|
|
|
|
|
|
|
Nielsen zwiększy panel telewizyjny o 1,5 tys. gospodarstw i będzie mierzyć oglądalność w internecie
Firma Nielsen Audience Measurement zwiększy panel telemetryczny z 2 tys. gospodarstw domowych do 3,5 tys. Od przyszłego roku będzie także badać oglądalność telewizji w internecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,MasterChef Junior 5" w wiosennej ramówce TVN. Ruszają precastingi
Telewizja TVN w wiosennej ramówce 2020 roku pokaże piątą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do talent-show, którego skład jurorski pozostaje bez zmian.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" ma lepsze wyniki od ,,W tyle wizji". Obie audycje liderami w swoich pasmach
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 604 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 504 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.
więcej
|
Wieczory wyborcze w telewizji i radiu: sondażowe wyniki w TVP, TVN i Polsacie
Wszyscy czołowi nadawcy telewizyjni przygotowują w niedzielę 13 października swoje wieczory wyborcze. Programy relacjonujące wyniki wyborów będą też nadawane w rozgłośniach radiowych.
więcej
|
Kino Polska TV chce wykupić resztę akcji Stopklatki i wycofać ją z giełdy
Zarząd Kino Polska TV zdecydował, że firma wykupi pozostałe 2,24 proc. akcji Stopklatki i wycofa spółkę z rynku giełdowego NewConnect. Jej większościowym akcjonariuszem jest od połowy ub.r.
więcej
|
Borys Budka i Krzysztof Brejza wygrali prawomocnie procesy z Samuelem Pereirą i Cezarym Gmyzem
Poseł Krzysztof Brejza w czwartek wygrał prawomocnie proces w trybie wyborczym z Cezarym Gmyzem. Dziennikarz musi sprostować informację o tym, że poseł jest jedną z osób kierujących portalem Sok z Buraka. Borys Budka z kolei wygrał w tym samym trybie z Samuelem Pereirą, który ma sprostować informacje, jakoby Budka kłamał w sprawie paragonu za lek.
więcej
|
,,Wiadomości" znów przeprosiły Konfederację po przegranym procesie w trybie wyborczym
W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” wyemitowano przeprosiny skierowane do Konfederacji. To realizacja kolejnego prawomocnego orzeczenia w procesie w trybie wyborczym przegranym przez TVP.
więcej
|
723 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz ,,Ekranizacje polskiej literatury"
„Wielki test” w sezonie 2019/2020 ogląda średnio 723 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „Ekranizacje polskiej literatury”.
więcej
|
12-letni Aleksander Tomkowiak skomentuje mecz Polska-Macedonia Północna w TVP Sport
W niedzielę, 13 października o godz. 20.45 na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejny eliminacyjny mecz do Euro 2020, w którym nasza drużyna zagra z Macedonią Północną. Spotkanie w Telewizji Polskiej wspólnie z Maciejem Iwańskim skomentuje Aleksander Tomkowiak, który został laureatem konkursu na najmłodszego komentatora meczu reprezentacji Polski.
więcej
|
Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów. Chce 1,7 mln zł od TVP, Polskiego Radia, Fratrii, Sakiewicza i polityków PiS
W ostatnich dniach Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów o ochronę dóbr osobistych przeciwko m.in. Telewizji Polskiej, Polskiemu Radiu, Fratrii (wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl), politykom oraz prywatne akty oskarżenia przeciwko kilkorgu prawicowym dziennikarzom. Jej żądania opiewają na łączną kwotę 1,695 mln zł.
więcej
|
Piotr Paciorek szefem wydawców portalu PolsatNews.pl
Piotr Paciorek objął nowo utworzone stanowisko szefa wydawców portalu PolsatNews.pl. Będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem dziennikarzy i rozwój serwisu.
więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Absentia" w 2020 roku w AXN. Katarzyna Adamik i Greg Zgliński reżyserami
W 2020 roku stacja AXN pokaże trzeci sezon kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej. Właśnie trwają prace nad nowymi odcinkami, które reżyserują Katarzyna Adamik i Greg Zgliński.
więcej
|
Marek Szkolnikowski został wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego EBU
Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport został wybrany wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego Europejskiej Unii Nadawców (EBU).
więcej
|
,,Watchmen" od 21 października w HBO i HBO GO (wideo)
W poniedziałek, 21 października w HBO i HBO GO zadebiutuje nowy serial „Watchmen”. Jest to produkcja według scenariusza Damona Lindelofa z Reginą King, Jeremym Ironsem i Donem Johnsonem w rolach głównych.
więcej
|
Mobilny escape room będzie promował nową serię ,,DNA polskich zbrodni" w CBS Reality
Cyfrowy Polsat i CBS Reality uruchomiły wspólnie mobilny escape room, który ma promować najnowszą polską produkcję własną - „DNA polskich zbrodni”. W kryminalną grę będzie można zagrać w Warszawie i Krakowie.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Upadek Codemedia pokazuje, że branża domów mediowych przestała być biznesowo bezpieczna (opinie)
Dom mediowy Codemedia po 11 latach działalności ogłosił upadłość. Jako wskazał niewypłacalność dwóch klientów i brak finansowania zewnętrznego. Zdaniem szefów innych domów mediowych firma upadła nie tylko dlatego, że była lokalnym podmiotem bez sieciowego wsparcia międzynarodowej centrali. Na pewno było jej przez to trudniej, bo jednak siła grupy daje wsparcie i pozwala łatwiej wyjść z kryzysu. W ostatnim okresie agencja miała problem z wyróżnieniem się na rynku.
więcej
|
Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy
Z firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland odchodzi prezes i dyrektor zarządzająca Kalina Janicka. Pełniła te funkcje przez 18 lat.
więcej
|
Michał Wojciechowski head of production w Sputnik Studio
Michał Wojciechowski dołączył do Sputnik Studio obejmując stanowisko head of production. Ostatnio pracował w Film Produkcji.
więcej
|
Nalot służb na burgerownię promuje Maestro w McDonald's (wideo)
Nowa reklama burgerów Maestro w lokalach gastronomicznych McDonald’s pokazuje najście służb na burgerownię, w której te burgery są serwowane bez ujawnia ich marki. Kampanię przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa, Papaya Films, Rio de Post, Juice i OMD.
więcej
|
Mikołaj Zglenicki z MediaCom Warszawa do IPG Mediabrands
Z początkiem grudnia br. do grupy IPG Mediabrands - do której należą m.in. agencje UM, Initiative i Reprise - dołączy Mikołaj Zglenicki, były manager Mediacomu i GroupM.
więcej
|
Didżejka Leo S reklamuje bezalkoholowe piwo Perła (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary lubelskie Perła) występuje didżejka Leo S.
więcej
|
Ostry charakter chipsów w nowej reklamie Crunchips Wow (wideo)
Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW, „extra falistych” chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream produkowanych przez Lorenz-Bahlsen Snack World. Przygotowały ją agencje Just, Spark Foundry, Performics i LiquidThread.
więcej
|
Taneczna prostota w reklamach dżemów Łowicz (wideo)
Trwa kampania reklamowa dżemów Łowicz 100% z Owoców (produkowanych przez Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja Brasil i dom mediowy Starcom.
więcej
|
Tomasz Konik zastąpi Marka Metryckiego jako partner zarządzający Deloitte Polska
Od 1 czerwca 2020 roku stanowisko partnera zarządzającego Deloitte Polska obejmie Tomasz Konik. Zastąpi Marka Metryckiego, który zarządzał firmą przez ostatnie 12 lat. Dotychczasowy szef polskiego oddziału Deloitte pozostanie w strukturach firmy.
więcej
|
Miele w nowej kampanii promuje nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej
Pod hasłem #LifeBeyondOrdinary trwa kampania reklamowa firmy Miele promująca nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej. Autorami zdjęć do niej są innowacyjni twórcy z różnych dziedzin.
więcej
|
Magdalena Korczak awansowała na client service directora w Scholz & Friends Warszawa
Magdalena Korczak, dotychczas account director, awansowała na stanowisko client service directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
więcej
|
,,Odłóż smartfon i żyj" apelują Tramwaje Warszawskie w nowej odsłonie kampanii ,,Bądźmy Razem Bezpieczni" (wideo)
Tramwaje Warszawskie rozpoczęły XI edycję kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”. W jej ramach emitują spot, w którym pokazano realne wypadki z udziałem tramwajów oraz samochodów i apelują „Odłóż smartfon i żyj”.
więcej
|
Jo?o Faria account directorem w Pathfinder 23
Joao Faria jako account director rozpoczął pracę w agencji Pathfinder 23 (Brand New Galaxy).
więcej
|
Codemedia wnioskuje o upadłość, tłumaczy to niewypłacalnością TXM i firmy byłego szefa GetBacku
Zarząd domu mediowego Codemedia złożył wniosek o upadłość firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tłumaczy to m.in. niewypłacalnością swoich dwóch klientów - spółek TXM i Basel Olten Pharm, a także nieuzyskaniem dalszego finansowania zewnętrznego.
więcej
|
Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development
Firma deweloperska Marvipol Development rozpoczęła nową kampanię wizerunkową angażując do niej - w roli ambasadorki marki - aktorkę Magdalenę Boczarską.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sakiewicz w ,,GPC" apeluje do Konfederacji i Kukiza o wycofanie się z wyborów. ,,PiS-owi może zabraknąć głosów, by stworzyć rząd"
W piątek na pierwszej stronie „Gazety Polskiej Codziennie” zamieszczono apel redaktora naczelnego Tomasza Sakiewicza do polityków Konfederacji i Kukiz ’15, żeby wycofali się z wyborów. - PiS na pewno wygra, pozostaje jednak pytanie, czy nie zabraknie głosów, by stworzyć rząd. Te niezbędne głosy mogą zostać zmarnowane na listach Kukiz ’15 i Konfederacji - uważa Sakiewicz.
więcej
|
Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów. Chce 1,7 mln zł od TVP, Polskiego Radia, Fratrii, Sakiewicza i polityków PiS
W ostatnich dniach Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów o ochronę dóbr osobistych przeciwko m.in. Telewizji Polskiej, Polskiemu Radiu, Fratrii (wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl), politykom oraz prywatne akty oskarżenia przeciwko kilkorgu prawicowym dziennikarzom. Jej żądania opiewają na łączną kwotę 1,695 mln zł.
więcej
|
Wiceprezes Ruchu: 700 kiosków pustych, ajentami mogą być emeryci i studenci
Spółka Ruch, która jest trakcie przyspieszonego postępowania układowego poszukuje pracowników. Posiada niemal 700 punktów, które stoi pustych, pracę chce zaoferować emerytom i rencistom oraz studentom.
więcej
|
Z saloników Kolportera wycofano jednorazowe foliówki. ,,Ochrona środowiska jest kluczowa"
Kolporter wycofał ze swoich saloników foliowe reklamówki, zastąpił je bawełnianymi, biodegradowalnymi torbami. - Klienci to zrozumieją i pozytywnie ocenią - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy firmy.
więcej
|
|
|
Serwisy Interii, TVN i TVP w górę - Onet i WP.pl przed Allegro (Gemius/PBI z września)
We wrześniu duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy Grupy Interia, Grupy TVN i Telewizji Polskiej, a spory spadek - witryny Grupy OLX. Natomiast Onet.pl i WP.pl pod względem zasięgu wyprzedziły Allegro.pl.
więcej
|
Koalicja Obywatelska z rekordowymi wydatkami wyborczymi na Facebooku. ,,PO odrabia lekcję z 2015 roku"
W końcowym okresie tegorocznej kampanii wyborczej do polskiego parlamentu rosną wydatki największych sił politycznych na promocję w mediach społecznościowych. Rekordzistą jest Koalicja Obywatelska, która na reklamy polityczne na Facebooku wydała ponad 1,28 mln złotych. W tym samym czasie PiS zapłaciło na platformie nieco ponad 60 tys. - Partie coraz bardziej doceniają media społecznościowe, a PiS traci powoli wypracowaną przewagę w sieci. PO odrabia lekcję z 2015 roku, ale wciąż ma sporo do zrobienia by dogonić prawicę - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Piróg poprowadzi ,,Zielone gwiazdy" w Onecie
W sobotę 12 października Onet zacznie emisję nowego programu Michała Piroga, pt. „Zielone gwiazdy”, w którym prezenter będzie przepytywał celebrytów z wiedzy o ekologii.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|