|
|
|
|
|
|
|
Adam Pieczyński odchodzi z TVN. Zastąpi go Michał Samul
Adam Pieczyński odchodzi z funkcji szefa pionu informacji TVN i kończy karierę zawodową. Jego następcą zostanie Michał Samul. - Nadszedł moment, by oddać stery, wypocząć i poświęcić się rodzinie - uzasadnia.
więcej
|
Cyfrowy Polsat bierze 1 mld zł kredytu, Polkomtel zrywa umowę z Huawei dot. systemu informatycznego
Cyfrowy Polsat w ramach umowy kredytowej pozyskał 1 mld zł kolejnego kredytu, który ma spłacić w marcu 2023 roku. Natomiast należący do niego Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, odstąpił od umowy z Huawei, którzy mocno opóźnił się z wdrożeniem dla firmy nowego systemu informatycznego.
więcej
|
Modyfikacja zasad handlowych TVN Media na 2020 rok wskazują, że nadawca chce przejąć część budżetów konkurencyjnych stacji i powalczyć o budżety video online (opinie)
Zasady polityki handlowej TVN Media na 2020 rok dowodzą, że celem Grupy TVN jest przejęcie części budżetów od stacji konkurencyjnych i przyciągnięcie ich do głównej anteny TVN. Zmiany dotyczące inwestycji w segmencie digital powodują, że w obecnym brzmieniu koszty telewizyjne są wprost uzależnione od deklaracji w segmencie online. W obliczu konkurowania o budżety video z globalnymi graczami, takimi jak Google czy Facebook, wykorzystanie swojej pozycji w segmencie telewizyjnym wydaje się jak najbardziej naturalną decyzją - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix od początku grudnia na Platformie Canal+
Na początku grudnia abonenci Canal+ w Polsce zyskają dostęp do serwisu Netflix. - W najbliższym czasie będziemy informować o szczegółach - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w platformie Canal+.
więcej
|
RPO pyta prezesa TVP Jacka Kurskiego o "czarną listę" w związku z benefisem Andrzeja Seweryna
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar napisał do prezesa Telewizji Jacka Kurskiego z prośbą o wyjaśnienia w sprawie "czarnej listy" dziennikarzy, ekspertów i polityków w mediach publicznych. Temat powrócił w związku z benefisem Andrzeja Seweryna, w ramach którego jednemu z gości miano odmówić udziału w nagraniach.
więcej
|
TVP Sport liderem w październiku. 0,013 proc. udziału Canal+ Sport 3
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się nSport+. Canal+ Sport 3 zanotował 0,013 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,002 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jolanta Pieńkowska wraca do TVN24 BiS, będzie prowadzić popołudniowe ,,Fakty o świecie"
Po roku nieobecności, z początkiem grudnia na antenę TVN24 BiS wraca Jolanta Pieńkowska. Znów będzie prowadziła „Fakty o świecie”. Magazyn będzie miał dwa wydania: popołudniowe i wieczorne.
więcej
|
Anna Grabowska prowadzi ,,Gorące pytania" w Telewizji wPolsce.pl
Dziennikarka i prawniczka Anna Grabowska, związana z Polskim Radiem i TVP Info, dołączyła do gospodarzy pasma „Gorące pytania” w Telewizji wPolsce.pl (Fratria).
więcej
|
UPC Biznes z odświeżoną ofertą usług komórkowych
Od 27 listopada oferta mobilna UPC Biznes oparta jest na trzech planach taryfowych: Start 10 GB, Smart 25 GB oraz Pro 50 GB. Każdy z nich jest dostępny w dwóch wariantach: z umową na 24 miesiące oraz bez zobowiązań.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Modyfikacja zasad handlowych TVN Media na 2020 rok wskazują, że nadawca chce przejąć część budżetów konkurencyjnych stacji i powalczyć o budżety video online (opinie)
Zasady polityki handlowej TVN Media na 2020 rok dowodzą, że celem Grupy TVN jest przejęcie części budżetów od stacji konkurencyjnych i przyciągnięcie ich do głównej anteny TVN. Zmiany dotyczące inwestycji w segmencie digital powodują, że w obecnym brzmieniu koszty telewizyjne są wprost uzależnione od deklaracji w segmencie online. W obliczu konkurowania o budżety video z globalnymi graczami, takimi jak Google czy Facebook, wykorzystanie swojej pozycji w segmencie telewizyjnym wydaje się jak najbardziej naturalną decyzją - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z Eurozetu odchodzi dyrektor marketingu oraz dwie menadżerki z biura reklamy
Agnieszka Szozda, dyrektor działu marketingu Grupy Eurozet odchodzi z firmy. Ze spółką była związana od czerwca 2016 roku. Reorganizacja oraz odejścia pracowników miały też miejsce w biurze reklamy.
więcej
|
Test obiadu z rodzicami i stół ,,stół na co dzień i od święta" w reklamach IKEA (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii sieci sklepów meblarskich IKEA reklamowana jest oferta promocyjna dla członków IKEA Family. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają VMLY&R Poland, Garden of Words i Wavemaker.
więcej
|
E-commerce, model subskrypcyjny, 5G i recykling - kluczowe trendy w handlu w 2020 r.
Zbliżający się rok 2020 to dalszy rozwój e-commerce i nowych technologii, ale także rozwój stosunkowo nowych trendów, takich jak ekonomia subskrypcji, partnerstwo międzybranżowe oraz działalność nastawiona na zrównoważony rozwój. Wszystko po to, by sprostać rosnącym wymaganiom konsumenckim - wskazują eksperci DNB Bank Polska, którzy na praktycznych przykładach prezentują pięć kluczowych trendów w branży.
więcej
|
Media Direction OMD broni obsługi mediowej Zalando
Platforma sprzedażowa Zalando prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Obsługi tego budżetu broni należąca do Grupy OMD agencja Media Direction OMD.
więcej
|
Godziny Ciszy w sieci Decathlon
Sklep Decathlon Częstochowa - Poczesna dołącza do inicjatywy Godziny Ciszy, zainicjowanej tam przez Stowarzyszenie "Daj mi czas". W godzinach otwarcia sklep będzie dostosowany do potrzeb osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi.
więcej
|
Milka wspiera polskich skoczków narciarskich w kampanii "Sercem z Naszymi"
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Milka. Sercem z Naszymi”, w której marka słodyczy będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. Za działania odpowiadają Carla Zuri, Mindshare, Truskavka, Event Factory, IQ Marketing i Big Picture.
więcej
|
Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja marketingowa GoldenSubmarine dołączyła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
Citibank tworzy własną, wewnętrzną agencję kreatywną
Citibank spędził ostatni rok na budowaniu własnej, wewnętrznej agencji kreatywnej, która ma m.in. przyspieszyć komunikację pomiędzy firmą a partnerami agencyjnymi.
więcej
|
Afera #SnickersGate. Głodni pracownicy firmy "nie byli sobą"
Humorystyczna akcja #SnickersGate we Francji pokazała na nowo znane hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Zszokowani klienci w opakowaniach Snicersów znajdowali… nadzienie z Bounty (obie marki należą do tego samego koncernu, Mars Wrigley).
więcej
|
Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube
Najpopularniejszym spotem reklamowym na polskim YouTube w październiku była kampania Reserved z #CiaoKendall z Kendall Jenner - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Spot ma ponad 20 mln wyświetleń, zostawiając inne reklamy daleko w tyle.
więcej
|
"Święta pełne niespodzianek" z Mateuszem Gesslerem w kampanii Pasaży Tesco
Z początkiem grudnia rusza nowa kampania świąteczna Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Święta Pełne Niespodzianek”. Ambasadorem akcji jest szef kuchni Mateusz Gessler.
więcej
|
Anna Hickey powołana na stanowisko president global clients w Wavemaker
Agencja Wavemaker (GroupM) powołała Annę Hickey na stanowisko president global clients. Dotychczas pełniła funkcję chief commercial officera w Wavemaker w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Jayanta Jenkins global executive creative directorem Samsung Mobile w agencji Cheil
Jayanta Jenkins dołącza do zespołu agencji reklamowej Cheil na stanowisko global executive creative director marki Samsung Mobile. Poprzednio przez rok pracował w HP.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
UOKiK zbada rynek przed przejęciem Eurozetu przez Agorę
Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia Grupy Eurozet przez Agorę. Organ stwierdził, że w tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. - Urząd nie badał rynku radiowego od dłuższego czasu, więc liczyliśmy się z taką decyzją - komentuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
,,Kuchnia" nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie
Magazyn „Kuchnia” (Agora) w 2020 roku przestanie ukazywać się jako dwumiesięcznik. Będzie pojawiał się na rynku tylko kilka razy w roku jako wydania tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę w redakcji straci jedna osoba.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Sukces" wraca jako magazyn lifestyle'owy na portalu ,,Rzeczpospolitej". ,,Żadnej polityki i newsów"
„Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomiła lifestyle'owy magazyn internetowy Sukces.rp.pl. Redaktor prowadzącą witryny jest Zuzanna Dąbrowska.
więcej
|
Agora uruchomiła restaurację Papa Diego w Szczecinie
Firma Foodio Concept (założona przez Heliosa z Grupy Agora) otworzyła w Szczecinie nowy lokal pod szyldem Papa Diego. To pierwszy lokal tej marki w mieście, działa w centrum handlowym Galaxy.
więcej
|
|
|
Wiceminister cyfryzacji: Będzie polski punkt kontaktowy dla YouTube'a i Twittera. Trwają rozmowy z Rosjanami o 5G
W ciągu kilku miesięcy zostaną uruchomione formularze kontaktowe ułatwiające polskim użytkownikom YouTube’a i Twittera odwołanie się od treści lub kont blokowanych na tych platformach - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karol Okoński, wiceminister cyfryzacji. Wyjaśnia też kwestie związane z wprowadzeniem w naszym kraju sieci 5G i pojawiające się wyzwania. - Prowadzimy rozmowy z Rosjanami na temat zwolnienia pasma 700 MHz, wspiera nas Komisja Europejska - informuje Karol Okoński.
więcej
|
Netflix od początku grudnia na Platformie Canal+
Na początku grudnia abonenci Canal+ w Polsce zyskają dostęp do serwisu Netflix. - W najbliższym czasie będziemy informować o szczegółach - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w platformie Canal+.
więcej
|
Alior Bank zmienia serwis transakcyjny: nowe nazwy, ekran startowy i szablony płatności
Od 13 grudnia serwis transakcyjny Alior Banku zostanie udostępniony w nowej wersji. Platforma www będzie teraz działać pod nazwą Alior Online, a aplikacja mobilna jako Alior Mobile.
więcej
|
Amazon w Gliwicach zbuduje centrum logistyki e-commerce o powierzchni 210 tys. mkw.
W Gliwicach ma powstać centrum logistyki e-commerce, gdzie pracę znajdzie ponad tysiąc osób - podał Amazon w komunikacie spółki. Obiekt ma liczyć ponad 210 tys. mkw.
więcej
|
Facebook przejmuje producenta Beat Saber. Inwestuje w gry VR i Oculusa
Facebook za nieznaną kwotę przejął Beat Games, czeskiego producenta gier przeznaczonych do wirtualnej rzeczywistości i znanego w tym segmencie tytułu Beat Saber. Zespół Beat Games ma nadal pracować samodzielnie, jednak będzie kontrolowany przez należącą do Facebooka firmę Oculus, a w przyszłości przygotuje gry przeznaczone do gogli tej marki.
więcej
|
Facebook wprowadza aplikację Viewpoints. Pozwoli zarabiać uczestnikom ankiet online
Facebook wprowadził na rynek aplikację o nazwie Viewpoints. Umożliwia ona zarabianie pieniędzy użytkownikom uczestniczącym w internetowych ankietach, według zapowiedzi rocznie może to być kwota 600 dolarów. Rozwiązanie jest na razie dostępne tylko w USA.
więcej
|
Twitter zlikwiduje nieużywane konta użytkowników. Trzeba się zalogować do 11 grudnia 2019
Serwis Twitter zapowiada likwidowanie kont tych użytkowników, którzy nie korzystali z platformy w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Utracone nazwy profili mają trafić do puli, którą będzie można wykorzystać do założenia nowych kont. Aby nie stracić konta użytkownik powinien do 11 grudnia 2019 r. przynajmniej raz się na nim zalogować.
więcej
|
,,Sukces" wraca jako magazyn lifestyle'owy na portalu ,,Rzeczpospolitej". ,,Żadnej polityki i newsów"
„Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomiła lifestyle'owy magazyn internetowy Sukces.rp.pl. Redaktor prowadzącą witryny jest Zuzanna Dąbrowska.
więcej
|
Strona Fake Friday sprawdzi ceny produktów. Wykryje manipulacje sprzedawców w Czarny Piątek
Niedługo przed tegorocznym Czarnym Piątkiem w sieci pojawiła się strona o nazwie Fake Friday. Pozwala ona na prześledzenie cen konkretnych produktów w przeszłości i sprawdzenie, czy określony sprzedawca nie zawyżył jej wcześniej by sugerować korzystne zniżki w Czarny Piątek.
więcej
|
Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube
Najpopularniejszym spotem reklamowym na polskim YouTube w październiku była kampania Reserved z #CiaoKendall z Kendall Jenner - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Spot ma ponad 20 mln wyświetleń, zostawiając inne reklamy daleko w tyle.
więcej
|
Business Insider Polska z zakładką tematyczną o elektromobilności
W portalu Business Insider Polska (Ringer Axel Springer Polska) pojawiła się nowa zakładka tematyczna, która będzie poświęcona tematom związanym z elektromobilnością w Polsce i na świecie. Dział e-mobility będzie skupiać się na aktualnych trendach z obszaru elektromobilności oraz testach pojazdów elektrycznych i hybrydowych.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Połowa Polaków planuje skorzystać z promocji na Black Friday
Zamiar skorzystania z promocji na Black Friday zadeklarowało 51 proc. Polaków - wynika z badania agencji Inquiry. Coraz większą popularnością cieszą się także inne "święta zakupów" - Cyber Monday, dzień darmowej dostawy czy promocja na Dzień Singli w Aliexpress.
więcej
|
E-commerce, model subskrypcyjny, 5G i recykling - kluczowe trendy w handlu w 2020 r.
Zbliżający się rok 2020 to dalszy rozwój e-commerce i nowych technologii, ale także rozwój stosunkowo nowych trendów, takich jak ekonomia subskrypcji, partnerstwo międzybranżowe oraz działalność nastawiona na zrównoważony rozwój. Wszystko po to, by sprostać rosnącym wymaganiom konsumenckim - wskazują eksperci DNB Bank Polska, którzy na praktycznych przykładach prezentują pięć kluczowych trendów w branży.
więcej
|
|
|