mln widzów, w TVP Info 727 tys., a w TV Republika - 2,5 tys.
Łącznie 1,94 mln widzów oglądało wtorkową debatę wyborczą, którą zorganizowała Telewizja Polska. Najwięcej widzów transmisję śledziło w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem""
W Warszawie przedstawiciele branżowych stowarzyszeń reklamowych i mediowych zainicjowali współpracę w ramach kodeksu na rzecz czystej reklamy i informacji. Dokument ma być opublikowany na początku kwietnia przyszłego roku.
więcej
|
Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"
Od czwartku w sklepach Lidl można kupić proszek i płyn do prania Mr. Ziggi, których ambasadorem marketingowym jest dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer. Produkt jest promowany m.in. w konkursie antenowym w Radiu Złote Przeboje.
więcej
|
Spot czekolady Wedel w Afryce bez rasismu. KER: żartobliwa konwencja, mieszkańcy to eksperci (wideo)
Reklama promująca markę Wedel (Lotte Wedel), w której zebra tłumaczy tubylcom w Afryce jak powstaje gorzka czekolada tej marki nie zawiera treści rasistowskich - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Stwierdziła, że spot utrzymany jest w żartobliwej konwencji, a mieszkańcy Afryki występują w nim w roli ekspertów.
więcej
|
Sonia Bohosiewicz ,,bez nonsensów" reklamuje ofertę T-Mobile ze światłowodem i serwisami VoD (wideo)
W nowej kampanii reklamującej ofertę abonamentową T-Mobile Polska występuje aktorka Sonia Bohosiewicz. Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają firmy DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide Polska i Mindshare Polska.
więcej
|
Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)
W kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Bytom (produkowanej przez VRG, poprzednio Vistula Group) występują aktorzy Jan Frycz i Kamil Nożyński. Akcja jest realizowana pod hasłem „Na styku krawiectwa i filmu”.
więcej
|
Mediacap po przejęciu LifeTube'a: wpływy 48 proc. w górę i 1,33 mln zł zysku netto
W drugim kwartale br. holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 48 proc. do 31,31 mln zł i zysku netto z 253 tys. zł do 1,33 mln zł. Przyczyniło się do tego przejęcie sieci partnerskiej LifeTube, która wspólnie z TalentMedia zanotowała 14 mln zł wpływów i 0,6 mln zł zysku EBITDA.
więcej
|
Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)
Bohaterką kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Reserved (produkowanej prze LPP) jest amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. To kolejna zagraniczna gwiazda promująca tę markę.
więcej
|
Almette wykorzystało do reklamy telewizję hybrydową. "To bardzo obiecująca technologia"
Dom mediowy Value Media (GroupOne) i telewizja TVN przygotowały pierwszą reklamę w telewizji hybrydowej. W ten sposób promowana będzie marka Almette, należąca do Hochland Polska.
więcej
|
Mistrz świata baristów i ziarna z trzech kontynentów w spocie MK Cafe Premium (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania kawy MK Cafe Premium (produkowanej przez Strauss Cafe Poland). Spot do akcji przygotowała GPD Agency.
więcej
|
Tiry z ,,ładunkiem dumy" z rządów PO odpowiedzią na ,,Cysterny wstydu"
Po regionie śląskim zaczęły jeździć dwie ciężarówki przedstawiające osiągnięcia 8 lat rządów Platformy Obywatelskiej. To odpowiedź KO na akcję „Cysterny wstydu” prowadzoną przez PiS od początku września.
więcej
|
"Gang Seniorów" i Piotr Fronczewski w kampanii ZDM ,,Obudź się! Uwaga=życie"
Wystartowała kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie „Obudź się! Uwaga=życie". Akcja ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach. W jednym ze spotów reklamujących kampanię wystąpił aktor Piotr Fronczewski.
więcej
|
Menedżerowie spółki zależnej K2 w programie motywacyjnym obejmą 19,1 proc. jej udziałów
Fabrity, spółka z grupy kapitałowej K2 zajmująca się tworzeniem oprogramowania, porozumiała się ze swoim kierownictwem co do zasad programu motywacyjnego. Trzech menedżerów firmy będzie mogło kupić 19,12 proc. jej udziałów po 1 zł za sztukę.
więcej
|
Taco Hemingway, Peja, Sokół, Żabson i Borixon w akcji zachęcającej do udziału w wyborach parlamentarnych
W kampanii społecznej "Olśnienie" raperzy tacy jak Peja, Sokół, Żabson, Taco Hemingway, Otsochodzi czy Kizo zachęcają do głosowania w wyborach parlamentarnych.
więcej
|
Kawę na stacjach Lotosu można nalewać do własnego kubka
Od początku października każdy, kto kupuje kawę na stacjach Lotosu (w Cafe Punkt) może poprosić o jej nalanie do własnego kubka. Zapłaci za nią wtedy 1 zł mniej niż gdyby kupował kawę w papierowym kubku kawiarni.
więcej
|
Jakub Duks w dziale kreatywnym Apptension
Jakub Duks dołącza do działu kreatywnego firmy Apptension, gdzie objął stanowisko art directora. Ostatnio pracował w firmie Spacecamp.
więcej
|
Karolina Szostak, Beata Sadowska, Marzena Rogalska w kampanii edukacyjnej ,,Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat"
Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Dotykam=Wygrywam. Działania pod hasłem edukacyjnej „Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat” wspierają dziennikarki aktorki i influencerki. Ambasadorem akcji został również trener personalny i youtuber Qczaj.
więcej
|
Browar Pilsweizer sponsorem Cracovii. Na rynek wchodzi piwo Cracovia
Browar Pilsweizer podpisał trzyletnią umowę z sponsoringową z klubem sportowym Cracovia. W ramach współpracy w najbliższych dniach na rynek wprowadzone zostanie piwo pod marką Cracovia, kierowane do kibiców i fanów klubu.
więcej
|
Hołd adidasa i Pharrella Williamsa złożony kobietom w kampanii ,,Now is her time"
Do sprzedaży trafiła specjalna linia Adidas Originals, która powstała we współpracy marki z muzykiem Pharrellem Williamsem. Motywem przewodnim kolekcji jest siła kobiet oraz równość obu płci.
więcej
|
Accenture z 43,2 mld dolarów rocznych przychodów, ponad 8, 7 mld z działalności marketingowej
Amerykański koncern doradczy Accenture w zakończonym roku finansowym 2019 osiągnął przychody przekraczające 43,2 mld dolarów, a zysk netto spółki zwiększył się do kwoty 4,85 mld dol. Coraz większe znaczenie dla wyników koncernu ma działalność związana z segmentem marketingowym, który osiągnął przychody w wysokości 8,76 mld dolarów.
więcej
|
Inovox Express reklamowany jako "zwalczający ból gardła w minutę!"
1 października wystartowała nowa kampania telewizyjna marki Inovox (USP Zdrowie), za kreację której odpowiada agencja AżTuNagle.
więcej
|
Hyundai już wyprzedaje modele z tego rocznika (wideo)
Hyundai Motor Polska rozpoczął promocję wyprzedażową SUV-ów i innych modeli z tego rocznika. Wspiera to kampanią przygotowaną przez agencje Opus B i Havas Media.
więcej
|
Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"
Marka wafelków Familijne (Colian) wraca w jesiennej ramówce w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.
więcej
|
John-Paul Pietrus autorem zdjęć do kampanii centrów Designer Outlet
Ruszyła kampania wizerunkowa Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa. Zdjęcia wykonał John-Paul Pietrus.
więcej
|
Stratosfera wygrała przetarg Maspexu
Stratosfera - firma konsultingowa operująca w ramach platformy Brand New Galaxy - wygrała przetarg na realizację projektu strategicznego dla Maspex Food.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PAP odmówiła wynajęcia sali na debatę o mediach publicznych
Polska Agencja Prasowa wycofała zgodę na wynajem sali Instytutowi Bronisława Komorowskiego, kiedy ten poinformował, że planowana konferencja będzie mieć temat: „Media publiczne 2015-2019: Studium Upadku. Co dalej?”. - Zmieniony w ostatnich dniach temat jest niezgodny z regulaminem Centrum Prasowego PAP - wyjaśnia zarząd firmy.
więcej
|
,,Masz dość? Nadszedł czas wyborów" w kampanii ,,Gazety Wyborczej". "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczyna profrekwencyjną kampanię przedwyborczą pod hasłem „Masz dość? Nadszedł czas wyborów”. W rysunkowych spotach dyskryminowane osoby zdecydowanie mówią, że mają dosyć obecnych rządów. Plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online dziennika.
więcej
|
Właściciel Gremi Media: wpływy 5,8 proc. w górę, 12,1 mln zł zysku netto
W pierwszej połowie br. KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zanotowało wzrost przychodów o 5,8 proc. do 57,63 mln zł oraz 12,1 mln zł zysku netto (wobec 3,52 mln zł rok wcześniej). Zdecydowaną większość wyników zapewnia spółce właśnie Gremi Media.
więcej
|
Joanna Lichocka zestawiła ,,Gazetę Wyborczą" z komunistycznym ,,Żołnierzem Wolności". ,,Nie rozmawiam z nimi ani z TVN"
Środowiska postkomunistyczne, które po 1989 roku kontrolowały media, straciły tę kontrolę i to je boli - powiedziała w radiowej Trójce posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka. Skomentowała w ten sposób „Czarną księgę PiS”, wydaną w środę przez „Gazetę Wyborczą”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży w lipcu, ,,Program TV" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Księżna Meghan i książę Harry pozywają "Mail on Sunday"
Meghan Markle, księżna Sussexu i jej mąż, wnuczek Elżbiety II książę Harry, złożyli do sądu pozew przeciwko brytyjskiej gazecie "Mail on Sunday". Chodzi o publikację prywatnego listu księżnej z 2018 roku. Jak stwierdził w wydanym oświadczeniu książę Harry, jego żona pada ofiarą "tych samych potężnych sił", przez które "stracił matkę".
więcej
|
|
|
Druga edycja BI Trends Festival wskazuje kierunki rozwoju biznesu. ,,To nie tylko lokalne wydarzenie"
Od 2 do 3 października br. w Warszawie odbywa się druga edycja konferencji firmowanej przez należący do RASP serwis Business Insider. Na kilku scenach występuje w sumie ponad 120 międzynarodowych prelegentów, którzy rysują obecne i nadchodzące technologiczne trendy w rozmaitych dziedzinach życia i gospodarki. W imprezie uczestniczy prawie 3 tysiące widzów. - Staramy się, by organizowane przez nas konferencje były zgodne z DNA tych marek, które je firmują. Trends Festival stał się imprezą rangi europejskiej, i to w szybkim tempie – zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu.
więcej
|
Goldenline: Tadeusz Kuropatwiński prezesem. Deptuła, Gil, Zalewska i Hendel w zespole
Prezesem spółki Goldenline (należącej do Agory), zarządzającej internetową platformą rekrutacyjną o takiej samej nazwie, został Tadeusz Kuropatwiński, zastępując Macieja Nowaka. W nowym zespole menedżerskim firmy są Wioleta Deptuła, Michał Gil, Honorata Fidos-Bodzan, Małgorzata Maciejewska, Magdalena Ostrowska, Magdalena Zalewska, Piotr Malinowski i Renata Hendel.
więcej
|
Amazon Prime Video w ofercie T-Mobile Polska za 26 zł
T-Mobile Polska wprowadza do swojej oferty usługę Amazon Prime Video, a użytkownicy komórkowej sieci będą mogli zapłacić za nią wraz z rachunkiem za telefon. T-Mobile udostępni aplikację Prime Video również na swoim dekoderze.
więcej
|
Menedżerowie spółki zależnej K2 w programie motywacyjnym obejmą 19,1 proc. jej udziałów
Fabrity, spółka z grupy kapitałowej K2 zajmująca się tworzeniem oprogramowania, porozumiała się ze swoim kierownictwem co do zasad programu motywacyjnego. Trzech menedżerów firmy będzie mogło kupić 19,12 proc. jej udziałów po 1 zł za sztukę.
więcej
|
"Gang Słodziaków" Biedronki rządzi na YouTube
Klip z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka był najpopularniejszą w sierpniu reklamą w serwisie YouTube - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|