Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 14 Listopada 2019
 
 
 
Marquard Media Polska zamyka wszystkie swoje magazyny. "Lifestyle przeniósł się do internetu, a licencje są drogie" (opinie)
 
Marquard Media Polska ogłosił wczoraj, że rezygnuje z wszystkich magazynów prasowych i zwalnia 70 proc. pracowników. Tym samym oznacza to koniec wydawania takich tytułów jak "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy". - To wydarzenie symboliczne: były już zamykane tytuły prasowe w poprzednich latach, ale nigdy jeszcze żaden wydawca w Polsce jednym ruchem nie zamknął wszystkich tytułów prasowych - komentują eksperci. więcej
 
 
Radio Maryja ma najmniejszą słuchalność w historii. Duże spadki Audytorium 17 i VOX FM
 
W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło zdecydowanie największym wzrostem udziału w zestawieniu. Najwięcej straciła Trójka, a Radio Maryja odnotowało najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)
 
Proponowane wyższe, pełne składki ZUS od umów zlecenia mogą okazać się bolesne dla branży marketingowej - twierdzą przedstawiciele agencji reklamowych i PR. Ich wzrost z jednej strony wymusi podwyżki cen świadczonych usług, z drugiej może działać demotywująco na pracowników, dla których proponowane zmiany mogą być równoznaczne z niższym wynagrodzeniem. Koszty personalne w agencjach są też często istotnym czynnikiem w wielu przetargach. więcej
 
 
Telewizja Polska chciała kupić ,,Przegląd Sportowy". Szkolnikowski: RASP nie chciał poddać się repolonizacji
 
Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski ujawnił, że Telewizja Polska złożyła Ringier Axel Springer Polska ofertę kupna dziennika „Przegląd Sportowy”. - Przegraliśmy z polityką. Koledzy z RASP-u uznali, że nie poddadzą się repolonizacji mediów - stwierdził Szkolnikowski. więcej
 
 
Samsung, Huawei i Apple ze spadkami udziałów w sprzedaży smartfonów w Polsce. Mocno w górę Xiaomi
 
W trzecim kwartale br. Samsung, Huawei i Apple zanotowały spore spadki udziału w sprzedaży smartfonów w Polsce, natomiast duży wzrost osiągnęło Xiaomi - wynika z danych IDC. - Xiaomi wprowadziło na rynek kilka nowych i dobrze wycenionych modeli smartfonów w III kwartale - zwraca uwagę Marek Kujda z IDC Poland. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Disney+ wystartował na trzech rynkach z wpadką. ,,Bogata oferta przy rozsądnej cenie" więcej
 
Szymon Hołownia bez dużych szans w wyborach prezydenckich. ,,Jego start może być ciekawy" więcej
 
WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przez OLX.pl. WhatsApp mocno w górę (Gemius/PBI z października) więcej
 
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" i w radiu (analiza) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Promo Producer Viacom International Media Networks
Realizator Dźwięku Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
On-Air Producer Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska chciała kupić ,,Przegląd Sportowy". Szkolnikowski: RASP nie chciał poddać się repolonizacji

Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski ujawnił, że Telewizja Polska złożyła Ringier Axel Springer Polska ofertę kupna dziennika „Przegląd Sportowy”. - Przegraliśmy z polityką. Koledzy z RASP-u uznali, że nie poddadzą się repolonizacji mediów - stwierdził Szkolnikowski. więcej

Prezesi Polskiego Radia i TVP o przyczynach usunięcia książki Zychowicza z konkursu: została wydana po terminie. Autor zaprzecza

Książka Piotra Zychowicza „Wołyń zdradzony” została wycofana z konkursu o tytuł „Książki Historycznej Roku”, gdyż została wydana w lipcu, czyli po terminie określonym w regulaminie - tłumaczą prezesi Telewizji Polskiej i Polskiego Radia w pismach do Rzecznika Praw Obywatelskich. Zychowicz zapewnił, że książka ukazała się w czerwcu. więcej

Serial "Przyjaciele" ma wrócić dzięki HBO Max

Koncern WarnerMedia rozpoczął pracę nad specjalnym odcinkiem serialu „Przyjaciele” z oryginalną obsadą. Decyzja ma wiązać się m.in. z 25-tą rocznicą emisji pierwszego odcinka produkcji oraz premierą nowego serwisu VOD - HBO Max. więcej

Tomasz Sikora będzie komentował z Tomaszem Jarońskim biathlon w Eurosporcie

Z początkiem sezonu do zespołu komentatorów Eurosportu dołącza były biathlonista Tomasz Sikora. Od 30 listopada wraz z Tomaszem Jarońskim będzie komentował zawody w biathlonie. więcej

TVP Seriale liderem oglądalności. Comedy Central Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w październiku br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarz TVP i były działacz PiS w ,,Wiadomościach" jako pierwszy Polak lecący do USA bez wizy. Olechowski: to nie ustawka

W dwóch materiałach „Wiadomościach” zrelacjonowano, że Marcin Bakalarski jako pierwszy Polak poleciał do USA bez wizy. Dziennikarze zwrócili uwagę, że Bakalarski to były działacz PiS, obecnie związany z TVP. - Dementuję fejkniusa jakoby lot pierwszego Polaka bez wizy do USA pokazany przez „Wiadomości” był „ustawką”. Materiał miał charakter poradnikowy, pokazujący co należy zrobić żeby polecieć do USA bez wizy - tłumaczy Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

27. edycja ,,Reklamy Dzieciom" w Telewizji Polskiej

W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. To już 27. edycja charytatywnej akcji. więcej

,,W cieniu 3" od 20 listopada w HBO GO i HBO3 (wideo)

W środę, 20 listopada w HBO GO i HBO3 zadebiutuje trzeci sezon rumuńskiego serialu „W cieniu”. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Maryja ma najmniejszą słuchalność w historii. Duże spadki Audytorium 17 i VOX FM

W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło zdecydowanie największym wzrostem udziału w zestawieniu. Najwięcej straciła Trójka, a Radio Maryja odnotowało najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Prezesi Polskiego Radia i TVP o przyczynach usunięcia książki Zychowicza z konkursu: została wydana po terminie. Autor zaprzecza

Książka Piotra Zychowicza „Wołyń zdradzony” została wycofana z konkursu o tytuł „Książki Historycznej Roku”, gdyż została wydana w lipcu, czyli po terminie określonym w regulaminie - tłumaczą prezesi Telewizji Polskiej i Polskiego Radia w pismach do Rzecznika Praw Obywatelskich. Zychowicz zapewnił, że książka ukazała się w czerwcu. więcej

 
Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu

Podcastów - w domu, w podróży, dla rozrywki lub wiedzy słucha 27 proc. internautów. w Polsce. Zwykle używają do tego słuchawek i smartfona, oceniają ich wiarygodność lepiej, niż tradycyjnych mediów - wynika z badania opracowanego dla Tandem Media z Grupy Radiowej Agory. więcej

 
CMWP apeluje do Polskiego Radia o przywrócenie programu Łukasza Warzechy. ,,To psuje debatę publiczną"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaapelowało do szefostwa Polskiego Radia o przywrócenie współpracy z Łukaszem Warzechą, któremu we wtorek zabrano ostatnia już audycję w Polskim Radiu 24. Organizacja uważa, że w ten sposób eliminuje się z debaty publicznej doświadczonego dziennikarza. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)

Proponowane wyższe, pełne składki ZUS od umów zlecenia mogą okazać się bolesne dla branży marketingowej - twierdzą przedstawiciele agencji reklamowych i PR. Ich wzrost z jednej strony wymusi podwyżki cen świadczonych usług, z drugiej może działać demotywująco na pracowników, dla których proponowane zmiany mogą być równoznaczne z niższym wynagrodzeniem. Koszty personalne w agencjach są też często istotnym czynnikiem w wielu przetargach. więcej

PHD nową globalną agencją mediową LG

Koreański koncern LG Electronics wybrał w zakończonym właśnie przetargu na globalną obsługę mediową sieć PHD należącą do Omnicomu. Tym samym kończy współpracę z Havas Media Group. więcej

Polskie kina z 43,21 mln sprzedanych biletów w I-III kwartale. ,,Król Lew" i ,,Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3" hitami

W pierwszych trzech kwartałach br. Polacy kupili 43,21 mln biletów do kin, o 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród dziesięciu najchętniej oglądanych filmów znalazło się pięć rodzimych produkcji. więcej

Zofia Bugajna-Kasdepke w Risk Made in Warsaw

Zofia Bugajna-Kasdepke - do niedawna związana z Publicis Groupe - objęła stanowisko wiceprezeski i członkini zarządu w firmie odzieżowej RISK Made in Warsaw. więcej

Gorączka świątecznych przygotowań i gwiazdkowe prezenty w bożonarodzeniowej kampanii Orange (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Orange Polska. Jest kontynuacją platformy Orange Zbliża. Przygotowały ją Leo Burnett Warszawa i Initiative Media. więcej

Wydatki reklamowe producentów kosmetyków rosną dzięki e-commerce i digitalowi

Wydatki reklamowe producentów kosmetyków wzrosną w przyszłym roku o 2,7 proc., a rok później osiągną poziom 0,5 mld zł. Na świecie, po dwóch latach spadku mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Do 2021 roku internet przejmie aż 50 proc. wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze - wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). więcej

Pełen mitów, szeptów i plotek Londyn reklamuje Sainsbury's na święta (wideo)

Brytyjska sieć supermarketów Sainsbury’s rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, w której nawiązuje do swojej 150-letniej historii. Spot autorstwa agencji Wieden+Kennedy przedstawia historię osieroconego chłopca, oskarżonego o kradzież owocu. więcej

Chłopiec piszący list do Świętego Mikołaja reklamuje ofertę Providenta na Boże Narodzenie (wideo)

Opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój to główne elementy świątecznej kampanii firmy pożyczkowej Provident Polska. Przygotowały ją  agencje Isobar i OMD. więcej

Gdańsk przez pięć dni będzie wspominał Pawła Adamowicza w rocznicę jego śmierci

Odsłonięcie pamiątkowej tablicy, konferencja o zapobieganiu przemocy i premiera książki, w której gdańszczanie wspominają Pawła Adamowicza - takie wydarzenia zaplanowano na obchody pierwszej rocznicy śmierci byłego prezydenta Gdańska. Uroczystości potrwają pięć dni, także w trakcie finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. więcej

Hongkong z najdroższą ulicą handlową świata. W Polsce warszawski Nowy Świat przed Floriańską w Krakowie

Causeway Bay w Hongkongu jest nadal najdroższą lokalizacją handlową świata. W Europie najwyższe czynsze obowiązują przy New Bond Street w Londynie, a w Polsce najdroższą ulicą jest Nowy Świat w Warszawie - wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield. więcej

Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców

W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google. Przygotowały ją agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD. więcej

,,Droga do kariery" hasłem kampanii Ochotniczych Hufców Pracy i Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży

Ochotnicze Hufce Pracy (OHP) i Elektroniczne Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) ruszają ze wspólną kampanią reklamową z udziałem dziennikarza Pawła Orleańskiego.Działania przygotowała agencja reklamowa DSK. więcej

Land Rover w nowym filmie o Jamesie Bondzie "No Time To Die"

Land Rover Defender pojawi się w "No Time To Die", dwudziestym piątym filmie z serii o przygodach słynnego agenta 007, Jamesa Bonda. więcej

Heineken oficjalnym piwem Euro 2020, kolejna umowa sponsorska z Ligą Mistrzów

Holenderski producent piwa, firma Heineken podpisała z UEFA umowę, na mocy której będzie oficjalnym piwnym partnerem Euro 2020. Przedłużono też o kolejne 3 lata sponsoring Ligi Mistrzów. więcej

Iwona Kossmann na czele Deni Cler

Była szefowa wydawnictwa Marquard Media Polska, Iwona Kossmann, została prezeską firmy odzieżowej Deni Cler Milano. W ostatnim czasie pełniła funkcję CEO Revo Technologies. więcej

Nestlé tworzy Globalne Centrum Kompetencji Cyfrowych Mediów

Aby lepiej negocjować z Google, Facebookiem i innymi o Nestlé utworzyło wewnętrzny dział – Globalne Centrum Kompetencji Cyfrowych Mediów. Na jego czele stoi Sebastien Szczepaniak. więcej

Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska

Anna Adamczyk awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Carat Polska, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Poprzednio pełniła funkcję communications managera. więcej

Agencja 25wat zmienia profil. Oferta tylko dla startupów

Wrocławska agencja 25wat zmienia profil działania na kreatywno-digtalowy. Spółka od teraz skupia się wyłącznie na obsłudze nowoczesnych firm, startupów i scale-upów. więcej

Marcin Dubiniec w impresariacie Gifted

Do impresariatu Gifted dołącza reżyser Marcin Dubiniec, wcześniej związany z Nest Warsaw. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Marquard Media Polska zamyka wszystkie swoje magazyny. "Lifestyle przeniósł się do internetu, a licencje są drogie" (opinie)

Marquard Media Polska ogłosił wczoraj, że rezygnuje z wszystkich magazynów prasowych i zwalnia 70 proc. pracowników. Tym samym oznacza to koniec wydawania takich tytułów jak "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy". - To wydarzenie symboliczne: były już zamykane tytuły prasowe w poprzednich latach, ale nigdy jeszcze żaden wydawca w Polsce jednym ruchem nie zamknął wszystkich tytułów prasowych - komentują eksperci. więcej

Telewizja Polska chciała kupić ,,Przegląd Sportowy". Szkolnikowski: RASP nie chciał poddać się repolonizacji

Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski ujawnił, że Telewizja Polska złożyła Ringier Axel Springer Polska ofertę kupna dziennika „Przegląd Sportowy”. - Przegraliśmy z polityką. Koledzy z RASP-u uznali, że nie poddadzą się repolonizacji mediów - stwierdził Szkolnikowski. więcej

E-Kiosk: wpływy wzrosły o 32,9 proc., zysk netto potroił się

W minionym kwartale zajmująca się dystrybucją prasy cyfrowej spółka E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 32,9 proc. do 2,52 mln zł oraz zysku netto ze 143 do 472 tys. zł. więcej

Komisja Europejska zgadza się na zmiany w akcjonariacie Axel Springer. KKR będzie największym udziałowcem

Komisja Europejska udzieliła zgody na zmiany własnościowe w koncernie wydawniczym Axel Springer. Dzięki temu amerykański fundusz KKR będzie właścicielem 43,5 procent akcji spółki stając się jej największym udziałowcem. Transakcja ma zostać zamknięta na przełomie 2019 i 2020 roku. więcej

Marquard Media Polska rezygnuje z wszystkich magazynów i zwalnia 70 proc. pracowników. Koniec ,,Cosmopolitan", ,,Playboya" czy ,,Joy"

Marquard Media Polska całkowicie wycofuje się w segmentu prasowego, z końcem br. zamyka magazyny "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę straci ok. 70 proc. osób zatrudnionych w firmie. więcej

Marquard Media Węgry zamyka węgierską edycję "Playboya"

Marquard Media Węgry od stycznia 2020 roku rezygnuje z wydawania tamtejszej edycji "Playboya". Chce postawić na tematy związane z rodziną i zdrowiem i rozwoju marek: EVA, Kid's Souls, Famiily.hu i APA. więcej

Roula Khalaf jako pierwsza kobieta pokieruje ,,Financial Times"

Na stanowisko redaktora naczelnego „Financial Timesa” (należącego do koncernu Nikkei) została wybrana Roula Khalaf, zastąpi na nim Lionela Barbera. To pierwsza kobieta, która będzie zarządzać dziennikiem. więcej

,,Gazeta Wyborcza" i ,,Logo" przygotowały trzecie wydanie ,,Na narty"

Połączone zespoły „Gazety Wyborczej” i miesięcznika „Logo” (Agora) przygotowały trzeci numer magazynu „Na narty”. Do sprzedaży trafi w czwartek 14 listopada. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szef programowy Apple TV+ odchodzi ze stanowiska. Powodem słabe recenzje oryginalnych treści

Kim Rozenfeld, szef programowy platformy Apple TV+ odpowiedzialny za oryginalne filmy i seriale produkowane dla tej platformy odchodzi ze stanowiska zaledwie kilkanaście dni po wejściu serwisu na rynek. Oficjalnych przyczyn jego rezygnacji nie podano, jednak powodem mają być słabe recenzje autorskich seriali zaproponowanych na start Apple TV+. więcej

Allegro: Monety dostępne do 30 razy miesięcznie, zmiana kryterium w Strefie okazji

Od 2 grudnia kupujący na Allegro.pl ze zniżek w ramach programu Monety będą mogli korzystać maksymalnie 30 razy w miesiącu, a nie jak obecnie 10 razy. Portal wprowadzi też szereg innych zmian. więcej

Facebook usuwa z serwisu coraz więcej zabronionych treści. Ponad 90 procent wykrywa algorytm

Facebook poinformował, że w ramach egzekwowania standardów społeczności usuwa ze swojego ekosystemu coraz więcej zabronionych treści. W III kwartale 2019 roku wykryto i usunięto między innymi 11,6 mln materiałów związanych z nagością i wykorzystywaniem seksualnym dzieci oraz 4,4 mln treści dotyczących sprzedaży narkotyków. Facebook zaznacza, że obecnie za 90 procent wykrywania zabronionych wpisów odpowiadają algorytmy działające na platformie, po raz pierwszy też podano niektóre statystyki dotyczące Instagrama. więcej

Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu

Podcastów - w domu, w podróży, dla rozrywki lub wiedzy słucha 27 proc. internautów. w Polsce. Zwykle używają do tego słuchawek i smartfona, oceniają ich wiarygodność lepiej, niż tradycyjnych mediów - wynika z badania opracowanego dla Tandem Media z Grupy Radiowej Agory. więcej

OLX inwestuje 400 mln dolarów we Frontier Car Group, UOKiK zgodził się na fuzję w Polsce

Grupa OLX (należąca do koncernu Naspers) za ok. 400 mln dolarów kupi kolejny pakiet udziałów platformy Frontier Car Group zajmującej się handlem używanymi samochodami. W Polsce na fuzję obu firm zgodził się już Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

Netflix nakręci drugi sezon ,,Wiedźmina", premiera w 2021 roku

Netflix ogłosił, że powstanie kolejny sezon „Wiedźmina” („The Witcher”) na podstawie serii książek Andrzeja Sapkowskiego. Zdjęcie zaczną się w Londynie na początku 2020 roku, a premiera jest zaplanowana jest na 2021 rok. więcej

Nike rezygnuje z obecności na Amazonie. Buty i odzież marki tylko od zewnętrznych sprzedawców

Firma Nike zapowiedziała wycofanie się z bezpośredniej współpracy z Amazonem. Marka przestanie sprzedawać na platformie swoje obuwie i odzież, jednak nadal będą one dostępne za pośrednictwem zewnętrznych sprzedawców. Nike wyjaśnia, że zamierza postawić na bardziej bezpośrednie relacje ze swoimi klientami za pośrednictwem własnego serwisu internetowego.   więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu

Podcastów - w domu, w podróży, dla rozrywki lub wiedzy słucha 27 proc. internautów. w Polsce. Zwykle używają do tego słuchawek i smartfona, oceniają ich wiarygodność lepiej, niż tradycyjnych mediów - wynika z badania opracowanego dla Tandem Media z Grupy Radiowej Agory. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)

Proponowane wyższe, pełne składki ZUS od umów zlecenia mogą okazać się bolesne dla branży marketingowej - twierdzą przedstawiciele agencji reklamowych i PR. Ich wzrost z jednej strony wymusi podwyżki cen świadczonych usług, z drugiej może działać demotywująco na pracowników, dla których proponowane zmiany mogą być równoznaczne z niższym wynagrodzeniem. Koszty personalne w agencjach są też często istotnym czynnikiem w wielu przetargach. więcej

Zofia Bugajna-Kasdepke w Risk Made in Warsaw

Zofia Bugajna-Kasdepke - do niedawna związana z Publicis Groupe - objęła stanowisko wiceprezeski i członkini zarządu w firmie odzieżowej RISK Made in Warsaw. więcej

MSL wygrał przetarg W. Kruk

Agencja MSL wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną marki jubilerskiej W.Kruk. więcej

Flaconi klientem On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem kosmetycznym online. więcej

Roksana Kałużna liderką zespołu obsługi klienta w Nanovo

Roksana Kałużna objęła nowe stanowisko business and relation directora w spółce technologicznej Nanovo. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung, Huawei i Apple ze spadkami udziałów w sprzedaży smartfonów w Polsce. Mocno w górę Xiaomi
W 2021 roku Play bez krajowego roamingu. 43 proc. Polaków w zasięgu 5G Ready
Gorączka świątecznych przygotowań i gwiazdkowe prezenty w bożonarodzeniowej kampanii Orange (wideo)
Aplikacja mobilna ,,Czyste Miasto Gdańsk" ma pomagać mieszkańcom w gospodarowaniu odpadami
LG: nowa wersja aplikacji LG ThinQ
,,Gaz bez prognoz" - do 200 zł na karcie podarunkowej za przeniesienie gazu do Plusa
 
 
 
GOSPODARKA
 
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)
Hongkong z najdroższą ulicą handlową świata. W Polsce warszawski Nowy Świat przed Floriańską w Krakowie
Ryanair: cztery nowe połączenia z Polski, 252 trasy łącznie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Szef programowy Apple TV+ odchodzi ze stanowiska. Powodem słabe recenzje oryginalnych treści
Serial "Przyjaciele" ma wrócić dzięki HBO Max
Polskie kina z 43,21 mln sprzedanych biletów w I-III kwartale. ,,Król Lew" i ,,Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3" hitami
Netflix nakręci drugi sezon ,,Wiedźmina", premiera w 2021 roku
Gdańsk przez pięć dni będzie wspominał Pawła Adamowicza w rocznicę jego śmierci
Land Rover w nowym filmie o Jamesie Bondzie "No Time To Die"
,,W cieniu 3" od 20 listopada w HBO GO i HBO3 (wideo)
29 listopada premiera filmu "Solid Gold"
Wraca serial "Szaleje za Tobą". Pokazano zwiastun produkcji (wideo)
Netflix zapowiada serial "Selena: The Series". W roli głównej Christian Serratos
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj