|
|
|
|
|
|
|
459 tys. widzów ,,Big Brothera" w TVN7. Hitem Tomasz Karolak
Główne emisje reality-show „Big Brother 2” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 459 tys. widzów. Największą widownię dotychczas zgromadziła „Arena” z 6 października ze specjalnym udziałem Tomasza Karolaka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat po przejęciach zyskała 1,3 tys. pracowników, 200 mln zł kwartalnie na wynagrodzenia
W ciągu półtora roku zatrudnienie w grupie kapitałowej Cyfrowy Polsat wzrosło z 4,8 tys. do ok. 5,3 tys. etatów, głównie ze względu na przejęcie przez firmę spółek Netia, Eleven Sports i Coltex. W br. firma na wynagrodzenia i świadczenia pracownicze wydaje przez kwartał ok. 200 mln zł.
więcej
|
Krzysztof Wyrzykowski po 18 latach żegna się z Eurosportem, przechodzi do Polsat Sport
Komentator sportowy Krzysztof Wyrzykowski po 18 latach współpracy odchodzi z Eurosportu, niebawem dołączy do redakcji Polsat Sport - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W Eurosporcie tworzył kultowy duet z Tomaszem Jarońskim, komentowali głównie kolarstwo i biathlon.
więcej
|
Levent Gültan nowym członkiem zarządu Kino Polska TV
Do zarządu spółki Kino Polska TV dołączył Levent Gültan. Będzie nadzorował działalność reklamową, programową oraz marketingową spółki i jej grupy kapitałowej, a także odpowiadał za dział on-air oraz rozwój obszaru digital i VOD.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" wyprzedziło ,,Dzień dobry TVN"
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w jesiennej ramówce br. notuje „Pytanie na śniadanie”, które względem analogicznego okresu ub.r. wyprzedziło konkurencyjne „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Oba serwisy od ponad dwóch miesięcy rozpoczynają się wcześniej niż dotychczas.
więcej
|
96 tys. widzów ,,Wydarzeń" o godz. 12.50 w Polsat News
W pierwszych czterech dniach emisji nowe wydanie „Wydarzeń” w Polsat News śledziło średnio 96 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Szmidt i Piotr Augustyniak poprowadzą program ,,PoGraMy" w Polsat Games
W środę, 13 listopada o godz. 21.00 w Polsat Games wystartuje nowy program dedykowany grom planszowym i karcianym. Audycję poprowadzą twórcy kanału na YouTube o tej samej nazwie - Marcin Szmidt i Piotr Augustyniak.
więcej
|
Roczne przychody Disneya w górę o 17 proc., zmalał zysk koncernu. Akcje na Wall Street drożeją
W zakończonym we wrześniu roku fiskalnym 2019 koncern Disney wykazał przychody wyższe o 17 proc., jednak w ciągu 12 miesięcy zysk netto spółki okazał się niższy niż przed rokiem. Podane rezultaty oraz zapowiedziana premiera serwisu Disney+ wywindowały akcje Disneya o ponad 3 proc.
więcej
|
Dziennikarka Rita Cosby odznaczona przez prezydenta Krzyżem Komandorskim
W Święto Niepodległości prezydent Andrzej Duda wręczył odznaczenia państwowe osobom zasłużonym dla państwa i społeczeństwa. Krzyż Komandorski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej otrzymała amerykańska dziennikarka polskiego pochodzenia Rita Cosby.
więcej
|
252 tys. widzów śledzi nowy program TTV ,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami"
Nowy program „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” w TTV śledzi średnio 252 tys. osób. Stacja paśmie nadawania nowej produkcji wypada lepiej od Czwórki, ale słabiej od TVN7 i TV Puls. - To dla mnie wyjątkowa produkcja - nie wychodzę po zdjęciach z ekipą, tylko siedzę tam cały czas, z kamerą - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens.
więcej
|
Superstacja wprowadza korekty w weekendowych pasmach
Telewizja Superstacja (Grupa Cyfrowy Polsat) kilkukrotnie wprowadzała już korekty w ramówce. Teraz zdecydowano się o zwiększenie liczby powtórek programu SuperGwiazdy w weekendowym paśmie.
więcej
|
Rachoń, Adamczyk, Falzmann, Holecka, Opczowska, Cholewiński i Gnat w spocie TVP Info na Święto Niepodległości (wideo)
Z okazji tegorocznego Święta Niepodległości TVP Info przygotowało spot, w którym występują popularni dziennikarze programów informacyjnych Telewizji Polskiej: Michał Rachoń, Danuta Holecka, Michał Adamczyk, Karol Gnat, Zuzanna Falzmann, Małgorzata Opczowska i Michał Cholewiński.
więcej
|
Karolina Pajączkowska przechodzi z TVN24 BiS do TVP Info
Karolina Pajączkowska rozstaje się z TVN24 Biznes i Świat i w weekend zaczyna pracę w redakcji zagranicznej TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie prezenterką serwisów informacyjnych, zadebiutuje w TVP Info w niedzielę 10 listopada.
więcej
|
Sąd nie chce uchylić tajemnicy bankowej ws. weksli Kamila Durczoka, prokuratura odwołała się
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił wniosek prokuratury o zwolnienie z tajemnicy banku, na rzecz którego Kamil Durczok złożył 10 la temu weksle o wartości ponad 2 mln franków szwajcarskich. Była żona Durczoka zawiadomiła prokuraturę, że na wekslach podrobiono jej podpis.
więcej
|
Nowy serial ,,Potwór z bagien" na podstawie postaci znanych z DC Comics już dostępny w HBO GO (wideo)
W piątek, 8 listopada w serwisie HBO GO udostępniony został cały pierwszy sezon nowego serialu „Potwór z bagien”, który powstał na podstawie postaci znanych z DC Comics stworzonych przez Lena Weina oraz Berniego Wrightsona.
więcej
|
Zmarł montażysta TVP Paweł Leszczak
W wieku 44 lat zmarł Paweł Leszczak, montażysta pracujący przy programach informacyjnych Telewizji Polskiej. Zmagał się z chorobą nowotworową.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarka ma dostać odszkodowanie od Polskiego Radia za karne przesunięcie do archiwum
Polskie Radio naruszyło zasady równego traktowania, gdy odsunęło Dorotę Nygren od przygotowywania serwisów. Stanowiło to też dyskryminację. Tak orzekł w piątek sąd pierwszej instancji, nakazując zapłacenie poszkodowanej odszkodowania plus odsetki. - To ważny wyrok dla mediów publicznych - komentuje dziennikarka.
więcej
|
|
Agora ma przejąć Eurozet najwcześniej za pół roku
Agora chce skorzystać z opcji kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu i złożyła w tej sprawie wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zarząd spodziewa się, że rozpatrywanie go potrwa nie krócej niż pół roku.
więcej
|
|
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" i w radiu (analiza)
W trzech kwartałach br. Agora osiągnęła duże wzrosty wpływów w kinach Helios, reklamie zewnętrznej i pionie internetowym (m.in. dzięki Yielbirdowi). Zwiększyły się przychody ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam w niej. Po spadkowym półroczu w trzecim kwartale wzrosły wpływy w segmencie radiowym.
więcej
|
|
KRRiT rozstrzygnęła konkursy na koncesje w DAB+ w Toruniu i Katowicach
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas ostatniego posiedzenia zadecydowała o przyznaniu koncesji w DAB+ na lokalnym multipleksie cyfrowym w Toruniu i Katowicach. Po raz kolejny otrzymały je m.in. Muzo.FM i Open.FM.
więcej
|
|
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
W okresie styczeń-wrzesień br. stacje radiowe zwiększyły przychody z reklam o 12,7 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r. Najwyższy wzrost odnotowały RMF Classic i Eska Wrocław. Radiowa Jedynka jako jedyna miała w tym okresie niższe przychody reklamowe.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie w II i III kwartale, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w drugim i trzecim kwartale 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Marek Zagórski pozostaje ministrem cyfryzacji, Jacek Sasin na czele resortu nadzorującego spółki państwowe
W nowym rządzie Mateusza Morawieckiego pozostaje Ministerstwo Cyfryzacji na czele z Markiem Zagórskim. Utworzone zostaną resorty ds. klimatu (pokieruje nim Michał Kurtyka) i nadzoru nad firmami państwowymi (będzie nim zarządzał wicepremier Jacek Sasin). Rzecznikiem rządu nadal będzie Piotr Müller.
więcej
|
|
|
|
Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk zareklamują fuzję eurobanku z Bankiem Millennium
W miniony weekend odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i kupionego przez niego eurobanku, a od wtorku dotychczasowe oddziały tego drugiego będą działać pod marką Bank Millennium. We wspierającej to wizerunkowej kampanii reklamowej wystąpią Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk.
więcej
|
Agora: wydatki na reklamę w 2020 roku niższe lub porównywalne
- W 2020 roku dynamika wydatków reklamowych w Polsce może być porównywalna lub nieco niższa niż w 2019 roku - ocenia prezes Agory, Bartosz Hojka w odpowiedzi na pytanie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rynek reklamy zewnętrznej w trzecim kwartale wzrósł o 11 proc., mimo najniższych wydatków w historii w kampanii wyborczej
W trzecim kwartale br. estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła ponad 109,9 mln zł, o 11 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku 2018 - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i domu mediowego Starcom (Publicis).
więcej
|
Margaret i Grzegorz Hyży reklamują ,,idealny prezenty na Święta" w Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play rozpoczęła bożonarodzeniową promocję. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występują piosenkarze Margaret i Grzegorz Hyży.
więcej
|
Effie Awards 2019 - najlepsze nagrodzone prace i trendy w komunikacji (opinie)
W tym roku już po raz dwudziesty wręczono nagrody dla najbardziej efektywnych kampanii marketingowych - Effie Awards 2019. Portal Wirtualnemedia.pl zapytał przedstawicieli nagrodzonych agencji i firm o opinie na temat najlepszych kreacji oraz o trendy w marketingu, jakie widać po konkursie.
więcej
|
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
W okresie styczeń-wrzesień br. stacje radiowe zwiększyły przychody z reklam o 12,7 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r. Najwyższy wzrost odnotowały RMF Classic i Eska Wrocław. Radiowa Jedynka jako jedyna miała w tym okresie niższe przychody reklamowe.
więcej
|
"Mamy mają moc" Link4 hitem oglądalności w WP
Cykl wideo "Mamy mają moc" Link4 notuje średnią oglądalność kilkuset tysięcy wyświetleń w sekcji wideo Wirtualnej Polski. Premierowy odcinek serii miał niemal 1,5 mln wyświetleń. - Finalny wynik będzie jeszcze wyższy, bo właśnie rozpoczęliśmy emisję programu w social mediach Link4 Mama - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4.
więcej
|
Aflofarm dominuje reklamowo wśród producentów farmaceutyków. W dół Natur Produkt Zdrovit, mocno w górę Hasco-Lek
Firmy farmaceutyczne w trzech kwartałach br. zwiększyły wydatki reklamowe o ponad 10 proc. Najmocniej wzrosły nakłady na reklamę w kinach kosztem gazet. magazynów i reklamy zewnętrznej. Najbardziej budżet reklamowy zwiększyła firma Hasco-Lek, która wydała niemal trzy razy tyle co przed rokiem.
więcej
|
Renault Clio cofa czas w reklamie z okazji 30-lecia marki (wideo)
Koncern Renault rozpoczął kampanię z okazji 30-lecia wprowadzenia modelu Renault Clio do sprzedaży. W sentymentalnym filmie pokazuje nie tylko, jak zmieniał się w ciągu trzech dekad samochód, ale też jak ewoluowała kultura i społeczeństwo. Autorem reklam jest Publicis.Poke.
więcej
|
Paryski Disneyland z magiczną reklamą na święta
Z komunikacją przedświąteczną ruszył Disneyland Paris. Motywem przewodnim nowej reklamy są Święty Mikołaj i magiczny eliksir.
więcej
|
Uber Eats chce wprowadzić reklamy w aplikacji. Mają być dodatkowym źródłem przychodów
Uber potwierdził, że zamierza wprowadzić reklamy w aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków z restauracji. Firma rozpoczęła poszukiwania kandydata który ma zbudować strategię reklamową platformy. Dzięki reklamom w aplikacji Uber chce uzyskać dodatkowe przychody wobec pogarszającej się sytuacji finansowej firmy.
więcej
|
Rafał Bochenek po wyborze do Sejmu odchodzi z funkcji szefa marketingu PGNiG
Rafał Bochenek zrezygnował z funkcji dyrektora departamentu marketingu w państwowej spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG). Bochenek zaczyna właśnie kadencję jako poseł, został wybrany z listy Prawa i Sprawiedliwości.
więcej
|
Publicis i WPP z budżetem reklamowym Beiersdorf
Koncern Beiersdorf, właściciel takich marek jak Nivea, Eucerin, La Prairie i Elastoplast rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Wybrał w nim do współpracy holdingi Publicis Groupe i WPP.
więcej
|
PlayStation globalną kampanią promuje PS4 Pro (wideo)
Sony PlayStation rusza z kolejną częścią globalnej kampanii, w której prezentuje emocjonalną naturę swojej najnowszej konsoli PS4 Pro. Przygotowała ją agencja Adam&Eve DDB.
więcej
|
Auchan obniża ceny produktów z krótkim terminem ważności
Sieć marketów Auchan Retail Polska rozpoczęła akcję pod hasłem „Nie marnujemy, ratujemy!”. W jej ramach obniża ceny produktów spożywczych, których termin przydatności do spożycia wkrótce mija.
więcej
|
Na Święto Niepodległości ,,Miłość do Polski" w spocie kancelarii premiera, Asystent Google wylicza polskie osiągnięcia (wideo)
Z okazji Święta Niepodległości Kancelaria Prezesa Rady Ministrów udostępniła spot pod hasłem „Miłość do Polski”, w którym pojawia się premier Mateusz Morawiecki. Z kolei Google oprócz specjalnej animacji na stronie głównej wyszukiwarki udostępnił specjalną opcję w swoim Asystencie.
więcej
|
Rośnie liczba rejestrowanych nowych samochodów. Na czele Skoda
W październiku zarejestrowano w Polsce 52 723 nowe samochody osobowe i dostawcze do 3,5 tony - wynika ze wstępnych danych Centralnej Ewidencji Pojazdów. To wynik o ponad jedną trzecią wyższy niż we wrześniu br. i o 13,3 proc. lepszy w porównaniu do analogicznego miesiąca w roku poprzednim.
więcej
|
Dick van Motman, global CEO opuszcza Dentsu Aegis Network
Dick van Motman rezygnuje z roli global CEO, creative&content Dentsu Aegis Network (DAN), aby zostać doradcą prezesa i dyrektora generalnego Tima Andree. Zastąpi go Jean Lin.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,The New York Times" kończy z reklamami programmatic w aplikacji mobilnej. ,,To może znacząco zwiększyć liczbę subskrybentów"
„The New York Times” zapowiedział, że zrezygnuje z reklam w modelu programmatic pojawiających się w aplikacji mobilnej. Według dziennika decyzja jest motywowana chęcią zwiększenia komfortu korzystania z platformy użytkownikom urządzeń przenośnych, choć wydawca liczy się z początkowymi stratami finansowymi. - To dobry ruch, który ma zwiększyć liczbę odbiorców i dostarczyć więcej informacji o ich zachowaniach. W pewnych warunkach może jednak być ryzykowny - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" i w radiu (analiza)
W trzech kwartałach br. Agora osiągnęła duże wzrosty wpływów w kinach Helios, reklamie zewnętrznej i pionie internetowym (m.in. dzięki Yielbirdowi). Zwiększyły się przychody ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam w niej. Po spadkowym półroczu w trzecim kwartale wzrosły wpływy w segmencie radiowym.
więcej
|
Agora: wydatki na reklamę w 2020 roku niższe lub porównywalne
- W 2020 roku dynamika wydatków reklamowych w Polsce może być porównywalna lub nieco niższa niż w 2019 roku - ocenia prezes Agory, Bartosz Hojka w odpowiedzi na pytanie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
7 grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech trzeci: uległość [Anna Gielewska]
- Jeżeli dochodzi do patologii w naszym świecie i nie potrafimy sobie z tym poradzić, to w jaki sposób mamy mówić o patologiach na zewnątrz? To hipokryzja. Dziennikarstwo, któremu możemy zarzucić hipokryzję, przestaje być dziennikarstwem - mówi Wirtualnemedia.pl Anna Gielewska. Za główny grzech tego zawodu uznaje uległość. - Polityczną, biznesową, intelektualną, ale i uleganie złudzeniom - wymienia.
więcej
|
Szymon Hołownia ma wystartować w wyborach prezydenckich. ,,Korzystne sondaże, dwa sztaby już pracują"
Według „Wprost” i „Polityki Insight” dziennikarz i prezenter telewizyjny Szymon Hołownia szykuje się do startu w przyszłorocznych wyborach prezydenckich. Hołownia tego nie komentuje, a większość publicystów ocenia jego szanse jako niewielkie.
więcej
|
Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości
W trzecim kwartale br. Agora zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 13,3 proc. do 293,3 mln zł oraz 3,1 mln zł straty netto. Mocno wzrosły przychody firmy z kin Helios, AMS prasy i Next Film, a duży spadek nastąpił w pionie poligraficznym.
więcej
|
|
|
WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przez OLX.pl. WhatsApp mocno w górę (Gemius/PBI z października)
W październiku br. Grupa Wirtualna Polska miała więcej użytkowników niż Facebook w naszym kraju, a portal WP.pl wyprzedziła pod tym względem Onet.pl. Duży wzrost odwiedzalności zanotowała aplikacja WhatsApp.
więcej
|
Robert Feluś redaktorem naczelnym WP SportoweFakty
Nowym redaktorem naczelnym serwisu WP SportoweFakty (należącego do Wirtualna Polska Holding) będzie Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Feluś poprzednio przez 15 lat był związany z „Faktem”, m.in. jako redaktor naczelny.
więcej
|
Twitter wprowadza sekcję Topics do śledzenia treści tematycznych. ,,Zmiana na plus, naturalny krok w ewolucji"
Twitter zapowiedział udostępnienie użytkownikom nowej funkcji o nazwie Topics (Tematy), która ma pozwalać na śledzenie w serwisie konkretnych treści tematycznych wybranych przez internautów. Dzięki temu użytkownicy mają łatwiej docierać do interesujących ich materiałów, a nie tylko do wpisów określonych osób lub organizacji. - To zmiana na plus, bo Twitter był zdominowany tylko wpisami z kont, które obserwujemy. Tymczasem użytkownicy oczekują codziennej dawki treści, dzięki którym dowiedzą się czegoś, czym zaskoczą swoich znajomych w szkole czy w pracy - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Filip Cieślak, właściciel firmy 110% Social i były szef segmentu social media w Grupie WP.
więcej
|
Disney+ wystartuje w Europie w marcu 2020 roku
Disney zapowiedział, że jego nowy serwis streamingowy Disney+ pojawi w marcu 2020 roku w kilku krajach Europy Zachodniej. Na liście są Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania i Włochy. Wcześniej platforma zostanie udostępniona użytkownikom w Holandii. Na razie wciąż nie wiadomo kiedy Disney+ pojawi się w Polsce, nieoficjalnie ma się to stać w 2021 roku.
więcej
|
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" i w radiu (analiza)
W trzech kwartałach br. Agora osiągnęła duże wzrosty wpływów w kinach Helios, reklamie zewnętrznej i pionie internetowym (m.in. dzięki Yielbirdowi). Zwiększyły się przychody ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam w niej. Po spadkowym półroczu w trzecim kwartale wzrosły wpływy w segmencie radiowym.
więcej
|
MSZ reaguje na serial Netflixa z obozami koncentracyjnymi na mapie Polski. Morawiecki pisze do szefa serwisu
W serialu Netflixa o Iwanie Demaniuku, który w czasie II wojny światowej był strażnikiem w niemieckich obozach śmierci, pokazano mapę z tymi obozami na terytorium Polski. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze. - Dbajmy o prawdę historyczną! Mapa pokazana w serialu nie jest zgodna z przebiegiem ówczesnych granic - napisało na Twitterze Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Natomiast premier Mateusz Morawiecki skierował w tej sprawie list do szefa Netflixa, apelując o poprawienie mylącej mapy.
więcej
|
Grupa K2: strata operacyjna wskutek gorszych wyników agencji K2
Według wstępnych danych w pierwszych trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 76,4 mln zł oraz 2,2 mln zł straty operacyjnej EBIT (wobec 1,5 mln zł zysku rok wcześniej).
więcej
|
Google dominuje wśród serwisów z mapami, Targeo.pl przed Jakdojade.pl i Zumi.pl (TOP10)
Wśród witryn z mapami i lokalizatorami zdecydowanym liderem jest Google. Na drugim miejscu jest Targero.pl, z dużą przewagą nad Jakdojade.pl i Zumi.pl.
więcej
|
"Mamy mają moc" Link4 hitem oglądalności w WP
Cykl wideo "Mamy mają moc" Link4 notuje średnią oglądalność kilkuset tysięcy wyświetleń w sekcji wideo Wirtualnej Polski. Premierowy odcinek serii miał niemal 1,5 mln wyświetleń. - Finalny wynik będzie jeszcze wyższy, bo właśnie rozpoczęliśmy emisję programu w social mediach Link4 Mama - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4.
więcej
|
,,Chiński Netflix" iQiyi z 1 mld dolarów przychodu i 106 mln subskrybentów
Należący do Baidu serwis streamingowy iQiyi, nazywany chińskim Netflixem, w III kwartale 2019 roku zanotował przychód w wysokości 1 miliarda dolarów.
więcej
|
Parenting.pl liderem serwisów dla rodziców, eDziecko.pl przed Onet.pl - Dziecko (Top10)
Wśród witryn dla rodziców zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon ma Parenting.pl, a kolejne pozycje zajmują eDziecko.pl i sekcja Dziecko Onetu. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności zanotowały ten ostatni serwis, a także Rodzice.pl, Bebiprogram.pl i Mamazone.pl.
więcej
|
Facebook zablokuje użytkowników za bakłażany i brzoskwinie? ,,To kwestia kontekstu, a nie obrazka"
Facebook wprowadził zmiany w swoich Standardach społeczności, w których uznał za niedozwolone wykorzystywanie ikon emoji do działań o charakterze nagabywania seksualnego. Pojawiły się informacje o tym, że teraz serwis będzie blokował konta użytkowników publikujących grafiki przedstawiające np. bakłażany, brzoskwinie czy ogórki. Firma jednak zaprzecza takiej interpretacji. - Takie emoji będą usuwane tylko wtedy, gdy służą oferowaniu nagich zdjęć czy poszukiwaniu partnerów seksualnych. Grafiki umieszczone w innych kontekstach nie będą usuwane - zapewnia Facebook w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apple TV+ stawia na lojalnych użytkowników i jakość, HBO Max na swoją bogatą bibliotekę (opinie)
Na rynku streamingu wideo szykują się duże zmiany. Do gry o odbiorców weszła platforma Apple TV+, datę premiery zapowiedział też budowany przez WarnerMedia serwis HBO Max. Jakie szanse na sukces mają nowi gracze w obszarze obsadzonym mocno przez takich gigantów jak Netflix czy Amazon Prime? - Podstawowym atutem Apple TV+ jest zaplecze w postaci lojalnych i stosunkowo zamożnych użytkowników tej marki, dlatego platforma stawia raczej na jakość niż ilość treści. Z kolei HBO Max, choć zaoferuje mocną bibliotekę filmową, to ze swoją wysoką ceną i późnym startem może mieć problemy - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wprost" na czele tygodników opinii w internecie. Nczas.com przed Newsweek.pl, wPolityce i Niezalezna przyciągają najmocniej
Wśród serwisów internetowych tygodników opinii zdecydowanym liderem zasięgowym jest Wprost.pl. Z miesiąca na miesiąc duży wzrost odwiedzalności osiągnęła Polityka.pl, a spore spadki zanotowały Nczas.com, wPolityce.pl i Niezalezna.pl.
więcej
|
Piotr Gliński o Onecie: niepolski portal ulegnie samolikwidacji za fake newsy. ,,Skandaliczny wpis"
- W związku z fake newsami produkowanymi masowo przez Onet.pl, mówi się, że ten niepolski portal ulegnie wkrótce samolikwidacji (ze wstydu) - stwierdził w piątek na Twitterze minister kultury i dziedzictwa narodowego prof. Piotr Gliński. Niektórzy dziennikarze ocenili to jako skandaliczny atak na media.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prawie trzy czwarte Polaków popiera zakaz produkcji plastiku
74 proc. Polaków popiera unijny zakaz całkowitego zakazu produkcji plastikowych słomek, sztućców, kubków czy talerzyków. Rośnie w nas przekonanie, że korporacje na produkcji plastiku zyskują, a odpowiedzialnością za coraz gorsy stan klimatu obarczani są obywatele.
więcej
|
|
|
,,The New York Times" kończy z reklamami programmatic w aplikacji mobilnej. ,,To może znacząco zwiększyć liczbę subskrybentów"
|
Margaret i Grzegorz Hyży reklamują ,,idealny prezenty na Święta" w Play (wideo)
|
Nowa aplikacja InPostu pozwoli otworzyć zdalnie skrytkę z przesyłką w paczkomacie
|
Samsung: 500 zł zwrotu przy zakupie Galaxy Note 10 i S10e, 150 zł za Galaxy A10 i A20e
|
Uber Eats chce wprowadzić reklamy w aplikacji. Mają być dodatkowym źródłem przychodów
|
iPhone 11 Pro Max z gorszym aparatem od smartfonów Huawei i Xiaomi (wideo)
|
Y9s - nowy smartfon Huawei bez notcha (wideo)
|
Za 1,2 mld euro United Group przejmuje bułgarski Vivacom
|
Lenovo dziewiąty raz z rzędu z kwartalnym wzrostem przychodów
|
INEA z najszybszym internetem w październiku
|
Neffos C9 Max - nowy smartfon TP-Link za 479 zł (wideo)
|
AMD Ryzen 9 3950X - nowy 16-rdzeniowy procesor konsumencki dla komputerów stacjonarnych
|
AMD: trzecia generacja procesorów Ryzen Threadripper (wideo)
|
Cherrypick Games z PopReach, zajmie się rozwojem ,,Smurfs' Village"
|
|
|