|
|
|
|
|
|
|
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera
- Marzenia są marzeniami - każdy ma jakieś. Życie to weryfikuje. Chciałem być operatorem i reżyserem filmowym, a zostałem reżyserem programów rozrywkowych i eventów telewizyjnych. Nie mam z tym problemu. W szkole dla nas to film był świętością, nie telewizja - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Beerend Jan Kepinski, założyciel i właściciel Jake Vision, producent i reżyser.
więcej
|
TVP pokaże sylwestra z Zakopanego, TVN z Warszawy, a Polsat - ze Stadionu Śląskiego
Telewizja Polska przeprowadzi transmisję imprezy sylwestrowej z Zakopanego, TVN z Warszawy, a Polsat - ze Stadionu Śląskiego.
więcej
|
5,24 mln widzów śledziło mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020. 76,72 mln zł z reklam
Wszystkie dziesięć eliminacyjnych meczów reprezentacji Polski do Mistrzostw Europy 2020 w TVP1/TVP2, TVP Sport i Polsat Sport śledziło średnio 5,24 mln osób. Wpływy z reklam wokół transmisji wyniosły 76,72 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ pokaże 4-odcinkowy miniserial na podstawie filmu ,,Polityka"
21 i 22 grudnia Canal+ wyemituje 4-odcinkowy miniserial „Polityka”, będący rozszerzeniem filmu Patryka Vegi pod tym samym tytułem.
więcej
|
Nowy program w Superstacji z uczestnikami ,,Love Island"
Od piątku, 22 listopada na antenie Superstacji (Cyfrowy Polsat) będzie można oglądać nowy program - "Super Island".
więcej
|
Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże ,,Kevina samego w domu". 78,9-86,3 tys. zł za 30-sekundowy spot
We wtorek, 24 grudnia, czyli w Wigilię Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 78,9 tys. zł do 86,3 tys. zł.
więcej
|
5 grudnia TVN pokaże specjalny odcinek ,,Milionerów" z udziałem uczestników ,,Masterchefa Juniora" i youtuberów (wideo)
W czwartek, 5 grudnia TVN pokaże specjalny odcinek „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich uczestnicy ostatniej edycji „Masterchefa Juniora” i youtuberzy, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne.
więcej
|
Kino Polska TV podnosi do 7 zł cenę w wezwaniu na akcje Stopklatki
Cena w ogłoszonym przez Kino Polska TV wezwaniu do sprzedaży akcji Stopklatki została podwyższona z 6,20 do 7 zł. Kino Polska TV po skupieniu reszty walorów Stopklatki chce wycofać ją z giełdy.
więcej
|
Eurosport zaczyna transmisje z nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich
W piątek, 22 listopada, w Wiśle rozpoczyna się nowy sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich. Kwalifikacje i konkursy pokaże na żywo Eurosport 1. Zawody komentować będą eksperci stacji: Jakub Kot, Marek Rudziński i Igor Błachut.
więcej
|
Światowy Dzień Telewizji pod hasłem różnorodności
21 listopada po raz dwudziesty trzeci obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. To data ustanowiona przez Organizację Narodów Zjednoczonych w ramach docenienia roli, jaką pełni telewizja, która zwraca uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne.
więcej
|
Sabina Zygmanowska przeszła z TVP Kultura do Canal+
Do redakcji "Aktualności filmowych+" dołączyła Sabina Zygmanowska, która przeszła z TVP Kultura do Canal+.
więcej
|
Ruszył proces lekarki przeciw TVP ws. ,,egzotycznych podróży". Kossakowski i Pereira przerzucają się odpowiedzialnością
Przed warszawskim Sądem Okręgowym rozpoczął się proces, który lekarka rezydentka Katarzyna Pikulska wytoczyła Telewizji Polskiej za artykuł Ziemowita Kossakowskiego na portalu TVP.info opisujący jej udział w misji humanitarnej jako egzotyczne wakacje. Kossakowski mówił, że został użyty przez TVP „jak narzędzie” i obarczał odpowiedzialnością przełożonych, zupełnie inną wersję przedstawia szef TVP.info Samuel Pereira.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową
Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencję, która zajmie się świadczeniem dla spółki kompleksowych usług reklamowych. Będzie z nią pracować przez rok, z możliwością przedłużenia umowy o 12 kolejnych miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rodzinny album zbliża wnuczkę do babci w spocie Allegro na Boże Narodzenie (wideo)
Po rocznej przerwy Allegro wraca z nowym wizerunkowym spotem na Boże Narodzenie. W reklamie, której kreacją zajęła się agencja Ogilvy Poland, główne role grają babcia, wnuczka i rodzinny album.
więcej
|
Klepacz, Rękawek-Michoń, Sosiński, Talarek i Twardowski w zarządzie Klubu Twórców Reklamy
Do nowego, 10-osobowego zarządu Klubu Twórców Reklamy dołączyli Tytus Klepacz (freelancer), Sylwia Rękawek-Michoń (Leo Burnett), Marcin Sosiński (McCann Worldgroup), Marcin Talarek (IRL) i Maciek Twardowski (Ogilvy). Na czele pozostaje Maciek Waligóra z DDB. Po raz pierwszy zarząd powołano na trzy lata.
więcej
|
Ewa Wachowicz reklamuje Ulgix Trawienie Plus (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Ulgix Trawienie Plus (produkowanego przez Hasco-Lek) z udziałem prezenterki i producentki telewizyjnej Ewy Wachowicz. To kolejna znana osoba promująca tę markę.
więcej
|
Idea Bank zwiększył wydatki reklamowe, a ściął koszty pensji, doradztwa i wynajmu. 12 mln zł zysku w trzecim kwartale
Przechodzący restrukturyzację Idea Bank w minionym kwartale zanotował spadek wpływów odsetkowych oraz z prowizji i opłat, a jego wynik netto wzrósł z 30,18 mln zł straty do 12,31 mln zł zysku. Koszty administracyjne ograniczył w br. o 18,6 proc. do 273,5 mln zł, przy czym wydatki reklamowe zwiększył o 5,3 proc. do 12,7 mln zł.
więcej
|
Miecz z ,,Gwiezdnych wojen" w bożonarodzeniowym spocie Kauflandu (wideo)
Sieć sklepów Kaufland zaczęła wizerunkową kampanię reklamową na Boże Narodzenie. Jest ona związana z premierą filmu „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 0,9 proc. i 2,2 mln zł straty. Na minusie agencja K2, Fabrity ze wzrostem
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity.
więcej
|
,,Elektronika w internetowej cenie" od Wielkiego Ole w kampanii reklamowej OleOle.pl (wideo)
Sklep internetowy OleOle.pl (należący do Euro-netu) rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Elektronika w internetowej cenie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Think ECO, Graffiti Films i MediaCom Warszawa.
więcej
|
LV BET oferuje zakłady dot. polskich youtuberów
Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie wprowadziła do oferty zakłady dotyczące popularnych polskich youtuberów.
więcej
|
Pies Chewbaccą, a kot Lordem Vaderem w bożonarodzeniowej kampanii sprzętu Samsung Galaxy (wideo)
Samsung zaczął wizerunkową kampanię reklamową związaną z premierą nowego filmu z serii „Gwiezdne wojny”. Akcja jest realizowana pod hasłem „Łączy nas na święta”.
więcej
|
Pierwsza Liga Piłkarska klientem RL Media
RL Media, dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu.
więcej
|
Nałęczowianka w butelce 1l z plastiku z recyklingu
Nestle Waters wprowadziło limitowaną serię wody mineralnej Nałęczowianka w litrowych butelkach, które wykonane są w 50 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu. Można je kupić w sieci sklepów Lidl.
więcej
|
Najdroższa reklama w grudniu w Polsacie kosztuje 86,3 tys. zł przy filmie ,,Kevin sam w domu"
W opublikowanym przez Polsat Media cenniku reklamowym na grudzień najwyżej wyceniono spot przy filmie „Kevin sam w domu”, który Polsat pokaże w wigilijny wieczór.
więcej
|
KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)
Sieć KFC rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych świąteczną kampanię, którą chce przekonać, dlaczego kurczak jest lepszym wyborem na bożonarodzeniowy obiad niż indyk. Za serię komiksowych reklam odpowiada agencja Mother.
więcej
|
Krzysztof Brabander awansował na senior brand managera w Henklu
Krzysztof Brabander awansował na stanowisko senior brand managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E w Henkel Polska. Dotychczas był brand managerem Persila.
więcej
|
Carat obsłuży mediowo kampanię CEWE
Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) rozpoczął współpracę z firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, europejskiego koncernu fotograficznego.
więcej
|
Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta
Pod hasłem „Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii” trwa nowa kampania wizerunkowa wódki Finlandia, produkowanej przez Brown-Forman.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą internetową. Pięć obszarów - wśród dyrektorów Gaweł, Majchrzak i Gulczyński
Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę swojej działalności w internecie opartą na pięciu obszarach strategicznych. Ich dyrektorami zostali Marta Badurek-Pietniczka, Martyna Majchrzak, Tomasz Gaweł, Mateusz Łukianiuk i Jerzy Gulczyński.
więcej
|
Merlin Group ze wzrostem wpływów o 52 proc. i 27 mln zł straty, na Merlin.pl będą bilety od Ticketmaster
W trzech kwartałach br. Merlin Group zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 52,2 proc. do 45,4 mln zł oraz straty netto z 13,81 do 27 mln zł. Strata powiększyła się głównie wskutek konsolidacji upadłej spółki Magus. Niebawem na Merlin.pl zaczną być sprzedawane bilety z oferty Ticketmaster Poland.
więcej
|
W Polsce Disney+ tańszy od Netfliksa. 32,99 zł za 4 ekrany
W serwisie Apple TV pojawiły się polskie ceny za dostęp do uruchomionego niedawno serwisu VoD Disney+. W naszym kraju miesięczna subskrypcja obejmująca maksymalną jakość obrazu oraz możliwość korzystania z platformy na 4 ekranach jednocześnie ma kosztować 32,99 złotych. To taniej niż za podobną ofertę Netfliksa, ale drożej niż w Apple TV+ i HBO Go.
więcej
|
Rodzinny album zbliża wnuczkę do babci w spocie Allegro na Boże Narodzenie (wideo)
Po rocznej przerwy Allegro wraca z nowym wizerunkowym spotem na Boże Narodzenie. W reklamie, której kreacją zajęła się agencja Ogilvy Poland, główne role grają babcia, wnuczka i rodzinny album.
więcej
|
Maksymilian Wysocki redaktorem zarządzającym wGospodarce.pl
Maksymilian Wysocki awansował na stanowisko redaktora zarządzającego serwisu wGospodarce.pl (Fratria). Wcześniej pracował m.in. w TVP1 i TVN CNBC oraz firmach marketingowych.
więcej
|
Właściciel Showroom.pl dostaje 13 mln euro finansowania. Wśród inwestorów Hubert Burda Media
Grupa Miinto, właściciel polskiego serwisu modowego Showroom.pl otrzymała ponad 13 mln euro od inwestorów. Wśród nowych nowych firm zaangażowanych finansowo w Miinto jest wydawnictwo Hubert Burda Media. Dzięki pozyskanym środkom Miinto zamierza wejść na nowe rynki.
więcej
|
Alibaba z nową emisją akcji. Chce zebrać z rynku 12,9 mld dolarów
Koncern Alibaba Group zapowiedział nową emisję akcji, z których zamierza uzyskać 12,9 mld dolarów. Będzie to największa oferta na giełdzie w Hongkongu od 9 lat oraz jedna z najbardziej wartościowych na świecie drugich emisji udziałów. Pieniądze mają pójść na dalszy rozwój koncernu w segmencie cyfrowym.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 0,9 proc. i 2,2 mln zł straty. Na minusie agencja K2, Fabrity ze wzrostem
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity.
więcej
|
LV BET oferuje zakłady dot. polskich youtuberów
Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie wprowadziła do oferty zakłady dotyczące popularnych polskich youtuberów.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|