|
|
|
|
|
|
|
Powyborczy układ sił w mediach publicznych. "Dzięki pluralizmowi TVP, PiS osiągnęło rekordowy wynik"
Po wyborach jak boomerang wraca pytanie o zmiany na stanowiskach w mediach publicznych. Niektórzy w PiS mają nie być zadowoleni z narracji Telewizji Polskiej prowadzonej w czasie kampanii, ważyć się mają także losy prezesa Polskiego Radia. - Właśnie dzięki pluralizmowi medialnemu, który TVP zapewnia Polakom, Prawo i Sprawiedliwość osiągnęło rekordowy, historyczny wynik, najlepszy po ’89 roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO
Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment, do którego należy HBO zapowiedział, że nadchodzący serwis streamingowy HBO Max będzie nową jakością w segmencie platform VOD, bowiem zaoferuje użytkownikom nie tylko dostęp do oryginalnych nowych treści, ale będzie miał silne wsparcie w postaci wielu wybitnych tytułów, które były hitami na przestrzeni wielu lat i są nadal cenione przez widzów. Greenblatt zaznaczył też, że zapowiadana platforma nie zaszkodzi stacji HBO, lecz będzie jej naturalnym uzupełnieniem.
więcej
|
,,Pułapka" w nowym paśmie straciła 780 tys. widzów. 13,65 mln zł z reklam
Drugi sezon serialu „Pułapka” oglądało średnio 1,19 mln osób, o 780 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,65 mln zł.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska" miało o 380 tys. widzów więcej niż ,,Ślad". 24,96 mln zł z reklam
Nowy reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,44 mln widzów, o 380 tys. osób więcej niż niemal rok temu w tym paśmie miał serial „Ślad”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był drugi w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 24,96 mln zł.
więcej
|
,,My Way" z Edytą Górniak od 30 października w TVN, partnerem Skoda (pierwszy zwiastun)
Od 30 października TVN będzie emitować nowy 8-odcinkowy reality-show „My Way”, w którym Edyta Górniak będzie uczyć się jazdy samochodem. Partnerem projektu jest Skoda.
więcej
|
Polsat kontynuuje ,,Love Island. Wyspa miłości". Właśnie startują castingi do drugiej edycji
Telewizja Polsat pokaże drugi sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”. W środę rozpoczęły się poszukiwania nowych uczestników do projektu.
więcej
|
Koniec CBS Action. Stacja zakończy nadawanie wraz z końcem 2019 roku
31 grudnia AMC International Networks wycofa z polskiego rynku kanał CBS Action. - Nieustannie dążymy do optymalizacji naszego portfolio we wszystkich regionach - komentuje tę decyzję nadawca.
więcej
|
Mecze polskich piłkarzy i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyższe ceny za spoty obowiązują przy transmisjach z eliminacyjnych meczy polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
Klaudia Jachira pozywa Jana Pietrzaka za słowa w TVP Info o ,,wynajętej zdzirze"
Nowo wybrana posłanka Platformy Obywatelskiej Klaudia Jachira poinformowała, że ma już przygotowany pozew przeciwko Janowi Pietrzakowi za nazwanie jej w TVP Info „wynajętą zdzirą ze szlamem w głowie”. - Teraz na spokojnie się tym zajmę i na pewno pociągnę do odpowiedzialności osoby, które opowiadały za te materiały - zapowiada.
więcej
|
Nowy cykl ,,Europa z powietrza" od 5 listopada w National Geographic
We wtorek, 5 listopada w National Geographic zadebiutuje nowy dokumentalny serial „Europa z powietrza”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Powyborczy układ sił w mediach publicznych. "Dzięki pluralizmowi TVP, PiS osiągnęło rekordowy wynik"
Po wyborach jak boomerang wraca pytanie o zmiany na stanowiskach w mediach publicznych. Niektórzy w PiS mają nie być zadowoleni z narracji Telewizji Polskiej prowadzonej w czasie kampanii, ważyć się mają także losy prezesa Polskiego Radia. - Właśnie dzięki pluralizmowi medialnemu, który TVP zapewnia Polakom, Prawo i Sprawiedliwość osiągnęło rekordowy, historyczny wynik, najlepszy po ’89 roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
|
Wirtualna Polska będzie mieć radio na multipleksie DAB+
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła jedno z postępowań na koncesje w Tarnowie. Konkurs dotyczył częstotliwości na multipleksie DAB+.
więcej
|
|
Melchiory 2019: Grand Prix KRRiT dla Dominika Gila, Mariusz Kamiński Radiowym Reportażystą Roku
Dominik Gil z Polskiego Radia Lublin dostał Grand Prix Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w XV Ogólnopolskim Konkursie Reportażystów „Melchiory 2019”. Tytuł Radiowego Reportażysty Roku, statuetkę Melchiora oraz 20 tys. zł wręczono Mariuszowi Kamińskiemu z tej samej rozgłośni. Ogółem nagrodzono 12 reporterów.
więcej
|
|
Marek i Tomasz Sekielscy, Mariusz Zielke oraz Czuchnowski i Kublik wśród nominowanych do Nagrody A. Woyciechowskiego 2019
Radio ZET ogłosiło nominowanych do 15. edycji nagrody A. Woyciechowskiego. Tym razem o statuetkę powalczy dziewięć materiałów dziennikarskich: cztery publikacje prasowe, dwie - internetowe, a także reportaż telewizyjny, film dokumentalny i książka.
więcej
|
|
|
|
Effie Europe 2019: McCann Worldgroup triumfuje, wśród nagrodzonych polskie agencje
Agencja McCann Wolrdgroup zdobyła tytuł Agencji Roku oraz nagrodę Grand Effie za kampanię „Like Brands” dla sieci Aldi w Wielkiej Brytanii w tegorocznej edycji konkursu Effie Europe. Wśród nagrodzonych znalazły się też polskie agencje: Agencja Warszawa zdobyła srebro a Ogilvy Poland - srebro i brąz.
więcej
|
Jeżowska, Radziwiłowicz, Rozenek-Majdan, Kamińska i Poniedziałek w spocie Kampanii Przeciw Homofobii na Tęczowy Piątek (wideo)
Z okazji przypadającego 25 października Tęczowego Piątku Kampania Przeciw Homofobii przygotowała akcję pod hasłem „Stoję po stronie młodzieży”. Biorą w niej udział znane osoby, m.in. Jacek Poniedziałek, Małgorzata Rozenek Majdan, Julia Kamińska, Jerzy Radziwiłowicz i Majka Jeżowska.
więcej
|
Wisła Kraków uruchamia sekcję e-sportową, sponsorem All in! Games
Klub piłkarski Wisła Kraków stworzył sekcję e-sportową, złożoną obecnie z dwóch drużyn: grającej w „Counter-Strike: Global Offensive” i „FIFA 20”. Przez trzy lata sponsorem tytularnym sekcji będzie wydająca gry komputerowe firma All in! Games.
więcej
|
Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia
Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia ponownie wybrały do obsługi ich budżetu mediowego Havas Media Group. Agencja nadal zajmować się będzie ich obsługą w Europie, Rosji i Turcji.
więcej
|
Mecze polskich piłkarzy i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyższe ceny za spoty obowiązują przy transmisjach z eliminacyjnych meczy polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
4F i Prosto ze wspólną kolekcją Expedition N°01, ,,Rozpocznij podróż" w kampanii (wideo)
Do sprzedaży trafia wspólna kolekcja odzieży marki sportowej 4F (należącej do firmy OTCF) i wywodzącej się z hip-hopu marki Prosto. Kolekcja nosi nazwę Expedition N°01, za jej działania marketingowe odpowiada OTCF.
więcej
|
,,Sen da Ci siłę na nowy dzień" w reklamie Neospasminy Noc (wideo)
Trwa kampania reklamująca lek na sen i uspokojenie Neospasmina Noc (produkowany przez Polpharmę). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sen da Ci siłę na nowy dzień”, producent przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi M5 Film i Mediacom Warszawa.
więcej
|
VMLY&R tworzy dział solution delivery, na czele Michał Komiszke
Agencja VMLY&R Poland wyodrębniła dział solution delivery. Na jego czele stanął Michał Komiszke związany z agencją od blisko siedmiu lat.
więcej
|
Berry Project tworzy Studio Dzikie
Agencja Berry Project utworzyła studio graficzne Dzikie specjalizujące się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
więcej
|
PKO BP chce edukować poprzez grę ,,Bitwa o Neta"
„Bitwa o Neta” to edukacyjna gra online wprowadzona przez PKO Bank Polski, udostępniona na platformie instant games na Messengerze. Za działania kreatywne, design i dewelopment w projekcie odpowiada agencja Artegence.
więcej
|
Maciej Kozina z awansem w globalnych strukturach VMLY&R
Maciej Kozina, dotychczasowy associate creative director w polskim oddziale VMLY&R awansował w globalnych strukturach tej agencji. Przenosi się do biura VML do Nowego Jorku.
więcej
|
Niesprzedane posiłki ze Starbucksa i Pizza Hut pojawią się w aplikacji Too Good To Go
W aplikacji mobilnej Too Good To Go, mającej ograniczać marnowanie żywności, będą dostępne niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks i pizzerii Pizza Hut należących do firmy AmRest.
więcej
|
Colian loterią ,,Złotobranie" wspiera praliny Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia
Firma Colian realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
więcej
|
Mateusz Sielecki prezydentem Starbucksa na Europę Centralną
Mateusz Sielecki, dotychczasowy dyrektor regionalny sieci kawiarni Starbucks (AmRest) w Polsce objął funkcję prezydenta Starbucks na Europę Centralną. Zastąpił Adama Mularuka.
więcej
|
Agnieszka Grochowska promuje biżuterię Dall'Acqua
Aktorka Agnieszka Grochowska została ambasadorką reklamową biżuterii Dall'Acqua. To pierwsza tego typu współpraca tej marki ze znaną osobą.
więcej
|
Magdalena Pietruk social content managerem w Open Mobi
Do zespołu działu social audience w agencji digitalowej Open Mobi dołączyła Magdalena Pietruk. Jako social content manager będzie współpracować z domami mediowymi przy kampaniach 360°.
więcej
|
,,Wybór architektów" i sponsoring ,,Domowych rewolucji" w kampanii drzwi DRE
W telewizji i internecie trwa kampania reklamująca drzwi wewnętrzne DRE. Akcja obejmuje m.in. internetowy konkurs dla projektantów, architektów i studentów architektury oraz sponsoring czwartego sezonu „Domowych rewolucji” w TVN i HGTV.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Wprost" najbardziej w dół, wzrosła sprzedaż tylko ,,Tygodnika Powszechnego" i ,,Polityki"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w sierpniu br. był „Gość Niedzielny”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Wprost”. Zyskały tylko „Tygodnik Powszechny” i „Polityka” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bauer łączy redakcje ,,CD-Action" i ,,PC Format". Szefem Adam Chabiński, odchodzi Dawid Bojarski
Z początkiem listopada Wydawnictwo Bauer połączy redakcje pism komputerowych „CD-Action” i „PC Format”. Powstanie wspólny zespół, do którego trafią wszyscy pracownicy obu redakcji. Szefem będzie Adam Chabiński, natomiast z firmy odchodzi redaktor naczelny „CD-Action” Dawid Bojarski.
więcej
|
KCI znów sprzedało akcje Gremi Media za 2,5 mln zł
Firma KCI, kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza, nadal sprzedaje akcje Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. W minionym tygodniu zbyła 17,1 tys. walorów za 2,51 mln zł.
więcej
|
Zmarł rysownik, ilustrator i grafik Bohdan Butenko
W poniedziałek w wieku 88 la zmarł Bohdan Butenko - rysownik, ilustrator i grafik. Współpracował z wieloma pismami, ostatnio m.in. z „Przekrojem”, przygotowywał też rysunki do książek.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska będzie mieć radio na multipleksie DAB+
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła jedno z postępowań na koncesje w Tarnowie. Konkurs dotyczył częstotliwości na multipleksie DAB+.
więcej
|
Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO
Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment, do którego należy HBO zapowiedział, że nadchodzący serwis streamingowy HBO Max będzie nową jakością w segmencie platform VOD, bowiem zaoferuje użytkownikom nie tylko dostęp do oryginalnych nowych treści, ale będzie miał silne wsparcie w postaci wielu wybitnych tytułów, które były hitami na przestrzeni wielu lat i są nadal cenione przez widzów. Greenblatt zaznaczył też, że zapowiadana platforma nie zaszkodzi stacji HBO, lecz będzie jej naturalnym uzupełnieniem.
więcej
|
Administracja będzie mogła zadzwonić do obywatela. Powstanie Rejestr Danych Kontaktowych
Sejm przyjął zmiany w ustawie o informatyzacji, które pozwalają między innymi na kontakt ze strony urzędów z obywatelem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Według Ministerstwa Cyfryzacji taka możliwość usprawni załatwianie spraw obsługiwanych przez administrację publiczną, będzie wymagała jednak stworzenia Rejestru Danych Kontaktowych, do którego każdy będzie mógł się wpisać dobrowolnie.
więcej
|
Kazimierz Krupa prowadzącym ,,Biznes mówi" w Money.pl
Gospodarzem programu „Biznes mówi” w Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) został Kazimierz Krupa, w przeszłości redaktor naczelny „Forbesa”, „Parkietu” i „Managera”.
więcej
|
Twitter nie usunie wpisów światowych przywódców łamiących regulamin. Ale ograniczy interakcję z tymi tweetami
Twitter zapowiedział zmianę swojej polityki dotyczącej wpisów pochodzących od światowych przywódców czy znanych osób publicznych, które łamią regulamin serwisu publikując agresywne czy nieprawdziwe treści. Platforma nie będzie usuwać tego rodzaju tweetów, ograniczy jednak możliwość interakcji z nimi przez użytkowników Twittera.
więcej
|
Google for Startups tworzy w Warszawie akcelerator dla sektora gamingowego. Najwięcej startupów z Polski
Rusza inicjatywa Google wspierająca rozwój startupów w zaawansowanej fazie wzrostu. W Warszawie wystartuje Google for Startups Accelerator, którego pierwsza edycja jest skierowana do firm z sektora gamingowego z całej Europy. W programie weźmie udział 10 startupów z sześciu krajów, 4 z nich to polskie firmy zajmujące się tworzeniem gier.
więcej
|
,,Sweet Child O' Mine" Guns N' Roses z miliardem odtworzeń na YouTube. Zespół dominuje w dekadach lat 80. i 90.
Wideo Guns N’ Roses do utworu „Sweet Child O’ Mine” stało się pierwszym teledyskiem z lat 80., który osiągnął miliard wyświetleń na platformie YouTube. To już drugi kamień milowy, który przypada w udziale zespołowi. Ich pochodzące z 1992 roku wideo do piosenki „November Rain” przekroczyło pułap miliarda odsłon w 2018 roku jako pierwszy i jedyny klip z lat 90.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|