|
|
|
|
|
|
|
Zaczyna się start wyścigu o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią"
- TVN ma w pełni działającą technologię DAI (dynamic ad insertion) o której rozmawiamy na rynku. Mamy już ją przetestowaną, ona świetnie działa - przyznała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN podczas 46. konferencji PIKE w Jachrance.
więcej
|
TVP i EBU podpisały umowę na organizację Eurowizji Junior 2019
We wtorek Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców podpisały umowę na organizację 17 edycji Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Widowisko na żywo pokażą TVP1, TVP Polonia i TVP ABC. - Jestem przekonany, że czeka nas wielka artystyczna uczta i widowisko na najwyższym światowym poziomie - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Gmyz przegrał proces z Brejzą, ma sprostować słowa o współpracy z Sokiem z Buraka. ,,Wyrok jest oparty na kłamstwach"
Poseł PO Krzysztof Brejza wygrał proces w trybie wyborczym z dziennikarzem Telewizji Polskiej Cezarym Gmyzem, który zarzucał mu współpracę z fanpage’em Sok z Buraka. - Wyrok jest oparty na kłamstwach Brejzy, to złamanie wolności mediów - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Gmyz, zapowiada też apelację.
więcej
|
1,27 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 12". Polsat liderem
Dwunastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,27 mln widzów. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Nowy hybrydowy dekoder Android TV w ofercie Platformy Canal+
Platforma Canal+ planuje na polskim rynku wprowadzić nowy hybrydowy dekoder, który będzie działać w oparciu o system Android TV. - Jest to bezpośrednio związane z zapowiadaną przez nas usługą myCanal - mówi Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy platformy Canal+.
więcej
|
Chiny blokują dostęp do ,,South Park". Twórcy serialu kpią z uległości NBA wobec Pekinu
Władze w Chinach zablokowały całkowicie dostęp do serialu „South Park”. Tytuł zniknął z internetu i platform streamingowych, powodem decyzji Pekinu jest najnowszy odcinek kpiący z mechanizmów cenzury funkcjonujący w kraju kierowanym przez komunistów. W odpowiedzi twórcy serialu opublikowali oświadczenie w którym w ironiczny sposób przepraszają władze w Pekinie i szydzą z kierownictwa ligi NBA, które ugięło się ostatnio pod presją Chińczyków.
więcej
|
Borys Budka wygrał proces z Telewizją Polską ws. ,,paragonu hańby". TVP Info ma pokazać sprostowanie
Sąd Okręgowy w Gliwicach nakazał Telewizji Polskiej sprostowanie publikacji zarzucających Borysowi Budce z Platformy Obywatelskiej kłamstwo w trakcie debaty wyborczej TVP na temat paragonu z apteki opiewającego na 2 tys. zł. Budka pozwał w tej sprawie publicznego nadawcę w trybie wyborczym.
więcej
|
TVN Style z nowym spotem wizerunkowym i muzyką "The Dumplings"
Kanał TVN Style przygotował nowy spot wizerunkowy do którego muzykę przygotował zespół "The Dumplings".
więcej
|
TVP Seriale liderem oglądalności we wrześniu. Comedy Central Family zyskał najwięcej
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport pokaże ,,Ligę Literacką" o książkach sportowych
W najbliższy czwartek TVP Sport pokaże pierwszy odcinek programu „Liga Literacka” dotyczącego książek sportowych. Będą go prowadzić blogerzy zajmujący się tą tematyką: Krzysztof Baranowski ze Sportowej Książki Roku i Norbert Tkacz z Niezwykłych Opowieści Sportowych.
więcej
|
Vectra z jesienną kampanią ,,Wszystko 50 proc. taniej"
Vectra właśnie ruszyła z kampanią „Wszystko 50 proc. taniej”, która ma na celu wesprzeć sprzedaż. Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group.
więcej
|
Fokus TV pokaże serial dokumentalny ,,Patrol Tatry" o strażnikach Tatrzańskiego Parku Narodoweg
W sobotę 12 października Fokus TV rozpocznie emisję nowego własnego serialu dokumentalnego pt. „Patrol Tatry”. Opowiada on o codzienności strażników Tatrzańskiego Parku Narodowego. Producentem formatu jest spółka ZPR Media.
więcej
|
Kino Polska, Inea, Grupa Vector i Fundacja PIKSEL ze Złotą PIKE
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podczas 46. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE przyznała nagrody branży kablowej Złota PIKE. Laureatami zostali Kino Polska, Inea, Grupa Vector oraz Fundacja PIKSEL.
więcej
|
Debatę przedwyborczą TVN24 pokażą też Onet, WP.pl i Wyborcza.pl
We wtorek wieczorem na antenie TVN24 będzie pokazywana debata przedwyborcza z przedstawicielami pięciu największych ugrupowań. Transmisję będzie można oglądać także w portalach Onet.pl, WP.pl i Wyborcza.pl.
więcej
|
Jacek Łęski: w ,,Studiu Polska" zostaliśmy zaatakowani przez polityka KO, nie zgadzamy się na mowę nienawiści
- W ostatnim „Studio Polska” zostaliśmy agresywnie zaatakowani przez polityka KO. Nie zgadzamy się na tego rodzaju mowę nienawiści wobec dziennikarzy, pokazujących prawdziwe oblicze ideologii LGBT - tak Jacek Łęski wytłumaczył wyproszenie Rafała Lipskiego z ostatniego odcinka programu. Na razie nie złożono w tej sprawie żadnych skarg do KRRiT.
więcej
|
Canal+ z promocyjną ofertą przy zakupie telewizora 4K HDR. Współpraca z Sony i Credit Agricole
Platforma Canal+ wspólnie z Sony i bankiem Credit Agricole przygotowała promocyjną ofertę dla swoich abonentów, dzięki której można zakupić telewizor 4K HDR.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Popek i Antoni Trzmiel poprowadzą wieczór wyborczy w Jedynce, Trójce i Polskim Radiu 24
W niedzielę 13 października wieczór wyborczy Polskiego Radia poprowadzą go Anna Popek i Antoni Trzmiel, a gośćmi będą publicyści, politycy i eksperci.
więcej
|
|
RMF FM: w środę ,,Debata liderów", pytać będą też dziennikarze Interii i ,,DGP"
Jacek Sasin, Tomasz Siemoniak, Władysław Kosiniak-Kamysz, Janusz Korwin-Mikke i Włodzimierz Czarzasty wezmą udział w środowej finałowej debacie liderów z cyklu „Po Prostu Polska” na antenie RMF FM.
więcej
|
|
|
|
Zaczyna się start wyścigu o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią"
- TVN ma w pełni działającą technologię DAI (dynamic ad insertion) o której rozmawiamy na rynku. Mamy już ją przetestowaną, ona świetnie działa - przyznała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN podczas 46. konferencji PIKE w Jachrance.
więcej
|
Firma Martina Sorrella kupiła za 150 mln dolarów agencję Firewood
Należąca do Martina Sorrella firma S4 Capital kupuje za 150 mln dolarów niezależną agencję cyfrową Firewood z Doliny Krzemowej.
więcej
|
IPG Mediabrands tworzy Kinesso, wkrótce także w Polsce
Sieć IPG Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM i Inititive utworzyła w swoich strukturach firmę Kinesso. Jej celem będzie tworzenie narzędzi i systemów bazujących na danych.
więcej
|
,,Oddajesz mniejsze sumy niż pożyczasz" - Dawid Podsiadło w nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska (wideo)
W nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadły reklamowana jest promocja pożyczki gotówkowej. Obsługą marketingową Credit Agricole zajmują się Just, Performics, Cube Group i Zenith.
więcej
|
Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Smart! Week na Allegro (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamującej usługę Allegro Smart! są wnuczek i jego babcia grający wspólnie w gry wideo. Akcja wspiera promocję Smart! Week.
więcej
|
Smirnoff z pierwszą od 25 lat globalną kampanią reklamową (wideo)
Marka wódki Smirnoff rusza w tym tygodniu w Europie z pierwszą od 25 lat globalną kampania reklamową. Chce w ten sposób oddać hołd swojej 155-letniej historii.
więcej
|
Volkswagen wprowadza nowe logo samochodów sportowych
Koncern Volkswagena zaprezentował nowe logo dla marki Volkswagen R - gamy swoich samochodów sportowych, które m.in. od kilkunastu lat goszczą na torach wyścigowych na całym świecie.
więcej
|
Trevor Masters dyrektorem zarządzającym sieci sklepów Pepco w regionie w Europie Środkowej
Trevor Masters, były szef Tesco International od 1 listopada obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego sieci sklepów Pepco w regionie CE. Będzie pracować z biura w Warszawie.
więcej
|
Włodzimierz Wlaźlak awansował do zarządu Lidl Polska
Włodzimierz Wlaźlak, który pracuje w Lidl Polska od 17 lat awansował do zarządu Lidl Polska. Będzie tam odpowiadał za sprzedaż.
więcej
|
Vectra z jesienną kampanią ,,Wszystko 50 proc. taniej"
Vectra właśnie ruszyła z kampanią „Wszystko 50 proc. taniej”, która ma na celu wesprzeć sprzedaż. Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group.
więcej
|
Hortex wprowadza nowe soki - Przetarte
Firma Hortex wprowadza na rynek nową linię soków Hortex Przetarte. Projekt ich opakowań przygotował zespół HiBrands (Opus B).
więcej
|
Podravka w nowej kampanii stawia na kuchnię śródziemnomorską (wideo)
Podravka Polska promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada.
więcej
|
Joanna Gasek: z Idea Money do Wonga Polska
Do zespołu firmy pożyczkowej Wonga Polska dołączyła Joanna Gasek, która objęła stanowisko dyrektora działu operacji i telesprzedaży. statnio pracowała w Idea Money.
więcej
|
Mastercard po zniesieniu wiz żartuje, że ,,Visa nie będzie już potrzebna"
Po zapowiedzi zniesienia wiz dla Polaków podróżujących do USA polski oddział Mastercard postanowił zażartować ze swojego głównego konkurenta. W mediach społecznościowych zamieścił grafikę z hasłem „Niedługo VISA nie będzie nam już potrzebna!”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora chce zbyć nieruchomości po zamkniętych drukarniach. ,,Maszyny będzie nam bardzo trudno sprzedać"
Agora przygotowuje się do sprzedaży nieruchomości po zamkniętych drukarniach w Pile i Tychach. - Wyposażenie drukarń będzie bardzo trudno sprzedać: to są specjalistyczne maszyny - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Agory Bartosz Hojka.
więcej
|
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium we wrześniu, wysoko Wirtualnemedia.pl
We wrześniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz „Rzeczpospolita”. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Szczepański po półtora roku pracy odchodzi z ,,Super Expressu"
Dziennikarz polityczny Jakub Szczepański po półtora roku pracy żegna się z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media). Będzie dalej pracował w dziennikarstwie, konkretów na razie nie podaje.
więcej
|
,,Zwierciadło" z akcją rabatową ,,Zakupy z klasą", na okładce Gwyneth Paltrow
Na rynku ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Zwierciadło”, do którego dołączone zostały kupony rabatowe w ramach akcji „Zakupy z klasą”. Na okładce znalazła się aktorka Gwyneth Paltrow.
więcej
|
,,Komputer Świat" na 21. urodziny z większą objętością i 21 programami
Od 7 października do sprzedaży trafił urodzinowy numer miesięcznika „Komputer Świat" (Ringier Axel Springer Polska). W numerze specjalnym znalazło się 21 pełnych wersji programów.
więcej
|
|
|
Mikołaj Kunica od listopada redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Po odejściu z Wirtualnej Polski Mikołaj Kunica obejmie obowiązki redaktora naczelnego Business Insider Polska nie od stycznia 2020 roku, a od listopada br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wizaz.pl na czele serwisów o modzie i urodzie, najmocniej przyciąga Maxmodels.pl (TOP10)
Wśród witryn o modzie i urodzie zdecydowanym liderem zasięgowym jest Wizaz.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Maxmodels.pl i Vinted.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły sekcja Uroda na Kobieta.onet.pl i e-sklep Lamoda.pl.
więcej
|
Facebook zapłaci 40 mln dolarów za zawyżanie statystyk wideo. Zawarto ugodę
Facebook zawarł ugodę z grupą reklamodawców, którzy oskarżyli serwis przed sądem o to, że zawyżał statystyki odtworzeń plików wideo wprowadzając w błąd swoich partnerów. W wyniku porozumienia Facebook ma zapłacić odszkodowanie w wysokości 40 mln dolarów.
więcej
|
Carrefour rozszerza dostawy towaru na cały kraj
Od 21 października br. każdy w Polsce - niezależnie od miejsca zamieszkania - będzie mógł kupować produkty spożywcze w sklepie internetowym Carrefoura. Sieć rozszerza bowiem ich dostawy na cały kraj. Dzięki temu ominie obowiązujący zakaz handlu w niedziele.
więcej
|
Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Smart! Week na Allegro (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamującej usługę Allegro Smart! są wnuczek i jego babcia grający wspólnie w gry wideo. Akcja wspiera promocję Smart! Week.
więcej
|
Opera 64 do pobrania. Co nowego? (wideo)
Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Opera dla komputerów z systemem Windows, macOS i Linux.
więcej
|
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium we wrześniu, wysoko Wirtualnemedia.pl
We wrześniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz „Rzeczpospolita”. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Instagram wprowadza weryfikację autentyczność e-maili. Chce chronić użytkowników przed oszustami
Serwis Instagram wprowadził w swojej aplikacji nowy mechanizm mający ochronić użytkowników przed atakami phishingowymi przeprowadzanymi za pomocą spreparowanych e-maili. W ustawieniach dodano opcje pozwalające sprawdzić czy konkretna wiadomość została wysłana przez Instagram, czy też może stanowić potencjalne zagrożenie.
więcej
|
Accenture partnerem strategicznym Operatora Chmury Krajowej
Partnerem strategicznym Operatora Chmury Krajowej została firma Accenture, integratorf rozwiązań chmurowych i rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję opierających się na narzędziach udostępnianych przez Google.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|