|
|
|
|
|
|
|
,,Szadź" nowym serialem TVN. Powstanie na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta
Telewizja TVN przygotowuje nowy serial „Szadź”, który powstaje na podstawie powieści kryminalnej Igora Brejdyganta. Autor jest współautorem scenariusza. Premierę zaplanowano na wiosnę 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ekstraklasa zaczyna rozmowy o sprzedaży praw do transmisji w latach 2021-25. ,,Dla Canal+ to unikalny produkt"
Spółka Ekstraklasa SA zaczęła przygotowania do nowego przetargu dotyczącego praw mediowych do tych rozgrywek przez cztery sezony od połowy 2021 roku. Obecnie Platforma Canal+ i TVP płacą za to 250 mln zł rocznie. Ta cena jest wygórowana, biorąc pod uwagę poziom sportowy rozgrywek, ale przy takich przetargach ważniejsza jest sytuacja na rynku telewizyjnym - komentują eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
TVP przez 3 lata zdigitalizowała 836 archiwalnych produkcji. Koszt: 80,8 mln zł
Telewizja Polska zakończyła ponad 2,5-letni projekt digitalizacji Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej. Odnowiono cyfrowo ponad 800 pozycji i udostępniono je na antenach TVP i specjalnej platformie internetowej. Projekt kosztował ponad 80 mln zł.
więcej
|
Jan Pietrzak po obrażeniu Jachiry zniknął z programów Rachonia w TVP Info. ,,Nie zamierzam się żalić"
Satyryk Jan Pietrzak zniknął na miesiąc z programów publicystycznych TVP Info, po tym jak w jednym z nich nazwał Klaudię Jachirę „wynajętą zdzirą ze szlamem w głowie”. - Powody zniknięcia to moja prywatna sprawa, nie zamierzam się żalić - mówi Pietrzak portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szuka firmy do badania opinii o TVP3, opinie o spotach nowości ramówkowych zbierze GfK Polonia
Telewizja Polska ogłosiła zamówienie na realizację badania opinii o jej 16 ośrodkach regionalnych i kanałach TVP3. Do realizacji podobnego badania dotyczącego zwiastunów najważniejszych nowości w ramówkach jesiennych nadawca wybrał firmę GfK Polonia.
więcej
|
KRRiT nie dopatrzyła się seksualizacji na Festiwalu Muzyki Tanecznej. ,,Lider Weekendu wyszedł poza scenariusz"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oceniła, czy że w transmisji w TVP2 z letniego Festiwalu Muzyki Tanecznej w kieleckiej Kadzielni nie doszło do seksualizacji dzieci. Najbardziej drażliwy fragment koncertu usunięto jednak z powtórek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 nowym liderem oglądalności w DVB-T, WP z największym wzrostem
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej we wrześniu br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał WP, a najwięcej straciła Eska TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viasat Consumer i Canal Digital będą jedną firmą. Szefem Bj?rn Ivar Moen
Skandynawskie koncerny Telenor Group oraz Nordic Entertainment Group zawarły porozumienie o stworzeniu nowej firmy, w skład której wejdą dwaj operatorzy satelitarni – Canal Digital i Viasat Consumer. Nowy podmiot ma obsługiwać ponad 1,2 mln subskrybentów w Skandynawii, pokieruje nim Bjørn Ivar Moen, obecny szef Canal Digital i Telenor Broadcast.
więcej
|
CNN planuje własny agregator newsów. Treści od stacji i zewnętrznych wydawców
Amerykańska stacja telewizyjna CNN przygotowuje się do uruchomienia własnego generatora newsów - wynika z zapowiedzi przedstawicieli nadawcy. Platforma o nazwie NewsCo miałaby prezentować bieżące informacje i materiały pochodzące zarówno od CNN, jak i zewnętrznych wydawców z którymi stacja zamierza zawrzeć stosowne umowy.
więcej
|
,,Hamlet" w Teatrze Telewizji 28 października, Przemysław Stippa w roli tytułowej
W poniedziałek 28 października br. w TVP1 będzie można obejrzeć "Hamleta" w spektaklu Teatru Telewizji, z Przemysławem Stippą w roli tytułowej.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LPP robi zwrot w kierunku ekologii. Zrównoważony rozwój, recykling i nowe technologie
Producent odzieży LPP (właściciel marek Reserved czy Mohito) ogłosił właśnie nową strategię. Jej główne punkty to opakowania przyjazne środowisku, zwiększenie udziału kolekcji ekologicznych i zmniejszenie śladu węglowego. Gdańska firma właśnie zakończyła też wdrożenie elektronicznych metek (tzw. RFID) w sieci Reserved w Polsce.
więcej
|
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam. Biedronka i Terg zwiększyły wydatki o ponad jedną trzecią (Top 10)
Po trzech kwartałach br. najwyższy wzrost wpływów z reklam zanotowały kina, telewizja i radio. Reklamodawcy zmniejszyli w tym czasie wydatki w gazetach i na outdoorze. Wśród marketerów największe wzrosty wydatków zanotowały Jeronimo Martins Polska, Terg i Polkomtel.
więcej
|
Justyna Kowalczyk będzie reklamować odzież Crivit Pro w Lidlu
W listopadzie w sklepach Lidl pojawi się nowa kolekcja odzieży sportowej Crivit Pro. Jej ambasadorką reklamową została biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk.
więcej
|
Play i Fantasyexpo uruchamiają Polską Ligę Mobilną. Na początek turnieje w Brawl Stars, Clash Royale i World of Tanks Blitz
Operator Play oraz firma Fantasyexpo zapowiedziały uruchomienie nowej ligi esportowej o nazwie Polska Liga Mobilna przeznaczonej dla graczy specjalizujących się w grach na urządzeniach przenośnych. W pierwszym etapie uczestnicy będą mogli wystartować w turniejach obejmujących takie tytuły jak Brawl Stars, Clash Royale i World of Tanks Blitz.
więcej
|
POT chce promować polską turystykę i pielgrzymki w Brazylii
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na promocję polskich produktów turystycznych w brazylijskich mediach branżowych i przemysłu pielgrzymkowego.
więcej
|
Etam w nowej kampanii zachęca kobiety do ekspresji wolności
Pod hasłem #feelFREE ruszyła nowa kampania reklamowa marki bieliźnianej Etam.
więcej
|
Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska w perfumeriach Sephora
W perfumerii internetowej sephora.pl ruszyła sprzedaż kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska. Od 29 października produkty tej marki dostępne będą we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora w Polsce.
więcej
|
Resort cyfryzacji chce popularyzować w zakresie otwartych danych publicznych
Ministerstwo Cyfryzacji szuka w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej w internecie podnoszącej świadomość społeczeństwa w zakresie otwartych danych publicznych.
więcej
|
Janusz Idczak dyrektorem generalnym w Jacobs Douwe Egberts
Janusz Idczak z początkiem października br. objął stanowiska general managera w firmie Jacobs Douwe Egberts. Wrócił do niej po ponad dwóch latach pracy w Mondelez International.
więcej
|
Inspire Labs tworzy agencję interaktywną Nestry. Na czele Marcin Gajda
Software house Inspire Labs wydzielił w swojej strukturze agencję interaktywną Nestry. Będzie tworzyła rozwiązania dla biznesu online.
więcej
|
Kosmetyki Dove w butelkach 100 proc. z recyklingu
Jeszcze w tym roku na rynki w Europie i Ameryce Północnej Unilever wprowadzi kosmetyki Dove w nowych plastikowych butelkach, pochodzących w 100 proc. z recyklingu.
więcej
|
Maxi Zoo promuje swój sklep internetowy
Sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo ruszyła z kampanią reklamową promującą start sklepu internetowego. Akcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kittel, Figurski, Reszka, Sekielski, Łucyan i Zaborski wśród nominowanych do MediaTorów 2019
Po raz trzynasty studenci dziennikarstwa w konkursie MediaTory nagrodzą ludzi mediów, którzy wyróżnili się w środowisku w ciągu minionego roku. O statuetki w plebiscycie MediaTory w ośmiu kategoriach walczy 42 dziennikarzy, m.in. Tomasz Sekielski, Mariusz Zielke i Bertold Kitttel. Nominacje ogłoszono w czwartek, 24 października.
więcej
|
Na rynku debiutuje "Vogue Man", numer z trzema różnymi okładkami
Dzisiaj na rynku zadebiutuje pierwszy numer "Vogue Man" (Visteria). Magazyn ma być przeznaczony dla mężczyzn, którzy interesują się modą oraz kulturą. Będzie dostępny z trzema różnymi okładkami: z Jerzym Skolimowskim, Jonem Kortajarenem oraz Jakubem Józefem Orlińskim.
więcej
|
Prezydent Trump rezygnuje z prenumeraty "Washington Post" i "New York Times". ,,Nie chcemy tego w Białym Domu"
Biały Dom poinformował, że nie przedłuży prenumeraty dwóch dzienników: „Washington Post” i „New York Times”. Informację podano dzień po tym, jak prezydent Donald Trump po raz kolejny zarzucił publicznie tym tytułom tworzenie fake newsów. Oba dziennik znane są z ostrej krytyki prezydenta.
więcej
|
Burda Media i Food Network Polska wydadzą magazyn "Mistrzowie Smaku"
Od wtorku, 29 października br. w kioskach pojawi się magazyn "Mistrzowie Smaku" nakładem wydawnictwa Burda Media Polska we współpracy z telewizją Food Network.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w sierpniu, ,,Tygodnik Podhalański" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w sierpniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Tygodnik Podhalański” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sakiewicz zapowiada pozew karny ws. tekstu Gazeta.pl o przeprosinach Gmyza w ,,GPC". ,,Celowe zaniżanie wartości reklam w 'GP'"
Tomasz Sakiewicz zapowiedział, że wydawca „Gazety Polskiej” wytoczy proces karny Agorze za tekst na Gazeta.pl, w którym omyłkowo podano, że przeprosiny Cezarego Gmyza ukazały się w „GP”, a nie w „Gazecie Polskiej Codziennie”. - Zarząd spółki wydającej „GP” działania Adama Michnika i jego dziennikarzy uznaje za celowe szkalowanie. Uważa również, że mamy do czynienia z działaniem nieuczciwej konkurencji - wylicza Sakiewicz.
więcej
|
|
|
Paweł Wujec po 28 latach odchodzi z Agory. ,,Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu"
Z Agory odchodzi dyrektor segmentu internetowego Paweł Wujec, ogółem związany z firmą przez 28 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pracuję w Agorze całe dorosłe życie. Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu. Od wielu lat zajmuję się internetem i zostanę w tej branży - uzasadnia Wujec.
więcej
|
Snapchat z rosnącymi przychodami i niższą stratą netto. Serwis ma 210 mln użytkowników
W III kwartale 2019 roku spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat zanotowała wzrost przychodów o 50 procent, a strata netto firmy zmalała do ponad 227 mln dolarów. W ciągu kwartału liczba dziennych aktywnych użytkowników platformy wzrosła o 7 mln, jednak po ujawnieniu wyników akcje Snapa straciły na giełdzie prawie 4 procent.
więcej
|
eBay: 2,6 mld USD przychodu w III kw., w górę liczba kupujących
eBay zakończył III kwartał 2019 roku z takim samym poziomem przychodu jak przed rokiem. Spadł zysk netto firmy, ale za to wzrosła liczba osób aktywnie korzystających z jej oferty.
więcej
|
Netflix chce walczyć ze współdzieleniem kont
Greg Peters, dyrektor ds. produktu Netflliksa, powiedział że serwis szuka rozwiązania problemu współdzielenia kont użytkowników. Chodzi szczególnie o sytuacje, gdy hasła są udostępniane rodzinie i przyjaciołom - z którymi osoby płacę abonament nie mieszkają.
więcej
|
Nowy Firefox z lepszą ochroną prywatności i nowym logo (wideo)
Mozilla udostępniła nową, oznaczoną numerem 70, wersję desktopowej przeglądarki internetowej Firefox.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|