|
|
|
|
|
|
|
Wraca teleturniej ,,Va banque". Jacek Kurski: rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego
Telewizyjna Dwójka w wiosennej ramówce pokaże reaktywowany po 16 latach teleturniej „Va banque". Program ma być emitowany w dni powszednie o godz. 18.55 zastępując reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to wiosną pokażemy sześć projektów tego typu - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Cyfrowy Polsat szykuje podwyżki dla klientów, będą obowiązywać jeszcze w tym roku
Jeszcze w tym roku Grupa Cyfrowy Polsat wprowadzi podwyżki cen swoich usług. Na podano natomiast konkretnej daty, od kiedy miałyby obowiązywać nowe cenniki, nadal trwają prace nad platformą bilingową. - Podjęliśmy decyzję, że będą zmiany w ofercie jeszcze w tym roku - Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie chce, by ocena stanu mediów publicznych była brana pod uwagę w ocenie praworządności
Towarzystwo Dziennikarskie zaprezentowało raport z przedwyborczego monitoringu mediów, w ramach którego analizowało „Wiadomości” TVP1, „Fakty” TVN, „Wydarzenia” Polsatu i główne programy informacyjne Polskiego Radia. Ich celem jest także przekonanie KE, aby stan mediów publicznych był brany pod uwagę w ocenie stanu praworządności w każdym kraju UE.
więcej
|
UPC Polska ma 1,47 mln klientów. 714 tys. korzysta z Horizon, a 676 tys. z Connect Boxu
Na koniec trzeciego kwartału br. UPC Polska miała 1 470 600 klientów (o 39,7 tys. więcej niż rok wcześniej), z czego 1,06 mln korzystało z telewizji cyfrowej. Operator miał sprzedanych 3,135 mln usług jednostkowych, po wzroście o 125 tys. w skali roku.
więcej
|
Discovery z wyższymi przychodami i zyskiem netto. Wpływy reklamowe w górę o 5 proc. poza USA
W III kwartale 2019 roku medialny koncern Discovery poprawił wszystkie kluczowe wskaźniki finansowe. Przychody firmy wzrosły o 3 proc., zaś zysk netto zwiększył się do kwoty 262 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy wpływy reklamowe Discovery okazały się wyższe zarówno w USA, jak i na rynkach międzynarodowych.
więcej
|
Anna Maria Jopek i Teatr Pieśń Kozła w ostatnim sezonie serialu ,,Wikingowie"
Twórcy Teatru Pieśń Kozła i Anna Maria Jopek pojawią się w najnowszym sezonie serialu „Wikingowie” emitowanym przez kanał History. Szósty, ostatni już sezon produkcji będzie można oglądać w Polsce od 5 grudnia.
więcej
|
547 tys. widzów ,,Minęła 20-ta". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News
W jesiennej ramówce br. magazyn „Minęła 20-ta” śledzi średnio 547 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wyniki Telewizji Polsat zgodne z oczekiwaniami. Rynek reklamy telewizyjnej z prognozą na jednocyfrowy wzrost
- Rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu ma szansę w tym roku na niski jednocyfrowy wzrost - uważa Stanisław Janecki, prezes Telewizji Polsat. Rynek reklamy po 9 miesiącach tego roku spadł o 0,7 proc. rok do roku.
więcej
|
Burmistrz Zakopanego: rozpatrywane jest jeszcze inne miejsce na sylwestra, będę o tym rozmawiał z TVP
Tatrzański Park Narodowy wydał oświadczenie w sprawie organizacji „Sylwestra Marzeń” pod Wielką Krokwią. Czytamy w nim, że Park jest zaniepokojony planami Telewizji Polskiej: - Liczymy, że wszyscy odpowiedzialni za organizację imprezy ponownie przyjrzą się sprawie. - Rozpatrywane jest jeszcze jedno miejsce na terenie Zakopanego - powiedział burmistrz miasta Leszek Dorula.
więcej
|
Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat zaczął kampanię z udziałem Jacka Braciaka reklamującą bożonarodzeniową promocję usługi telewizyjnej. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają Grey Group Poland, TFP i Vizeum.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z 8,6 mld z wpływów i 803 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale sprzedaje im więcej usług
W trzech kwartałach br. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Wzrosła sprzedaż usług telefonii komórkowej i multiroomu telewizyjnego, a zmalała usług internetowych i telefonii w modelu prepaidowym.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie
O znaczeniu konkursu Effie, efektywności działań marketingowych i wyzwaniach dla branży marketingu rozmawiamy z Traci Alford, president, CEO Effie Worldwide.
więcej
|
Sieć sklepów Piotr i Paweł zmienia się w Spar. Nowa platforma komunikacyjna ,,Świeżo"
Po przejęciu przez Spar Group sieci sklepów Piotr i Paweł, nowy właściciel rozpoczął działania reklamowe dla sklepów w wybranych miastach. Niebawem rozpocznie się również rebranding pod hasłem "Świeżo". Sieć będzie rozwijać się pod marką Spar. Działania reklamowe przygotują Brasil i Pure Play.
więcej
|
Ola Brzozowska na czele kreacji eventowej w Plej
Ola Brzozowska objęła nowo utworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej.
więcej
|
Mediacap miał w trzecim kwartale ok. 32 mln zł wpływów i ponad 1,9 mln zł zysku EBITDA
Według szacunkowych danych holding marketingowo-badawczy Mediacap w minionym kwartale zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 51 proc. do ok. 32 mln zł, a jego zysk EBITDA zwiększył się z 1,7 do ponad 1,9 mln zł.
więcej
|
"Zimowa impreza" zamiast "Bożego Narodzenia" w skandynawskich reklamach IKEA
Duńczycy są oburzeni przedświąteczną komunikacją marketingową IKEA. Szwedzka marka zastąpiła w swoich katalogach zwroty związane z Bożym Narodzeniem określeniem "zimowa impreza". Tradycyjną choinkę nazwano zaś "rośliną sztuczną do wewnątrz".
więcej
|
IKEA, Lidl, Beck's, KFC szybko wykorzystały drugie dziecko Roberta Lewandowskiego do swojej promocji
W ciągu kilku godzin po tym, jak Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium oznajmił, że po raz drugi zostanie ojcem niektóre marki w Polsce wykorzystały ten fakt do swojej promocji. Zrobiły to m.in. IKEA, by zareklamować przewijak i Lidl, który zaprasza do swoich sklepów po zabawki. - To świetny sposób budowania różnorodności komunikacji online, wywoływania pozytywnego zaangażowania, darmowego w zasadzie przekazu marki. Świadczy też o sprawności marketingowej w obszarze online - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu.
więcej
|
Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)
Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamującą ofertę wyprzedaży modeli z rocznika 2019. Kolejny raz markę promuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski w rozmowach z Romanem Młodkowskim.
więcej
|
Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną
Sieć elektromarketów Neonet z okazji 16. urodzin zmienia system identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat zaczął kampanię z udziałem Jacka Braciaka reklamującą bożonarodzeniową promocję usługi telewizyjnej. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają Grey Group Poland, TFP i Vizeum.
więcej
|
Codzienne sytuacje z życia młodzieży w nowej reklamie mBanku (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych” promująca m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefony czy sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje BBDO Warszawa i Mindshare Polska (GroupM).
więcej
|
Publicis tworzy jednostkę Kitchen do obsługi McCormick w regionie EMEA
Agencje należące do Publicis Groupe wygrały przetarg na obsługę mediową i reklamową producenta przypraw i musztard McCormick w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Do jego obsługi powołano dedykowaną jednostkę pod nazwą Publicis Kitchen.
więcej
|
Macaulay Culkin z iguaną w świątecznej reklamie Happy Socks (wideo)
Macaulay Culkin, aktor znany głównie z roli Kevina w serii „Kevin sam” promuje skarpetki Happy Socks w świątecznej, Bożonarodzeniowej reklamie „Naughty or Nice”.
więcej
|
Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a
Spot reklamowy Play z udziałem Zbigniewa Bońka był najpopularniejszą na polskim YouTube reklamą we wrześniu tego roku - wynika z zestawiania YouTube Ads Leaderboard. Podium uzupełniają spoty Lidla i Vasco Mini.
więcej
|
,,Bitwa Scrabble" - na jednym ringu spotkali się Gortat, Bielecki, Wrona i Abstrachuje
Mattel, producent popularnej gry planszowej Scrabble, ruszył z nową akcją promocyjną. W „Bitwie Scrabble” rywalizowali twórcy kanału Abstrachuje.tv na YouTube oraz sportowcy - koszykarz Marcin Gortat, wspinacz wysokogórski Adam Bielecki oraz siatkarz Andrzej Wrona.
więcej
|
Heineken zastąpi kartonem plastik w wielopakach piwa
Firma Heineken, holenderski producent piwa od wiosny 2020 roku nie będzie pakował piwa w foliowe wielopaki. Zastąpi je kartonami.
więcej
|
Wzruszająca reklama świąteczna Bouygues Telecom
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom ruszył ze świąteczną kampanią reklamową. Przygotowała ją agencja BETC.
więcej
|
Agencja 72&Sunny zajmie się globalną obsługą reklamową Audi
Firma motoryzacyjna Audi (Volkswagen Group) wybrała agencję 72&Sunny z Amsterdamu do nowej, globalnej kampanii, którą planuje w 2020 roku.
więcej
|
Axa dzieli globalny budżet mediowy między WPP i Publicis
Firma ubezpieczeniowa Axa rozstrzygając przetarg na obsługę jej globalnego budżetu mediowego zdecydowała się na współpracę z holdingami WPP i Publicis. Z przetargu odpadły Omnicom, Dentsu i Havas. Ten ostatni bronił budżetu ubezpieczyciela.
więcej
|
Kamila Krajewska awansowała na head of social media w Resolution
Kamila Krajewska objęła stanowisko head of social media w agencji Resolution należącej do Grupy OMD. Pracuje w niej od czterech lat.
więcej
|
Reebok ujednolici identyfikację wizualną
Od 2020 roku Reebok ujednolici identyfikację wizualną. Wykorzysta najbardziej znane i wyróżniające się elementy - logo Vector i logotyp „drop-R”. Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych.
więcej
|
Hello Kitty, Tamagotchi, Furby i inne kultowe zabawki wracają w zestawach Happy Meal w McDonald's
Z okazji 40-lecia Happy Meal sieć McDonald’s wprowadziła do tych zestawów limitowaną edycję zabawek, wśród których są te, które w ciągu czterech dekad były dodawane w ofercie dla dzieci.
więcej
|
CPI Property Group klientem Agencji Warszawa
Do grona klientów Agencji Warszawa dołączyła CPI Property Group, firma z branży nieruchomości.
więcej
|
Decathlon w nowej kampanii przekonuje, że ,,fitness łączy kobiety"
Pod hasłem #domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja sklepów Decathlon stworzona przez agencję Opus B. W akcji bierze udział Daniel Qczaj.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Branża przychylnie o 200 tys. abonentów ,,Gazety Wyborczej". Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
„Gazeta Wyborcza” przekroczyła kolejny próg w budowaniu swojego cyfrowego segmentu notując wzrost do 200 tysięcy liczby subskrybentów internetowego wydania. Wydawcy i eksperci rynku medialnego życzliwie spoglądają na ten rozwój i otwarcie mówią o sukcesie. - Wyniki Agory to dobry prognostyk dla całej branży. Jednak żeby wykorzystać okazję trzeba się spieszyć i uczyć od „Gazety Wyborczej” budowania oprócz narzędzi także odpowiednich kompetencji i zespołów - oceniają rozmówcy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Solidarność" cofnęła dziennikarzom ,,Gazety Wyborczej" i TVN akredytacje na konferencję z Głodziem i Jędraszewskim
NSZZ „Solidarność” odmówiła akredytacji dla dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i telewizji TVN na konferencję „Od godności człowieka do ponadnarodowej współpracy”. - „Solidarność” najpierw nas zaprosiła na tę konferencję, a potem wyprosiła, choć organizowana jest ona za publiczne pieniądze - piszą dziennikarze.
więcej
|
Kuba Wątły felietonistą ,,Faktów i Mitów"
Kuba Wątły zaczął stałą współpracę z tygodnikiem „Fakty i Mity” (Błaja News). Będzie pisał teksty do autorskiej rubryki „#Halo, tu Kuba Wątły”.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z podcastami o tematyce zagranicznej, prowadzącym Jakub Kapiszewski
W piątek 8 listopada startuje nowa seria podcastów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w cyklu DGPtalk - „Dzieje się świat”. Poprowadzi go Jakub Kapiszewski.
więcej
|
|
|
Branża przychylnie o 200 tys. abonentów ,,Gazety Wyborczej". Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
„Gazeta Wyborcza” przekroczyła kolejny próg w budowaniu swojego cyfrowego segmentu notując wzrost do 200 tysięcy liczby subskrybentów internetowego wydania. Wydawcy i eksperci rynku medialnego życzliwie spoglądają na ten rozwój i otwarcie mówią o sukcesie. - Wyniki Agory to dobry prognostyk dla całej branży. Jednak żeby wykorzystać okazję trzeba się spieszyć i uczyć od „Gazety Wyborczej” budowania oprócz narzędzi także odpowiednich kompetencji i zespołów - oceniają rozmówcy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium
Wydawca portalu CDA.pl w trzecim kwartale br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 66 proc. do 11,28 mln zł oraz zysku netto z 1,22 do 2,84 mln zł. Już 93,4 proc. wpływów pochodziło ze sprzedaży subskrypcji do CDA Premium, natomiast zmalały przychody reklamowe.
więcej
|
Kamila Barabasz po 7 miesiącach odchodzi z zarządu Merlin Group
Z funkcji członka zarządu Merlin Group - właściciela sklepów internetowych Merlin.pl, Topmall.ua, CPD.pl, Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl - zrezygnowała pełniąca ją od końca marca br. Kamila Barabasz.
więcej
|
Ponad połowa kobiet na świecie nie korzysta z internetu
4,1 miliarda ludzi na świecie obecnie korzysta z internetu. Wśród kobiet odsetek internautów nie przekracza jednak 50 proc. - wynika z najnowszych danych Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (International Telecommunication Union - ITU).
więcej
|
IKEA, Lidl, Beck's, KFC szybko wykorzystały drugie dziecko Roberta Lewandowskiego do swojej promocji
W ciągu kilku godzin po tym, jak Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium oznajmił, że po raz drugi zostanie ojcem niektóre marki w Polsce wykorzystały ten fakt do swojej promocji. Zrobiły to m.in. IKEA, by zareklamować przewijak i Lidl, który zaprasza do swoich sklepów po zabawki. - To świetny sposób budowania różnorodności komunikacji online, wywoływania pozytywnego zaangażowania, darmowego w zasadzie przekazu marki. Świadczy też o sprawności marketingowej w obszarze online - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu.
więcej
|
Facebook wprowadza narzędzie Brand Collabs Manager do monetyzacji treści wideo. Polski nie ma na liście
Facebook udostępnił platformę o nazwie Brand Collabs Manager, która ma ułatwiać wydawcom treści wideo monetyzację publikowanych przez nich materiałów. Rozwiązanie jest dostępne w 40 krajach na świecie, jednak Polski nie ma na razie wśród nich. W planach jest także zmiana systemu gwiazdek na Facebooku.
więcej
|
Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a
Spot reklamowy Play z udziałem Zbigniewa Bońka był najpopularniejszą na polskim YouTube reklamą we wrześniu tego roku - wynika z zestawiania YouTube Ads Leaderboard. Podium uzupełniają spoty Lidla i Vasco Mini.
więcej
|
,,Bitwa Scrabble" - na jednym ringu spotkali się Gortat, Bielecki, Wrona i Abstrachuje
Mattel, producent popularnej gry planszowej Scrabble, ruszył z nową akcją promocyjną. W „Bitwie Scrabble” rywalizowali twórcy kanału Abstrachuje.tv na YouTube oraz sportowcy - koszykarz Marcin Gortat, wspinacz wysokogórski Adam Bielecki oraz siatkarz Andrzej Wrona.
więcej
|
Łukasz Żurek: ze ,,Sportu" do Interii
Łukasz Żurek, poprzednio związany z katowickim „Sportem”, dołączy w listopadzie do redakcji serwisu sportowego portalu Interia.pl. Jako dziennikarz sportowy pracuje od 2004 roku.
więcej
|
Niemiecka marka Flaconi uruchamia sklep internetowy w Polsce
Flaconi, niemiecki sklep z kosmetykami uruchamia sklep internetowy w Polsce. Udostępni w ponad 500 marek kosmetycznych i ponad 15 tys. produktów kosmetycznych.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ponad połowa kobiet na świecie nie korzysta z internetu
4,1 miliarda ludzi na świecie obecnie korzysta z internetu. Wśród kobiet odsetek internautów nie przekracza jednak 50 proc. - wynika z najnowszych danych Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (International Telecommunication Union - ITU).
więcej
|
|
|