Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 28 Października 2019
 
 
 
TVN i Polsat stworzą wspólną platformę streamingową. ,,Ostatni moment na taki projekt"
 
TVN Discovery Polska i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy VoD. Będą w niej dostępne produkcje Grupy TVN, Telewizji Polsat i od zewnętrznych podmiotów. Nadal mają działać obecne platformy Player.pl i Ipla.tv. - Ostatni moment na tego typu przedsięwzięcie - oceniają eksperci. więcej
 
 
Ruszyły testy sekcji Facebook News, treści od 200 wydawców. ,,Zuckerberg stawia na współpracę zamiast konfrontacji"
 
Facebook rozpoczął próby nowej sekcji o nazwie Facebook News, która ma oferować użytkownikom wyselekcjonowane treści pochodzące od wydawców. Na liście jest ponad 200 mediów, wśród nich „Wall Street Journal” i „Washington Post”, część otrzyma zapłatę do 3 mln dol. rocznie. - Facebook News to dowód na to, że serwis Marka Zuckerberga woli współpracę z wydawcami niż konfrontację z nimi. Ale nowy projekt może skazać media na uzależnienie od humorów Facebooka, a użytkowników serwisu zamknąć w informacyjnych bańkach - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
PZPN z rekordowymi wpływami i zyskiem. 65 mln zł od sponsorów, 44 mln zł z praw tv, 39 mln zł z mundialu
 
W ub.r. Polski Związek Piłki Nożnej osiągnął wzrost przychodów o 15,3 proc. do 240,62 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 15,3 do 26 mln zł. Wpływy sponsorsko-marketingowe zwiększyły się o 31 proc. do 65,2 mln zł, a z praw telewizyjnych o 39,1 proc. do 44,4 mln zł. więcej
 
 
Koalicja Obywatelska wydała na Facebooku prawie 2,5 mln złotych na kampanię parlamentarną. PiS ponad 799 tysięcy
 
W zakończonej niedawno kampanii wyborczej do parlamentu Koalicja Obywatelska wydała na reklamy na Facebooku rekordową kwotę blisko 2,5 mln złotych – wynika z danych przekazanych serwisowi Wirtualnemedia.pl przez firmę analityczną Sotrender. Wydatki Prawa i Sprawiedliwości to ponad 799 tys. złotych. - Tym razem Koalicja Obywatelska znacznie mocniej postawiła na wykorzystanie reklam w serwisach Facebook i Instagram wydając na nie prawie 5 razy więcej niż w wyborach do Parlamentu Europejskiego - zaznacza dr Dominik Batorski, współzałożyciel Sotrendera i członek zarządu firmy. więcej
 
 
"Super Express" stawia na programy wideo. Nowym formatem "Politycy od kuchni"
 
W sobotę, 26 października br. pojawił się pierwszy odcinek nowego programu Se.pl (Grupa Super Express) "Politycy od kuchni", w którym dziennikarz Kamil Szewczyk oraz Piotr Lekszycki będą odwiedzać polityków w ich domach. Ma to być dopiero początek nowej strategii Grupy, która skupi się na rozwoju formatów wideo. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyfrowy Polsat i Polkomtel mają zapłacić 16,7 mln zł kar za mylące reklamy SmartDomu więcej
 
Paweł Wujec po 28 latach odchodzi z Agory. ,,Chcę się sprawdzić w innej roli w nowym otoczeniu" więcej
 
Ekstraklasa zaczyna rozmowy o sprzedaży praw do transmisji w latach 2021-25. ,,Dla Canal+ to unikalny produkt" więcej
 
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Screen Network
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Dziennikarza Informacyjnego / Prezentera Wiadomości Radio ESKA
Manager ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
Wydawca (abcZdrowie i parenting.pl) Wirtualna Polska Media
Key Account Manager Dział Sprzedaży Grupa ZPR Media
Grafik w Dziale Marketingu (kilkumiesięczny projekt) Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. e-commerce (Player, TVN24 GO) TVN
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor Serwisu Online Zdrowie TVN TVN
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN i Polsat stworzą wspólną platformę streamingową. ,,Ostatni moment na taki projekt"

TVN Discovery Polska i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy VoD. Będą w niej dostępne produkcje Grupy TVN, Telewizji Polsat i od zewnętrznych podmiotów. Nadal mają działać obecne platformy Player.pl i Ipla.tv. - Ostatni moment na tego typu przedsięwzięcie - oceniają eksperci. więcej

Według ,,Newsweeka" agencja Cat@Net zatrudnia trolli broniących TVP, od firmy odcina się Misiewicz

Według ustaleń „Newsweek Polska” pracownicy agencji public relations Cat@Net prowadzili 170 fałszywych profili w mediach społecznościowych, na których m.in. broniono Telewizji Polskiej i jej prezesa Jacka Kurskiego oraz atakowano WOŚP, Jerzego Owsiaka i Pawła Adamowicza. Tygodnik łączy z firmą byłego rzecznika MON Bartłomieja Misiewicza, czemu zaprzeczył jego pełnomocnik. więcej

Za 2 mld euro Banijay przejmuje Endemol Shine Group. Powstanie największa firma producencka na świecie

Francuska grupa Banijay działająca w segmencie cyfrowej rozrywki zawarła umowę przejęcia koncernu producenckiego Endemol Shine Group (ESG). Wartości transakcji oficjalnie nie podano, według nieoficjalnych informacji wynosi ona 2 mld euro. Po zakończeniu przejęcia ma powstać największa na świecie firma produkcji telewizyjnych z rocznymi przychodami w wysokości 3 mld euro. więcej

TVP pozywa Grzegorza Brauna za nazwanie Jacka Kurskiego ,,recydywistą"

Telewizja Polska złożyła w sądzie pozew przeciwko posłowi Konfederacji Grzegorzowi Braunowi za nazwanie Jacka Kurskiego „przestępcą recydywistą” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca żąda publicznych przeprosin i wpłaty 10 tys. zł. na cel charytatywny. więcej

Anna Zejdler poprowadzi program ,,Na czasie" w TVN Style

Anna Zejdler - na co dzień redaktor naczelna magazynu „Gala” (Burda Media Polska) - będzie prowadzącą program „Na czasie” w TVN Style. więcej

Wyzwania dla rynku telewizyjnego: refarming, DVB-T2 i 5G

Po kilku latach przygotowań w życie wchodzą regulacje umożliwiające dostęp do infrastruktury nadawczej dla operatorów tzw. oferta ramowa. Tuż za rogiem czai się też rewolucja 5G. Jakie jeszcze zmiany i wyzwania czeka rynek? więcej

Brexit: europejskie subskrypcje telewizyjne przestaną działać w Wielkiej Brytanii

Widzowie, którzy uzyskują dostęp do programów za pośrednictwem unijnych usług transmisji satelitarnej, aby uniknąć opłat za brytyjską usługę, po Brexicie będą musieli przestać korzystać z dekoderów satelitarnych przeznaczonych dla odbiorców w Unii Europejskiej - przestrzega brytyjski rząd. więcej

72 tys. Polaków ma długi za płatną telewizję, średnio po 2 tys. zł

W Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor jest 72,1 tys. osób i 626 firm z zaległymi płatnościami za telewizję kablową i satelitarną. W skali roku liczba dłużników indywidualnych wzrosła aż o 67 proc., ich łączne zadłużenie wynosi 143,2 mln zł. więcej

TVP ABC liderem rynku telewizyjnego wśród dzieci, 0,12 proc. udziału Top Kids Jr

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych we wrześniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Top Kids. Z kolei najwięcej straciła stacja Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ministerstwo Zdrowia wydało 6,7 mln zł na promocję w Telewizji Polskiej

Niemal 6,7 mln złotych przeznaczył resort zdrowia na audycje, programy specjalnych, lokowanie wątków w serialach oraz emisję spotów w publicznej telewizji od 2017 roku. Tak wynika z odpowiedzi na interpelację posła Marcina Kierwińskiego z Platformy Obywatelskiej. - Tymczasem stan służby zdrowia jest w opłakanym stanie - komentuje Kierwiński. więcej

,,Polityka na ostro" z niemal dwukrotnie wyższą oglądalnością

Program Agnieszki Gozdyry „Polityka na ostro” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 184 tys. widzów, o 87 tys. osób więcej niż początek pierwszego sezonu emitowany rok temu. Audycja daje Polsatowi News trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych. więcej

Discovery z TVN i Cyfrowy Polsat uruchomią wspólny serwis VoD. Player i Ipla mają działać nadal

Discovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy VoD. Będą w niej dostępne produkcje Grupy TVN, Telewizji Polsat i od zewnętrznych podmiotów. Nadal mają działać obecne platformy Player.pl i Ipla.tv. więcej

Syn Mariana Banasia też pozywa TVN za reportaż ,,Superwizjera", chce przeprosin

Jakub Banaś, syn prezesa NIK Mariana Banasia, złożył w Sądzie Okręgowym w Warszawie pozew przeciw TVN za naruszenie dóbr osobistych w reportażu Bertolda Kittela w „Superwizjerze”. Domaga się przeprosin. więcej

Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności

HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ogłoszono nominacje do Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, 18 osób z szansą na tytuł Dziennikarz Dekady

W tegorocznej edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego przyznano 9 nominacji, dwie szanse na wyróżnienie ma Wojciech Czuchnowski. Natomiast nominowani do nagrody specjalnej Dziennikarz Dekady zostali m.in. Robert Mazurek, Bertold Kittel, Tomasz Sekielski, Krzysztof Skowroński, Mariusz Szczygieł, Wojciech Bojanowski i Piotr Zaremba. więcej

 
Prezes Radia Poznań Piotr Bernatowicz dyrektorem CSW Zamek Ujazdowski bez konkursu

Dotychczasowy szef Radia Poznań, Piotr Bernatowicz decyzją ministra kultury Piotra Glińskiego został dyrektorem Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. W sprawie powołania go na to stanowisko nie odbył się żaden konkurs. Nowe stanowisko ma przejąć z początkiem 2020 roku. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu w II i III kwartale. Eska wyprzedziła Trójkę

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Książka Historyczna Roku odwołana. Prof. Dudek: dotychczasową formułę skompromitowano

Organizatorzy konkursu Książka Historyczna Roku ogłosili w piątek po południu, że jej tegoroczna edycja została unieważniona. - Uważam, że jego dotychczasowa formuła organizacyjna została skompromitowana - ocenił prof. Antoni Dudek, rezygnując z kierowania jury. W czwartek trzech z czterech organizatorów wykluczyło z konkursu książkę Piotra Zychowicza, co wywołało dużą krytykę. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PZPN z rekordowymi wpływami i zyskiem. 65 mln zł od sponsorów, 44 mln zł z praw tv, 39 mln zł z mundialu

W ub.r. Polski Związek Piłki Nożnej osiągnął wzrost przychodów o 15,3 proc. do 240,62 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 15,3 do 26 mln zł. Wpływy sponsorsko-marketingowe zwiększyły się o 31 proc. do 65,2 mln zł, a z praw telewizyjnych o 39,1 proc. do 44,4 mln zł. więcej

Koalicja Obywatelska wydała na Facebooku prawie 2,5 mln złotych na kampanię parlamentarną. PiS ponad 799 tysięcy

W zakończonej niedawno kampanii wyborczej do parlamentu Koalicja Obywatelska wydała na reklamy na Facebooku rekordową kwotę blisko 2,5 mln złotych – wynika z danych przekazanych serwisowi Wirtualnemedia.pl przez firmę analityczną Sotrender. Wydatki Prawa i Sprawiedliwości to ponad 799 tys. złotych. - Tym razem Koalicja Obywatelska znacznie mocniej postawiła na wykorzystanie reklam w serwisach Facebook i Instagram wydając na nie prawie 5 razy więcej niż w wyborach do Parlamentu Europejskiego - zaznacza dr Dominik Batorski, współzałożyciel Sotrendera i członek zarządu firmy. więcej

4fun Media zamyka e-sklep naImpreze.pl. ,,Sprzedaż niższa od założeń, 0,5 mln zł straty, brak inwestora"

Zarząd 4fun Media zdecydował, że należący do firmy sklep internetowy naImpreze.pl kończy działalność operacyjną. Uzasadniono, że w pierwszej połowie br. zanotował 0,5 mln zł straty netto oraz nie pozyskano zainteresowanego nim inwestora. więcej

Rafał Masny ruszył z własnym podcastem ,,Radzisz"

Rafał Masny, współzałożyciel Abstrachuje.tv, uruchomił swój autorski podcast pt. „Radzisz”. Audycje będą miały format talk-show, do którego prowadzący zaprasza znanych gości. W pierwszym odcinku pojawili się Karol Strasburger, Antoni Królikowski i Wojtek „Łozo” Łozowski. więcej

Kabaret Skeczów Męczących promuje noszenie odblasków

Świętokrzyska policja zaangażowała ekipę Kabaretu Skeczów Męczących do akcji promującej noszenie elementów odblaskowych. więcej

Maffashion w międzynarodowej kampanii Tezenis

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa marki bielizny Tezenis. jedną z sześciu ambasadorek projektu jest blogerka modowa Julia "Maffashion" Kuczyńska. więcej

Przyjaciele lepsi niż followersi w reklamie piwa Miller Lite (wideo)

SABMiller rozpoczął w USA nową kampanię promującą piwo Miller Lite. Marka w spocie kpi z influencerów i mediów społecznościowych i przypomina, jak ważne są spotkania z przyjaciółmi. Autorem kreacji jest agencja DDB Chicago. więcej

Leroy Merlin promuje się nowym hasłem "A Life to Build"

Sieć hipermarketów budowlanych Leroy Merlin ma nową międzynarodową platformę komunikacyjną "A Life to Build". Przygotowała ją francuska agencja BETC. więcej

Zielona promocja Palmolive w Warszawie

Marka kosmetyków pielęgnacyjnych Palmolive (Colgate-Palmolive) ruszyła z akcją promocyjną na nośnikach zewnętrznych w Warszawie. więcej

Spot ,,Stoję po stronie młodzieży" na Tęczowy Piątek także w kinach (wideo)

Z okazji przypadającego na dziś "Tęczowego Piątku", akcji wsparcia młodzieży LGBT w szkołach, Kinoteka w Warszawie i Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu będą emitować spot „Stoję po stronie młodzieży”. Działania przygotowała Kampania Przeciw Homofobii. więcej

Przemysław Kossakowski ambasadorem marki Land Rover

Przemysław Kossakowski, podróżnik i dziennikarz związany ze stacją TTV, będzie promował samochód  Land Rover Defender. więcej

Agnieszka Smyth senior copywriterem w Abanana Advertising

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączyła Agnieszka Smyth, która objęła stanowisko senior copywritera. więcej

Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności

HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
"Super Express" stawia na programy wideo. Nowym formatem "Politycy od kuchni"

W sobotę, 26 października br. pojawił się pierwszy odcinek nowego programu Se.pl (Grupa Super Express) "Politycy od kuchni", w którym dziennikarz Kamil Szewczyk oraz Piotr Lekszycki będą odwiedzać polityków w ich domach. Ma to być dopiero początek nowej strategii Grupy, która skupi się na rozwoju formatów wideo. więcej

Według ,,Newsweeka" agencja Cat@Net zatrudnia trolli broniących TVP, od firmy odcina się Misiewicz

Według ustaleń „Newsweek Polska” pracownicy agencji public relations Cat@Net prowadzili 170 fałszywych profili w mediach społecznościowych, na których m.in. broniono Telewizji Polskiej i jej prezesa Jacka Kurskiego oraz atakowano WOŚP, Jerzego Owsiaka i Pawła Adamowicza. Tygodnik łączy z firmą byłego rzecznika MON Bartłomieja Misiewicza, czemu zaprzeczył jego pełnomocnik. więcej

PMPG Polskie Media może działać bez prezesa, sąd zarejestrował zmiany w statucie

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy zarejestrował zmiany statutu PMPG Polskie Media (właściciela m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) pozwalające firmie funkcjonować bez prezesa. Z końcem kwietnia br. z tej funkcji zrezygnował Michał M. Lisiecki, większościowy akcjonariusz PMPG. więcej

,,Różni nas wiele, łączy nas 'Wprost'" - felietoniści w kampanii ,,Wprost" (wideo)

Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) zaczyna wizerunkową kampanię reklamową, której bohaterami są jego felietoniści: prof. Magdalena Środa, Jan Wróbel, Michał Witkowski, ks. Michał Zalewski i Jan Śpiewak. Temu ostatniemu wydawca pisma udzieli wsparcia prawnego. więcej

Michał Szadkowski: z ,,Gazety Wyborczej" do Newsweek.pl

Michał Szadkowski zaczął pracę jako wydawca w serwisie Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska). Wcześniej przez 14 lat pracował w Agorze, m.in. jako dziennikarz Sport.pl i działu sportowego „Gazety Wyborczej”. więcej

Grzegorz Hajdarowicz wytoczył procesy karne dwóm internautom za zniesławiające wpisy

Grzegorz Hajdarowicz, członek rad nadzorczych firm KCI i Gremi Media (ta druga wydaje „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”), skierował prywatne akty oskarżenia przeciw dwóm internautom za wpisy zamieszczone w listopadzie ub.r. więcej

Fundacja Panoptykon radzi dziennikarzom, jak walczyć z dezinformacją i fake newsami

Fundacja Panoptykon we współpracy z Beatą Biel (redaktor prowadzącą fact-checkingowy portal Konkret 24 z Grupy TVN), przygotowała przewodnik dla dziennikarzy i redakcji "Stop dezinformacji". Tłumaczy w nim, jak walczyć z dezinformacją, rozpoznawać fake newsy oraz postprawdę. więcej

Wydawca i naczelny ,,Rzeczpospolitej" przeprosili za tekst ,,Plagiator w resorcie Kudryckiej?" Mariusza Kowalewskiego

W piątkowej „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) zamieszczono przeprosiny od wydawcy i redaktora naczelnego dziennika skierowane do dr. hab. Marka Wrońskiego, bohatera artykułu Mariusza Kowalewskiego „Plagiator w resorcie Kudryckiej?” z 2013 roku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ruszyły testy sekcji Facebook News, treści od 200 wydawców. ,,Zuckerberg stawia na współpracę zamiast konfrontacji"

Facebook rozpoczął próby nowej sekcji o nazwie Facebook News, która ma oferować użytkownikom wyselekcjonowane treści pochodzące od wydawców. Na liście jest ponad 200 mediów, wśród nich „Wall Street Journal” i „Washington Post”, część otrzyma zapłatę do 3 mln dol. rocznie. - Facebook News to dowód na to, że serwis Marka Zuckerberga woli współpracę z wydawcami niż konfrontację z nimi. Ale nowy projekt może skazać media na uzależnienie od humorów Facebooka, a użytkowników serwisu zamknąć w informacyjnych bańkach - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl. więcej

Koalicja Obywatelska wydała na Facebooku prawie 2,5 mln złotych na kampanię parlamentarną. PiS ponad 799 tysięcy

W zakończonej niedawno kampanii wyborczej do parlamentu Koalicja Obywatelska wydała na reklamy na Facebooku rekordową kwotę blisko 2,5 mln złotych – wynika z danych przekazanych serwisowi Wirtualnemedia.pl przez firmę analityczną Sotrender. Wydatki Prawa i Sprawiedliwości to ponad 799 tys. złotych. - Tym razem Koalicja Obywatelska znacznie mocniej postawiła na wykorzystanie reklam w serwisach Facebook i Instagram wydając na nie prawie 5 razy więcej niż w wyborach do Parlamentu Europejskiego - zaznacza dr Dominik Batorski, współzałożyciel Sotrendera i członek zarządu firmy. więcej

Sympatia na czele serwisów randkowych. Flirt i Loveaholics mocno w górę, Tinder z 390 tys. użytkowników

Sympatia.onet.pl jest bez zmian zdecydowanie najpopularniejszym serwisem randkowym. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Flirt.com i Loveaholics.com, a duże spadki - eDarling.pl i Babciaposzukiwana.com. Aplikacja mobilna Tinder ma miesięcznie średnio 397,2 tys. użytkowników. więcej

Amazon z rosnącymi przychodami. Zysk netto niższy niż przed rokiem, akcje łapią zadyszkę

W III kwartale 2019 roku koncern Amazon zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 24 procent. Z drugiej strony zysk netto spółki okazał się niższy niż przed rokiem, co wpłynęło na chwilowe zawahanie cen jej akcji na Wall Street. Amazon tłumaczy niższy zysk kosztami wprowadzania nowych usług i rozwoju firmy, według prognoz w IV kwartale wpływy sprzedażowe koncernu wzrosną do ponad 86 mld dolarów. więcej

Zara w Krakowie otworzyła największy sklep w Polsce z automatem do odbioru paczek z e-sklepu

W centrum handlowym Bonarka City Center w Krakowie otwarto ponownie sklep Zary (Inditex). To największy sklep tej marki w Polsce oraz pierwszy, w którym udostępniono zautomatyzowany punkt odbioru zamówień online. więcej

Arkadiusz Świostek nowym redaktorem naczelnym PCLab.pl, zastąpi Pawła Pilarczyka

Nowym redaktorem naczelnym PCLab.pl (Ringier Axel Springer Polska) od 4 listopada br. będzie Arkadiusz Świostek, dotychczasowy szef działu hardware i redakcyjnego laboratorium w segmencie technologicznym. więcej

4fun Media zamyka e-sklep naImpreze.pl. ,,Sprzedaż niższa od założeń, 0,5 mln zł straty, brak inwestora"

Zarząd 4fun Media zdecydował, że należący do firmy sklep internetowy naImpreze.pl kończy działalność operacyjną. Uzasadniono, że w pierwszej połowie br. zanotował 0,5 mln zł straty netto oraz nie pozyskano zainteresowanego nim inwestora. więcej

Showrunnerka "Wiedźmina" zdradza nowe szczegóły fabuły serialu. Są też nowe zdjęcia

Pierwszy odcinek serialu "Wiedźmin" Nefliksa ma być adaptacją opowiadania "Mniejsze zło" Andrzeja Sapkowskiego - poinformowała showrunnerka serii, Lauren Schmidt Hissrich. więcej

Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, naczelną Aleksandra Nagel

Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, gdzie będą publikowane ekskluzywne treści lifestylowe. Redaktor naczelną projektu jest Aleksandra Nagel. więcej

56 nominacji do IAB Mixx Awards 2019, najwięcej dla Grupy OLX i Saatchi & Saatchi IS

IAB Polska podała listę 56 nominowanych do nagród Mixx Awards dla najlepszych kampanii digitalowych. Na najwięcej, bo pięć statuetek, mogą liczyć Grupa OLX oraz agencja Saatchi & Saatchi IS. więcej

Pomponik wyprzedził WP Gwiazdy, Plotek zasięgowo dalej przed Pudelkiem (TOP10 serwisów plotkarskich)

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym jest nadal Plotek.pl, a zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów notuje Pudelek.pl. Pomponik.pl wyprzedził WP Gwiazdy pod względem liczby użytkowników, a duży wzrost osiągnął Kozaczek.pl. więcej

,,Fakt" przed ,,Przeglądem Sportowym" na Facebooku, ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Nie" angażują najbardziej

Wśród tytułów prasowych najwięcej fanów na Facebooku ma „Fakt”, wyprzedzający „Przegląd Sportowy” i „Gazetę Wyborczą”. Największe zaangażowanie wywołują natomiast profile „GW” i tygodnika „Nie”. więcej

Policja zatrzymała właściciela pirackiego serwisu z ponad 10 tys. filmów i seriali. Chodzi o Fili.cc?

Podlaska policja poinformowała, że dwa tygodnie temu zatrzymała 24-letniego mieszkańca Białegostoku, który w serwisie internetowym przez cztery lata udostępniał nielegalnie ponad 10 tys. filmów i odcinków seriali. Jednocześnie przestał działać piracki serwis Fili.cc. Policjanci oficjalnie nie potwierdzają, że zatrzymano właściciela tej witryny. więcej

Discovery z TVN i Cyfrowy Polsat uruchomią wspólny serwis VoD. Player i Ipla mają działać nadal

Discovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy VoD. Będą w niej dostępne produkcje Grupy TVN, Telewizji Polsat i od zewnętrznych podmiotów. Nadal mają działać obecne platformy Player.pl i Ipla.tv. więcej

Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności

HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Według ,,Newsweeka" agencja Cat@Net zatrudnia trolli broniących TVP, od firmy odcina się Misiewicz

Według ustaleń „Newsweek Polska” pracownicy agencji public relations Cat@Net prowadzili 170 fałszywych profili w mediach społecznościowych, na których m.in. broniono Telewizji Polskiej i jej prezesa Jacka Kurskiego oraz atakowano WOŚP, Jerzego Owsiaka i Pawła Adamowicza. Tygodnik łączy z firmą byłego rzecznika MON Bartłomieja Misiewicza, czemu zaprzeczył jego pełnomocnik. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Amazon z rosnącymi przychodami. Zysk netto niższy niż przed rokiem, akcje łapią zadyszkę
Zara w Krakowie otworzyła największy sklep w Polsce z automatem do odbioru paczek z e-sklepu
Apple zyskuje na giełdzie, wycena znów ponad bilion dolarów. ,,Sprzedaż iPhone'ów przestaje mieć znaczenie"
mBank wyłącza kody SMS, stawia na autoryzację w aplikacji mobilnej
Microsoft lepiej niż oczekiwali analitycy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Amazon z rosnącymi przychodami. Zysk netto niższy niż przed rokiem, akcje łapią zadyszkę
Zara w Krakowie otworzyła największy sklep w Polsce z automatem do odbioru paczek z e-sklepu
Wśród właścicieli firm rośnie pesymizm, najbardziej u małych przedsiębiorców
mBank wyłącza kody SMS, stawia na autoryzację w aplikacji mobilnej
Carsten Knobel nowym prezesem Henkla
Microsoft lepiej niż oczekiwali analitycy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Showrunnerka "Wiedźmina" zdradza nowe szczegóły fabuły serialu. Są też nowe zdjęcia
Bogusław Linda wraca jako Franz Maurer. W styczniu premiera "Psy 3. W imię zasad"
Maria Peszek rusza w trasę koncertową "Sorry Polsko Super Tour"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj