Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 24 Października 2019
 
 
 
Paweł Wujec po 28 latach odchodzi z Agory. ,,Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu"
 
Z Agory odchodzi dyrektor segmentu internetowego Paweł Wujec, ogółem związany z firmą przez 28 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pracuję w Agorze całe dorosłe życie. Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu. Od wielu lat zajmuję się internetem i zostanę w tej branży - uzasadnia Wujec. więcej
 
 
,,Szadź" nowym serialem TVN. Powstanie na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta
 
Telewizja TVN przygotowuje nowy serial „Szadź”, który powstaje na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta. Autor jest współautorem scenariusza. Premierę zaplanowano na wiosnę 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ekstraklasa zaczyna rozmowy o sprzedaży praw do transmisji w latach 2021-25. ,,Dla Canal+ to unikalny produkt"
 
Spółka Ekstraklasa SA zaczęła przygotowania do nowego przetargu dotyczącego praw mediowych do tych rozgrywek przez cztery sezony od połowy 2021 roku. Obecnie Platforma Canal+ i TVP płacą za to 250 mln zł rocznie. Ta cena jest wygórowana, biorąc pod uwagę poziom sportowy rozgrywek, ale przy takich przetargach ważniejsza jest sytuacja na rynku telewizyjnym - komentują eksperci od marketingu sportowego. więcej
 
 
TVP przez 3 lata zdigitalizowała 836 archiwalnych produkcji. Koszt: 80,8 mln zł
 
Telewizja Polska zakończyła ponad 2,5-letni projekt digitalizacji Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej. Odnowiono cyfrowo ponad 800 pozycji i udostępniono je na antenach TVP i specjalnej platformie internetowej. Projekt kosztował ponad 80 mln zł. więcej
 
 
Jan Pietrzak po obrażeniu Jachiry zniknął z programów Rachonia w TVP Info. ,,Nie zamierzam się żalić"
 
Satyryk Jan Pietrzak zniknął na miesiąc z programów publicystycznych TVP Info, po tym jak w jednym z nich nazwał Klaudię Jachirę „wynajętą zdzirą ze szlamem w głowie”. - Powody zniknięcia to moja prywatna sprawa, nie zamierzam się żalić - mówi Pietrzak portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów więcej
 
Adwokat syna Beaty Szydło grozi mediom procesami za fake newsy o ojcostwie. ,,Komunikat mógłby być łagodniejszy" więcej
 
Forbes.pl z subskrypcją: 19,90 zł miesięcznie za teksty z ,,Forbesa" i ,,Forbes Women" więcej
 
Zbigniew Urbański w ogniu krytyki za wykorzystywanie obcych treści. ,,To nie inspiracja, to kopiuj - wklej" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Key Account Manager Dział Sprzedaży Grupa ZPR Media
Grafik w Dziale Marketingu (kilkumiesięczny projekt) Ringier Axel Springer Media
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. e-commerce (Player, TVN24 GO) TVN
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor Serwisu Online Zdrowie TVN TVN
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Sales Manager newonce.media
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer Media
Redaktor Seo Medonet, współpraca Ringier Axel Springer Media
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Kijowie Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Szadź" nowym serialem TVN. Powstanie na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta

Telewizja TVN przygotowuje nowy serial „Szadź”, który powstaje na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta. Autor jest współautorem scenariusza. Premierę zaplanowano na wiosnę 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ekstraklasa zaczyna rozmowy o sprzedaży praw do transmisji w latach 2021-25. ,,Dla Canal+ to unikalny produkt"

Spółka Ekstraklasa SA zaczęła przygotowania do nowego przetargu dotyczącego praw mediowych do tych rozgrywek przez cztery sezony od połowy 2021 roku. Obecnie Platforma Canal+ i TVP płacą za to 250 mln zł rocznie. Ta cena jest wygórowana, biorąc pod uwagę poziom sportowy rozgrywek, ale przy takich przetargach ważniejsza jest sytuacja na rynku telewizyjnym - komentują eksperci od marketingu sportowego. więcej

TVP przez 3 lata zdigitalizowała 836 archiwalnych produkcji. Koszt: 80,8 mln zł

Telewizja Polska zakończyła ponad 2,5-letni projekt digitalizacji Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej. Odnowiono cyfrowo ponad 800 pozycji i udostępniono je na antenach TVP i specjalnej platformie internetowej. Projekt kosztował ponad 80 mln zł. więcej

Jan Pietrzak po obrażeniu Jachiry zniknął z programów Rachonia w TVP Info. ,,Nie zamierzam się żalić"

Satyryk Jan Pietrzak zniknął na miesiąc z programów publicystycznych TVP Info, po tym jak w jednym z nich nazwał Klaudię Jachirę „wynajętą zdzirą ze szlamem w głowie”. - Powody zniknięcia to moja prywatna sprawa, nie zamierzam się żalić - mówi Pietrzak portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP szuka firmy do badania opinii o TVP3, opinie o spotach nowości ramówkowych zbierze GfK Polonia

Telewizja Polska ogłosiła zamówienie na realizację badania opinii o jej 16 ośrodkach regionalnych i kanałach TVP3. Do realizacji podobnego badania dotyczącego zwiastunów najważniejszych nowości w ramówkach jesiennych nadawca wybrał firmę GfK Polonia. więcej

KRRiT nie dopatrzyła się seksualizacji na Festiwalu Muzyki Tanecznej. ,,Lider Weekendu wyszedł poza scenariusz"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oceniła, czy że w transmisji w TVP2 z letniego Festiwalu Muzyki Tanecznej w kieleckiej Kadzielni nie doszło do seksualizacji dzieci. Najbardziej drażliwy fragment koncertu usunięto jednak z powtórek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 nowym liderem oglądalności w DVB-T, WP z największym wzrostem

Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej we wrześniu br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał WP, a najwięcej straciła Eska TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Viasat Consumer i Canal Digital będą jedną firmą. Szefem Bj?rn Ivar Moen

Skandynawskie koncerny Telenor Group oraz Nordic Entertainment Group zawarły porozumienie o stworzeniu nowej firmy, w skład której wejdą dwaj operatorzy satelitarni – Canal Digital i Viasat Consumer. Nowy podmiot ma obsługiwać ponad 1,2 mln subskrybentów w Skandynawii, pokieruje nim Bjørn Ivar Moen, obecny szef Canal Digital i Telenor Broadcast. więcej

CNN planuje własny agregator newsów. Treści od stacji i zewnętrznych wydawców

Amerykańska stacja telewizyjna CNN przygotowuje się do uruchomienia własnego generatora newsów - wynika z zapowiedzi przedstawicieli nadawcy. Platforma o nazwie NewsCo miałaby prezentować bieżące informacje i materiały pochodzące zarówno od CNN, jak i zewnętrznych wydawców z którymi stacja zamierza zawrzeć stosowne umowy. więcej

,,Hamlet" w Teatrze Telewizji 28 października, Przemysław Stippa w roli tytułowej

W poniedziałek 28 października br. w TVP1 będzie można obejrzeć "Hamleta" w spektaklu Teatru Telewizji, z Przemysławem Stippą w roli tytułowej. więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dyrektor Agencji Muzycznej Polskiego Radia odwołany

Zarząd Polskiego Radia odwołał Piotra Nagłowskiego ze stanowiska dyrektora Agencji Muzycznej Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Skaldowie, Makowicz, Młynarski & Masecki i Tęskno wśród laureatów Mateuszów Trójki

W środę, 23 października Program 3 Polskiego Radia po raz 26. przyznał wyróżnienia - Mateusze Trójki, czyli muzyczne nagrody dla polskich wykonawców jazzowych i muzyki rozrywkowej. Wśród laureatów znaleźli się: Adam Makowicz, duet Młynarski & Masecki, Piotr Zubek oraz Skaldowie, Fisz Emade Tworzywo i Tęskno. więcej

 
Michał Wróblewski prowadzącym ,,Stan rzeczy" w Polskim Radiu 24

Dziennikarz Wirtualnej Polski Michał Wróblewski został jednym z prowadzących audycję „Stan rzeczy” w Polskim Radiu 24. Będzie gospodarzem wtorkowych wydań. więcej

 
Radiowa Dwójka wyemituje słuchowisko inspirowane losami Jolanty Brzeskiej

W sobotę 26 października o godz. 19.00 radiowa Dwójka wyemituje słuchowisko Magdaleny Miecznikowskiej pt. „Spalenie Joanny”. Sztuka nawiązuje do tragicznej śmierci działaczki społecznej Jolanty Brzeskiej. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie w II i III kwartale. RMF MAXXX awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim i trzecim kwartale 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
LPP robi zwrot w kierunku ekologii. Zrównoważony rozwój, recykling i nowe technologie

Producent odzieży LPP (właściciel marek Reserved czy Mohito) ogłosił właśnie nową strategię. Jej główne punkty to opakowania przyjazne środowisku, zwiększenie udziału kolekcji ekologicznych i zmniejszenie śladu węglowego. Gdańska firma właśnie zakończyła też wdrożenie elektronicznych metek (tzw. RFID) w sieci Reserved w Polsce. więcej

Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam. Biedronka i Terg zwiększyły wydatki o ponad jedną trzecią (Top 10)

Po trzech kwartałach br. najwyższy wzrost wpływów z reklam zanotowały kina, telewizja i radio. Reklamodawcy zmniejszyli w tym czasie wydatki w gazetach i na outdoorze. Wśród marketerów największe wzrosty wydatków zanotowały Jeronimo Martins Polska, Terg i Polkomtel. więcej

Justyna Kowalczyk będzie reklamować odzież Crivit Pro w Lidlu

W listopadzie w sklepach Lidl pojawi się nowa kolekcja odzieży sportowej Crivit Pro. Jej ambasadorką reklamową została biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk. więcej

Play i Fantasyexpo uruchamiają Polską Ligę Mobilną. Na początek turnieje w Brawl Stars, Clash Royale i World of Tanks Blitz

Operator Play oraz firma Fantasyexpo zapowiedziały uruchomienie nowej ligi esportowej o nazwie Polska Liga Mobilna przeznaczonej dla graczy specjalizujących się w grach na urządzeniach przenośnych. W pierwszym etapie uczestnicy będą mogli wystartować w turniejach obejmujących takie tytuły jak Brawl Stars, Clash Royale i World of Tanks Blitz.   więcej

POT chce promować polską turystykę i pielgrzymki w Brazylii

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na promocję polskich produktów turystycznych w brazylijskich mediach branżowych i przemysłu pielgrzymkowego. więcej

Etam w nowej kampanii zachęca kobiety do ekspresji wolności

Pod hasłem #feelFREE ruszyła nowa kampania reklamowa marki bieliźnianej Etam.  więcej

Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska w perfumeriach Sephora

W perfumerii internetowej sephora.pl ruszyła sprzedaż kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska. Od 29 października produkty tej marki dostępne będą we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora w Polsce. więcej

Resort cyfryzacji chce popularyzować w zakresie otwartych danych publicznych

Ministerstwo Cyfryzacji szuka w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej w internecie podnoszącej świadomość społeczeństwa w zakresie otwartych danych publicznych. więcej

Janusz Idczak dyrektorem generalnym w Jacobs Douwe Egberts

Janusz Idczak z początkiem października br. objął stanowiska general managera w firmie Jacobs Douwe Egberts. Wrócił do niej po ponad dwóch latach pracy w Mondelez International. więcej

Inspire Labs tworzy agencję interaktywną Nestry. Na czele Marcin Gajda

Software house Inspire Labs wydzielił w swojej strukturze agencję interaktywną Nestry. Będzie tworzyła rozwiązania dla biznesu online. więcej

Kosmetyki Dove w butelkach 100 proc. z recyklingu

Jeszcze w tym roku na rynki w Europie i Ameryce Północnej Unilever wprowadzi kosmetyki Dove w nowych plastikowych butelkach, pochodzących w 100 proc. z recyklingu. więcej

Maxi Zoo promuje swój sklep internetowy

Sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo ruszyła z kampanią reklamową promującą start sklepu internetowego. Akcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Kittel, Figurski, Reszka, Sekielski, Łucyan i Zaborski wśród nominowanych do MediaTorów 2019

Po raz trzynasty studenci dziennikarstwa w konkursie MediaTory nagrodzą ludzi mediów, którzy wyróżnili się w środowisku w ciągu minionego roku. O statuetki w plebiscycie MediaTory w ośmiu kategoriach walczy 42 dziennikarzy, m.in. Tomasz Sekielski, Mariusz Zielke i Bertold Kitttel. Nominacje ogłoszono w czwartek, 24 października. więcej

Na rynku debiutuje "Vogue Man", numer z trzema różnymi okładkami

Dzisiaj na rynku zadebiutuje pierwszy numer "Vogue Man" (Visteria). Magazyn ma być przeznaczony dla mężczyzn, którzy interesują się modą oraz kulturą. Będzie dostępny z trzema różnymi okładkami: z Jerzym Skolimowskim, Jonem Kortajarenem oraz Jakubem Józefem Orlińskim. więcej

Prezydent Trump rezygnuje z prenumeraty "Washington Post" i "New York Times". ,,Nie chcemy tego w Białym Domu"

Biały Dom poinformował, że nie przedłuży prenumeraty dwóch dzienników: „Washington Post” i „New York Times”. Informację podano dzień po tym, jak prezydent Donald Trump po raz kolejny zarzucił publicznie tym tytułom tworzenie fake newsów. Oba dziennik znane są z ostrej krytyki prezydenta. więcej

Burda Media i Food Network Polska wydadzą magazyn "Mistrzowie Smaku"

Od wtorku, 29 października br. w kioskach pojawi się magazyn "Mistrzowie Smaku" nakładem wydawnictwa Burda Media Polska we współpracy z telewizją Food Network. więcej

,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w sierpniu, ,,Tygodnik Podhalański" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w sierpniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Tygodnik Podhalański” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Sakiewicz zapowiada pozew karny ws. tekstu Gazeta.pl o przeprosinach Gmyza w ,,GPC". ,,Celowe zaniżanie wartości reklam w 'GP'"

Tomasz Sakiewicz zapowiedział, że wydawca „Gazety Polskiej” wytoczy proces karny Agorze za tekst na Gazeta.pl, w którym omyłkowo podano, że przeprosiny Cezarego Gmyza ukazały się w „GP”, a nie w „Gazecie Polskiej Codziennie”. - Zarząd spółki wydającej „GP” działania Adama Michnika i jego dziennikarzy uznaje za celowe szkalowanie. Uważa również, że mamy do czynienia z działaniem nieuczciwej konkurencji - wylicza Sakiewicz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Paweł Wujec po 28 latach odchodzi z Agory. ,,Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu"

Z Agory odchodzi dyrektor segmentu internetowego Paweł Wujec, ogółem związany z firmą przez 28 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pracuję w Agorze całe dorosłe życie. Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu. Od wielu lat zajmuję się internetem i zostanę w tej branży - uzasadnia Wujec. więcej

Snapchat z rosnącymi przychodami i niższą stratą netto. Serwis ma 210 mln użytkowników

W III kwartale 2019 roku spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat zanotowała wzrost przychodów o 50 procent, a strata netto firmy zmalała do ponad 227 mln dolarów. W ciągu kwartału liczba dziennych aktywnych użytkowników platformy wzrosła o 7 mln, jednak po ujawnieniu wyników akcje Snapa straciły na giełdzie prawie 4 procent. więcej

eBay: 2,6 mld USD przychodu w III kw., w górę liczba kupujących

eBay zakończył III kwartał 2019 roku z takim samym poziomem przychodu jak przed rokiem. Spadł zysk netto firmy, ale za to wzrosła liczba osób aktywnie korzystających z jej oferty. więcej

Netflix chce walczyć ze współdzieleniem kont

Greg Peters, dyrektor ds. produktu Netflliksa, powiedział że serwis szuka rozwiązania problemu współdzielenia kont użytkowników. Chodzi szczególnie o sytuacje, gdy hasła są udostępniane rodzinie i przyjaciołom - z którymi osoby płacę abonament nie mieszkają. więcej

Nowy Firefox z lepszą ochroną prywatności i nowym logo (wideo)

Mozilla udostępniła nową, oznaczoną numerem 70, wersję desktopowej przeglądarki internetowej Firefox. więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Kluk zarządza Polhem PR

Katarzyna Kluk objęła stanowisko country managera agencji Polhem PR. Zastąpiła Arkadiusza Frączaka, który rozstał się z firmą w sierpniu br.  więcej

Verizon Connect wybiera agencję Sarota PR

Agencja Sarota PR rozpoczęła obsługę public relations firmy Verizon Connect.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt doceniony w rankingu Bloomberga. Prognozowany rekordowy wzrost sprzedaży
Telestrada pod lupą UOKiK-u. Skargi na podszywanie się pod dotychczasowych operatorów
Play i Fantasyexpo uruchamiają Polską Ligę Mobilną. Na początek turnieje w Brawl Stars, Clash Royale i World of Tanks Blitz
G8X ThinQ z Dual Screen - składany smartfon LG wchodzi do sprzedaży (wideo)
Składany smartfon Huawei Mate X wchodzi do sprzedaży, będzie też Mate Xs (wideo)
SoftBank przejmie 80 procent udziałów w WeWork. Adam Neumann z miliardową odprawą
Apple i Samsung dzięki nowym smartfonom zyskują udział w rynku
Opera na Androida z nowym interfejsem i wsparciem dla Bitcoina (wideo)
Nowa aplikacja mobilna Auchan Polska
AG273QX - nowy monitor AOC z gamingowej linii Agon za 2179 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
LPP robi zwrot w kierunku ekologii. Zrównoważony rozwój, recykling i nowe technologie
CD Projekt doceniony w rankingu Bloomberga. Prognozowany rekordowy wzrost sprzedaży
Grupa Żywiec z większymi przychodami, ale niższy zyskiem w III kwartale br.
Farmy wiatrowe na Bałtyku zaczną produkować energię za około 5 lat. To ogromna szansa dla polskiego przemysłu
Będą spore zmiany w gospodarce odpadami opakowaniowymi. Powstaną nowe zasady odpowiedzialności producentów
Rekordowe wyniki Carrefour w Polsce
Rekordowy popyt na warszawskim rynku biurowym, wzrost o 10 proc.
Branża budowlana najbardziej nierzetelna płatniczo według MŚP
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Szadź" nowym serialem TVN. Powstanie na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta
,,Hamlet" w Teatrze Telewizji 28 października, Przemysław Stippa w roli tytułowej
Ken Loach, Martin Scorsese i Francis Ford Coppola krytykują filmy Marvela. ,,Nudne i cyniczne"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj