Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 27 Listopada 2019
 
 
 
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian
 
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2020 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Na podobnym poziomie zostały też rabaty dla klientów. Wzrosły stawki CPP dla wybranych klastrów, pojawił się dodatkowy upust za zakup z cennika wybranych stacji tv. więcej
 
 
Polska spółka Spotify z 2,1 mln zł wpływów i 102 tys. zł zysku
 
Spotify Poland w ub.r. zanotowało wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. w górę, a przy spadku kosztów operacyjnych o 16,6 proc. jego zysk netto zwiększył się z 93,1 do 102,4 tys. zł. więcej
 
 
,,Lepsza połowa" od 6 stycznia w TVP2. Emisja w poniedziałki i wtorki po ,,M jak miłość" (zdjęcia)
 
Telewizja Polska nowy serial „Lepsza połowa” emitować będzie w zimowej ramówce w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, a pierwszy odcinek zostanie pokazany 6 stycznia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
KRRiT nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych. "Brak stabilnego finansowania"
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych na lata 2020-2024. Ma na to czas do 30 listopada br. Powodem ma być "brak stabilnego finansowania". więcej
 
 
,,Top model 8" zdecydowanym liderem w 16-49. Duży wzrost wpływów reklamowych
 
Ósmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów, o 250 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci wśród wszystkich widzów i zdecydowanie pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 43,05 mln zł, niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polskie Radio w przyszłym roku postawi na podcasty więcej
 
Tesco Polska wystawione na sprzedaż. "Hipermarkety przegrywają z dyskontami" (opinie) więcej
 
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera więcej
 
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje superauto.pl z nowymi samochodami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Content Commerce Specialist Ringier Axel Springer Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Grupa ZPR Media
Dziennikarz, Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
Project Manager Dział Sprzedaży - wsparcie sprzedaży Grupa ZPR Media
New Business Manager El Padre
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Event Manager El Padre
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Account Manager Viacom International Media Networks
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian

Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2020 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Na podobnym poziomie zostały też rabaty dla klientów. Wzrosły stawki CPP dla wybranych klastrów, pojawił się dodatkowy upust za zakup z cennika wybranych stacji tv. więcej

,,Lepsza połowa" od 6 stycznia w TVP2. Emisja w poniedziałki i wtorki po ,,M jak miłość" (zdjęcia)

Telewizja Polska nowy serial „Lepsza połowa” emitować będzie w zimowej ramówce w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, a pierwszy odcinek zostanie pokazany 6 stycznia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych. "Brak stabilnego finansowania"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych na lata 2020-2024. Ma na to czas do 30 listopada br. Powodem ma być "brak stabilnego finansowania". więcej

,,Top model 8" zdecydowanym liderem w 16-49. Duży wzrost wpływów reklamowych

Ósmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów, o 250 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci wśród wszystkich widzów i zdecydowanie pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 43,05 mln zł, niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem. więcej

Telewizja Polska zamawia 651 telefonów i 56 tabletów

Telewizja Polska ogłosiła zamówienie na dostawę 651 fabrycznie nowych telefonów komórkowych (w tym 31 smartfonów wysokiej klasy) oraz 56 tabletów. więcej

Telewizja Kalisz z interaktywnym programem ,,W drodze". ,,Podwozimy ludzi, rozmawiamy z nimi o życiu"

Telewizja Kalisz (Multimedia Polska) wraz z portalem Faktykaliskie.pl ruszają z nowym programem „W drodze”. Dziennikarze będą zapraszali do firmowego auta mieszkańców i pozwolą im opowiadać, czym żyją. - Szukaliśmy formatu, który będzie flagowcem stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Spętany, prowadzący program i kierownik redakcji. więcej

,,Lombard. Życie pod zastaw" zyskał widzów, 13,38 mln zł z reklam. Wiosną TV Puls pokaże szósty sezon

Piąty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 793 tys. widzów, o 47 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nick Play i Paramount Play w Platformie Canal+

Firma Viacom International Media Networks (VIMN) i Platforma Canal+ podpisały umowę o rozszerzeniu współpracy. Od listopada abonenci Platformy Canal+ zyskali dostęp do biblioteki dwóch serwisów Paramount Play i Nick Play, będących własnością Viacom. więcej

269 tys. widzów nowego programu TTV ,,Rinke. Za zamkniętymi drzwiami". 1,10 mln zł z reklam

Nowy program „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” w TTV śledziło średnio 269 tys. osób. Stacja paśmie nadawania nowej produkcji wypadła lepiej od Czwórki, ale słabiej od TVN7 i TV Puls. Wpływy z reklam wyniosły 1,10 mln zł. więcej

,,Wataha 3" od 6 grudnia w HBO (wideo)

Premiera trzeciego sezonu serialu „Wataha” w HBO i HBO GO odbędzie się w piątek, 6 grudnia. Zaprezentowano właśnie nowy nowy trailer zapowiadający produkcję. więcej

W grudniu połączenie CBS i Viacomu. Shari Redstone prezesem nowej firmy

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami kontrolowane przez rodzinę Redstone’ów koncerny medialne Viacom i CBS zostaną ze sobą połączone. Operacja zakończy się 4 grudnia 2019 roku. W jej wyniku na rynek wejdzie firma ViacomCBS, której prezesem będzie Shari Redstone, zaś Bob Bakish zostanie dyrektorem wykonawczym. Jednak amerykański sąd zgłosił wątpliwości związane z połączeniem i zażądał od CBS szczegółowych dokumentów. więcej

Z TVN Discovery Polska odeszła dyrektor działu prawnego

Dotychczasowa dyrektor działu prawnego Marzena Draganiak rozstała się z TVN Discovery Polska. więcej

Dokument ,,TOPR. Na każde wezwanie" w Polsacie i Ipla

W poniedziałek, 2 grudnia Polsat pokaże dokumentalny film „TOPR. Na każde wezwanie”. Produkcja jest już dostępna w Ipli. więcej

TVN współorganizatorem Sylwestra w Warszawie

Główni nadawcy telewizyjni współorganizują Sylwestra w różnych miastach Polski.Transmisję z widowiska będzie można oglądać także w telewizji TVN, która będzie emitować koncert z Warszawy. więcej

Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!

Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych. "Brak stabilnego finansowania"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych na lata 2020-2024. Ma na to czas do 30 listopada br. Powodem ma być "brak stabilnego finansowania". więcej

 
Grupa RMF podnosi ceny reklam, w Polskim Radiu bez zmian

O niespełna 5 proc. zdrożeją od końca grudnia br. reklamy na antenach stacji należących do Grupy RMF, czyli w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic. - Mamy do czynienia z reklamową klęską urodzaju - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. Eurozet nie ujawnia informacji o planowanych podwyżkach, a Polskie Radio pozostawia ceny na obecnym poziomie. więcej

 
Trójka z charytatywną akcją ,,Święta Bez Granic 2019", licytacja na rzecz utalentowanych dzieci. Jubileuszowego ,,Karpia" zaśpiewały gwiazdy

W piątek, 29 listopada, na antenie radiowej Trójki ruszy tegoroczna edycja charytatywnej akcji „Święta bez granic”. Tego samego dnia odbędzie się też pierwsza z trzech aukcji, a premierę będzie miała świąteczna piosenka „Karp 2019”. W tym roku zaśpiewały ją gwiazdy - m.in. Stanisław Soyka, Justyna Steczkowska i Ania Rusowicz. Dochód z akcji trafi do utalentowanych dzieci z niezamożnych rodzin. więcej

 
Spółki medialne nie przejdą pod nadzór Ministerstwa Aktywów Państwowych

Telewizja Polska, Polskie Radio i regionalne spółki rozgłośni publicznych nie przejdą pod nadzór Ministerstwa Aktywów Państwowych, a mają być nadal nadzorowane przez Ministerstwo Kultury. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od maja do października br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian

Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2020 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Na podobnym poziomie zostały też rabaty dla klientów. Wzrosły stawki CPP dla wybranych klastrów, pojawił się dodatkowy upust za zakup z cennika wybranych stacji tv. więcej

Grupa RMF podnosi ceny reklam, w Polskim Radiu bez zmian

O niespełna 5 proc. zdrożeją od końca grudnia br. reklamy na antenach stacji należących do Grupy RMF, czyli w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic. - Mamy do czynienia z reklamową klęską urodzaju - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. Eurozet nie ujawnia informacji o planowanych podwyżkach, a Polskie Radio pozostawia ceny na obecnym poziomie. więcej

IMS szuka inwestora do przejęć zagranicznych, chce kupować rentowne firmy z 15-100 mln zł wpływów

Zajmująca się marketingiem sensorycznym grupa kapitałowa IMS poinformowała, że zaczyna szukać inwestora strategicznego do wsparcia jej ekspansji międzynarodowej. W minionym kwartale firma zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 11 proc. do 13,49 mln zł oraz 1,79 mln zł zysku neto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. Na koniec września świadczyła usługi w 18,9 tys. punktach. więcej

Idealna choinka w bożonarodzeniowym spocie McDonald's (wideo)

Sieć lokali gastronomicznych McDonald’s zaczęła wizerunkową kampanię reklamową dotyczącą Bożego Narodzenia. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom mediowy OMD. więcej

USA z lat 80. w bożonarodzeniowej kampanii House (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca bożonarodzeniową kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). Reklamy są utrzymane w stylistyce amerykańskiej popkultury z lat 80. więcej

Agencja dsk wygrała przetarg GUS na kampanie o spisach powszechnych

Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął przetarg na ogólnopolskie kampanie promujące tzw. spisy powszechne. Obie zrealizuje dla urzędu agencja reklamowa dsk - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Pociąg z nagrodami i Święty Mikołaj reklamują ,,Lotteriadę świąteczną" Lotto (wideo)

Totalizator Sportowy rozpoczął kolejną edycję bożonarodzeniowej loterii. Akcję, pod hasłem „Lotteriada świąteczna”, wspiera kampania reklamowa. więcej

Netto w świątecznej kampanii ogłasza, że "Święty Mikołaj nie istnieje"

Sieć sklepów Netto Polska prowadzi świąteczną kampanię reklamową pod hasłem "Święta są bezcenne. Spędź je z nami”. Akcję przygotowała duńska agencja Ocean. więcej

LVMH kupił Tiffany za 16,2 mld dolarów

Francuski koncern LVMH, właściciel m.in. luksusowej marki Louis Vuitton kupił za 16,2 mld dolarów (14,7 mld euro) firmę jubilerską Tiffany. To największe przejęcie w grupie należącej do Bernarda Arnaulta. więcej

Sklepy Abc jako placówki pocztowe. Będą otwarte w niedziele i mają oferować usługi kurierskie DHL Parcel

Sieć Punktów Partnerskich DHL Parcel rozszerza się o sklepy pod szyldem abc. To znaczy, że będą mogły działać w niedziele jako placówki pocztowe. więcej

Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana promują Dubaj

Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana wystąpiły w spocie reklamowym największego miasta w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - Dubaju. więcej

Porsche pojawi się z pierwszą w historii marki reklamą przy Super Bowl

Należąca do koncernu samochodowego Volkswagen Group marka luksusowych samochodów Porsche pojawi się po raz pierwszy w swojej historii z reklamą przy transmisji finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Będzie promować elektryczny model Taycan. więcej

Stokrotka wprowadza nowy format sklepów pod szyldem Optima

Sieć sklepów Stokrotka (należy do Maxima Grupe) testuje nowy format sklepów. Dwie placówki pod szyldem Stokrotka Optima w Lublinie. Mają bardziej wyselekcjonowany asortyment i bardziej konkurencyjne ceny. więcej

Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang

Marka środków czystości Cillit Bang (Reckitt Benckiser Polska) wystartowała z nową kampanią z udziałem designera Dominika Strzelca. Akcja, przygotowana przez Chromatique, zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku. więcej

Ballantine's wybrał nową agencję reklamową

Crispin Porter + Bogusky (CP+B) została globalną agencją kreatywną marki whisky Ballantine’s z portfolio Pernod Ricard. więcej

Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy

Alexander Schlaubitz, wiceprezes linii lotniczych Lufthansa odpowiedzialny za marketing, zostanie prezesem grupy reklamowej Lemon Group Services, należącej do Omnicomu. więcej

Linda, Pazura, Dorociński i Frycz w zwiastunie filmu ,,Psy 3. W imię zasad" (wideo)

Opublikowano pierwszy oficjalny zwiastun filmu Władysława Pasikowskiego „Psy 3. W imię zasad”, który do kin trafi 17 stycznia 2020 roku. Główne role zagrają w nim Bogusław Linda, Cezary Pazura i Marcin Dorociński. więcej

Reżyser Kal Karman w rosterze Dobro

Kal Karman podpisał umowę na wyłączność z domem produkcyjnym Dobro (grupa Platige Image). więcej

Kamil Leśniak w dziale marketingu DevaGroup

Do zespołu agencji SEM DevaGroup dołączył Kamil Leśniak i objął nowe stanowisko marketing specialist. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Właściciel Gremi Media: kwartalne wpływy zmalały o 2 proc., zysk potroił się do 4,7 mln zł

W minionym kwartale grupa kapitałowa KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zanotowała spadek przychodów o 1,9 proc. do 28,54 mln zł oraz wzrost zysku netto z 1,73 do 4,72 mln zł. więcej

Wiceprezes PFR Bartosz Marczuk krytykowany za wpis o niskich emeryturach. ,,Straszenie ZUS-em jest nierozsądnym argumentem"

Wiceprezes PFR Bartosz Marczuk opublikował na Twitterze wpis na temat swojej przyszłej, bardzo niskiej emerytury. Skrytykowali go za to dziennikarze i była premier Beata Szydło, wypominając, że był wiceministrem w rządzie PiS, który obniżył wiek emerytalny. - Wywołał burzę, która uderzyła ze sporą siłą w obóz rządzący - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz ekonomiczny Maciej Samcik. więcej

Agencja Bloomberg ograniczy komentowanie kampanii prezydenckiej w USA. Powodem start Michaela Bloomberga

Michael Bloomberg, założyciel i właściciel koncernu medialnego Bloomberg zapowiedział start w nadchodzących wyborach prezydenckich w USA z ramienia Partii Demokratycznej. W związku z tym obecny szef agencji poinformował, że nie będzie ona publikowała materiałów i komentarzy na temat kampanii tego kandydata ani też jego konkurentów spośród Demokratów. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko ,,Podróże" na plusie

Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska spółka Spotify z 2,1 mln zł wpływów i 102 tys. zł zysku

Spotify Poland w ub.r. zanotowało wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. w górę, a przy spadku kosztów operacyjnych o 16,6 proc. jego zysk netto zwiększył się z 93,1 do 102,4 tys. zł. więcej

PoradnikZdrowie.pl znów na czele, ABCzdrowie.pl, Medonet.pl i MP.pl w górę (TOP10 serwisów o zdrowiu)

Wśród witryn o zdrowiu na pozycję lidera zasięgowego awansował PoradnikZdrowie.pl, natomiast najwięcej odsłon notuje ABCzdrowie.pl. Ten drugi serwis w ciągu miesiąca osiągnął duży wzrost odwiedzalności, podobnie jak MP.pl, Medonet.pl oraz sekcje o zdrowiu na TVN.pl i Gazeta.pl. Natomiast spadki zanotowały ZnanyLekarz.pl, dział o zdrowiu Onetu i Medme.pl. więcej

Zniżki do Dominium Pizza dla użytkowników Filmweb+

Internauci mający wykupiony Filmweb+, płatną opcję Filmwebu bez reklam, mogą teraz  korzystać z 30 proc. zniżki na klasyczne pizze w sieci Dominium Pizza. Promocja została wprowadzona bezterminowo. więcej

Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes

Mateusz Żuchowski z serwisu Autokult.pl poprowadzi nowy cykl o elektromobilności i samochodach elektrycznych, przygotowany przez WP brand studio we współpracy z domem mediowym OMD. więcej

Zrzutka.pl zebrała 150 mln złotych. Nowy wygląd serwisu i dodatkowe zabezpieczenia

Platforma zrzutka.pl umożliwiająca zbieranie pieniędzy na wybrane cele oraz finansowanie społecznościowe poinformowała, że poziom wpłat od internautów przekroczył łączną kwotę 150 mln złotych. Serwis uzyskał nowy wygląd mający zwiększyć przejrzystość oraz łatwość korzystania. Wprowadzono także tzw. silne uwierzytelnienia czy szyfrowanie 256-bitowym certyfikatem, dzięki czemu zbieranie środków poprzez serwis będzie bezpieczniejsze. więcej

AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe

Grupa AdRetail (Grupa Interia) uruchomiła serwis internetowy i aplikację Ding agregujące gazetki reklamowe sieci handlowych. Użytkownik ma w jednym miejscu wszystkie oferty wielkopowierzchniowych z całej Polski. więcej

Netflix ratuje kino Paris Theater w Nowym Jorku

Netflix będzie utrzymywał położone na Manhattanie kino Paris Theater. - Jesteśmy dumni, że po 71 latach będziemy mogli kultywować tradycję - powiedział Ted Sarandos, dyrektor ds. treści w Netflix. więcej

Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!

Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia! materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play planuje w Trójmieście pierwszą komercyjną sieć 5G. ,,Zezwolenie na eksperyment"
Air France testuje Li-Fi, alternatywę wobec Wi-Fi
 
 
 
GOSPODARKA
 
Air France testuje Li-Fi, alternatywę wobec Wi-Fi
Polskie firmy z 9,4 mld zł długów, rekordzista ma 60,5 mln zł
LVMH kupił Tiffany za 16,2 mld dolarów
Sklepy Abc jako placówki pocztowe. Będą otwarte w niedziele i mają oferować usługi kurierskie DHL Parcel
Stokrotka wprowadza nowy format sklepów pod szyldem Optima
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Lepsza połowa" od 6 stycznia w TVP2. Emisja w poniedziałki i wtorki po ,,M jak miłość" (zdjęcia)
,,Wataha 3" od 6 grudnia w HBO (wideo)
Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana promują Dubaj
Film "Kraina lodu 2" podbija kina. Ponad 350 mln dolarów w pierwszy weekend
BBC zapowiada 12. sezon serialu "Doktor Who" (wideo)
Netflix ratuje kino Paris Theater w Nowym Jorku
Richard Gere w filmie "Three Christs" (wideo)
Linda, Pazura, Dorociński i Frycz w zwiastunie filmu ,,Psy 3. W imię zasad" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj