|
|
|
|
|
|
|
TVP w tym roku bez ,,Szopki noworocznej". Marcin Wolski: chwila oddechu po zeszłorocznej edycji
Telewizja Polska w tym roku nie przygotuje „Szopki noworocznej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W tym roku nie miałem pomysłu na zaskakującą i nowoczesną konwencję plastyczną, która mogłaby jakościowo dorównywać „Szopce” sprzed trzech lat - mówi nam Marcin Wolski.
więcej
|
Telewizja Polska przywraca stare formaty. Może wrócić "Wielka Gra"
Publiczny nadawca od jakiegoś czasu przywraca na antenę stare, sprawdzone formaty, który były już nadawane w Telewizji Polskiej. Do stacji powróciła m.in. "Szansa na sukces", "Koło fortuny", a w zimowej ramówce znajdzie się "Va Banque". Jak wynika z naszych informacji, prezes TVP Jacek Kurski nie wyklucza również powrotu "Wielkiej Gry".
więcej
|
1,45 mln widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN liderem. Wiosną kolejna edycja
W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledziło 1,45 mln widzów. Oglądalność docu-soap względem analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. TVN w czasie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego. Właśnie trwają prace nad nowymi odcinkami, które widzowie zobaczą wiosną 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rada Etyki Mediów o materiale ,,Wiadomości" nt. protestu pod gdańską kurią: marnotrawstwo antenowego czasu i pieniędzy
Reporterzy „Wiadomości” TVP1 - relacjonując pikietę przed gdańską Kurią Biskupią - złamali zasadę pierwszeństwa dobra odbiorcy, nie informując rzetelnie o następstwach sprawy arcybiskupa Leszka Sławoja Głódzia - twierdzą członkowie Rady Etyki Mediów. - Materiał okazał się marnotrawstwem czasu antenowego i środków publicznych - ocenili.
więcej
|
Wystartowała 14. edycja akcji ,,Podaruj Misia" (wideo)
Wystartowała 14. edycja charytatywnej akcji „Podaruj Misia”, którą współorganizują Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Allegro oraz Rossman.
więcej
|
Museum 4K dostępny w ofercie Canal+. ,,Polska publiczność pokocha ten kanał"
Platforma Canal+ włączyła do swojej oferty kanał Museum 4K (Mediart) w całości poświęcony sztuce. Stacja jest dostępna na pozycji 196.
więcej
|
Kino Polska TV w wezwaniu kupiło 208,4 tys. akcji Stopklatki
W ramach wezwania do sprzedaży Kino Polska TV nabyło 208 361 akcji Stopklatki stanowiących 1,87 proc. głosów na walnym zgromadzeniu jej akcjonariuszy. Firma wydała na te walory 1,46 mln zł.
więcej
|
Barbara Burdzy po odejściu z ,,Faktu" zaczęła pracę w TVN24
Była dziennikarka „Faktu”, Barbara Burdzy z początkiem grudnia zaczęła pracę w TVN24. W nowej redakcji także będzie zajmowała się tematyką polityczną.
więcej
|
Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Resort nauki szuka agencji do obsługi jego działań w social mediach
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego chce zatrudnić agencję, która zajmie się w 2020 roku obsługą jego kampanii reklamowych w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Orlen chce przejąć Grupę Energa, płaci 7 zł za akcję
PKN Orlen ogłosił w czwartek wezwanie na 100 proc. akcji Grupy Energa, dostawcy m.in. energii. Spółka chce budować pozycję multienergetycznego koncernu i rozwijać obszar energetyki.
więcej
|
Black Friday w Polsce z faktycznymi obniżkami rzędu 4 proc.
W tym roku Black Friday w przypadku większości sprzedawców nie ograniczał się do jednego dnia (29 listopada), ale trwał nawet cały tydzień. Nie oznaczało to jednak zbyt wielu atrakcyjnych ofert dla klientów. W tym dniu w porównaniu do piątku 22 listopada obniżki cen sięgnęły średnio 4 proc. - wynika z analizy Deloitte i Dealavo.
więcej
|
Q&A Communications wygrała przetarg firmy Amica
Producent urządzeń AGD Amica wybrał w przetargu reklamowym agencję Q&A Communications.
więcej
|
,,Coraz bliżej święta" w reklamie Coca-Coli w tym roku śpiewa Natalia Kukulska (wideo)
W tym roku utwór do świątecznej reklamy marki Coca-Cola „Poczuj magię Świąt” śpiewa Natalia Kukulska. Artystka utwór wykonała w nowej aranżacji we współpracy z Archie Shevsky’m i Michałem Dąbrówką.
więcej
|
"Świąteczne metro" wraca do Warszawy
W mikołajki rozpoczęła się kolejna edycja akcji Metra Warszawskiego i stołecznego ratusza - na trasie obu linii metra kursują świątecznie ozdobione pociągi.
więcej
|
,,Do Lewiatana jeden krok..." w nowej wersji
W czwartek o godzinie 18:45 w bloku reklamowym poprzedzającym wieczorne wydanie „Wydarzeń” w Telewizji Polsat zadebiutowała najnowsza wersja reklamy „Do Lewiatana jeden krok”. Przygotowały ją Grupa Effectica i Film Produkcja.
więcej
|
Grupa Piotr i Paweł aktualizuje plany restrukturyzacyjne
Do sądu trafiły zaktualizowane plany restrukturyzacyjne Grupy Piotr i Paweł, uwzględniające inwestycję dokonaną przez Spar Group. Jak podkreślono w komunikacie firmy, "dotychczas złożone plany restrukturyzacyjne zostały wdrożone i niemal w całości zrealizowane".
więcej
|
Klub Producentów Reklamowych SAR z nowym zarządem, Julian Dworak nadal dyrektorem
Klub Producentów Reklamowych SAR po dwóch latach działalności powołał nowy, trzyosobowy zarząd. Julian Dworak nadal pełni funkcję dyrektora KPR.
więcej
|
Państwowa Agencja Żeglugi Powietrznej szuka producenta filmów reklamowych
Państwowa Agencja Żeglugi Powietrznej szuka w przetargu firmy, która zajmie się m.in. produkcją filmów reklamowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert Downey Jr. w reklamie akcji charytatywnej Amazona
Aktor Robert Downey Jr. wciela się w rolę dr Dolittle, by promować charytatywną akcję Amazona z wykorzystaniem asystenta głosowego Alexa.
więcej
|
Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa napoju dla dzieci Piccolo produkowanego przez firmę Ambra. Powstała we współpracy z agencją H2O Creative i OTO Film.
więcej
|
Motyw spoilerowania w nowej kampanii Canal+ i Netflixa (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy Canal+. Jej głównym element, czyli spot tv nawiązuje do treści „Domu z papieru”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
więcej
|
Paweł Franke nie pracuje już w K2 Precise
Z agencją marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2) rozstał się Paweł Franke, szef działu komunikacji i marketingu agencji. Tymczasowo jego obowiązki przejął Maciej Godlewski.
więcej
|
Mediacap wziął dodatkowo 833 tys. zł kredytu
Holding marketingowo-badawczy Mediacap w ramach aneksu podwyższył kwotę zaciągniętego pod koniec października kredytu o 833 tys. zł, z 2,37 do 3,2 mln zł. Uzasadnia to kupnem dalszych udziałów w TalentMedia.
więcej
|
Serwis AMS Cityinfo z wiadomościami ekonomicznymi
AMS poszerzył ofertę treści serwisu Cityinfo o informacje i ciekawostki ekonomiczne. Będą powstawały we współpracy z Towarzystwem Ekonomistów Polskich (TEP).
więcej
|
Złote rady zakupowe reklamują Moliera2.com
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Moliera2.com nawiązująca do sezonu świątecznego i wyprzedażowego. Akcję realizuje agencja reklamowa Braughman Group Media.
więcej
|
Mirek Stanlej Stanek w bluebird artists
Reżyser i operator Mirek Stanlej Stanek dołączył do impresariatu twórców bluebird artists.
więcej
|
Świąteczny numer ,,POLOmagazynu" w sklepach POLOmarket w nakładzie 80 tys. egz.
W piątek, 6 grudnia, do sklepów sieci POLOmarket trafi ósmy, świąteczny numer „POLOmagazynu”. Dotychczasowe siedem numerów sprzedało się w łącznej liczbie ponad 500 tys. egz.
więcej
|
Nivea Men zaprasza w loterii ,,na stadion pełen nagród"
Trwa loteria Nivea Men pod hasłem „Wejdź na stadion pełen nagród”, za której koncept i realizację oraz promocję odpowiada agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
"Vogue Polska" uruchamia aplikację mobilną
Magazyn "Vogue Polska" (Visteria) zaprezentował aplikację mobilną, która ma być rozszerzoną wersją Vogue.pl. Dostępna jest w wersji darmowej oraz premium dla prenumeratorów - z dostępem m.in. do podcastów i dodatkowych treści.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wojciech Cieśla wygrał sprawę z art. 212 w Strasburgu
Dziennikarz Wojciech Cieśla decyzją Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu został uniewinniony za artykuły o Piotrze Woyciechowskim. Polski rząd ma wypłacić mu 4 tys. euro.
więcej
|
Rosja będzie wysoko karać media uznane za wrogie władzom
Rosyjski parlament przyjął ustawę pozwalającą na finansowe karanie w tym kraju mediów uznanych za „zagranicznych agentów”. Wydawcy oraz osoby prywatne objęte tym statusem mogą otrzymać grzywny w wysokości od 156 dol. do 78 tys. dol.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, ,,Polska Metropolia Warszawska" najbardziej w dół
W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruch w br. z 50 mln zł straty, trzy wnioski o uchylenie układów z wierzycielami
Do sądu skierowano trzy wnioski o uchylenie porozumień układowych Ruchu z wierzycielami. Dystrybutor prasy od stycznia do listopada br. zanotował ok. 50 mln zł straty netto i ujemne przepływy finansowe, przez Orlen może zostać przejęty najwcześniej wiosną przyszłego roku.
więcej
|
,,Rzeczpospolita", Kittel i Marszałek wygrali w sądzie z Szeremietiewem. Kittel: redakcja nas nie wspierała
Anna Marszałek Bertold Kittel, pisząc w 2001 roku na łamach „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) tekst o Romualdzie Szeremietiewie, dochowali rzetelności i realizowali misję mediów. Tak orzekł w prawomocnym wyroku Sąd Apelacyjny w Warszawie. - Redakcja „Rzeczpospolitej” nie wspierała nas w procesie - skomentował Kittel.
więcej
|
|
|
"Alternatywka" Młodzieżowym Słowem Roku PWN
W plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku zwyciężył rzeczownik "alternatywka", oznaczający "dziewczynę o alternatywnych upodobaniach i zachowaniach". Podium uzupełniają "jesieniara" (miłośniczka jesieni) i "eluwina" (wariacja od powitania "elo").
więcej
|
Facebook pozywa nadawców fałszywych reklam. Zwrócił pieniądze właścicielom wykorzystanych kont
Facebook wniósł pozew przeciwko firmie i dwóm osobom prywatnym którzy przejmowali konta użytkowników platformy i wykorzystywali je do emitowania reklam podrabianych towarów. Serwis zwrócił pieniądze właścicielom kont wykorzystanych do niedozwolonych praktyk.
więcej
|
,,Tylko nie mów nikomu" i ,,Ona by tak chciała" hitami polskiego YouTube'a w 2019 r. (TOP 10)
W mijającym roku najpopularniejszym polskim klipem muzycznym na YouTubie był „Ona by tak chciała” Ronnie Ferrariego, a materiałem niemuzycznym - dokument „Tylko nie mów nikomu” braci Sekielskich. W rankingach YouTube Rewind przedstawiono też najpopularniejsze klipy muzyczne w skali globalnej.
więcej
|
Snap wprowadza limitowaną serię okularów Spectacles. Powstały we współpracy z marką Gucci
Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat i producent elektronicznych okularów Spectacles wprowadził do oferty limitowaną serię tego urządzenia opracowaną we współpracy z marką modową Gucci. Zmiany objęły głównie wygląd okularów, dodatkowo w ramach promocji Snap zamieścił w internecie filmik nakręcony przez artystkę Harmony Korine.
więcej
|
Serwisy kulinarne zyskały. Na czele Kwestia Smaku i Smaker, w dół Doradca Smaku (TOP 10)
Wśród witryn o tematyce kulinarnej zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon mają Kwestiasmaku.com i Smaker.pl. Większość czołowych serwisów z miesiąca na miesiąc osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, natomiast nieznacznie zmalały statystyki Doradcasmaku.pl.
więcej
|
Interia.pl ze zmienioną stroną główną w mobile'u
Portal Interia.pl uruchomił nową odsłonę mobilną swojej strony głównej. Pojawiły się na niej dwa nowe ekrany: Najnowsze i Pogoda.
więcej
|
,,Tylko nie mów nikomu" i ,,Ona by tak chciała" hitami polskiego YouTube'a w 2019 r. (TOP 10)
W mijającym roku najpopularniejszym polskim klipem muzycznym na YouTubie był „Ona by tak chciała” Ronnie Ferrariego, a materiałem niemuzycznym - dokument „Tylko nie mów nikomu” braci Sekielskich. W rankingach YouTube Rewind przedstawiono też najpopularniejsze klipy muzyczne w skali globalnej.
więcej
|
Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna.
materiał partnerski
więcej
|
|
|