|
|
|
|
|
|
|
TVP Info połączyło śmierć prof. Szyszki z krytyką w TVN24. Pieczyński: niegodziwe wykorzystywanie śmierci
W TVP Info po śmierci byłego ministra środowiska prof. Jana Szyszki poinformowało, że „źle znosił ataki na jego osobę”, ilustrując to fragmentem relacji w TVN24. - Łączenie śmierci prof. Jana Szyszki z pracą dziennikarzy jest niegodziwym wykorzystywaniem śmierci do bieżącej polityki - skomentował Adam Pieczyński, redaktor naczelny TVN24.
więcej
|
Polsat rezygnuje z ,,The Gong Show". Nina Terentiew: poszukujemy nowych pomysłów
Polsat rezygnuje z realizacji polskiej wersji formatu „The Gong Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Już od wielu lat mamy taką zasadę, że testujemy wiele różnych formatów - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
123 tys. widzów magazynu ,,Wstaje dzień" w TVP Info
Poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 123 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24.
więcej
|
TVP1 w czwartek zamiast ,,Alarmu!" pokaże dokument ,,Inwazja" krytykujący marsze LGBT (wideo)
W czwartek TVP1 wyemituje półgodzinny film dokumentalny „Inwazja” w krytycznym tonie opisujący środowisko LGBT. Dokument zostanie pokazany o godz. 20:00 - po głównym wydaniu „Wiadomości” i prognozie pogody, a przed meczem piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
590 tys. widzów ,,Kropki nad i". TVN24 wygrywa z konkurencją
Nowy sezon programu „Kropka nad i” ogląda średnio 590 tys. widzów. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest liderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spielberg, Escobar, O. J. Simpson i Bagsik w nowym paśmie dokumentalnym w TVN7
Od 12 października na antenie TVN7 widzowie będą mogli obejrzeć cykl filmów dokumentalnych dotyczących najbardziej kontrowersyjnych zagadnień ostatnich lat.
więcej
|
TVP Info musi sprostować informacje o ,,paragonie hańby" Borysa Budki, oddalono pozew przeciw Samuelowi Pereirze
Sąd Apelacyjny podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji nakazujące Telewizji Polskiej emisję sprostowania nieprawdziwych informacji o paragonie pokazanym przez kandydata Koalicji Obywatelskiej Borysa Budkę w debacie wyborczej w TVP. - Rozumowanie Sądu jest absurdalne, to przejaw wykorzystywania instytucji prawa do politycznych celów - ocenia publiczny nadawca. Natomiast oddalono pozew Budki przeciw szefowi TVP.info Samuelowi Pereirze.
więcej
|
1,61 mln widzów debaty przedwyborczej w TVN24. W grupie 16-49 stacja wyprzedziła TVP1 i TVP2
Zorganizowaną przez TVN24 wtorkową debatę oglądało średnio 1,61 mln widzów. Newsowa stacja w tym paśmie zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style liderem oglądalności, Polsat Play wyprzedził HGTV
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał Domo+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurosport pokaże mecze koszykarzy Asseco Arka Gdynia w EuroCup
Wszystkie spotkania klubu koszykarskiego Asseco Arka Gdynia w EuroCupie można oglądać na żywo na obu antenach Eurosportu i na Eurosport Playerze.
więcej
|
TV Trwam kilka razy pokaże dokument ,,Gender - tęczowa rewolucja" od wydawcy wSensie.pl
Telewizja Trwam w tym tygodniu cztery razy wyemituje film dokumentalny „Gender - tęczowa rewolucja” zrealizowany przez Fundację Polska Ziemia, wydawcę m.in. serwisu publicystycznego wSensie.pl. W dokumencie pojawiają się politycy, w tym Jarosław Kaczyński, Robert Biedroń i Rafał Trzaskowski, a także dziennikarka wSensie.pl Ewa Zajączkowska i małopolska kurator oświaty Barbara Nowak.
więcej
|
Poseł PiS w debacie TVN24: największą partią opozycyjną TVN, reportaż o kamienicy Banasia paradokumentalny
Podczas debaty przedwyborczej w TVN24 poseł PiS Marcin Horała kilka razy skrytykował TVN, określając stację jako „największą partię opozycyjną”. Zdaniem publicystów komentujących dyskusję najlepiej wypadli przedstawiciele Konfederacji, PSL i Lewicy, natomiast dużo mniej pochwał dostała Izabela Leszczyna z Koalicji Obywatelskiej.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unilever deklaruje, że zbierze i przetworzy więcej plastiku niż sprzedaje (wideo)
Koncern Unilever, do którego należą takie marki, jak Axe, Ben&Jerry’s, Lipton czy Dove zapowiedział, że do 2025 roku wyeliminuje z produkcji ponad 100 tys. ton plastiku oraz zbierze i przetworzy więcej opakowań niż sprzedaje.
więcej
|
Vizeum z globalnym budżetem mediowym Groupe SEB
Dom mediowy Vizeum, należący do Dentsu Aegis Network wygrał przetarg na obsługą mediową globalnego budżetu francuskiej firmy Groupe SEB, producenta małego AGD - właściciela takich marek, jak Tefal, Rowenta czy Krups.
więcej
|
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów
Marketerzy, którzy pracują wspólnie z rynkiem nad nowym badaniem mediów w Polsce i stworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań" wypracowali rekomendacje na ten temat. Przekazali je zarówno KRRiT, jak i nadawcom, a ich wizja ma "wpisywać się w prace KRRiT i nadawców" nad badaniem.
więcej
|
Grupa Sare z nową nazwą Digitree Group. ,,Zmiana struktury przychodów i zatrudnienia"
Akcjonariusze firmy technologiczno-marketingowej Sare zdecydowali o zmianie jej nazwy na Digitree Group. Firma zaprezentowała swoje nowe logo. - Zmiana pozycjonowania grupy podyktowana jest rozszerzeniem zakresu usług przez spółki należące do naszej grupy kapitałowej - tłumaczy Dariusz Piekarski, prezes Sare.
więcej
|
Bebiko odświeża wizerunek, rusza z nową kampanią jako "ekspert od szczęśliwych brzuszków" (wideo)
Koncern Danone Nutricia po raz pierwszy od pięciu lat odświeżył wizerunek marki mleka modyfikowanego Bebiko. Marketer wzmacnia pozycjonowanie marki jako „eksperta od szczęśliwych brzuszków” i rusza z ogólnopolską kampanią „szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”.
więcej
|
Biuro reklamy TVN Media wprowadza możliwość zakupu w modelu in-video commerce
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty online możliwość zakupu produktów eksponowanych w oglądanym materiale wideo. Obecnie model in-video commerce wprowadzony jest przy formacie „Top Model”.
więcej
|
W spocie PSL premier jako Pinokio. PiS kpi z ,,koalicji chaosu", KO mobilizuje kobiety (wideo)
W nowym spocie wyborczym PSL kpi z zapowiedzi wyborczych premiera Mateusza Morawieckiego, porównując go do Pinokia, natomiast Prawo i Sprawiedliwość krytykuje wszystkich głównych konkurentów oprócz Konfederacji. Koalicja Obywatelska zwraca się do kobiet, a Konfederacja walczy z „systemem III RP”.
więcej
|
Mural Pawła Swanskiego promuje serial AXN ,,Ultraviolet 2.0"
Paweł Swanski namalował w Warszawie mural promujący serial „Ultraviolet 2.0” - najnowszą produkcję lokalną AXN. Reklamę można oglądać do końca października.
więcej
|
,,Mądrość natury" w nowej reklamie mleka Enfamil (wideo)
Mead Johnson Nutrition prowadzi kampanię reklamową wspierającą mleko modyfikowane Enfamil Premium MFGM 2. Przygotowały ją agencje Isobar Polska i Zenith.
więcej
|
Greenpeace z nową edycją kampanii ,,Adoptuj Pszczołę"
Agencje Społem i ReBrain wspierają nową, właśnie rozpoczętą 7. edycję kampanii „Adoptuj Pszczołę” w social mediach. To pierwszy projekt realizowany przez Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.
więcej
|
Limango zachęca, by nie przegapić kolejnych okazji (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania platformy zakupowej limango.pl, która obejmuje komunikację w telewizji i w internecie. Przygotowały ją firmy marketingowe 23Heroes i F25.
więcej
|
Ework Group w gronie klientów Biura Podróży Reklamy
Szwedzka agencja konsultingowa Ework Group dołączyła do grona klientów obsługiwanych przez Biuro Podróży Reklamy. Właśnie rusza kampania autorstwa agencji.
więcej
|
Jabłko się ,,wTRANżala" w nowej kampanii tranu Möller`s
Orkla Care wprowadziła do sprzedaży tran Möller`s o smaku jabłkowym. Promuje go kampanią pod hasłem „Jabłko się wTRANżala” przygotowaną przez agencję CU Communication Unlimited.
więcej
|
Oscar Romero: z Performics do Mindshare
Oscar Romero, ostatnio związany z należącą do Publicis Media agencją Performics dołączył do Mindshare (GroupM/WPP) na stanowisko partner, performance&activation na region EMEA.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" daje darmowy tydzień prenumeraty cyfrowej. ,,Rzetelne informacje przed wyborami"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła promocję, w której można przez tydzień za bezpłatnie korzystać z prenumeraty cyfrowej dziennika. - Zależy nam, byście swoją decyzję wyborczą podjęli na podstawie rzetelnych informacji - uzasadnia zespół „GW”.
więcej
|
Piątkowy ,,Fakt" z dodatkiem wyborczym, redaktorem prowadzącym Jan Stachurski
W piątek, 11 października dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się z 8-stronicowym dodatkiem „Fakt Polityka Wybory 2019”. Znajdą się w nim przedwyborcze analizy, a także wywiady m.in. z premierem Mateuszem Morawieckim i marszałkiem Sejmu Małgorzatą Kidawą-Błońską.
więcej
|
|
|
Deon.pl liderem serwisów religijnych, mocno w górę Gloria.tv
Wśród serwisów o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Deon.pl, natomiast najwięcej odsłon jest wykonywanych na JW.org i Gość.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Gloria.tv i Stacja7.pl.
więcej
|
Klienci Reserved odbiorą zakupy w Paczkomatach. InPost zawarł umowę z Grupą LPP
Operator logistyczny InPost nawiązał współpracę z Grupą LPP, właścicielem pięciu marek odzieżowych. Od 1 października br. klienci e-sklepów Reserved w Polsce mogą zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości takiego odbioru zakupów w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP - Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.
więcej
|
Biznesowa platforma Workplace ma 3 mln płacących użytkowników. Wśród subskrybentów BT, Prada, Walmart i Starbucks
Facebook poinformował, że należąca do niego platforma Workplace usprawniająca wewnętrzne kontakty w firmach osiągnęła 3 miliony płatnych użytkowników. Od lutego 2019 roku serwis pozyskał milion nowych firm, wśród obecnych klientów są między innymi BT, Prada, Walmart i Starbucks.
więcej
|
WP z cyklem wideo ,,In love with you" dla marki Citroën
Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Holding) przygotowała cykl krótkometrażowych filmów dla marki samochodów Citroën "In love with you". Wideo opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
92 nominacje do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla Big Picture i MSL
Spośród 331 zgłoszeń, które wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinaczejury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12), na drugim miejscu MSL (6), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).
więcej
|
|
|