|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" najbardziej stronnicze podczas kampanii wyborczej, zastrzeżenia do Polskiego Radia. ,,O PiS tylko dobrze"
Towarzystwo Dziennikarskie po 15-dniowym monitoringu mediów przed wyborami parlamentarnymi ocenia, że „Wiadomości” TVP, a także radiowa Jedynka i Trójka nie były pluralistyczne, bezstronne ani niezależne. - Raport po raz pierwszy wykazuje podporządkowanie partii rządzącej nie tylko TVP, ale i Polskiego Radia - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski z organizacji.
więcej
|
Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki. Stację śledzi tylko 3,7 tys. widzów
Superstację po wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 3,7 tys. widzów. Kanał zanotował duży spadek oglądalności względem analogicznych okresów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska wybuduje halę zdjęciową za ponad 23 mln zł. "Decyzja strategiczna - zapewni wysoką pozycję na rynku telewizyjnym"
Publiczny nadawca ogłosił przetarg na wybudowanie hali zdjęciowej obok głównego budynku TVP przy Woronicza 17. Wartość zamówienia opiewa na minimum 5,5 mln euro (tj. powyżej 23 mln złotych). Wykonawca będzie mieć na budowę 3 lata. - Bez tego obiektu, rola telewizji publicznej będzie sukcesywnie marginalizowana i sprowadzana do pośrednika w emisji kluczowych produkcji charakteryzujących się najwyższą rentownością, oglądalnością i uznaniem widzów - komentuje Jacek Kurski, prezes zarządu TVP.
więcej
|
Ponad 700 tys. widzów ogląda serial ,,Lombard. Życie pod zastaw" w TV Puls
Piąty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 707 tys. osób. Produkcja notuje stabilne wyniki oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat News z nowym programem ,,Polska wybrała". Premiera 19 października
Polsat News w sobotę, 19 października o godz. 9.00 rozpocznie emisję nowego programu „Polska wybrała”, który poprowadzą Grzegorz Kępka i Wojciech Dąbrowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Nieświadomi" od połowy listopada w HBO 3 i HBO GO
17 listopada w HBO3 i HBO GO zadebiutuje nowy czeski serial - „Nieświadomi”. Scenariusz napisał Ondrej Gabriel, a wszystkie odcinki wyreżyserował Ivan Zachariáš. Za produkcję odpowiada Jan Bílek z Etamp Film.
więcej
|
Nowy program ,,Poza cywilizacją" od 20 października w Discovery Channel
W niedzielę, 20 października Discovery Channel rozpocznie emisję kolejnego nowego programu „Poza cywilizacją”.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" najbardziej stronnicze podczas kampanii wyborczej, zastrzeżenia do Polskiego Radia. ,,O PiS tylko dobrze"
Towarzystwo Dziennikarskie po 15-dniowym monitoringu mediów przed wyborami parlamentarnymi ocenia, że „Wiadomości” TVP, a także radiowa Jedynka i Trójka nie były pluralistyczne, bezstronne ani niezależne. - Raport po raz pierwszy wykazuje podporządkowanie partii rządzącej nie tylko TVP, ale i Polskiego Radia - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski z organizacji.
więcej
|
|
Rzecznik Praw Obywatelskich pyta szefa PKW o skargi na kampanię wyborczą w mediach publicznych
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar wystosował pytanie do Państwowej Komisji Wyborczej o skargi na przedstawianie kampanii wyborczej przez publicznych nadawców. Wcześniej od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otrzymał odpowiedź, że nie monitorowała publicznych nadawców pod tym kątem.
więcej
|
|
Polskie Radio zaczyna ,,Choinki Jedynki", obrazki do licytacji charytatywnych namalują Gonera, Węgiel, Szabłowska i Jakimowicz
W niedzielę 20 października rusza osiemnasta edycja charytatywnej akcji „Choinki Jedynki” organizowanej przez Program I Polskiego Radia. Honorowy patronat nad akcją objęła żona Prezydenta RP, Agata Kornhauser-Duda. Wsparcie zostanie przekazane Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i podopiecznych Fundacji „Wspólnota nadziei”.
więcej
|
|
|
|
Apple, Google i Amazon najcenniejszymi markami na świecie. ,,1/3 firm z pierwszego raportu Interbrand" (Top 100)
Apple, Google i Amazon to trzy najbardziej wartościowe marki 2019 roku według najnowszego rankingu opublikowanego przez Interbrand. Na podium nie nastąpiły zmiany, w pierwszej dziesiątce przewagę mają firmy technologiczne, z elity wypadł Facebook. - Koniec drugiej dekady XXI wieku to trzy cyfrowe marki na podium i trzy firmy bardzo różne w swych modelach biznesu. Warto podkreślić, że największą dynamikę wzrostu notuje rynek technologii, dóbr luksusowych i sektor sprzedaży detalicznej - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek.
więcej
|
Janusz Palikot zapowiada craftową rewolucję 2.0. Rusza ze zbiórką crowdfundingową na produkcję piw starzonych
Były polityk i biznesman Janusz Palikot chce rozwijać Browar Tenczynek, kupiony kilka miesięcy temu od Marka Jakubiaka. Natomiast na początku listopada uruchomi kampanię crowdfundingową, w ramach której chce pozyskać 1000 inwestorów na łączną kwotę ponad 4 mln złotych. Pieniądze przeznaczy na rozwój spółki-córki Tenczyńska Okovita oraz produkcję rzemieślniczej wódki i piwa premium.
więcej
|
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią na otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”.
więcej
|
Biedronka chce otwierać sklepy w mniejszych formatach, stawia też na franczyzę
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka chce rozwijać tę sieć poprzez wprowadzanie placówek w mniejszych formatach. Będzie je otwierać m.in. stosując franczyzę. W ciągu roku chce uruchomić ich ok. 100.
więcej
|
Valused w reklamie ,,uspokaja ciało i umysł" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku do łagodzenia stanów napięcia i niepokoju Valused (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan i Havas Media.
więcej
|
Papaya Films producentem globalnej kampanii Pumy (wideo)
Papaya Films wyprodukowało globalną kampanię dla marki Puma. Spot zapowiada premierę nowej kolekcji Puma x Balmain a główną rolę w nim gra Cara Delevingne.
więcej
|
Krzysztof Kamiński dyrektorem operacyjnym i wiceprezesem w Netto Polska
Krzysztof Kamiński został nowym dyrektorem operacyjnym i wiceprezesem sieci sklepów Netto Polska (Salling Group). Ostatnio był szefem e-sklepu Tesco EZakupy, a także formatu hipermarketów tej sieci.
więcej
|
Codzienna praca Alexandra Semenova reklamuje Dolby Vision (wideo)
Michał Misiński wyreżyserował spot kampanii promocyjnej Dolby Vision - technologii oferującej pionierskie standardy obrazu. Kampania została zrealizowana we współpracy z Alexandrem Semenovem - biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie.
więcej
|
Maja Kuczyńska w globalnym spocie laptopa Pixelbook Go od Google (wideo)
W międzynarodowej reklamie laptopa Pixelbook Go, wprowadzanego właśnie do sprzedaży przez Google, występuje zawodniczka indoor skydivingu Maja Kuczyńska.
więcej
|
Showroom.pl rusza z kampanią ,,Mamy tyle wspólnego". Przedstawia różne wzorce kobiecości (wideo)
Showroom.pl rusza z kampanią pod hasłem „Mamy tyle wspólnego”. Pracowali przy niej Marcin Kempski i Bartłomiej Walczuk.
więcej
|
ING w kampanii ,,Hulaj z głową. Bezpiecznie" zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg (wideo)
ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, w której zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery. Akcję przygotowały Gong (GroupOne), Papaya Films i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Agora uruchamia podcast ,,Poczytawszy". Gospodarzami Sajewicz, Oponowicz i Greliak-Telesińska
Wydawnictwo Agora stworzyło podcast o książkach „Poczytawszy”. Jego odcinki będą publikowane co dwa tygodnie na największych platformach podcastowych.
więcej
|
,,Viva!" nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. ,,Party" spadło na drugie miejsce
W sierpniu 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people została „Viva!”, która jako jedyna w zestawieniu pochwalić się mogła wzrostem. Z kolei najwięcej straciło „Party” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Związkowa Alternatywa oburzona ,,tęczową zarazą" w ,,Gazecie Polskiej Codziennie". PLL LOT: w pełni uznajemy wolność prasy
Związek zawodowy Związkowa Alternatywa skrytykował to, że czwartkowe wydanie „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) z tytułem „Tęczowa zaraza chce wrócić do szkół” było dostępne w samolotach PLL LOT. - Jako przewoźnik lotniczy nie komentujemy treści znajdujących się w mediach, gdyż w pełni uznajemy wolność prasy jako fundament demokratycznego ustroju naszego państwa - tłumaczy przewoźnik.
więcej
|
|
|
Zdrowegeny.pl, Semantive, operator Blika i RTB House wśród najszybciej rosnących firm technologicznych w Europie Środkowej
W nowej edycji rankingu 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej, tworzonego przez Deloitte, znalazło się 11 spółek z Polski. Na najwyższych pozycjach są Zdrowegeny.pl, Telmedicin, Semantive, Polski Standard Płatności i RTB House, natomiast Warsaw Genomics otrzymało nagrodę Social Impact Award.
więcej
|
Netflix zyskał 6,8 mln użytkowników. Odrabia straty w USA
W III kwartale 2019 roku Netflix uzyskał wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki zamknął się kwotą 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta z górą 158 mln abonentów.
więcej
|
Brand24: kolejne akcje objęte przez menedżerów, były dyrektor finansowy Larq w radzie nadzorczej
17 menedżerów monitorującej internet firmy Brand24 objęło 14,5 tys. jej akcji w ramach kolejnej transzy programu motywacyjnego. Natomiast do rady nadzorczej spółki został powołany Jakub Kurzynoga, były dyrektor finansowy Larq, głównego akcjonariusza Brand24.
więcej
|
Serial ,,Porucznik Kabura" Bartosza Walaszka pierwszą własną produkcją CDA
Od 25 października na platformie CDA Premium pojawi się satyryczny serial animowany „Porucznik Kabura” autorstwa Bartosza Walaszka. To pierwsza w pełni samodzielna produkcja CDA dostępna wyłącznie na tej platformie.
więcej
|
Allegro wprowadza licytacje jednodniowe i Abonament Profesjonalny. Zmiany w prowizjach i opłatach
Na Allegro pojawiła się możliwość wystawiania ofert w formie licytacji na 24 godziny, a opcję Zapłać Później wprowadzono kolejnych kategoriach. Na początku listopada serwis udostępni Abonament Profesjonalny oraz zmieni wysokość prowizji i opłat w kilku kategoriach.
więcej
|
Pudelek.pl z nowym cyklem "Poznaj mojego psa", organizuje zbiórkę charytatywną dla psów na łańcuchu
W piątek, 18 października br. wystartuje nowy program serwisu Pudelek.pl (Wirtualna Polska Media), w którym gwiazdy będą prezentować swoich czworonogów. W pierwszym odcinku wystąpi Małgorzata Rozenek-Majdan. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy, która zachęca do pomocy, potrzebującym jej psom.
więcej
|
Fenomen Wizaz.pl - 78% użytkowniczek ma zaufanie do opinii na Wizaz.pl, a tylko 21% do opinii w sklepach www
Niemal 1,5 miliona recenzji kosmetyków, ponad 104 tysiące produktów w bazie, ponad 130 tysięcy Recenzentek – to tylko kilka z dużych liczb odnoszących się do katalogu KWC w serwisie Wizaz.pl. Za wysokimi parametrami kryje się unikatowa społeczność Wizażanek – zaangażowanie, poczucie misji użytkowniczek i zaufanie do opinii na Wizażu to fenomen na polskim rynku serwisów internetowych już od prawie 20 lat. Potwierdziły to badania firmy IQS (1), których wyniki przedstawiamy poniżej.
więcej
|
Zalando otwiera centrum logistyczne w Olsztynku. Będzie obsługiwać zamówienia z Zalando Lounge
Platforma zakupowa Zalando uruchomiła w Olsztynku nowe centrum logistyczne, które ma obsługiwać dostawy dla klientów klubu zakupowego Zalando Lounge na wszystkich europejskich rynkach. Według zapowiedzi docelowo w centrum ma powstać tysiąc nowych miejsc pracy.
więcej
|
Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności
HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|