Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 13 Listopada 2019
 
 
 
Disney+ wystartował na trzech rynkach z wpadką na starcie. ,,Bogata oferta przy rozsądnej cenie"
 
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami serwis VoD Disney+ zadebiutował na trzech wybranych rynkach oferując prawie 500 filmów oraz 7,5 tys. odcinków seriali i programów w cenie 6,99 dol. miesięcznie. Tuż po starcie platformy wielu użytkowników alarmowało o braku dostępu do usługi, co Disney tłumaczył jej nadspodziewaną popularnością. - Disney+ to atrakcyjna oferta, a wysokość abonamentu ustalono na przyzwoitym poziomie. To dobrze wróży projektowi, choć będzie się musiał zmierzyć z bardzo dużą konkurencją w tym segmencie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku mediów i użytkownik Disney+. więcej
 
 
Polsat pokaże drugą edycję "Ninja Warrior Polska"
 
Telewizja Polsat planuje kontynuację reality-show "Ninja Warrior Polska", który zadebiutował w jesiennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Play ze wzrostem wpływów i zysku, więcej na marketing. 20 tys. użytkowników Play Now Box TV
 
W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc. więcej
 
 
Wiktor Świetlik opisuje kulisy odejścia z Trójki. ,,Byłem wykończony tkwieniem w samym środku konfliktu politycznego"
 
Były dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik w obszernym tekście przedstawił okoliczności rezygnacji z tego stanowiska. Odniósł się też do zarzutów w tym kontekście postawionych mu w „Newsweeku” i „Gazecie Wyborczej”. więcej
 
 
1,26 mln widzów serialu ,,39 i pół tygodnia". TVN liderem w 16-49
 
Nowy serial „39 i pół tygodnia” gromadził średnio 1,26 mln widzów, o 730 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Pułapka”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja była liderem. Wpływy z reklam wyniosły 24,44 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Szymon Hołownia bez dużych szans w wyborach prezydenckich. ,,Jego start może być ciekawy" więcej
 
WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przez OLX.pl. WhatsApp mocno w górę (Gemius/PBI z października) więcej
 
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" i w radiu (analiza) więcej
 
Grupa Cyfrowy Polsat po przejęciach zyskała 1,3 tys. pracowników, 200 mln zł kwartalnie na wynagrodzenia więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Realizator Dźwięku Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
On-Air Producer Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat pokaże drugą edycję "Ninja Warrior Polska"

Telewizja Polsat planuje kontynuację reality-show "Ninja Warrior Polska", który zadebiutował w jesiennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

1,26 mln widzów serialu ,,39 i pół tygodnia". TVN liderem w 16-49

Nowy serial „39 i pół tygodnia” gromadził średnio 1,26 mln widzów, o 730 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Pułapka”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja była liderem. Wpływy z reklam wyniosły 24,44 mln zł. więcej

467 tys. widzów nowego programu ,,Gra Muzyka". TV Puls wygrał z TV4 i TVN7

Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” oglądało średnio 467 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od Czwórki i TVN7. Wpływy z reklam wyniosły 1,85 mln zł. więcej

PO bojkotuje programy TVP z publicznością? Grabiec: odmawiamy udziału, ale to nie jest zorganizowany bojkot

Politycy Platformy Obywatelskiej zdecydowali, że nie będą przyjmować zaproszeń do programów w TVP Info z udziałem publiczności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Boją się trudnych pytań. To wyraz braku szacunku dla publiczności - mówi nam Samuel Pereira, wydawca i współtwórca programu „Strefa starcia”. - Odmawiamy udziału w programach, ale to nie jest zorganizowany bojkot - tłumaczy rzecznik PO Jan Grabiec. więcej

,,Familiada" w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków

Firma Astro, produkująca teleturniej „Familiada” emitowany w TVP2, podpisała z Telewizją Polską umowę na realizację jego kolejnych 90 odcinków. więcej

TVP1 wyprzedziła Polsat, udany tydzień TVN. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Ponad 25 tysięcy podpisów pod petycją przeciw sylwestrowi TVP przy Wielkiej Krokwi

Ponad 25 tysięcy internautów podpisało się w sieci pod petycją "Tygodnika Podhalańskiego", której głównym postulatem jest odstąpienie od organizacji sylwestra TVP pod Wielką Krokwią z Zakopanem. więcej

ATM Grupa zapłaciła 7,8 mln zł zaległego podatku z odsetkami. ,,Szansa na wygranie sporu powyżej 50 proc."

Producent telewizyjno-filmowy ATM Grupa zapłacił 5,68 mln zł zaległego podatku z 2014 roku wraz z 2,09 mln zł odsetek. Firma zaznaczyła, że nie zgadza się z decyzją szefa dolnośląskiej skarbówki, a szansę na wygranie sporu z nią nadal ocenia na ponad 50 proc. więcej

A+E Networks z nowym zespołem zarządzającym w regionie EMEA

Spółka A+E Networks powołała centralny zespół zarządzający na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, na którego czele stanął Dean Possenniskie. - Zmiany te nie wpływają bezpośrednio na funkcjonowanie biura w Warszawie, które od ponad 2 lat odpowiada za działania w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki z polskiego oddziału nadawcy. więcej

Od 15 listopada "Chyłka-Kasacja", Player.pl udostępni od razu dwa odcinki

Drugi sezon serialu o mecenas Joannie Chyłce zadebiutuje 15 listopada w serwisie Player.pl (TVN Discovery Polska). Tego dnia zostaną udostępnione od razu dwa odcinki - pierwszy bezpłatnie, drugi w ramach płatnej oferty. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wiktor Świetlik opisuje kulisy odejścia z Trójki. ,,Byłem wykończony tkwieniem w samym środku konfliktu politycznego"

Były dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik w obszernym tekście przedstawił okoliczności rezygnacji z tego stanowiska. Odniósł się też do zarzutów w tym kontekście postawionych mu w „Newsweeku” i „Gazecie Wyborczej”. więcej

 
Antyradio z nowym playerem. ,,Uzyskanie synergii między obszarami: online i on air"

We wtorek, 12 listopada zadebiutował nowy serwis player.antyradio.pl. Dzięki niemu słuchacze Antyradia mogą słuchać stacji na żywo, a także mają dostęp do podcastów wyemitowanych już programów. więcej

 
Łukasz Warzecha stracił drugą audycję w Polskim Radiu 24. ,,Uzasadnienia nie podano, odgadnijcie je sami"

Publicysta Łukasz Warzecha nie będzie już prowadził w Polskim Radiu 24 coniedzielnej audycji „Wróżenie z Faktów”. Podkreśla, że zrezygnowano ze współpracy z nim nagle, nie podając przyczyny. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w II i III kwartale. Awans Radia Olsztyn i VOX FM na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Polskie Radio Olsztyn i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Play ze wzrostem wpływów i zysku, więcej na marketing. 20 tys. użytkowników Play Now Box TV

W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc. więcej

Kolędnicy i kierowca odśnieżarki w bożonarodzeniowych reklamach T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamująca promocyjną ofertę na Boże Narodzenie. Akcję telekom przygotował i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R Poland, ARC Worldwide i Mindshare Polska. więcej

KER: reklama Tyskiego nieetyczna, bo promuje piwo jako środek do przezwyciężenia problemów życiowych (wideo)

Hasło „otwieramy Tyskie... Tyskie otwiera nas” odnosi się do spożywanie piwa w celu przezwyciężania problemu życiowego jakim jest zamknięcie na ludzi, dlatego reklama tej marki narusza Kodeks Etyki Reklamy. więcej

Marta Piotrowska z awansem w europejskich strukturach Procter&Gamble

Marta Piotrowska objęła stanowisko head of digital marketing Pampers w Procter&Gamble - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Rozpoczęła pracę w siedzibie koncernu w Genewie. więcej

Ministerstwo Środowiska zachęca Polaków do segregacji śmieci akcją "Piątka za segregacje"

„Piątka za segregację” to hasło przewodnie kampanii informacyjno-edukacyjnej Ministerstwa Środowiska, która ma na celu edukację społeczeństwa w zakresie prawidłowej segregacji odpadów komunalnych. Budżet na kampanię wyniesie 1,7 mln złotych do końca roku. Akcję przygotowały ClickAd i DSK. więcej

Burger King wprowadza do menu wegetariański Rebel Whopper bez wołowiny

W lokalach gastronomicznych Burger King w 25 krajach w Europie, m.in. Polsce, pojawił się Rebel Whopper - pierwszy w menu tej sieci burger bez wołowiny, za to z roślinnym patty. więcej

Szymon Majewski jako świąteczny doradca prezentowy w reklamie Plusa

Plus (Polkomtel) ruszył z przedświąteczną kampanią reklamową z udziałem Szymona Majewskiego. Działania przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP I Rio de Post. więcej

Reżyser "Ukrytej gry" zrealizował serial marki Ballantine's "Kropla Prawdy"

Ruszyła trzecia odsłona serialu internetowego "Kropla Prawdy", wyprodukowana przez Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw. Za reżyserię odpowiada Łukasz Kośmicki ("Ukryta gra", "Dom zły"). więcej

Selgros Cash&Carry nie będzie sprzedawać żywych karpi

Sieć Selgros Cash&Carry zdecydowała, że nie będzie od tego roku sprzedawać w żadnej ze swoich hal żywych karpi. Firma tłumaczy, że do podjęcia takiej decyzji przyczyniły się opinie klientów, troska o dobrostan zwierząt oraz współpraca z Fundacją Alberta Schweitzera. więcej

Nestlé Polska z loteriami w sieciach Kaufland i Intermarche

„Wybierz Nestlé. Wybierz nagrodę” - to hasło loterii Nestlé Polska w sklepach Kaufland. Marketer rozpoczął też loterię „Zakręć się wokół nagród od Nestlé” w sieci Intermarche. Obie akcje przygotowała i prowadzi agencja Unique One. więcej

Andrzej Mytych dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Yope

Andrzej Mytych objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie kosmetycznej Yope. Ostatnio pracował w Avon Cosmetics Polska, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem ds. komunikacji. więcej

Studio Black Rabbit wyprodukowało reklamę Trend Micro na 50-lecie internetu

Amerykańska firma Trend Micro świętuje półwiecze istnienia internetu specjalną animacją, którą przygotowało warszawskie studio Black Rabbit i grono polskich ilustratorów. więcej

Vileda z kolejną odsłoną kampanii mopa Ultramax

Ruszyła czwarta odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej mopa bezdotykowego Ultramax marki Vileda. więcej

Spacecamp i Komputronik Biznes współpracują w zakresie Digital Signage

Agencja digitalowa Spacecamp (Brand New Galaxy) oraz Komputronik Biznes nawiązały współpracę w zakresie Digital Signage. To zestaw narzędzi, który umożliwia prezentację elektronicznej komunikacji wizualnej w wielu miejscach, na wielu nośnikach, w zautomatyzowany sposób. więcej

13,8 mld euro na reklamę w Europie Środkowej i Wschodniej, budżety na reklamę cyfrową wyższe o 104 proc. (raport)

Wydatki na reklamę w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniosły w 2018 roku 13,8 mld euro, czyli ponad 3 mld euro więcej niż pięć lat wcześniej, zaś szybki wzrost konsumpcji treści internetowych pociągnął za sobą gwałtowny, bo aż 104 proc. wzrost budżetów przeznaczanych na reklamę cyfrową - wynika z tegorocznej edycji raportu CANnual Report przygotowanego przez sieć niezależnych agencji reklamowych weCAN. więcej

Takeaway.com sponsorem UEFA EURO 2020

Serwis do zamawiania jedzenia online Takeaway.com (do którego należy polskie Pyszne.pl) został oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw UEFA EURO 2020. Platforma ma status Oficjalnego Partnerskiego Serwisu do Zamawiania Jedzenia podczas turnieju. więcej

Activia i home&you ze wspólnym konkursem

Ruszyła jesienna promocja marki jogurtów Activia (Danone) i sieci sklepów z wyposażeniem domu home&you. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Rzeczpospolita" licytuje dzień w redakcji na pomoc dla dziecka chorego na białaczkę

Redakcja dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media) włączyła się w pomoc dla dziewczynki, która musi zebrać milion zł na leczenie ostrej białaczki. Dziennikarze wystawili na licytację dzień w redakcji. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, tylko ,,Dobre Wnętrze" do góry

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, z kolei najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy magazyn dla dzieci "Treasure X"

Wydawnictwo Media Service Zawada przygotowało nowy tytuł dla dzieci - magazyn "Treasure X". Przeznaczony jest dla chłopców w wieku 5-9 lat, którzy zainteresowani są przygodami. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Disney+ wystartował na trzech rynkach z wpadką na starcie. ,,Bogata oferta przy rozsądnej cenie"

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami serwis VoD Disney+ zadebiutował na trzech wybranych rynkach oferując prawie 500 filmów oraz 7,5 tys. odcinków seriali i programów w cenie 6,99 dol. miesięcznie. Tuż po starcie platformy wielu użytkowników alarmowało o braku dostępu do usługi, co Disney tłumaczył jej nadspodziewaną popularnością. - Disney+ to atrakcyjna oferta, a wysokość abonamentu ustalono na przyzwoitym poziomie. To dobrze wróży projektowi, choć będzie się musiał zmierzyć z bardzo dużą konkurencją w tym segmencie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku mediów i użytkownik Disney+. więcej

Strony główne: Interia.pl znów przed Gazeta.pl, liderem WP.pl

Wśród czołowych portali horyzontalnych najpopularniejszą stronę główną pod względem liczby użytkowników i odsłon ma niezmiennie WP.pl, a pod względem średniego czasu korzystania przez internautów - TVN24.pl. Gazela.pl wskutek spadku znów została wyprzedzona przez Interię. więcej

Instagram startuje z funkcją Reels pozwalającą nagrywać teledyski. Chce konkurować z TikTokiem

Należąca do Facebooka aplikacja Instagram udostępniła nową funkcję o nazwie Reels. Pozwala ona na rejestrowanie przez użytkowników autorskich teledysków z gotowym muzycznym podkładem, a następnie publikowanie tych materiałów w sekcji Stories. Wprowadzając nowe rozwiązanie Instagram może stać się bezpośrednim konkurentem dla TikToka, najbardziej popularniej na świecie aplikacji o podobnej funkcjonalności. więcej

Alibaba z rekordem sprzedaży w Dniu Singla. Dynamika wzrostu najgorsza w historii

Koncern Alibaba zanotował w tegorocznym Dniu Singla rekordową sprzedaż w wysokości 38,4 mld dolarów. Jednak dynamika wzrostu wydatków na promocje była najsłabsza w historii chińskiego święta zakupów. więcej

Chrome będzie pokazywał szybkość ładowania stron. Oznaczy najbardziej powolne witryny

Google zapowiedział, że w jednej z nadchodzących wersji przeglądarki Chrome znajdzie się funkcja pokazująca prędkość ładowania konkretnych stron internetowych. Specjalne oznaczenia pojawią się w wypadku witryn, które otwierają się w przeglądarce najwolniej. Google udostępnia też deweloperom narzędzia pozwalające na usprawnienie działania stron. więcej

Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny bierze 10 mln zł pożyczki. W pierwszym półroczu spadek wpływów do 3,8 mln zł i straty do 3,4 mln zł

Firma Hubstyle, właściciel sklepu internetowego Sugarfree.pl i marki odzieżowej Cardio Bunny, zaciągnęła 10 mln zł pożyczki na pół roku. W pierwszej połowie br. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 9,5 proc. do 3,79 mln zł oraz 3,41 mln zł straty netto. Dokonała ponad 1 mln zł odpisów dotyczących Sugarfree.pl. więcej

Były wiceminister sprawiedliwości pozywa Onet i Węglarczyka za przypisanie mu wulgarnego maila do prezes Sądu Najwyższego

Były wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak pozwał spółkę Ringier Axel Springer Polska i Bartosza Węglarczyka za naruszenie dóbr osobistych. Chodzi o rozmowę, którą Węglarczyk przeprowadził na portalu Onet.pl z posłem PiS Jackiem Ozdobą. - Nie będę tego komentował - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz. więcej

Facebook wprowadza własny system płatności. Nie jest połączony z projektem Libra

Facebook zapowiedział udostępnienie w Stanach Zjednoczonych własnego systemu płatności o nazwie Facebook Pay. Rozwiązanie ma pozwalać na realizowanie zakupów na platformie handlowej Marketplace czy regulowanie wzajemnych rozliczeń pomiędzy użytkownikami Facebooka. Serwis zapewnia, że system jest bezpieczny i gwarantuje prywatność, nie ma też nic wspólnego z projektem kryptowaluty Libra. więcej

,,Sex Education 2" w 2020 roku w Netfliksie

Drugi sezon serialu Netflixa „Sex Education” zostanie udostępniony w przyszłym roku. Platforma udostępniła pierwsze zdjęcia nowych odcinków projektu. więcej

Transmisje z PKO Bank Polski Ekstraklasy na Onefootball w Niemczech, Austrii i Szwajcarii

Przez najbliższe dwa sezony transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy będą dostępne na platformie internetowej Onefootball w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Umowę w tym zakresie podpisała telewizja Sportdigital Fussball, która wcześniej nabyła prawa do pokazywana rozgrywek w tych krajach. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Andrzej Mytych dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Yope

Andrzej Mytych objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie kosmetycznej Yope. Ostatnio pracował w Avon Cosmetics Polska, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem ds. komunikacji. więcej

Ursapharm klientem Garden of Words

Garden of Words pracuje dla firmy Ursapharm, produkującej krople oczne bez konserwantów. więcej

Arskom dla Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania komunikacyjne dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu. więcej

Aleksandra Konieczny pracuje dla Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej

Aleksandra Konieczny objęła stanowisko PR & communication managera w firmie Brand New Paulina Smaszcz-Kurzajewska. więcej

Procontent Communication wypromuje kampanię Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Procontent Communication nawiązała współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pt. „Mądre Rodzicielstwo”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play ze wzrostem wpływów i zysku, więcej na marketing. 20 tys. użytkowników Play Now Box TV
Kolędnicy i kierowca odśnieżarki w bożonarodzeniowych reklamach T-Mobile (wideo)
14 mln smartwatchów sprzedanych w III kwartale. Apple liderem, Samsung przed Fitbit
Traficar z nowym cennikiem: decydują kilometry, a nie minuty
Spotify Free dostępne na urządzeniach Sonos
 
 
 
GOSPODARKA
 
Facebook wprowadza własny system płatności. Nie jest połączony z projektem Libra
Traficar z nowym cennikiem: decydują kilometry, a nie minuty
Norwegian z nowymi połączeniami z Gdańska
Adidas współpracuje z Pradą
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Sex Education 2" w 2020 roku w Netfliksie
Rekordowe wyniki filmu "Joker"
Przed premierą kolejnego sezonu ,,The Crown" Netflix publikuje wideo z opowieściami twórców
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj