|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska chciała kupić ,,Przegląd Sportowy". Szkolnikowski: RASP nie chciał poddać się repolonizacji
Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski ujawnił, że Telewizja Polska złożyła Ringier Axel Springer Polska ofertę kupna dziennika „Przegląd Sportowy”. - Przegraliśmy z polityką. Koledzy z RASP-u uznali, że nie poddadzą się repolonizacji mediów - stwierdził Szkolnikowski.
więcej
|
Prezesi Polskiego Radia i TVP o przyczynach usunięcia książki Zychowicza z konkursu: została wydana po terminie. Autor zaprzecza
Książka Piotra Zychowicza „Wołyń zdradzony” została wycofana z konkursu o tytuł „Książki Historycznej Roku”, gdyż została wydana w lipcu, czyli po terminie określonym w regulaminie - tłumaczą prezesi Telewizji Polskiej i Polskiego Radia w pismach do Rzecznika Praw Obywatelskich. Zychowicz zapewnił, że książka ukazała się w czerwcu.
więcej
|
Serial "Przyjaciele" ma wrócić dzięki HBO Max
Koncern WarnerMedia rozpoczął pracę nad specjalnym odcinkiem serialu „Przyjaciele” z oryginalną obsadą. Decyzja ma wiązać się m.in. z 25-tą rocznicą emisji pierwszego odcinka produkcji oraz premierą nowego serwisu VOD - HBO Max.
więcej
|
Tomasz Sikora będzie komentował z Tomaszem Jarońskim biathlon w Eurosporcie
Z początkiem sezonu do zespołu komentatorów Eurosportu dołącza były biathlonista Tomasz Sikora. Od 30 listopada wraz z Tomaszem Jarońskim będzie komentował zawody w biathlonie.
więcej
|
TVP Seriale liderem oglądalności. Comedy Central Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w październiku br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz TVP i były działacz PiS w ,,Wiadomościach" jako pierwszy Polak lecący do USA bez wizy. Olechowski: to nie ustawka
W dwóch materiałach „Wiadomościach” zrelacjonowano, że Marcin Bakalarski jako pierwszy Polak poleciał do USA bez wizy. Dziennikarze zwrócili uwagę, że Bakalarski to były działacz PiS, obecnie związany z TVP. - Dementuję fejkniusa jakoby lot pierwszego Polaka bez wizy do USA pokazany przez „Wiadomości” był „ustawką”. Materiał miał charakter poradnikowy, pokazujący co należy zrobić żeby polecieć do USA bez wizy - tłumaczy Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
27. edycja ,,Reklamy Dzieciom" w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. To już 27. edycja charytatywnej akcji.
więcej
|
,,W cieniu 3" od 20 listopada w HBO GO i HBO3 (wideo)
W środę, 20 listopada w HBO GO i HBO3 zadebiutuje trzeci sezon rumuńskiego serialu „W cieniu”.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Maryja ma najmniejszą słuchalność w historii. Duże spadki Audytorium 17 i VOX FM
W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło zdecydowanie największym wzrostem udziału w zestawieniu. Najwięcej straciła Trójka, a Radio Maryja odnotowało najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prezesi Polskiego Radia i TVP o przyczynach usunięcia książki Zychowicza z konkursu: została wydana po terminie. Autor zaprzecza
Książka Piotra Zychowicza „Wołyń zdradzony” została wycofana z konkursu o tytuł „Książki Historycznej Roku”, gdyż została wydana w lipcu, czyli po terminie określonym w regulaminie - tłumaczą prezesi Telewizji Polskiej i Polskiego Radia w pismach do Rzecznika Praw Obywatelskich. Zychowicz zapewnił, że książka ukazała się w czerwcu.
więcej
|
|
Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu
Podcastów - w domu, w podróży, dla rozrywki lub wiedzy słucha 27 proc. internautów. w Polsce. Zwykle używają do tego słuchawek i smartfona, oceniają ich wiarygodność lepiej, niż tradycyjnych mediów - wynika z badania opracowanego dla Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
|
CMWP apeluje do Polskiego Radia o przywrócenie programu Łukasza Warzechy. ,,To psuje debatę publiczną"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaapelowało do szefostwa Polskiego Radia o przywrócenie współpracy z Łukaszem Warzechą, któremu we wtorek zabrano ostatnia już audycję w Polskim Radiu 24. Organizacja uważa, że w ten sposób eliminuje się z debaty publicznej doświadczonego dziennikarza.
więcej
|
|
|
|
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)
Proponowane wyższe, pełne składki ZUS od umów zlecenia mogą okazać się bolesne dla branży marketingowej - twierdzą przedstawiciele agencji reklamowych i PR. Ich wzrost z jednej strony wymusi podwyżki cen świadczonych usług, z drugiej może działać demotywująco na pracowników, dla których proponowane zmiany mogą być równoznaczne z niższym wynagrodzeniem. Koszty personalne w agencjach są też często istotnym czynnikiem w wielu przetargach.
więcej
|
PHD nową globalną agencją mediową LG
Koreański koncern LG Electronics wybrał w zakończonym właśnie przetargu na globalną obsługę mediową sieć PHD należącą do Omnicomu. Tym samym kończy współpracę z Havas Media Group.
więcej
|
Polskie kina z 43,21 mln sprzedanych biletów w I-III kwartale. ,,Król Lew" i ,,Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3" hitami
W pierwszych trzech kwartałach br. Polacy kupili 43,21 mln biletów do kin, o 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród dziesięciu najchętniej oglądanych filmów znalazło się pięć rodzimych produkcji.
więcej
|
Zofia Bugajna-Kasdepke w Risk Made in Warsaw
Zofia Bugajna-Kasdepke - do niedawna związana z Publicis Groupe - objęła stanowisko wiceprezeski i członkini zarządu w firmie odzieżowej RISK Made in Warsaw.
więcej
|
Gorączka świątecznych przygotowań i gwiazdkowe prezenty w bożonarodzeniowej kampanii Orange (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Orange Polska. Jest kontynuacją platformy Orange Zbliża. Przygotowały ją Leo Burnett Warszawa i Initiative Media.
więcej
|
Wydatki reklamowe producentów kosmetyków rosną dzięki e-commerce i digitalowi
Wydatki reklamowe producentów kosmetyków wzrosną w przyszłym roku o 2,7 proc., a rok później osiągną poziom 0,5 mld zł. Na świecie, po dwóch latach spadku mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Do 2021 roku internet przejmie aż 50 proc. wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze - wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Pełen mitów, szeptów i plotek Londyn reklamuje Sainsbury's na święta (wideo)
Brytyjska sieć supermarketów Sainsbury’s rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, w której nawiązuje do swojej 150-letniej historii. Spot autorstwa agencji Wieden+Kennedy przedstawia historię osieroconego chłopca, oskarżonego o kradzież owocu.
więcej
|
Chłopiec piszący list do Świętego Mikołaja reklamuje ofertę Providenta na Boże Narodzenie (wideo)
Opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój to główne elementy świątecznej kampanii firmy pożyczkowej Provident Polska. Przygotowały ją agencje Isobar i OMD.
więcej
|
Gdańsk przez pięć dni będzie wspominał Pawła Adamowicza w rocznicę jego śmierci
Odsłonięcie pamiątkowej tablicy, konferencja o zapobieganiu przemocy i premiera książki, w której gdańszczanie wspominają Pawła Adamowicza - takie wydarzenia zaplanowano na obchody pierwszej rocznicy śmierci byłego prezydenta Gdańska. Uroczystości potrwają pięć dni, także w trakcie finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
więcej
|
Hongkong z najdroższą ulicą handlową świata. W Polsce warszawski Nowy Świat przed Floriańską w Krakowie
Causeway Bay w Hongkongu jest nadal najdroższą lokalizacją handlową świata. W Europie najwyższe czynsze obowiązują przy New Bond Street w Londynie, a w Polsce najdroższą ulicą jest Nowy Świat w Warszawie - wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield.
więcej
|
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również w Mapach Google. Przygotowały ją agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
więcej
|
,,Droga do kariery" hasłem kampanii Ochotniczych Hufców Pracy i Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży
Ochotnicze Hufce Pracy (OHP) i Elektroniczne Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) ruszają ze wspólną kampanią reklamową z udziałem dziennikarza Pawła Orleańskiego.Działania przygotowała agencja reklamowa DSK.
więcej
|
Land Rover w nowym filmie o Jamesie Bondzie "No Time To Die"
Land Rover Defender pojawi się w "No Time To Die", dwudziestym piątym filmie z serii o przygodach słynnego agenta 007, Jamesa Bonda.
więcej
|
Heineken oficjalnym piwem Euro 2020, kolejna umowa sponsorska z Ligą Mistrzów
Holenderski producent piwa, firma Heineken podpisała z UEFA umowę, na mocy której będzie oficjalnym piwnym partnerem Euro 2020. Przedłużono też o kolejne 3 lata sponsoring Ligi Mistrzów.
więcej
|
Iwona Kossmann na czele Deni Cler
Była szefowa wydawnictwa Marquard Media Polska, Iwona Kossmann, została prezeską firmy odzieżowej Deni Cler Milano. W ostatnim czasie pełniła funkcję CEO Revo Technologies.
więcej
|
Nestlé tworzy Globalne Centrum Kompetencji Cyfrowych Mediów
Aby lepiej negocjować z Google, Facebookiem i innymi o Nestlé utworzyło wewnętrzny dział – Globalne Centrum Kompetencji Cyfrowych Mediów. Na jego czele stoi Sebastien Szczepaniak.
więcej
|
Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska
Anna Adamczyk awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Carat Polska, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Poprzednio pełniła funkcję communications managera.
więcej
|
Agencja 25wat zmienia profil. Oferta tylko dla startupów
Wrocławska agencja 25wat zmienia profil działania na kreatywno-digtalowy. Spółka od teraz skupia się wyłącznie na obsłudze nowoczesnych firm, startupów i scale-upów.
więcej
|
Marcin Dubiniec w impresariacie Gifted
Do impresariatu Gifted dołącza reżyser Marcin Dubiniec, wcześniej związany z Nest Warsaw.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marquard Media Polska zamyka wszystkie swoje magazyny. "Lifestyle przeniósł się do internetu, a licencje są drogie" (opinie)
Marquard Media Polska ogłosił wczoraj, że rezygnuje z wszystkich magazynów prasowych i zwalnia 70 proc. pracowników. Tym samym oznacza to koniec wydawania takich tytułów jak "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy". - To wydarzenie symboliczne: były już zamykane tytuły prasowe w poprzednich latach, ale nigdy jeszcze żaden wydawca w Polsce jednym ruchem nie zamknął wszystkich tytułów prasowych - komentują eksperci.
więcej
|
Telewizja Polska chciała kupić ,,Przegląd Sportowy". Szkolnikowski: RASP nie chciał poddać się repolonizacji
Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski ujawnił, że Telewizja Polska złożyła Ringier Axel Springer Polska ofertę kupna dziennika „Przegląd Sportowy”. - Przegraliśmy z polityką. Koledzy z RASP-u uznali, że nie poddadzą się repolonizacji mediów - stwierdził Szkolnikowski.
więcej
|
E-Kiosk: wpływy wzrosły o 32,9 proc., zysk netto potroił się
W minionym kwartale zajmująca się dystrybucją prasy cyfrowej spółka E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 32,9 proc. do 2,52 mln zł oraz zysku netto ze 143 do 472 tys. zł.
więcej
|
Komisja Europejska zgadza się na zmiany w akcjonariacie Axel Springer. KKR będzie największym udziałowcem
Komisja Europejska udzieliła zgody na zmiany własnościowe w koncernie wydawniczym Axel Springer. Dzięki temu amerykański fundusz KKR będzie właścicielem 43,5 procent akcji spółki stając się jej największym udziałowcem. Transakcja ma zostać zamknięta na przełomie 2019 i 2020 roku.
więcej
|
Marquard Media Polska rezygnuje z wszystkich magazynów i zwalnia 70 proc. pracowników. Koniec ,,Cosmopolitan", ,,Playboya" czy ,,Joy"
Marquard Media Polska całkowicie wycofuje się w segmentu prasowego, z końcem br. zamyka magazyny "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę straci ok. 70 proc. osób zatrudnionych w firmie.
więcej
|
Marquard Media Węgry zamyka węgierską edycję "Playboya"
Marquard Media Węgry od stycznia 2020 roku rezygnuje z wydawania tamtejszej edycji "Playboya". Chce postawić na tematy związane z rodziną i zdrowiem i rozwoju marek: EVA, Kid's Souls, Famiily.hu i APA.
więcej
|
Roula Khalaf jako pierwsza kobieta pokieruje ,,Financial Times"
Na stanowisko redaktora naczelnego „Financial Timesa” (należącego do koncernu Nikkei) została wybrana Roula Khalaf, zastąpi na nim Lionela Barbera. To pierwsza kobieta, która będzie zarządzać dziennikiem.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Logo" przygotowały trzecie wydanie ,,Na narty"
Połączone zespoły „Gazety Wyborczej” i miesięcznika „Logo” (Agora) przygotowały trzeci numer magazynu „Na narty”. Do sprzedaży trafi w czwartek 14 listopada.
więcej
|
|
|
Szef programowy Apple TV+ odchodzi ze stanowiska. Powodem słabe recenzje oryginalnych treści
Kim Rozenfeld, szef programowy platformy Apple TV+ odpowiedzialny za oryginalne filmy i seriale produkowane dla tej platformy odchodzi ze stanowiska zaledwie kilkanaście dni po wejściu serwisu na rynek. Oficjalnych przyczyn jego rezygnacji nie podano, jednak powodem mają być słabe recenzje autorskich seriali zaproponowanych na start Apple TV+.
więcej
|
Allegro: Monety dostępne do 30 razy miesięcznie, zmiana kryterium w Strefie okazji
Od 2 grudnia kupujący na Allegro.pl ze zniżek w ramach programu Monety będą mogli korzystać maksymalnie 30 razy w miesiącu, a nie jak obecnie 10 razy. Portal wprowadzi też szereg innych zmian.
więcej
|
Facebook usuwa z serwisu coraz więcej zabronionych treści. Ponad 90 procent wykrywa algorytm
Facebook poinformował, że w ramach egzekwowania standardów społeczności usuwa ze swojego ekosystemu coraz więcej zabronionych treści. W III kwartale 2019 roku wykryto i usunięto między innymi 11,6 mln materiałów związanych z nagością i wykorzystywaniem seksualnym dzieci oraz 4,4 mln treści dotyczących sprzedaży narkotyków. Facebook zaznacza, że obecnie za 90 procent wykrywania zabronionych wpisów odpowiadają algorytmy działające na platformie, po raz pierwszy też podano niektóre statystyki dotyczące Instagrama.
więcej
|
Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu
Podcastów - w domu, w podróży, dla rozrywki lub wiedzy słucha 27 proc. internautów. w Polsce. Zwykle używają do tego słuchawek i smartfona, oceniają ich wiarygodność lepiej, niż tradycyjnych mediów - wynika z badania opracowanego dla Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
OLX inwestuje 400 mln dolarów we Frontier Car Group, UOKiK zgodził się na fuzję w Polsce
Grupa OLX (należąca do koncernu Naspers) za ok. 400 mln dolarów kupi kolejny pakiet udziałów platformy Frontier Car Group zajmującej się handlem używanymi samochodami. W Polsce na fuzję obu firm zgodził się już Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Netflix nakręci drugi sezon ,,Wiedźmina", premiera w 2021 roku
Netflix ogłosił, że powstanie kolejny sezon „Wiedźmina” („The Witcher”) na podstawie serii książek Andrzeja Sapkowskiego. Zdjęcie zaczną się w Londynie na początku 2020 roku, a premiera jest zaplanowana jest na 2021 rok.
więcej
|
Nike rezygnuje z obecności na Amazonie. Buty i odzież marki tylko od zewnętrznych sprzedawców
Firma Nike zapowiedziała wycofanie się z bezpośredniej współpracy z Amazonem. Marka przestanie sprzedawać na platformie swoje obuwie i odzież, jednak nadal będą one dostępne za pośrednictwem zewnętrznych sprzedawców. Nike wyjaśnia, że zamierza postawić na bardziej bezpośrednie relacje ze swoimi klientami za pośrednictwem własnego serwisu internetowego.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Szef programowy Apple TV+ odchodzi ze stanowiska. Powodem słabe recenzje oryginalnych treści
|
Serial "Przyjaciele" ma wrócić dzięki HBO Max
|
Polskie kina z 43,21 mln sprzedanych biletów w I-III kwartale. ,,Król Lew" i ,,Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3" hitami
|
Netflix nakręci drugi sezon ,,Wiedźmina", premiera w 2021 roku
|
Gdańsk przez pięć dni będzie wspominał Pawła Adamowicza w rocznicę jego śmierci
|
Land Rover w nowym filmie o Jamesie Bondzie "No Time To Die"
|
,,W cieniu 3" od 20 listopada w HBO GO i HBO3 (wideo)
|
29 listopada premiera filmu "Solid Gold"
|
Wraca serial "Szaleje za Tobą". Pokazano zwiastun produkcji (wideo)
|
Netflix zapowiada serial "Selena: The Series". W roli głównej Christian Serratos
|
|
|