|
|
|
|
|
|
|
TVP buduje nowy newsroom TVP Info
W pierwszym kwartale 2020 roku zostanie oddany do użytku centralny newsroom TVP Info, który powstaje przy placu Powstańców Warszawy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dziennikarze zyskają nowoczesne i komfortowe miejsce pracy oraz nowe możliwości realizacji programów informacyjnych i publicystycznych - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TVP1 pokaże serialową wersję filmu ,,Kamerdyner". Kurski: to wielkie kino tożsamościowo-historyczne
W sezonie zimowym TVP1 pokaże serialową wersję filmu historycznego „Kamerdyner” w reżyserii Filipa Bajona. Telewizja Polska była jednym z koproducentów filmu.
więcej
|
UOKiK zgodził się na przejęcie Kina Świat przez właściciela Platformy Canal+
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na kupno 70 proc. udziałów spółki Kino Świat przez ITI Neovision, operatora Platformy Canal+ (poprzednio nc+). Transakcja została ogłoszona w połowie sierpnia.
więcej
|
,,Postaw na milion" po przeniesieniu do TVP1 zyskał 140 tys. widzów
Nowy sezon „Postaw na milion” emitowany w TVP1 ogląda średnio 1,21 mln widzów, o 140 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2. Dwójka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
273 tys. widzów telenoweli ,,Vlogbox. W necie 2" w TTV, 809 tys. zł z reklam
Drugi sezon „Vlogbox. W necie” oglądało średnio 273 tys. widzów. Stacja TTV w czasie jej emisji przegrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TV4. Wpływy z reklam wyniosły 809 tys. zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wiceburmistrz Zakopanego: Sylwester TVP będzie pod Wielką Krokwią, dokumenty już podpisane
„Sylwester Marzeń” odbędzie się pod Wielką Krokwią. Właściciel terenu podpisał już dokumenty w tej sprawie - poinformowała wiceburmistrz Zakopanego Agnieszka Nowak-Gąsienica. „Tygodnik Podhalański” szykuje protest przeciwko nowej lokalizacji imprezy.
więcej
|
Magdalena Szwedkowicz: z Fox Networks Group do Endemol Shine Group
Magdalena Szwedkowicz po blisko 10 latach odeszła z Fox Networks Group. Rozpoczęła pracę w Endemol Shine Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rośnie widownia programu ,,Studio Polska". TVP Info wygrywa z konkurencją
Program „Studio Polska” pokazywany na antenie TVP Info w tym roku ogląda średnio 603 tys. widzów, o 68 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Stacja w paśmie nadawania audycji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.
więcej
|
Zuzanna Falzmann debiutuje jako prowadząca ,,Panoramę"
Zgodnie z zapowiedzią Zuzanna Falzmann dołączyła do grona gospodarzy głównego wydania „Panoramy” w TVP2 i TVP Info.
więcej
|
Karolina Kozińska i Karol Gnat nowymi gospodarzami ,,O tym się mówi" w TVP Info
Karol Gnat zadebiutował jako gospodarz „O tym się mówi” w TVP Info. Natomiast na początku listopada do prowadzących program ma dołączyć Karolina Kozińska, poprzednio związana z Superstacją.
więcej
|
Zmarł były dziennikarz Polsatu Michał Szpak
W nocy z piątku na sobotę zmarł Michał Szpak. W latach 2007-2011 był dziennikarzem Polsatu, a potem pracował w klubie koszykarskim Stelmet Enea BC Zielona Góra.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24, TVP Info i TVP Sport czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)
We wrześniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łukasz Sitek po wyroku skazującym żegna się z Telewizją Polską
Z końcem października Łukasz Sitek przestaje być zatrudniony w Telewizji Polskiej. Powodem jest wyrok skazujący dziennikarza za awanturę w pociągu.
więcej
|
W listopadzie w Player.pl m.in. "Chyłka-Kasacja" i "Żmijowisko"
W serwisie Player.pl (TVN Discovery Polska) w listopadzie pojawią się nowe produkcje, takie jak: „Żmijowisko", „Mroczne materie", „Fukushima – wstęp wzbroniony", „Spider-Man: Daleko od domu", czy „Rocketman". 15 listopada zadebiutuje drugi sezon „Chyłki - Kasacja”.
więcej
|
Red Carpet TV w jakości HD w UPC Polska
Kablowa sieć UPC Polska włączyła do swojej oferty kolejny kanał w jakości HD: Red Carpet TV. Wcześniej stacja u tego operatora nadawała w standardowej rozdzielczości SD.
więcej
|
941 tys. widzów debiutu ,,My Way" w TVN
Pokazany w środę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „My Way” oglądało średnio 941 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ING Bank Śląski zwiększył wydatki marketingowe o 2 proc., a mBank o 10 proc.
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa ING Bank Śląski zanotowała wzrost nakładów marketingowych o 1,9 proc. do 88,5 mln zł, a grupa mBank - o 10 proc. do 102,23 mln zł. W pierwszym banku z aplikacji mobilnej korzysta 2 mln aktywnych użytkowników, a w drugim 1,8 mln.
więcej
|
Lisner bez Michela Morana reklamuje Śledzika na kanapkę i sałatki Al Dente (wideo)
W nowych reklamach firmy Lisner promowane są Śledzika na kanapkę i sałatki makaronowe Al Dente. W żadnym ze spotów nie występuje Michel Moran, od kilku lat ambasador reklamowy marki.
więcej
|
Była żona radnego PiS w reklamie rajstop Adrian jako ofiara przemocy domowej
Fabryka rajstop Adrian prowadzi nową kampanię reklamową. Bohaterką jest Karolina Piasecka, była żona radnego Prawa i Sprawiedliwości, który został skazany za znęcanie się nad nią.
więcej
|
Pracownicy Biedronki jako świeżoznawcy reklamują owoce i warzywa (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) są ich pracownicy. W akcji promowane są świeże owoce i warzywa.
więcej
|
Żabka wprowadzi wegetariańskie hotdogi
Sieć Żabka Polska pracuje nad rozszerzeniem oferty o hotdogi bezmięsne. Produkt ma trafić do sprzedaży już w przyszłym roku.
więcej
|
RTB House: Agnieszka Gilewska odpowiada za rozwój biznesu, Mateusz Dąbrowski szefem sprzedaży. Abgarowicz Hada z nowymi kompetencjami
Agnieszka Gilewska przejęła obowiązki Łukasza Abgarowicza na stanowisku business development director Poland. Menadżer objął nową funkcję head of new products. Mateusz Dąbrowski został szefem sprzedaży, a Tomasz Hada dyrektorem regionu krajów Beneluksu.
więcej
|
Burger Drwala w wersji wege wkrótce w McDonald's w Polsce
20 listopada br. w menu restauracji McDonald’s w Polsce pojawi się ponownie Burger Drwala. Od tego roku ma być dostępny również w wersji bezmięsnej.
więcej
|
Oto wszystkie kampanie nagrodzone na Effie Awards 2019 (wideo)
Prezentujemy wszystkie kampanie reklamowe nagrodzone na tegorocznej, jubileuszowej 20. gali Effie Awards 2019. Przypomnijmy - w tym roku w 23 kategoriach wręczono łącznie 6 złotych, 31 srebrnych i 19 brązowych nagród. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
więcej
|
Test wzroku w warsztacie reklamuje promocję Vision Express dla kierowców (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła promocję skierowaną do kierowców. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Pionierzy wrażliwości w reklamie Nivea Men Sensitive (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej kosmetyków Nivea Men Sensitive są pionierzy wrażliwości.
więcej
|
Julia Wieniawa krytykowana za reklamę Lancôme na Instagramie. Internauci zarzucają jej hipokryzję
Na Instagramie aktorka Julia Wieniawa reklamowała podkład Lancôme, za co została skrytykowana przez część obserwatorów. Zarzucili jej promowanie marki makijażowej, mimo że wcześniej informowała fanów, że rzadko się maluje. Komentujący zarzucili też Lancôme testowanie produktów na zwierzętach (od czego marka stanowczo się odżegnuje). Zdaniem ekspertów od influencer marketingu, ta współpraca reklamowa to przykład niedopasowania twórcy do marki ze względu na głoszone poglądy i wartości.
więcej
|
Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Milki w Europie
Producent słodyczy Mondelez wybrał agencję Ogilvy (WPP) do obsługi budżetu kreatywnego marki Milka w Europie. Wcześniej odpowiadała za to agencja Wieden+Kennedy.
więcej
|
Cyfrowa rzeźba w przestrzeni miejskiej od Screen Network i panGenerator
Symulakra to "cyfrowa rzeźba" modelowana ruchem ulicznym i danymi z ekranu, na którym jest wyświetlana. Projekt przygotowały Screen Network i grupa artystyczna panGenerator.
więcej
|
Sprzedaż smartfonów wzrosła pierwszy raz od 2 lat. Samsung przed Huawei i Apple
W III kwartale 2019 roku na świecie sprzedano ponad 366 milionów smartfonów - wynika z danych firmy badawczej Strategy Analytics.
więcej
|
Young Creatives Eurobest 2019: laureatami zespoły z 180heartbeats + Jung v.Matt i Ogilvy
Nagrody główne w tegorocznej edycji Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated zdobyli Jan Mazur i Mateusz Michalczyk (180heartbeats + Jung v.Matt), a w kategorii Young Planners Ewa Sypień i Jerzy Kurczak (Ogilvy).
więcej
|
Coca-Cola szuka agencji kreatywnej do globalnej kampanii wizerunkowej
Koncern Coca-Cola rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki.
więcej
|
Tauron w loterii promuje serwis Mój Tauron
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła loterię, w której promuje wśród klientów korzystanie z serwisu MojTauron.pl. Za organizację akcji odpowiada agencja reklamowa Czart.
więcej
|
Tomasz Kozera tymczasowo kieruje Oto Film
Tomasz Kozera objął stanowisko p.o. managing directora i executive producera w studiu producenckim Oto Film.
więcej
|
PZU w nowej kampanii na temat bezpieczeństwa drogowego ,,Z życia też zrezygnujesz?!"
Ruszyła nowa kampania PZU „Z życia też zrezygnujesz?!” , w której ubezpieczyciel radzi kierowcom, by zrezygnowali z korzystania z telefonów w trakcie jazdy.
więcej
|
Anna Schiller w teamie produkcyjnym Papaya Films
Anna Schiller, kierowniczka produkcji, dołączyła do teamu Papaya Films.
więcej
|
Paweł Heba dyrektorem kreatywnym w Virtualo
Paweł Heba objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego w Virtualo, spółce należącej do Grupy Empik zajmującej się sprzedażą e-booków.
więcej
|
Amerykańskie firmy marnują połowę budżetów marketingowych
W USA producenci dóbr konsumpcyjnych na nieefektywne promocyjno-marketingowe wydają blisko 104 mld dolarów rocznie, czyli 52 proc. budżetów marketingowych - wynika z międzynarodowego badania firmy Salesforce. Aż o 16 proc. mają spaść w kolejnych latach nakłady na reklamę telewizyjną.
więcej
|
L'Oréal chce w ciągu dwóch lat wprowadzić kosmetyki w papierowych butelkach
Firma kosmetyczna L’Oréal zapowiedziała, że w 2021 roku wprowadzi do sprzedaży pierwsze kosmetyki w papierowych butelkach. W przyszłym roku na rynku mają pojawić się tubki kosmetyczne, które powstają na bazie kartonu.
więcej
|
Kia w nowym konkursie zaprasza do Seulu
Marka motoryzacyjna Kia rozpoczęła konkurs "Lucky Drive to Seoul". To część nowej nowej kampanii marki na polskim rynku, przygotowanej przez agencję WebTalk.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Fiskus obniża VAT dla prasy elektronicznej, a podnosi dla specjalistycznej. Szef IWP: mogą zmienić się ceny pism
Z początkiem listopada Ministerstwo Finansów zrównało stawki podatku VAT dla prasy elektronicznej i specjalistycznej do 8 procent. - To dobrze dla prasy elektronicznej, gorzej dla specjalistycznej, ale będziemy walczyli o dalsze zmiany w stawkach podatkowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" w wyższym nakładzie trafia do Empiku
Wydawany przez NSZZ Solidarność „Tygodnik Solidarność” od początku listopada zwiększa nakład i trafia do sieci sprzedaży Empik. - Pismo wraca na należne mu miejsce wśród pism kształtujących opinię Polaków - podkreśla redakcja tygodnika.
więcej
|
Krytyka nominacji Krzysztofa Skowrońskiego do tytułu "Dziennikarza Dekady" Nagrody Radia ZET
Dziennikarz, publicysta i pisarz Cezary Łazarewicz skrytykował fakt nominowania Krzysztofa Skowrońskiego, założyciela Radia Wnet oraz prezesa Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich do tytułu „Dziennikarza Dekady” Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego. - Czy naprawdę uważacie, że jest on symbolem niezależnego i wolnego od nacisków dziennikarstwa? - spytał publicznie Łazarewicz.
więcej
|
Ludzie z mediów i marketingu, którzy zmarli przez ostatni rok
Wspominamy dziennikarzy, aktorów telewizyjnych oraz menedżerów mediów i marketingu, którzy zmarli w minionym roku.
więcej
|
Piotr Żelazny odchodzi z ,,Rzeczpospolitej". ,,Chcę się zająć freelancem i swoimi pomysłami"
Dziennikarz sportowy Piotr Żelazny po pięciu latach pracy rozstaje się z „Rzeczpospolitą”. - Chcę się zająć freelancem i swoimi pomysłami - uzasadnia. Wcześniej pracował w „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku” i „Piłce Nożnej”.
więcej
|
|
|
Apple wprowadza serwis Apple TV+, tylko 7 oryginalnych seriali za 24,99 zł. "To nie oferta masowa, chodzi o lojalnych użytkowników"
Koncern Apple udostępnił w stu krajach na świecie swoją platformę VoD o nazwie Apple TV+. W Polsce dostęp do serwisu kosztuje 24,99 zł miesięcznie, możliwy jest także darmowy okres próbny. Na razie w Apple TV+ można znaleźć jedynie 7 oryginalnych seriali wyprodukowanych na potrzeby platformy oraz jeden film dokumentalny. Apple obiecuje szybkie uzupełnienie biblioteki o kolejne nowości.
więcej
|
eBilet ze wzrostem wpływów o 55 mln zł i 2,5 mln zł zysku. We władzach menedżerowie Allegro
Allegro.pl po sfinalizowaniu kupna 80 proc. udziałów eBilet Polska wprowadziło do władz firmy swoich menedżerów: członkiem zarządu została Edyta Sidwa, a do rady nadzorczej Grzegorz Czapski, Damian Zapłata i Tom Ruhan. W ub.r. eBilet zanotował wzrost przychodów i 36,4 proc. do 204,9 mln zł oraz zysku netto z 1,23 do 2,5 mln zł.
więcej
|
Julia Wieniawa krytykowana za reklamę Lancôme na Instagramie. Internauci zarzucają jej hipokryzję
Na Instagramie aktorka Julia Wieniawa reklamowała podkład Lancôme, za co została skrytykowana przez część obserwatorów. Zarzucili jej promowanie marki makijażowej, mimo że wcześniej informowała fanów, że rzadko się maluje. Komentujący zarzucili też Lancôme testowanie produktów na zwierzętach (od czego marka stanowczo się odżegnuje). Zdaniem ekspertów od influencer marketingu, ta współpraca reklamowa to przykład niedopasowania twórcy do marki ze względu na głoszone poglądy i wartości.
więcej
|
Pracuj.pl wyprzedziło OLX - Praca, Linkedin z mniejszą przewagą nad Goldenline (TOP10)
Wśród serwisów o pracy we wrześniu na pozycję lidera zasięgowego awansowało Pracuj.pl, wyprzedzając sekcję Praca na OLX.pl i Linkedin. Ta ostatnia witryna zanotowała spory spadek, podobnie jak Infopraca.pl, za to dużo zyskał Indeed.com.
więcej
|
Rusza Apple TV+. Rok darmowego oglądania dla użytkowników nowych iPhone'ów
Apple uruchamia dzisiaj nową platformę VoD - Apple TV+. Wszyscy użytkownicy będą mogli skorzystać z darmowego dostępu przez 7 dni, zaś posiadacze iPhone’ów czy iPadów zakupionych po 10 września br. będą bezpłatnie oglądać Apple TV+ przez rok pod warunkiem aktywowania odpowiedniej opcji.
więcej
|
,,Wiedźmin" na Netfliksie od 20 grudnia, udostępniono nowy zwiastun (wideo)
Netflix oficjalnie poinformował, że serial „Wiedźmin” („The Witcher”) pojawi się na platformie 20 grudnia br. Udostępniono też trwający ponad 2 minuty zwiastun produkcji.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Stranger Things" najpopularniejszym serialem Netflixa
Trzeci sezon serialu „Stranger Things” jest najpopularniejszym serialem Netflixa. W ciągu czterech tygodni produkcja miała 64 mln wyświetleń.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|