|
|
|
|
|
|
|
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2020 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Na podobnym poziomie zostały też rabaty dla klientów. Wzrosły stawki CPP dla wybranych klastrów, pojawił się dodatkowy upust za zakup z cennika wybranych stacji tv.
więcej
|
,,Lepsza połowa" od 6 stycznia w TVP2. Emisja w poniedziałki i wtorki po ,,M jak miłość" (zdjęcia)
Telewizja Polska nowy serial „Lepsza połowa” emitować będzie w zimowej ramówce w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, a pierwszy odcinek zostanie pokazany 6 stycznia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych. "Brak stabilnego finansowania"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych na lata 2020-2024. Ma na to czas do 30 listopada br. Powodem ma być "brak stabilnego finansowania".
więcej
|
,,Top model 8" zdecydowanym liderem w 16-49. Duży wzrost wpływów reklamowych
Ósmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów, o 250 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci wśród wszystkich widzów i zdecydowanie pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 43,05 mln zł, niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Telewizja Polska zamawia 651 telefonów i 56 tabletów
Telewizja Polska ogłosiła zamówienie na dostawę 651 fabrycznie nowych telefonów komórkowych (w tym 31 smartfonów wysokiej klasy) oraz 56 tabletów.
więcej
|
Telewizja Kalisz z interaktywnym programem ,,W drodze". ,,Podwozimy ludzi, rozmawiamy z nimi o życiu"
Telewizja Kalisz (Multimedia Polska) wraz z portalem Faktykaliskie.pl ruszają z nowym programem „W drodze”. Dziennikarze będą zapraszali do firmowego auta mieszkańców i pozwolą im opowiadać, czym żyją. - Szukaliśmy formatu, który będzie flagowcem stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Spętany, prowadzący program i kierownik redakcji.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw" zyskał widzów, 13,38 mln zł z reklam. Wiosną TV Puls pokaże szósty sezon
Piąty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 793 tys. widzów, o 47 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nick Play i Paramount Play w Platformie Canal+
Firma Viacom International Media Networks (VIMN) i Platforma Canal+ podpisały umowę o rozszerzeniu współpracy. Od listopada abonenci Platformy Canal+ zyskali dostęp do biblioteki dwóch serwisów Paramount Play i Nick Play, będących własnością Viacom.
więcej
|
269 tys. widzów nowego programu TTV ,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami". 1,10 mln zł z reklam
Nowy program „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” w TTV śledziło średnio 269 tys. osób. Stacja paśmie nadawania nowej produkcji wypadła lepiej od Czwórki, ale słabiej od TVN7 i TV Puls. Wpływy z reklam wyniosły 1,10 mln zł.
więcej
|
,,Wataha 3" od 6 grudnia w HBO (wideo)
Premiera trzeciego sezonu serialu „Wataha” w HBO i HBO GO odbędzie się w piątek, 6 grudnia. Zaprezentowano właśnie nowy nowy trailer zapowiadający produkcję.
więcej
|
W grudniu połączenie CBS i Viacomu. Shari Redstone prezesem nowej firmy
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami kontrolowane przez rodzinę Redstone’ów koncerny medialne Viacom i CBS zostaną ze sobą połączone. Operacja zakończy się 4 grudnia 2019 roku. W jej wyniku na rynek wejdzie firma ViacomCBS, której prezesem będzie Shari Redstone, zaś Bob Bakish zostanie dyrektorem wykonawczym. Jednak amerykański sąd zgłosił wątpliwości związane z połączeniem i zażądał od CBS szczegółowych dokumentów.
więcej
|
Z TVN Discovery Polska odeszła dyrektor działu prawnego
Dotychczasowa dyrektor działu prawnego Marzena Draganiak rozstała się z TVN Discovery Polska.
więcej
|
Dokument ,,TOPR. Na każde wezwanie" w Polsacie i Ipla
W poniedziałek, 2 grudnia Polsat pokaże dokumentalny film „TOPR. Na każde wezwanie”. Produkcja jest już dostępna w Ipli.
więcej
|
TVN współorganizatorem Sylwestra w Warszawie
Główni nadawcy telewizyjni współorganizują Sylwestra w różnych miastach Polski.Transmisję z widowiska będzie można oglądać także w telewizji TVN, która będzie emitować koncert z Warszawy.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych. "Brak stabilnego finansowania"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych na lata 2020-2024. Ma na to czas do 30 listopada br. Powodem ma być "brak stabilnego finansowania".
więcej
|
|
Grupa RMF podnosi ceny reklam, w Polskim Radiu bez zmian
O niespełna 5 proc. zdrożeją od końca grudnia br. reklamy na antenach stacji należących do Grupy RMF, czyli w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic. - Mamy do czynienia z reklamową klęską urodzaju - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. Eurozet nie ujawnia informacji o planowanych podwyżkach, a Polskie Radio pozostawia ceny na obecnym poziomie.
więcej
|
|
Trójka z charytatywną akcją ,,Święta Bez Granic 2019", licytacja na rzecz utalentowanych dzieci. Jubileuszowego ,,Karpia" zaśpiewały gwiazdy
W piątek, 29 listopada, na antenie radiowej Trójki ruszy tegoroczna edycja charytatywnej akcji „Święta bez granic”. Tego samego dnia odbędzie się też pierwsza z trzech aukcji, a premierę będzie miała świąteczna piosenka „Karp 2019”. W tym roku zaśpiewały ją gwiazdy - m.in. Stanisław Soyka, Justyna Steczkowska i Ania Rusowicz. Dochód z akcji trafi do utalentowanych dzieci z niezamożnych rodzin.
więcej
|
|
Spółki medialne nie przejdą pod nadzór Ministerstwa Aktywów Państwowych
Telewizja Polska, Polskie Radio i regionalne spółki rozgłośni publicznych nie przejdą pod nadzór Ministerstwa Aktywów Państwowych, a mają być nadal nadzorowane przez Ministerstwo Kultury.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od maja do października br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2020 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Na podobnym poziomie zostały też rabaty dla klientów. Wzrosły stawki CPP dla wybranych klastrów, pojawił się dodatkowy upust za zakup z cennika wybranych stacji tv.
więcej
|
Grupa RMF podnosi ceny reklam, w Polskim Radiu bez zmian
O niespełna 5 proc. zdrożeją od końca grudnia br. reklamy na antenach stacji należących do Grupy RMF, czyli w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic. - Mamy do czynienia z reklamową klęską urodzaju - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. Eurozet nie ujawnia informacji o planowanych podwyżkach, a Polskie Radio pozostawia ceny na obecnym poziomie.
więcej
|
IMS szuka inwestora do przejęć zagranicznych, chce kupować rentowne firmy z 15-100 mln zł wpływów
Zajmująca się marketingiem sensorycznym grupa kapitałowa IMS poinformowała, że zaczyna szukać inwestora strategicznego do wsparcia jej ekspansji międzynarodowej. W minionym kwartale firma zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 11 proc. do 13,49 mln zł oraz 1,79 mln zł zysku neto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. Na koniec września świadczyła usługi w 18,9 tys. punktach.
więcej
|
Idealna choinka w bożonarodzeniowym spocie McDonald's (wideo)
Sieć lokali gastronomicznych McDonald’s zaczęła wizerunkową kampanię reklamową dotyczącą Bożego Narodzenia. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom mediowy OMD.
więcej
|
USA z lat 80. w bożonarodzeniowej kampanii House (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca bożonarodzeniową kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). Reklamy są utrzymane w stylistyce amerykańskiej popkultury z lat 80.
więcej
|
Agencja dsk wygrała przetarg GUS na kampanie o spisach powszechnych
Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął przetarg na ogólnopolskie kampanie promujące tzw. spisy powszechne. Obie zrealizuje dla urzędu agencja reklamowa dsk - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pociąg z nagrodami i Święty Mikołaj reklamują ,,Lotteriadę świąteczną" Lotto (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął kolejną edycję bożonarodzeniowej loterii. Akcję, pod hasłem „Lotteriada świąteczna”, wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
Netto w świątecznej kampanii ogłasza, że "Święty Mikołaj nie istnieje"
Sieć sklepów Netto Polska prowadzi świąteczną kampanię reklamową pod hasłem "Święta są bezcenne. Spędź je z nami”. Akcję przygotowała duńska agencja Ocean.
więcej
|
LVMH kupił Tiffany za 16,2 mld dolarów
Francuski koncern LVMH, właściciel m.in. luksusowej marki Louis Vuitton kupił za 16,2 mld dolarów (14,7 mld euro) firmę jubilerską Tiffany. To największe przejęcie w grupie należącej do Bernarda Arnaulta.
więcej
|
Sklepy Abc jako placówki pocztowe. Będą otwarte w niedziele i mają oferować usługi kurierskie DHL Parcel
Sieć Punktów Partnerskich DHL Parcel rozszerza się o sklepy pod szyldem abc. To znaczy, że będą mogły działać w niedziele jako placówki pocztowe.
więcej
|
Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana promują Dubaj
Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana wystąpiły w spocie reklamowym największego miasta w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - Dubaju.
więcej
|
Porsche pojawi się z pierwszą w historii marki reklamą przy Super Bowl
Należąca do koncernu samochodowego Volkswagen Group marka luksusowych samochodów Porsche pojawi się po raz pierwszy w swojej historii z reklamą przy transmisji finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Będzie promować elektryczny model Taycan.
więcej
|
Stokrotka wprowadza nowy format sklepów pod szyldem Optima
Sieć sklepów Stokrotka (należy do Maxima Grupe) testuje nowy format sklepów. Dwie placówki pod szyldem Stokrotka Optima w Lublinie. Mają bardziej wyselekcjonowany asortyment i bardziej konkurencyjne ceny.
więcej
|
Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang
Marka środków czystości Cillit Bang (Reckitt Benckiser Polska) wystartowała z nową kampanią z udziałem designera Dominika Strzelca. Akcja, przygotowana przez Chromatique, zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.
więcej
|
Ballantine's wybrał nową agencję reklamową
Crispin Porter + Bogusky (CP+B) została globalną agencją kreatywną marki whisky Ballantine’s z portfolio Pernod Ricard.
więcej
|
Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy
Alexander Schlaubitz, wiceprezes linii lotniczych Lufthansa odpowiedzialny za marketing, zostanie prezesem grupy reklamowej Lemon Group Services, należącej do Omnicomu.
więcej
|
Linda, Pazura, Dorociński i Frycz w zwiastunie filmu ,,Psy 3. W imię zasad" (wideo)
Opublikowano pierwszy oficjalny zwiastun filmu Władysława Pasikowskiego „Psy 3. W imię zasad”, który do kin trafi 17 stycznia 2020 roku. Główne role zagrają w nim Bogusław Linda, Cezary Pazura i Marcin Dorociński.
więcej
|
Reżyser Kal Karman w rosterze Dobro
Kal Karman podpisał umowę na wyłączność z domem produkcyjnym Dobro (grupa Platige Image).
więcej
|
Kamil Leśniak w dziale marketingu DevaGroup
Do zespołu agencji SEM DevaGroup dołączył Kamil Leśniak i objął nowe stanowisko marketing specialist.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Właściciel Gremi Media: kwartalne wpływy zmalały o 2 proc., zysk potroił się do 4,7 mln zł
W minionym kwartale grupa kapitałowa KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zanotowała spadek przychodów o 1,9 proc. do 28,54 mln zł oraz wzrost zysku netto z 1,73 do 4,72 mln zł.
więcej
|
Wiceprezes PFR Bartosz Marczuk krytykowany za wpis o niskich emeryturach. ,,Straszenie ZUS-em jest nierozsądnym argumentem"
Wiceprezes PFR Bartosz Marczuk opublikował na Twitterze wpis na temat swojej przyszłej, bardzo niskiej emerytury. Skrytykowali go za to dziennikarze i była premier Beata Szydło, wypominając, że był wiceministrem w rządzie PiS, który obniżył wiek emerytalny. - Wywołał burzę, która uderzyła ze sporą siłą w obóz rządzący - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz ekonomiczny Maciej Samcik.
więcej
|
Agencja Bloomberg ograniczy komentowanie kampanii prezydenckiej w USA. Powodem start Michaela Bloomberga
Michael Bloomberg, założyciel i właściciel koncernu medialnego Bloomberg zapowiedział start w nadchodzących wyborach prezydenckich w USA z ramienia Partii Demokratycznej. W związku z tym obecny szef agencji poinformował, że nie będzie ona publikowała materiałów i komentarzy na temat kampanii tego kandydata ani też jego konkurentów spośród Demokratów.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko ,,Podróże" na plusie
Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Polska spółka Spotify z 2,1 mln zł wpływów i 102 tys. zł zysku
Spotify Poland w ub.r. zanotowało wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. w górę, a przy spadku kosztów operacyjnych o 16,6 proc. jego zysk netto zwiększył się z 93,1 do 102,4 tys. zł.
więcej
|
PoradnikZdrowie.pl znów na czele, ABCzdrowie.pl, Medonet.pl i MP.pl w górę (TOP10 serwisów o zdrowiu)
Wśród witryn o zdrowiu na pozycję lidera zasięgowego awansował PoradnikZdrowie.pl, natomiast najwięcej odsłon notuje ABCzdrowie.pl. Ten drugi serwis w ciągu miesiąca osiągnął duży wzrost odwiedzalności, podobnie jak MP.pl, Medonet.pl oraz sekcje o zdrowiu na TVN.pl i Gazeta.pl. Natomiast spadki zanotowały ZnanyLekarz.pl, dział o zdrowiu Onetu i Medme.pl.
więcej
|
Zniżki do Dominium Pizza dla użytkowników Filmweb+
Internauci mający wykupiony Filmweb+, płatną opcję Filmwebu bez reklam, mogą teraz korzystać z 30 proc. zniżki na klasyczne pizze w sieci Dominium Pizza. Promocja została wprowadzona bezterminowo.
więcej
|
Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes
Mateusz Żuchowski z serwisu Autokult.pl poprowadzi nowy cykl o elektromobilności i samochodach elektrycznych, przygotowany przez WP brand studio we współpracy z domem mediowym OMD.
więcej
|
Zrzutka.pl zebrała 150 mln złotych. Nowy wygląd serwisu i dodatkowe zabezpieczenia
Platforma zrzutka.pl umożliwiająca zbieranie pieniędzy na wybrane cele oraz finansowanie społecznościowe poinformowała, że poziom wpłat od internautów przekroczył łączną kwotę 150 mln złotych. Serwis uzyskał nowy wygląd mający zwiększyć przejrzystość oraz łatwość korzystania. Wprowadzono także tzw. silne uwierzytelnienia czy szyfrowanie 256-bitowym certyfikatem, dzięki czemu zbieranie środków poprzez serwis będzie bezpieczniejsze.
więcej
|
AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe
Grupa AdRetail (Grupa Interia) uruchomiła serwis internetowy i aplikację Ding agregujące gazetki reklamowe sieci handlowych. Użytkownik ma w jednym miejscu wszystkie oferty wielkopowierzchniowych z całej Polski.
więcej
|
Netflix ratuje kino Paris Theater w Nowym Jorku
Netflix będzie utrzymywał położone na Manhattanie kino Paris Theater. - Jesteśmy dumni, że po 71 latach będziemy mogli kultywować tradycję - powiedział Ted Sarandos, dyrektor ds. treści w Netflix.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Lepsza połowa" od 6 stycznia w TVP2. Emisja w poniedziałki i wtorki po ,,M jak miłość" (zdjęcia)
|
,,Wataha 3" od 6 grudnia w HBO (wideo)
|
Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana promują Dubaj
|
Film "Kraina lodu 2" podbija kina. Ponad 350 mln dolarów w pierwszy weekend
|
BBC zapowiada 12. sezon serialu "Doktor Who" (wideo)
|
Netflix ratuje kino Paris Theater w Nowym Jorku
|
Richard Gere w filmie "Three Christs" (wideo)
|
Linda, Pazura, Dorociński i Frycz w zwiastunie filmu ,,Psy 3. W imię zasad" (wideo)
|
|
|