|
|
|
|
|
|
|
HBO podnosi cenę za dostęp do HBO GO. "Jeszcze więcej amerykańskich produkcji"
Wzrośnie cena dla obecnych i nowych klientów, którzy korzystają z serwisu HBO GO. HBO Polska zapowiedziało, że podnosi ceny abonamentu, ponieważ planuje udostępnić "jeszcze więcej amerykańskich produkcji".
więcej
|
TVP 3 Kielce i TVP 3 Gorzów będą miały nowe siedziby
TVP ogłosiła przetarg na budowę nowych siedzib TVP 3 Kielce i TVP 3 Gorzów.
więcej
|
TVP Kultura w wersji HD na MUX-8
Od 23 października widzowie TVP Kultura będą mogli oglądać relacje z wydarzeń kulturalnych, Teatr Telewizji czy transmisję z opery w jakości HD (High Definition). Kanał będzie dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Rusza ,,Raport Life" z Ewą Drzyzgą na Discovery Life
Od wtorku, 22 października br. Discovery Life (TVN Discovery Polska) rozpocznie emisję programu "Raport Life". Jego prowadzącą będzie Ewa Drzyzga, która jest jednocześnie jedną z ambasadorek kanału.
więcej
|
TVP Info zaczyna popołudniowy program ,,O tym się mówi", gospodarzem Adam Giza
We wtorek w TVP Info zadebiutuje popołudniowy program „O tym się mówi” o tematyce społecznej i politycznej. Będzie realizowany z udziałem publiczności, jednym z gospodarzy będzie Adam Giza. - Żaden kanał informacyjny nie ma w ramówce programu w takiej formule - zapowiada Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Polsat i TVN liderami, udany tydzień TV Puls. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności. DTX najbardziej w dół
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał DTX - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viacom przejmuje od De Agostini włoski kanał dziecięcy Super!
Koncern medialny Viacom przejął od firmy De Agostini przeznaczony dla dziecięcej widowni włoski kanał Super!. Wartość transakcji nie jest znana, według zapowiedzi De Agostini będzie nadal dostarczał dla Super! własne treści, a dostęp do kanału pozostanie darmowy.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ewa Chodakowska ofiarą fałszywej reklamy środka odchudzającego. ,,Ktoś wykorzystuje mój wizerunek"
Trenerka fitness Ewa Chodakowska poinformowała na Instagramie, że nieznana firma wykorzystała jej wizerunek do stworzenia fałszywej reklamy środka odchudzającego. Bazuje ona na fałszywym wywiadzie. Chodakowska zapowiada kroki prawne.
więcej
|
Adam Bodnar zaniepokojony nagradzaniem pracowników PKO BP za uśmiechy. ,,To może naruszać prywatność i godność"
Premiowanie pracowników banku PKO BP w zamian za uśmiechy może naruszać ich prywatność i godność, a także niewykluczone, że stoi w sprzeczności z Kodeksem pracy - uważa Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Rzecznik wystąpił do Głównego Inspektora Pracy z wnioskiem o zbadanie akcji banku.
więcej
|
Agnieszka Bobrukiewicz dyrektorem marketingu Grupy Unimot
Agnieszka Bobrukiewicz objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Unimot. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowej sieci stacji paliw Avia. Poprzednio zajmowała się w Grupie Orlen marketingiem stacji paliw Benzina w Czechach.
więcej
|
Jakub Gałęga na czele marketingu i e-commerce w Senetic. Marcin Orocz w zespole marketingu
Nowym szefem marketingu i e-commerce firmy Senetic został Jakub Gałęga. Zastąpił Michała Dobraszkiewicza, który nie pracuje już w firmie. Marcin Orocz objął stanowisko cloud and software marketing managera.
więcej
|
Carrefour sprzedaje przeterminowaną żywność
Sieć sklepów Carrefour we Francji sprzedaje w wybranych sklepach żywność, której termin przydatności do spożycia już minął. Można ją kupić za połowę regularnej ceny. To działania zapobiegające marnowaniu żywności.
więcej
|
Cyber Marian i Krzysztof Ibisz w kampanii marki Predator
Youtuber działający w sieci jako Cyber Marian przygotował drugą odsłonę filmu “Wciągnęło mnie do Gier” na zlecenie firmy Acer (dla marki Predator). W filmie wziął udział także prezenter telewizyjny Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Porsche 911 reklamowane muzyką Radzimira ,,Jimka" Dębskiego i głosem Andrzeja Seweryna (wideo)
W nowym spocie Porsche 911 lektorem jest aktor Andrzej Seweryn, a muzykę skomponował Radzimir „Jimek” Dębski. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB Warszawa, Papaya Films i PHD Media Direction.
więcej
|
Jakub Bierzyński nie doradza już Robertowi Biedroniowi. ,,Po eurowyborach podałem się do dymisji"
Szef Grupy OMD Jakub Bierzyński wraz z wyborami parlamentarnymi skończył doradzać liderowi Wiosny Robertowi Biedroniowi. - Liczyliśmy na 10 proc. w eurowyborach i 15 proc. w wyborach parlamentarnych. Taką obietnicę złożyłem Robertowi Biedroniowi. Po wyborach do europarlamentu podałem się w związku z tym do dymisji - tłumaczy.
więcej
|
Hasco-Lek reklamuje w telewizji leki na przeziębienie i uspokojenie
Ruszyły telewizyjne kampanie reklamowe preparatów na objawy przeziębienia i grypy Ibum i Gripblocker Express oraz ziołowego środka na uspokojenie Valused. Wszystkie marki należą do koncernu Hasco-Lek.
więcej
|
Stowarzyszenie Filmowców Polskich wygrało w sądzie z Cinema City w sprawie tantiem
Sąd Okręgowy w Warszawie zdecydował, że Cinema City, operator sieci kin musi zapłacić tantiemy na rzecz Stowarzyszenia Filmowców Polskich - Związku Autorów i Producentów Audiowizualnych. W sumie to kilkanaście milionów złotych.
więcej
|
GoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na obsługę marki UPC Polska w mediach społecznościowych.
więcej
|
Zmarł grafik Andrzej Heidrich. Zaprojektował polskie banknoty, paszporty i odznaki policyjne
W wieku 90 lat zmarł jeden z najwybitniejszych polskich grafików Andrzej Heidrich. Najbardziej znany był z zaprojektowania polskich banknotów, ma też w dorobku m.in. znaczki pocztowe, paszporty, odznaki policyjne i odznaczenia wojskowe.
więcej
|
SGB i Grupa BPS razem promują płatności mobilne
Pod hasłem „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa promująca płatności mobilne w bankowości spółdzielczej. Przygotowały ją i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS. Za działania odpowiadają IQ Marketing, Oversee i Effective Media.
więcej
|
Hejterskie hasła promują sylwester w Poznaniu
Estrada Poznańska rozpoczęła teaserową część kampanii, która ma promować imprezę sylwestrową w Poznaniu. Na tym etapie wykorzystano w niej pełne hejtu komentarze odnoszące się do ubiegłorocznej imprezy, z których wynikało, że była beznadziejna.
więcej
|
Były prezes Wirtualnej Polski nowym udziałowcem Mediaflex. Ryszard Stawarz szefem sprzedaży
Jacek Murawski, w przeszłości m.in. prezes Wirtualnej Polski, dołączył do grona udziałowców spółki z branży IT Mediaflex. Ryszard Stawarz objął w firmie funkcję business development managera.
więcej
|
Łoś bohaterem reklam ,,Piątuś da radę" Piątnicy (wideo)
OSM Piątnica rozpoczęła nową kampanię reklamową jogurtów dla dzieci Piątuś. Ich bohaterem jest Łoś, który pokazuje jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie nowych wyzwań. Działania reklamowe przygotowały agencja Plej, FiveMedia i Studio BrosFX.
więcej
|
Stef Calcraft w MediaCom
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom (GroupM/WPP). Będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. To nowe stanowisko w agencji.
więcej
|
Bukmacher forBet zaczyna współpracę z Polską Ligą Esportową
Zakłady bukmacherskie forBet w ramach współpracy z Polską Ligą Esportową poszerzają swoje portfolio o kolejne rozgrywki esportowe.
więcej
|
Möller's Mój Pierwszy Tran - nowość od Orkla Care
Ruszyła kampania reklamowa nowego preparatu Orkla Care Möller’s Mój Pierwszy Tran. Działania pod hasłem „Czwarty tydzień życia - pierwszy traning" przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
więcej
|
E-sklep Moliera2 promowany na gdańskim muralu
W centrum Gdańska pojawił się wielkoformatowy mural promujący internetowy sklep odzieżowy Moliera2.com. Za realizacją akcji odpowiada firma Braughman Group Media.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Cezary Gmyz za przeproszenie Leszka Szymowskiego w ,,Gazecie Polskiej Codziennie" zapłaci 74 zł
Po przegranym prawomocnie procesie z Leszkiem Szymowskim Cezary Gmyz przez rok nie zamieścił w „Gazecie Polskiej Codziennie” zasądzonych przeprosin. Kiedy Szymowski uzyskał prawo do zastępczego wykonania wyroku, „GPC” poinformowała, że publikacja przeprosin kosztuje jedynie 73,80 zł. Ostatecznie ma za to zapłacić Gmyz.
więcej
|
Thomson Reuters szuka następcy obecnego szefa. Wynajęto firmę rekrutacyjną
Thomson Reuters, właściciel agencji Reuters zatrudnił firmę rekrutacyjną Spencer Stuart do znalezienia najlepszego kandydata na następcę Jima Smitha, który jest dyrektorem wykonawczym Thomson Reuters. Oficjalnie koncern oraz Smith zaprzeczają spekulacjom o szybkim odejściu obecnego szefa, zaś rozpoczęty proces rekrutacji określają jako zdrową praktykę biznesową.
więcej
|
Bauer Media kupuje Pacific Magazines z ,,Marie Claire" i ,,New Idea"
Koncern Bauer Media ogłosił kupno wydawcy prasowo-internetowego Pacific Magazines działającego w Australii i Nowej Zelandii.
więcej
|
,,Wprost" zmienił szatę graficzną. Nowa czcionka i zdjęcia autorów
Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) zmienił nową szatę graficzną. Zyskał nową czcionkę i oprawę zdjęciową, zmian nie wprowadzono natomiast na okładce.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" i ,,Poradnik 50+" na czele miesięczników poradnikowych
W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Australijskie gazety z zaczernionymi czołówkami w proteście przeciwko utajnianiu informacji przez rząd
Wszystkie największe australijskie dzienniki ukazały się w poniedziałek ze zmienionymi pierwszymi stronami: teksty wyglądają jak zmienione przez cenzurę. W ten sposób redakcje protestują przeciw przepisom, które mają ograniczać wolność słowa.
więcej
|
|
|
Ringier Axel Springer Polska Forbes.pl z subskrypcją: 19,90 zł miesięcznie za teksty z ,,Forbesa" i ,,Forbes Women"
W serwisie internetowym Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadzono ofertę subskrypcyjną, w której dostępne są teksty z magazynów „Forbes” i „Forbes Women”. Można ją wykupić na miesiąc lub rok - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Jest to nie tylko element naszej strategii, ale także naturalna potrzeba naszych użytkowników, którzy poszukują wysokiej jakości treści biznesowych w internecie - tłumaczy nam Tomasz Gaweł, dyrektora rozwoju płatnych treści w RASP.
więcej
|
Zbigniew Urbański w ogniu krytyki za wykorzystywanie obcych treści. ,,To nie inspiracja, to kopiuj - wklej"
Zbigniew Urbański, znany dziennikarz technologiczny został przyłapany na kopiowaniu w swoich recenzjach wideo treści zaczerpniętych z materiałów pochodzących od innych autorów. Urbański mówi o „inspiracji”, dziennikarze o plagiacie. - To niezrozumiałe, mamy do czynienia z dziennikarzem o bogatym dorobku - mówią poszkodowani.
więcej
|
Facebook udostępnia testerom nowy interfejs. Uproszczony układ i ciemny motyw
Facebook udostępnił wybranym użytkownikom wstępną wersję nowego wyglądu serwisu. Uproszczono w nim układ elementów w oknie, powiększono tekst, do dyspozycji jest też opcja ciemnego motywu.
więcej
|
PKO BP chwali się 4 milionami pobrań aplikacji IKO. "Kanał mobilny staje się najważniejszy"
Już 4 miliony użytkowników pobrało mobilną aplikację PKO Banku Polskiego. W trzecim kwartale tego roku liczba logowań do aplikacji IKO była o 60 proc. większa niż do bankowości internetowej iPKO. - Już teraz kanał mobilny dla części klientów podstawowym kanałem obsługi banków - ocenił na poniedziałkowej konferencji Michał Macierzyński, dyrektor departamentu usług cyfrowych w PKO Banku Polskim.
więcej
|
Netflix zapowiada trzeci sezon serialu ,,The Crown" (wideo)
Od 17 listopada Netflix udostępni trzeci sezon serialu „The Crown”. Platforma zamieściła kolejny oficjalny zwiastun.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Potężne wzrosty na rynku kosmetyków ekologicznych
W ciągu ostatniego roku wartość polskiego rynku ekologicznych kosmetyków wzrosła o 71 proc. Wzrosty generują zamożni konsumenci, skłonni często testować nowości, paradoksalnie nie przejmujący się ekologią i niezdrowymi składnikami produktów - wynika z badania GfK Polonia.
więcej
|
|
|