|
|
|
|
|
|
|
30 lat ,,Wiadomości" TVP: zawsze daleko od BBC, dzisiaj blisko ,,Dziennika Telewizyjnego" (opinie)
Nadawane przez TVP1 „Wiadomości” zwykle prezentowały wizję bliską potrzebom aktualnie rządzących, ale lokują się daleko od zakładanych wzorców BBC. Intryguje, ale psuje debatę publiczną. Tak dziennikarze i publicyści oceniają sztandarowy program informacyjny TVP w 30. rocznicę jego startu.
więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Zakochani po uszy" w TVN7. Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz w obsadzie
Od stycznia TVN7 rozpocznie emisję trzeciego sezonu telenoweli „Zakochani po uszy”, a do nowych odcinków produkcji dołączą kolejni aktorzy młodego pokolenia: Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To serial, który pokochali widzowie Siódemki - mówi nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
więcej
|
Adam Zdrójkowski i Marcelina Zawadzka gospodarzami ,,Dance, dance, dance 2". Zastąpią Tomasza Kammela i Barbarę Kurdej-Szatan
Drugi sezon „Dance, dance, dance” poprowadzą Adam Zdrójkowski i Marcelina Zawadzka, którzy w roli gospodarzy względem pierwszego sezonu programu zastąpią Tomasza Kammela i Barbarę Kurdej-Szatan. Nowe odcinki widowiska będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
199 tys. widzów śledzi premierowe odcinki ,,Żmijowiska" w Canal+
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Żmijowisko” w Canal+ oglądało średnio 199 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadzą 33 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Inwestycja we własny, jakościowy kontent ma sens - komentuje nam Anna Limbach-Uryn, dyrektor programowa platformy Canal+.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: materiał ,,Wiadomości" o projekcie ustawy ,,Stop pedofilii" to fake news
Rada Etyki Mediów zajęła stanowisko wobec październikowego materiału „Wiadomości” TVP1 o obywatelskim projekcie ustawy „Stop pedofilii”. - Materiał celowo wprowadza w błąd, a politycy opozycji przedstawieni są jako protestujący przeciwko karaniu pedofilii. Wypełnia wymogi definicji „fake news” - brzmi orzeczenie Rady.
więcej
|
Finał ,,Masterchefa" i ,,Kuchenne rewolucje" z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym najdroższe reklamy emitowane są przy finałowym odcinku niedzielnego show „Masterchef” oraz przy „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
Kanały HBO i Cinemax w ofercie internetowej Vectry. Wkrótce VOD
TV Online - serwis i aplikacja mobilna Vectry - wzbogaciła się o pięć nowych stacji: HBO, HBO2, HBO3, Cinemax i Cinemax2. Tym samym Vectra umożliwia oglądanie na urządzeniach mobilnych 143 kanałów w domu i 129 poza domem.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami, udany tydzień TVP Info. 5,19 mln widzów meczu Izrael-Polska
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Izrael-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info ze specjalnym pasmem z Wilna o Powstaniu Styczniowym. ,,To jedna z największych zagranicznych realizacji TAI"
W piątek 22 listopada TVP Info będzie transmitować uroczystości pochówku powstańców styczniowych na cmentarzu na Rossie. TVP wysłało już do Wilna zespół 60 dziennikarzy, operatorów, dźwiękowców, realizatorów i oświetleniowców oraz cztery wozy satelitarne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzami specjalnego pasma będą Marta Kielczyk i Sławomir Siezieniewski.
więcej
|
Samsung Galaxy A10 lub jeden z telewizorów Smart TV w prezencie w ramach świątecznej oferty UPC Polska
W UPC Polska pojawiła się specjalna oferta świąteczna, w której abonenci w prezencie mogą otrzymać smartfon Samsung Galaxy A10 lub jeden z panoramicznych telewizorów ze Smart TV: Samsung 43” albo Sony 40”.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz gospodarzem ,,Pytania na śniadanie extra"
Aktor Jarosław Jakimowicz dołączył do prowadzących cykl „Pytanie na śniadanie extra” w TVP2. Będzie jego gospodarzem raz w tygodniu.
więcej
|
Startuje kolejny sezon Ligi Mistrzyń CEV. Transmisja w Canal+
We wtorek, 19 listopada rozpocznie się kolejny sezon Ligi Mistrzyń CEV. Wyłączne prawa do relacjonowania sportowej imprezy w naszym kraju ma platforma Canal+.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Wnet liczy na częstotliwości w Lublinie, Łodzi i Bydgoszczy
Radio Wnet, które od roku nadaje na częstotliwościach w Krakowie (95,2 MHz) oraz w Warszawie (87,8 MHz), a niedawno otrzymało koncesję w Białymstoku, Wrocławiu i Szczecinie liczy także na wygranie konkursu w Lublinie, Łodzi i Bydgoszczy.
więcej
|
|
Prof. Adam Grzegorczyk zakończył współpracę z Halo.Radiem. Miesięcznie 20 tys. zł ze zbiórki w internecie
Z internetowego Halo.Radio odszedł jeden z prowadzących prof. Adam Grzegorczyk. Jego założyciel Jakub Wątły w rozmowie z nami mówił, że aby medium to mogło sprawnie działać, na działalność rozgłośni powinno miesięcznie wpływać ponad 100 tys. złotych. Obecnie średni przychód ze zbiórki na Patronite.pl to 20 tys. złotych.
więcej
|
|
Beata Michniewicz z radiowej Trójki AuTORytetem w plebiscycie MediaTory
W tegorocznej edycji studenckiego plebiscytu MediaTory tytuł AuTORytetu przyznano Beacie Michniewicz z radiowej Trójki.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. TOK FM wyprzedziło RMF FM
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od maja do października br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Przemysław Bluszcz czyta w Trójce ,,Na nieludzkiej ziemi" Józefa Czapskiego
W poniedziałek na antenie radiowej Trójki wystartowała nowa powieść w odcinkach - „Na nieludzkiej ziemi” Józefa Czapskiego. Czyta ją Przemysław Bluszcz. To kolejna już powieść z cyklu „Sto książek na Stulecie Niepodległości” przygotowanego przez dziennikarzy stacji we współpracy z słuchaczami.
więcej
|
|
|
|
PHD przejmuje w Polsce obsługę mediową LG Electronics
Od stycznia 2020 roku obsługą mediową koncernu LG Electronics zajmować się będzie dom mediowy PHD. To wyniki globalnego rozstrzygnięcia marketera.
więcej
|
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Firma Ströer zainstalowała wielkoformatowe nośniki cyfrowe Digital Metroboard na peronach siedmiu stacji drugiej linii metra w Warszawie. Reklamy będą tam emitowane od początku stycznia.
więcej
|
Finał ,,Masterchefa" i ,,Kuchenne rewolucje" z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym najdroższe reklamy emitowane są przy finałowym odcinku niedzielnego show „Masterchef” oraz przy „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
PZU w nowej wizerunkowej kampanii przekonuje, że firma to ludzie, na których można polegać (wideo)
PZU rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której przekonuje, że jest nie tylko firmą ubezpieczeniową. Pokazuje w niej, że pomaga i że firmę tworzą ludzie, na których można polegać. Działania reklamowe przygotowały agencje Red8, UM, Carat i studio produkcyjne Propeller Film.
więcej
|
,,Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta" w bożonarodzeniowej kampanii Tymbarku (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Publicis Poland, Smolar i Starcom.
więcej
|
Upfield zmienił skład Flory ProActiv i odświeżył jej opakowania
Upfield Polska wprowadził do sprzedaży produkty Flora ProActiv w nowych, odświeżonych opakowaniach. Od teraz mają 100 proc. roślinny skład. Promuje je kampanią w punktach sprzedaży, tramwajach i placówkach medycznych.
więcej
|
Bayer wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej
Koncern farmaceutyczny Bayer, właściciel takich marek, jak Bepanthen, Iberogast, Rennie wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej.
więcej
|
Grzegorz Halama oświecony na Boże Narodzenie w reklamie SmartDomu (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, programu rabatowego grupy Cyfrowy Polsat. To kolejna odsłona serii reklam z Pawłem Wilczkiem, Joanną Brodzik i Grzegorzem Halamą.
więcej
|
Przemysław Rudzki i Artur Wichniarek ambasadorami reklamowymi eToto
Do grona ambasadorów marketingowych firmy bukmacherskiej eToto dołączyli dziennikarz piłkarski Przemysław Rudzki oraz były piłkarz, a obecnie komentator sportowy Artur Wichniarek.
więcej
|
Kaufland w kampanii ,,Kto jak nie Ty?" pokazuje swoich pracowników, by pozyskać nowych
Sieć sklepów Kaufland Polska prowadzi pod hasłem „Kto jak nie Ty?” kampanię employer brandingową, w której zachęca do podjęcia pracy w swoich sklepach. Działania reklamowe przygotowała agencja Kamikaze.
więcej
|
Walutomat świętuje 10-lecie muralem w centrum Poznania
Kantor internetowy Walutomat przygotował z okazji 10-lecia istnienia mural. Okolicznościową dziesiątkę i hasztag #TENwalutomat umieszczono w centrum Poznania. Zaprojektowała go Karolina Lorek z Walutomatu, a wykonało Good Looking Studio. Akcji towarzyszy konkurs i promująca go kampania.
więcej
|
Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk w zespole agencji Intellect
Do zespołu agencji Intellect dołączyli Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk. Wzmocnienie zespołu związane jest z trwającym obecnie procesem rebrandingu agencji.
więcej
|
,,Z naturą Ci do twarzy" - Lirene promuje ekologiczne kosmetyki
Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet - Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w prasie oraz digitalu i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Włodarczyk po 6 latach pracy odchodzi z ,,Przeglądu Sportowego"
Dziennikarz piłkarski Tomasz Włodarczyk poinformował, że żegna się z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska). Pracował w nim przez ponad 6 lat, wcześniej był związany m.in. z Orange Sport.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła ,,Gala"
W pierwszych trzech kwartałach 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nie żyje dziennikarz, grafik i rysownik Zbigniew Jujka
Zmarł Zbigniew Jujka, karykaturzysta, dziennikarz, grafik. Był przez wiele lat związany m.in. z „Dziennikiem Bałtyckim”. Miał 84 lata.
więcej
|
Piotr Najsztub prawomocnie uniewinniony ws. potrącenia staruszki
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił apelację prokuratury, podtrzymując wyrok uniewinniający dziennikarza Piotra Najsztuba od zarzutu spowodowania wypadku, w którym potrącił 77-letnią kobietę. Orzeczenie jest prawomocne.
więcej
|
,,Sports Illustrated" stanie się miesięcznikiem. Powodem oszczędności wydawcy
Wydawca magazynu „Sports Illustrated” zapowiedział, że od początku 2020 roku będzie się on ukazywał w rytmie miesięcznika. Nieoficjalnie wiadomo że za decyzją stoją oszczędności wprowadzane przez nowego właściciela. Wraz z mniejszą liczbą numerów ma się zmienić także charakter publikowanych w miesięczniku treści.
więcej
|
Gremi Media reklamuje prenumeratę ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" na 2020 rok
Firma Gremi Media zaczęła kampanię reklamującą ofertę prenumeraty swoich dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. „Rzeczpospolita” jest promowana jako „wiarygodne źródło wiedzy”, a „Parkiet” pod hasłem „Ambitny wybór”.
więcej
|
|
|
Właściciel TikToka startuje z muzycznym serwisem streamingowym, ma być tańszy niż Spotify. ,,Ma szanse na sukces"
Na grudzień br. chińska firma ByteDance, właściciel aplikacji społecznościowej TikTok zaplanował uruchomienie własnego serwisu oferującego muzykę w streamingu. Według planów platforma wystartuje na razie na wybranych rynkach, później może pojawić się w USA i innych częściach świata. - To dobry ruch, bo pomimo dużej konkurencji w segmencie streamingu audio TikTok posiada dużą bazę sprofilowanych użytkowników. Jest szansa na sukces, ale będzie on zależał od umiejętności wyróżnienia się na rynku - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Mandalorian" z pirackim rekordem, hakerzy handlują dostępem do Disney+
Tydzień temu na rynku pojawił się oficjalnie serwis Disney+, na razie jednak jest on dostępny jedynie na wybranych rynkach. W internecie szybko jednak pojawiły się oferty dostępu do platformy, między innymi z użyciem kont zhakowanych przez oszustów. Z kolei przebojowy serial „The Mandalorian” szybko osiągnął piracki rekord, w sieci dostępne są tysiące jego nielegalnych kopii.
więcej
|
Netflix najpopularniejszym płatnym serwisem VOD w Polsce, HBO Go przed Iplą i Playerem
Oglądanie wideo online znajduje się w czołówce aktywności wykonywanych w internecie przez polskich użytkowników. Jak wynika z badania Mindshare Polska, 87 proc. internautów ogląda materiały w kanale wideo z częstotliwością co najmniej raz w tygodniu. 81 proc. badanych deklaruje nieodpłatne korzystanie z serwisów VOD. Za dostęp do treści sVOD płaci 31 proc. z nich, prym wiedzie Netflix.
więcej
|
Wyborcza.pl i Polskatimes.pl w górę, Przegladsportowy.pl ze spadkiem. SE.pl ma 9 mln użytkowników (serwisy dzienników)
W październiku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały serwisy internetowe „Gazety Wyborczej” Wyborcza.pl i Wyborcza.biz oraz Polskatimes.pl, natomiast sporo stracił Przegladsportowy.pl. Wśród witryn dzienników ogólnopolskich liderem jest niezmiennie SE.pl, wyprzedzający Wyborcza.pl i Fakt.pl.
więcej
|
Rok więzienia bez zawieszenia za pobicie dziennikarza OKO.press krytykującego hasła przeciw LGBT
Wrocławski Sąd Okręgowy skazał sprawcę pobicia dziennikarza i wykładowcy Przemysława Witkowskiego na rok bezwzględnego więzienia. Wyrok nie jest prawomocny, nie wiadomo, czy strony złożą odwołania.
więcej
|
Wyciekły dane kandydatów na studia w SGGW. Uczelnia przeprasza: kradzież laptopa lekkomyślnego pracownika
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie poinformowała, że skradziono laptop jednego z jej pracowników zawierający na dysku dane osób, które aplikowały w ostatnich latach na studia na uczelni. - Jeden z pracowników lekkomyślnie kopiował je na przenośny komputer. Nie miał do tego prawa i zrobił to wbrew obowiązującym na uczelni procedurom - podkreślił rzecznik SGGW.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|