|
|
|
|
|
|
|
Sylwester TVP w Zakopanem ma zostać przeniesiony pod Wielką Krokiew. Tatrzański Park Narodowy zaniepokojony
Tegoroczny „Sylwester Marzeń” Telewizji Polskiej w Zakopanem odbędzie się prawdopodobnie pod Wielką Krokwią, a nie na Równi Krupowej jak poprzednio. Tatrzański Park Narodowy został już poinformowany o zmianie lokalizacji koncertu i zaangażował w sprawę Ministerstwo Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,2 mln widzów nowego programu ,,Starsza pani musi fiknąć". Hitem odcinek z Magdą Gessler
Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” śledziło średnio 1,20 mln widzów, o 340 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,81 mln zł.
więcej
|
Książka Piotra Zychowicza o Wołyniu usunięta z konkursu współorganizowanego przez TVP i Polskie Radio. ,,Gorzej niż za Tuska"
Z konkursu Książka Historyczna Roku wykluczono zakwalifikowaną wcześniej do niego przez jury książkę Piotra Zychowicza „Wołyń zdradzony, czyli jak dowództwo AK porzuciło Polaków na pastwę UPA”. Zdecydowali o tym organizatorzy: IPN, TVP, Polskie Radio i NCK. - Prowadziłem w głosowaniu Czytelników. Wszyscy zostaliśmy oszukani. Posunięto się do obrzydliwych metod żebym tylko nie wygrał - skomentował Zychowicz. Z zasiadania z jury zrezygnował historyk Sławomir Cenckiewicz. - Tego to mi Tusk w czasach „SB a Lech Wałęsa” nawet nie zrobił! - stwierdził.
więcej
|
Polsat News będzie pokazywał ,,Wydarzenia" o 12:50, prowadzącą Magdalena Kaliniak
Od 4 listopada Polsat News wprowadzi nowe wydanie „Wydarzeń” - o godz. 12.50. Prowadzić je będzie Magdalena Kaliniak.
więcej
|
Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił 4fun.tv - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzejowi Sewerynowi nie pozwolono zaprosić do TVP Kultura Aleksandra Smolara. TVP: nie ma ,,czarnej listy"
Pracownicy TVP Kultura nie zgodzili się, żeby Andrzej Seweryn do poświęconego mu odcinka cyklu „Niedziela z…” zaprosił swojego przyjaciela Aleksandra Smolara, szefa Fundacja im. Stefana Batorego. - W TVP nie funkcjonuje żadna „czarna lista” czy też „lista osób, których nie wolno zapraszać”. Do nagrania dojdzie z najbliższym możliwym terminie, a wszyscy goście Pana Seweryna będą mile widziani - zapewnia publiczny nadawca.
więcej
|
,,Polska na patelni", Zdrowo dla odmiany" i ,,Zamiana szefów kuchni" nowościami kanału Food Network
Jesienią kanał Food Network (Grupa TVN Discovery) będzie emitował trzy nowe programy: „Polska na patelni”, Zdrowo dla odmiany” i „Zamiana szefów kuchni”, a także kontynuacje formatów z Robertem Makłowiczem i Magdą Gessler. Będzie można oglądać program o lokalnych smakach z różnych części kraju, a także o walce ze szkodliwymi nawykami żywieniowymi.
więcej
|
Agata Fijałkowska odchodzi z TVN
Agata Fijałkowska, dyrektor ds. zarządzania projektami marketingowymi w TVN Discovery Polska, rozstała się z koncernem.
więcej
|
Stopklatka ze wzrostem wpływów i spadkiem straty. Kisielewski: celem zysk netto w tym roku
Według szacunkowych danych w trzech kwartałach br. Stopklatka zanotowała wzrost przychodów z umów z klientami o 8,4 proc. do 20,31 mln zł, a jej strata netto zmalała z 3,39 mln zł do 694 tys. zł. - Naszym celem jest osiągnięcie pozytywnego wyniku netto w tym roku - mówi Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki i jej większościowego akcjonariusza Kino Polska TV.
więcej
|
Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności
HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat i Polkomtel mają zapłacić 16,7 mln zł kar za mylące reklamy SmartDomu
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał kary w wysokości 16,7 mln zł nałożone przez prezesa UOKiK na Cyfrowy Polsat i Polkomtel za reklamy promocji SmartDom, które uznano za mylące.
więcej
|
KER: reklamy 5G Ready sieci Play nadużywają zaufania odbiorców
Internetowa i telewizyjna reklama sieci komórkowej Play, które promowały się w nich jako sieć nowej generacji „5G Ready” wprowadzały w błąd i nadużywały zaufania odbiorców - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Arena Media przejmuje obsługę mediową Dr. Oetkera od OMD Media Direction
Dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Dr. Oetker w Polsce. Dotychczas firmę obsługiwał dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
Starcom broni obsługi mediowej Totalizatora Sportowego
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni Starcom, należący do Publicis Media. Przetarg koordynuje Instytut Audytu Mediowego.
więcej
|
ING w nowej kampanii ,,Prosty język robi różnicę" chce uprosić komunikację w urzędach
ING Bank Śląski w nowej kampanii internetowej ,,Prosty język robi różnicę” zwraca uwagę na potrzebę upraszczania języka urzędowego i finansowego. Za przygotowanie akcji odpowiadają Mosqi.To i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Billboardy z cytatami promują nowy album Pezeta
W ramach reklamy nowego albumu Pezeta "Muzyka Współczesna" na billboardach w Warszawie umieszczono cytaty z piosenek pochodzących z tego krążka. Plakaty są elementem szerszej kampanii promocyjnej.
więcej
|
Kanadyjczycy ostrzegają na plakatach przed pożarami
W Toronto zawisły billboardy ostrzegające przed pożarami mieszkań.
więcej
|
Biedronka: sprzedaż wzrosła o 10,9 proc. mimo 10 więcej niehandlowych niedziel, 32 nowe sklepy
W trzecim kwartale br. sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 10,9 proc. do 3,2 mld euro, poinformował jej właściciel, Jeronimo Martins Polska. Sprzedaż porównywalna w złotówkach (LfL, like-for-like), wzrosła w tym okresie o 7,8 proc.
więcej
|
Lidl testuje wegańskie mięso
W Niemczech sieć handlowa Lidl ruszyła z testami wegańskiej imitacji mięsa. Produkt został wprowadzony pilotażowo na rynek pod marką własną „Next Level Meat”.
więcej
|
Agata Fijałkowska odchodzi z TVN
Agata Fijałkowska, dyrektor ds. zarządzania projektami marketingowymi w TVN Discovery Polska, rozstała się z koncernem.
więcej
|
Aleksandra Agatowska w zarządzie PZU, wcześniej pracowała w HDI Asekuracja TU, Sony Europe i Philips Lightning Poland
Do zarządu PZU została powołana Aleksandra Agatowska. Z firmą jest związana od 3,5 roku, wcześniej pracowała m.in. w pionach marketingowych HDI Asekuracja TU, Sony Europe i Philips Lightning Poland.
więcej
|
Continental z konkursem ,,Jednym słowem". Do wygrania Mercedes-Benz klasy A
Pod hasłem„Jednym słowem" wystartował konkurs Continental Opony Polska skierowany do klientów, którzy kupili komplet opon zimowych lub wielosezonowych marki Continental. Nagrodą główną jest Mercedes-Benz klasy A.
więcej
|
Sylwia Paszyna dołącza do ContentHouse
Sylwia Paszyna objęła stanowisko content executive w agencji ContentHouse.
więcej
|
Ferrero Rocher reklamuje się "karnawałem w Wenecji"
„Karnawał w Wenecji w blasku Ferrero Rocher” to hasło jesiennej aktywacji, którą dla Ferrero Rocher przygotowuje agencja dentsu X (Dentsu Aegis Network Poland).
więcej
|
FDR Studio ma nową siedzibę
Studio postprodukcyjne FDR Studio przeniosło się do nowej siedziby przy ulicy Naruszewicza 27 na warszawskim Mokotowie.
więcej
|
Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności
HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
CMWP SDP o pozwaniu Witolda Gadowskiego przez RASP: skandaliczne naruszenie wolności słowa
W tym tygodniu w Sądzie Okręgowym w Warszawie odbyła się rozprawa przeciwko Witoldowi Gadowskiemu, który został pozwany przez Ringier Axel Springer Polska. Koncern jest zdania, że dziennikarz naruszył dobra osobiste firmy, twierdząc, że w RAS pracowali naziści. CMWP SDP uważa, że pozwanie Gadowskiego to "skandaliczne naruszenie zasady wolności słowa”.
więcej
|
Kwartalnik ,,Fathers" wraca do Polski, redaktorem naczelnym Paweł Sławski
Pod koniec listopada ma się ukazać pierwszy numer odnowionego kwartalnika o ojcostwie „Fathers” (Agencja Futu). Pismo przygotowuje nowy zespół redakcyjny pod kierownictwem Pawła Sławskiego. Powstaje także spółka mająca wspierać wydawanie magazynu.
więcej
|
Znak wydaje wybór felietonów ks. Bonieckiego z ,,Tygodnika Powszechnego"
13 listopada nakładem Wydawnictwa Znak ukaże się wybór najnowszych tekstów księdza Adama Bonieckiego „Strefa dobrego zasięgu”. Zamieszczone w nim będą felietony i wstępniaki, które ukazały się w „Tygodniku Powszechnym” w ostatnich dwóch latach.
więcej
|
|
|
Szef PCLab.pl Paweł Pilarczyk odchodzi z Ringier Axel Springer Polska. ,,Chciałbym wrócić do korzeni"
Paweł Pilarczyk, znany w branży dziennikarz technologiczny oraz redaktor naczelny serwisu PCLab.pl postanowił odejść ze stanowiska i z grupy Ringier Axel Springer Polska. Zamierza poświęcić się własnym projektom dziennikarskim, w firmie pozostanie do końca października. - Po ponad 10 latach zdecydowałem się odejść z Ringier Axel Springer Polska, ponieważ czuję, że moja misja w ramach tej organizacji się skończyła - tłumaczy Pilarczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet i Interia z najpopularniejszymi serwisami dla mężczyzn, MensHealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl
Wśród serwisów dla mężczyzn zdecydowanie najpopularniejsze są sekcje Facet na Onecie i Interii. Natomiast z witryn magazynów prasowych liderem jest MensHealth.pl, który wyprzedza Logo24.pl i CKM.pl.
więcej
|
Twitter zwiększa przychody i liczbę użytkowników, ale rozczarowuje rynek. Akcje w dół o prawie 20 procent
W III kwartale 2019 r. Twitter zanotował przychody w kwocie ponad 823 mln dolarów, a zysk netto przekroczył 36 mln. Liczba dziennych użytkowników serwisu oglądających reklamy wzrosła o 17 proc., jednak wyniki spółki okazały się rozczarowujące dla inwestorów. W efekcie akcje Twittera poszybował w dół o prawie 20 procent.
więcej
|
Serwis Noizz wyśle w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt
Serwis lifestylowy Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) w ramach akcji "Arka 2.0" 25 października wyśle w przestrzeń kosmiczną DNA zagrożonych gatunków zwierząt.
więcej
|
Szef Disneya: W Disney+ będzie można oglądać ściągnięte filmy, które znikną z biblioteki
Bob Iger, szef Disneya zapowiedział, że zapowiadany serwis Disney+ pozwoli użytkownikom na oglądanie ściągniętych przez nich z platformy filmów i seriali nawet wówczas, gdy zostaną one usunięte z oferty. Jedynym warunkiem korzystania z tej opcji będzie aktywna subskrypcja.
więcej
|
Google przedstawia własny komputer kwantowy. Trzy minuty obliczeń zamiast 10 tys. lat
Google zaprezentował oficjalnie autorski komputer kwantowy, który ma udowadniać przyszłość i moc nowych technologii. Maszyna w trakcie testów wykonała skomplikowane obliczenia w czasie 3 minut i 20 sekund, podczas gdy najpotężniejszemu obecnie tradycyjnemu superkomputerowi działania te zabrałyby około 10 tysięcy lat.
więcej
|
Wirtualna Polska z akcją #GdybyNieKsiążka. Tytuły polecają m.in Bonda, Małysz, Seweryn
Serwis Wirtualna Polska zainaugurował akcję #GdybyNieKsiążka, w której znane osoby opowiadają, jakie książki wpłynęły na ich życie lub je zmieniły. W projekt zaangażowali się m.in. Andrzej Seweryn, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Katarzyna Bonda czy Adam Małysz.
więcej
|
Interia z nową aplikacją mobilną na iOS. Tryb ciemny i bloczek rekomendacji
Interia udostępniła w App Store nową wersję swojej mobilnej aplikacji przeznaczonej do systemu iOS 13. Użytkownicy iPhone’ów zyskali możliwość korzystania z oprogramowania w trybie ciemnym. Oprócz tego wprowadzono bloczek rekomendacji pod artykułami oraz zmiany w galeriach.
więcej
|
Z Facebooka odchodzi wiceprezes ds. reklam
Rob Goldman, wiceprezes Facebooka odpowiedzialny za segment reklamy, poinformował o złożeniu rezygnacji z zajmowanego stanowiska. Z firmą żegna się po ponad siedmiu latach.
więcej
|
Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności
HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Knorr klientem Tailor Made PR
Tailor Made PR odpowiada za influencer marketingi w związku z wprowadzeniem nowej linii "Kasz pełnych smaku" marki Knorr (Unilever Polska).
więcej
|
|
|