Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 5 Listopada 2019
 
 
 
"Szadź" nową produkcją TVN dla Player.pl. W głównych rolach Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska
 
Pod koniec października ruszyły zdjęcia do nowego serialu - "Szadź" - produkowanego na platformę Player.pl (TVN Discovery Polska). Produkcja skupi się na historii seryjnego mordercy i tropiącego go komisarz policji. W główne role wciela się Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. ,,Sprymitywiony logotyp"
 
Facebook zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Firma wprowadza nowe logo, które ma w lepszy niż dotąd sposób odzwierciedlać jej ewolucję na przestrzeni ostatnich lat. Zamysł polega na tym, że znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od konkretnej platformy w ekosystemie Facebooka, ale koncepcja nie zyskała uznania w branży. - Nowy logotyp Facebooka nie jest nawet uproszczony - został wręcz sprymitywiony. Zamiana małych liter na duże, krój pisma, który kompletnie niczym się nie wyróżnia, tak jakby ktoś napisał go w Wordzie. To zaskakujące - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek.   więcej
 
 
Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej w październiku. Duży wzrost TVP i TVP Info
 
Nowym liderem oglądalności w październiku br. został Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Łotwa-Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Steve Easterbrook odwołany z funkcji szefa McDonald's za romans z podwładną. "Wielkie firmy usiłują być szalenie etyczne"
 
Zarząd McDonald’s odwołała z funkcji dyrektora generalnego Steve’a Easterbrooka. Jako powód podano złamanie zasad korporacyjnych - chodzi o utrzymywanie relacji intymnych z podwładną. Nowym prezesem firmy został Chris Kempczinski. Zdaniem ekspertów od wizerunku to całkiem naturalne, bo chodzi o unikanie sytuacji wpływania zależności prywatnych na działania zawodowe. więcej
 
 
PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta
 
Wideo OTT, reklama internetowa oraz e-sporty i gry wideo to najszybciej rosnące segmenty na rynku mediów i rozrywki, wynika z badania PwC. W tym roku polski rynek mediów i rozrywki osiągnie wartość 11,4 mld dolarów.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Apple wprowadza serwis Apple TV+, tylko 7 oryginalnych seriali za 24,99 zł. "To nie oferta masowa, chodzi o lojalnych użytkowników" więcej
 
Tomasz Kowalczewski za Wiktora Świetlika dyrektorem Trójki więcej
 
Oto wszystkie kampanie nagrodzone na Effie Awards 2019 (wideo) więcej
 
HBO Max wystartuje w maju 2020 roku. Miesięczna subskrypcja za 14,99 dolara więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ w Redakcji Pogody Telewizja Polsat
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Account Manager Screen Network
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Manager ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
"Szadź" nową produkcją TVN dla Player.pl. W głównych rolach Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska

Pod koniec października ruszyły zdjęcia do nowego serialu - "Szadź" - produkowanego na platformę Player.pl (TVN Discovery Polska). Produkcja skupi się na historii seryjnego mordercy i tropiącego go komisarz policji. W główne role wciela się Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej w październiku. Duży wzrost TVP i TVP Info

Nowym liderem oglądalności w październiku br. został Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Łotwa-Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta

Wideo OTT, reklama internetowa oraz e-sporty i gry wideo to najszybciej rosnące segmenty na rynku mediów i rozrywki, wynika z badania PwC. W tym roku polski rynek mediów i rozrywki osiągnie wartość 11,4 mld dolarów.  więcej

,,W rytmie serca 5" ze spadkiem widowni w nowym paśmie. Polsat zdecydowanym liderem

Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 ogląda średnio 1,13 mln widzów, o 620 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja daje Polsatowi zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. więcej

,,Kabaret na żywo 7" zyskał 220 tys. widzów. 26,52 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,62 mln osób, o 220 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,52 mln zł. więcej

417 tys. widzów trzeciego sezonu ,,Śladu" w Polsacie

Trzeci sezon „Śladu” emitowany raz w tygodniu w niedziele o godz. 23.05 ogląda średnio 417 tys. widzów, o 760 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu we wtorkowym prime-time. Produkcja daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. więcej

Arte pokaże serial Canal+ ,,Zasada przyjemności"

W maju 2020 roku francusko-niemiecka stacja Arte pokaże serial Canal+ „Zasada przyjemności”. więcej

Koniec zdjęć do ,,Znaków". Premiera w 2020 roku w AXN (wideo)

W 2020 roku AXN planuje pokazać drugi sezon oryginalnego serialu „Znaki” z Andrzejem Konopką w roli głównej. Właśnie zakończyły się zdjęcia do nowych odcinków, które realizowane były w Górach Sowich. więcej

Sky zatrudni w Wielkiej Brytanii tysiąc nowych pracowników. Potrzebni inżynierowie i obsługa klienta

Europejska sieć telewizyjna Sky zapowiedziała zatrudnienie dodatkowego tysiąca nowych pracowników na terenie Wielkiej Brytanii. Nadawca potrzebuje ludzi do nowego centrum obsługi klientów, a także kilkuset inżynierów którzy będą brać udział w budowie nowej platformy telewizyjnej Sky Q. więcej

Polsat liderem, rekordowy tydzień TV Puls. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat. Z czwartego na trzecie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej

Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio ZET z akcją #zacokochampolske

Ruszyła akcja #zatokochampolske organizowana przez Radio ZET z okazji 101. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. więcej

 
KRRiT w dialogu technicznym szuka rozwiązań do automatycznego monitoringu stacji radiowych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła dialog techniczny w sprawie stworzenia programu do monitoringu radiowego, który umożliwi automatyczną analizę treści audycji radiowych oraz doradztwa w tym zakresie. więcej

 
Ostatnia powieść Marka Hłaski do słuchania w radiowej Dwójce

W poniedziałek 4 listopada radiowa Dwójka zaczęła nadawanie nowej powieści w odcinkach - „Sowa córka piekarza” Marka Hłaski, w interpretacji Grzegorza Małeckiego. Premierowy odcinek wyemitowano w 50.rocznicę śmierci pisarza. więcej

 
Arkadiusz Skiba w Rock Radio. Poprowadzi ,,Przystanek Klasyka Rocka!"

W poniedziałek 4 listopada do zespołu Rock Radia dołączył Arkadiusz Skiba. Można go usłyszeć  w audycji „Przystanek Klasyka Rocka!”. więcej

 
RMF FM na czele rynku w Częstochowie w II i III kwartale. Twoja Polska Stacja na drugim miejscu

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Twoja Polska Stacja i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał 2019. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. ,,Sprymitywiony logotyp"

Facebook zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Firma wprowadza nowe logo, które ma w lepszy niż dotąd sposób odzwierciedlać jej ewolucję na przestrzeni ostatnich lat. Zamysł polega na tym, że znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od konkretnej platformy w ekosystemie Facebooka, ale koncepcja nie zyskała uznania w branży. - Nowy logotyp Facebooka nie jest nawet uproszczony - został wręcz sprymitywiony. Zamiana małych liter na duże, krój pisma, który kompletnie niczym się nie wyróżnia, tak jakby ktoś napisał go w Wordzie. To zaskakujące - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek.   więcej

Podróżniczka Miłka Raulin reklamuje Pożyczkę Ekspresową w Banku Pekao (wideo)

Bohaterką nowej kampanii reklamowej Banku Pekao jest Miłka Raulin, która w ub.r. jako najmłodsza Polka zdobyła Koronę Ziemi. W akcji promowana jest Pożyczka Ekspresowa. więcej

Prezes PKO BP: liczenie uśmiechów u pracowników nie narusza RODO, a służy życzliwości

W liczeniu uśmiechów pracowników PKO BP chodzi tylko o zachętę do dzielenia się życzliwości, system ten nie jest sposobem monitorowania zatrudnionych osób - informuje Rzecznika Praw Obywatelskich prezes banku Zbigniew Jagiełło. więcej

Wirtualna Polska oferuje całkowicie niepomijalne reklamy

Wirtualna Polska wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100 proc. widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca. więcej

Platige Image rezygnuje z produkcji gier mobilnych, koniec współpracy z Vivid Games

Dom produkcyjny Platige Image wycofał się z projektu produkcji gry mobilnej realizowanego wspólnie z zajmującą się tworzeniem takich gier spółką Vivid Games. Już wcześniej odpisał 1,3 mln zł na koszty tej inwestycji. więcej

Prezenty od rodziców w bożonarodzeniowej kampanii sklepów Carrefour (wideo)

Sieć sklepów Carrefour jako pierwszy duży reklamodawca zaczęła akcję marketingową związaną z Bożym Narodzeniem. Obsługą reklamową firmy zajmują się Saatchi&Saatchi IS, Arena Media, K2 Precise i Performics. więcej

UOKiK stawia zarzuty Getin Noble Bankowi i Raiffeisenowi ws. jednostronnych zmian w umowach o kredyty walutowe

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował jednostronne zmienienie przez Getin Noble Bank i Raiffeisen Bank International części zapisów umów dotyczących kredytów hipotecznych w walutach obcych, głównie franku szwajcarskim. Obu bankom grożą kary w wysokości do 10 proc. rocznych obrotów. więcej

Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

Marka Dove (Unilever) rozpoczęła kampanię reklamową, którą chce „zniszczyć” stereotyp idealnych kobiecych pach. Przygotowała ją agencja Ogilvy. więcej

Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)

Grupa Web uruchomiła serwis ogłoszeniowy Pokato.pl, w którym nie są pobierane opłaty za publikację ofert ani prowizje od sprzedaży. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Agencja Nie Do Ogarnięcia i Value Media. więcej

Damian Janikowski reklamuje batony Protein 33% Go On Nutrition (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa batonów wysokobiałkowych Protein 33% Go On Nutrition (produkowanych przez spółkę Sante) z udziałem zawodnika MMA Damiana Janikowskiego. więcej

Ryobi z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną (wideo)

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna marki Ryobi (należy do grupy TTI), producenta elektronarzędzi ogrodowych. Prowadzona jest pod hasłem „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi”. więcej

Douglas nową kampanią świętuje Dzień Singla (wideo)

‘You are made for loving you’ - takim hasłem Perfumeria Douglas zachęca wszystkie kobiety do świętowania tegorocznego Dnia Singla. Do 11 listopada na klientki, w perfumeriach stacjonarnych oraz na Douglas.pl, czekają specjalne oferty i prezenty. Akcję wspiera kampania autorstwa Jung von Matt (Berlin) oraz Wolf & Lamm, Havas Media i Brasil. więcej

Nóż przeznaczenia w IKEA

IKEA promuje się na Facebooku nawiązując do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflixie. Reklamuje nóż przeznaczenia. więcej

Sieć Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną

Sieć sprzedaży internetowej i detalicznej Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Za projekt rebrandingu oraz koncepcję nowej strategii komunikacji marki w kanałach e-commerce odpowiada krakowska agencja Funktional. więcej

Nestlé deklaruje, że wszystkie ich fabryki są ,,zero waste"

Koncern Nestlé poinformował, że we wszystkich swoich polskich fabrykach odpady (za wyjątkiem tych, których odbiorca jest wskazany prawnie np. odpady komunalne) nie trafiają ani nie zalegają na składowiskach. więcej

Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol

Sieć Q Service Castrol ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, której twarzami zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka - siatkarz i trener drużyny Asseco Resovia Rzeszów. Akcję "Asy serwisowe" przygotowała Czomolungma Kolektyw i Media Concept. więcej

Digital Kingdom odpowiada za obsługę PZU w social mediach

Grupa PZU wybrała w przetargu agencję Digital Kingdom do obsługi jej działań reklamowych w social mediach. więcej

Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)

Polpharma rozpoczęła nową kampanię reklamową preparatu Biotebal Rzęsy XXL. Przygotowała ją agencja Opus B. więcej

Adam Nowakowski w zespole Facebooka

Adam Nowakowski dołączył do warszawskiego zespołu Facebooka na stanowisku creative agency partner w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Accenture przejmuje Bow & Arrow

Amerykański koncern doradczy Accenture przejmuje brytyjską agencję konsultingową Bow & Arrow, specjalizującą się w e-marketngu. więcej

Canon: do 1290 zł zwrotu w zimowej promocji

Ruszyła zimowa kampania promocyjna firmy Canon, w ramach której przy zakupie wybranych lustrzanek, bezlusterkowców, obiektywów oraz lamp można otrzymać częściowy zwrot pieniędzy, maksymalnie 1290 zł. więcej

Maffashion, Żabson i Yoshihito Mayoshe w kampanii adidas Originals Supercourt

Do grona ambasadorów marki adidas, obok Maffashion i Żabsona, dołączył gamer Yoshihito Mayoshe. Influencerzy wspólnie reklamują w nowej kampanii model butów Supercourt. więcej

Plus w świątecznej promocji daje dostęp do Tidala, HBO i Ligi Mistrzów UEFA za darmo

Ruszyła świąteczna promocja Plusa, w ramach której klienci abonamentowi otrzymują dostęp do serwisu muzycznego Tidal, pakietu filmowego HBO, Ipli Polsat Sport Premium przez trzy miesiące w prezencie. więcej

Platige Image z nagrodą animago Award za trailer "Metro Exodus: Artyom's Nightmare"

Studio Platige Image zdobyło główną nagrodę w kategorii Najlepszy Cinematik do Gry Wideo (Best Game Cinematic) w ramach trwającej właśnie w Monachium konferencji animago. Jury nagrodził trailer "Metro Exodus: Artyom's Nightmare". więcej

Unique One obsługuje promocje Nestlé i Velux

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę loterii płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) oraz promocji marki Velux. więcej

CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive"

Agencja CU Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z ECS Automotive, dostawcą usług konsultingowych w branży motoryzacyjnej (należy do The ECS Group). więcej

PromoAgency dla BP

Agencja PromoAgency (PA) odpowiada za koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną Katalogu Nagród BP na sezon 2019/2020. więcej

XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej

Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Monika Jaruzelska z cyklem wywiadów ,,Towarzyszka Panienka" w ,,Super Expressie"

W „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) i na jego portalu internetowym SE.pl rusza cykl cotygodniowych wywiadów Moniki Jaruzelskiej „Towarzyszka Panienka”. więcej

Plejada i Fundacja Faktu organizują akcję "Zdrowie jest męskie"

W akcji „Zdrowie jest męskie”, organizowanej przez Fundację Faktu i portal Plejada, 12 gwiazd zapuściło wąsy, by przypomnieć o profilaktycznym badaniu się przez mężczyzn, by w porę wykryć zagrożenie rakiem jąder lub prostaty. Do sprzedaży trafi też kalendarz, który ma nawoływać do troski o zdrowie. więcej

Wyborcza.pl uruchomiła lokalny newsletter dla 20 różnych miast

W poniedziałek, 4 listopada br. Wyborcza.pl (Agora) uruchomiła newsletter "Dzień dobry" dla 20 polskich miast. Codziennie przed 8.00 będzie wysyłać go do zapisanych użytkowników. Znajdą się w nim: komentarz dziennikarza lub redaktora lokalnej redakcji "Gazety Wyborczej", prognoza pogody, dane o jakości powietrza oraz linki do najciekawszych publikacji lokalnych na Wyborcza.pl. więcej

,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży, ,,Pani Domu" wyprzedziła ,,Naj"

W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Naj”. Zyskała tylko „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Anielska dyrektor operacyjną porównywarek internetowych Grupy Bauer Media

Z początkiem listopada Agnieszka Anielska awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej porównywarek internetowych w Grupie Bauer Media. Jednocześnie dyrektorem finansowym tego segmentu firmy został Raphael Savalle. więcej

Dr Irena Eris, W.Kruk, Douglas z tytułem Doskonałość Roku "Twojego Stylu"

Magazyn "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) przyznał tytuły Doskonałości Roku 2019, konkursu dla marek kosmetycznych. W gronie laureatów znalazły się takie firmy jak Dr Irena Eris, W.Kruk, Douglas, Eveline. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. ,,Sprymitywiony logotyp"

Facebook zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Firma wprowadza nowe logo, które ma w lepszy niż dotąd sposób odzwierciedlać jej ewolucję na przestrzeni ostatnich lat. Zamysł polega na tym, że znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od konkretnej platformy w ekosystemie Facebooka, ale koncepcja nie zyskała uznania w branży. - Nowy logotyp Facebooka nie jest nawet uproszczony - został wręcz sprymitywiony. Zamiana małych liter na duże, krój pisma, który kompletnie niczym się nie wyróżnia, tak jakby ktoś napisał go w Wordzie. To zaskakujące - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek.   więcej

Gmail na czele poczty elektronicznej, serwisy WP i Onetu przyciągają najmocniej

Wśród serwisów poczty elektronicznej liderem zasięgowym jest Gmail, natomiast zdecydowanie najwięcej odsłon notują witryny mailowe WP.pl i Onetu. Serwis mailowy Interii zbliżył się pod względem zasięgu do poczty o2.pl. więcej

Netflix straci 10 mln użytkowników w USA. Powinien wprowadzić tani pakiet z reklamami

Po wejściu na rynek serwisów Apple TV+, HBO Max i Disney+ Netflix może stracić w USA w 2020 roku do 10 mln użytkowników - przewiduje firma Needham. Analitycy oceniają, że aby zahamować odpływ abonentów platforma powinna wprowadzić do oferty tani pakiet związany z wyświetlaniem reklam, w przeciwnym wypadku będzie musiała w poważnym stopniu zwiększyć swoje zadłużenie na nowe treści. więcej

Nowa przeglądarka Edge w połowie stycznia 2020 roku. Silnik Chromium, dodatkowe funkcje i zmienione logo

Koncern Microsoft planuje wprowadzenie nowej wersji swojej przeglądarki internetowej o nazwie Edge. Platforma ma się pojawić na rynku 15 stycznia 2020 roku i działać na opracowanym przez Google silniku Chromium wykorzystywanym m.in. w przeglądarce Chrome. Przy okazji zmieniono także dotychczasowe logo Edge.   więcej

Wirtualna Polska oferuje całkowicie niepomijalne reklamy

Wirtualna Polska wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100 proc. widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca. więcej

Była radna PiS musi przeprosić Agnieszkę Pomaską za wpis: ,,trzeba to coś złapać i ogolić na łyso"

Sąd Najwyższy odrzucił skargę kasacyjną w sprawie wyroku, nakazującego przeproszenie posłanki PO Agnieszki Pomaskiej za słowa, że „trzeba to coś złapać i ogolić na łyso”. Była radna PiS Anna Kołakowska musi przeprosić Pomaską i wpłacić 10 tys. zł na cel charytatywny. więcej

Instagramerka umieściła zdjęcie produktu Eveline Cosmetics na cmentarzu, marka odcina się od akcji

Działająca na Instagramie influencerka zamieściła zdjęcie, na którym obok zniczy stojących na płycie nagrobnej stoi produkt Eveline Cosmetics. Marka stanowczo zapewnia, że nie jest to element komercyjnej współpracy z instagramerką. więcej

Plejada i Fundacja Faktu organizują akcję "Zdrowie jest męskie"

W akcji „Zdrowie jest męskie”, organizowanej przez Fundację Faktu i portal Plejada, 12 gwiazd zapuściło wąsy, by przypomnieć o profilaktycznym badaniu się przez mężczyzn, by w porę wykryć zagrożenie rakiem jąder lub prostaty. Do sprzedaży trafi też kalendarz, który ma nawoływać do troski o zdrowie. więcej

Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)

Grupa Web uruchomiła serwis ogłoszeniowy Pokato.pl, w którym nie są pobierane opłaty za publikację ofert ani prowizje od sprzedaży. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Agencja Nie Do Ogarnięcia i Value Media. więcej

Nóż przeznaczenia w IKEA

IKEA promuje się na Facebooku nawiązując do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflixie. Reklamuje nóż przeznaczenia. więcej

W lodówkach Samsung Family Hub opcja zamówień z Frisco.pl

Samsung nawiązał współpracę z internetowym supermarketem Frisco.pl, w ramach której dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy multimedialnych lodówek Family Hub będą mogli zamówić zakupy z dostawą do domu. więcej

Google przejmuje Fitbit za 2,1 mld dolarów. Nie będzie wykorzystywał reklamowo danych użytkowników opasek

Koncern Google przejął firmę Fitbit, producenta urządzeń typu wearables, m.in. opasek monitorujących zdrowie. Wartość transakcji wynosi 2,1 mld dolarów, według zapowiedzi sprzęt Fitbit będzie nadal obecny na rynku, zaś Google zapewnia że nie będzie wykorzystywał danych użytkowników opasek do targetowania reklam. więcej

Agnieszka Anielska dyrektor operacyjną porównywarek internetowych Grupy Bauer Media

Z początkiem listopada Agnieszka Anielska awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej porównywarek internetowych w Grupie Bauer Media. Jednocześnie dyrektorem finansowym tego segmentu firmy został Raphael Savalle. więcej

TechCrunch w Polsce

Serwis technologiczny TechCrunch wchodzi ze swoją płatną ofertą do Polski. Równolegle platformę udostępniono w Austrii, Belgii, Włoszech i Holandii. więcej

Jakub Szczepański przeszedł z ,,Super Expressu" do Interii

Dziennikarz polityczny Jakub Szczepański z początkiem listopada dołączył do redakcji serwisu Fakty Interia. Wcześniej pracował m.in. w „Super Expressie” i „Fakcie”. więcej

XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej

Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta

Wideo OTT, reklama internetowa oraz e-sporty i gry wideo to najszybciej rosnące segmenty na rynku mediów i rozrywki, wynika z badania PwC. W tym roku polski rynek mediów i rozrywki osiągnie wartość 11,4 mld dolarów.  więcej

Nielsen wesprze startupy z nowego biura w Warszawie

Innovation Lab to nowy projekt Nielsena, w ramach którego firma badawcza będzie  współpracować z podmiotami zaangażowanymi w promocję i wsparcie start-upów działających w obszarach FMCG, big data, data science i zaawansowanej analityki. Nielsen Innovation Lab obejmuje swym zasięgiem Europę Zachodnią i zarządzany będzie z biura w Warszawie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Steve Easterbrook odwołany z funkcji szefa McDonald's za romans z podwładną. "Wielkie firmy usiłują być szalenie etyczne"

Zarząd McDonald’s odwołała z funkcji dyrektora generalnego Steve’a Easterbrooka. Jako powód podano złamanie zasad korporacyjnych - chodzi o utrzymywanie relacji intymnych z podwładną. Nowym prezesem firmy został Chris Kempczinski. Zdaniem ekspertów od wizerunku to całkiem naturalne, bo chodzi o unikanie sytuacji wpływania zależności prywatnych na działania zawodowe. więcej

Oliwia Skóra wicedyrektorem Centrum Informacyjnego Rządu, zajmie się social mediami

Oliwia Skóra, poprzednio związana z Ministerstwem Zdrowia, objęła w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów funkcję zastępcy dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu. Wcześniej pracowała w Ministerstwie Zdrowia. więcej

Maciej Dzwonnik: z ,,Gazety Wyborczej" na rzecznika Politechniki Gdańskiej

Po dziewięciu latach pracy w trójmiejskiej „Gazecie Wyborczej” (Agora) Maciej Dzwonnik odszedł z redakcji i został rzecznikiem Politechniki Gdańskiej. - Skorzystałem z dobrej propozycji. Praca dla tak ważnego ośrodka akademickiego pozwoli mi na dalszą realizację zawodową - mówi Dzwonnik portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Mariusz Salach w zespole kreacji On Board Think Kong

Do działu kreacji On Board Think Kong dołączył Mariusz Salach, który objął stanowisko graphic designera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta
Microsoft skraca pracę o jeden dzień w tygodniu. Wydajność pracowników w górę o 40 procent
Tomasz Bochenek nowym dyrektorem generalnym Oracle Polska. Zastąpił Piotra Witczyńskiego
Philips: nowe soundbary TAPB603 i HTL3325 za 1199-1699 zł (wideo)
W lodówkach Samsung Family Hub opcja zamówień z Frisco.pl
Telewizory LG OLED będą zgodne z Nvidia G-Sync
Canon: do 1290 zł zwrotu w zimowej promocji
Plus w świątecznej promocji daje dostęp do Tidala, HBO i Ligi Mistrzów UEFA za darmo
 
 
 
GOSPODARKA
 
PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta
Microsoft skraca pracę o jeden dzień w tygodniu. Wydajność pracowników w górę o 40 procent
Prezes PKO BP: liczenie uśmiechów u pracowników nie narusza RODO, a służy życzliwości
UOKiK stawia zarzuty Getin Noble Bankowi i Raiffeisenowi ws. jednostronnych zmian w umowach o kredyty walutowe
Santander inwestuje 1,7 mld zł w fintech Ebury
Nestlé deklaruje, że wszystkie ich fabryki są ,,zero waste"
Globalworth Poland kupił biurowce Chmielna 89 i Tischnera Office od Cavatina Holding
Avia International chce odkupić od Orlenu część stacji paliwowych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Szadź" nową produkcją TVN dla Player.pl. W głównych rolach Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska
Netflix straci 10 mln użytkowników w USA. Powinien wprowadzić tani pakiet z reklamami
Arte pokaże serial Canal+ ,,Zasada przyjemności"
Koniec zdjęć do ,,Znaków". Premiera w 2020 roku w AXN (wideo)
Al Pacino w serialu "Hunters" poluje na nazistów (wideo)
Lady Gaga zagra w filmie "Gucci"
"The Stranded" - pierwszy tajski serial Netfliksa
W 2022 roku premiera filmu "Spider-Man Uniwersum 2"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj