Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 18 Października 2019
 
 
 
,,Wiadomości" najbardziej stronnicze podczas kampanii wyborczej, zastrzeżenia do Polskiego Radia. ,,O PiS tylko dobrze"
 
Towarzystwo Dziennikarskie po 15-dniowym monitoringu mediów przed wyborami parlamentarnymi ocenia, że „Wiadomości” TVP, a także radiowa Jedynka i Trójka nie były pluralistyczne, bezstronne ani niezależne. - Raport po raz pierwszy wykazuje podporządkowanie partii rządzącej nie tylko TVP, ale i Polskiego Radia - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski z organizacji. więcej
 
 
Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki. Stację śledzi tylko 3,7 tys. widzów
 
Superstację po wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 3,7 tys. widzów. Kanał zanotował duży spadek oglądalności względem analogicznych okresów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Apple, Google i Amazon najcenniejszymi markami na świecie. ,,1/3 firm z pierwszego raportu Interbrand" (Top 100)
 
Apple, Google i Amazon to trzy najbardziej wartościowe marki 2019 roku według najnowszego rankingu opublikowanego przez Interbrand. Na podium nie nastąpiły zmiany, w pierwszej dziesiątce przewagę mają firmy technologiczne, z elity wypadł Facebook. - Koniec drugiej dekady XXI wieku to trzy cyfrowe marki na podium i trzy firmy bardzo różne w swych modelach biznesu. Warto podkreślić, że największą dynamikę wzrostu notuje rynek technologii, dóbr luksusowych i sektor sprzedaży detalicznej - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek. więcej
 
 
Telewizja Polska wybuduje halę zdjęciową za ponad 23 mln zł. "Decyzja strategiczna - zapewni wysoką pozycję na rynku telewizyjnym"
 
Publiczny nadawca ogłosił przetarg na wybudowanie hali zdjęciowej obok głównego budynku TVP przy Woronicza 17. Wartość zamówienia opiewa na minimum 5,5 mln euro (tj. powyżej 23 mln złotych). Wykonawca będzie mieć na budowę 3 lata. - Bez tego obiektu, rola telewizji publicznej będzie sukcesywnie marginalizowana i sprowadzana do pośrednika w emisji kluczowych produkcji charakteryzujących się najwyższą rentownością, oglądalnością i uznaniem widzów - komentuje Jacek Kurski, prezes zarządu TVP. więcej
 
 
Janusz Palikot zapowiada craftową rewolucję 2.0. Rusza ze zbiórką crowdfundingową na produkcję piw starzonych
 
Były polityk i biznesman Janusz Palikot chce rozwijać Browar Tenczynek, kupiony kilka miesięcy temu od Marka Jakubiaka. Natomiast na początku listopada uruchomi kampanię crowdfundingową, w ramach której chce pozyskać 1000 inwestorów na łączną kwotę ponad 4 mln złotych. Pieniądze przeznaczy na rozwój spółki-córki Tenczyńska Okovita oraz produkcję rzemieślniczej wódki i piwa premium. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Powyborczy układ sił w mediach publicznych. "Dzięki pluralizmowi TVP, PiS osiągnęło rekordowy wynik" więcej
 
,,Wprost" i ,,Newsweek" najbardziej w dół, ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Polityka" ze wzrostem sprzedaży więcej
 
vod.pl liderem zasięgowym. W górę Player.pl, TVP.pl i Ipla.tv - w dół HBO GO (TOP serwisów VoD) więcej
 
Ipsos chwalony za trafny sondaż w dniu wyborów. ,,Analiza mobilizacji elektoratów" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisu Online Zdrowie TVN TVN
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Sales Manager newonce.media
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer Media
Redaktor Seo Medonet, współpraca Ringier Axel Springer Media
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Kijowie Polska Organizacja Turystyczna
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Digital Sales Expert/Specialist Burda International Poland
Specjalista ds. sprzedaży mediów Cityboard Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Wiadomości" najbardziej stronnicze podczas kampanii wyborczej, zastrzeżenia do Polskiego Radia. ,,O PiS tylko dobrze"

Towarzystwo Dziennikarskie po 15-dniowym monitoringu mediów przed wyborami parlamentarnymi ocenia, że „Wiadomości” TVP, a także radiowa Jedynka i Trójka nie były pluralistyczne, bezstronne ani niezależne. - Raport po raz pierwszy wykazuje podporządkowanie partii rządzącej nie tylko TVP, ale i Polskiego Radia - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski z organizacji. więcej

Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki. Stację śledzi tylko 3,7 tys. widzów

Superstację po wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 3,7 tys. widzów. Kanał zanotował duży spadek oglądalności względem analogicznych okresów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska wybuduje halę zdjęciową za ponad 23 mln zł. "Decyzja strategiczna - zapewni wysoką pozycję na rynku telewizyjnym"

Publiczny nadawca ogłosił przetarg na wybudowanie hali zdjęciowej obok głównego budynku TVP przy Woronicza 17. Wartość zamówienia opiewa na minimum 5,5 mln euro (tj. powyżej 23 mln złotych). Wykonawca będzie mieć na budowę 3 lata. - Bez tego obiektu, rola telewizji publicznej będzie sukcesywnie marginalizowana i sprowadzana do pośrednika w emisji kluczowych produkcji charakteryzujących się najwyższą rentownością, oglądalnością i uznaniem widzów - komentuje Jacek Kurski, prezes zarządu TVP. więcej

Ponad 700 tys. widzów ogląda serial ,,Lombard. Życie pod zastaw" w TV Puls

Piąty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 707 tys. osób. Produkcja notuje stabilne wyniki oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat News z nowym programem ,,Polska wybrała". Premiera 19 października

Polsat News w sobotę, 19 października o godz. 9.00 rozpocznie emisję nowego programu „Polska wybrała”, który poprowadzą Grzegorz Kępka i Wojciech Dąbrowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Serial ,,Nieświadomi" od połowy listopada w HBO 3 i HBO GO

17 listopada w HBO3 i HBO GO zadebiutuje nowy czeski serial - „Nieświadomi”. Scenariusz napisał Ondrej Gabriel, a wszystkie odcinki wyreżyserował Ivan Zachariáš. Za produkcję odpowiada Jan Bílek z Etamp Film. więcej

Nowy program ,,Poza cywilizacją" od 20 października w Discovery Channel

W niedzielę, 20 października Discovery Channel rozpocznie emisję kolejnego nowego programu „Poza cywilizacją”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Wiadomości" najbardziej stronnicze podczas kampanii wyborczej, zastrzeżenia do Polskiego Radia. ,,O PiS tylko dobrze"

Towarzystwo Dziennikarskie po 15-dniowym monitoringu mediów przed wyborami parlamentarnymi ocenia, że „Wiadomości” TVP, a także radiowa Jedynka i Trójka nie były pluralistyczne, bezstronne ani niezależne. - Raport po raz pierwszy wykazuje podporządkowanie partii rządzącej nie tylko TVP, ale i Polskiego Radia - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski z organizacji. więcej

 
Rzecznik Praw Obywatelskich pyta szefa PKW o skargi na kampanię wyborczą w mediach publicznych

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar wystosował pytanie do Państwowej Komisji Wyborczej o skargi na przedstawianie kampanii wyborczej przez publicznych nadawców. Wcześniej od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otrzymał odpowiedź, że nie monitorowała publicznych nadawców pod tym kątem. więcej

 
Polskie Radio zaczyna ,,Choinki Jedynki", obrazki do licytacji charytatywnych namalują Gonera, Węgiel, Szabłowska i Jakimowicz

W niedzielę 20 października rusza osiemnasta edycja charytatywnej akcji „Choinki Jedynki” organizowanej przez Program I Polskiego Radia. Honorowy patronat nad akcją objęła żona Prezydenta RP, Agata Kornhauser-Duda. Wsparcie zostanie przekazane Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i podopiecznych Fundacji „Wspólnota nadziei”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Apple, Google i Amazon najcenniejszymi markami na świecie. ,,1/3 firm z pierwszego raportu Interbrand" (Top 100)

Apple, Google i Amazon to trzy najbardziej wartościowe marki 2019 roku według najnowszego rankingu opublikowanego przez Interbrand. Na podium nie nastąpiły zmiany, w pierwszej dziesiątce przewagę mają firmy technologiczne, z elity wypadł Facebook. - Koniec drugiej dekady XXI wieku to trzy cyfrowe marki na podium i trzy firmy bardzo różne w swych modelach biznesu. Warto podkreślić, że największą dynamikę wzrostu notuje rynek technologii, dóbr luksusowych i sektor sprzedaży detalicznej - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek. więcej

Janusz Palikot zapowiada craftową rewolucję 2.0. Rusza ze zbiórką crowdfundingową na produkcję piw starzonych

Były polityk i biznesman Janusz Palikot chce rozwijać Browar Tenczynek, kupiony kilka miesięcy temu od Marka Jakubiaka. Natomiast na początku listopada uruchomi kampanię crowdfundingową, w ramach której chce pozyskać 1000 inwestorów na łączną kwotę ponad 4 mln złotych. Pieniądze przeznaczy na rozwój spółki-córki Tenczyńska Okovita oraz produkcję rzemieślniczej wódki i piwa premium. więcej

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią na otwarcie Park of Poland

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”. więcej

Biedronka chce otwierać sklepy w mniejszych formatach, stawia też na franczyzę

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka chce rozwijać tę sieć poprzez wprowadzanie placówek w mniejszych formatach. Będzie je otwierać m.in. stosując franczyzę. W ciągu roku chce uruchomić ich ok. 100. więcej

Valused w reklamie ,,uspokaja ciało i umysł" (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku do łagodzenia stanów napięcia i niepokoju Valused (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan i Havas Media. więcej

Papaya Films producentem globalnej kampanii Pumy (wideo)

Papaya Films wyprodukowało globalną kampanię dla marki Puma. Spot zapowiada premierę nowej kolekcji Puma x Balmain a główną rolę w nim gra Cara Delevingne. więcej

Krzysztof Kamiński dyrektorem operacyjnym i wiceprezesem w Netto Polska

Krzysztof Kamiński został nowym dyrektorem operacyjnym i wiceprezesem sieci sklepów Netto Polska (Salling Group). Ostatnio był szefem e-sklepu Tesco EZakupy, a także formatu hipermarketów tej sieci. więcej

Codzienna praca Alexandra Semenova reklamuje Dolby Vision (wideo)

Michał Misiński wyreżyserował spot kampanii promocyjnej Dolby Vision - technologii oferującej pionierskie standardy obrazu. Kampania została zrealizowana we współpracy z Alexandrem Semenovem - biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie. więcej

Maja Kuczyńska w globalnym spocie laptopa Pixelbook Go od Google (wideo)

W międzynarodowej reklamie laptopa Pixelbook Go, wprowadzanego właśnie do sprzedaży przez Google, występuje zawodniczka indoor skydivingu Maja Kuczyńska. więcej

Showroom.pl rusza z kampanią ,,Mamy tyle wspólnego". Przedstawia różne wzorce kobiecości (wideo)

Showroom.pl rusza z kampanią pod hasłem „Mamy tyle wspólnego”. Pracowali przy niej Marcin Kempski i Bartłomiej Walczuk. więcej

ING w kampanii ,,Hulaj z głową. Bezpiecznie" zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg (wideo)

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, w której zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery. Akcję przygotowały Gong (GroupOne), Papaya Films i MullenLowe MediaHub. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Agora uruchamia podcast ,,Poczytawszy". Gospodarzami Sajewicz, Oponowicz i Greliak-Telesińska

Wydawnictwo Agora stworzyło podcast o książkach „Poczytawszy”. Jego odcinki będą publikowane co dwa tygodnie na największych platformach podcastowych. więcej

,,Viva!" nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. ,,Party" spadło na drugie miejsce

W sierpniu 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people została „Viva!”, która jako jedyna w zestawieniu pochwalić się mogła wzrostem. Z kolei najwięcej straciło „Party” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Związkowa Alternatywa oburzona ,,tęczową zarazą" w ,,Gazecie Polskiej Codziennie". PLL LOT: w pełni uznajemy wolność prasy

Związek zawodowy Związkowa Alternatywa skrytykował to, że czwartkowe wydanie „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) z tytułem „Tęczowa zaraza chce wrócić do szkół” było dostępne w samolotach PLL LOT. - Jako przewoźnik lotniczy nie komentujemy treści znajdujących się w mediach, gdyż w pełni uznajemy wolność prasy jako fundament demokratycznego ustroju naszego państwa - tłumaczy przewoźnik. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zdrowegeny.pl, Semantive, operator Blika i RTB House wśród najszybciej rosnących firm technologicznych w Europie Środkowej

W nowej edycji rankingu 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej, tworzonego przez Deloitte, znalazło się 11 spółek z Polski. Na najwyższych pozycjach są Zdrowegeny.pl, Telmedicin, Semantive, Polski Standard Płatności i RTB House, natomiast Warsaw Genomics otrzymało nagrodę Social Impact Award. więcej

Netflix zyskał 6,8 mln użytkowników. Odrabia straty w USA

W III kwartale 2019 roku Netflix uzyskał wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki zamknął się kwotą 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta z górą 158 mln abonentów. więcej

Brand24: kolejne akcje objęte przez menedżerów, były dyrektor finansowy Larq w radzie nadzorczej

17 menedżerów monitorującej internet firmy Brand24 objęło 14,5 tys. jej akcji w ramach kolejnej transzy programu motywacyjnego. Natomiast do rady nadzorczej spółki został powołany Jakub Kurzynoga, były dyrektor finansowy Larq, głównego akcjonariusza Brand24. więcej

Serial ,,Porucznik Kabura" Bartosza Walaszka pierwszą własną produkcją CDA

Od 25 października na platformie CDA Premium pojawi się satyryczny serial animowany „Porucznik Kabura” autorstwa Bartosza Walaszka. To pierwsza w pełni samodzielna produkcja CDA dostępna wyłącznie na tej platformie. więcej

Allegro wprowadza licytacje jednodniowe i Abonament Profesjonalny. Zmiany w prowizjach i opłatach

Na Allegro pojawiła się możliwość wystawiania ofert w formie licytacji na 24 godziny, a opcję Zapłać Później wprowadzono kolejnych kategoriach. Na początku listopada serwis udostępni Abonament Profesjonalny oraz zmieni wysokość prowizji i opłat w kilku kategoriach. więcej

Pudelek.pl z nowym cyklem "Poznaj mojego psa", organizuje zbiórkę charytatywną dla psów na łańcuchu

W piątek, 18 października br. wystartuje nowy program serwisu Pudelek.pl (Wirtualna Polska Media), w którym gwiazdy będą prezentować swoich czworonogów. W pierwszym odcinku wystąpi Małgorzata Rozenek-Majdan. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy, która zachęca do pomocy, potrzebującym jej psom. więcej

Fenomen Wizaz.pl - 78% użytkowniczek ma zaufanie do opinii na Wizaz.pl, a tylko 21% do opinii w sklepach www

Niemal 1,5 miliona recenzji kosmetyków, ponad 104 tysiące produktów w bazie, ponad 130 tysięcy Recenzentek – to tylko kilka z dużych liczb odnoszących się do katalogu KWC w serwisie Wizaz.pl. Za wysokimi parametrami kryje się unikatowa społeczność Wizażanek – zaangażowanie, poczucie misji użytkowniczek i zaufanie do opinii na Wizażu to fenomen na polskim rynku serwisów internetowych już od prawie 20 lat. Potwierdziły to badania firmy IQS (1), których wyniki przedstawiamy poniżej. więcej

Zalando otwiera centrum logistyczne w Olsztynku. Będzie obsługiwać zamówienia z Zalando Lounge

Platforma zakupowa Zalando uruchomiła w Olsztynku nowe centrum logistyczne, które ma obsługiwać dostawy dla klientów klubu zakupowego Zalando Lounge na wszystkich europejskich rynkach. Według zapowiedzi docelowo w centrum ma powstać tysiąc nowych miejsc pracy. więcej

Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności

HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zdrowegeny.pl, Semantive, operator Blika i RTB House wśród najszybciej rosnących firm technologicznych w Europie Środkowej
Virgin Galactic i Under Armour prezentują inteligentne ubrania dla kosmicznych turystów
Apple Pay pod lupą Komisji Europejskiej. Są podejrzenia o monopol
Władze Krakowa rozmawiają z operatorami e-hulajnóg. W tle sprawa pojazdów porzucanych na chodnikach
Apple: iOS i iPad OS ponownie uaktualniony
 
 
 
GOSPODARKA
 
Janusz Palikot zapowiada craftową rewolucję 2.0. Rusza ze zbiórką crowdfundingową na produkcję piw starzonych
Zdrowegeny.pl, Semantive, operator Blika i RTB House wśród najszybciej rosnących firm technologicznych w Europie Środkowej
Virgin Galactic i Under Armour prezentują inteligentne ubrania dla kosmicznych turystów
Biedronka chce otwierać sklepy w mniejszych formatach, stawia też na franczyzę
Zalando otwiera centrum logistyczne w Olsztynku. Będzie obsługiwać zamówienia z Zalando Lounge
Apple Pay pod lupą Komisji Europejskiej. Są podejrzenia o monopol
Krzysztof Kamiński dyrektorem operacyjnym i wiceprezesem w Netto Polska
LPP otwiera pierwszy sklep w Finlandii
Koniec wiz do USA. ,,Wzrosło zainteresowanie Polaków lotami za ocean. Będzie więcej połączeń, a bilety będą tańsze"
Mateusz Sikora przeszedł z Citibanku do Mintos
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix zyskał 6,8 mln użytkowników. Odrabia straty w USA
Nowy film Netfliksa ,,Historia małżeńska" od 29 listopada w kinach (wideo)
Serial ,,Nieświadomi" od połowy listopada w HBO 3 i HBO GO
Nick Jonas odpowiada za serial "Dash & Lily" Netfliksa
"The Most Fun We Ever Had" - nowy serial HBO
Elton John: film "Król Lew" to wielkie rozczarowanie, nie byłem mile widziany
Jada Pinkett Smith zagra w filmie "Matrix 4"
Maxim Baldry zagra w serialu "Władca pierścieni"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj