|
|
|
|
|
|
|
,,Blondynka 8" od 6 grudnia w TVP1. Serial zastąpi ,,Dziewczyny ze Lwowa"
W piątek, 6 grudnia br. o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję ósmego sezonu serialu „Blondynka”, który w swoim paśmie zastąpi „Dziewczyny ze Lwowa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym razem główną rolę w produkcji gra Marta Żmuda Trzebiatowska, która zastąpiła Natalię Rybicką.
więcej
|
Nadawcy o podpisaniu umowy KRRiT z Instytutem Łączności: Oczekiwaliśmy takiego kroku
Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy przeprowadzi prace badawczo-rozwojowe, dotyczące jednoźródłowych badań mediów. Wartość podpisanej z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji opiewa na 93 miliony złotych. - Od dłuższego czasu oczekiwaliśmy takiego kroku komentują nadawcy, zrzeszeni w ramach MultMOC-a.
więcej
|
Policja złapała kolejnego pirata udostępniającego bezpłatnie sygnał telewizyjny
Wrocławska policja zatrzymała mężczyznę, który nielegalnie udostępniał sygnał telewizyjny. W ten sposób naraził operatorów i nadawców na stratę ponad 370 tys. złotych. Grozi mu za to kara do 3 lat pozbawienia wolności.
więcej
|
580 tys. widzów nowego programu ,,Gotowi do gotowania. Start!" w TVP2
Po siedmiu pierwszych tygodniach emisji nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” ogląda średnio 580 tys. widzów. Widownia produkcji rośnie niemal z tygodnia na tydzień - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Koskowski i Jesus Perezagua Sanchez w radzie nadzorczej Kino Polska TV
Członkami rady nadzorczej Kino Polska TV zostali Jacek Koskowski (do niedawna szef BBC Studios w Polsce) i Jesus Perezagua Sanchez (wieloletni menedżer koncernu Fox). Jednocześnie z rady odwołany został Levent Gültan.
więcej
|
Nowa seria ,,Siedem światów, jedna planeta" w BBC Earth. Narratorem Krystyna Czubówna
W niedzielę, 3 listopada BBC Earth rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Siedem światów, jedna planeta”. W naszym kraju program promują polscy aktywiści i podróżnicy.
więcej
|
Polsat i TVN liderami. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TTV zaczyna program ,,O tym się nie mówi", bohaterami osoby walczące ze stereotypami. ,,Inności nie trzeba się bać"
Od środy 6 listopada na antenie TTV - dwa razy w tygodniu - będzie można oglądać nowy program „O tym się nie mówi”. Autorzy pokażą w nim losy ludzi, mierzących się ze stereotypami: drag queens, osoby otyłe czy żyjące w homoseksualnych związkach.
więcej
|
Jacek Kurski broni ,,pasków" w ,,Wiadomościach". ,,Po uwagach i skargach poprawiamy jakość przekazu"
Uwagi Rady Języka Polskiego dotyczące tzw. „pasków” w „Wiadomości” zostaną przeanalizowane, ale nie można się zgodzić z wnioskiem, że TVP narusza ustawę o radiofonii i telewizji oraz prawo prasowe - stwierdził Jacek Kurski w piśmie do Rzecznika Prawo Obywatelskich. - Telewizja Polska podjęła działania zmierzające do poprawy jakości przekazu - zapewnił.
więcej
|
Do sklepów trafi planszówka oparta na serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"
Firma Alexander Toys we współpracy z Telewizją Puls wypuszcza na rynek grę planszową „Lombard. Życie pod zastaw” opartą na serialu o takim tytule.
więcej
|
Gala KSW 51 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 51. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Effie Awards 2019: "Chce się Ż" z Grand Prix. Nagrody 20-lecia dla DDB, Wavemaker i Grupy Żywiec
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Grand Prix otrzymała Grupa Żywiec za kampanię "Chce się Ż" flagowej marki Żywiec. Agencją reklamową roku została VMLY&R Poland - agencją mediową Starcom. Grupa Żywiec dostała także wyróżnienie najbardziej efektywnej firmy 20-lecia, z okazji 20. rocznicy Effie Award. Tytuły najbardziej efektywnych agencji 20-lecia trafiły do DDB Warszawa i Wavemaker.
więcej
|
Farmy trolli internetowych to margines branży marketingowej, poważne firmy z nich nie korzystają (opinie)
Opisane w „Newsweeku” działania agencji Cat@Net, mającej tworzyć setki fałszywych profili w mediach społecznościowych do tzw. czarnego PR, to zjawisko marginalne. Takie usługi oferują jedynie małe agencje współpracujące z zaprzyjaźnionymi klientami, zazwyczaj z sektora politycznego. Żaden duży reklamodawca nie zleci takich aktywności - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży marketingu internetowego.
więcej
|
Bank Millennium zwiększył wydatki marketingowe o 35 proc., ma 1,2 mln użytkowników mobilnych
W trzech kwartałach br. wydatki marketingowe Banku Millennium wyniosły 51,72 mln zł, o 34,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Bank ma obecnie ponad 2 mln aktywnych klientów detalicznych, z których 1,2 mln korzysta z jego aplikacji i serwisu mobilnego.
więcej
|
Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku
W trzecim kwartale br. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy display z widocznością na poziomie 56 proc. Odnotowano także wzrost widoczności reklamy wideo - z 60 proc. w drugim kwartale 2019 r. do 69 proc. w trzecim kwartale - wynika z badania Meetrics.
więcej
|
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk dyrektor marketingu Grupy Żywiec
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która awansowała w Grupie Heineken.
więcej
|
UM Thrive przejmuje od Wavemaker obsługę mediową Nestlé Polska
Dom mediowy UM Thrive (należący do Grupy IPG Mediabrands) wygrał przetarg na obsługę Nestlé Polska w latach 2020-2022. Poprzednio przez ponad 10 lat zajmował się tym Wavemaker (wcześniej działający jako MEC).
więcej
|
Nowa seria ,,Siedem światów, jedna planeta" w BBC Earth. Narratorem Krystyna Czubówna
W niedzielę, 3 listopada BBC Earth rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Siedem światów, jedna planeta”. W naszym kraju program promują polscy aktywiści i podróżnicy.
więcej
|
Joanna Kasprzyk dyrektorem sprzedaży w Semahead
Joanna Kasprzyk objęła stanowisko dyrektor sprzedaży w agencji Semahead (Grupa Interia.pl).
więcej
|
Radek Miklaszewski odszedł z Directors do BBDO Warszawa
Do zespołu BBDO Warszawa dołączył Radek Miklaszewski. Objął nowo utworzone stanowisko business development directora.
więcej
|
Jan Komasa wyreżyserował spot leku Ketonal Active (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ketonal Active (Sandoz). Reżyserem spotu reklamowego jest Jan Komasa.
więcej
|
Poznań promuje się utworem Rosalie
Miasto Poznań ruszyło z kampanią autopromocyjną. Przygotowała ją Mishka Films.
więcej
|
Katarzyna Kałczyńska w zespole agencji eventowej Emlab
Katarzyna Kałczyńska objęła stanowisko senior event managera w agencji eventowej Emlab (Grupa S/F). Ostatnio pracowała w firmie Cheil Poland.
więcej
|
Anna Cieślak promuje Mitsubishi ASX 2020
Aktorka Anna Cieślak, ambasadorka marki Mitsubishi w Polsce, promuje nowy model SUV-a Mitsubishi ASX 2020.
więcej
|
Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"
Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią reklamową "Małe kroki. Duża zmiana" w duchu zrównoważonego rozwoju.
więcej
|
Agencja PA wypromuje aplikację Airly
Agencja PA rozpoczęła współpracę z firmą Airly, do której należy aplikacja monitorująca jakość powietrza.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora wyda dziennik Donalda Tuska ,,Szczerze". ,,Wielowymiarowe portrety polityków i polityczne credo autora"
12 grudnia nakładem Wydawnictwa Agora ukaże się książka Donalda Tuska „Szczerze”. To osobisty dziennik polityka, który ma zdradzać kulisy polityki na najwyższym szczeblu.
więcej
|
Dziennikarz ,,Rzeczpospolitej" Wojciech Romański zginął w wypadku samochodowym
W nocy z niedzieli na poniedziałek w wypadku samochodowym zginął Wojciech Romański, dziennikarz motoryzacyjny „Rzeczpospolitej”. Miał 53 lata.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w sierpniu, ,,CKM" zyskało najwięcej
Liderem sprzedaży w segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. pozostał „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem pochwalić się mógł tytuł „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Erdogan pozywa za okładkę francuski magazyn
Prezydent Turcji Recep Tayyip Erdogan złożył pozew przeciw francuskiemu magazynowi "Le Point". Pismo na okładce zamieściło zdjęcie tureckiego przywódcy z nagłówkiem "Metoda Erdogana - czystki etniczne".
więcej
|
|
|
Aresztowano mężczyznę, który w internecie groził śmiercią Aleksandrze Dulkiewicz
Gdańska prokuratura postawiła zarzuty 32-letniemu mieszkańcowi tego miasta za wysyłanie internetowym komunikatorem pogróżek wobec prezydent Aleksandry Dulkiewicz.
więcej
|
ZnanyLekarz.pl przejmuje platformę TuoTempo. Chce usprawnić obsługę placówek medycznych
Polski startup DocPlanner, właściciel serwisu ZnanyLekarz.pl przejął TuoTempo - włoskiego dostawcę rozwiązań CRM służących do obsługi dużych placówek medycznych. Zgodnie z zapowiedzią transakcja ma być znaczącym krokiem w kierunku współpracy z największymi prywatnymi podmiotami w branży.
więcej
|
Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku
W trzecim kwartale br. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy display z widocznością na poziomie 56 proc. Odnotowano także wzrost widoczności reklamy wideo - z 60 proc. w drugim kwartale 2019 r. do 69 proc. w trzecim kwartale - wynika z badania Meetrics.
więcej
|
Spotify: w III kwartale przychód i zysk w górę, prawie ćwierć miliarda użytkowników
Muzyczny serwis Spotify opublikował sprawozdanie finansowe za III kwartał 2019 r. Spółka zanotowała wzrost przychodu i zysku. Liczba aktywnych użytkowników wzrosła do 248 milionów, z czego 113 milionów to użytkownicy premium.
więcej
|
Wi-Fi w 17 składach Pendolino. Ponad 0,5 mln użytkowników
W 17 z 20 pociągów Pendolino pasażerowie mogą obecnie korzystać z Wi-Fi. Do tej pory z usługi darmowego bezprzewodowego internetu skorzystało ponad pół miliona pasażerów, tylko we wrześniu pobierając średnio 1166 GB danych dziennie - podała spółka PKP Intercity.
więcej
|
GG z wersją mobilną bez reklam za 1-2 zł miesięcznie, będą trzy nowości
W aplikacji mobilnej GG na Androida pojawiła się możliwość wykupienie opcji bez reklam, która kosztuje od 99 groszy do 1,99 zł miesięcznie. Właściciel komunikatora zapowiedział wprowadzenie w nim trzech innych nowości.
więcej
|
Joanna Kasprzyk dyrektorem sprzedaży w Semahead
Joanna Kasprzyk objęła stanowisko dyrektor sprzedaży w agencji Semahead (Grupa Interia.pl).
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|