Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 7 Października 2019
 
 
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami
 
W trzecim kwartale br. platforma do monitoringu internetu Brand24 pozyskała 102 nowych użytkowników,  jednak po jej od danych z Facebooka i Instagrama 72 klientów zdecydowało się zrezygnować z jej usług. Akcje spółki poszybowały w dół, obecnie kosztują 25 złotych. - Jesteśmy w trakcie rozmów z Facebookiem, ale procedury w tak dużej organizacji trwają. Podesłaliśmy Facebookowi obszerną dokumentację, która jest w trakcie analizy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24. więcej
 
 
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo"
 
- Wszyscy wiemy, jacy są media publiczne, ale mało kto wie o praktykach: cynicznych, demoralizujących, jakie są stosowane przez władze radia na dziennikarzach. Rzadko coś wypływa na zewnątrz, bo nowi nic nie powiedzą, a starzy są zastraszeni - oceniła Magdalena Jethon, była dyrektor Trójki Polskiego Radia w debacie na temat stanu mediów publicznych. więcej
 
 
Play znów reklamuje się jako 5G Ready. ,,Nie obowiązuje zakaz używania tego oznaczenia"
 
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną wizerunkową kampanię, w której promuje się pod hasłem „5G Ready”. Wiosną ub.r. została pozwana w sprawie tego sloganu przez T-Mobile Polska. - Na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - zapewnia biuro prasowe Play. więcej
 
 
,,Gazeta Polska" rozda 2 mln egz. dodatku wyborczego krytykującego Koalicję Obywatelską
 
Od środy dystrybuowany będzie bezpłatny dodatek „Gazeta Polska przed wyborami” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Będą go rozdawać członkowie Klubów „GP” i wolontariusze. więcej
 
 
TVN24 liderem we wrześniu, duży wzrost TVP Info w 16-49. Superstacja najbardziej w dół
 
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Przegląd Sportowy" z największymi spadkami sprzedaży, w górę ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" więcej
 
Polskie Radio stawia na DAB+, podpisało umowy dot. emisji programów z Emitelem i PSN Infrastruktura więcej
 
PAP odmówiła wynajęcia sali na debatę o mediach publicznych więcej
 
Debata przedwyborcza w TVP nie wnosi już nic nowego - zastąpiły ją media społecznościowe (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Lokalny Super Express
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 liderem we wrześniu, duży wzrost TVP Info w 16-49. Superstacja najbardziej w dół

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,16 mln widzów ,,Pierwszej miłości". Polsat liderem rynku

Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 1,16 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż na początku poprzedniego sezonu. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

Od października w Discovery Channel "Geneza nienawiści", serial Gibneya i Spielberga

Na antenie Discovery Channel od 21 października zadebiutuje serial „Geneza nienawiści” producentów Alexa Gibney’a i Stevena Spielberga w reżyserii Geety Gandbhir i Sama Pollarda. Dokument skupi się na reportażach dziennikarskich, analizach historycznych oraz badaniach naukowych z zakresu psychologii, biologii i neurobiologii poświęconym uczuciu nienawiści. więcej

Miłosz Kłeczek w TVP Info także jako prowadzący

Reporter Miłosz Kłeczek w piątek zadebiutował w TVP Info jako prowadzący pasmo informacyjne. Ma regularnie występować w tej funkcji. więcej

Jacek Łęski za Krzysztofa Ziemca prowadzącym ,,Woronicza 17"

Jacek Łęski został gospodarzem programu publicystycznego „Woronicza 17”, zastępując w tej funkcji Krzysztofa Ziemca. Cykl niezmiennie prowadzi też Michał Rachoń. więcej

Teleturniej ,,Jeden z dziesięciu" zyskał 200 tys. widzów

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” na początku nowego sezonu śledzi średnio 1,72 mln widzów, o 200 tys. osób więcej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest trzecia w rynku telewizyjnym. więcej

4,44 mln widzów ,,M jak miłość". TVP2 nokautuje konkurencję

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 4,44 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. więcej

Polsat News z pięcioma debatami wyborczymi

Polsat News zorganizuje pięć debat na pięć tematów z przedstawicielami pięciu ogólnopolskich komitetów wyborczych. Widzowie stacji będą mogli obejrzeć również pięć wywiadów z liderami list wyborczych. więcej

Drugi sezon ,,Milionerów z Jeremym Clarksonem" w BBC Brit

Od 25 października BBC Brit zacznie emisję drugiego sezonu „Milionerów” z Jeremym Clarksonem w roli prowadzącego. Utrzymano w niej nowości z pierwszego sezonu, m.in. koło ratunkowe w postaci pytania do prowadzącego. więcej

Eurosport pokaże wszystkie mecze koszykarzy Stelmetu w lidze VTB. Komentatorami Rudziński, Durda i Bonecki

Mecze koszykarzy Stelmetu Zielona Góra w lidze VTB będzie można oglądać na antenach Eurosportu. W piątek nadawca podpisał z klubem umowę na transmisje. więcej

Łęski i Ogórek wyprosili ze ,,Studia Polska" działacza KO zarzucającego im, że szczują na LGBT

Ze „Studia Polska” wyproszono Rafała Lipskiego z Koalicji Obywatelskiej, po tym jak zarzucił prowadzącym Jackowi Łęskiemu i Magdalenie Ogórek, że tak jak cała TVP szczują na środowisko LGBT. Wcześniej program kolejny raz próbowali zakłócić działacze Konfederacji. więcej

Pereira: taśmy Neumanna bez związku z kampanią. ,,Fakty" TVN: zostały pocięte

W piątek rano TVP Info ujawniło fragmenty rozmowy w niekorzystnym świetle stawiające Sławomira Neumanna, wiceprzewodniczącego klubu parlamentarnego PO. Niektórzy dziennikarze ocenili, że nagranie nieprzypadkowo opublikowano je krótko przez wyborami, a w „Faktach” TVN oceniono, że mogło zostać zmontowane. - Zapewniam że data publikacji bez związku z innymi zdarzeniami z ostatnich dni - stwierdził Samuel Pereira z TVP.info. więcej

Koniec ,,The Wall. Wygraj marzenia". 6 października TVP2 pokaże ostatni odcinek

Telewizja Polska podjęła decyzję o rezygnacji z teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia”, którego ostatni odcinek Dwójka pokaże w niedzielę, 6 października - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo"

- Wszyscy wiemy, jacy są media publiczne, ale mało kto wie o praktykach: cynicznych, demoralizujących, jakie są stosowane przez władze radia na dziennikarzach. Rzadko coś wypływa na zewnątrz, bo nowi nic nie powiedzą, a starzy są zastraszeni - oceniła Magdalena Jethon, była dyrektor Trójki Polskiego Radia w debacie na temat stanu mediów publicznych. więcej

 
Poczta Polska masowo kontroluje płacenie abonamentu RTV

Tylko do sierpnia br. grzywnę z tytułu niepłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego zapłaciło już 9,5 tys. osób. Do budżetu trafiło w związku z tym 6,5 mln złotych. więcej

 
Małgorzata Kidawa-Błońska o mediach publicznych: straciły prawo do oceniania opozycji, abonament i RMN do likwidacji

Media publiczne straciły moralne prawo, by oceniać całe społeczeństwo i przedstawicieli opozycji. Minister kultury także powinien odpowiadać za ich jakość - powiedziała podczas piątkowej konferencji prasowej kandydatka Koalicji Obywatelskiej na premiera Małgorzata Kidawa-Błońska. Zapowiedziała też rozwiązanie Rady Mediów Narodowych i zniesienie abonamentu. więcej

 
Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, Jedynka najbardziej w dół

Wśród dyrektorów i prezesów najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od stycznia do sierpnia br. było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio przywróci do sprzedaży różowe berety Trójki. ,,Nagłe zainteresowanie produktem"

Prezes Polskiego Radia Andrzej Rogoyski zdecydował, że różowe berety promujące Trójkę nie zostaną zutylizowane, tylko wrócą do oferty sklepu internetowego nadawcy. - Skoro wśród naszych słuchaczy są także tacy, których uszczęśliwi posiadanie różowego beretu, pragniemy im to umożliwić - zapowiada firma. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Antyradio tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od marca do sierpnia 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Play znów reklamuje się jako 5G Ready. ,,Nie obowiązuje zakaz używania tego oznaczenia"

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną wizerunkową kampanię, w której promuje się pod hasłem „5G Ready”. Wiosną ub.r. została pozwana w sprawie tego sloganu przez T-Mobile Polska. - Na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - zapewnia biuro prasowe Play. więcej

Europejczycy coraz mniej ufni. Polacy chcą, by biznes zahamował zmiany klimatu

W Europie rosnącym problemem staje się brak zaufania między ludźmi. W Polsce coraz więcej konsumentów dostrzega zmiany klimatu i oczekuje w tej sprawie konkretnych działań od firm - pokazują wyniki badania McCann Truth Central. więcej

Grupa Enea szuka agencji do kampanii employer brandingowej

Grupa Enea prowadzi przetarg na wybór agencji, która zajmie się przeprowadzeniem dla niej kampanii employer brandingowej. Będzie z nią pracować do połowy przyszłego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Ewa Tkaczyk business directorem w Pathfinder 23

Ewa Tkaczyk awansowała w firmie Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) na stanowisko business directora. Ma prowadzić jeden z czterech działów client service. więcej

,,Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę" w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Volkswagena promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2019. Akcja, pod hasłem „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę”, to pierwszy w Polsce projekt marketingowy z nową identyfikacją marki Volkswagen. więcej

Renata Hendel szefową sprzedaży w Nais

Od października Renata Hendel objęła stanowisko szefowej sprzedaży w platformie motywacyjnej Nais. Będzie łączyć tę funkcję z doradcą w obszarze sprzedaży i produktu w GoldenLine. więcej

Marek Kondrat, Radosław Kotarski, Maciej Musiał i MC Silk w kampanii reklamowej Blika

Ruszyła kampania reklamowa Blika (Polski Standard Płatności), w której obok znanego z wcześniejszych odsłon MC Silka pojawiają się ambasadorowie różnych banków - Marek Kondrat, Radosław Kotarski czy Maciej Musiał. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Media Ready i SMG. więcej

Agencja Przestrzeń przygotowała kampanię Lay's MAXX

Agencja Przestrzeń stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s MAXX oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września. więcej

E.Leclerc chce dać wszystkim klientom możliwość pakowania w swoje opakowania, na drodze stoją przepisy

Francuski E.Leclerc może być pierwszą siecią handlową, która umożliwi polskim klientom kupowanie produktów spożywczych we własnych opakowaniach. Na przeszkodzie stają jednak regulacje prawne, a właściwie ich brak.  więcej

Dzięki recyklomatom w Warszawie odzyskano 115 tysięcy sztuk odpadów

Dzięki maszynom do zbierania odpadów, tzw. recyklomatom, od połowy lipca w Warszawie udało się zebrać  ponad 115 tysięcy sztuk odpadów. Aż 70 tysięcy z nich to plastikowe butelki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Wybierz zieloną przyszłość" i piosenka Kukiza w spocie PSL - Koalicji Polskiej (wideo)

Koalicja Polska, tworzona przez PSL i Kukiz ’15, w nowym spocie wyborczym przestrzega przed skutkami zmian klimatycznych. PiS w swoim klipie zachęca: „Nie ryzykuj! 13 października obroń swoje prawa!”, a Koalicja Obywatelska przypomina afery obecnego obozu rządzącego. więcej

Zadłużenie firm marketingowych rośnie, bo ich przybywa, a część klientów opóźnia płatności

Zadłużenie firm marketingowych wzrosło w ciągu ostatnich pięciu lat do 91,5 mln zł raczej nie dlatego, że ich klienci płacą im za wykonane usługi z opóźnieniem, ale głównie z powodu rosnącej konkurencji, bo podmiotów w tej branży nieustannie przybywa - uważają rozmówcy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Fundacja Viva! w mocnej kampanii ,,Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni"

Ruszyła kolejna kampania społeczna Fundacji Viva!, zwracająca uwagę na sposób traktowania zwierząt hodowlanych. więcej

VMLY&R Poland dwudziestą najbardziej kreatywną agencją świata. Raport Cannes Lions

VMLY&R Poland zajęła dziesiąte miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji reklamowych w Europie i dwudzieste miejsce wśród agencji z całego świata - wynika z raportu "Cannes Lions: Global Creativity Report". Polska znalazła się 15. pozycji najbardziej kreatywnych regionów świata. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska" rozda 2 mln egz. dodatku wyborczego krytykującego Koalicję Obywatelską

Od środy dystrybuowany będzie bezpłatny dodatek „Gazeta Polska przed wyborami” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Będą go rozdawać członkowie Klubów „GP” i wolontariusze. więcej

Mariusz Szczygieł zdobywcą Nagrody Nike za ,,Nie ma"

Reportażysta Mariusz Szczygieł otrzymał tegoroczną literacką Nagrodę Nike za zbiór reportaży „Nie ma”. Przyznano mu też Nike Czytelników. więcej

Jan Bolanowski po czterech latach pracy odchodzi z ,,Faktu". Z gazetą żegnają się także Dariusz Grzędziński i Barbara Burdzy

Redaktor działu konsumenckiego w „Fakcie” (Ringier Axel Sprigner Polska) Jan Bolanowski odchodzi z dziennika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejny dziennikarz żegnający się z „Faktem”. więcej

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, ,,Gazeta Współczesna" najbardziej w dół

W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Przed wyborami ,,Newsweek" z naklejką ,,WybieraMy", a ,,Sieci" z ,,Gazetką Ścienną"

Do nowego wydania „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) dołączona będzie naklejka z hasłem „WybieraMy”, a do nowego numeru „Sieci” (Fratria) - „Gazetka Ścienna”. Ten drugi dodatek ma ukazywać się regularnie. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie chce uczestniczyć w procesach wytaczanych dziennikarzom przez sędziów. ,,Próba zastraszania mediów"

Członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego będą uczestniczyli jako obserwatorzy w procesach, wytaczanych dziennikarzom przez sędziów związanych z „dobrą zmianą” - poinformowała organizacja w oświadczeniu. - Składane akty oskarżenia traktujemy jako próbę zastraszenia mediów - uważa. więcej

Mariusz Szczygieł z Nike Czytelników za ,,Nie ma"

W tegorocznej edycji literackiej Nagrody Nike tytuł Nike Czytelników przyznano reportażyście Mariuszowi Szczygłowi za książkę „Nie ma”. więcej

Dariusz Grzędziński i Barbara Burdzy odchodzą z ,,Faktu". ,,Zniknęło 20 dziennikarzy stanowiących trzon gazety"

Z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska) żegnają się dziennikarze działu politycznego Dariusz Grzędziński i Barbara Burdzy. - W ostatnich miesiącach z „Faktu” zniknęło ok. 20 dziennikarzy, którzy przez lata stanowili trzon gazety. Trudno jest się odnaleźć w takiej sytuacji i coraz trudniej dostrzec kierunek, w którym zmierza tytuł - uzasadnia Grzędziński. Natomiast z końcem września z dziennika odszedł Radosław Gruca. więcej

25-lecie magazynu "Elle", nowy numer z dwiema okładkami

Od 8 października br. na rynku pojawi się jubileuszowy numer „Elle Polska” (Burda Media Polska). Z okazji 25-lecia tytułu przygotowano dwie okładki, 276 stron oraz sesję w ramach której swoje kolekcje pokazało 25 polskich projektantów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami

W trzecim kwartale br. platforma do monitoringu internetu Brand24 pozyskała 102 nowych użytkowników,  jednak po jej od danych z Facebooka i Instagrama 72 klientów zdecydowało się zrezygnować z jej usług. Akcje spółki poszybowały w dół, obecnie kosztują 25 złotych. - Jesteśmy w trakcie rozmów z Facebookiem, ale procedury w tak dużej organizacji trwają. Podesłaliśmy Facebookowi obszerną dokumentację, która jest w trakcie analizy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24. więcej

SE.pl przed Fakt.pl i Wyborcza.pl, w dół PrzegladSportowy.pl i GazetaPrawna.pl (serwisy dzienników)

Wśród witryn dzienników ogólnopolskich liderem jest niezmiennie SE.pl, a kolejne miejsca zajmują Fakt.pl i Wyborcza.pl. W skali miesiąca duży spadek zanotował serwis „Przeglądu Sportowego”, ale nadal zdecydowanie na najdłużej przyciąga internautów. więcej

Rośnie liczba Polaków kupujących w internecie jedzenie

Już niemal co czwarty Polak kupował żywność w sieci - pokazuje cykliczne badanie agencji mediowej Starcom HX Study. Choć na razie tylko 3 proc. respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez internet, to wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze w sieci, aż 49 proc. stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności. więcej

Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska najbardziej wpływowymi kobietami w polskim internecie

Anna Lewandowska zajęła pierwsze miejsce w rankingu 100 Najbardziej Wpływowych Kobiet Polskiego Internetu serwisu InluTool. Wyprzedziła Ewę Chodakowską, Julię Kuczyńską "Maffashion" oraz Maritę Surmę-Majewską. więcej

Disney zablokuje w swoich stacjach reklamy Netfliksa. W tle nadchodząca konkurencja pomiędzy firmami

Koncern Disney nie będzie emitował w należących do niego stacjach telewizyjnych reklam promujących serwis Netflix. Wyjątkiem pod tym względem ma być ESPN - wynika z nieoficjalnych informacji. Powodem decyzji Disneya może być rychłe uruchomienie platformy VOD Disney+, po którym obie firmy staną się dla siebie bezpośrednimi konkurentami. więcej

Premiera "Zabawy w chowanego" braci Sekielskich o pedofilii w polskim Kościele w listopadzie lub styczniu

Tomek oraz Marek Sekielscy, którzy pracują nad kolejnymi dokumentami o pedofilii w polskim Kościele zebrali na trzecią produkcję w tym temacie już ponad 25 proc. potrzebnej kwoty. Z kolei drugi film - "Zabawa w chowanego" ukaże się prawdopodobnie w listopadzie lub styczniu. więcej

Mark Zuckerberg: pójdziemy do sądu z prezydentem USA. Podział Facebooka to ślepa uliczka

W internecie pojawiły się nagrania z wewnętrznych spotkań pracowników Facebooka z Markiem Zuckerbergiem. Szef serwisu zapowiedział, że jeśli zajdzie taka potrzeba to jego firma wytoczy sprawę sądową prezydentowi USA zmierzającemu do podziału Facebooka. Zuckerberg zapowiedział też, że nie będzie jeździł na szczegółowe przesłuchania dotyczące prywatności użytkowników w pojedynczych krajach. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie liczba Polaków kupujących w internecie jedzenie

Już niemal co czwarty Polak kupował żywność w sieci - pokazuje cykliczne badanie agencji mediowej Starcom HX Study. Choć na razie tylko 3 proc. respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez internet, to wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze w sieci, aż 49 proc. stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności. więcej

Smog groźny dla najmłodszych

Pyły zawieszone PM2,5 i PM10, stanowiące kluczową grupę czynników wpływających na formowanie się zjawiska smogu, mają negatywny wpływ na zdrowie dzieci - pokazują wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Up&More dla Ceetrus Polska

Agencja Up&More podjęła współpracę z Ceetrus Polska, firmą z branży nieruchomości komercyjnych. więcej

Patryk Vega przeprasza za wypowiedzi o Bartłomieju Misiewiczu przed premierą ,,Polityki"

Reżyser Patryk Vega zamieścił na Facebooku oświadczenie, w którym ubolewa, że promując swój film „Polityka”, nie zaprzeczył tezom, że bohater grany przez Antoniego Królikowskiego jest inspirowany byłym rzecznikiem MON-u Bartłomiejem Misiewiczem. Przeprasza też za „użycie przykrych słów” wobec Misiewicza w wywiadzie w Polsat News. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Przeciwnicy 5G próbowali zniszczyć maszt T-Mobile w Krakowie. Interweniowała policja
Apple oferuje darmową naprawę iPhone'a 6s i iPhone'a 6s Plus. Powodem kłopoty z włączaniem smartfonów
W Unilever sztuczna inteligencja wyszukuje najlepszych kandydatów do pracy. Eksperci przestrzegają przed błędami
Google liderem europejskiego rynku smart home, ale w segmencie smart speakers na czele Amazon
Lekki spadek na rynku komputerów osobistych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami
Smog groźny dla najmłodszych
Łączne długi młodych Polaków przekraczają miliard zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Mariusz Szczygieł zdobywcą Nagrody Nike za ,,Nie ma"
,,Nie czas umierać" - nowy film o Jamesie Bondzie. Premiera 3 kwietnia 2020 roku
Mariusz Szczygieł z Nike Czytelników za ,,Nie ma"
HBO i BBC zapowiadają serial "Mroczne materie". Zobacz zwiastun
Clint Eastwood w filmie "Richard Jewell" opowiada o bohaterze z Atlanty
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj