|
|
|
|
|
|
|
TVP Kultura będzie nadawana w HD, TVP Sport HD na MUX-3
Od 23 października br. TVP Kultura zmieni standard nadawania z jakości SD na HD (High Definition) i przejdzie na MUX-8, gdzie zastąpi TVP Sport. Kanał ten będzie z kolei dostępny w jakości HD na MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP z prototypem do dynamicznego podmieniania reklam. Połączenie telewizji i internetu
Od kilku miesięcy na rynku nadawców i operatorów mówi się o technologii DAI (dynamic ad insertion) - dynamicznego podmieniania reklam. Telewizja Polska wspólnie z partnerami - operatorami Korbank i MatteBOX zaprezentowała prototyp urządzenia, które działa na dekoderach operatorów kablowych.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie o ,,Wiadomościach" w kampanii wyborczej: zmasowana agitacja na rzecz PiS
„Wiadomości” TVP w trakcie kampanii sprzyjają wyłącznie partii rządzącej, jednocześnie ośmieszając polityków opozycji. Takie wnioski płyną z cząstkowego raportu z monitoringu wyborczego mediów, prowadzonego przez Towarzystwo Dziennikarskie. - „Wiadomości” są tubą propagandową PiS - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski.
więcej
|
Koniec ,,The Wall. Wygraj marzenia". Teleturniej w nowym paśmie miał tylko 670 tys. widzów
Ostatni sezon teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia” oglądało średnio 670 tys. widzów, o 579 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu początek drugiej serii w TVP1. Produkcja dała Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Michał Bartkowiak prezesem Inei, Janusz Kosiński przejdzie do rady nadzorczej
Z początkiem przyszłego roku prezesem spółki Inea zostanie Michał Bartkowiak. Obecny prezes Janusz Kosiński przejdzie do rady nadzorczej spółki.
więcej
|
1,32 mln widzów ,,Czaru par" w TVP2
Po trzech pierwszych tygodniach emisji „Czar par” gromadzi średnio 1,32 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
1,42 mln widzów serialu ,,Komisarz Alex 13". TVP1 stacją trzeciego wyboru
Trzynastą serię „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,42 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49.
więcej
|
Polsat nowym liderem, TVN na czele w grupie komercyjnej. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji nowym liderem w 4+ był Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cynthia Erivo jako Aretha Franklin w produkcji "Geniusz: Aretha"
National Geographic ogłosił, że Cynthia Erivo wystąpi jako Aretha Franklin w serii "Geniusz: Aretha".
więcej
|
Konfederacja chce ponownych przeprosin w ,,Wiadomościach". TVP: zastrzeżenia są bezpodstawne
Politycy Konfederacji uważają, że skierowane do ugrupowania przeprosiny w czwartkowych „Wiadomościach” zostały wyemitowane z naruszeniem prawa. Chcą, żeby pokazano je jeszcze raz. Telewizja Polska uznaje te roszczenia za bezpodstawne. - Treść, sposób wyeksponowania przeprosin, czas ich wyświetlenia oraz pozostałe zapisy postanowienia Sądu zostały w pełni zrealizowane - zapewnia nadawca.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę
Agencja mediowa Zenith (Publicis Media) obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9 proc. na 3,1 proc. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4 proc., a ich suma zamknie się w kwocie 640 mld dolarów.
więcej
|
TVP z prototypem do dynamicznego podmieniania reklam. Połączenie telewizji i internetu
Od kilku miesięcy na rynku nadawców i operatorów mówi się o technologii DAI (dynamic ad insertion) - dynamicznego podmieniania reklam. Telewizja Polska wspólnie z partnerami - operatorami Korbank i MatteBOX zaprezentowała prototyp urządzenia, które działa na dekoderach operatorów kablowych.
więcej
|
Mikkel Noesgaard nowym szefem marketingu Play, Michał Sobolewski zrezygnował
Michał Sobolewski zrezygnował z funkcji członka zarządu ds. marketingu w P4, operatorze sieci telekomunikacyjnej Play. Z początkiem listopada to stanowisko obejmie Mikkel Noesgaard, poprzednio związany z Telenor Group.
więcej
|
Anna Lewandowska wprowadza do sprzedaży kosmetyki Phlov. ,,Typowy proces monetyzacji potencjału własnej marki osobistej"
Anna Lewandowska poinformowała o wprowadzeniu na rynek własnej marki kosmetyków pod nazwą Phlov. Ruszyła przedsprzedaż na stronie internetowej, wkrótce będzie je można kupić w perfumeriach Sephora. - To typ brandu tworzonego nie przez firmę kosmetyczną, ale influencera, z doświadczeniem z innymi markami własnymi. To warto podkreślić, ponieważ to typowy proces związany z monetyzacją potencjału własnej marki osobistej - podkreśla Jacek Kotarbiński, ekspert ds. marketingu.
więcej
|
TalentMedia za 3 mln zł kupuje Gamellon, razem z LifeTube tworzą LTTM
TalentMedia, sieć partnerska należącą do holdingu Mediacap, kupiła 100 proc. udziałów sieci Gamellon. Obie wspólnie z LifeTube'em, przejętym przez Mediacap wiosną br., stworzą grupę influencer marketingu LTTM. Uruchamiają też dwie nowe marki: HubYT do kreowania kampanii z youtuberami oraz Mellon Media odpowiedzialny za produkcję własnych formatów na YouTube'a.
więcej
|
PKN Orlen rezygnuje z nazw Star i Benzina, marka Orlen także za granicą
Koncern paliwowy PKN Orlen w ciągu trzech lat wprowadzi markę Orlen na swoje stacje w Niemczech, Czechach i Słowacji, obecnie działające pod nazwami Star i Benzina. Koszt rebrandingu wyniesie kilkadziesiąt mln zł.
więcej
|
Butelki Coca-Coli z wyłowionego z morza przetworzonego plastiku
Koncern Coca-Cola zaprezentował butelkę wyprodukowaną z plastiku wyłowionego z oceanów. Od przyszłego roku firma chce ją wprowadzać na szeroką skalę.
więcej
|
Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network
Firma Screen Network (należy do 4Fun Media SA) zajmująca się reklamą digital out-of-home podpisała umowę z instytutem Kantar Media, do którego będzie raportować dane o kampaniach reklamowych realizowanych na tych nośnikach.
więcej
|
Mira Winter: z innogy do firmy Katarzyny Sokołowskiej Emeralds and Crocodiles
Mira Winter objęła stanowisko dyrektora zarządzającego w firmie obuwniczej Emeralds and Crocodiles, stworzonej przez reżyser pokazów mody Katarzynę Sokołowską.
więcej
|
W nowej reklamie Morlin ,,kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię" (wideo)
Wystartowała nowa kampania kiełbas morlińskich (produkowanych przez Animex), która obejmuje komunikację w telewizji i internecie, działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Przygotowały ją agencje Publicis i Publicis DWL.
więcej
|
Nowe Bielawy - centrum handlowe w Toruniu z nową nazwą, logotypem i stroną www
Działające od 17 lat w Toruniu Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od teraz będzie nazywać się Nowe Bielawy. Rebranding, obejmujący także nowe logo i stronę internetową, to efekt modernizacji całego obiektu, w tym jego oferty.
więcej
|
Torebki i plecaki Wittchen znów w sklepach Lidl
Od soboty 12 października br. we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl dostępne będą produkty marki Wittchen, w tym skórzane torebki, plecaki, listonoszki i aktówki.
więcej
|
Kalendarz Lavazza 2020 ,,Earth CelebrAction" z fotografiami Davida LaChapelle'a
W Wenecji odbyła się premiera najnowszej edycji kalendarza Lavazza 2020, do której autorem zdjęć został David LaChapelle.
więcej
|
Andrzej Bonarowski i Marcin Piotrowicz w zespole UM
Do zespołu client service agencji mediowej UM (IPG Mediabrands) dołączyło dwóch nowych specjalistów: Andrzej Bonarowski, który przeszedł z Havas Media oraz Marcin Piotrowicz związany wcześniej m.in. z Value Media.
więcej
|
Trzy billboardy za Sieradzem to akcja naTemat zachęcająca do głosowania w wyborach
Portal naTemat.pl poinformował, że akcja oparta na trzech billboardach postawionych w okolicach Sieradza to jego kampania zachęcająca do udziału w wyborach parlamentarnych. - Frekwencja nigdy nie była mocną stroną Polaków, dlatego chcieliśmy zrobić coś, co nie tylko rozbawi, ale ostatecznie skłoni do refleksji i sprawi, że więcej - zwłaszcza młodych - Polaków pójdzie zagłosować - tłumaczy Michał Mańkowski, członek zarządu i redaktor naczelny Grupy naTemat.
więcej
|
Justin Bieber, Hailey Baldwin, A$AP Rocky i Troye Sivan w reklamie Calvina Kleina (wideo)
Justin Bieber, Hailey Baldwin, A$AP Rocky i Troye Sivan pojawili się w rocznicowej reklamie Calvina Kleina.
więcej
|
Justyna Szumińska human capital managerem w Kamikaze
Justyna Szumińska przeszła z firmy Dell do agencji Kamikaze obejmując w tej agencji nowo utworzone stanowisko human capital manager.
więcej
|
4F przez dwa sezony sponsorem ligi siatkarzy i siatkarek
Firma OTCF podpisała kontrakt ze spółką Polska Liga Siatkówki, w ramach którego marka odzieżowa 4F przez dwa sezony będzie sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wieloletni szef Bauer Media Group w Polsce doradcą Wirtualnej Polski
Witold Woźniak, wieloletni szef polskiego oddziału Bauer Media Group, został doradcą strategicznym Wirtualna Polska Holding. - Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad nowymi produktami - tłumaczy prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Z ,,Faktem" pożegnali się Agnieszka Szmidt i Maciej Kucharski z działu ,,Ludzie"
Dwójka kolejnych dziennikarzy rozstała się z redakcją „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To Agnieszka Szmidt i Maciej Kucharski, którzy pracowali w dziale „Ludzie” dziennika.
więcej
|
Powiększony ,,Newsweek" z trzema działami o zdrowiu, psychologii i stylu życia
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) od nowego wydania ukazuje się w zwiększonej objętości i z trzema nowymi działami. Cena pozostaje bez zmian - 7,90 zł.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Świat & Ludzie" najbardziej w dół
W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Świat & Ludzie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" organizuje ,,Wieczory Wyborców" w siedmiu miastach
W niedzielę 13 października „Gazeta Wyborcza” (Agora) zorganizuje siedem „Wieczorów Wyborców” w siedmiu polskich miastach. Będą w nich uczestniczyli m.in. artyści, aktywiści i dziennikarze. - Bądźmy tego dnia razem - zachęca Jarosław Kurski, zastępca redaktora naczelnego dziennika.
więcej
|
|
|
Wieloletni szef Bauer Media Group w Polsce doradcą Wirtualnej Polski
Witold Woźniak, wieloletni szef polskiego oddziału Bauer Media Group, został doradcą strategicznym Wirtualna Polska Holding. - Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad nowymi produktami - tłumaczy prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Nowy Chrome zablokuje strony korzystające z protokołu HTTP. Google chce zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników
Koncern Google zapowiedział, że nadchodząca wersja przeglądarki Chrome dostępna od grudnia 2019 roku będzie automatycznie blokować dostęp do stron zawierających elementy wykorzystujące nieszyfrowany protokół HTTP, użytkownik będzie jednak mógł zmienić te domyślne ustawienia. Ale w przyszłości Google zamierza całkowicie odciąć dostęp do witryn nie funkcjonujących w całości zgodnie z protokołem HTTPS.
więcej
|
Groźna luka w Androidzie pozwala na przejęcie smartfona. Na liście Huawei P20 i Galaxy S9
Eksperci koncernu Google wykryli poważny błąd w systemie Android, który pozwala cyberprzestępcom na przejęcie uprawnień administratora i faktyczne przejęcie kontroli nad zainfekowanym smartfonem. Na atak są narażeni właściciele kilku znanych modeli, między innymi Huawei P20, Galaxy S8/S9 czy Xiaomi Mi A1.
więcej
|
8 procent Holendrów testuje Disney+. 81 procent z nich ma abonament Netfliksa
Po udostępnieniu przez Disney+ próbnej wersji serwisu użytkownikom w Holandii okazuje się, że z darmowego okresu testowego korzysta obecnie 8 procent gospodarstw domowych w tym kraju - wynika z danych firmy Telecompaper. Wśród testerów przeważają osoby w młodym wieku oraz lepiej wykształcone, a 81 procent z nich ma wykupiony abonament na platformie Netflix.
więcej
|
Inea z najszybszym internetem we wrześniu. T-Mobile liderem dostawców internetu mobilnego
Inea zwyciężyła we wrześniowym rankingu prędkości łączy internetowych serwisu SpeedTest, wyprzedzając Toyę i UPC. W zestawieniu operatorów mobilnych na czele jest T-Mobile, przed Orange i Play.
więcej
|
Kurtka od Levi'sa i Google pozwala zdalnie obsługiwać smartfon. Najtańsza wersja za 198 dolarów
Firmy Levi’s i Google opracowały wspólnie nowy model kurtki przystosowanej do zdalnego obsługiwania smartfona za pomocą zestawu odpowiednich gestów. Dzięki temu użytkownik może wykonać wiele operacji w swoim telefonie bez konieczności wyciągania go z kieszeni lub trzymania w dłoni. Kurtka jest dostępna na wybranych rynkach, w USA jej tańsza wersja kosztuje 198 dolarów.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk w kłótni z kandydatem PiS bronił Michalik i porównał TVP Info do Soku z Buraka (wideo)
Poniedziałkowy wywiad w „Onet Opinie” Bartosza Węglarczyka z Jackiem Ozdobą, radnym PiS kandydującym do Sejmu, szybko przeistoczył się w sprzeczkę. Ozdoba zarzucał Węglarczykowi, że Onet jest niechętny obecnemu obozowi rządzącemu, za to bagatelizuje problemy PO. Dziennikarz wytykał nadużycia władzy i krytykował media publiczne.
więcej
|
W USA powstanie serialowy remake filmu ,,Boże Ciało"
Ruszyły negocjacje dotyczące zakupu przez amerykańskiego producenta praw do remake’u filmu „Boże Ciało” w reżyserii Jana Komasy. Planowana jest realizacja 8-odcinkowego serialu dla jednego z serwisów VoD.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kampania wyborcza PiS spójna i intensywna, opozycja chaotyczna (opinie)
Kampania wyborcza jest na finiszu, do wyborów zostało zaledwie kilka dni. Czy coś jeszcze może się zmienić? Zdaniem większości rozmówców Wirtualnemedia.pl - ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego już nic. Owszem, można spodziewać się jeszcze kolejnych taśm, czy nowych spotów, ale przewagi PiS - ugrupowania, które pokazało, że jego kampania jest konsekwentna i spójna - nie osłabi znacząco już nic.
więcej
|
Icon Strategies zajmie się komunikacją Grupy TMF w Polsce
Grupa TMF, dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu wybrała w przetargu do współpracy agencję Icon Strategies. Ta zajmie się jej obsługą public relations na rynku polskim.
więcej
|
Handen w gronie klientów On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z firmą Handen, dostawcą energii elektrycznej i gazu dla firm. Odpowiada za prowadzenie komunikacji firmy w serwisie LinkedIn.
więcej
|
|
|