|
|
|
|
|
|
|
"Szadź" nową produkcją TVN dla Player.pl. W głównych rolach Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska
Pod koniec października ruszyły zdjęcia do nowego serialu - "Szadź" - produkowanego na platformę Player.pl (TVN Discovery Polska). Produkcja skupi się na historii seryjnego mordercy i tropiącego go komisarz policji. W główne role wciela się Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej w październiku. Duży wzrost TVP i TVP Info
Nowym liderem oglądalności w październiku br. został Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Łotwa-Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta
Wideo OTT, reklama internetowa oraz e-sporty i gry wideo to najszybciej rosnące segmenty na rynku mediów i rozrywki, wynika z badania PwC. W tym roku polski rynek mediów i rozrywki osiągnie wartość 11,4 mld dolarów.
więcej
|
,,W rytmie serca 5" ze spadkiem widowni w nowym paśmie. Polsat zdecydowanym liderem
Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 ogląda średnio 1,13 mln widzów, o 620 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja daje Polsatowi zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
,,Kabaret na żywo 7" zyskał 220 tys. widzów. 26,52 mln zł z reklam
Siódmy sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,62 mln osób, o 220 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,52 mln zł.
więcej
|
417 tys. widzów trzeciego sezonu ,,Śladu" w Polsacie
Trzeci sezon „Śladu” emitowany raz w tygodniu w niedziele o godz. 23.05 ogląda średnio 417 tys. widzów, o 760 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu we wtorkowym prime-time. Produkcja daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
Arte pokaże serial Canal+ ,,Zasada przyjemności"
W maju 2020 roku francusko-niemiecka stacja Arte pokaże serial Canal+ „Zasada przyjemności”.
więcej
|
Koniec zdjęć do ,,Znaków". Premiera w 2020 roku w AXN (wideo)
W 2020 roku AXN planuje pokazać drugi sezon oryginalnego serialu „Znaki” z Andrzejem Konopką w roli głównej. Właśnie zakończyły się zdjęcia do nowych odcinków, które realizowane były w Górach Sowich.
więcej
|
Sky zatrudni w Wielkiej Brytanii tysiąc nowych pracowników. Potrzebni inżynierowie i obsługa klienta
Europejska sieć telewizyjna Sky zapowiedziała zatrudnienie dodatkowego tysiąca nowych pracowników na terenie Wielkiej Brytanii. Nadawca potrzebuje ludzi do nowego centrum obsługi klientów, a także kilkuset inżynierów którzy będą brać udział w budowie nowej platformy telewizyjnej Sky Q.
więcej
|
Polsat liderem, rekordowy tydzień TV Puls. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat. Z czwartego na trzecie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. ,,Sprymitywiony logotyp"
Facebook zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Firma wprowadza nowe logo, które ma w lepszy niż dotąd sposób odzwierciedlać jej ewolucję na przestrzeni ostatnich lat. Zamysł polega na tym, że znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od konkretnej platformy w ekosystemie Facebooka, ale koncepcja nie zyskała uznania w branży. - Nowy logotyp Facebooka nie jest nawet uproszczony - został wręcz sprymitywiony. Zamiana małych liter na duże, krój pisma, który kompletnie niczym się nie wyróżnia, tak jakby ktoś napisał go w Wordzie. To zaskakujące - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek.
więcej
|
Podróżniczka Miłka Raulin reklamuje Pożyczkę Ekspresową w Banku Pekao (wideo)
Bohaterką nowej kampanii reklamowej Banku Pekao jest Miłka Raulin, która w ub.r. jako najmłodsza Polka zdobyła Koronę Ziemi. W akcji promowana jest Pożyczka Ekspresowa.
więcej
|
Prezes PKO BP: liczenie uśmiechów u pracowników nie narusza RODO, a służy życzliwości
W liczeniu uśmiechów pracowników PKO BP chodzi tylko o zachętę do dzielenia się życzliwości, system ten nie jest sposobem monitorowania zatrudnionych osób - informuje Rzecznika Praw Obywatelskich prezes banku Zbigniew Jagiełło.
więcej
|
Wirtualna Polska oferuje całkowicie niepomijalne reklamy
Wirtualna Polska wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100 proc. widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca.
więcej
|
Platige Image rezygnuje z produkcji gier mobilnych, koniec współpracy z Vivid Games
Dom produkcyjny Platige Image wycofał się z projektu produkcji gry mobilnej realizowanego wspólnie z zajmującą się tworzeniem takich gier spółką Vivid Games. Już wcześniej odpisał 1,3 mln zł na koszty tej inwestycji.
więcej
|
Prezenty od rodziców w bożonarodzeniowej kampanii sklepów Carrefour (wideo)
Sieć sklepów Carrefour jako pierwszy duży reklamodawca zaczęła akcję marketingową związaną z Bożym Narodzeniem. Obsługą reklamową firmy zajmują się Saatchi&Saatchi IS, Arena Media, K2 Precise i Performics.
więcej
|
UOKiK stawia zarzuty Getin Noble Bankowi i Raiffeisenowi ws. jednostronnych zmian w umowach o kredyty walutowe
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował jednostronne zmienienie przez Getin Noble Bank i Raiffeisen Bank International części zapisów umów dotyczących kredytów hipotecznych w walutach obcych, głównie franku szwajcarskim. Obu bankom grożą kary w wysokości do 10 proc. rocznych obrotów.
więcej
|
Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)
Marka Dove (Unilever) rozpoczęła kampanię reklamową, którą chce „zniszczyć” stereotyp idealnych kobiecych pach. Przygotowała ją agencja Ogilvy.
więcej
|
Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)
Grupa Web uruchomiła serwis ogłoszeniowy Pokato.pl, w którym nie są pobierane opłaty za publikację ofert ani prowizje od sprzedaży. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Agencja Nie Do Ogarnięcia i Value Media.
więcej
|
Damian Janikowski reklamuje batony Protein 33% Go On Nutrition (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa batonów wysokobiałkowych Protein 33% Go On Nutrition (produkowanych przez spółkę Sante) z udziałem zawodnika MMA Damiana Janikowskiego.
więcej
|
Ryobi z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną (wideo)
Ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna marki Ryobi (należy do grupy TTI), producenta elektronarzędzi ogrodowych. Prowadzona jest pod hasłem „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi”.
więcej
|
Douglas nową kampanią świętuje Dzień Singla (wideo)
‘You are made for loving you’ - takim hasłem Perfumeria Douglas zachęca wszystkie kobiety do świętowania tegorocznego Dnia Singla. Do 11 listopada na klientki, w perfumeriach stacjonarnych oraz na Douglas.pl, czekają specjalne oferty i prezenty. Akcję wspiera kampania autorstwa Jung von Matt (Berlin) oraz Wolf & Lamm, Havas Media i Brasil.
więcej
|
Nóż przeznaczenia w IKEA
IKEA promuje się na Facebooku nawiązując do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflixie. Reklamuje nóż przeznaczenia.
więcej
|
Sieć Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną
Sieć sprzedaży internetowej i detalicznej Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Za projekt rebrandingu oraz koncepcję nowej strategii komunikacji marki w kanałach e-commerce odpowiada krakowska agencja Funktional.
więcej
|
Nestlé deklaruje, że wszystkie ich fabryki są ,,zero waste"
Koncern Nestlé poinformował, że we wszystkich swoich polskich fabrykach odpady (za wyjątkiem tych, których odbiorca jest wskazany prawnie np. odpady komunalne) nie trafiają ani nie zalegają na składowiskach.
więcej
|
Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol
Sieć Q Service Castrol ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, której twarzami zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka - siatkarz i trener drużyny Asseco Resovia Rzeszów. Akcję "Asy serwisowe" przygotowała Czomolungma Kolektyw i Media Concept.
więcej
|
Digital Kingdom odpowiada za obsługę PZU w social mediach
Grupa PZU wybrała w przetargu agencję Digital Kingdom do obsługi jej działań reklamowych w social mediach.
więcej
|
Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)
Polpharma rozpoczęła nową kampanię reklamową preparatu Biotebal Rzęsy XXL. Przygotowała ją agencja Opus B.
więcej
|
Adam Nowakowski w zespole Facebooka
Adam Nowakowski dołączył do warszawskiego zespołu Facebooka na stanowisku creative agency partner w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Accenture przejmuje Bow & Arrow
Amerykański koncern doradczy Accenture przejmuje brytyjską agencję konsultingową Bow & Arrow, specjalizującą się w e-marketngu.
więcej
|
Canon: do 1290 zł zwrotu w zimowej promocji
Ruszyła zimowa kampania promocyjna firmy Canon, w ramach której przy zakupie wybranych lustrzanek, bezlusterkowców, obiektywów oraz lamp można otrzymać częściowy zwrot pieniędzy, maksymalnie 1290 zł.
więcej
|
Maffashion, Żabson i Yoshihito Mayoshe w kampanii adidas Originals Supercourt
Do grona ambasadorów marki adidas, obok Maffashion i Żabsona, dołączył gamer Yoshihito Mayoshe. Influencerzy wspólnie reklamują w nowej kampanii model butów Supercourt.
więcej
|
Plus w świątecznej promocji daje dostęp do Tidala, HBO i Ligi Mistrzów UEFA za darmo
Ruszyła świąteczna promocja Plusa, w ramach której klienci abonamentowi otrzymują dostęp do serwisu muzycznego Tidal, pakietu filmowego HBO, Ipli Polsat Sport Premium przez trzy miesiące w prezencie.
więcej
|
Platige Image z nagrodą animago Award za trailer "Metro Exodus: Artyom's Nightmare"
Studio Platige Image zdobyło główną nagrodę w kategorii Najlepszy Cinematik do Gry Wideo (Best Game Cinematic) w ramach trwającej właśnie w Monachium konferencji animago. Jury nagrodził trailer "Metro Exodus: Artyom's Nightmare".
więcej
|
Unique One obsługuje promocje Nestlé i Velux
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę loterii płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) oraz promocji marki Velux.
więcej
|
CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive"
Agencja CU Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z ECS Automotive, dostawcą usług konsultingowych w branży motoryzacyjnej (należy do The ECS Group).
więcej
|
PromoAgency dla BP
Agencja PromoAgency (PA) odpowiada za koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną Katalogu Nagród BP na sezon 2019/2020.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Monika Jaruzelska z cyklem wywiadów ,,Towarzyszka Panienka" w ,,Super Expressie"
W „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) i na jego portalu internetowym SE.pl rusza cykl cotygodniowych wywiadów Moniki Jaruzelskiej „Towarzyszka Panienka”.
więcej
|
Plejada i Fundacja Faktu organizują akcję "Zdrowie jest męskie"
W akcji „Zdrowie jest męskie”, organizowanej przez Fundację Faktu i portal Plejada, 12 gwiazd zapuściło wąsy, by przypomnieć o profilaktycznym badaniu się przez mężczyzn, by w porę wykryć zagrożenie rakiem jąder lub prostaty. Do sprzedaży trafi też kalendarz, który ma nawoływać do troski o zdrowie.
więcej
|
Wyborcza.pl uruchomiła lokalny newsletter dla 20 różnych miast
W poniedziałek, 4 listopada br. Wyborcza.pl (Agora) uruchomiła newsletter "Dzień dobry" dla 20 polskich miast. Codziennie przed 8.00 będzie wysyłać go do zapisanych użytkowników. Znajdą się w nim: komentarz dziennikarza lub redaktora lokalnej redakcji "Gazety Wyborczej", prognoza pogody, dane o jakości powietrza oraz linki do najciekawszych publikacji lokalnych na Wyborcza.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży, ,,Pani Domu" wyprzedziła ,,Naj"
W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Naj”. Zyskała tylko „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Anielska dyrektor operacyjną porównywarek internetowych Grupy Bauer Media
Z początkiem listopada Agnieszka Anielska awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej porównywarek internetowych w Grupie Bauer Media. Jednocześnie dyrektorem finansowym tego segmentu firmy został Raphael Savalle.
więcej
|
Dr Irena Eris, W.Kruk, Douglas z tytułem Doskonałość Roku "Twojego Stylu"
Magazyn "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) przyznał tytuły Doskonałości Roku 2019, konkursu dla marek kosmetycznych. W gronie laureatów znalazły się takie firmy jak Dr Irena Eris, W.Kruk, Douglas, Eveline.
więcej
|
|
|
Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. ,,Sprymitywiony logotyp"
Facebook zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Firma wprowadza nowe logo, które ma w lepszy niż dotąd sposób odzwierciedlać jej ewolucję na przestrzeni ostatnich lat. Zamysł polega na tym, że znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od konkretnej platformy w ekosystemie Facebooka, ale koncepcja nie zyskała uznania w branży. - Nowy logotyp Facebooka nie jest nawet uproszczony - został wręcz sprymitywiony. Zamiana małych liter na duże, krój pisma, który kompletnie niczym się nie wyróżnia, tak jakby ktoś napisał go w Wordzie. To zaskakujące - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu i wizerunku marek.
więcej
|
Gmail na czele poczty elektronicznej, serwisy WP i Onetu przyciągają najmocniej
Wśród serwisów poczty elektronicznej liderem zasięgowym jest Gmail, natomiast zdecydowanie najwięcej odsłon notują witryny mailowe WP.pl i Onetu. Serwis mailowy Interii zbliżył się pod względem zasięgu do poczty o2.pl.
więcej
|
Netflix straci 10 mln użytkowników w USA. Powinien wprowadzić tani pakiet z reklamami
Po wejściu na rynek serwisów Apple TV+, HBO Max i Disney+ Netflix może stracić w USA w 2020 roku do 10 mln użytkowników - przewiduje firma Needham. Analitycy oceniają, że aby zahamować odpływ abonentów platforma powinna wprowadzić do oferty tani pakiet związany z wyświetlaniem reklam, w przeciwnym wypadku będzie musiała w poważnym stopniu zwiększyć swoje zadłużenie na nowe treści.
więcej
|
Nowa przeglądarka Edge w połowie stycznia 2020 roku. Silnik Chromium, dodatkowe funkcje i zmienione logo
Koncern Microsoft planuje wprowadzenie nowej wersji swojej przeglądarki internetowej o nazwie Edge. Platforma ma się pojawić na rynku 15 stycznia 2020 roku i działać na opracowanym przez Google silniku Chromium wykorzystywanym m.in. w przeglądarce Chrome. Przy okazji zmieniono także dotychczasowe logo Edge.
więcej
|
Wirtualna Polska oferuje całkowicie niepomijalne reklamy
Wirtualna Polska wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100 proc. widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca.
więcej
|
Była radna PiS musi przeprosić Agnieszkę Pomaską za wpis: ,,trzeba to coś złapać i ogolić na łyso"
Sąd Najwyższy odrzucił skargę kasacyjną w sprawie wyroku, nakazującego przeproszenie posłanki PO Agnieszki Pomaskiej za słowa, że „trzeba to coś złapać i ogolić na łyso”. Była radna PiS Anna Kołakowska musi przeprosić Pomaską i wpłacić 10 tys. zł na cel charytatywny.
więcej
|
Instagramerka umieściła zdjęcie produktu Eveline Cosmetics na cmentarzu, marka odcina się od akcji
Działająca na Instagramie influencerka zamieściła zdjęcie, na którym obok zniczy stojących na płycie nagrobnej stoi produkt Eveline Cosmetics. Marka stanowczo zapewnia, że nie jest to element komercyjnej współpracy z instagramerką.
więcej
|
Plejada i Fundacja Faktu organizują akcję "Zdrowie jest męskie"
W akcji „Zdrowie jest męskie”, organizowanej przez Fundację Faktu i portal Plejada, 12 gwiazd zapuściło wąsy, by przypomnieć o profilaktycznym badaniu się przez mężczyzn, by w porę wykryć zagrożenie rakiem jąder lub prostaty. Do sprzedaży trafi też kalendarz, który ma nawoływać do troski o zdrowie.
więcej
|
Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)
Grupa Web uruchomiła serwis ogłoszeniowy Pokato.pl, w którym nie są pobierane opłaty za publikację ofert ani prowizje od sprzedaży. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Agencja Nie Do Ogarnięcia i Value Media.
więcej
|
Nóż przeznaczenia w IKEA
IKEA promuje się na Facebooku nawiązując do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflixie. Reklamuje nóż przeznaczenia.
więcej
|
W lodówkach Samsung Family Hub opcja zamówień z Frisco.pl
Samsung nawiązał współpracę z internetowym supermarketem Frisco.pl, w ramach której dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy multimedialnych lodówek Family Hub będą mogli zamówić zakupy z dostawą do domu.
więcej
|
Google przejmuje Fitbit za 2,1 mld dolarów. Nie będzie wykorzystywał reklamowo danych użytkowników opasek
Koncern Google przejął firmę Fitbit, producenta urządzeń typu wearables, m.in. opasek monitorujących zdrowie. Wartość transakcji wynosi 2,1 mld dolarów, według zapowiedzi sprzęt Fitbit będzie nadal obecny na rynku, zaś Google zapewnia że nie będzie wykorzystywał danych użytkowników opasek do targetowania reklam.
więcej
|
Agnieszka Anielska dyrektor operacyjną porównywarek internetowych Grupy Bauer Media
Z początkiem listopada Agnieszka Anielska awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej porównywarek internetowych w Grupie Bauer Media. Jednocześnie dyrektorem finansowym tego segmentu firmy został Raphael Savalle.
więcej
|
TechCrunch w Polsce
Serwis technologiczny TechCrunch wchodzi ze swoją płatną ofertą do Polski. Równolegle platformę udostępniono w Austrii, Belgii, Włoszech i Holandii.
więcej
|
Jakub Szczepański przeszedł z ,,Super Expressu" do Interii
Dziennikarz polityczny Jakub Szczepański z początkiem listopada dołączył do redakcji serwisu Fakty Interia. Wcześniej pracował m.in. w „Super Expressie” i „Fakcie”.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|