|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Wiadomości" z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki pochwalić się mogły wzrostami, a najwięcej zyskały „Wiadomości” TVP - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcelina Zawadzka nową gospodynią ,,The Voice of Poland". Zastąpi Barbarę Kurdej-Szatan
Od 9 listopada TVP2 rozpocznie emisję odcinków na żywo dziesiątej edycji „The Voice of Poland”. Do prowadzących programu dołączy Marcelina Zawadzka, która zastąpi Barbarę Kurdej-Szatan.
więcej
|
Prawie 30 imprez łyżwiarskich w Polsacie Sport w sezonie 2019/2020
Kanały Polsat Sport w okresie od listopada br. do kwietnia 2020 roku pokażą prawie 30 imprez łyżwiarskich, w tym m.in. Puchar Świata, Mistrzostwa Świata, Mistrzostwa Europy, czy Mistrzostwa Czterech Kontynentów.
więcej
|
Canal+ ma być dostawcą platformy Disney+ we Francji
Należący do koncernu Vivendi operator telewizyjny Canal+ może być jedynym we Francji dostawcą oferującym dostęp do zapowiadanego serwisu VoD Disney+ - wynika z nieoficjalnych informacji. Według planów nowa platforma streamingowa ma być częścią abonamentu w Canal+ z dodatkową opłatą w wysokości kilku euro. Oprócz tego Disney+ pojawi się we Francji także jako osobny serwis dostępny za pomocą przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych.
więcej
|
Rusza ,,Ekstraklasa Games 2020" w grę FIFA, transmisje w Polsat Games
14 listopada wystartuje druga edycja turnieju w grę FIFA „Ekstraklasa Games 2020”. Rozgrywki przeznaczone są zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów. Strategicznym partnerem medialnym jest kanał Polsat Games.
więcej
|
Wystartowała piąta edycja kampanii ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj!". Robert Lewandowski ambasadorem (wideo)
Wystartowała piąta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”, którą organizuje Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz Robert Lewandowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter Schmeichel w kampanii STS. Bukmacher odświeża identyfikację wizualną
Duński piłkarz Peter Schmeichel został globalnym ambasadorem bukmachera STS. Firma wprowadziła także nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp.
więcej
|
Promocje w sklepach już nie kręcą Polaków
W ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów, u których główną motywacją do zakupu jest promocja - pokazują nowe dane z badania Monitora Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce
Bartłomiej Pucek zaczął pracę jako country digital manager IKEA Retail w Polsce. Wcześniej był związany m.in. z Ringier Axel Springer Polska, o2 i Capital Group.
więcej
|
Alior Bank wydał więcej na reklamy. Zysk mocno w dół, 325 mln zł odpisów kredytowych
W trzech kwartałach br. skonsolidowane wydatki marketingowe Alior Banku zwiększyły się o 2,7 proc. do 57,88 mln zł. Nieznacznie wzrosły wpływy odsetkowe, zmalał wynik z prowizji, natomiast zysk netto skurczył się z 531,11 do 272,74 mln zł.
więcej
|
InPost w loterii promuje szybkie odbieranie przesyłek z Paczkomatów
Ruszyła loteria dla osób odbierających przesyłki z Paczkomatów. Akcję na zlecenie InPostu realizuje agencja Smolar.
więcej
|
Burger King wprowadził do Polski frytki z kurczaka
Burger King wprowadza do Polski Chicken Fries - frytki z kurczaka. Kampanię promującą nowość przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Orange udostępnia darmową aplikację wykrywającą połączenia od telemarketerów i z egzotycznych krajów
Orange Polska wprowadza bezpłatną aplikację Orange Telefon zabezpieczającą użytkowników usług mobilnych. Aplikacja informuje, czy dzwoniący do niego numer to telemarketer i pozwala zablokować numery przychodzące z wybranych krajów.
więcej
|
Zimowy wyjazd reklamuje pożyczkę Zaratka w Kasie Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka zaczęła nową kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Zaratka. Za obsługę marketingową firmy odpowiada agencja Apella.
więcej
|
Męska siła przy tłoczeniu w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)
W nowym spocie Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) oprócz kobiet w strojach ludowych występuje grupa mężczyzn. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL, Bomaye, Lunapark, Juice Sound i Starcom.
więcej
|
Wizyta wujka w kampanii płatności mobilnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy Bankowej i Grupy BPS promująca dostępne tam płatności mobilne. Akcję przygotowała agencja IQ Marketing.
więcej
|
NBP szuka firmy, która wykona film promujący Centrum Pieniądza
Narodowy Bank Polski zaprosił firmy producenckie do składania ofert na produkcję filmu promocyjnego, dotyczącego Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Raperzy KIZO, Tymek i Gedz w kampanii Hennessy
Marka koniaku Hennessy (należąca do Louis Vuitton Moet Hennessy, LVMH) rozpoczęła kampanię reklamową, do której zaprosiła raperów: KIZO, Tymka i Gedza. Działania przygotowała agencja high&.
więcej
|
Unilever i Heinz rezygnują z reklam na Pornhub, powód: treści pedofilskie
Koncern Unilever i firma Kraft Heinz zapowiedziały, że reklamy ich marek nie będą się pojawiać w serwisie pornograficznym Pornhub. Powodem są doniesienia o tym, że serwis zalewają nielegalne treści, w tym materiały wideo z nieletnimi.
więcej
|
Grupa Piotr i Paweł kończy działania sanacyjne
Spółki z Grupy Piotr i Paweł wdrożyły już większość zaplanowanych działań sanacyjnych przewidzianych w złożonych w grudniu 2018 roku planach restrukturyzacyjnych. Firma informuje, że wzrosła efektywność i liczba oferowanych produktów.
więcej
|
Maja Ostaszewska, Magdalena Różczka i Macademian Girl w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Na początku listopada w centrum Warszawy pojawiły się billboardy z aktorkami Mają Ostaszewską i Magdaleną Różczką oraz blogerką modową, Tamarą Gonzalez Pereą (Macademian Girl). Trzymają one w rękach oskórowaną norkę. To element nowej kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki "Cena Futra", w której aktywiści dążą do zakazu hodowli zwierząt na futro w Polsce.
więcej
|
Wystartowała piąta edycja kampanii ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj!". Robert Lewandowski ambasadorem (wideo)
Wystartowała piąta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”, którą organizuje Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz Robert Lewandowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
więcej
|
Lidl otwiera w Szwecji ,,Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem
Szwedzki oddział Lidla przygotował nową, nietypową akcję promocyjną. Do wyselekcjonowanej grupy klientów trafiły paczki z produktami z Lidla. Z nich przygotowali i "sprzedawali" potrawy we własnych przydomowych "Micromarketach".
więcej
|
Sąd ponownie oceni karę UOKiK-u dla Getin Noble Bank za ulotki polisolokat
Sąd Najwyższy skierował do ponownego rozpatrzenia przez Sąd Apelacyjny grzywnę nałożoną przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na Getin Noble Bank za ulotki reklamujące długoletnie produkty inwestycyjno-oszczędnościowe (tzw. polisolokaty). Kara wynosi 1,13 mln zł.
więcej
|
Perła z programem muzycznym "Przegląd Techniczny"
"Przegląd Techniczny" to nowy program publicystyczny poświęcony wydarzeniom w świecie muzyki popularnej i elektronicznej. Projekt powstał przy współpracy Browaru Perła oraz warszawskiego klubu „999”. Prowadzącym został dziennikarz muzyczny Łukasz Napora.
więcej
|
15 tys. chętnych do testowania produktów Aldi, Sonia Bohosiewicz w kampanii
Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu Aldi jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci.
więcej
|
Kosmetyki Resibo promowane hasłem ,,Modern Nature is Calling"
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley). Działania pod hasłem „Modern Nature is Calling” przygotowała agencja oS3 i Papaya Films.
więcej
|
W Kanadzie powstało przejście dla pieszych, które wymusza na kierowcach zatrzymanie się
Kanadyjska organizacja rządowa Société de l’Assurance Automobile du Québec ruszyła z akcją zwracającą uwagę na bezpieczeństwo pieszych na drogach. W tym celu stworzono przejście, które wymusza na kierowcach aut zatrzymanie się na pasach.
więcej
|
ING zachęca do odkładania na emeryturę w kampanii ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło"
Pod hasłem „Żeby (prawie) nic się nie zmieniło” ruszyła nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego. Przygotowały ją Gong i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Alior Bank reklamuje swój Kantor Walutowy
Alior Bank rozpoczął digitalową kampanię reklamową odświeżonego Kantoru Walutowego. Zachęca w niej do testowania usług podczas podróży i doświadczania swobody w płaceniu za granicą. Akcję przygotowały Infiniti i Mets.
więcej
|
Uponor nowym klientem Wills Integrated
Agencja marketingu zintegrowanego Wills Integrated rozpoczęła współpracę z fińską spółką Uponor, globalnym dystrybutorem rozwiązań w zakresie energooszczędnego ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego.
więcej
|
Mateusz Brzeźniak account manager w Arskom
Mateusz Brzeźniak, dotychczas senior account executive, awansował na stanowisko account managera w agencji marketingu sportowego Arskom.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sekielscy, Bujara i śp. Aksamit z nagrodą Towarzystwa Dziennikarskiego ,,Obywatel Dziennikarz Roku"
Decyzją walnego zgromadzenia Towarzystwa Dziennikarskiego tegorocznymi laureatami nagrody stowarzyszenia „Obywatel Dziennikarz Roku” zostali dziennikarze, którzy odkryli przed Polakami problem pedofilii księży: bracia Sekielscy, Małgorzata Bujara i śp. Bożena Aksamit.
więcej
|
"Super Express" stawia na formaty wideo. Nowościami "Twarzą w twarz" oraz "Super Temat"
Od września br. portal Super Expressu - se.pl (Grupa ZPR Media) wprowadził pięć cyklicznych programów internetowych. Ostatnio pojawiły się kolejne, m.in. "Twarzą w twarz" Tomasza Walczaka oraz "Super Temat" Damiana Ryndaka i Mateusza Dolaka. Nowością będzie też "Towarzyszka Panienka" Moniki Jaruzelskiej. W sumie systematycznie będzie powstawać 13 programów wideo.
więcej
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" nowym liderem pism dla dzieci. ,,Księżniczka" najbardziej w dół
W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, które pochwalić się mogły największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła „Księżniczka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Onet bez dyrektora zarządzającego, Paweł Jurek odchodzi po 11 latach pracy
Z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentu Onet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Grupą Onet był związany przez 11 lat.
więcej
|
Nowe logo Facebooka jest wycofane, oparte o indywidualnie zaprojektowany krój liter. Nie walczy o uwagę tak jak logo portalu (opinie)
Facebook wprowadził nowe logo, które ma odzwierciedlać ewolucję firmy na przestrzeni ostatnich lat. Zmiana nie dotyczy jednak identyfikacji wizualnej portalu społecznościowego, ale innych platform w ekosystemie firmy. Eksperci od identyfikacji wizualnej uważają, że zabieg ten jest obliczony na odwrócenie uwagi od spraw istotnych dla Facebooka, z którymi boryka się od kilku miesięcy. Oceniają, że nowe logo to wprawdzie ładne litery, jednak jest nijakie i wycofane. Zastosowanie wersalików w logo dowodzi, że firma chce być postrzegana jako bardziej przejrzysta i odpowiedzialna korporacja.
więcej
|
Premiera "Zabawy w chowanego" braci Sekielskich w styczniu
Tomasz Sekielski zapowiedział, że premiera drugiego dokumentu "Zabawa w chowanego" o pedofilii w polskim Kościele odbędzie się w styczniu 2020 roku. - Jest jeszcze wiele do zrobienia w relacjach wymiar sprawiedliwości - Kościół - skomentował Sekielski.
więcej
|
Michał Włodarczyk dyrektorem zarządzającym Gemius Polska
Z początkiem listopada w polskim oddziale Gemiusa Michał Włodarczyk awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego. Natomiast funkcję szefowej działu sprzedaży przejęła Magdalena Piasecka.
więcej
|
Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii
Firma Gemius podpisała trzyletnią umowę z Danske Medier Research (DMR), niezależnym dostawcą danych dla duńskiego indeksu online (Danish Online Index) - oficjalnego pomiaru duńskiego ruchu internetowego.
więcej
|
Canal+ ma być dostawcą platformy Disney+ we Francji
Należący do koncernu Vivendi operator telewizyjny Canal+ może być jedynym we Francji dostawcą oferującym dostęp do zapowiadanego serwisu VoD Disney+ - wynika z nieoficjalnych informacji. Według planów nowa platforma streamingowa ma być częścią abonamentu w Canal+ z dodatkową opłatą w wysokości kilku euro. Oprócz tego Disney+ pojawi się we Francji także jako osobny serwis dostępny za pomocą przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych.
więcej
|
Grupa Sare ze wzrostem przychodów, strata maleje dzięki optymalizacji kosztów
Grupa kapitałowa Sare, od niedawna działająca pod marką rynkową Digitree Group, według wstępnych danych w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 25 proc. do 42,63 mln zł, 2,69 mln zł zysku EBITDA i 929 tys. zł straty netto. Firma podkreśla, że w efekcie optymalizacji kosztów jej strata maleje z kwartału na kwartał.
więcej
|
Unilever i Heinz rezygnują z reklam na Pornhub, powód: treści pedofilskie
Koncern Unilever i firma Kraft Heinz zapowiedziały, że reklamy ich marek nie będą się pojawiać w serwisie pornograficznym Pornhub. Powodem są doniesienia o tym, że serwis zalewają nielegalne treści, w tym materiały wideo z nieletnimi.
więcej
|
Co wybierają użytkownicy, co decyduje o sukcesie produkcji wideo online?
O tym co decyduje o sukcesie produkcji wideo online pisze Tomasz Machała, VP Publishing Product w Wirtualna Polska Media.
więcej
|
Wideo & Online TV - zmiany, nowe możliwości i zagrożenia
O zmianach, nowych możliwościach i zagrożeniach na rynku wideo i telewizji online pisze Joanna Skwarna, VP Paid Products w Wirtualna Polska Media.
więcej
|
Airbnb z zakazem dla "party houses"
Airbnb będzie usuwać ze swojej platformy oferty tzw. "party houses", czyli domów wynajmowanych na imprezy. To efekt strzelaniny, do jakiej doszło w Halloween w jednym z takich miejsc niedaleko San Francisco, w wyniku której zginęło 5 osób.
więcej
|
Kampanie zakupowe w Google - teraz 20% taniej!
Masz sklep internetowy? Jest zatem spora szansa, że reklamujesz się za pośrednictwem kampanii produktowych w wyszukiwarce Google. To z kim, jak i za ile to robisz nie ma większego znaczenia. Możesz to bowiem od jutra robić taniej aż o 20%, pomijając prowizję Google za każde kliknięcie. Wszystko za sprawą utraty monopolu przez giganta z Mountain View na dostęp do porównywarek CSS w kontekście właśnie reklamy zakupowej.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|