|
|
|
|
|
|
|
TVN24 liderem we wrześniu, duży wzrost TVP Info w 16-49. Superstacja najbardziej w dół
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,16 mln widzów ,,Pierwszej miłości". Polsat liderem rynku
Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 1,16 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż na początku poprzedniego sezonu. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Od października w Discovery Channel "Geneza nienawiści", serial Gibneya i Spielberga
Na antenie Discovery Channel od 21 października zadebiutuje serial „Geneza nienawiści” producentów Alexa Gibney’a i Stevena Spielberga w reżyserii Geety Gandbhir i Sama Pollarda. Dokument skupi się na reportażach dziennikarskich, analizach historycznych oraz badaniach naukowych z zakresu psychologii, biologii i neurobiologii poświęconym uczuciu nienawiści.
więcej
|
Miłosz Kłeczek w TVP Info także jako prowadzący
Reporter Miłosz Kłeczek w piątek zadebiutował w TVP Info jako prowadzący pasmo informacyjne. Ma regularnie występować w tej funkcji.
więcej
|
Jacek Łęski za Krzysztofa Ziemca prowadzącym ,,Woronicza 17"
Jacek Łęski został gospodarzem programu publicystycznego „Woronicza 17”, zastępując w tej funkcji Krzysztofa Ziemca. Cykl niezmiennie prowadzi też Michał Rachoń.
więcej
|
Teleturniej ,,Jeden z dziesięciu" zyskał 200 tys. widzów
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” na początku nowego sezonu śledzi średnio 1,72 mln widzów, o 200 tys. osób więcej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest trzecia w rynku telewizyjnym.
więcej
|
4,44 mln widzów ,,M jak miłość". TVP2 nokautuje konkurencję
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 4,44 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
Polsat News z pięcioma debatami wyborczymi
Polsat News zorganizuje pięć debat na pięć tematów z przedstawicielami pięciu ogólnopolskich komitetów wyborczych. Widzowie stacji będą mogli obejrzeć również pięć wywiadów z liderami list wyborczych.
więcej
|
Drugi sezon ,,Milionerów z Jeremym Clarksonem" w BBC Brit
Od 25 października BBC Brit zacznie emisję drugiego sezonu „Milionerów” z Jeremym Clarksonem w roli prowadzącego. Utrzymano w niej nowości z pierwszego sezonu, m.in. koło ratunkowe w postaci pytania do prowadzącego.
więcej
|
Eurosport pokaże wszystkie mecze koszykarzy Stelmetu w lidze VTB. Komentatorami Rudziński, Durda i Bonecki
Mecze koszykarzy Stelmetu Zielona Góra w lidze VTB będzie można oglądać na antenach Eurosportu. W piątek nadawca podpisał z klubem umowę na transmisje.
więcej
|
Łęski i Ogórek wyprosili ze ,,Studia Polska" działacza KO zarzucającego im, że szczują na LGBT
Ze „Studia Polska” wyproszono Rafała Lipskiego z Koalicji Obywatelskiej, po tym jak zarzucił prowadzącym Jackowi Łęskiemu i Magdalenie Ogórek, że tak jak cała TVP szczują na środowisko LGBT. Wcześniej program kolejny raz próbowali zakłócić działacze Konfederacji.
więcej
|
Pereira: taśmy Neumanna bez związku z kampanią. ,,Fakty" TVN: zostały pocięte
W piątek rano TVP Info ujawniło fragmenty rozmowy w niekorzystnym świetle stawiające Sławomira Neumanna, wiceprzewodniczącego klubu parlamentarnego PO. Niektórzy dziennikarze ocenili, że nagranie nieprzypadkowo opublikowano je krótko przez wyborami, a w „Faktach” TVN oceniono, że mogło zostać zmontowane. - Zapewniam że data publikacji bez związku z innymi zdarzeniami z ostatnich dni - stwierdził Samuel Pereira z TVP.info.
więcej
|
Koniec ,,The Wall. Wygraj marzenia". 6 października TVP2 pokaże ostatni odcinek
Telewizja Polska podjęła decyzję o rezygnacji z teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia”, którego ostatni odcinek Dwójka pokaże w niedzielę, 6 października - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo"
- Wszyscy wiemy, jacy są media publiczne, ale mało kto wie o praktykach: cynicznych, demoralizujących, jakie są stosowane przez władze radia na dziennikarzach. Rzadko coś wypływa na zewnątrz, bo nowi nic nie powiedzą, a starzy są zastraszeni - oceniła Magdalena Jethon, była dyrektor Trójki Polskiego Radia w debacie na temat stanu mediów publicznych.
więcej
|
|
Poczta Polska masowo kontroluje płacenie abonamentu RTV
Tylko do sierpnia br. grzywnę z tytułu niepłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego zapłaciło już 9,5 tys. osób. Do budżetu trafiło w związku z tym 6,5 mln złotych.
więcej
|
|
Małgorzata Kidawa-Błońska o mediach publicznych: straciły prawo do oceniania opozycji, abonament i RMN do likwidacji
Media publiczne straciły moralne prawo, by oceniać całe społeczeństwo i przedstawicieli opozycji. Minister kultury także powinien odpowiadać za ich jakość - powiedziała podczas piątkowej konferencji prasowej kandydatka Koalicji Obywatelskiej na premiera Małgorzata Kidawa-Błońska. Zapowiedziała też rozwiązanie Rady Mediów Narodowych i zniesienie abonamentu.
więcej
|
|
Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, Jedynka najbardziej w dół
Wśród dyrektorów i prezesów najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od stycznia do sierpnia br. było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio przywróci do sprzedaży różowe berety Trójki. ,,Nagłe zainteresowanie produktem"
Prezes Polskiego Radia Andrzej Rogoyski zdecydował, że różowe berety promujące Trójkę nie zostaną zutylizowane, tylko wrócą do oferty sklepu internetowego nadawcy. - Skoro wśród naszych słuchaczy są także tacy, których uszczęśliwi posiadanie różowego beretu, pragniemy im to umożliwić - zapowiada firma.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Antyradio tuż za podium
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od marca do sierpnia 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Play znów reklamuje się jako 5G Ready. ,,Nie obowiązuje zakaz używania tego oznaczenia"
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną wizerunkową kampanię, w której promuje się pod hasłem „5G Ready”. Wiosną ub.r. została pozwana w sprawie tego sloganu przez T-Mobile Polska. - Na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - zapewnia biuro prasowe Play.
więcej
|
Europejczycy coraz mniej ufni. Polacy chcą, by biznes zahamował zmiany klimatu
W Europie rosnącym problemem staje się brak zaufania między ludźmi. W Polsce coraz więcej konsumentów dostrzega zmiany klimatu i oczekuje w tej sprawie konkretnych działań od firm - pokazują wyniki badania McCann Truth Central.
więcej
|
Grupa Enea szuka agencji do kampanii employer brandingowej
Grupa Enea prowadzi przetarg na wybór agencji, która zajmie się przeprowadzeniem dla niej kampanii employer brandingowej. Będzie z nią pracować do połowy przyszłego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ewa Tkaczyk business directorem w Pathfinder 23
Ewa Tkaczyk awansowała w firmie Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) na stanowisko business directora. Ma prowadzić jeden z czterech działów client service.
więcej
|
,,Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę" w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Volkswagena promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2019. Akcja, pod hasłem „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę”, to pierwszy w Polsce projekt marketingowy z nową identyfikacją marki Volkswagen.
więcej
|
Renata Hendel szefową sprzedaży w Nais
Od października Renata Hendel objęła stanowisko szefowej sprzedaży w platformie motywacyjnej Nais. Będzie łączyć tę funkcję z doradcą w obszarze sprzedaży i produktu w GoldenLine.
więcej
|
Marek Kondrat, Radosław Kotarski, Maciej Musiał i MC Silk w kampanii reklamowej Blika
Ruszyła kampania reklamowa Blika (Polski Standard Płatności), w której obok znanego z wcześniejszych odsłon MC Silka pojawiają się ambasadorowie różnych banków - Marek Kondrat, Radosław Kotarski czy Maciej Musiał. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Media Ready i SMG.
więcej
|
Agencja Przestrzeń przygotowała kampanię Lay's MAXX
Agencja Przestrzeń stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s MAXX oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września.
więcej
|
E.Leclerc chce dać wszystkim klientom możliwość pakowania w swoje opakowania, na drodze stoją przepisy
Francuski E.Leclerc może być pierwszą siecią handlową, która umożliwi polskim klientom kupowanie produktów spożywczych we własnych opakowaniach. Na przeszkodzie stają jednak regulacje prawne, a właściwie ich brak.
więcej
|
Dzięki recyklomatom w Warszawie odzyskano 115 tysięcy sztuk odpadów
Dzięki maszynom do zbierania odpadów, tzw. recyklomatom, od połowy lipca w Warszawie udało się zebrać ponad 115 tysięcy sztuk odpadów. Aż 70 tysięcy z nich to plastikowe butelki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wybierz zieloną przyszłość" i piosenka Kukiza w spocie PSL - Koalicji Polskiej (wideo)
Koalicja Polska, tworzona przez PSL i Kukiz ’15, w nowym spocie wyborczym przestrzega przed skutkami zmian klimatycznych. PiS w swoim klipie zachęca: „Nie ryzykuj! 13 października obroń swoje prawa!”, a Koalicja Obywatelska przypomina afery obecnego obozu rządzącego.
więcej
|
Zadłużenie firm marketingowych rośnie, bo ich przybywa, a część klientów opóźnia płatności
Zadłużenie firm marketingowych wzrosło w ciągu ostatnich pięciu lat do 91,5 mln zł raczej nie dlatego, że ich klienci płacą im za wykonane usługi z opóźnieniem, ale głównie z powodu rosnącej konkurencji, bo podmiotów w tej branży nieustannie przybywa - uważają rozmówcy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fundacja Viva! w mocnej kampanii ,,Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni"
Ruszyła kolejna kampania społeczna Fundacji Viva!, zwracająca uwagę na sposób traktowania zwierząt hodowlanych.
więcej
|
VMLY&R Poland dwudziestą najbardziej kreatywną agencją świata. Raport Cannes Lions
VMLY&R Poland zajęła dziesiąte miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji reklamowych w Europie i dwudzieste miejsce wśród agencji z całego świata - wynika z raportu "Cannes Lions: Global Creativity Report". Polska znalazła się 15. pozycji najbardziej kreatywnych regionów świata.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" rozda 2 mln egz. dodatku wyborczego krytykującego Koalicję Obywatelską
Od środy dystrybuowany będzie bezpłatny dodatek „Gazeta Polska przed wyborami” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Będą go rozdawać członkowie Klubów „GP” i wolontariusze.
więcej
|
Mariusz Szczygieł zdobywcą Nagrody Nike za ,,Nie ma"
Reportażysta Mariusz Szczygieł otrzymał tegoroczną literacką Nagrodę Nike za zbiór reportaży „Nie ma”. Przyznano mu też Nike Czytelników.
więcej
|
Jan Bolanowski po czterech latach pracy odchodzi z ,,Faktu". Z gazetą żegnają się także Dariusz Grzędziński i Barbara Burdzy
Redaktor działu konsumenckiego w „Fakcie” (Ringier Axel Sprigner Polska) Jan Bolanowski odchodzi z dziennika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejny dziennikarz żegnający się z „Faktem”.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, ,,Gazeta Współczesna" najbardziej w dół
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przed wyborami ,,Newsweek" z naklejką ,,WybieraMy", a ,,Sieci" z ,,Gazetką Ścienną"
Do nowego wydania „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) dołączona będzie naklejka z hasłem „WybieraMy”, a do nowego numeru „Sieci” (Fratria) - „Gazetka Ścienna”. Ten drugi dodatek ma ukazywać się regularnie.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie chce uczestniczyć w procesach wytaczanych dziennikarzom przez sędziów. ,,Próba zastraszania mediów"
Członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego będą uczestniczyli jako obserwatorzy w procesach, wytaczanych dziennikarzom przez sędziów związanych z „dobrą zmianą” - poinformowała organizacja w oświadczeniu. - Składane akty oskarżenia traktujemy jako próbę zastraszenia mediów - uważa.
więcej
|
Mariusz Szczygieł z Nike Czytelników za ,,Nie ma"
W tegorocznej edycji literackiej Nagrody Nike tytuł Nike Czytelników przyznano reportażyście Mariuszowi Szczygłowi za książkę „Nie ma”.
więcej
|
Dariusz Grzędziński i Barbara Burdzy odchodzą z ,,Faktu". ,,Zniknęło 20 dziennikarzy stanowiących trzon gazety"
Z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska) żegnają się dziennikarze działu politycznego Dariusz Grzędziński i Barbara Burdzy. - W ostatnich miesiącach z „Faktu” zniknęło ok. 20 dziennikarzy, którzy przez lata stanowili trzon gazety. Trudno jest się odnaleźć w takiej sytuacji i coraz trudniej dostrzec kierunek, w którym zmierza tytuł - uzasadnia Grzędziński. Natomiast z końcem września z dziennika odszedł Radosław Gruca.
więcej
|
25-lecie magazynu "Elle", nowy numer z dwiema okładkami
Od 8 października br. na rynku pojawi się jubileuszowy numer „Elle Polska” (Burda Media Polska). Z okazji 25-lecia tytułu przygotowano dwie okładki, 276 stron oraz sesję w ramach której swoje kolekcje pokazało 25 polskich projektantów.
więcej
|
|
|
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami
W trzecim kwartale br. platforma do monitoringu internetu Brand24 pozyskała 102 nowych użytkowników, jednak po jej od danych z Facebooka i Instagrama 72 klientów zdecydowało się zrezygnować z jej usług. Akcje spółki poszybowały w dół, obecnie kosztują 25 złotych. - Jesteśmy w trakcie rozmów z Facebookiem, ale procedury w tak dużej organizacji trwają. Podesłaliśmy Facebookowi obszerną dokumentację, która jest w trakcie analizy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24.
więcej
|
SE.pl przed Fakt.pl i Wyborcza.pl, w dół PrzegladSportowy.pl i GazetaPrawna.pl (serwisy dzienników)
Wśród witryn dzienników ogólnopolskich liderem jest niezmiennie SE.pl, a kolejne miejsca zajmują Fakt.pl i Wyborcza.pl. W skali miesiąca duży spadek zanotował serwis „Przeglądu Sportowego”, ale nadal zdecydowanie na najdłużej przyciąga internautów.
więcej
|
Rośnie liczba Polaków kupujących w internecie jedzenie
Już niemal co czwarty Polak kupował żywność w sieci - pokazuje cykliczne badanie agencji mediowej Starcom HX Study. Choć na razie tylko 3 proc. respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez internet, to wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze w sieci, aż 49 proc. stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.
więcej
|
Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska najbardziej wpływowymi kobietami w polskim internecie
Anna Lewandowska zajęła pierwsze miejsce w rankingu 100 Najbardziej Wpływowych Kobiet Polskiego Internetu serwisu InluTool. Wyprzedziła Ewę Chodakowską, Julię Kuczyńską "Maffashion" oraz Maritę Surmę-Majewską.
więcej
|
Disney zablokuje w swoich stacjach reklamy Netfliksa. W tle nadchodząca konkurencja pomiędzy firmami
Koncern Disney nie będzie emitował w należących do niego stacjach telewizyjnych reklam promujących serwis Netflix. Wyjątkiem pod tym względem ma być ESPN - wynika z nieoficjalnych informacji. Powodem decyzji Disneya może być rychłe uruchomienie platformy VOD Disney+, po którym obie firmy staną się dla siebie bezpośrednimi konkurentami.
więcej
|
Premiera "Zabawy w chowanego" braci Sekielskich o pedofilii w polskim Kościele w listopadzie lub styczniu
Tomek oraz Marek Sekielscy, którzy pracują nad kolejnymi dokumentami o pedofilii w polskim Kościele zebrali na trzecią produkcję w tym temacie już ponad 25 proc. potrzebnej kwoty. Z kolei drugi film - "Zabawa w chowanego" ukaże się prawdopodobnie w listopadzie lub styczniu.
więcej
|
Mark Zuckerberg: pójdziemy do sądu z prezydentem USA. Podział Facebooka to ślepa uliczka
W internecie pojawiły się nagrania z wewnętrznych spotkań pracowników Facebooka z Markiem Zuckerbergiem. Szef serwisu zapowiedział, że jeśli zajdzie taka potrzeba to jego firma wytoczy sprawę sądową prezydentowi USA zmierzającemu do podziału Facebooka. Zuckerberg zapowiedział też, że nie będzie jeździł na szczegółowe przesłuchania dotyczące prywatności użytkowników w pojedynczych krajach.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rośnie liczba Polaków kupujących w internecie jedzenie
Już niemal co czwarty Polak kupował żywność w sieci - pokazuje cykliczne badanie agencji mediowej Starcom HX Study. Choć na razie tylko 3 proc. respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez internet, to wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze w sieci, aż 49 proc. stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.
więcej
|
Smog groźny dla najmłodszych
Pyły zawieszone PM2,5 i PM10, stanowiące kluczową grupę czynników wpływających na formowanie się zjawiska smogu, mają negatywny wpływ na zdrowie dzieci - pokazują wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską.
więcej
|
|
|