Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 10 Października 2019
 
 
 
TVP Info połączyło śmierć prof. Szyszki z krytyką w TVN24. Pieczyński: niegodziwe wykorzystywanie śmierci
 
W TVP Info po śmierci byłego ministra środowiska prof. Jana Szyszki poinformowało, że „źle znosił ataki na jego osobę”, ilustrując to fragmentem relacji w TVN24. - Łączenie śmierci prof. Jana Szyszki z pracą dziennikarzy jest niegodziwym wykorzystywaniem śmierci do bieżącej polityki - skomentował Adam Pieczyński, redaktor naczelny TVN24. więcej
 
 
Polsat rezygnuje z ,,The Gong Show". Nina Terentiew: poszukujemy nowych pomysłów
 
Polsat rezygnuje z realizacji polskiej wersji formatu „The Gong Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Już od wielu lat mamy taką zasadę, że testujemy wiele różnych formatów - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
Trójka: w piątek rano polityka zamiast Wojciecha Manna. Wywiad z premierem w trzech stacjach
 
W najbliższy piątek poranne „Zapraszamy do Trójki” będzie prowadził nie jak zwykle Wojciech Mann, tylko Patrycjusz Wyżga. Wyemitowane też zostanie specjalne wydanie programu publicystycznego „Śniadanie w Trójce”. W środę wywiad z premierem Mateuszem Morawieckim był nadawany jednocześnie na trzech antenach Polskiego Radia, trwał dwukrotnie dłużej niż standardowe rozmowy w tym paśmie. więcej
 
 
Deon.pl liderem serwisów religijnych, mocno w górę Gloria.tv
 
Wśród serwisów o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Deon.pl, natomiast najwięcej odsłon jest wykonywanych na JW.org i Gość.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Gloria.tv i Stacja7.pl. więcej
 
 
92 nominacje do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla Big Picture i MSL
 
Spośród 331 zgłoszeń, które wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinaczejury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12), na drugim miejscu MSL (6), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje). więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rusza wyścig o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią" więcej
 
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę więcej
 
Kampania wyborcza PiS spójna i intensywna, opozycja chaotyczna (opinie) więcej
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Digital Sales Expert/Specialist Burda International Poland
Specjalista ds. sprzedaży mediów Cityboard Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz Lokalny Super Express
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
New Business Manager GetHero
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Info połączyło śmierć prof. Szyszki z krytyką w TVN24. Pieczyński: niegodziwe wykorzystywanie śmierci

W TVP Info po śmierci byłego ministra środowiska prof. Jana Szyszki poinformowało, że „źle znosił ataki na jego osobę”, ilustrując to fragmentem relacji w TVN24. - Łączenie śmierci prof. Jana Szyszki z pracą dziennikarzy jest niegodziwym wykorzystywaniem śmierci do bieżącej polityki - skomentował Adam Pieczyński, redaktor naczelny TVN24. więcej

Polsat rezygnuje z ,,The Gong Show". Nina Terentiew: poszukujemy nowych pomysłów

Polsat rezygnuje z realizacji polskiej wersji formatu „The Gong Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Już od wielu lat mamy taką zasadę, że testujemy wiele różnych formatów - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

123 tys. widzów magazynu ,,Wstaje dzień" w TVP Info

Poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 123 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24. więcej

TVP1 w czwartek zamiast ,,Alarmu!" pokaże dokument ,,Inwazja" krytykujący marsze LGBT (wideo)

W czwartek TVP1 wyemituje półgodzinny film dokumentalny „Inwazja” w krytycznym tonie opisujący środowisko LGBT. Dokument zostanie pokazany o godz. 20:00 - po głównym wydaniu „Wiadomości” i prognozie pogody, a przed meczem piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej

590 tys. widzów ,,Kropki nad i". TVN24 wygrywa z konkurencją

Nowy sezon programu „Kropka nad i” ogląda średnio 590 tys. widzów. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest liderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Spielberg, Escobar, O. J. Simpson i Bagsik w nowym paśmie dokumentalnym w TVN7

Od 12 października na antenie TVN7 widzowie będą mogli obejrzeć cykl filmów dokumentalnych dotyczących najbardziej kontrowersyjnych zagadnień ostatnich lat. więcej

TVP Info musi sprostować informacje o ,,paragonie hańby" Borysa Budki, oddalono pozew przeciw Samuelowi Pereirze

Sąd Apelacyjny podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji nakazujące Telewizji Polskiej emisję sprostowania nieprawdziwych informacji o paragonie pokazanym przez kandydata Koalicji Obywatelskiej Borysa Budkę w debacie wyborczej w TVP. - Rozumowanie Sądu jest absurdalne, to przejaw wykorzystywania instytucji prawa do politycznych celów - ocenia publiczny nadawca. Natomiast oddalono pozew Budki przeciw szefowi TVP.info Samuelowi Pereirze. więcej

1,61 mln widzów debaty przedwyborczej w TVN24. W grupie 16-49 stacja wyprzedziła TVP1 i TVP2

Zorganizowaną przez TVN24 wtorkową debatę oglądało średnio 1,61 mln widzów. Newsowa stacja w tym paśmie zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Style liderem oglądalności, Polsat Play wyprzedził HGTV

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał Domo+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Eurosport pokaże mecze koszykarzy Asseco Arka Gdynia w EuroCup

Wszystkie spotkania klubu koszykarskiego Asseco Arka Gdynia w EuroCupie można oglądać na żywo na obu antenach Eurosportu i na Eurosport Playerze. więcej

TV Trwam kilka razy pokaże dokument ,,Gender - tęczowa rewolucja" od wydawcy wSensie.pl

Telewizja Trwam w tym tygodniu cztery razy wyemituje film dokumentalny „Gender - tęczowa rewolucja” zrealizowany przez Fundację Polska Ziemia, wydawcę m.in. serwisu publicystycznego wSensie.pl. W dokumencie pojawiają się politycy, w tym Jarosław Kaczyński, Robert Biedroń i Rafał Trzaskowski, a także dziennikarka wSensie.pl Ewa Zajączkowska i małopolska kurator oświaty Barbara Nowak. więcej

Poseł PiS w debacie TVN24: największą partią opozycyjną TVN, reportaż o kamienicy Banasia paradokumentalny

Podczas debaty przedwyborczej w TVN24 poseł PiS Marcin Horała kilka razy skrytykował TVN, określając stację jako „największą partię opozycyjną”. Zdaniem publicystów komentujących dyskusję najlepiej wypadli przedstawiciele Konfederacji, PSL i Lewicy, natomiast dużo mniej pochwał dostała Izabela Leszczyna z Koalicji Obywatelskiej. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trójka: w piątek rano polityka zamiast Wojciecha Manna. Wywiad z premierem w trzech stacjach

W najbliższy piątek poranne „Zapraszamy do Trójki” będzie prowadził nie jak zwykle Wojciech Mann, tylko Patrycjusz Wyżga. Wyemitowane też zostanie specjalne wydanie programu publicystycznego „Śniadanie w Trójce”. W środę wywiad z premierem Mateuszem Morawieckim był nadawany jednocześnie na trzech antenach Polskiego Radia, trwał dwukrotnie dłużej niż standardowe rozmowy w tym paśmie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Unilever deklaruje, że zbierze i przetworzy więcej plastiku niż sprzedaje (wideo)

Koncern Unilever, do którego należą takie marki, jak Axe, Ben&Jerry’s, Lipton czy Dove zapowiedział, że do 2025 roku wyeliminuje z produkcji ponad 100 tys. ton plastiku oraz zbierze i przetworzy więcej opakowań niż sprzedaje. więcej

Vizeum z globalnym budżetem mediowym Groupe SEB

Dom mediowy Vizeum, należący do Dentsu Aegis Network wygrał przetarg na obsługą mediową globalnego budżetu francuskiej firmy Groupe SEB, producenta małego AGD - właściciela takich marek, jak Tefal, Rowenta czy Krups. więcej

Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów

Marketerzy, którzy pracują wspólnie z rynkiem nad nowym badaniem mediów w Polsce i stworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań" wypracowali rekomendacje na ten temat. Przekazali je zarówno KRRiT, jak i nadawcom, a ich wizja ma "wpisywać się w prace KRRiT i nadawców" nad badaniem. więcej

Grupa Sare z nową nazwą Digitree Group. ,,Zmiana struktury przychodów i zatrudnienia"

Akcjonariusze firmy technologiczno-marketingowej Sare zdecydowali o zmianie jej nazwy na Digitree Group. Firma zaprezentowała swoje nowe logo. - Zmiana pozycjonowania grupy podyktowana jest rozszerzeniem zakresu usług przez spółki należące do naszej grupy kapitałowej - tłumaczy Dariusz Piekarski, prezes Sare. więcej

Bebiko odświeża wizerunek, rusza z nową kampanią jako "ekspert od szczęśliwych brzuszków" (wideo)

Koncern Danone Nutricia po raz pierwszy od pięciu lat odświeżył wizerunek marki mleka modyfikowanego Bebiko. Marketer wzmacnia pozycjonowanie marki jako „eksperta od szczęśliwych brzuszków” i rusza z ogólnopolską kampanią „szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”. więcej

Biuro reklamy TVN Media wprowadza możliwość zakupu w modelu in-video commerce

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty online możliwość zakupu produktów eksponowanych w oglądanym materiale wideo. Obecnie model in-video commerce wprowadzony jest przy formacie „Top Model”. więcej

W spocie PSL premier jako Pinokio. PiS kpi z ,,koalicji chaosu", KO mobilizuje kobiety (wideo)

W nowym spocie wyborczym PSL kpi z zapowiedzi wyborczych premiera Mateusza Morawieckiego, porównując go do Pinokia, natomiast Prawo i Sprawiedliwość krytykuje wszystkich głównych konkurentów oprócz Konfederacji. Koalicja Obywatelska zwraca się do kobiet, a Konfederacja walczy z „systemem III RP”. więcej

Mural Pawła Swanskiego promuje serial AXN ,,Ultraviolet 2.0"

Paweł Swanski namalował w Warszawie mural promujący serial „Ultraviolet 2.0” - najnowszą produkcję lokalną AXN. Reklamę można oglądać do końca października. więcej

,,Mądrość natury" w nowej reklamie mleka Enfamil (wideo)

Mead Johnson Nutrition prowadzi kampanię reklamową wspierającą mleko modyfikowane Enfamil Premium MFGM 2. Przygotowały ją agencje Isobar Polska i Zenith. więcej

Greenpeace z nową edycją kampanii ,,Adoptuj Pszczołę"

Agencje Społem i ReBrain wspierają nową, właśnie rozpoczętą 7. edycję kampanii „Adoptuj Pszczołę” w social mediach. To pierwszy projekt realizowany przez Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska. więcej

Limango zachęca, by nie przegapić kolejnych okazji (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania platformy zakupowej limango.pl, która obejmuje komunikację w telewizji i w internecie. Przygotowały ją firmy marketingowe 23Heroes i F25. więcej

Ework Group w gronie klientów Biura Podróży Reklamy

Szwedzka agencja konsultingowa Ework Group dołączyła do grona klientów obsługiwanych przez Biuro Podróży Reklamy. Właśnie rusza kampania autorstwa agencji. więcej

Jabłko się ,,wTRANżala" w nowej kampanii tranu Möller`s

Orkla Care wprowadziła do sprzedaży tran Möller`s o smaku jabłkowym. Promuje go kampanią pod hasłem „Jabłko się wTRANżala” przygotowaną przez agencję CU Communication Unlimited. więcej

Oscar Romero: z Performics do Mindshare

Oscar Romero, ostatnio związany z należącą do Publicis Media agencją Performics dołączył do Mindshare (GroupM/WPP) na stanowisko partner, performance&activation na region EMEA. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" daje darmowy tydzień prenumeraty cyfrowej. ,,Rzetelne informacje przed wyborami"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła promocję, w której można przez tydzień za bezpłatnie korzystać z prenumeraty cyfrowej dziennika. - Zależy nam, byście swoją decyzję wyborczą podjęli na podstawie rzetelnych informacji - uzasadnia zespół „GW”. więcej

Piątkowy ,,Fakt" z dodatkiem wyborczym, redaktorem prowadzącym Jan Stachurski

W piątek, 11 października dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się z 8-stronicowym dodatkiem „Fakt Polityka Wybory 2019”. Znajdą się w nim przedwyborcze analizy, a także wywiady m.in. z premierem Mateuszem Morawieckim i marszałkiem Sejmu Małgorzatą Kidawą-Błońską. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Deon.pl liderem serwisów religijnych, mocno w górę Gloria.tv

Wśród serwisów o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Deon.pl, natomiast najwięcej odsłon jest wykonywanych na JW.org i Gość.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Gloria.tv i Stacja7.pl. więcej

Klienci Reserved odbiorą zakupy w Paczkomatach. InPost zawarł umowę z Grupą LPP

Operator logistyczny InPost nawiązał współpracę z Grupą LPP, właścicielem pięciu marek odzieżowych. Od 1 października br. klienci e-sklepów Reserved w Polsce mogą zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości takiego odbioru zakupów w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP - Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. więcej

Biznesowa platforma Workplace ma 3 mln płacących użytkowników. Wśród subskrybentów BT, Prada, Walmart i Starbucks

Facebook poinformował, że należąca do niego platforma Workplace usprawniająca wewnętrzne kontakty w firmach osiągnęła 3 miliony płatnych użytkowników. Od lutego 2019 roku serwis pozyskał milion nowych firm, wśród obecnych klientów są między innymi BT, Prada, Walmart i Starbucks. więcej

WP z cyklem wideo ,,In love with you" dla marki Citroën

Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Holding) przygotowała cykl krótkometrażowych filmów dla marki samochodów Citroën "In love with you". Wideo opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych.   więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów

Marketerzy, którzy pracują wspólnie z rynkiem nad nowym badaniem mediów w Polsce i stworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań" wypracowali rekomendacje na ten temat. Przekazali je zarówno KRRiT, jak i nadawcom, a ich wizja ma "wpisywać się w prace KRRiT i nadawców" nad badaniem. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
92 nominacje do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla Big Picture i MSL

Spośród 331 zgłoszeń, które wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinaczejury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12), na drugim miejscu MSL (6), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Na początku 2020 roku Apple pokaże nowe iPady, w drugim kwartale zestaw do obsługi AR
Google: Od końca stycznia 2020 roku wszystkie nowe smartfony z Androidem 10
Samsung: 55-calowy telewizor QLED 8K w Polsce za 12 999 zł
Coca-Cola uruchamia grę mobilną YEP dla młodych pracowników
Kuba Pancewicz nowym dyrektorem w T-Mobile Polska
Chiny grożą Apple za wspieranie uczestników demonstracji w Hongkongu. Chodzi o aplikację lokalizującą oddziały policji
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rekordowe tempo wzrostu płacy minimalnej w Polsce. ,,Przedsiębiorcom grozi utrata płynności, konsumentom wzrost cen"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Daybreak" od 24 października w Netfliksie. Grają Colin Ford i Matthew Broderick
David Oyelowo zagra w serialu "The President is Missing"
Koniec serialu "Wikingowie", szósty sezon ostatnim
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj