Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 6 Listopada 2019
 
 
 
Onet bez dyrektora zarządzającego, Paweł Jurek odchodzi po 11 latach pracy
 
Z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentu Onet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Grupą Onet był związany przez 11 lat. więcej
 
 
Nowe logo Facebooka jest wycofane, oparte o indywidualnie zaprojektowany krój liter. Nie walczy o uwagę tak jak logo portalu (opinie)
 
Facebook wprowadził nowe logo, które ma odzwierciedlać ewolucję firmy na przestrzeni ostatnich lat. Zmiana nie dotyczy jednak identyfikacji wizualnej portalu społecznościowego, ale innych platform w ekosystemie firmy. Eksperci od identyfikacji wizualnej uważają, że zabieg ten jest obliczony na odwrócenie uwagi od spraw istotnych dla Facebooka, z którymi boryka się od kilku miesięcy. Oceniają, że nowe logo to wprawdzie ładne litery, jednak jest nijakie i wycofane. Zastosowanie wersalików w logo dowodzi, że firma chce być postrzegana jako bardziej przejrzysta i odpowiedzialna korporacja. więcej
 
 
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Wiadomości" z największym wzrostem
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki pochwalić się mogły wzrostami, a najwięcej zyskały „Wiadomości” TVP - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Peter Schmeichel w kampanii STS. Bukmacher odświeża identyfikację wizualną
 
Duński piłkarz Peter Schmeichel został globalnym ambasadorem bukmachera STS. Firma wprowadziła także nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp. więcej
 
 
Premiera "Zabawy w chowanego" braci Sekielskich w styczniu
 
Tomasz Sekielski zapowiedział, że premiera drugiego dokumentu "Zabawa w chowanego" o pedofilii w polskim Kościele odbędzie się w styczniu 2020 roku. - Jest jeszcze wiele do zrobienia w relacjach wymiar sprawiedliwości - Kościół - skomentował Sekielski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. ,,Sprymitywiony logotyp" więcej
 
Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej w październiku. Duży wzrost TVP i TVP Info więcej
 
Apple wprowadza serwis Apple TV+, tylko 7 oryginalnych seriali za 24,99 zł. "To nie oferta masowa, chodzi o lojalnych użytkowników" więcej
 
Tomasz Kowalczewski za Wiktora Świetlika dyrektorem Trójki więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ w Redakcji Pogody Telewizja Polsat
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Account Manager Screen Network
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Manager ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Wiadomości" z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki pochwalić się mogły wzrostami, a najwięcej zyskały „Wiadomości” TVP - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcelina Zawadzka nową gospodynią ,,The Voice of Poland". Zastąpi Barbarę Kurdej-Szatan

Od 9 listopada TVP2 rozpocznie emisję odcinków na żywo dziesiątej edycji „The Voice of Poland”. Do prowadzących programu dołączy Marcelina Zawadzka, która zastąpi Barbarę Kurdej-Szatan. więcej

Prawie 30 imprez łyżwiarskich w Polsacie Sport w sezonie 2019/2020

Kanały Polsat Sport w okresie od listopada br. do kwietnia 2020 roku pokażą prawie 30 imprez łyżwiarskich, w tym m.in. Puchar Świata, Mistrzostwa Świata, Mistrzostwa Europy, czy Mistrzostwa Czterech Kontynentów. więcej

Canal+ ma być dostawcą platformy Disney+ we Francji

Należący do koncernu Vivendi operator telewizyjny Canal+ może być jedynym we Francji dostawcą oferującym dostęp do zapowiadanego serwisu VoD Disney+ - wynika z nieoficjalnych informacji. Według planów nowa platforma streamingowa ma być częścią abonamentu w Canal+ z dodatkową opłatą w wysokości kilku euro. Oprócz tego Disney+ pojawi się we Francji także jako osobny serwis dostępny za pomocą przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych. więcej

Rusza ,,Ekstraklasa Games 2020" w grę FIFA, transmisje w Polsat Games

14 listopada wystartuje druga edycja turnieju w grę FIFA „Ekstraklasa Games 2020”. Rozgrywki przeznaczone są zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów. Strategicznym partnerem medialnym jest kanał Polsat Games. więcej

Wystartowała piąta edycja kampanii ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj!". Robert Lewandowski ambasadorem (wideo)

Wystartowała piąta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”, którą organizuje Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz Robert Lewandowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT rozstrzygnęła konkurs na koncesje w DAB+ w Warszawie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła kolejny konkurs w DAB+ i zadecydowała o przyznaniu koncesji na lokalnym multipleksie cyfrowym w Warszawie. Otrzymały je m.in. Open FM Wirtualnej Polski oraz Muzo.FM Cyfrowego Polsatu. więcej

 
Radio Akademia uruchomiło internetowe Radio Go dla swoich absolwentów

Radio Akademia (Grupa ZPR Media) powołuje Radio Go - internetowy projekt dla wyróżniających się studentów Akademii. - Daje to szansę zdobycia szlifów radiowych w praktyce - komentuje Norbert Bieńkowski, koordynator projektu Radio Akademii i dziennikarz Radia VOX FM. więcej

 
Święto Niepodległości w RMF FM: śpiewanie patriotycznych piosenek, quiz z gwiazdami i wywiad z Muńkiem Staszczykiem

Varius Manx i Roksana Węgiel będą gwiazdami kolejnej już edycji „Biało-czerwonego śpiewania” organizowanego przez radio RMF FM na krakowskim rynku 11 listopada w Święto Niepodległości. Tego dnia stacji będzie mieć zmienioną ramówkę. więcej

 
KRRiT rozpoczęła konsultacje ws. nowelizacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konsultacje publiczne w sprawie nowelizacji Dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych (DAUM). Swoje uwagi mogą zgłosić przedstawiciele administracji publicznej, organizacji samorządu gospodarczego, organizacji pozarządowych, środowisk naukowych czy firm. więcej

 
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu w II i III kwartale, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim i trzecim kwartale br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Peter Schmeichel w kampanii STS. Bukmacher odświeża identyfikację wizualną

Duński piłkarz Peter Schmeichel został globalnym ambasadorem bukmachera STS. Firma wprowadziła także nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp. więcej

Promocje w sklepach już nie kręcą Polaków

W ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów, u których główną motywacją do zakupu jest promocja - pokazują nowe dane z badania Monitora Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia. więcej

Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce

Bartłomiej Pucek zaczął pracę jako country digital manager IKEA Retail w Polsce. Wcześniej był związany m.in. z Ringier Axel Springer Polska, o2 i Capital Group. więcej

Alior Bank wydał więcej na reklamy. Zysk mocno w dół, 325 mln zł odpisów kredytowych

W trzech kwartałach br. skonsolidowane wydatki marketingowe Alior Banku zwiększyły się o 2,7 proc. do 57,88 mln zł. Nieznacznie wzrosły wpływy odsetkowe, zmalał wynik z prowizji, natomiast zysk netto skurczył się z 531,11 do 272,74 mln zł. więcej

InPost w loterii promuje szybkie odbieranie przesyłek z Paczkomatów

Ruszyła loteria dla osób odbierających przesyłki z Paczkomatów. Akcję na zlecenie InPostu realizuje agencja Smolar. więcej

Burger King wprowadził do Polski frytki z kurczaka

Burger King wprowadza do Polski Chicken Fries - frytki z kurczaka. Kampanię promującą nowość przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.  więcej

Orange udostępnia darmową aplikację wykrywającą połączenia od telemarketerów i z egzotycznych krajów

Orange Polska wprowadza bezpłatną aplikację Orange Telefon zabezpieczającą użytkowników usług mobilnych. Aplikacja informuje, czy dzwoniący do niego numer to telemarketer i pozwala zablokować numery przychodzące z wybranych krajów. więcej

Zimowy wyjazd reklamuje pożyczkę Zaratka w Kasie Stefczyka (wideo)

Kasa Stefczyka zaczęła nową kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Zaratka. Za obsługę marketingową firmy odpowiada agencja Apella. więcej

Męska siła przy tłoczeniu w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)

W nowym spocie Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) oprócz kobiet w strojach ludowych występuje grupa mężczyzn. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL, Bomaye, Lunapark, Juice Sound i Starcom. więcej

Wizyta wujka w kampanii płatności mobilnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy Bankowej i Grupy BPS promująca dostępne tam płatności mobilne. Akcję przygotowała agencja IQ Marketing. więcej

NBP szuka firmy, która wykona film promujący Centrum Pieniądza

Narodowy Bank Polski zaprosił firmy producenckie do składania ofert na produkcję filmu promocyjnego, dotyczącego Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Raperzy KIZO, Tymek i Gedz w kampanii Hennessy

Marka koniaku Hennessy (należąca do Louis Vuitton Moet Hennessy, LVMH) rozpoczęła kampanię reklamową, do której zaprosiła raperów: KIZO, Tymka i Gedza. Działania przygotowała agencja high&. więcej

Unilever i Heinz rezygnują z reklam na Pornhub, powód: treści pedofilskie

Koncern Unilever i firma Kraft Heinz zapowiedziały, że reklamy ich marek nie będą się pojawiać w serwisie pornograficznym Pornhub. Powodem są doniesienia o tym, że serwis zalewają nielegalne treści, w tym materiały wideo z nieletnimi. więcej

Grupa Piotr i Paweł kończy działania sanacyjne

Spółki z Grupy Piotr i Paweł wdrożyły już większość zaplanowanych działań sanacyjnych przewidzianych w złożonych w grudniu 2018 roku planach restrukturyzacyjnych. Firma informuje, że wzrosła efektywność i liczba oferowanych produktów. więcej

Maja Ostaszewska, Magdalena Różczka i Macademian Girl w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Na początku listopada w centrum Warszawy pojawiły się billboardy z aktorkami Mają Ostaszewską i Magdaleną Różczką oraz blogerką modową, Tamarą Gonzalez Pereą (Macademian Girl). Trzymają one w rękach oskórowaną norkę. To element nowej kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki "Cena Futra", w której aktywiści dążą do zakazu hodowli zwierząt na futro w Polsce. więcej

Wystartowała piąta edycja kampanii ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj!". Robert Lewandowski ambasadorem (wideo)

Wystartowała piąta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”, którą organizuje Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz Robert Lewandowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania. więcej

Lidl otwiera w Szwecji ,,Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem

Szwedzki oddział Lidla przygotował nową, nietypową akcję promocyjną. Do wyselekcjonowanej grupy klientów trafiły  paczki z produktami z Lidla. Z nich przygotowali i "sprzedawali" potrawy we własnych przydomowych "Micromarketach". więcej

Sąd ponownie oceni karę UOKiK-u dla Getin Noble Bank za ulotki polisolokat

Sąd Najwyższy skierował do ponownego rozpatrzenia przez Sąd Apelacyjny grzywnę nałożoną przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na Getin Noble Bank za ulotki reklamujące długoletnie produkty inwestycyjno-oszczędnościowe (tzw. polisolokaty). Kara wynosi 1,13 mln zł. więcej

Perła z programem muzycznym "Przegląd Techniczny"

"Przegląd Techniczny" to nowy program publicystyczny poświęcony wydarzeniom w świecie muzyki popularnej i elektronicznej. Projekt powstał przy współpracy Browaru Perła oraz warszawskiego klubu „999”. Prowadzącym został dziennikarz muzyczny Łukasz Napora. więcej

15 tys. chętnych do testowania produktów Aldi, Sonia Bohosiewicz w kampanii

Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu Aldi jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci. więcej

Kosmetyki Resibo promowane hasłem ,,Modern Nature is Calling"

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley). Działania pod hasłem „Modern Nature is Calling” przygotowała agencja oS3 i Papaya Films. więcej

W Kanadzie powstało przejście dla pieszych, które wymusza na kierowcach zatrzymanie się

Kanadyjska organizacja rządowa Société de l’Assurance Automobile du Québec ruszyła z akcją zwracającą uwagę na bezpieczeństwo pieszych na drogach. W tym celu stworzono przejście, które wymusza na kierowcach aut zatrzymanie się na pasach. więcej

ING zachęca do odkładania na emeryturę w kampanii ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło"

Pod hasłem „Żeby (prawie) nic się nie zmieniło” ruszyła nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego. Przygotowały ją Gong i MullenLowe Mediahub. więcej

Alior Bank reklamuje swój Kantor Walutowy

Alior Bank rozpoczął digitalową kampanię reklamową odświeżonego Kantoru Walutowego. Zachęca w niej do testowania usług podczas podróży i doświadczania swobody w płaceniu za granicą. Akcję przygotowały Infiniti i Mets. więcej

Uponor nowym klientem Wills Integrated

Agencja marketingu zintegrowanego Wills Integrated rozpoczęła współpracę z fińską spółką Uponor, globalnym dystrybutorem rozwiązań w zakresie energooszczędnego ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego. więcej

Mateusz Brzeźniak account manager w Arskom

Mateusz Brzeźniak, dotychczas senior account executive, awansował na stanowisko account managera w agencji marketingu sportowego Arskom. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sekielscy, Bujara i śp. Aksamit z nagrodą Towarzystwa Dziennikarskiego ,,Obywatel Dziennikarz Roku"

Decyzją walnego zgromadzenia Towarzystwa Dziennikarskiego tegorocznymi laureatami nagrody stowarzyszenia „Obywatel Dziennikarz Roku” zostali dziennikarze, którzy odkryli przed Polakami problem pedofilii księży: bracia Sekielscy, Małgorzata Bujara i śp. Bożena Aksamit. więcej

"Super Express" stawia na formaty wideo. Nowościami "Twarzą w twarz" oraz "Super Temat"

Od września br. portal Super Expressu - se.pl (Grupa ZPR Media) wprowadził pięć cyklicznych programów internetowych. Ostatnio pojawiły się kolejne, m.in. "Twarzą w twarz" Tomasza Walczaka oraz "Super Temat" Damiana Ryndaka i Mateusza Dolaka. Nowością będzie też "Towarzyszka Panienka" Moniki Jaruzelskiej. W sumie systematycznie będzie powstawać 13 programów wideo. więcej

,,Zabawy i Marzenia z Barbie" nowym liderem pism dla dzieci. ,,Księżniczka" najbardziej w dół

W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, które pochwalić się mogły największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła „Księżniczka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Onet bez dyrektora zarządzającego, Paweł Jurek odchodzi po 11 latach pracy

Z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentu Onet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Grupą Onet był związany przez 11 lat. więcej

Nowe logo Facebooka jest wycofane, oparte o indywidualnie zaprojektowany krój liter. Nie walczy o uwagę tak jak logo portalu (opinie)

Facebook wprowadził nowe logo, które ma odzwierciedlać ewolucję firmy na przestrzeni ostatnich lat. Zmiana nie dotyczy jednak identyfikacji wizualnej portalu społecznościowego, ale innych platform w ekosystemie firmy. Eksperci od identyfikacji wizualnej uważają, że zabieg ten jest obliczony na odwrócenie uwagi od spraw istotnych dla Facebooka, z którymi boryka się od kilku miesięcy. Oceniają, że nowe logo to wprawdzie ładne litery, jednak jest nijakie i wycofane. Zastosowanie wersalików w logo dowodzi, że firma chce być postrzegana jako bardziej przejrzysta i odpowiedzialna korporacja. więcej

Premiera "Zabawy w chowanego" braci Sekielskich w styczniu

Tomasz Sekielski zapowiedział, że premiera drugiego dokumentu "Zabawa w chowanego" o pedofilii w polskim Kościele odbędzie się w styczniu 2020 roku. - Jest jeszcze wiele do zrobienia w relacjach wymiar sprawiedliwości - Kościół - skomentował Sekielski. więcej

Michał Włodarczyk dyrektorem zarządzającym Gemius Polska

Z początkiem listopada w polskim oddziale Gemiusa Michał Włodarczyk awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego. Natomiast funkcję szefowej działu sprzedaży przejęła Magdalena Piasecka. więcej

Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii

Firma Gemius podpisała trzyletnią umowę z Danske Medier Research (DMR), niezależnym dostawcą danych dla duńskiego indeksu online (Danish Online Index) - oficjalnego pomiaru duńskiego ruchu internetowego. więcej

Canal+ ma być dostawcą platformy Disney+ we Francji

Należący do koncernu Vivendi operator telewizyjny Canal+ może być jedynym we Francji dostawcą oferującym dostęp do zapowiadanego serwisu VoD Disney+ - wynika z nieoficjalnych informacji. Według planów nowa platforma streamingowa ma być częścią abonamentu w Canal+ z dodatkową opłatą w wysokości kilku euro. Oprócz tego Disney+ pojawi się we Francji także jako osobny serwis dostępny za pomocą przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych. więcej

Grupa Sare ze wzrostem przychodów, strata maleje dzięki optymalizacji kosztów

Grupa kapitałowa Sare, od niedawna działająca pod marką rynkową Digitree Group, według wstępnych danych w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 25 proc. do 42,63 mln zł, 2,69 mln zł zysku EBITDA i 929 tys. zł straty netto. Firma podkreśla, że w efekcie optymalizacji kosztów jej strata maleje z kwartału na kwartał. więcej

Unilever i Heinz rezygnują z reklam na Pornhub, powód: treści pedofilskie

Koncern Unilever i firma Kraft Heinz zapowiedziały, że reklamy ich marek nie będą się pojawiać w serwisie pornograficznym Pornhub. Powodem są doniesienia o tym, że serwis zalewają nielegalne treści, w tym materiały wideo z nieletnimi. więcej

Co wybierają użytkownicy, co decyduje o sukcesie produkcji wideo online?

O tym co decyduje o sukcesie produkcji wideo online pisze Tomasz Machała, VP Publishing Product w Wirtualna Polska Media. więcej

Wideo & Online TV - zmiany, nowe możliwości i zagrożenia

O zmianach, nowych możliwościach i zagrożeniach na rynku wideo i telewizji online pisze Joanna Skwarna, VP Paid Products w Wirtualna Polska Media. więcej

Airbnb z zakazem dla "party houses"

Airbnb będzie usuwać ze swojej platformy oferty tzw. "party houses", czyli domów wynajmowanych na imprezy. To efekt strzelaniny, do jakiej doszło w Halloween w jednym z takich miejsc niedaleko San Francisco, w wyniku której zginęło 5 osób. więcej

Kampanie zakupowe w Google - teraz 20% taniej!

Masz sklep internetowy? Jest zatem spora szansa, że reklamujesz się za pośrednictwem kampanii produktowych w wyszukiwarce Google. To z kim, jak i za ile to robisz nie ma większego znaczenia. Możesz to bowiem od jutra robić taniej aż o 20%, pomijając prowizję Google za każde kliknięcie. Wszystko za sprawą utraty monopolu przez giganta z Mountain View na dostęp do porównywarek CSS w kontekście właśnie reklamy zakupowej. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Michał Włodarczyk dyrektorem zarządzającym Gemius Polska

Z początkiem listopada w polskim oddziale Gemiusa Michał Włodarczyk awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego. Natomiast funkcję szefowej działu sprzedaży przejęła Magdalena Piasecka. więcej

Promocje w sklepach już nie kręcą Polaków

W ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów, u których główną motywacją do zakupu jest promocja - pokazują nowe dane z badania Monitora Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia. więcej

Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii

Firma Gemius podpisała trzyletnią umowę z Danske Medier Research (DMR), niezależnym dostawcą danych dla duńskiego indeksu online (Danish Online Index) - oficjalnego pomiaru duńskiego ruchu internetowego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Talarek po 13 latach odchodzi z agencji TBT i Wspólnicy

Z agencją public relations TBT i Wspólnicy rozstał się partner zarządzający Piotr Talarek. Był związany z firmą od jej uruchomienia w 2006 roku. więcej

Continental klientem OneMulti

Z początkiem listopada 2019 agencja OneMulti rozpoczęła współpracę z firmą Continental Opony Polska. więcej

Dystrybutor marki Burton klientem Up&More

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z wyłącznym dystrybutorem sprzętu snowboardowego marki Burton. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft pokazuje nowy sposób przechowywania danych. Cały ,,Superman" na szklanej płytce
Aviation X Lab - przyszłość lotnictwa wg Emirates, Airbus, Collins Aerospace, GE Aviation i Thales (wideo)
Oppo i Ericsson uruchamiają Laboratorium 5G
Voyager 2 wyleciał w otwarty kosmos. Dostarcza nowe dane o heliosferze
Orange udostępnia darmową aplikację wykrywającą połączenia od telemarketerów i z egzotycznych krajów
Z Ministerstwa Cyfryzacji odchodzi pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa Karol Okoński
Węgry zbudują swoją sieć 5G z koncernem Huawei. Jest deklaracja rządu
Q27T1 - nowy monitor AOC projektu Studio F.A. Porsche za 1409 zł (wideo)
Asystent Huawei w polskiej wersji do pobrania
 
 
 
GOSPODARKA
 
Promocje w sklepach już nie kręcą Polaków
Aviation X Lab - przyszłość lotnictwa wg Emirates, Airbus, Collins Aerospace, GE Aviation i Thales (wideo)
Oppo i Ericsson uruchamiają Laboratorium 5G
InPost w loterii promuje szybkie odbieranie przesyłek z Paczkomatów
Grupa Piotr i Paweł kończy działania sanacyjne
Grupa Żywiec przeniesie siedzibę do Browarów Warszawskich
Węgry zbudują swoją sieć 5G z koncernem Huawei. Jest deklaracja rządu
Lidl otwiera w Szwecji ,,Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem
Rośnie zadłużenie młodych Polaków. Ponad 1 mld zł zaległych płatności, rekordzista ma 3,5 mln zł
Airbnb z zakazem dla "party houses"
Browary Kompanii Piwowarskiej będą korzystać tylko z energii wiatrowej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Psy 3. W imię zasad": Artur Żmijewski powróci w roli Wolfa
,,Dwóch papieży" od grudnia w kinach i na Netfliksie. Reżyserem Fernando Meirelles (wideo)
Dennis Quaid w serialu "Obłędnych Świąt!" nadopiekuńczym ojcem
HBO zapowiada serial "The New Pope". Jude Law budzi się ze śpiączki (wideo)
Samuel L. Jackson i Anthony Mackie w filmie "The Banker". Nowa produkcja Apple TV+
25 grudnia premiera filmu "Futro z misia". Sławomir jedzie do Zakopanego (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj