|
|
|
|
|
|
|
TVP Historia pokaże cykl dokumentalny ,,Polskie 100 lat". Matyszkowicz: to projekt ćwierćwiecza
W piątek 8 listopada na antenie TVP Historia wystartuje dokumentalny cykl „Polskie 100 lat”. Składa się z 42 odcinków i ma pokazać jak w soczewce ostatnich 10 dekad historii Polski. - To projekt ćwierćwiecza - podkreśla Mateusz Matyszkowicz, członek zarządu TVP.
więcej
|
TVN24 liderem w październiku, duży wzrost TVP Info i TVP3 w 16-49. Superstacja najbardziej w dół
W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,17 mln widzów drugiego sezonu ,,Pod powierzchnią" w TVN
Drugi sezon „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,17 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Platige Image ze wzrostem wpływów o 37 proc., wynik netto 2,2 mln zł w górę
Studio Platige Image w trzecim kwartale br. osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 37 proc. do 22,39 mln zł oraz 814 tys. zł zysku netto (wobec 1,4 mln zł straty rok wcześniej). - Wzrost przychodów i poprawę marż zawdzięczamy dobrze zdywersyfikowanemu portfelowi projektów i kontroli kosztów projektowych - komentuje prezes spółki Karol Żbikowski.
więcej
|
Platforma Canal+ ruszyła z promocją bożonarodzeniową (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja Platformy Canal+ obejmująca m.in. 6 miesięcy bezpłatnego korzystania z Pakietu Extra+. Ofertę wspierają działania reklamowe.
więcej
|
Dziennikarz ma sprawę o wykroczenie po zadaniu pytań prokuratorom, RPO chce od nich wyjaśnień
Dziennikarz Regionalnej Telewizji Opolskie pytał prokuraturze w Nysie o odmowę wszczęcia dochodzenia w sprawie lokalnych polityków. W konsekwencji prokurator wytoczył mu sprawę o zakłócenie spokoju. O wyjaśnienia poprosił prokuraturę Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar.
więcej
|
Zmarła Renata Kułakowska, szefowa produkcji Travel Channel
5 listopada br. w wieku 46 lat zmarła Renata Kułakowska, szefowa produkcji Travel Channel (TVN Discovery Polska). Przez wiele lat była związana z TVN Style.
więcej
|
Grzegorz Łaguna dołączył do Polsat News
Grzegorz Łaguna, który do niedawna pracował w Superstacji - po czym rozpoczął współpracę z Meloradiem - od listopada dołączył do zespołu Polsat News (Grupa Cyfrowy Polsat) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Akcja charytatywna z okazji 20-lecia emisji serialu ,,Na dobre i na złe" (wideo)
Z okazji jubileuszu 20-lecia emisji „Na dobre i na złe” Telewizja Polska wspólnie z zespołem produkcyjnym serialu zorganizowała społeczną akcję „Dołóż się do łóżka dla maluszka”. Jej celem jest zbiórka środków na rzecz Instytutu Matki i Dziecka.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w październiku wart 3,31 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 7 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Melanie Dawes zamiast Sharon White szefową brytyjskiego Ofcomu. Pensja 315 tys. funtów
Melanie Dawes, doświadczona urzędniczka administracji publicznej została wybrana na nową szefową Ofcomu, brytyjskiej instytucji regulującej tamtejszy rynek medialny i telekomunikacyjny. Zastąpi Sharon White, która zapowiedziała wcześniej odejście ze stanowiska i będzie otrzymywać roczną pensję w wysokości 315 tys. funtów.
więcej
|
TVP dementuje spekulacje ,,Super Expressu": Tomasz Kammel i Marzena Rogalska zostają w ,,Pytaniu na śniadanie"
Telewizja Polska zapewniła, że Tomasz Kammel i Marzena Rogalska nadal będą prowadzili „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Odniosła się w ten sposób do publikacji „Super Expressu”.
więcej
|
Dramat dzieci w Senegalu w kolejnym dokumencie Dominiki Kulczyk. Premiera 9 listopada w CNN International
W sobotę, 9 listopada CNN International wyemituje kolejny film dokumentalny z serii „Begging for Change”, która jest realizowana we współpracy z Dominiką Kulczyk.
więcej
|
Stali goście ,,#Jedziemy" w TVP Info podziękowali na wizji Antoniemu Macierewiczowi (wideo)
W środę w programie „#Jedziemy” w TVP Info jego regularni komentatorzy Jarosław Jakimowicz, Jacek Wrona i Jacek Liziniewicz podziękowali goszczącemu też w programie Antoniemu Macierewiczowi, który został właśnie wyznaczony na marszałka seniora Sejmu.
więcej
|
,,Wiadomości" o sylwestrze pod Wielką Krokwią: większy hałas bywa podczas skoków narciarskich. TPN zaniepokojony
We wtorkowych „Wiadomościach” podkreślono, że podczas koncertu sylwestrowego TVP pod Wielką Krokwią w Zakopanem nie będzie fajerwerków, a większy hałas bywa na innych odbywających się tam imprezach masowych. W negatywnym tonie skomentowano krytyczne opinie o przeniesieniu koncertu pod Wielką Krokiew. Natomiast władze Tatrzańskiego Parku Narodowego wyraziły zaniepokojenie, że sylwester będzie odbywał się w bezpośrednim sąsiedztwie tego parku.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Platige Image ze wzrostem wpływów o 37 proc., wynik netto 2,2 mln zł w górę
Studio Platige Image w trzecim kwartale br. osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 37 proc. do 22,39 mln zł oraz 814 tys. zł zysku netto (wobec 1,4 mln zł straty rok wcześniej). - Wzrost przychodów i poprawę marż zawdzięczamy dobrze zdywersyfikowanemu portfelowi projektów i kontroli kosztów projektowych - komentuje prezes spółki Karol Żbikowski.
więcej
|
Platforma Canal+ ruszyła z promocją bożonarodzeniową (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja Platformy Canal+ obejmująca m.in. 6 miesięcy bezpłatnego korzystania z Pakietu Extra+. Ofertę wspierają działania reklamowe.
więcej
|
Agencja Intellect przygotowała międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games
Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z wydawcą gier komputerowych Prime Bit Games, spółką notowaną na New Connect. Startuje międzynarodowa kampania przygotowana przez agencję dla tego klienta.
więcej
|
Mediacap dokupił 16 proc. udziałów TalentMedia za 3,3 mln zł
Holding marketingowo-badawczy Mediacap kupił kolejne 555 udziałów sieci partnerskiej TalentMedia stanowiących 15,8 proc. jej kapitału zakładowego. Wartość transakcji to 3,27 mln zł.
więcej
|
Szymon Majewski z bożonarodzeniowego plakatu reklamuje internet w Plusie (wideo)
Sieć Plus rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamującą ofertę internetową. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum.
więcej
|
Branża reklamowa z projektem Ad Goes Green w trosce o środowisko
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green. Jej pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych, a celem projektu jest zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne
więcej
|
Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów z awansami w Cut The Mustard. Do agencji dołączyły Anna Kwiatkowska i Małgorzata Adamczyk
Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów, awansowani w październiku na stanowiska associate creative directors, będą wspierać Marcina Strzałkowskiego w zarządzaniu działem kreacji Cut The Mustard. W ostatnich tygodniach do agencji dołączyła także Anna Kwiatkowska, jako head of business development oraz Małgorzata Adamczyk, która objęła stanowisko senior strategy consultant.
więcej
|
Plushak rozpieszczany masażem w reklamie Plush Abonament (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca abonamentową wersję oferty Plush (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.
więcej
|
Śpiewające paczki w świątecznej reklamie Amazona
Koncern Amazon w swojej świątecznej reklamie wykorzystuje hit “Everybody Needs Somebody to Love” Solomona Burke'a.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w październiku wart 3,31 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 7 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Samolot LOT-u obrandowany Śliwką Nałęczowską wzbił się w powietrze
Samolot linii lotniczych LOT w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” (Colian) odbył swój pierwszy rejs z Warszawy do Genewy.
więcej
|
Nowe perspektywy ze Skodą Kamiq (wideo)
Volkswagen Group Polska kampanią pod hasłem „Nowa Škoda Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspieraj wejście na rynek nowego SUV'a . Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
więcej
|
Electrolux promuje odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9
Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Za działania odpowiadają Feno, Zenith i 2BUP Consulting.
więcej
|
Stowarzyszenie Marsz Niepodległości: plakat z różańcem w zaciśniętej dłoni wbrew przekonaniu, że katolicy są słabi i ulegli
Stowarzyszenie organizujące Marsz Niepodległości udostępniło spot reklamujący tegoroczną demonstrację. Organizacja odniosła się też do krytycznych opinii o plakacie pokazującym różaniec w zaciśniętej dłoni. - Dziś panuje przekonanie, że katolik jest osobą słabą, uległą, wykorzystywaną i fałszywie pojmuje się nadstawianie drugiego policzka, a Kościół Katolicki ulega liberalizmowi i pacyfizmowi - stwierdziła.
więcej
|
Agencja MDI dalej z Browarami Warszawskimi
Echo Investment przedłuża współpracę z agencją reklamową MDI przy komunikacji inwestycji Browary Warszawskie, której otwarcie zaplanowano na przyszły rok.
więcej
|
Saatchi&Saatchi przygotuje jubileuszową kampanię Centrum Nauki Kopernika
Agencja Saatchi&Saatchi (Grupa Publicis) po wygranym konkursie przygotuje koncepcję i zrealizuje jubileuszową kampanię Centrum Nauki Kopernik z okazji 10-lecia jego istnienia. Działania zaplanowano na przyszły rok.
więcej
|
Mobile Ad Network podpisał umowę na wyłączność z Kolajami Mazowieckimi
Agencja Mobile Ad Network podpisała kolejną 2-letnią umowę na pełną wyłączność w zakresie obsługi i sprzedaży wszystkich nośników reklamowych Kolei Mazowieckich.
więcej
|
Blogerka Cooka w kampanii promocyjnej Mustache.pl
Anna Nowak, prowadząca blog Cooka.pl, została ambasadorką kampanii reklamowej „Polecam, bo noszę" sklepu internetowego Mustache.pl (należącego do Grupy 4Fun Media).
więcej
|
OX Media wprowadza markę Cleanic do social mediów
Firma Harper Hygienics rozpoczęła współpracę z agencją OX Media, której powierzyła obsługę marki Cleanic w mediach społecznościowych.
więcej
|
Hasbro i PZU z drugą edycją akcji społecznej ,,Bezpieczny Playroom"
Pod hasłem „Bezpieczny Playroom" producent gier planszowych Hasbro i ubezpieczyciel PZU po raz drugi organizują akcję wspierającą świetlice i placówki wychowawcze w Polsce.
więcej
|
,,Zrobiło się większe UPS?" hasłem kampanii Mola
Marka Mola wystartowała z kampanią promującą ręczniki papierowe Mola Complex 3w1. Działania przygotowała agencja Walk Digital.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt przygotowała europejską kampanię promocyjną Geberit One
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała aktywacje promujące systemy łazienkowe Geberit One w Szwajcarii, Niemczech, Belgii i Austrii.
więcej
|
Iskrzenie Studio z nowymi usługami
Iskrzenie Studio poszerza ofertę o nowe usługi: lektorskie, produkcję wideo i szkolenia.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" ma już 200 tys. subskrybentów cyfrowych
Liczba użytkowników mających wykupioną prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” (Agora) przekroczyła 200 tys. - To nie tylko rekord w Polsce, ale też jeden z najlepszych wyników na świecie - podkreśla Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „GW”.
więcej
|
Polska Agencja Prasowa łączy redakcje PAP Life i The First News. ,,To efekt doskonalenia jakości zarządzania redakcją"
Polska Agencja Prasowa połączyła dział PAP Life z redakcją anglojęzycznego portalu TheFirstNews.com - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem pewien, że dzięki takiemu ruchowi PAP Life zyska nowe życie - komentuje Wojciech Surmacz, prezes PAP.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko ,,Puls Biznesu"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie”. We wrześniu wzrost sprzedaży zanotowały „Puls Biznesu” i „Super Express”.
więcej
|
Ruch chwali się poprawą wyniku operacyjnego. "W 2020 roku spółka zacznie notować dodatnie przepływy"
Spółka Ruch, która jest trakcie przyspieszonego postępowania układowego pochwaliła się, że we wrześniu zanotowała najlepszy od 2018 roku wynik operacyjny. Dystrybutor prasy miał także zatrzymać trend spadku liczby punktów sprzedaży. - W 2020 roku spółka zacznie notować dodatnie przepływy - uważa Miłosz Szulc, prezes Ruchu.
więcej
|
DM mBanku rekomenduje kupno akcji Agory, cena docelowa podniesiona do 17 zł
Analitycy Domu Maklerskiego mBanku podwyższyli cenę docelową akcji Agory z 16 do 17 zł. Rekomendacja została utrzymana na poziomie „kupuj”.
więcej
|
,,The New York Times" zwiększa bazę cyfrowych abonentów o 273 tys., dziennik kupuje 4,9 mln subskrybentów. Maleją wpływy z reklam
W III kwartale 2019 roku dziennik „The New York Times” uzyskał przychody przekraczające 428 mln dolarów, a zysk netto był wyższy od przewidywanego. Po pozyskaniu kolejnych 273 mln cyfrowych subskrybentów gazeta ma ponad 4,9 mln czytelników, spadły jednak przychody reklamowe wydawcy.
więcej
|
Mikołaj Chrzan, Roman Imielski, Aleksandra Sobczak i Bartosz Wieliński wicenaczelnymi ,,Gazety Wyborczej"
W „Gazecie Wyborczej” (Agora) stanowiska zastępców redaktora naczelnego objęli szef redakcji lokalnych Mikołaj Chrzan, szef działu Kraj Roman Imielski, szefowa Wyborcza.pl Aleksandra Sobczak i szef działu Świat Bartosz Wieliński. Wszyscy zachowają swoje dotychczasowe funkcje.
więcej
|
Piotr Nisztor zgłosił na policję groźby, które dostaje w związku z artykułem o stowarzyszeniu wojskowych
Dziennikarz „Gazety Polskiej” Piotr Nisztor powiadomił policję o groźbach, które zaczął otrzymywać po wysłaniu pytań do stowarzyszenia żołnierzy Jednostki Wojskowej Formoza.
więcej
|
Bianka Mikołajewska uniewinniona za jeden z tekstów o SKOK-ach
Wicenaczelna i szefowa zespołu śledczego OKO.press Bianka Mikołajewska została decyzją sądu uniewinniona za jeden z tekstów w "Gazecie Wyborczej" o SKOK-ach. Zarzucono jej pomówienie o nielegalne finansowanie kampanii PiS-u.
więcej
|
Onet najczęściej cytowanym medium w październiku
Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska.
więcej
|
|
|
Elektroda.pl liderem przed Komputerswiat.pl i WP Nowe Technologie, Spidersweb.pl przed Antywebem (TOP 10)
Wśród witryn o nowych technologiach liderem zasięgowym jest Elektroda.pl, a podobną liczbę odsłon notują Komputerswiat.pl i WP Nowe Technologie. W czołowej dziesiątce są trzy witryny Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
UODO nałożył ponad 201 tys. kary na firmę ClickQuickNow
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na firmę ClickQuickNow karę w wysokości 201 559,50 zł za naruszenia przepisów RODO.
więcej
|
Onet z konkursem "Wybieramy prawdę". 10 nagród do wygrania codziennie, w finale samochód
Onet rozpoczyna konkurs „Wybieramy prawdę", w którym na uczestników czekają nagrody: samochód SsangYong Tivoli, laptopy Dell, ekspresy Philips, smartfony Samsung oraz karty podarunkowe do Komputronik o łącznej wartości blisko 80 tysięcy złotych.
więcej
|
Onet najczęściej cytowanym medium w październiku
Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska.
więcej
|
Na 11 listopada 2019 roku AliExpress szykuje Światowy Dzień Zakupów. Dołączą sprzedawcy z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji
Chińska platforma sprzedażowa AliExpress zapowiedziała na 11 listopada 2019 roku kolejną odsłonę Światowego Dnia Zakupów, w którym internauci mogą kupić wybrane produkty z atrakcyjnymi rabatami. Według zapowiedzi w tegorocznej edycji pojawią się po raz pierwszy oferty od sprzedawców pochodzących z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji. AliExpress udostępnia polskim użytkownikom przewodnik ułatwiający korzystanie ze Światowego Dnia Zakupów.
więcej
|
Przejęcie przez Microsoft pomogło LinkedIn. Już 660 mln użytkowników
Portal społecznościowy LinkedIn, po przejęciu przez Microsoft, notuje dynamiczny rozwój popularności.
więcej
|
Netflix musiał wycofać ,,Zimną wojnę". ,,Film trafił do nas za wcześnie"
„Zimna wojna” po kilku dniach od pojawienia się na Netfliksie zniknęła z platformy. - Przez pomyłkę film trafił do nas... za wcześnie. „Zimna wojna” pojawi się na Netflix 1 czerwca - wyjaśnił serwis.
więcej
|
Sandra Hajduk odchodzi z serwisu Pudelek.pl. Stawia na rozwój autorskich treści
Sandra Hajduk zapowiedziała zakończenie współpracy z należącym do WP serwisem Pudelek.pl. Dziennikarka z serwisami Wirtualnej Polski związana była przez ponad cztery lata. Jak informuje o odejściu zdecydowała samodzielnie. - Zrozumiałam, że trzeba wyjść ze strefy komfortu i zaufać sobie - wyjaśnia Hajduk.
więcej
|
Onet i Auto-Świat z serwisem "Samochody bez tajemnic", partnerem Otomoto
Redakcja Onetu uruchomiła nowy serwis samochodybeztajemnic.onet.pl, który ma przekazywać informacje o bezpiecznym i bezproblemowym zakupie samochodu. Partnerem merytorycznym oraz sponsorem serwisu jest Otomoto.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|